Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/13/19 in all areas

  1. Dupa cum am zis, am luat masina cu xdrive in special pentru ca iarna merg des la schi, uneori in conditii grele de iarna, in "varf de munte" cum s-ar zice Anul asta am avut ocazia sa o testez cum trebuie la munte, si la noi dar mai precis in Serbia, unde m-a prins o zapada de aproximativ 1 metru asezata in 2-3 zile, -20C temperatura , gheata acoperita de zapada afanata si asa mai departe. Pot sa zic ca xdrive-ul este absolut fenomenal. Ok, am avut si cauciucuri bune de iarna , Continental TS850P pe 18, dar am ramas impresionat cat de bine se misca masina in orice conditii. Ca sa va faceti o idee, initial, drumul spre statiunea de munte (Kopaonik in cazul de fata), este foarte serpuit si abrupt, acoperit de gheata si peste el un strat de zapada fina. Masinile cu tractiune fata sau spate nu puteau urca fara lanturi, chiar daca aveau cauciucuri de iarna bune (am fost cu inca 2 masini cu trac. fata si au trebuit sa-si puna lanturi). Pe drumul spre statiune, nu am avut nici cea mai mica problema chiar daca ma opream fix in mijlocul curbei in panta si asa mai departe. Masina pleca de pe loc instant fara nici o problema. In statiunea propriu-zisa era un haos total. Din cauza zapezii abundente, parcarile de langa partii sau de la hoteluri nu erau curatate mai deloc sau doar prost, multe parcari erau accesibile doar din rampa/panta. Foarte multe masini, chiar 4x4 sau tractiune fata/spate cu lanturi, erau intepenite, alunecau sau se chinuiau sa intre/iese. In parcarea hotelului meu era zapada de 20-30 de cm, dupa ce trebuia sa urci/cobori o panta abrupta. Un seria 3 cu lanturi a ramas intepenit, cu lanturile rupte de la frecarea cu gheata si suspendat pe burta. G30-ul meu nu a avut nici o problema in nici o situatie cu o mica exceptie (o sa zic mai jos). Efectiv intram si ieseam de oriunde, instant, se uitau toti la ca urs la mine cand intram in ditamai zapada/gheata pe panta unde chiar aia cu lanturi patinau si trebuiau impinsi. La masina mea totul se intampla instant, foarte putin wheel slip si apoi simteam cum trece puterea pe alte roti si iese/porneste imediat. Am avut o singura data problema cand masina nu a iesit instant de unde parcasem. Parcasem undeva in panta, pe o zona cu gheata peste care s-au depus cam 20-30 cm de zapada. Mi-a fost lene sa curat cu lopata locul si am intrat direct in locul respectiv. Cauciucurile mele erau si ele plin de zapada lipita pe ele. Am vrut sa o pozitionez mai bine si sa ies putin, dar toate cele 4 roti au inceput sa se invarta in gol si au facut santuri si am ramas sa zicem semi suspendat pe zapada/gheata in partea din fata. Am dat putin inapoi, apoi niste manevre si in 20 secunde iesisem. A fost singura data cand masina nu iesit instant de unde am lasat-o, si asta datorita faptului ca are garda la sol mica si e si foarte lunga. Dinamic la fel, pe drum acoperit cu gheata, zapada, mazga etc, masina sta excelent chiar la viteza (nu recomand iarna pentru ca nu stii ce se poate intampla, dar am vrut sa o testez putin si la viteza cand nu era nimeni pe drum). Singurele probleme le aveam cand pe drum erau deja santuri adanci formate in zapada si cauciucurile mele mai late nu imi incapeau si fugeau in alt sant. Anyway ca o observatie, mi se pare ca masina s-a descurcat mai bine decat audiuri, subaruri, mercedesuri, dusteruri si alte 4x4-uri pe care le-am vazut uneori patinand pe drum drept (si nu suspendate in zapada), sau care derapau in curbe sau pante. Si nu cred ca chiar toate astea aveau cauciucuri proaste. Poate nu degeaba Audi trece de la quattro pur mecanic la ultra-quattro, adica adopta sistemul electronic de awd a lui bmw. In rest, pe frig, masina se comporta bine, incalzirea habitaclului se face foarte rapid, chiar la -17 grade afara si stationand. Singura problema am mai avut-o cu senzorii de parcare peste care curgea apa si inghetau, plus ca am impresia ca farurile led nu genereaza destula caldura ca sa topeasca toata gheata de pe ele. Dar sunt suficient de puternice sa bata si prin bucatile de gheata ramase pe ele. Nu am avut probleme sa nu pot deschide portierele sau portbagajul, nici cu pornirea sau altele legate de frig. Nota 9.5/10 din punctul meu de vedere, si asta datorita faptului ca nu are garda la sol mai mare. Ar fi fost placut sa am suspensie pe aer sa o ridic ca la A8 ) Referitor la cauciucurile de 18 vs 17 iarna, ca tot era o discutie mai demult pe forum, sunt adecvate cele de 18 pe G30, chiar si runflat. Arata si bine si se descurca foarte bine iarna, chiar la zapada mare. Mi se par relativ confortabile, poate si pentru ca de obicei incetinesc cand dau de gropi/zone proaste.
    7 points
  2. stii cum e cu vulpea care n-ajunge la struguri, zice ca-s stricati. multi si-ar dori-o , dar se gandesc ca au deja un E90 cu 600.000km
    2 points
  3. Poate ajuta informatia asta in cazul de fata: Link, paragraful "Probleme mit der Steuerkette" - google translate pentru cine nu stie germana. @Alexandra - daca service-ul a schimat piese si problema nu s-a rezolvat, NU trebuie sa platesti NIMIC. Este greseala/eroarea lor ca nu au identificat corect problema. Cel putin la Audi (VAG) Service (in Arad de exemplu) asa functioneaza. Si in final te taxeaza pentru piesa si manopera la care s-a remediat problema. Pentru linistea ta, in nici un caz nu vei suporta TU reparatia masinii, ca se face pe garantia EuroPlus, ca se face pe Kulanz, nu conteaza. Insa iti recomand un service BMW foarte serios sa faca treaba asta. Inca o intrebare/nedumerire: nu ai prieten/sot care sa te ajute in problema asta? Ca din cate spui te lupti singura. Sau un amic din cercul tau de prieteni care are habar de masini, service-uri si e cu capul pe umeri. Bafta!
    2 points
  4. Nu valoreaza nimic faptul ca te duci la un service autorizat. Service-urile autorizate de la noi din tara dau tepe mai mari decat service-urile de cartier. Daca vrei spune-ne din ce oras esti si poate o sa primesti o recomandare ok. Manopera 500 lei pentru lucrarea asta mi se pare putin mult chiar si pentru Bucuresti, iar el nu a spus ca ar fi din Bucuresti oricum. Pentru orase mai mici este foarte mare pretul. Intr-un oras mic 250-350 lei se iau pentru un schimb de ambreiaj. Sa schimbi rezervorul nu este o lucrare chiar atat de complexa sa merite 500 lei.
    2 points
  5. Asta e cea mai tare reactie posibila N-o ua ca pe un afront, nu e, dar am izbucnit in ras cand am citit. Esti mortal Numai la noi se poate asa: Daca are km multi, e rea; daca are km putini e rea... Scuze de mica poluare a topicului, dar e amuzant maxim( asta nu exclude ca pot exista ceva piese de inlocuit si ca ai dreptate intr-un fel, dar a sunat maxim) Bafta vanzatorului!
    2 points
  6. Salutare, Sunt in cautarea unui BMW E90 Euro 5 (2009+) 320d / 320i. Ma intereseaza in special sa fie o masina corecta (din toate punctele de vedere) care a fost ingrijita si care a stat la proprietarul actual minim 1.5 - 2 ani. Ca si dotari cheie, pe langa cele de baza, ma intereseza: Xenon; Navigatie; Volan imbracat in piele + comenzi; Scaune incalzite; Exclus sa accept oferte cu masini samsarite cu km garla si fara istoric. Doresc ca proprietarul actual sa stie si sa imi ofere cat mai multe detalii si informatii despre istoricul masinii(piese schimbate, facturi etc). Observ ca piata este suprasaturata de E90-uri samsarite asa ca stiu foarte bine ceea ce caut. Multumesc
    1 point
  7. combox defect / combox si/sau cic codate incorect
    1 point
  8. Nu trebuie sa intelegi asta...trebuie sa intelegi ca in cazul in care se va intampla vreodata in viata asta sa nu fii atent o secunda la volan in fata ta, masina avand ACC ar putea sa evite ceva care nu ar fi f placut. Iar ca sa ti raspund si la cealalta intrebare...pe autostrazile din afara tarii se circula mult mai bine decat la noi. Oamenii sunt mult mai civilizati. Si atunci este f simplu sa setezi o viteza de croaziera si masina va face singura tot: franare, accelerare, virare. Eu nu am mers pe modul automat decat pe autostrada si pana la viteza de 160 km/h. Da, e greu sa explici cum poate fi odihnitor. Probabil ca trebuie sa mergi intai cu o masina echipata cu toate sistemele astea si apoi iti vei da seama. Nici eu nu te iau peste picior acum dar chiar nu stiu cum as putea explica mai bine chestia asta.
    1 point
  9. Vik71, nu ai fost atent, DargenBMW a zis M47 cu 330k km, ceea ce nu e foarte foarte mult daca schimburile de ulei i s-au facut la timp si mai curand decat spusele oficialilor. Ca nota adiacenta la E90 am 390k km in prezent si il mai tin pana fie cedeaza - il desfac si aflu ce s-a rupt(!) fie daca am timp suficient ii schimb personal lantul (dar asta nu prea se gaseste-timp). Ma gandesc, neavand/neauzind de la altii ca lantul la M47 sa se rupa trebuie sa i se intample in scurt timp - zgomotul si apoi ruperea.. uleiul ii este schimbat periodic la cam 12-14k km asa ca sper sa tina pana ma satur sau nu mai pot circula cu ea. ..Sunt cu urechea pe lant ca oricum e in fata
    1 point
  10. Iraz, sa iti promiti ca nu mai treci pe.la acel mecanic. Sa stii, e imposibil sa scada temperatura spre inghet (sa inghete radiatorul?) cu motorul pornit.. Poate daca il scoti si il pui pe capota cu apa o sa inghete/ar ingheta... Sa inghete cand afara sunt temperaturi pozitive..?? E un fenomen care doar acel mecanic si-l poate explica! La tine, cum tu insuti ai descoperit, ai vazut ca termostatul era blocat. Blocat practic pe circuitul "mic" din motor si asta a dus la aruncarea apei (antigelului) afara. Practic fierbea antigelul pentru ca el nu putea trece spre circuitul "mare" sa fie racit de radiator (care nu era inghetat).. ..Se poate intampla uneori sa fie un dop (din neglijenta in intretinere) in blocul motor sau pe circuitul mic - acelasi fenomen. Mai rar se blocheaza pe deschis termostatul, dar dupa cum vezi are un efec mai tragic decat daca nu ar ajunge motorul la regim, ci se opreste la 65-70-75 grade.. Cam asta e explicatia a ce s-a intamplat in realitate. Daca mai ai termostatul (cel principal, mai scump..), pune o poza sa vedem cu totii.
    1 point
  11. Drumurile scurte sunt mult mai nasoale decât drumul lung. Motorul n-are timp sã ajungã la temperaturã, se depune calaminã etc etc. Deci ori a stat mult ori a mers multe drumuri scurte. Nici-una din variante nu e idealã.
    1 point
  12. Dargen.bmw tu știi mai bine.2000 euro minim cheltui ,fii sigur.2600e m a ajuns pe mine dar e multumire totala. Iti dorim sĂŁ te bucuri de noul X2.
    1 point
  13. Daca are 100 de mii dati inapoi si are revizii in reprezentanta cum au facut cu istoricul digital din navigatie?
    1 point
  14. Masina "full", cum se mai spune. Acum fara gluma, chiar este dotata. Mici artificii din partea vanzatorului, gen facelift 2014. N-are nici o treaba cu 2014 si spun asta in cunostinta de cauza, a mea este F11 din august 2013, facelift si cam atat. Bafta la vanzare.
    1 point
  15. personal nu as da 25k Eur pe o masina cu 300k km, cum nici pe una cu cca 200k daca ar fi sa fie astia ai ei. Acum din perspectiva celui care a vandut o masina cu 320k km reali pot sa spun, si nu e nicio noutate cred, toti cauta masini cu km putini si cat mai dotate. Vazand asta, i-am dat si eu inapoi pe la vreo 190k km, bineinteles ca au inceput sa sune, sa vina sa cumpere masina. Problema a fost ca nu am putut merge pana la capat cu sarada, asa ca am intors 2 cumparatori, le-am spus ca s-a dat, pur si simplu nu am vrut sa am constiinta incarcata chiar daca stiu foarte bine ca probabil nu i-ar fi deranjat daca descopereau ulterior asta, doar asta isi doresc in mintea lor ingusta, ieftin si bun(fapt ce era facil avand tot istoricul inregistrat) dar vreau sa am liniste si sa fiu impacat fara sa ma cobor la nivelul jegurilor de samsari care pacalesc lumea, karma va avea grija si de ei. Asa ca am pus-o apoi la vanzare cu km ei(in bord au ramas cei falsi, nu m-am mai indurat sa platesc iar sa-i aduc inapoi totusi), dar omul care a luat-o dupa ce a dus-o sa o verifice m-a sunat sa imi multumeasca ca masina e foarte ok si nu au gasit nimic in neregula la ea. Parca e mai bine asa decat sa ma fi sunat sa-mi bata obrazul sau sa ma injure ca l-am mintit. Intr-o mica masura l-am mintit ce-i drept, i-am zis ca am schimbat cluster-ul si nu l-am actualizat, dar toate documentele cu istoricul masinii spun adevarul. Asa ca daca intr-adevar te-au pacalit pe tine cristivw in legatura cu km cand ai luat-o, probabil te-au tepuit de cateva mii bune si la randul tau speri sa faci acelasi lucru ca sa scoti paguba, si uite asa persista cercul vicios si ne ardem unii pe altii ca animalele in jungla in loc sa cascam ochii cand cumparam si sa analizam mai bine omul si produsul. Desi, sincer, ma indoiesc ca te-au pacalit si ai stiut de la bun inceput ce cumperi, mi-e greu sa cred ca un user activ de pe acest forum nu stie sa se informeze si cum sa verifice o masina.
    1 point
  16. Acum, daca iti cumperi bmw, si reprezentanta te asigura ca totul e la zi si ok, ar trebui sa faci proactiv schimburi de ulei, revizii, si sa traiesti cu suspiciunea ca treaba nu a fost bine facuta???wtf....pai ce viata e aia, ne facem toti mecanici auto in timpul liber , ca detinem o masina? Mie mi se pare simplu: cei de la garantie sa raspunda, cu acceptul reparatiei, eventual o compensatie pentru imobilizarea vehiculului (sunt marci non premium care pe perioada garantiei, pe durata imobilizarii masinii iti ofera automat masina de schimb, platforma pentru depanare si taxi, iar asta pe intreg teritoriul european), reprezentanta repara masina si initiatoarea topicului isi continua viata, nu se transforma in expert in lanturi distributii si motoare second hand.
    1 point
  17. Nu mai gasiti motive, ulei contrafacut, neschimbat, sunt motoare de rahat, poti sa schimbi uleiul la 5000, tot slab e, vedeti din curiozitate masini de vanzare cu aceste tipuri de motoare peste 350k. de km. ? Nu pentru ca nu rezista, cu mici exceptii. BMW incepand dupa 2007 nu isi mai merita renumele, bani multi, calitate slaba.
    1 point
  18. Urmatorul topic pe care il voi posta, va fi: VAND BMW Imi pare rau daca am ofensat sau am jignit pe cineva, nu fac decat sa relatez ceea ce mi se intampla. Si gasesc acest site (forum, club) foarte de ajutor si util in ceea ce ma priveste. Oamenii sunt tratati preferential in orice domeniu in tara asta, Romania. Si de fapt, nu numai aici. Acum am ajuns si eu intr-unul in care, se pare, nu e locul meu. E atat de simplu sa cumperi...sa cumperi masina, sa cumperi garantie. Viata e simpla si frumoasa. Pana vine momentul sa folosesti ce ai cumparat... ))
    1 point
  19. Cu nemernicii astia din RO nu vei rezolva nimic. Daca dispui de niste banuti, du-o pe platforma la BMW de unde ai cumparat-o. INCearca sa discuti cu aia, daca nu actionati in instanta la ANPC dn Germania si apoi proces. Cred ca ai avea castig de cauza si ti-ar plati masina si deplasarea,etc,tot. Ma mir ca inca nu ai luat ban pe forum la cata reclama proasta ai facut firmei BMW. Acest forum e doar pt lauda la adresa BMW, nu si critici.
    1 point
  20. Daca intram prea mult in supozitii si posibile cauze, nu cred ca vom reusi sa o ajutam pe initiatoarea forumului. Mie mi se pare destul de simplu: 1. a achizitionat un autoturism considerat premium, platind un pret important, pentru un vehicul cu un rulaj mic, si cu garantie 2. a avut un incident tehnic, s-a indreptat catre bimmer, unde i s-a facut o constatare "ochiometrica", precum si un deviz aproximativ de 9000 euro (wtf, nici acum nu imi revin); constatand ca nu este un service autorizat bmw oficial, plus suma aberanta ceruta, le-a spus la revedere, si a dus masina la un service autorizat bmw, care ar trebui sa fie cel mai in masura sa ofere un diagnostic, sa repare, cat si sa faciliteze efectuarea reparatiei pe garantie (doar de aceea a efectuat punctul 1) 3. service-ul oficial bmw a identificat ca defect initial pompa de inalte, a schimbat-o, iar pe 90% din suma respectiva firma din germania ce acopera garantia si-a dat acordul de plata (2000 euro in total, daca am inteles bine) 4. schimbarea pompei nu a rezolvat problema, colega de forum a primit si aluzii cum ca ar trebui sa plateasca taxa de stationare, iar dupa "deschiderea" motorului, s-a constatat ca distributia este sarita, si ca o groaza de componente sunt afectate, deci ar trebui schimbate; din ce inteleg, service-ul autorizat bmw a pregatit ( areusit, am inteles ca aveau probleme de incadrat in pagina si tastat intr-un format anume)in final un deviz cu tot ceea ce inseamna reparatia, deviz ce a fost transmis si se asteapta acordul firmei ce ofera garantia (probabil scris, si modul fizic in care vor acoperi suma- virament, termen de plata, etc). Nu vad ce ar mai trebui sa faca initiatoarea topicului, nu vad cu ce ar fi putut forta/produce defectul, si mai ales nu vad, luand in calcul, din nou, punctul 1, ce sa caute sa isi achizitioneze motoare second hand de nu stiu unde, sa caute nu stiu ce service de cartier....doar de aceea si-a achizitionat o masina cu rulaj minim, de la un dealer bmw, si acoperita de garantie(si a platit pentru acestea).
    1 point
  21. Sa va mai povestesc. Nu sunt multe de zis, pentru ca..bineinteles nu prea s-a lucrat in perioada asta si aparent masina mea care sta in service de o luna!!!! nu prezinta o prioritate pentru nimeni. Din contra, undeva inainte de Craciun, incepusera cu presiuni gen "Stiti, masina dvs ocupa locul in service si nu ne putem desfasura activitatea.. exista o taxa de service si daca nu va decideti.." de 2 bani. Ce sa mai zic? Eu sa ma decid? Sau tu sa iti faci treaba si sa repari masina, sa rezolvi cu garantia si sa terminam? Oare ei au impresia ca eu nu o mai vreau? )) sa nu mai spun de Casco care merge in continuare (5000 lei/an) ))) Pana la urma... garantia a aprobat acel cost de high pressure fuel pump (cu mici exceptii gen suruburi). Asta a fost anul trecut, inainte de Sarbatori. Cei de la service inca sunt in stadiul in care efectiv se chinuie sa emita o factura sa o trimita. Am avut mare noroc cu ce mi-ati povestit voi aici, in mod special toffefe care chiar mi-a trimis factura pe care au emis-o in cazul lui. Si eu am trimis-o la service ca model, pentru ei nu stiau cum sa emita aceasta factura. Asa ceva eu nu am auzit in viata mea!! si cu exemplu... ei sunt in acelasi stadiu In schimb, vineri... (acum 3-4 zile) au reusit sa imi faca devizul si constatarea. Soc si groaza! Diagnostic: Lant distributie sarit, _chiulasa_ praf, pistoane praf, nu stiu ce axe praf... totul trebuie inlocuit! Aparent, nu motorul in sine, ci doar aceste componente. Eu acum ma intreb cum s-a putut intampla asta cu o masina care nu a dat niciun semn, nu a aprins niciun martor in bord, nu a scos niciun sunet. Cum este posibil asa ceva???? Cost actual total: 29.000 lei Cost anterior: 10.000 lei Cost total: 39.000 lei (pana astazi) Ceea ce urmeaza este sa asteptam raspunsul de la garantie, nu am idee cat va dura, mai ales ca vbim de un deviz de 4 pag A4 numai cu denumiri in limba romana. Si, ma intreb... cat din costuri vor fi acoperite si cat va trebui sa platesc eu? Nu mi se pare deloc normala situatia in care am ajuns, cu o masina relativ noua pe care eu am folosit-o cateva luni si de care stiu ca am avut grija. Am dat 25.000 eur pe masina asta si nu stiu ce parere sa am despre o investitie de reparatie de suma asta dupa numai 7000 km (cat am mers eu cu ea) Adica... ajung sa am o masina cu probleme la pret de una noua??????? Ca sa nu mai spun de toata experienta asta care nu stiu cand si cum se va termina. M-am cam obisnuit sa merg cu metroul, ce e drept.... )) Nu doresc nimanui sa treaca prin ce am trecut si inca trec eu cu masina. De la experienta cu cei de la Bavaria din Bucuresti care nici macar bunul simt de a raspunde la tel nu l-au avut pana la ajunge intr-un loc (prin cunostinte) in care esti pur si simplu ignorat de oameni care se poarta de parca au trait in pestera pana sa vii tu la ei. Am obosit si nu stiu ce sa mai fac...
    1 point
  22. Un alt exemplu cu RealGarant. Un prieten a luat o masina din reteaua BMW in decembrie, iar pe drum a constatat ca uleiul nu sta la 100 de grade (termostate duse) iar cand am pus o diagnoza acasa, masina are probleme la modulul de bluetooth, bujii + releu duse. Am fost la Banat Car, iar reparatia costa 3800 de lei. Din acest deviz, RealGarant a acoperit doar 1400 de lei. Din ce am inteles, au refuzat sa acopere orice cost de manopera, ceea ce mi se pare aberant. De asemenea au refuzat sa plateasca pentru bujii (probabil le considera consimabile). Masina are 127.000 KM. Consider ca nu prea merita pretul platit pentru garantiile europlus/real garant. Nu se compara cu o garantie oferita de BMW. La banii dati pe masina, pe mobile.de gasea unele masini mult mai dotate, iar cu diferenta de bani sigur acoperea acesta lucrare initiala. Cine stie ce va ma urma...
    1 point
  23. Pretul e ok acum din punctul meu de vedere, sigur e o masina de aproape 10 ani modelul nu prea se cauta si asta e adevarat dar km sunt putini dotarile sunt ok.Dar ca intotdeauna in Romania pretul conteaza asa ca as paria ca masina pusa de tine mai sus se va vinde repede .
    1 point
  24. Orice masina sh e unicat, imposibil sa gasesti 2 identice ca uzura, dotari, zgarieturi, etc. Legat de "Numai exista alte optiun sa se poata pune pe masina asta. Pret de noua 165.000.", nu ai gasit locul potrivit in care sa mentionezi asta, pe autovit merge, aici nu. Bafta la vanzare! Sfat: pune-i niste presuri originale!
    1 point
  25. era tare sa-i vopseasca toata masina....apoi mergea la RAR pentru schimbare culoare ))
    1 point
  26. Ma incurca lipsa punctelor, sa fiu sincer. Si nu mi-o lua in nume de rau, dar nici celui caruia te adresai nu cred ca ii este comod sa citeasca ce ai scris tu.
    1 point
  27. Pai bine ma WIN, e frumos? ) Am patit si eu faze urate cu reprezentanta BMW...vopsea cursa ca la pensula )
    1 point
  28. nu mi-o luati in nume de rau dar ma doare tare cand vad limba romana grav atacata, pana la urma pe acest forum mai si invatam cate ceva. este verbul a da - sa iti dea. cratima nu are ce cauta. multumesc si nu te supara te rog dar am vazut ca insisti cu greseala asta si in alte postari.
    1 point
  29. Omule, desparte in propozitii cand scrii... Sunt foarte greu de urmarit postarile tale.
    1 point
  30. )) tare, daca e murdara nu se observa ), ma mir ca nu ti-a zis vopsitorul ca lui i se pare ok lucrarea. In alta ordine de idei, un vopsitor bun nu lucreaza la reprezentata pe 2000lei...asta pentru visatorii care inca se asteapta la lucrari WAW in reprezentante.
    1 point
  31. Tot mai multi ”destepti” prin reprezentantele din Romania , nu doar la BMW...
    1 point
  32. Exista si B&W, si B&O echipare OEM BMW, depinde despre ce model vorbim.
    1 point
  33. Depinde ce cu ce compari. In principiu, as zice ca cel mai mult conteaza calitatea antifonarii. Degeaba ai sistem audio de mii de euro, daca se aud motorul, vantul, anvelopele etc.
    1 point
  34. Bmw are bowers & wilkins care suna demential.
    1 point
  35. Marea problema pe care o vad la Kona si nu numai este pretul, o Kona electrica costa peste 32-33k euro (cu tot cu bonus), o Kona 1.0 benzina turbo 13.5k euro prin remat. Practic si la 32-33k si la 13.5k euro primesti ac. masina mediocra si cu ac plastice ieftine, numai ca electrica mai are un sfert de tona in plus.
    1 point
  36. In Europa Tesla este un fel de "statement car", eu sincer, fara sa jignesc pe nimeni, nu am cunoscut decat 2 parveniti (una era femeie ) ce detineau tesla, si care au luat masina pentru a isi hrani ego-ul, acum sa fim seriosi, ecologica, plm, dar vorbim de bani de S class/seria 7 /A8, care sunt parfum. Nu neg ca sunt ok ca si acceleratie/silentioase(am fost pasager cateva minute in model x), dar masina asta pentru mine reprezinta din plin vrajeala lui Elon Musk, genul de om care daca a reusit intr-un domeniu, ii combina si pacaleste pe toti ca el detine adevarul suprem. Masina asta ma face sa ma gandesc la aia ce isi iau imediat ultimul model de iphone, si impartasesc mesaje eco friendly pe retele de socializare, uitand de fapt ca productia si transportul ultimului lor telefon a generat in impact ecologic negativ. Pe de alta parte, e bine ca mai apar si alte firme, mai dau un imbold greilor industriei.....
    1 point
  37. Romulus...mai sunt dati cand schimbi banda cand nu stai sa semnalizezi, esti pe un drum cu 2 benzi pe sensul de mers, gen autostrada sau bulevard si efectiv nu e nimeni in spatele tau sau pe langa tine, nici eu nu semnalizez intotdeauna, poti sa fii pe un drum drept de exemplu si sa te bagi pe contranses sa ocolesti o groapa sau ceva, efectiv nu stau sa semnalizez orice si nu cred ca exista om care sa semnalizeze in orice situatie atuni cand isi incalca directia de mers, sunt situatii cand nu risti nimic si nu pui viata in pericol la nimeni.
    1 point
  38. hoho. ce patanii au eu cu MHS. o tetiera trebuia schimbata in garantie. se comanda la un reprezentant mhs la inceput de decembrie. il sun dupa doua sapt, nu raspunde. il sun la inceput de ianuarie, nu raspunde. ii scriu mesaj. nimic. mai las cateva zile, sun si trimit mesaj. nimic. sun pe fix. ii expun problema mea, tipa imi ia datele si ramane sa ma sune cineva, dupa ce in prealabil imo spune ca acel.coleg al ei este in concediu pt ca i-a nascut sotia. pot pricepe doar partial asta, mai ales ca eu des in concediu imi iau si laptopul chiar daca ies din tara si raspund la absolit fiecare apel telefonic nu ma suna nimeni si dupa cateva zile revin din nou pe fix. imi cere din nou datele si spune ca ma va suna cineva. ii spun ca nu accept asta si ca aceasta alternativa deja am mi-a prezentat-o si ca nu m-a subat nimeni anterior si ca vreau sa vorbesc fix in momentul ala cu cineva. ii expun ca masina e noua si la care tipa de la receptie ma intreaba ca o dobitoaca ce e: "dvs ce vreti, sa comandati o tetiera pe banii dvs sau sa fie schimbata in garantie?" la o asa intrebare, raspund iritat insa politicos: "dvs ce credeti?" rezultatul a fost ca imi inchide telefonul in nas. trimit un mail la directorul de service si la directorul general pt a expune patania mea generala cu ei. nu primesc niciun raspuns. asta in conditiile in care 4 bmw-uri noi noute isi fac service-ul la ei.
    1 point
  39. Tot respectul pentru incercarea ta, dar sa iti dau un exemplu concret de saptamana trecuta: La masina personala, s-a rupt un furtun de la instalatia de racire, mi-a curs tot antigelul si am ajuns la firma pe platforma, furtunul respectiv are 25 de cm si costa la BMW RO 64 RON. Primul telefon la AB Baneasa, pe cele 2 numere de la piese nu raspunde nimeni timp de 30 minute si 10-15 apeluri. Al doilea telefon tot la AB Baneasa dar la programari service, ma transfera la piese de 3-4 ori, nu raspunde nimeni. Al treilea telefon la 0800800269, banuiesc ca stii unde suna, le-am spus ca am nevoie urgent sa comand o piesa sau sa verific daca e pe stoc undeva sau sa aduc masina la ei in service pentru reparatie. Tipul de la telefon si-a notat toate datele mele pe care de altfel le avea in sistem si mi-a spus ca in 10 minute ma contacteaza cineva de la AB Baneasa pentru solutionare. A trecut o saptamana, nu a sunat NIMENI. Al patrulea telefon la Auto Cobalcescu, au raspuns imediat cei de la piese, furtunul nu este pe stoc se aduce in 7(sapte) zile lucratoare. WTF. In final am gasit piesa pe stoc la Augsburg, pe cod original, a fost livrata in 4 ore si a costat 64 RON. PS: De o luna astept o oferta de i3 de la MHS, vreau sa iau unul la firma cu ecotichet, am avut de la ei in test drive un i3 si un i3s, le-am dat o configuratie pe care o doresc si astept o oferta de o luna, nimic, mi-au trimis ceva ce aveau pe stoc si m-au intrebat daca nu vreau ceva de acolo, am spus nu si am solicitat pret pentru o masina configurata de mine, dupa acest schimb de mailuri nu am mai primit NIMIC.
    1 point
  40. am facut o lista cu ultimele coduri de piese si preturi gasite la repezeala pe epiesa, ce lipsea pe episa OE cu pret am luat de pe realoem pretul. daca mai trebuie ceva, in afara de piesele astea si revizie, spuneti sa o completez. in felul asta, suntem la zi cu lista si ultimele coduri. cred ca in primvara dau si eu motorul jos sa imi fac de lucru. deja am sarit de 245.000 km.
    0 points
  41. Vezi? Saracul animal nu te'a putut auzi din cauza mergi cu electrica ) Daca mergeai cu deasel dpf egr off te simtea dupa miros intai
    -1 points
  42. @cos Eu am renuntat sa fac astfel de calcule dupa ce am gasit solutia ideala pentru deplasari pe distante scurte (10-15 km). Bicicleta! Nu e pentru oricine insa daca iti place sa faci sport o faci in orice conditii.
    -1 points
  43. Hk din masina mea mi se pare ca suna excelent. Am ascultat si B&O dintr'un seria 6 2018 si este diferenta de maxim 10% intre ele, daca poti nota diferenta in procente. Daca esti din Buc si nu ai mai ascultat HK la f10, chiar te invit.
    -1 points
  44. Crede-ma si eu sunt curios de ce se va intampla, pentru ca ti-au promis o revopsire de bara fata de la 08:30 pana dupamiaza...chiar sunt curios de nuanta si calitatea lucrarii pentru ca stiu ca i vei "teroriza" in caz de ceva ), te inteleg, pana la urma asta as face si eu.
    -1 points
  45. prea temerar esti. in 2008 mergeam mult cu masina, facand 38.000km in 8 luni. aveam rezervor de 62 de litri pe A4 si 5 litri de motorina in portbagaj pt situatiile in care ratam benzinaria, eram in intarziere la vreo intalnire si nu imi permiteam sa opresc. am facut 20 de km pe range zero prin muntii/dealurile hategului cu morcovul in fund si fara rezerva de 5 litri in portbagaj. dar ma bucur ca tie iti place
    -1 points
  46. Mulțumesc, dar prefer sĂŁ iau modelul mai nou și km mai mulți. Nu sunt adeptul kilometrilor puțini pentru cĂŁ atunci când ĂŽmi cumpĂŁr o mașinĂŁ iau ĂŽn calcul și piața de revânzare. Prefer sĂŁ pierd 500-1000€ ĂŽn 1-2 ani la devalorizare, decât sĂŁ plâng pe forum atunci când vreau sĂŁ o vând. Dar hei, ziceai cĂŁ te pricepi la business, nu cred cĂŁ are rost sĂŁ ĂŽți dau eu sfaturi despre faptul cĂŁ mașina e cea mai proasta investiție și cĂŁ dacĂŁ nu ĂŽți faci calculele cum trebuie, ĂŽți dĂŁ pe minus și te pomenești cĂŁ ai pierdut câteva mii bune pe an doar pentru cĂŁ a avut cu 50-100k km mai puțini. Mașina este o investiție atunci când prețul crește de la an la an, nu cum ĂŽți scade ție 2000€ pe an. Ca e model mai rar da, dar asta nu ĂŽnseamnĂŁ neapĂŁrat cĂŁ ĂŽși și ține valoarea dacĂŁ nu e piațĂŁ. Nu e vina pieței cĂŁ ai dat 20k+ euro pe o mașinĂŁ mai rara, dar care nu are cumpĂŁrĂŁtori... Ți-am explicat mai sus: ai dreptate, dar trebuie sĂŁ lupți contra sistemului ca sĂŁ o vinzi la prețul acela. DacĂŁ nu vrei sĂŁ ĂŽnțelegi, treaba ta. Succes!
    -1 points
  47. Schimb cu auto mai scump cu aceleasi dotari plus difernta din partea mea. Pret: 41500 Telefon:0723000222-George Serie : DF14639 - pentru a vedea optiuni Sunet Maxhaust Maserati - 2000 eur. DPF OFF! Bmw 640d - mpacket-IMPECABILA SI UNICAT Faruri Led noi schimbate casco, pentru mici pietricele. Parbriz nou ( casco ) Distributie facuta la 122.000 Full pentru cunoscatori ... Vezi poze 121.000 km reali, tinuta in garaj. Discuri ventilate M Revizie la 122.000 ( ulei, filtre, ulei cutie si placute si distributie completa ) Carte service cu revizii efectuate la 7000Km, nu 10.000 sau 15.000, nu tine ulei si filtre la noi in tara. Baterie noua. Numai trebuie facut nimic la masina. Vreau sa imi iau X6-diesel mpaket sau X5 diesel mpaket Rotile spate vireaza in curbe. Evacuare sport. Filtru admisie sport. Tractiune spate. Soft close. Night vision. Plafon piele intoarsa. Scaune M Night vision Are cele 5 butoane. Active steering whell. Dvd si Tv fabrica Park asist ( parcheaza singura, etc) Cutie 8 viteze. Volan M cu vibratii Bord retrofit, NBT, ecran navi facelift individual, ETC CULOARE NEGRU MAT. Roti vara M de 20 cu cauciucuri noi noute Michelin pilot super sport, Roata de rezerva de 20. Roti noi iarna cu cauciucuri noi. Numai exista alte optiun sa se poata pune pe masina asta. Pret de noua 165.000. Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package P7VHA Surround View Package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S2NMA BMW LA wheel, M Double Spoke 373 S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S2VHA Integral active steering S302A Alarm system S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S356A Climate comfort laminated glass S358A Climate comfort windscreen S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S441A Smoker package S464A Ski bag S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4KSA Contrast stitching S4MRA Interior strips, aluminum hexagon S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S4NDA Instrument panel, leather-covered S4U2A Eco pro S4URA Ambient interior lighting S508A Park Distance Control (PDC) S548A Kilometer-calibrated speedometer S552A Adaptive LED headlight S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DLA Surround View S5DPA Park Assistent S601A TV function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S654A DAB tuner S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6UKA Night Vision with human recognition S6VAA CIC-Zusteuerung S6VCA Control for Combox S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S776A Headliner in Alcantara anthracite S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S998A Launch management, internal requirements
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.