Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/14/19 in all areas
-
)) Touche!!! Corporatista 100% Probabil de aici si faptul ca sunt singura )) dar si puterea de a imi intinde nervii la maxim si de a face tot posibilul sa rezolv imposibilul! Nu prea am vazut poze cu utilizatorii pe aici, dar ar fi interesant sa imi rezolv chiar toate situatiile pe forum-ul asta )) Doamne fereste sa fiu agramata, chiar am o mare pb cu asta! Poze cu masina nu am. De fapt, cred ca am de cand am adus-o, mi-a trimis mama o poza din garaj ) Iar poza cu mine si masina, sau cu mine la volan... in niciun caz! Nu sunt genul de femeie care se expune! Dar acum, pot sa va asigur ca voi face chiar un filmulet cu noi (eu si masina) asta asa, sa se auda motorul pornit )) Sper sa se intample cat mai curand7 points
-
Din pacate... sunt singura. Sau din fericire ) depinde din ce perspectiva privesti Sunt convinsa ca daca aveam pe cineva care cat de cat sa se priceapa la chestiile astea, ar fi fost mult mai simplu. Si am vazut cum sunt tratati barbatii in comparatie cu femeile cand vine vorba de masini. Cat am avut eu legatura cu serviceuri si mecanici, am fost singura femeie de acolo. E clar ca ei considera asta un avantaj si te iau pe ocolite... ma gandesc cam ce s-ar fi intamplat daca nu aveam acea cunostinta la service..de bine, de rau..si asta a facut o diferenta. Cu toate ca ma intreb.. cat de rau sa fi fost? ) Pe mine m-a mai ajutat tata, a dat el niste telefoane, s-a interesat de masina. Dar el e plecat din tara, deci fizic numai eu am tras cu situatia asta. Am primit raspunsul de la garantie (in sfarsit!!), au aprobat si de aceasta data, mare parte din deviz. Primul deviz - cel cu pompa de inalta presiune - a fost aprobat tot in mare parte, acum ceva timp. Ca si concluzie.. pana acum, din cei aprox 40.000 lei, garantia va suporta 90% din costuri. (suruburi, filtre, piulite, etc au fost exlcuse). Acum sa vedem ce urmeaza... mi-au spus ca trebuie sa comande piesele din germania (oare cat dureaza pana vin?) si apoi sa inceapa sa lucreze la masina. Oricum, pana nu imi spune cineva clar ca masina mea a pornit, nu cred nimic. Presupun ca nu voi avea un raspuns saptamana asta, dar... lucrurile incep sa se miste. Asa am zis si acum o luna si ceva cand comandasera pompa aia. Foarte urat din partea tuturor mi se pare faptul ca nu au vrut sa imi dea masina la schimb. 2 luni este o perioada prea mare sa tii o persoana fara masina. 2 luni pana acum... cine stie cat mai dureaza6 points
-
stii cum e cu vulpea care n-ajunge la struguri, zice ca-s stricati. multi si-ar dori-o , dar se gandesc ca au deja un E90 cu 600.000km5 points
-
Dreptate are toata lumea partial. Totusi masina nu are 30 de mii de km. Eu mi-am luat acum 2 ani un Daihatsu 4x4 cu 160 de mii de km din 1990, iar toate bucsele si furtuinele arata foarte bine si nu a crapat nimic. Conteaza si unde si cum a fost pastrata. Mi-am mai luat de curand un Mercedes din 1991, 170 de mii reali, arata motorul ca nou, fara exagerare. http://i63.tinypic.com/34e3tbd.jpg http://i65.tinypic.com/153qnh1.jpg4 points
-
Pana nu merg sa imi iau masina de acolo si plec cu ea (pe roti), nu cred nimic! Urmeaza sa comande piesele, sa vina, sa lucreze la ea.. dupa care, sa speram ca va porni si ca asta era problema cauzatoare. Uremeaza apoi partea de financiar, facturi, plati.. destul de greu. Dupa ce termina cu asta (cu rezultat pozitiv), vreau sa ii rog sa se uite asa, in mare, putin la masina sa fie siguri ca nu mai are altceva si ca nu plec cu ea de acolo si peste o luna ma intorc. Intr-adevar am acumulat multe cunostinte in perioada asta, multe dintre ele de aici aspect pentru care vreau sa va multumesc si am reusit sa ma lupt cu discriminarea fata de femei. Este o lectie pe care inca o invat, in the hard way... dar bineinteles ca sunt dispusa sa impartasesc din cunostintele mele. Stiam de ce sunt capabila, dar nu ma asteptam sa imi depasesc limitele in domeniu asta4 points
-
Domne, noi vrem poze cu Alexandra, nu cu lantul distributiei. Fata scrie corect, deci nu e agramata. Banuti are ca de, are masina de 25K. Urmeaza proceduri legale, scrie mailuri, tind sa cred ca e corporatista Hai Alexandra, da-ne si noua un profil de Feisbuc sau o poza cu tine.3 points
-
3 points
-
Dupa cum am zis, am luat masina cu xdrive in special pentru ca iarna merg des la schi, uneori in conditii grele de iarna, in "varf de munte" cum s-ar zice Anul asta am avut ocazia sa o testez cum trebuie la munte, si la noi dar mai precis in Serbia, unde m-a prins o zapada de aproximativ 1 metru asezata in 2-3 zile, -20C temperatura , gheata acoperita de zapada afanata si asa mai departe. Pot sa zic ca xdrive-ul este absolut fenomenal. Ok, am avut si cauciucuri bune de iarna , Continental TS850P pe 18, dar am ramas impresionat cat de bine se misca masina in orice conditii. Ca sa va faceti o idee, initial, drumul spre statiunea de munte (Kopaonik in cazul de fata), este foarte serpuit si abrupt, acoperit de gheata si peste el un strat de zapada fina. Masinile cu tractiune fata sau spate nu puteau urca fara lanturi, chiar daca aveau cauciucuri de iarna bune (am fost cu inca 2 masini cu trac. fata si au trebuit sa-si puna lanturi). Pe drumul spre statiune, nu am avut nici cea mai mica problema chiar daca ma opream fix in mijlocul curbei in panta si asa mai departe. Masina pleca de pe loc instant fara nici o problema. In statiunea propriu-zisa era un haos total. Din cauza zapezii abundente, parcarile de langa partii sau de la hoteluri nu erau curatate mai deloc sau doar prost, multe parcari erau accesibile doar din rampa/panta. Foarte multe masini, chiar 4x4 sau tractiune fata/spate cu lanturi, erau intepenite, alunecau sau se chinuiau sa intre/iese. In parcarea hotelului meu era zapada de 20-30 de cm, dupa ce trebuia sa urci/cobori o panta abrupta. Un seria 3 cu lanturi a ramas intepenit, cu lanturile rupte de la frecarea cu gheata si suspendat pe burta. G30-ul meu nu a avut nici o problema in nici o situatie cu o mica exceptie (o sa zic mai jos). Efectiv intram si ieseam de oriunde, instant, se uitau toti la ca urs la mine cand intram in ditamai zapada/gheata pe panta unde chiar aia cu lanturi patinau si trebuiau impinsi. La masina mea totul se intampla instant, foarte putin wheel slip si apoi simteam cum trece puterea pe alte roti si iese/porneste imediat. Am avut o singura data problema cand masina nu a iesit instant de unde parcasem. Parcasem undeva in panta, pe o zona cu gheata peste care s-au depus cam 20-30 cm de zapada. Mi-a fost lene sa curat cu lopata locul si am intrat direct in locul respectiv. Cauciucurile mele erau si ele plin de zapada lipita pe ele. Am vrut sa o pozitionez mai bine si sa ies putin, dar toate cele 4 roti au inceput sa se invarta in gol si au facut santuri si am ramas sa zicem semi suspendat pe zapada/gheata in partea din fata. Am dat putin inapoi, apoi niste manevre si in 20 secunde iesisem. A fost singura data cand masina nu iesit instant de unde am lasat-o, si asta datorita faptului ca are garda la sol mica si e si foarte lunga. Dinamic la fel, pe drum acoperit cu gheata, zapada, mazga etc, masina sta excelent chiar la viteza (nu recomand iarna pentru ca nu stii ce se poate intampla, dar am vrut sa o testez putin si la viteza cand nu era nimeni pe drum). Singurele probleme le aveam cand pe drum erau deja santuri adanci formate in zapada si cauciucurile mele mai late nu imi incapeau si fugeau in alt sant. Anyway ca o observatie, mi se pare ca masina s-a descurcat mai bine decat audiuri, subaruri, mercedesuri, dusteruri si alte 4x4-uri pe care le-am vazut uneori patinand pe drum drept (si nu suspendate in zapada), sau care derapau in curbe sau pante. Si nu cred ca chiar toate astea aveau cauciucuri proaste. Poate nu degeaba Audi trece de la quattro pur mecanic la ultra-quattro, adica adopta sistemul electronic de awd a lui bmw. In rest, pe frig, masina se comporta bine, incalzirea habitaclului se face foarte rapid, chiar la -17 grade afara si stationand. Singura problema am mai avut-o cu senzorii de parcare peste care curgea apa si inghetau, plus ca am impresia ca farurile led nu genereaza destula caldura ca sa topeasca toata gheata de pe ele. Dar sunt suficient de puternice sa bata si prin bucatile de gheata ramase pe ele. Nu am avut probleme sa nu pot deschide portierele sau portbagajul, nici cu pornirea sau altele legate de frig. Nota 9.5/10 din punctul meu de vedere, si asta datorita faptului ca nu are garda la sol mai mare. Ar fi fost placut sa am suspensie pe aer sa o ridic ca la A8 ) Referitor la cauciucurile de 18 vs 17 iarna, ca tot era o discutie mai demult pe forum, sunt adecvate cele de 18 pe G30, chiar si runflat. Arata si bine si se descurca foarte bine iarna, chiar la zapada mare. Mi se par relativ confortabile, poate si pentru ca de obicei incetinesc cand dau de gropi/zone proaste.3 points
-
Cand se va reglementa si la noi situatia emisiilor la masini si se vor impune restrictii in marile orase, tot noi (care am transformat masinile in niste cazane pe roti) o sa avem gura mare... Fac pariu cu oricine ca luam 10 masini aleatoriu din Bucuresti, Cluj, Timi, nu conteaza si 9 din ele NU trec ITPul din Austria sau Elvetia! Si nu ma refer numai la noxe de la DPF off si alte magarii romanesti, ci si la stopuri/faruri fisurate, becuri arse, rugina, faruri care bat in varful pomului, frana de mana 30%, probleme la directie, s.a.m.d. Daca ti-ai cumparat o masina si nu-ti permiti sa o intretii la un nivel minim de baza, nu cum scrie la carte, atunci renunta la ea si ia-ti una de nivelul tau!2 points
-
@closcutz: Prima oprire a masinii cand a ajuns in tara, a fost la BMW in service. Pentru verificari si schimbari consumabile. Am lasat o suma considerabila atunci acolo. Si am fost asigurata ca totul e in regula. Nu m’am gandit sa iau cursuri de mecanica inainte. Nu am auzit pe nimeni sa faca asta. Familia mea nu este experta nici ea in mecanica, ce sa fac??! O sa le spun (si) de data asta sa verifice absolut tot ce este de verificat si sa schimbe. Eu cred ca inca de prima data au schimbat tot ce se putea schimba, pt ca nu se feresc deloc sa iti ia banii @PIMP: sistemul asta intentionez sa il pun tot la ei, la bmw, strict din motive de garantie. Si dupa cum spune Toffefe, eu am si Casco. Inteleg ca sunt mai multe variabile aici. Intr’adevar, optiunea asta o vreau strict pt comfortul meu, aspect pe care il consider foarte important. Iarna este cumplit de frig, iar eu la birou merg destul de lejer ca sa nu ma sifonez Fie.. conteaza in cazul meu2 points
-
Poate ajuta informatia asta in cazul de fata: Link, paragraful "Probleme mit der Steuerkette" - google translate pentru cine nu stie germana. @Alexandra - daca service-ul a schimat piese si problema nu s-a rezolvat, NU trebuie sa platesti NIMIC. Este greseala/eroarea lor ca nu au identificat corect problema. Cel putin la Audi (VAG) Service (in Arad de exemplu) asa functioneaza. Si in final te taxeaza pentru piesa si manopera la care s-a remediat problema. Pentru linistea ta, in nici un caz nu vei suporta TU reparatia masinii, ca se face pe garantia EuroPlus, ca se face pe Kulanz, nu conteaza. Insa iti recomand un service BMW foarte serios sa faca treaba asta. Inca o intrebare/nedumerire: nu ai prieten/sot care sa te ajute in problema asta? Ca din cate spui te lupti singura. Sau un amic din cercul tau de prieteni care are habar de masini, service-uri si e cu capul pe umeri. Bafta!2 points
-
Asta e cea mai tare reactie posibila N-o ua ca pe un afront, nu e, dar am izbucnit in ras cand am citit. Esti mortal Numai la noi se poate asa: Daca are km multi, e rea; daca are km putini e rea... Scuze de mica poluare a topicului, dar e amuzant maxim( asta nu exclude ca pot exista ceva piese de inlocuit si ca ai dreptate intr-un fel, dar a sunat maxim) Bafta vanzatorului!2 points
-
BMW ROAD MAP EUROPE NEXT 2019-1 Magnet Link magnet:?xt=urn:btih:a5ac0a23eb35080b0934af10b9bf2f8a3017a5c2&dn=Road%20Map%20EUROPE%20Next%202019-1&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.coppersurfer.tk%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.internetwarriors.net%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.opentrackr.org%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2F9.rarbg.to%3A2710%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fexodus.desync.com%3A6969%2Fannounce&tr=http%3A%2F%2Ftracker3.itzmx.com%3A6961%2Fannounce&tr=http%3A%2F%2Ftracker1.itzmx.com%3A6961%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fopen.demonii.si%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fdenis.stalker.upeer.me%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fbt.xxx-tracker.com%3A2710%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.cyberia.is%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fthetracker.org%3A80%2Fannounce or https://filecrypt.cc/Container/14D3850ACF.html Password For#All#Of#You1 point
-
La o masina second hand este obligatoriu sa-i schimbi consumabilele( ulei motor +filtru, filtru aer, filtru de polen, filtru de carburant), se schimba distributia si pompa de apa( lichidul de racire), se verifica lichidul de frana, placutele de frana si discurile, se schimba uleiul + filtrul la cutile automate, se schimba uleiul la diferential! Multe din aceste operatiuni ar fi bine sa le bifezi acum pt ca tot e masina in service! Alexandra intreaba-l pe tatal tau sau cauta pe internet despre lucrurile astea!1 point
-
1 point
-
La fiecare tentativa de reparatie (d-asta am si zis ca inca nu ma bucur) s-a facut constatare. Ei asa au constat. De exemplu, ca ar fi pompa de inalta presiune. Pe baza acelei constatari, au trimis la garantie. Atunci, fiind vorba de o suma mai mica, le-am zis sa faca treaba inainte sa primim raspuns pentru ca si in cazul unui raspuns negativ, puteam suporta eu costul. Dupa ce au schimbat-o, masina tot nu pornea. Pauza, ciuciu. Apoi au mai facut nu stiu ce ajustari, la fel, nimic. Acum suntem la a 3a constatare. Asta, in schimb, este una mult mai complexa. Aici am asteptat prima data raspunsul de la garantie. Numai lor le-au luat mai mult de 2 sapt sa faca devizul, cu toate tampeniile si prostiile, cu toate presiunile mele... si apoi inca 10 zile sa raspunda garantia. Azi. Deci, totul s-a facut pe baza de constatare. Acum... fiecare constata dupa posibilitati. Imi doresc ca aceasta sa fie ultima. Si cea corecta. De aici si dorinta mea de a ii ruga, dupa ce rezolva asta si dupa ce masina porneste, sa mai arunce o privire de ansamblu. Sa vedem daca mai constata ceva. Vreau sa plec cu ea de acolo si plecata sa fiu! Sa nu ii mai vad prea curand! Cand iti iei o masina nu te gandesti ca o sa ai pb cu ea. Sau sa iti iei una rulata si sa te apuci sa schimbi tu chestii la ea. Clar nu faci asta, mai ales daca esti femeie. De exemplu, eu am citit ceva despre masini inainte. Basic. Nu stiam sigur ce sa imi iau, dar am avut niste principii solide: masina nemteasca, NU cu tractiune pe spate, cutie automata.. dar cel mai important sa fie frumoasa si relativ noua. Asta e gandire de femeie! Si nu o vad asa gresita. Am ales sa merg la sigur, am luat-o direct de la BMW, am verificat-o... ce putea merge prost??? HA!1 point
-
Chiar e curios de vazut in cat timp vor repara masina. De regula piesele care nu sunt pe stoc ajung in 4-5 zile lucratoare. Six, nu e conditie sine qua non in a sti sa scrii corect pentru a fi corporatist. Ce e de invatat din acest topic, pe langa ce stiam deja despre batjocura fata de client in Romanistan, este ca trebuie gandit bine inainte daca merita sa iei masina in garantie "premium selection" sau una de pe cars mult mai ieftin. Cu alte cuvinte, diferenta de pret cred ca era de 6 7 8 mii de euroi. Ei bine, cu aceasta suma oare nu poti la o adica repara eventualele pagube? Nu de alta, dar in cazul n47-lui, nu prea conteaza ca o iei cu 80 de mii sau cu 150 de mii. As spune chiar ca mai degraba o iei cu 150 de mii mult mai ieftin, dupa care ii schimbi distributia cu 600 de euro si iesi mai castigat.1 point
-
Citez dintr-un "Service and Warranty Information 2014 3 Series, 5 Series, & 7 Series" de la © 2013 BMW of North America, LLC 328d and 535d: At every 4th Engine Oil Service: replace diesel fuel filter. The engine coolant has a long-term rating and does not need to be changed except for system repairs. Citez dintr-un "Service and Warranty Information 2011 1 Series, 3 Series 5 Series and Z4" de la © 2010 BMW of North America, LLC At every 2nd engine oil change: Replace diesel fuel filter (335d only). The engine coolant has a long-term rating and does not need to be changed except for system repairs. Sa retinem ca informatiile de mai sus sunt valide pentru masinile aflate in garantie. Deci filtrul de motorina se inlocuieste macar la fiecare al doilea schimb de ulei. Nivelul lichidului de racire si concentratia lui se verifica la fiecare interval de service. Este necesara schimbarea lui in cazul in care este contaminat sau se efectueaza alte reparatii capitale, altfel este "lifetime". Acum, in functie de ce fel de utilizator esti(de masina noua in garantie, de masina SH inca in garantie, de masina SH post garantie...) si de cat de lunga este exploatarea masinii(masina noua si o schimbi cand iese din garantie, masina noua si o folosesti si post garantie, masina sh post garantie...), decizia de servisare iti apartine in totalitate.1 point
-
Nu stiu cum de nu m-am gandit pana acum la asta.... Nu ii este nimanui mila de mine sa imi dea un BMW pana e gata masina mea? Dar neaparat automata ca nu le am cu vitezele )1 point
-
Salutare! Revin cu rezolvarea: am schimbat cardanul din fata si nu mai tremura masina! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Ma bucur ca in sfarsit ai un raspuns si ca nu esti buna de plata. Sper sa-ti rezolve masina cat mai repede si sa treci peste acest episod urat Spor in continuare si anunta-ne cum decurg lucrurile! O zi buna sa ai !1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cum a zis colegul de mai sus daca nu esti atent, e posibil sa fie furtunasul de la tampoanele motor, am vazut si eu dunga rosie de pe el, e posibil pur si simplu sa fie rupt sau sa nu mai ai tampoane motor cu vacuum, exista tampoane motor cu vacuum si fara vacuum, cele cu vacuum sunt controlate de o electrovalva, te duci la un service si o sa poti vedea exact care e problema.1 point
-
Am luat hotararea sa nu mai vand masina, momentan. Se poate inchide topic-ul. Multumesc.1 point
-
Evident cĂŁ e de 3 litri,ĂŽnsĂŁ fiind pe un forum BMW cred cĂŁ se ĂŽnțelege ce a vrut sĂŁ zicĂŁ ,cu acel 3.51 point
-
“Putrezește” dacĂŁ sta ani de zile nemișcatĂŁ, dar dacĂŁ mergi cu ea o data si la o sĂŁptĂŁmâna câțiva km chiar nu cred ca e o problema. La 131mii km ĂŽnseamnĂŁ medie de ~8000km pe an ceea ce nu e chiar puțin. Știu personale care fac mai puțin de atat cu mașina pe an. Am avut un E36 care a stat pe dreapta (in strada) aproape 3 ani timp in care am fĂŁcut vreo 500km maxim. Era pornita o data la câteva luni și fĂŁceam 20-30km cu ea prin oras dupĂŁ car iar stata câtva luni in parcare nepornita. DupĂŁ anii ĂŁștia am ĂŽncercat sa o pun la punct dar cum am ĂŽnceput sa merg mai mult cu ea au ĂŽnceput sa apĂŁra probleme. Prima data a cedat un furtun gros care venea din radiator (ĂŽmbĂŁtrânit), apoi chederele au ĂŽnceput sa se crape și sa se desprindĂŁ, materialul textil de pe plafon s-a dezlipit și atârna, plus multe alte.1 point
-
Deci daca masina a mers 3000-5000km pe an e putrezita ? Ma abtin de la orice alt comentariu ... Completare: Pretul include O REVIZIE (FILTRE+ULEI BMW) GRATUITA !1 point
-
Aia este o electrovalva. M-am uitat mai bine si furtunul negru are dunga rosie pe el. Acel furtun mergea la tampoanele de la motor. Probabil au fost schimbate cu unele fara vacuum. Oricare din variante ar fi valabila, nu trebuie sa scape vacuum pe acel furtunas. Pune un surub in capul lui si mergi la un service sa faci o verificare... asta ca sa stai mai linistit. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Ca sĂŁ mai ,,sugĂŁ,, sute de milioane de euro pe motoare ,piese oe ,kit uri de distribuție,manopera etc etc .de aia1 point
-
Nu mai gasiti motive, ulei contrafacut, neschimbat, sunt motoare de rahat, poti sa schimbi uleiul la 5000, tot slab e, vedeti din curiozitate masini de vanzare cu aceste tipuri de motoare peste 350k. de km. ? Nu pentru ca nu rezista, cu mici exceptii. BMW incepand dupa 2007 nu isi mai merita renumele, bani multi, calitate slaba.1 point
-
Au fost anulate clapetele de pe admisie (swirl flaps). Infileteaza un surub in furtunasul acela ca sa nu mai scape vacuum si totul e ok.1 point
-
Urmatorul topic pe care il voi posta, va fi: VAND BMW Imi pare rau daca am ofensat sau am jignit pe cineva, nu fac decat sa relatez ceea ce mi se intampla. Si gasesc acest site (forum, club) foarte de ajutor si util in ceea ce ma priveste. Oamenii sunt tratati preferential in orice domeniu in tara asta, Romania. Si de fapt, nu numai aici. Acum am ajuns si eu intr-unul in care, se pare, nu e locul meu. E atat de simplu sa cumperi...sa cumperi masina, sa cumperi garantie. Viata e simpla si frumoasa. Pana vine momentul sa folosesti ce ai cumparat... ))1 point
-
Cu nemernicii astia din RO nu vei rezolva nimic. Daca dispui de niste banuti, du-o pe platforma la BMW de unde ai cumparat-o. INCearca sa discuti cu aia, daca nu actionati in instanta la ANPC dn Germania si apoi proces. Cred ca ai avea castig de cauza si ti-ar plati masina si deplasarea,etc,tot. Ma mir ca inca nu ai luat ban pe forum la cata reclama proasta ai facut firmei BMW. Acest forum e doar pt lauda la adresa BMW, nu si critici.1 point
-
Bala, din 6 pagini pana acum, eu am inteles ca Bmw nu sunt in stare / nu vor sa-si faca treaba (ma gandesc ca au mai lucrat cu garantii pana acum). Si da, in cazul de fata ar fi bine sa cunosti pe cineva acolo, care sa insiste pt masina ta, dar si sa te anunte pe tine ce si cum se mai intampla. Parca si tu ai zis ca ai dus i3-ul la vopsit si ai intampinat probleme. Sa nu mai zic ca eu am recall pe un amarat de airbag, pe care dansii nu binevoiesc sa mi-l schimbe din august de cand am fost prima data (umbla vorba ca se acorda discretionar in Romania). De cate ori am intrebat imi zic, n-a ajuns piesa. Incompetenti si chiar rau-voitori.1 point
-
Daca intram prea mult in supozitii si posibile cauze, nu cred ca vom reusi sa o ajutam pe initiatoarea forumului. Mie mi se pare destul de simplu: 1. a achizitionat un autoturism considerat premium, platind un pret important, pentru un vehicul cu un rulaj mic, si cu garantie 2. a avut un incident tehnic, s-a indreptat catre bimmer, unde i s-a facut o constatare "ochiometrica", precum si un deviz aproximativ de 9000 euro (wtf, nici acum nu imi revin); constatand ca nu este un service autorizat bmw oficial, plus suma aberanta ceruta, le-a spus la revedere, si a dus masina la un service autorizat bmw, care ar trebui sa fie cel mai in masura sa ofere un diagnostic, sa repare, cat si sa faciliteze efectuarea reparatiei pe garantie (doar de aceea a efectuat punctul 1) 3. service-ul oficial bmw a identificat ca defect initial pompa de inalte, a schimbat-o, iar pe 90% din suma respectiva firma din germania ce acopera garantia si-a dat acordul de plata (2000 euro in total, daca am inteles bine) 4. schimbarea pompei nu a rezolvat problema, colega de forum a primit si aluzii cum ca ar trebui sa plateasca taxa de stationare, iar dupa "deschiderea" motorului, s-a constatat ca distributia este sarita, si ca o groaza de componente sunt afectate, deci ar trebui schimbate; din ce inteleg, service-ul autorizat bmw a pregatit ( areusit, am inteles ca aveau probleme de incadrat in pagina si tastat intr-un format anume)in final un deviz cu tot ceea ce inseamna reparatia, deviz ce a fost transmis si se asteapta acordul firmei ce ofera garantia (probabil scris, si modul fizic in care vor acoperi suma- virament, termen de plata, etc). Nu vad ce ar mai trebui sa faca initiatoarea topicului, nu vad cu ce ar fi putut forta/produce defectul, si mai ales nu vad, luand in calcul, din nou, punctul 1, ce sa caute sa isi achizitioneze motoare second hand de nu stiu unde, sa caute nu stiu ce service de cartier....doar de aceea si-a achizitionat o masina cu rulaj minim, de la un dealer bmw, si acoperita de garantie(si a platit pentru acestea).1 point
-
1 point
-
cu cat dai mai mult pe o masina cu atat deprecierea e mai mare. ca ai dat 15 mii acum 2 ani si acum iei 11 mii mi se pare o afacere foarte buna. ia orice masina de 20.000 azi ca peste 2 ani o sa zici mersi pentru 12-13 mii. ia o masina de 4000 azi ca peste 2 ani o dai cam cu 2500. cu cat valorea e mai mare cu atat e mai mare deprecierea. asa este de cand lumea si pamantul.1 point
-
Una e ce vezi tu pe siteuri si alta e cu cat se vinde real o masina. Si pana la urma nu pricep ce e asa dubios in faptul ca ai luat masina acum 3 ani cu 10 mii si acum se vinde cu sub 7 mii. Pai 1 mie pe an e chiar o devalorizare decenta. Faptul ca posesorul are impresia ca daca a ingrijit cat de cat masina ii permite sa o supraevalueze cu 20 % asta e alta poveste. Dar sa fim realisti, sunt niste plastice si la vanzare iti asumi din start pierderea de minim 1 mie pe an . Asta la masini ca asta, ca daca vorbim de masina de 20 de mii azi, peste 3 ani mai iei 14 pe ea optimist deci 2 mii pe an. Asta doar ca o tii in parcare, nu mai pui piese, cauciucuri, asigurari, benzina, etc. Cat despre Audi care a fost 10 mii si peste 3 ani vrei sa iei pe el 9 mii, e utopie stai linistit ca nu exista asa ceva. Azi compara un f30 cu 16 mii, peste 3 ani il dai cu 8 9 mii. E atat de simplu.1 point
-
Piata este "in cap" de mult timp, si era si in 19.12 cand ai pus tu anuntul cu 7.500 euro. Ti-o spun din postura in care eu m-am chinuit 3 luni sa vand un E91 din 2011, 320d cam cu aceleasi dotari si l-am vandut cu 6.200 euro. Cand o sa ai pretul in jur de 6.000 se va vinde, pana atunci mi-e greu sa cred. Bafta!1 point
-
Are. E90 nu suportă dimensiunea asta la jantele de 17". https://www.wheel-size.com/size/bmw/3-series/2005/#trim-320d-eudm-161 Caută cauciucuri corecte.1 point
-
Mulțumim Alex! Pentru cei ce nu vĂŁ descurcați, copiați toatĂŁ partea de sub Magnet Link și ĂŽn uTorrent dați click pe File -> Add Torrent from URL...1 point
-
Salut, nu stiu daca s-a mai pus intrebarea asta sau nu... Am un f31 cu navigatie business si nu stiu ce harta sa downloadez pentru el... Careva ?0 points
-
E acelasi ulei necontrafacut, cu pret dublu si putin. De ce sa il iei cu 35 de lei cand poti sa dai pe el 90, sau chiar 120 la reprezentanta, nu?0 points
-
In spiritul topicului, o poza cu Alexandra langa masina, cand o sa fie gata si va pleca de la service0 points
-
Ma bucur ca ai rezolvat Alexandra! S-ar putea sa mai dureze insa eu as fi multumit sa stiu ca totul se va face in garantie, aproape totul.0 points
-
La kiturile Febi / SWAG intinzatorul este IWIS insa lanturile sunt BGA de o calitate foarte slaba. Nu mai induce lumea in eroare te rog...0 points
-
0 points
-
Nu ai nici o certitudine,siguranțĂŁ in momentul cand ți a sosit comanda la magazin și o vezi in fața ta ,cĂŁ acel kit full ,,OE,, bmw la 500 euro e și Original !! Punct Multe piese sunt ambalate din vrac ca sĂŁ zic așa,puse in pungulițe și lipite coduri de bmw etichetat . Daca unele dintre ele mai aveau sigla bmw sau cod original bmw ,LANȚURILE NU aveau nimic. Lanturi ,care din punctul meu de vedere sunt si cele mai importante la acest kit,nu cod original bmw ,nu sigla bmw sau altceva pe ele. Pe AK faci ,,cerere de oferta,, cu codurile pe care le au lipsĂŁ pe site ca sĂŁ ți le aducĂŁ !! Așa am procedat eu ! Mai simplu era sĂŁ fie un cod OE la acest kit full decat sĂŁ ți freci capul cu n șpe repere și n coduri !! Un cod oe la mini kit si un cod oe la full kit fĂŁrĂŁ multe complicații !!! NU recomand acest kit original !!! Piesele ,18 la numĂŁr vin alandala ! 3 de la un furnizor ,4 de la altu,2 de pe extern, alte 3 de prin nu știu ce garaje sau tarabe. NU ESTE UN KIT DEDICAT CU COD OE !! NU este un kit care sĂŁ ți inspire incredere cĂŁ ai montat cu adevĂŁrat piese full OE.0 points
-
Se poate sĂŁ nu pierzi bani. Eu pe e90 330d am dat 7000€ acum un an jumate și luna asta am vândut-o cu 7500€. Pe celĂŁlalt e90 320d, am pierdut, ĂŽn 4 ani, 1400€ la devalorizare, dar asta e altĂŁ treabĂŁ, cĂŁ vreo 3 ani a fost la cumnatu', nu am vândut-o cum fac de obicei. Prima mașina, golf 4, am cumparat-o cu 3000€, am ținut-o 6 luni și am dat-o cu 3300€, dar am bĂŁgat ĂŽn ea vreo 600€ sĂŁ o pun la punct, micĂŁ pierderea oricum. GTI-ul pe care l-am avut ĂŽntre cele 2 e90-uri l-am luat cu 5800€ și dupĂŁ aproape un an l-am dat cu 6100€. Nu sunt samsar, doar cĂŁ le schimb la un an, maximum un an jumĂŁtate și de aici pierderea e mult mai micĂŁ. El probabil a cumpĂŁrat mașina fix când era la același preț cu modelul mai nou, sh. Dar oricum, 1000€ pe an nu e pierdere așa mare... 10% totuși..0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00