Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/15/19 in all areas
-
Dreptate are toata lumea partial. Totusi masina nu are 30 de mii de km. Eu mi-am luat acum 2 ani un Daihatsu 4x4 cu 160 de mii de km din 1990, iar toate bucsele si furtuinele arata foarte bine si nu a crapat nimic. Conteaza si unde si cum a fost pastrata. Mi-am mai luat de curand un Mercedes din 1991, 170 de mii reali, arata motorul ca nou, fara exagerare. http://i63.tinypic.com/34e3tbd.jpg http://i65.tinypic.com/153qnh1.jpg6 points
-
stii cum e cu vulpea care n-ajunge la struguri, zice ca-s stricati. multi si-ar dori-o , dar se gandesc ca au deja un E90 cu 600.000km3 points
-
Din cate stiu, TVA-ul se deduce doar 50% in orice caz, cu exceptia masinilor care sunt cumparate pentru transport in folosul firmei (camioane, dube, etc). Iar intracomunitar, daca vanzatorul emite o factura cu zero TVA, esti oricum obligat sa platesti jumatate din TVA la inmatricularea in tara. Nu cred ca exista nicio restrictie ca TVA-ul sa fie 'margin' sau intreg.2 points
-
Cand se va reglementa si la noi situatia emisiilor la masini si se vor impune restrictii in marile orase, tot noi (care am transformat masinile in niste cazane pe roti) o sa avem gura mare... Fac pariu cu oricine ca luam 10 masini aleatoriu din Bucuresti, Cluj, Timi, nu conteaza si 9 din ele NU trec ITPul din Austria sau Elvetia! Si nu ma refer numai la noxe de la DPF off si alte magarii romanesti, ci si la stopuri/faruri fisurate, becuri arse, rugina, faruri care bat in varful pomului, frana de mana 30%, probleme la directie, s.a.m.d. Daca ti-ai cumparat o masina si nu-ti permiti sa o intretii la un nivel minim de baza, nu cum scrie la carte, atunci renunta la ea si ia-ti una de nivelul tau!2 points
-
Pana nu merg sa imi iau masina de acolo si plec cu ea (pe roti), nu cred nimic! Urmeaza sa comande piesele, sa vina, sa lucreze la ea.. dupa care, sa speram ca va porni si ca asta era problema cauzatoare. Uremeaza apoi partea de financiar, facturi, plati.. destul de greu. Dupa ce termina cu asta (cu rezultat pozitiv), vreau sa ii rog sa se uite asa, in mare, putin la masina sa fie siguri ca nu mai are altceva si ca nu plec cu ea de acolo si peste o luna ma intorc. Intr-adevar am acumulat multe cunostinte in perioada asta, multe dintre ele de aici aspect pentru care vreau sa va multumesc si am reusit sa ma lupt cu discriminarea fata de femei. Este o lectie pe care inca o invat, in the hard way... dar bineinteles ca sunt dispusa sa impartasesc din cunostintele mele. Stiam de ce sunt capabila, dar nu ma asteptam sa imi depasesc limitele in domeniu asta2 points
-
Am sa relatez o scurta intamplare. In urma cu un an, un prieten a achizitionat din Germania un F10 530 din 2015. Masina foarte bine dotata, cu doar 35000 KM si cel mai important, 2 ani garantie. Reviziile au fost facute doar la BMW pentru a nu pierde garantia, dar cum singura reprezentanta aproape de Gorj este MHS Craiova, acolo s-au efectual lucrarile. Acum o saptamana, in timp ce conducea, s-a aprins in bord martorul Check Engine. Masina a fost dusa la MHS Craiova, iar concluzia a fost ca s-a blocat racitorul de gaze, iar asta a dus la topirea galeriei de admisie. Masina are in prezent in jur de 92000 KM. MHS Craiova a refuzat repararea masinii pe garantie, motivand ca ei nu lucreaza cu garantii din Germania. Am contactat Banat Car si au spus ca reparatia poate fi efectuata pe garantie in Romania. I-au contactat pe cei de la MHS sa le explice cum se procedeaza, dar ei au refuzat constant acest lucru, spunand in final ca oricum ei nu prea au mecanici si mai bine sa ia ei (Banat Car) masina la Timisoara. Cei de la Banar Car mi-au spus ca pentru masina in cauza nu exista nicio rechemare privind recentele probleme cu racitoarele de gaze, dar masina va fi reparata pe garantia oferita de dealer-ul german. Masina este acum pe platforma in drum spre Timisoara, costurile urmand sa fie suportate cel mai probabil de posesor. Concluzia este ca MHS este reprezentanta de carton, unde prefera doar sa vanda produse noi asemeni unor buticari, fara a stii sa faca mai mult decat un schimb de ulei si placute.1 point
-
OCAZIE: BMW E46 320d 150Cp Automat 2003 131.569KM: 3.500Euro! VIN: WBAAS71080CJ35597 Masina este achizitionata de pe COTW in 08.01.2019, Aveti PrintScreen plus verificare pe AutoRecords.com Rulaj Certificat, 131.569 kilometri garantati contractual, trecuti pe Factura Fiscala de vanzare DOTARI: Cutie Automata Climatizare Automata Volan Sport din Piele MultiFunctional Ski-Bag CD-Player Proiectoare Ceata Senzori Parcare Spate Cotiera Fata din Piele Geamuri Electrice Fata-Spate White Direction Indicator Lights Elemente Exterioare vopsite in culoarea masinii Contact: 0724.229.3081 point
-
Salutare la toata lumea.Acum cateva seri am vazut pe ytube un bmw e60 ca al meu cu navigatie profesional dar respectivului ii arata pe navigatie si nivelul de oil in motor.Eu la masina mea am ultimul update de i-level cel din 2016, dar mie nu-mi arata nivelul de oil pe navigatie.De ce?Ce imi lipseste?Ar fi o optiune interesanta... Va multumesc,1 point
-
Mergi si fa remap la masina si ajungi tot pe acolo, cu 200 de euro. Nu cu minim 5000, plus ca e mai complicat, nu iei motoru' cu accesorii l-ai trantit pe masina si aia a fost, sunt multe altele de facut+adaptari+soft+electrica, daca difera si suportii motor deja...1 point
-
Salut,astazi am sunat la Automobile Bavaria Baneasa, sa intreb daca exista un recall pentru masina mea, raspunsul a fost clar da pentru racitorul EGR. Intrebarea mea a reusit cineva sa schimbe (pe recall) racitorul si din ce am auzit racitorul vine cu tot cu valva EGR, practic se schimba valva EGR + racitor si tot ansamblul?1 point
-
Nu e obligatoriu, ci recomandat sa ai cont de PFA separat; e mai ââŹĹcuratââŹÂ asa. Cu toate acestea, mie mi-a atras atentia contabila ca i-am adus niste bonuri de combustibil platite cu cardul personal, si cui-ul de PFA.1 point
-
Din punct de vedere juridic nu prea are nicio relevanta din ce cont faci plata in cazul PFA-ului. Legea nu te obliga sa ai cont separat pentru PFA, iar persoana fizica raspunde oricum in solidar cu PFA-ul asociat ei (mai exact, daca vor sa vina dupa tine pentru ceva, o pot face indiferent daca ai rulat banii prin contul personal sau cel de PFA).1 point
-
Da ,dar nu poti lua filtru nou fara sa dai garantie ,garantie care ti se returneaza in momentul care il aduci pe al tau si i se face o inspectie,nu trebuie sa fie spart,cu urme de sudura,indoit etc etc Deci : 8000-9000 lei sau depinde de model + garantie !1 point
-
-Daca masina nu este utilizata exclusiv pentru activitatea economica, deducere doar pentru 50% din suma TVA; -In luna imediat urmatoare(pana pe 25) achizitionarii se depune la ANAF 2 declaratii, altfel amenda! O varianta de luat in calcul: La achizitie(doar pt. masini sh), poti discuta cu vanzatorul/firma intermediara(ei au achizitionat autoturismul in scopul revanzarii), cf.Directivei 112 – ei pot aplica cota TVA special, doar asupra marjei de profit.Nu mai platesti TVA in Ro. Nu stiu daca este valabil si pentru PFA platitori de tva.1 point
-
Pai de la 5900km si pana la putin peste 6000km e doar o plimbare mica prin Germania . Vorbeste cu proprietarul sa mai faca 101 km...1 point
-
1 point
-
Eu zic sa verific si viața de service a DPF-ului, sa nu trebuiascĂŁ resetarea. Eu asa am pĂŁțit, i-am dat resetare si a mers1 point
-
Intr-un stat sanatos la cap si cu atentie mare pentru mediu, tot gunoiul este impartit si fiecare categorie de gunoi se recicleaza sau se distruge. Si atunci este logic ca DPF-ul vechi sa NU ramana in posesia ta pentru ca trebuie sa urmeze un proces de distrugere special.1 point
-
Eu nu stiu sa iti raspund de unde iti ajunge uleiul in admisie dar are sens si ce zice colegul Luca_77. Fum alb poate fi si de la antigelul din admisie provenit de la un racitor fisurat. Cat despre injectoare, vorbesc din perspectiva unuia care a schimbat toate injectoarele. Am pornit de la clantzaneli mari cand temperaturile erau sub 2-3 grade (si niciun injector schimbat), la unele foarte discrete (cu 2-3 injectoare schimbate). Aveam corectii mai bune decat vad la tine in ISTA si totusi batea motorul. Parerea mea e ca acele corectii aplicate injectoarelor, si pe care le vedem in ISTA, tin cont de mai multi parametri, nu doar de parametrii de functionare ai injectoarelor, si asta face sa nu poti spune cu exactitate starea lor. Daca vrei sa afli starea lor, neaparat trebuie duse la unii care le pot verifica pe bancuri speciale.1 point
-
Ma indoiesc ca doar il curata. Mai probabil il trimit inapoi la fabrica sa il topeasca si sa il faca din nou alta sita.. "Fagurele" la care ma refer mai sus este o compozitie speciala de materiale [care trebuie sa reziste probabil la temperaturi de 1000 de grade Celsius (daca, cam 600 masoara senzorul.. la regenerare)] la mijlocul lui.. De aceea pretul lui nou este atat de mare; ce vanzator serios isi permite sa vanda asa ceva, la pret nou, doar curat de cine stie cine!? Cel mai probabil este reprodus, ca reciclarea hartiei.. (sorry Myx, chiar nu am citit ce ai spus, suntem pe aceiasi idee )1 point
-
Imi vine greu sa cred ca ei au vandut masina aia pentru ca aveau o banuiala ca-n 6000km ii pica distributia. Dupa mine a fost doar o pura conincidenta, nenoroc1 point
-
Nemtii... au vandut o masina care a picat dupa 6000 km, 8 luni. Baieti! Si garantia aia.. tot eu am platit’o. O impingeam pana in Germania daca decizia era diferita. Muream cu ei de gat! Cred ca ma astepta o perioada si mai grea, si mai complicata. Sa vedem acum.. sa vedem piesele, sa vedem lucrarea, sa vedem masina cum porneste! Siii... Vik... nu mai cobi! Te rog! Doamne1 point
-
La fiecare tentativa de reparatie (d-asta am si zis ca inca nu ma bucur) s-a facut constatare. Ei asa au constat. De exemplu, ca ar fi pompa de inalta presiune. Pe baza acelei constatari, au trimis la garantie. Atunci, fiind vorba de o suma mai mica, le-am zis sa faca treaba inainte sa primim raspuns pentru ca si in cazul unui raspuns negativ, puteam suporta eu costul. Dupa ce au schimbat-o, masina tot nu pornea. Pauza, ciuciu. Apoi au mai facut nu stiu ce ajustari, la fel, nimic. Acum suntem la a 3a constatare. Asta, in schimb, este una mult mai complexa. Aici am asteptat prima data raspunsul de la garantie. Numai lor le-au luat mai mult de 2 sapt sa faca devizul, cu toate tampeniile si prostiile, cu toate presiunile mele... si apoi inca 10 zile sa raspunda garantia. Azi. Deci, totul s-a facut pe baza de constatare. Acum... fiecare constata dupa posibilitati. Imi doresc ca aceasta sa fie ultima. Si cea corecta. De aici si dorinta mea de a ii ruga, dupa ce rezolva asta si dupa ce masina porneste, sa mai arunce o privire de ansamblu. Sa vedem daca mai constata ceva. Vreau sa plec cu ea de acolo si plecata sa fiu! Sa nu ii mai vad prea curand! Cand iti iei o masina nu te gandesti ca o sa ai pb cu ea. Sau sa iti iei una rulata si sa te apuci sa schimbi tu chestii la ea. Clar nu faci asta, mai ales daca esti femeie. De exemplu, eu am citit ceva despre masini inainte. Basic. Nu stiam sigur ce sa imi iau, dar am avut niste principii solide: masina nemteasca, NU cu tractiune pe spate, cutie automata.. dar cel mai important sa fie frumoasa si relativ noua. Asta e gandire de femeie! Si nu o vad asa gresita. Am ales sa merg la sigur, am luat-o direct de la BMW, am verificat-o... ce putea merge prost??? HA!1 point
-
)) Touche!!! Corporatista 100% Probabil de aici si faptul ca sunt singura )) dar si puterea de a imi intinde nervii la maxim si de a face tot posibilul sa rezolv imposibilul! Nu prea am vazut poze cu utilizatorii pe aici, dar ar fi interesant sa imi rezolv chiar toate situatiile pe forum-ul asta )) Doamne fereste sa fiu agramata, chiar am o mare pb cu asta! Poze cu masina nu am. De fapt, cred ca am de cand am adus-o, mi-a trimis mama o poza din garaj ) Iar poza cu mine si masina, sau cu mine la volan... in niciun caz! Nu sunt genul de femeie care se expune! Dar acum, pot sa va asigur ca voi face chiar un filmulet cu noi (eu si masina) asta asa, sa se auda motorul pornit )) Sper sa se intample cat mai curand1 point
-
Din pacate... sunt singura. Sau din fericire ) depinde din ce perspectiva privesti Sunt convinsa ca daca aveam pe cineva care cat de cat sa se priceapa la chestiile astea, ar fi fost mult mai simplu. Si am vazut cum sunt tratati barbatii in comparatie cu femeile cand vine vorba de masini. Cat am avut eu legatura cu serviceuri si mecanici, am fost singura femeie de acolo. E clar ca ei considera asta un avantaj si te iau pe ocolite... ma gandesc cam ce s-ar fi intamplat daca nu aveam acea cunostinta la service..de bine, de rau..si asta a facut o diferenta. Cu toate ca ma intreb.. cat de rau sa fi fost? ) Pe mine m-a mai ajutat tata, a dat el niste telefoane, s-a interesat de masina. Dar el e plecat din tara, deci fizic numai eu am tras cu situatia asta. Am primit raspunsul de la garantie (in sfarsit!!), au aprobat si de aceasta data, mare parte din deviz. Primul deviz - cel cu pompa de inalta presiune - a fost aprobat tot in mare parte, acum ceva timp. Ca si concluzie.. pana acum, din cei aprox 40.000 lei, garantia va suporta 90% din costuri. (suruburi, filtre, piulite, etc au fost exlcuse). Acum sa vedem ce urmeaza... mi-au spus ca trebuie sa comande piesele din germania (oare cat dureaza pana vin?) si apoi sa inceapa sa lucreze la masina. Oricum, pana nu imi spune cineva clar ca masina mea a pornit, nu cred nimic. Presupun ca nu voi avea un raspuns saptamana asta, dar... lucrurile incep sa se miste. Asa am zis si acum o luna si ceva cand comandasera pompa aia. Foarte urat din partea tuturor mi se pare faptul ca nu au vrut sa imi dea masina la schimb. 2 luni este o perioada prea mare sa tii o persoana fara masina. 2 luni pana acum... cine stie cat mai dureaza1 point
-
Nu ai nici o certitudine,siguranțĂŁ in momentul cand ți a sosit comanda la magazin și o vezi in fața ta ,cĂŁ acel kit full ,,OE,, bmw la 500 euro e și Original !! Punct Multe piese sunt ambalate din vrac ca sĂŁ zic așa,puse in pungulițe și lipite coduri de bmw etichetat . Daca unele dintre ele mai aveau sigla bmw sau cod original bmw ,LANȚURILE NU aveau nimic. Lanturi ,care din punctul meu de vedere sunt si cele mai importante la acest kit,nu cod original bmw ,nu sigla bmw sau altceva pe ele. Pe AK faci ,,cerere de oferta,, cu codurile pe care le au lipsĂŁ pe site ca sĂŁ ți le aducĂŁ !! Așa am procedat eu ! Mai simplu era sĂŁ fie un cod OE la acest kit full decat sĂŁ ți freci capul cu n șpe repere și n coduri !! Un cod oe la mini kit si un cod oe la full kit fĂŁrĂŁ multe complicații !!! NU recomand acest kit original !!! Piesele ,18 la numĂŁr vin alandala ! 3 de la un furnizor ,4 de la altu,2 de pe extern, alte 3 de prin nu știu ce garaje sau tarabe. NU ESTE UN KIT DEDICAT CU COD OE !! NU este un kit care sĂŁ ți inspire incredere cĂŁ ai montat cu adevĂŁrat piese full OE.1 point
-
Poate ajuta informatia asta in cazul de fata: Link, paragraful "Probleme mit der Steuerkette" - google translate pentru cine nu stie germana. @Alexandra - daca service-ul a schimat piese si problema nu s-a rezolvat, NU trebuie sa platesti NIMIC. Este greseala/eroarea lor ca nu au identificat corect problema. Cel putin la Audi (VAG) Service (in Arad de exemplu) asa functioneaza. Si in final te taxeaza pentru piesa si manopera la care s-a remediat problema. Pentru linistea ta, in nici un caz nu vei suporta TU reparatia masinii, ca se face pe garantia EuroPlus, ca se face pe Kulanz, nu conteaza. Insa iti recomand un service BMW foarte serios sa faca treaba asta. Inca o intrebare/nedumerire: nu ai prieten/sot care sa te ajute in problema asta? Ca din cate spui te lupti singura. Sau un amic din cercul tau de prieteni care are habar de masini, service-uri si e cu capul pe umeri. Bafta!1 point
-
Am pus si anuntul pe OLX. Din pacate nu mai pot edita post-ul initial. https://www.olx.ro/oferta/bmw-f10-530d-292cp-IDbVOmv.html Multumesc. Cel mai probabil o sa stea ceva vreme la vanzare, primesc doar mesaje de la samsari, de genul "ofer 13.500 si vin maine dupa ea". Probabil isi fac planul ca mai taie 100.000 din kilometrii si o revand. Poze atasate mai jos.1 point
-
“Putrezește” dacĂŁ sta ani de zile nemișcatĂŁ, dar dacĂŁ mergi cu ea o data si la o sĂŁptĂŁmâna câțiva km chiar nu cred ca e o problema. La 131mii km ĂŽnseamnĂŁ medie de ~8000km pe an ceea ce nu e chiar puțin. Știu personale care fac mai puțin de atat cu mașina pe an. Am avut un E36 care a stat pe dreapta (in strada) aproape 3 ani timp in care am fĂŁcut vreo 500km maxim. Era pornita o data la câteva luni și fĂŁceam 20-30km cu ea prin oras dupĂŁ car iar stata câtva luni in parcare nepornita. DupĂŁ anii ĂŁștia am ĂŽncercat sa o pun la punct dar cum am ĂŽnceput sa merg mai mult cu ea au ĂŽnceput sa apĂŁra probleme. Prima data a cedat un furtun gros care venea din radiator (ĂŽmbĂŁtrânit), apoi chederele au ĂŽnceput sa se crape și sa se desprindĂŁ, materialul textil de pe plafon s-a dezlipit și atârna, plus multe alte.1 point
-
+1. Am avut aceeasi reactie Bineinteles, masina putrezeste cand sta pe loc. Doar in mers se regenereaza plasticul si cauciucul P.S. Bine faci ca ignori comentariile de genul ala.1 point
-
Asta e cea mai tare reactie posibila N-o ua ca pe un afront, nu e, dar am izbucnit in ras cand am citit. Esti mortal Numai la noi se poate asa: Daca are km multi, e rea; daca are km putini e rea... Scuze de mica poluare a topicului, dar e amuzant maxim( asta nu exclude ca pot exista ceva piese de inlocuit si ca ai dreptate intr-un fel, dar a sunat maxim) Bafta vanzatorului!1 point
-
personal nu as da 25k Eur pe o masina cu 300k km, cum nici pe una cu cca 200k daca ar fi sa fie astia ai ei. Acum din perspectiva celui care a vandut o masina cu 320k km reali pot sa spun, si nu e nicio noutate cred, toti cauta masini cu km putini si cat mai dotate. Vazand asta, i-am dat si eu inapoi pe la vreo 190k km, bineinteles ca au inceput sa sune, sa vina sa cumpere masina. Problema a fost ca nu am putut merge pana la capat cu sarada, asa ca am intors 2 cumparatori, le-am spus ca s-a dat, pur si simplu nu am vrut sa am constiinta incarcata chiar daca stiu foarte bine ca probabil nu i-ar fi deranjat daca descopereau ulterior asta, doar asta isi doresc in mintea lor ingusta, ieftin si bun(fapt ce era facil avand tot istoricul inregistrat) dar vreau sa am liniste si sa fiu impacat fara sa ma cobor la nivelul jegurilor de samsari care pacalesc lumea, karma va avea grija si de ei. Asa ca am pus-o apoi la vanzare cu km ei(in bord au ramas cei falsi, nu m-am mai indurat sa platesc iar sa-i aduc inapoi totusi), dar omul care a luat-o dupa ce a dus-o sa o verifice m-a sunat sa imi multumeasca ca masina e foarte ok si nu au gasit nimic in neregula la ea. Parca e mai bine asa decat sa ma fi sunat sa-mi bata obrazul sau sa ma injure ca l-am mintit. Intr-o mica masura l-am mintit ce-i drept, i-am zis ca am schimbat cluster-ul si nu l-am actualizat, dar toate documentele cu istoricul masinii spun adevarul. Asa ca daca intr-adevar te-au pacalit pe tine cristivw in legatura cu km cand ai luat-o, probabil te-au tepuit de cateva mii bune si la randul tau speri sa faci acelasi lucru ca sa scoti paguba, si uite asa persista cercul vicios si ne ardem unii pe altii ca animalele in jungla in loc sa cascam ochii cand cumparam si sa analizam mai bine omul si produsul. Desi, sincer, ma indoiesc ca te-au pacalit si ai stiut de la bun inceput ce cumperi, mi-e greu sa cred ca un user activ de pe acest forum nu stie sa se informeze si cum sa verifice o masina.1 point
-
Cu nemernicii astia din RO nu vei rezolva nimic. Daca dispui de niste banuti, du-o pe platforma la BMW de unde ai cumparat-o. INCearca sa discuti cu aia, daca nu actionati in instanta la ANPC dn Germania si apoi proces. Cred ca ai avea castig de cauza si ti-ar plati masina si deplasarea,etc,tot. Ma mir ca inca nu ai luat ban pe forum la cata reclama proasta ai facut firmei BMW. Acest forum e doar pt lauda la adresa BMW, nu si critici.1 point
-
Este un baiat pe forum care sprijina relatia dintre membrii forumului si diferite reprezentante BMW din tara, poate daca citeste te poate ajuta sau indruma catre cineva mai competent din reprezenta BMW unde ai dus masina, daca cei cu care ai interactionat pana acum din reprezentanta nu se descurca f bine.1 point
-
Ce bataie de joc generala din partea tuturor! Inainte sa platesti mii de euro pe reparatii, etc, incearca totusi sa vb cu un avocat si ii actionezi pe toti in instanta: reprezentanta din RO si BMW AG Germania. Poate pana la urma se vor pune in miscare. Ai grija sa-ti pui avocat un prieten care sa factureze 1500 euro/ora si in total vreo 20 de ore la dosarul tau. Sa vedem daca vor sa plateasca si ei vreo 30 000 euro onorariul avocatului tau in caz ca pierd. Macar sa scoti pretul masinii. Mi-e sila....asta e atitutinea BMW Romania mereu. Eu am 5 masini BMW de la BMW AUER din Germania tocmai din acest motiv. Ba fura piese de pe ele, ba nu le repara, ba factureaza revizii si ei nu schimba uleiul. Mai mult, pleci si fara becuri xenon de la BMW Baneasa. Asa fac ei afaceri in RO.....1 point
-
Pentru initiatoarea topicului, chiar imi pare sincer rau pentru neplacerile cauzate de acest incident neplacut. Ca tot pomeneai de casco, poate pun o intrebare stupida, insa in contractul de asigurare nu exista si ceva clauze de mobilitate (in caz de imobilizare pe termen lung al autovehiculului)- in alte tari in formulele full protectie ai asistenta tehnica, vehicul de schimb si asistenta juridica incluse in aceste contracte. Legat de nemultumirile fata de servicii, fata de atitudine necorespunatoare, indolenta, asta se intampla in proportii mai putin sesizabile, totusi, si pe alte meleaguri, diferenta prin care te protejezi sunt exact asigurarile sus-numite, cat si faptul ca exista avocati specializati pe aceste spete, care sunt gata intotdeauna sa reprezinte clienti nemultumiti. Eu am un amic caruia i-a fost imitata/falsificata semnatura pe o anexa la un contract de leasing intr-o reprezentanta lexus, asta in conditiile in care deja returnase o masina , iar sotia circula tot cu un lexus.....odata ce avocatul a intrat pe rol, i-a fost oferit un discount la ratele lunare, un model superior celui initial comandat, cat si promisiunea scrisa ca atat el, cat si sotia, nu vor plati taxe suplimentare pentru eventualele daune in utilizare la returnarea vehiculului la terminarea contractelui. Lipsa de motivatie a celor din service este data de valoarea reparatiilor, si de faptul ca planeaza incertitudinea daca si cine isi va asuma costul respectiv, deoarece sunt si ei constienti de faptul ca , in cazul extrem si nefericit in care nu va acoperi garantia suma respectiva, te vei orienta catre un alt service, care teoretic ar face reparatia mai ieftin. Marlaniile de gen taxa de service sunt doar niste tactici de a pune un pic de presiune pe tine, cat si niste carente de educatie si atitudine in relatia cu un client (idem cu presiunea si felul in care unii medici pun presiune fata de un pacient, deja in suferinta , pentru a se decide pentru o interventie/procedura) si fac parte din comportamentele "smecheresti" balcanice. In afara de a se semnala ca sunt in offside la capitolul atitudine fata de client(parca era pe forum un topic in care se oferea feed-back catre Automobile Bavaria) si a astepta raspunsul celor ce ofera garantia, nu ai mare lucru de facut; cat despre faptul ca nu este normal ca la un rulaj minim sa apara probleme, se intampla una alta si la alte marci......asta e unul dintre motivele pentru care in vestul europei majoritatea populatiei cumpara/incheie contracte de leasing masini noi(marci de consum), cu garantie la dealer, pe care le schimba odata cu terminarea garantiei.1 point
-
Nici vorba, doar experti in toate (si un alt cuvant pentru asta e romanas, doar el se pricepe la toate, si treiarul e sfant). Eu nu pricep de ce trebuie sa va bagati intr-un topic de vanzare, care nu va priveste absolut deloc, in care nu am cerut nici macar un sfat. Da, e un forum, fiecare comenteaza ce doreste, cat timp e in limita bunului simt, dar la un topic de genul. Aici e "piata", aici postez ca sa vand, nu am nevoie de sfatul vostru de profesionisti in preturi. Stiu sa il verific si sa-mi fac o parere. M-ati innebunit cu exemplele voastre. Eu vand 123d. Nu-mi pasa cat e 320d. Chiar nu-mi pasa. Cum eu am dat o anumita suma pe masina asta, la fel poate si altcineva sa dea suma ceruta de mine. N-am vazut decat sume aruncate de toti expertii, fara sa vad un link catre un alt 123d, care sa fie asemanator cu ce vand eu (an, dotari, km), la 7-8k. Sunteti romanasi si pentru ca va pasa asa de tare de ceva ce nu va priveste absolut deloc. N-am cerut nici o opinie in acest topic. Nu ar trebui sa va intereseze cat timp il tin eu la vanzare. Nu pierd, stati linistiti. Intrebare: daca mi-as lua altceva, mai nou, nu as pierde si la masina aia, ba chiar mai mult? Vreau doar un pret corect. Nu sunteti singurii cititori ai forumului, nu sunteti target-ul meu. Un om care-si cauta BMW se uite si aici, si nici nu are cont. Si cand am probleme cu masina mea "pentru cunoscatori si pasionati", merg la service. Nu sunt genul care "repara" masina pe forum, ca multi dintre voi. Poti vedea asta si din activitatea mea de pana in prezent. PS: Oricum s-a dus naiba topicul de vanzare. Va multumesc pentru pareri. Va pricepeti si la altceva, gen taxe si impozite sau business development? Intreb pentru un prieten.1 point
-
@cavaliere Si cu asta chiar am incheiat, tine-o pe a ta. Am scris in postarea initiala urmatoarele: "E o masina deosebita, pentru cunoscatori si pasionati" - te-ai bagat in seama si atunci, ca orice "expert". Ei, fix de asta am scris, ca sa nu vina d-astia ca tine, si sa spuna ca pretul e prea mare. Eu garantez pentru masina asta, stiu ce detin, n-am schimbat pe casco in 5 ani decat parbrizul, o data, am dat o groaza de bani pe ea (nu ca ar conta, dar puteam sa-mi iau F10 sau F30, ca tot romanul - din ala "smecher", 520d sau 320d, cu 150k km), dar mi-am luat un 123d destul de dotat, cu km putini, pentru ca m-a pasionat motorizarea si am vrut altceva. Asa ca hai scuteste-ma, mergi si comenteaza in alta parte, oricum vad din istoric ca doar la asta esti bun. Un adevarat luptator in spatele tastaturii...1 point
-
A inceput o actiune a celor de la RAR pentru depistarea celor cu DPF off. Azi-noapte au fost la Unirii (multe taloane colectionate). Bafta celor fara DPF.1 point
-
In cheie nu prea are cum sa intre apa daca doar o scapi in balta... De/pe carcasa cu butoane sunt lipit/atasate de margini butoanele, de jur imprejurul lor.. sa nu ajunga apa la circuit, baterie.. Practic circuitul electronic e protejat fiind ermetic prins in carcasa cheii. In schimb, daca tu intri in apa sarata cu cheia, aceasta dupa ce apa se duce lasa in urma o pelicula de sare care numai bine nu face acolo pe membrana care tine butonul. Nu fi surprins sa nu mai mearga cheia pentru ca iti place sa faci baie in mare. Daca o desfaci, si pui la loc aceiasi carcasa ma indoiesc ca va fo ermetica din nou unde/cum ai desfacut.. Stiu pentru ca am desfacut o cheie.. de E90.1 point
-
1 point
-
Asa este, ai dreptate, ca de obicei: https://www.powermaxengineering.com/services/cylinder-block-honing http://www.enginebuildermag.com/2016/04/honing-aluminum-blocks/ https://forums.anandtech.com/threads/honing-a-cylinder-block-by-hand.2234309/ http://www.hthoward.co.uk/engine-machining-services/cylinder-block-machining/honing/ http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=884382#/topics/884382?page=1 Citat: Honing is cross-hatching the cylinder walls by rapidly pushing and pulling a rotating abrasive tool in and out of the bore. This is done to roughen the cylinder walls so they will wear against new piston rings and make them seal (break-in). Honing is done when new rings are put on old pistons, or when new pistons are installed. Ce urmeaza nu e pentru tine ca tu stii! Rolul principal al honing-ului este acela ca pe peretii cilindrului sa ramana o pelicula (infima) de ulei care ajuta la intretinerea /mentinerea ungerii si prevenirea uzurii!1 point
-
... dupa 1000 km ... 0 consum ulei ... are toti caii acum ... ... zici ca ai masina noua ...1 point
-
Eu unul cat am stat in Olanda faceam cel putin 160km zilnic deoarece eram cam la 80km fata de serviciu. Daca mai faci si o plimbare mai lunga de weekend atunci cam aia sunt kilometrii. Acum in Germania am colegi care vin de la 100km distanta in fiecare zi.1 point
-
1 point
-
N auzi Domnu cĂŁ ținuta e lejerĂŁ la berou d-ra nu se mbracĂŁ cu paltoane pan la muncĂŁ.Si eu la doamna mea la fel ,musai scaunu din dreapta trebe sĂŁ aibĂŁ incĂŁlzire obligat,nu mi se urcĂŁ in auto decat cand e cald,cald ,e pretențioase acuma scuze off0 points
-
Filtrele cand ajung la capat de drum, trebuiesc inlocuite. In RO nu cred ca sunt 10 persoane care sa fii dat 2000 euro pe un DPF. Aici pe forum 99% fac DPF off si anulare din soft cu 300 euro si aia e. Masina ta are aproape 400K km, ce mai vrei de la filtrul ala? Regenerare fortata? Sa fim seriosi! Ce sa regenerezi? Cenusa?0 points
-
Drumurile scurte sunt mult mai nasoale decât drumul lung. Motorul n-are timp sã ajungã la temperaturã, se depune calaminã etc etc. Deci ori a stat mult ori a mers multe drumuri scurte. Nici-una din variante nu e idealã.0 points
-
0 points
-
Daca vrei sa vinzi masina si sa nu apara la diagnoza, ii dai replace la dpf din ista si nu mai apare informarea ). Altfel, vezi ce valori ai pe el si daca e nevoie il cureti/schimbi si apoi replace din ista.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00