Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/16/19 in all areas
-
Aberezi. Bineinteles ca poti sa ceri in instanta rezolutiunea contractului. Din Codul Civil citare: Art. 1.710. - (1) În temeiul obligaţiei vânzătorului de garanţie contra viciilor, cumpărătorul poate obţine, după caz: a) înlăturarea viciilor de către vânzător sau pe cheltuiala acestuia; b ) înlocuirea bunului vândut cu un bun de acelaşi fel, însă lipsit de vicii; c) reducerea corespunzătoare a preţului; d) rezoluţiunea vânzării. (2) La cererea vânzătorului, instanţa, ţinând seama de gravitatea viciilor şi de scopul pentru care contractul a fost încheiat, precum şi de alte împrejurări, poate dispune o altă măsură prevăzută la alin. (1) decât cea solicitată de cumpărător.5 points
-
Parerea mea este sa evitati acest dealer cu orice pret ! de ce? Am achizitionat in iunie 2018 un BMW X6 nou de pe stoc de la Proleasing Motors (pret de lista 100.000 euro). La scurt timp mi-am dat seama ca masina are probleme serioase: 1. climatizarea defectuoasa - introducea caldura in loc de aer conditionat, fluxul de aer era foarte redus, temperaturile setate nu corespundeau cu temperatura din masina - in Grecia la 40 de grade masina introducea caldura la partea de jos si pe la parbriz, lesne de inteles in ce conditii inumane a trebuit sa mergem 4 persoane, concediul a fost un cosmar. 2. masina nu accelera cum trebuie, la kickdown nu schimba treptele si cel mai rau lucru, nu facea viteza - am fost surprins in depasiri ca masina nu mai accelera, am trecut prin niste situatii la limita in care se puteau produce accidente groaznice 3. exista un zgomot metalic la start/stop, zgomotul venea din partea stanga fata 4. senzorii se activau in mers degeaba 5. functia de deschis cu piciorul a portbagajului nu mergea...si cate si mai cate Am venit cu masina in service la Proleasing pentru prima oara, masina a fost resoftata si la cateva zile am preluat-o. S-a rezolvat doar problema portbagajului, restul problemelor erau inca prezente. Ca o paranteza, mi-a fost schimbat suportul stanga de la motor cu toate ca nu avea nicio treaba cu zgomotul metalic existent... Am avut inca 3 intrari in service la ei, mereu acelasi raspuns, testerul nu arata nimic (mai nou in Romania daca testerul nu arata vreo problema inseamna ca masina este ok, va dati seama cata tehnologie au astia domne'). In timpul unei comparatii a climatizarii intre masina mea si una din stocul lor am avut "placerea" de a-l cunoaste si pe distinsul alexe care cu un limbaj limitat incerca mistouri ieftine (probabil se credea inca la rachete sau la adunarile nationale ale tovarasului). Am incercat sa atrag atentia asupra problemelor printr-un colant pe masina (poza atasata) si se pare ca cei de la BMW au receptionat mesajul din plin, dar in loc sa ia atitudine, fac ambitii si refuza solicitari ale unor oameni bine intentionati. Concluzie dupa 4 intrari in service la Proleasing Motors: masina este in perfecta stare de functionare! A urmat o intrare in service de 3 saptamani la Bavaria Otopeni: raspuns, masina este in perfecta stare de functionare! Ghiciti ce s-a efecuat in tot acest timp: doar o diagnoza, in rest masina a.........stat. In final am ajuns la Bavaria Baneasa care a deschis caz PUMA(sper sa fi scris bine) si au identificat anumite probleme destul de serioase: 1. zgomotul metalic venea de la cardanul fata 2. aveam o gramada de erori la transmisie/cutia de transfer - cauza problemelor la acceleratie au spus ei - s-a schimbat cutia de transfer 3. exista o actiune BMW cu privire la un senzor pe care se depune gheata si transmite valori eronate - acest lucru banuiau ei ca produce probleme la climatizare, a fost schimbat si odata cu acesta a fost schimbata si o valva din circuitul de climatizare 4. masina a primit ultimul update (din spusele lor) Am fost bucuros crezand ca s-au terminat problemele si in sfarsit ma pot bucura de masina, chiar mi-am luat si roti de iarna, dar...TEAPA, masina are in continuare aceleasi probleme. Sa va faceti o idee, 0-100 km/h scrie pe site ca se atinge in 6.7s, in realitate eu nu pot cobori sub 8.0s + consum aproape dublu de combustibil, se pare ca ultimul update este "ce trebuie" Din cele 7 luni de cand am cumparat masina, 3 luni a stat prin service, iar in restul lunilor masina a mers groaznic, de aceea are foarte putini km. I-am notificat prin intermediul unui avocat si pe Proleasing si pe BMW Romania si am cerut inlocuirea bunului sau restituirea banilor (nu am primit raspuns, clasic). Am fost chemat la Ploiesti in data de 14.01.2019 pentru a se incerca rezolvarea situatiei si am avut parte de o intalnire penibila in care auzeam tot felul de aberatii, lamentari, minciunele si inventii, pur si simplu imi era scarba. Am o gramada de reclamatii la BMW Romania si 4 raspunsuri din partea lor citez: masina este ok ca asa zice dealerul; dupa ce s-au schimbat piese i-am intrebat daca isi mentin raspunsul ca masina nu are nimic, dar nu au mai raspuns...niste penibili care, in momentul in care sunt pusi in fata faptului dau bir cu fugitii, din pacate fuga de responsabilitate este sport national in Romania. Am facut reclamatii la sediul central al BMW, astept raspuns, am incercat sa contactez cat mai multe persoane din conducerea BMW Germania pentru a le atrage atentia asupra abuzurilor ce se comit in Romania. Inca astept raspunsuri. Urmeaza plangeri la toate institutiile statului. Chemarea in judecata este ceva normal spun eu, am incercat toate metodele posibile sa rezolv problema, dar nu am reusit. Sa stiti ca atitudinea aceasta nu este intamplatoare, se mizeaza mult pe faptul ca te saturi si renunti odata cu trecerea timpului. Ca un mic rezumat in urma achizitei unei masini NOI de la Proleasing Motors: 1. 4 intrari in service la Proleasing Motors 2. 1 intrare in service la Bavaria Otopeni 3. 2 intrari in service la Bavaria Baneasa 4. Reclamatii la importator, in speta BMW Romania 5. Reclamatii la institutiile statului 6. Reclamatii la BMW Group Germania 7. Mail-uri in care cer ajutor din partea oamenilor din conducerea BMW Group Germania 8. Adrese catre mass-media cu privire la acest caz, atat in tara cat si in Germania 9. Notificare prin avocat 10. Intalnire la sediul lor pentru gasirea unei solutii Urmeaza chemarea in judecata. Eu sper si am convingerea ca la sfarsitul procesului voi primi o masina noua sau banii inapoi, iar aceasta masina va fi radiata si poate chiar casata datorita problemelor grave pe care le are.5 points
-
Nu e ceva general valabil. Mai suntem și care ne ĂŽngrijim mașinile cum trebuie, sĂŁ știi. Rari, dar suntem4 points
-
Gata si cu ĂŽncĂŁlzirea SKW mi-a spus cĂŁ masina are deja instalația pregĂŁtitĂŁ ptr ĂŽncĂŁlzire si trebuie doar codata ptr a functiona.Inainte de asta, vorbisem cu cineva care era 100% sigur ca instalația din fabrica a mașinii nu vine cu opțiunea asta si trebuie sa trag câteva fire separat ptr acest retrofit. SKW, ultumesc inca o data ptr aceste informații care m-au salvat de câteva ore sau zile de muncĂŁ. Tot azi am rezolvat(codare)si problema legata de eroarea la airbag, care imi apĂŁrea ĂŽn bord datorita acelei funcții ale tetierelor active(active head rest) Deci, din experienta mea pot spune ca seria 3 e92 vine din fabrica cu tot cablajul necesar ptr retrofit la ĂŽncĂŁlzirea in scaune.3 points
-
Ultima postare pe acest subiect, ca devine penibil. 1. Experientele tale de zi cu zi nu prea au relevanta in cazul asta. 2. Daca citesti cu atentie, omul nu a cerut sfaturi sau pareri. Doar a prezentat un caz care i s-a intamplat. Parerea ta ca nu isi mai poate recupera banii sau schimba masina a venit nesolicitata, la fel cum ar veni si in cazul in care s-ar mai crea topicuri de genul si ai intra tu sa ne spui ca asta e tara. 3. Cu mentalitate de genul "asta e Romania, ce sa-i faci" o sa ramanem intr-o mocirla. Din pacate, pe multi nu pare sa ii deranjeze chestia asta.3 points
-
Facut ambitie... rezolvat problema... Adevarul este ca din octombrie de cand sunt in posesia ei, am tot cautat solutii sa remediez aceasta problema cunoscuta de mine, dar fara succes. Nici nu mi-a stat gandul ca as avea probleme la eventuala revanzare a masinii. Norocul foarte mare a fost ca masina a avut montata o "maimuta" doar in ceasuri, un filtru CAN ce taia comunicarea kilometrajului intre CAS si ceasuri. CAS si celelalte module nu au fost manipulate si au continuat sa inregistere kilometrajul real. Dupa eliminarea "maimutei", montarea componentei electronice "anulate" din ceasuri si montarea acestora la loc, ceasurile au preluat automat kilometrajul stocat corect in modulul CAS. Voilla.3 points
-
Proleasing nu e reprezentanta bmw,probabil mai gĂŁsește si el câte o inundata la preț bun,si aia e...3 points
-
Sunt convins de asta ! Insa riscul de a da peste unul care vinde o masina cu 100kg mai usoara , pentru ca i-a spus lui un mecanic ca inginerii aia de la BMW sunt niste prosti si au pus o gramada de piese in plus pe masina , doar ca sa o faca mai grea, este foarte mare .2 points
-
Probabil pe dyno, aia e cel mai usor de demonstrat. La clima cu siguranta unul din senzorii de temperatura nu merge, cel mai probabil are mai multi, inclusiv pe traseu.2 points
-
Simplu, iau inca un x6 din showroom de acelasi nivel, le duc pe circuit si acelasi sofer independent sa faca timpii de la 0-100KM, in identic aceleasi conditii. Daca diferenta e de 2 secunde intre ele, e clar ca vorbim de o problema majora. Acum stiu ca o dau in domeniul fantasticului, un test de genul asta nici nu cred ca poate fi aprobat. Dar cu siguranta se poate demonstra ca o masina cu atatea defecte, nu corespunde produsului descris in contractul de vanzare cumparare.2 points
-
stii cum e cu vulpea care n-ajunge la struguri, zice ca-s stricati. multi si-ar dori-o , dar se gandesc ca au deja un E90 cu 600.000km2 points
-
Salut, Am decis sa prezint a doua masina a familiei (masina sotiei) - F20 116i. Fara prea multe povesti, se regasesc mai jos lista completa de dotari, si cateva poze. Masina are in prezent ceva peste 170k parcursi. Vehicle Identification Number WBA1A11090VT21119 Type 1A11 Model 116i - EUR Development Code F20 Chassis SH Steering LL Doors 5 Engine N13 Displacement 1.60 Power 100 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Alpinweiss 3 - 300 Upholstery Stoff Track/anthrazit/akzent Rot - BEL2 Production Plant LEIPZIG Production Date 2012-05-16 Standard Equipment 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 2DR 16"lt/aly Wheels Star Spoke 376 2PA Locking Wheel 2VL Variable Sports Steering 205 Automatic Transmission 230 Eu Specific Additional Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres 3DZ Without Additional Designation Outs 320 Model Designation, Deletion 4AD Interior Alum. Lengthwise Fine 4AE Armrest Front Retractable 4DN High.trim Fin. Coral Red Matt 423 Floor Mats, Velour 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 493 Storage Compartment 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 520 Foglights 521 Rain Sensor 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 563 Lights Package 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6NH Hands-free Facility W. Usb Interface 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 606 Navigation System Business 676 Hifi Loudspeaker System 698 Area-code 2 7AC Sport Line 7VB Comfort Package 704 M Sport Suspension 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8S3 Automatic Lock When Driving Away 8V2 Sticker Ncap Nied/dean/schwed 845 Acoustic Belt Warning 868 Language Version Dutch 886 Dutch / On-board Documentation1 point
-
1 point
-
la cat ai cheltuit cu masina asta ai avut parte si de o mica scutire de cheltuieli acum1 point
-
in cazul tau, masina deja avea de fabrica scaune electrice cu memorie, acelasi circuit fiind folosit si pentru scaunele electrice cu memorie + incalzire (informatie trimisa pe CAN de la JBE la FAS/BAS) in alte cazuri trebuie sa tragi fire in plus daca vrei sa faci sa mearga incalzirea. nicio masina nu vine cu cablajul la scaune altul decat are nevoie. cazul tau a fost o particularitate pentru ca ai avut un anumit set de optiuni insa altii nu sunt la fel de norocosi ! in concluzie: la tine a fost o exceptie ca ai avut nevoie doar de codare, nu o regula :pirate: e bine ca le ai rezolvat la Constanta si nu a trebuit sa mai bati drumuri prin tara sau sa ajungi pe mana alora de voiau sa ti dea jos mocheta si sa desfaca jumatate de masina1 point
-
https://infotva.manager.ro/articole/studii-de-caz/achizitie-intracomunitara-autoturism-obligatii-efectuate-inainte-si-dupa-achizitie-19286.html Mai sus ai explicat mecanismul de cumpărare a unui autoturism pe firma plătitoare de TVA. Pe scurt, cel care o vinde trebuie sa îți facă factura fără TVA, să plătești doar valoarea netă, întrucât se aplica taxarea inversa. Dacă nu folosești mașina doar in interesul operațiunilor taxabile, va trebui sa achiți in Romania 50% din valoarea TVA. Pentru lamuriri suplimentare citește și ART. 298 - Limitări speciale ale dreptului de deducere din Legea 227/2015 privind Codul fiscal și normele de aplicare.1 point
-
1 point
-
Pawl, scuza-ma ca ma amestec intre voi, dar cred ca insasi natura topicului pare ca vine (a fost creata) de la cineva ca lectie de viata (...) cum sa NU faci ca sa NU rezolvi o problema nerezolvata. Pe de alta parte, sa nu uiti, pe forum impartasim pareri si in cel mai bun/reusit caz gasim solutii problemelor aparute, ..daca personal am trecut prin ele; daca nu, presupunem, dupa experienta.. Masina ta e bolnava de un an si jumatate.. si numai inrautatirea te-a facut sa o repari! Nu te supara dar nu prea e de procedat asa, nici macar cu un Logan.. Oricum, o data vitoare poate e mai bine sa spui succint/comprimat/pe scurt, ce ai incercat sa repari, unde.. si poate gasim sugestii sa dam problemei, care ne mai nimerim pe aici..1 point
-
montezi piesele lipsa si apoi o declari 118i in VO. pui ista-p si faci update de soft la DME. conform VO actual (modificat din 1.6 in 1.8 ) ista-p va alege ultimul soft pentru ecu cu 1.8i. va avea softul original pe care il are orice 1.8i de fabrica nu ai nevoie de niciun "tunner"......... normal ca fac doar diesel ca acolo e usor si diferenta de putere se vede imediat. la benzina e altceva......1 point
-
1 point
-
Multumesc pentru sfaturi. O sa cumpanesc bine solutiile si ramane sa vad ce aleg.1 point
-
Fapta DPF off nu poate fi eliminata pana RAR-ului nu i se da puterea de a-ti lua certificatul de inmatriculare si eventual amenda serioasa. Si sa primesti certificatul doar cand pui DPF-ul inapoi cu testul facut de poluare conform normei fabricantului! Sa vezi dupa aceea cum se linistesc toti. (de ce sa iti iei diesel, daca nu stii cand sa il folosesti? :frantics: ..sau nu stii cum Sa Ai Grija De Un Lucru In Plus - DPF!?) (pentru "incurajare", sa mai zic ca BMW diesel NU prea e BMW?)1 point
-
Bravo, respectul meu pentru ce ai facut! acum o sa primesti mesaje in privat sa-ti cumpere "maimuta" :O:O )))), toata lumea o sa caute "maimute" acum )))1 point
-
Cum sa nu se poata demonstra?! Masina aia e noua, fara incidente. Sunt atatia experti autorizati sa te ajute. Si cand e vorba de mers in judecata, nu cred ca se tine cont de service autorizat BMW, ci sa fie autorizat RAR.1 point
-
Nu stiu cat de mult te ajuta, la 24,5 chiar gasesti f10 535d din 2013-2014 cu km mult mai putini si cu optiuni bune chiar direct in Germania. Spor la vanzare.1 point
-
@corbu_stf iti urez multa rabdare si persevereanta! este de neconceput asa ceva, sunt stupefiat de situatia asta. Bafta si tine-ne la curent cu statusul procesului1 point
-
O sa relatez strict experienta mea de a cum un an legata de achizitia masinii fara TVA din Germania. Masina era la un dealer BMW (Kathan), deci facturabila cu TVA. Firma mea e platitoare de TVA si inscrisa in registrul intracomunitar. Am platit masina integral cu OP (inclusiv TVA 16%) , am adus-o in tara, iar dupa ĂŽnmatriculare am trimis dovada la Kathan care ĂŽn termen de 3 zile mi-a rambursat TVA-ul ĂŽn cont. N-am mai platit nici un alt TVA ĂŽn Ro la inmatriculare. Voi plati insa TVA la vanzarea masinii in functie de valoarea ei la momentul respectiv. Nu a contat rulajul (100k km) si nici varsta masinii (2014). I hope it helps. Sent from my SM-G965F using Tapatalk1 point
-
N auzi Domnu cĂŁ ținuta e lejerĂŁ la berou d-ra nu se mbracĂŁ cu paltoane pan la muncĂŁ.Si eu la doamna mea la fel ,musai scaunu din dreapta trebe sĂŁ aibĂŁ incĂŁlzire obligat,nu mi se urcĂŁ in auto decat cand e cald,cald ,e pretențioase acuma scuze off1 point
-
Nu am auzit pe nimeni sa inghete in masina (fara webasto, fara scaune incalzite, fara volan incalzit) 4-5 minute pana se mai ridica temperatura in habitaclu. Sa fim seriosi Altii nu au masini sau nu vor masini si stau in statii de bus sau tramvai cate 15-20 min. Au patit ceva? NU!1 point
-
Pai stai, ca TVA-ul tot trebuie sa apara undeva. Adica scenariile sunt: 1. Ai firma cu cod valid de TVA, cumperi de la o firma din alta tara, tot platitoare de TVA. Ei iti factureaza cu TVA cu taxare inversa (zero pe factura). Aduci masina in tara, platesti 50% TVA la fisc si inregistrezi restul in contabilitate sau 2. Un intermediar cumpara de la firma de afara o masina cu TVA taxare inversa, dupa care ti-o vinde tie cu TVA la marja. Dar el cand inregistreaza masina in contabilitate trebuie sa inregistreze si TVA-ul aferent. Dupa care da, poate vinde masina cu TVA la marja, dar marja se calculeaza la intreaga valoare a masinii, pretul de achizitie + TVA-ul romanesc aplicat la valoare. Deci cineva tot isi bate capul cu TVA-ul, doar ca nu mai e cumparatorul final. A, ca multi samsari fac alba-neagra si 'uita' sa inregistreze TVA-ul in contabilitate si factureaza direct marja la pretul net, asta e altceva..1 point
-
Ma intreb, cum a-ti ajuns sa va contraziceti mai mult pentru ulei decat pentru lichid de frana care trebuie schimbat la fiecare 2 (doi) ani!? :frantics: Apropo de ulei, BMW nu mai foloseste/pune oficial decat ulei facut de Shell, de unde atata durere de cap; ce, cautati la dealer!? Poate numai daca masina e in garantie, altfel e talharie la buzunare, oriunde in lume, nu doar in Romania!1 point
-
Dreptate are toata lumea partial. Totusi masina nu are 30 de mii de km. Eu mi-am luat acum 2 ani un Daihatsu 4x4 cu 160 de mii de km din 1990, iar toate bucsele si furtuinele arata foarte bine si nu a crapat nimic. Conteaza si unde si cum a fost pastrata. Mi-am mai luat de curand un Mercedes din 1991, 170 de mii reali, arata motorul ca nou, fara exagerare. http://i63.tinypic.com/34e3tbd.jpg http://i65.tinypic.com/153qnh1.jpg1 point
-
Din pacate... sunt singura. Sau din fericire ) depinde din ce perspectiva privesti Sunt convinsa ca daca aveam pe cineva care cat de cat sa se priceapa la chestiile astea, ar fi fost mult mai simplu. Si am vazut cum sunt tratati barbatii in comparatie cu femeile cand vine vorba de masini. Cat am avut eu legatura cu serviceuri si mecanici, am fost singura femeie de acolo. E clar ca ei considera asta un avantaj si te iau pe ocolite... ma gandesc cam ce s-ar fi intamplat daca nu aveam acea cunostinta la service..de bine, de rau..si asta a facut o diferenta. Cu toate ca ma intreb.. cat de rau sa fi fost? ) Pe mine m-a mai ajutat tata, a dat el niste telefoane, s-a interesat de masina. Dar el e plecat din tara, deci fizic numai eu am tras cu situatia asta. Am primit raspunsul de la garantie (in sfarsit!!), au aprobat si de aceasta data, mare parte din deviz. Primul deviz - cel cu pompa de inalta presiune - a fost aprobat tot in mare parte, acum ceva timp. Ca si concluzie.. pana acum, din cei aprox 40.000 lei, garantia va suporta 90% din costuri. (suruburi, filtre, piulite, etc au fost exlcuse). Acum sa vedem ce urmeaza... mi-au spus ca trebuie sa comande piesele din germania (oare cat dureaza pana vin?) si apoi sa inceapa sa lucreze la masina. Oricum, pana nu imi spune cineva clar ca masina mea a pornit, nu cred nimic. Presupun ca nu voi avea un raspuns saptamana asta, dar... lucrurile incep sa se miste. Asa am zis si acum o luna si ceva cand comandasera pompa aia. Foarte urat din partea tuturor mi se pare faptul ca nu au vrut sa imi dea masina la schimb. 2 luni este o perioada prea mare sa tii o persoana fara masina. 2 luni pana acum... cine stie cat mai dureaza1 point
-
Dupa cum am zis, am luat masina cu xdrive in special pentru ca iarna merg des la schi, uneori in conditii grele de iarna, in "varf de munte" cum s-ar zice Anul asta am avut ocazia sa o testez cum trebuie la munte, si la noi dar mai precis in Serbia, unde m-a prins o zapada de aproximativ 1 metru asezata in 2-3 zile, -20C temperatura , gheata acoperita de zapada afanata si asa mai departe. Pot sa zic ca xdrive-ul este absolut fenomenal. Ok, am avut si cauciucuri bune de iarna , Continental TS850P pe 18, dar am ramas impresionat cat de bine se misca masina in orice conditii. Ca sa va faceti o idee, initial, drumul spre statiunea de munte (Kopaonik in cazul de fata), este foarte serpuit si abrupt, acoperit de gheata si peste el un strat de zapada fina. Masinile cu tractiune fata sau spate nu puteau urca fara lanturi, chiar daca aveau cauciucuri de iarna bune (am fost cu inca 2 masini cu trac. fata si au trebuit sa-si puna lanturi). Pe drumul spre statiune, nu am avut nici cea mai mica problema chiar daca ma opream fix in mijlocul curbei in panta si asa mai departe. Masina pleca de pe loc instant fara nici o problema. In statiunea propriu-zisa era un haos total. Din cauza zapezii abundente, parcarile de langa partii sau de la hoteluri nu erau curatate mai deloc sau doar prost, multe parcari erau accesibile doar din rampa/panta. Foarte multe masini, chiar 4x4 sau tractiune fata/spate cu lanturi, erau intepenite, alunecau sau se chinuiau sa intre/iese. In parcarea hotelului meu era zapada de 20-30 de cm, dupa ce trebuia sa urci/cobori o panta abrupta. Un seria 3 cu lanturi a ramas intepenit, cu lanturile rupte de la frecarea cu gheata si suspendat pe burta. G30-ul meu nu a avut nici o problema in nici o situatie cu o mica exceptie (o sa zic mai jos). Efectiv intram si ieseam de oriunde, instant, se uitau toti la ca urs la mine cand intram in ditamai zapada/gheata pe panta unde chiar aia cu lanturi patinau si trebuiau impinsi. La masina mea totul se intampla instant, foarte putin wheel slip si apoi simteam cum trece puterea pe alte roti si iese/porneste imediat. Am avut o singura data problema cand masina nu a iesit instant de unde parcasem. Parcasem undeva in panta, pe o zona cu gheata peste care s-au depus cam 20-30 cm de zapada. Mi-a fost lene sa curat cu lopata locul si am intrat direct in locul respectiv. Cauciucurile mele erau si ele plin de zapada lipita pe ele. Am vrut sa o pozitionez mai bine si sa ies putin, dar toate cele 4 roti au inceput sa se invarta in gol si au facut santuri si am ramas sa zicem semi suspendat pe zapada/gheata in partea din fata. Am dat putin inapoi, apoi niste manevre si in 20 secunde iesisem. A fost singura data cand masina nu iesit instant de unde am lasat-o, si asta datorita faptului ca are garda la sol mica si e si foarte lunga. Dinamic la fel, pe drum acoperit cu gheata, zapada, mazga etc, masina sta excelent chiar la viteza (nu recomand iarna pentru ca nu stii ce se poate intampla, dar am vrut sa o testez putin si la viteza cand nu era nimeni pe drum). Singurele probleme le aveam cand pe drum erau deja santuri adanci formate in zapada si cauciucurile mele mai late nu imi incapeau si fugeau in alt sant. Anyway ca o observatie, mi se pare ca masina s-a descurcat mai bine decat audiuri, subaruri, mercedesuri, dusteruri si alte 4x4-uri pe care le-am vazut uneori patinand pe drum drept (si nu suspendate in zapada), sau care derapau in curbe sau pante. Si nu cred ca chiar toate astea aveau cauciucuri proaste. Poate nu degeaba Audi trece de la quattro pur mecanic la ultra-quattro, adica adopta sistemul electronic de awd a lui bmw. In rest, pe frig, masina se comporta bine, incalzirea habitaclului se face foarte rapid, chiar la -17 grade afara si stationand. Singura problema am mai avut-o cu senzorii de parcare peste care curgea apa si inghetau, plus ca am impresia ca farurile led nu genereaza destula caldura ca sa topeasca toata gheata de pe ele. Dar sunt suficient de puternice sa bata si prin bucatile de gheata ramase pe ele. Nu am avut probleme sa nu pot deschide portierele sau portbagajul, nici cu pornirea sau altele legate de frig. Nota 9.5/10 din punctul meu de vedere, si asta datorita faptului ca nu are garda la sol mai mare. Ar fi fost placut sa am suspensie pe aer sa o ridic ca la A8 ) Referitor la cauciucurile de 18 vs 17 iarna, ca tot era o discutie mai demult pe forum, sunt adecvate cele de 18 pe G30, chiar si runflat. Arata si bine si se descurca foarte bine iarna, chiar la zapada mare. Mi se par relativ confortabile, poate si pentru ca de obicei incetinesc cand dau de gropi/zone proaste.1 point
-
Multumesc frumos. Da, a fost la Arad prima oara masina. Unele modificari au fost facute de primul propietar(Calin) pe Ro, cum ar fi suspensia Kw v3, scaunele de M3 csl, balamale usi lsd.1 point
-
Asta e cea mai tare reactie posibila N-o ua ca pe un afront, nu e, dar am izbucnit in ras cand am citit. Esti mortal Numai la noi se poate asa: Daca are km multi, e rea; daca are km putini e rea... Scuze de mica poluare a topicului, dar e amuzant maxim( asta nu exclude ca pot exista ceva piese de inlocuit si ca ai dreptate intr-un fel, dar a sunat maxim) Bafta vanzatorului!1 point
-
Daca masina mea nu intra in calculele tale, treci peste. Fiecare are o parere, dar nici eu, si mai nimeni nu e interesat (cu exceptia a doi-trei experti) de comentarii de genul "nu face banii"/"8k iei pe ea maxim" etc. Ok? Din nou, in Germania dai 10k lejer pe o asemenea masina, daca eu cer intre 9 si 10k, unde e problema? Am scazut 2k intr-un an pentru ca atat consider ca e deprecierea reala. Nu pentru ca sunt disperat sa o vand. 8k o sa fie la anul pe vremea asta. Din nou trebuie sa ma repet, nu pierd nimic ca o mai tin; daca as vinde-o, m-as grabi sa dau 20k+ pe altceva, si atunci pierderea pe an ar fi si mai mare - strict dpdv economic. PS: Ti-am gasit masina in buget, poti sa-mi multumesti mai tarziu. Si mi se pare incredibil ca toti care comentati nu tineti deloc cont de faptul ca masina nu are decat 106k km... Si ca o comparati si va asteptati sa aiba acelasi pret cu masini de 200-250k km. PS: Pretul unei asemenea masini in Germania, in 2014, era mult mai mare decat €15-17k.1 point
-
Eu zic ca e bullshit faza cu jetul, particulele alea de praf, dupa ce le dizloci, aluneca pe apa, nu le impingi cu degetul pe vopseaua uscata. Ce am zis eu cu revopsitul si incetarea maniei asteia cu aruncat 1000 euro la un seria 3 nu contravine cu mandria sau bla bla. Poti sa iti ingrijesti masina si cu produse de 1000 lei pe an. Nu vine cineva in trafic sa iti inspecteze vopseaua cu neon si lupa. Eforturile sunt oricum futile cata vreme mergi pe strazi si parchezi la comun. Mergi la supermarket, acasa ai copii, animale, pe strada sar pietre etc, nu exista sa nu revopsesti ceva la masina in 5 ani. PS mi se pare o tampenie si asta cu spusul de ceva despre posesor, la fel ca si paralela exterior murdar = interior cocina. La fel ca si cu mania aratatului ca in revista. Romanul tre sa fie gelat si cu tricou calcat in permanenta, chit ca bea bere la pet. Pana acum am avut o masina gri metalizat si una albastru deschis, le spalam o data pe saptamana sau chiar la 2 saptamani, a treia e gri inchis/negru si se umple dupa cateva ore de praf si polen. Dupa 2 zile e mizerabila de la gainat si ce naiba pica din pomi, se infierbanta tabla si stau pisicile pe ea. Pai eu mai am si treaba, nu pot sa stau de nebun sa spal zilnic masina, cand ajung acasa sa spal prosoapele si a doua zi sa fac la fel. Asta inseamna ca inauntru e cocina si ca eu sunt tigan nespalat, nu?1 point
-
Am fost si eu la " cel mai cochet service " in urma numeroaselor recomandari de pe forum si am fost dezamagit. Mentionez ca in ultimii 15 ani de cand am avut numai masini BMW am fost pe la toate service-urile specializate. In urma unei banale constatari m-am trezit in fata unui frumos deviz cu 44 de pozitii in valoare de 11500 RON ( mai mult decat devizul de la Bavaria sau Dormag facute inainte si dupa ce am cumparat masina si dupa ce rezolvasem majoritatea problemelor). Au urmat discutii, explicatii si munca de convingere ca "TREBUIE" sa fac tot de acolo. Am decis sa rezolv o parte din problemele care mi s-au parut relevante ( portbagaj inundat - PDC si relee arse, burdufe planetare, cateva furtune si oring-uri, schimbat lichide - servodirectie, cutie de transfer si diferential). Decizia mea insa nu a contat pentru ca "TREBUIE" sa fac tot ce este in deviz si daca nu vreau tot, imi poate schimba doar PDC-ul si lichidul de servo. Printre "probleme" trebuia sa schimb baia de ulei pentru ca avea busonul umezit + ulei si filtre pe care le schimbasem cu o saptamana inainte in alt service specializat BMW. Alex mi-a explicat ca ei "lucreaza la standardele si dupa procedurile BMW". Vazand ca nu m-a convins mi-a zis ca poate sa imi dea o baie SH sa ies mai ieftin si a scos un caiet in care avea trecute codurile la vreo 10-15 bai de ulei SH pe care le avea pe stoc ( doar lucreaza la stadarde BMW ). Primul lucru la care m-am gandit a fost ca stocul de piese SH erau alte bai de ulei cu busonul umezit de la alti clienti. Cat timp am stat acolo ( cateva ore ) am observat acelasi mod de lucru si la alti clienti: " Noi lucram la standarde BMW si nu recomandam reconditionarea injectoarelor". Vazand ca nu prea vrea sa cumpere unele noi standardele BMW se schimba si ii propune sa ii vanda unele SH reconditionate - probabil aceeasi provenienta ca si baile de ulei. Alta problema era bucsa unui brat care era nou. Mentionez ca din devizul de 11500 RON nu era nici o lucrare majora gen distributie, turbo, cutie etc. Baia de ulei era cel mai scump reper ( 1800 RON ) si urmatorul cel mai scump era PDC-ul ( 933 RON ). Vreo 30 de minute mai tarziu ( poate mai mult poate mai putin ) reusesc sa "il conving" pe Alex sa imi rezolve o parte din probleme o parte din lista mea de prioritati, o parte adaugate de el( de exemplu burdufele de la planetare nu a vrut sa le schimbe decat cu restul devizului la care probabil urma sa adauge si planetarele care se vor duce in curand ). Regret ca nu am renuntat atunci insa am zis sa rezolv o parte din probleme care se puteau face fara sa las masina acolo. A urmat o factura de 2800 RON ( jumatate piese jumatate manopera ) + un PDC second hand pe care il avea pe acolo fara factura. La 10 min dupa ce am plecat din service apare o eroare legata de farul dreapta. Verific si nu functiona nici faza scurta nici lunga. M-am gandit ca poate s-a miscat vreun fir sau vreo mufa cand au facut constatarea si am zis ca oricum vin piesele in 1-2 zile si ma intorc sa rezolv si asta. 1 saptamana mai tarziu in care nu primesc nici un telefon de la ei incerc sa ii sun. La telefoanele de pe site nici nu suna - sunt inchise. Ma duc a doua zi la service gasesc niste mecanici le explic de far si intreb daca au venit piesele insa ma informeaza ca Alex e plecat la o nunta si nu poate sa ma ajute nimeni pana nu vine el ( era vineri urma sa revin Marti ). Marti, Miercuri insist la telefoanele de pe site: suna dar nu raspunde nimeni, trimit mail, Joi sunt sunat de cineva care imi spune ca mai asteapta o piesa dar pot sa vin fara programare oricand sa verifice farul. Deoarece in weekend vroiam sa plec din oras imi anulez intalnirile fac 1 ora din baneasa pana pe Bd. Timisoara ma informeaza ca a sosit si ultima piesa dar nu au timp sa se uite la far, nu are timp nici sa imi faca o diagnoza ( aveam laptop-ul la mine cu ultimul Ista instalat imi venea sa fac eu diagnoza sa-i arat codurile de eroare poate are timp sa-si dea cu parerea macar, dar deja luasem decizia ). I-am rugat macar sa imi schimbe releele din portbagaj pentru ca urma sa plec la drum lung si aveam o multime de erori de la ele insa au zis ca nu au timp si dureaza ??? I-am rugat frumos sa refaca factura sa stearga manopera si sa imi dea piesele pentru ca nu mai vin la ei. Am curatat si schimbat releele singur acasa in parcare in mai putin de 10 minute ( culmea a disparut si eroarea de la filtru combusitibil infundat pe care il achizitionasem de la ei ). Am oprit la un service oarecare pe drum si s-a rezolvat si farul tot in mai putin de 10 minute. Concluzia: in fata service specializat BMW cu piese originale, in spate comert cu piese second hand ( oare de unde provin ? ). Comunicare 0 atat intre ei cat si cu clientii. Lipsa de respect pentru timpul meu. Japca la deviz si atitudinea neintalnita la nici un alt service de tipul facem totul sau nimic ( doar nu o sa schimbe un oring sau furtun de 20 lei care iti rezolva problema fara sa mai schimbi jumatate din masina pe langa ).1 point
-
Am facut eu in Cta. In primul rand se face un polish sa se poata aplica acel strat subtire si nu tine decat vre o luna. Se zgarie foarte usor si se vede ca naiba. Desi respectivul mi a spus ca imi granteaza 3 ani cand am fost sa ii arat a spus ca de vina sunt baietii de la spalatorii. Am cam dat 200 eur aiurea si sincer nu as mai repeta figura nici nu as recomanda altora.1 point
-
Eu merg intre 15.000 si 20.000 Km pe an. Nu stiu cum au altii noroc sa cumpere masini de la "pensionari" care merg sub 10.000 km pe an, dar ala de la care am luat eu masina a mers, conform cartii de service, 55.000 km pe an :blink:. A facut 150.000 in mai putin de 3 ani.1 point
-
vand racitor egr bmw orice model, absolut orice problema repar / reconditionez profesional orice model de racitor egr pentru bmw si modele cu adblue cu garantie pe lucrare .seriozitate .reparatii fisuri,crapaturi,sparturi ,curatare profesionala si egr 0744295593 Cauta pe forum Vik710 points
-
Prietene pe forumul asta discutam despre masini,lectii de viata e pe protv,revino cand scrii la subiect.0 points
-
Nu ti-am spus ca nu ai dreptate, din punct de vedere legal si teoretic ai dreptate, din punct de vedere practic, din ce am auzit, din ce am vazut si din experienta profesionala, inclusiv in cazuri de judecata clienti-reprezentanta, nu iese clientul castigator. Eu i spun niste lucruri sa inteleaga si sa nu se bage si in mai multe lucruri urate, nervi, suparari, bani "irositi" daca pot sa spun asa. Tu i spui niste lucruri din punct de vedere legal, in care el are dreptate si este indreptatit sa ceara alta masina noua sau banii inapoi. Art. 1.710. - (1) Ăn temeiul obligaĂžiei vânzĂŁtorului de garanĂžie contra viciilor, cumpĂŁrĂŁtorul poate obĂžine, dupĂŁ caz: a) ĂŽnlĂŁturarea viciilor de cĂŁtre vânzĂŁtor sau pe cheltuiala acestuia; Deocamdata BMW se incadreaza aici, toate documentele atesta acest lucru, parerea mea.0 points
-
Pe dyno nu bate niciodata sau aproape niciodata realitatea cu ce este scris la bmw-uri, ca fapt divers. Bine mishwall, o sa te rog sa-i angajezi tu un avocat colegului nostru sau sa il ajuti tu in fiecare zi cu telefoane si drumuri ca el nu stie si nu ma pricep nici eu sa vorbesc, sunt curios cati din voi o sa faceti ce spuneti pe aici in caz de vi se intampla, o sa creati si voi un topic sa plangeti despre Romania si reprezentatele din Romania si atunci o sa vin eu sa va zic ca din pacate asta este tara. Nu pun la indoiala cunostintele juridice, tu pui la indoiala exact ce iti spun eu ca se intampla cand vin clientii cu probleme din astea (reale), dar din pur ghinion masina nu prezinta defectul in unitatea service, nu ai ce sa faci si cu asta basta, singura solutie este sa te duci in continuare si sa reclami problemele masinii in reprezentanta sa o verifice de 10000 ori. Crysis, inteleg ce spui, dar ai zis bine, este de domeniul fantasticului, una e ca masina sa functioneze la 50% din capacitate si una este sa functioneze la 90% din capacitate, in ambele cazuri, sa nu apara nimic in urma unei diagnoze ci doar sa se vada clar de oricine ca nu functioneaza cum trebuie. E ca si cum te-ai duce cu masina inapoi la reprezentanta ca iti mananca 20% si in carte scrie ca mananca 12%, da-i in judecata. Atata timp cat ei te primesc in service si iti verifica masina, chiar daca sunt cum sunt, si nu gasesc absolut nimic de care sa se lege pentru a face un raport, nu ai ce sa le faci, nu e ca si cum nu ar vrea sa te ajute, e spre binele reprezentantei ca si profit sa rezolve probleme de genul. imi expui mie legile, eu iti expun faptul ca lucrez intr-o reprezentanta si se intampla sa vina multi clienti fara sa putem sa gasim problema care o expune, zeci-sute intr-un an, face reclamatie, ne da in judecata, avem toate documentele ca l-am primit in service, ne-am comportat cum trebuie, am facut toate verificarile din lume, cu documente in spate sa dovedeasca si cam asta este treaba noastra, ne-am facut treaba, cu ce pot sa-l mai ajut pe omul ala, daca in service nu se vede faptul ca aerul conditionat baga cald? La mine in service baga rece peste tot de fiecare data cand intra.0 points
-
Cine constata aceste vicii si aceste probleme, daca ei spun ca masina nu are probleme cu semnatura si stampila? Se duce la Mercedes sau alte service-uri sa-i constate problemele? Ce expert i da lui solutia ca aceste probleme exista daca masina nu are erori si probleme clare??? Eu il cred, toti il credem, cum se justifica aceste probleme daca bmw zice ca totul e bine? Aberezi tu pentru ca nu intelegi la ce m-am referit eu cand am spus ca nu are cum sa-i de-a banii inapoi si nici alta masina...nu se pot demonstra defectele si lor le convine acest lucru "domne noi i-am pus testerul, i-am verificat masina, am facut unele reparatii, mai departe nu mai avem ce sa facem, am incercat sa-l ajutam peste tot" asa se scapa bmw si se scapa chiar negru pe alb, nu doar vorbe.0 points
-
0 points
-
Du-te cu curaj, ai toate șansele sĂŁ iei AG. AdicĂŁ țeapĂŁ.0 points
-
BMW, 530xd, E60, M Pachet interior - exterior, 2006, verde, X-Drive, cutie viteze automata, interior de BMW seria 7 (totul reglabil electric), incalzire scaune + bancheta, sistem audio Hi-Fi, DVD, magazie CD, head-up display, xenon + cornering, navigatie mare, trapa, senzori parcare fata + spate, jante vara 18", jante iarna 17", ambele cu anvelope runflat, 212000 km, carte service din Germania pana la 197000 (atunci am cumparat-o eu), un singur proprietar in Germania, apoi eu din decembrie. Cutie de viteze reconditionata (convertizor, selector trepte 4-5-6, componenta de ambreiaj - imi cer scuze dar nu stiu exact cum se numeste, ulei + baie de ulei), in decembrie revizie completa: ulei, bujii, termostate, filtre, bucsi brate fata, bielete antiruliu, flanse amortizoare fata noi - toate Lemforder, discuri frana si placute schimbate in decembrie, senzori uzura placute frana noi. Sunt proprietarul masinii, toate actele se pot finaliza la cumpararea masinii. Pret: 10000 euro, negociabil, rog fara oferte ce nu isi au rostul! Schimb doar cu BMW E60 benzina, motor 3.0 maxim - motiv pentru care doresc sa vand masina!-1 points
-
D-aia nu o sa cumpar niciodata o masina sh , din Romania. Ti-ai batut joc de masina .-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00