Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/19/19 in all areas

  1. Salut, Este primul meu topic de genul In decembrie mi-am luat un F31 pt ca vroiam break... si tractiune spate... Singura chestie care m-a deranjat la masina a fost ca nu aveam suport lombar(desii o tampenie la o marca premium) am zis ca trec peste dar dupa drumuri lungi ma omora. Tin sa mentionez ca am scaune simple, manuale cu incalzire. Dupa a urmat un intreg proces de cautare de piese pentru retrofit dar nu gaseam decat pentru scaune sport. Printr-un noroc chior am zis sa contactez in privat un vanzator de pe ebay DE care avea suport lombar pt scaune sport de f30 sa-l intreb daca nu cumva are si pt scaune simple doar pentru sofer si surpriza, avea! Am platit omului 110 eur cu tot cu transport si au ajuns aici dupa o saptamana: Perna, valva, compresor, buton si cablaj complet. Astazi am facut marea operatiune dar din pacate singurele poze pe care le am sunt de la urechea de plastic de la manete si trim ul lateral dupa gaurire cu butonul montat. Operatiunea s-a desfasurat asa - Eu am desfacut prima data panoul lateral unde sunt comenzile scaunului si cred ca asta a fost cel mai greu lucru pentru ca manetele de plastic au un clips care le blocheaza pe tija de metal si ca sa poti elibera clipsul de pe tija trebuie bagata o surubelnita mica si ridicat clips ul-> tras maneta in afara. Probabil ca mergea mai usor daca eliberam scaunul de podea prima data ca sa am loc destul de manevra cu surubelnita. - Panourile laterale au forma si locul unde ar fi trebuit sa fie butoanele pentru controlul lombar dar nu exista gaurile. Cu ajutorul unul cutter am taiat gaura pentru buton. Plasticul este destul de moale si exista un canal care delimiteaza forma rotunda a butonului pentru ca operatiunea asta sa decurga simplu. La final am bagat butonul care pe spate are urechi de metal pentru blocare. - Am desfacut cele 4 suruburi Torx50 cu care este prins scaunul de podea si l-am lasat pe spate ca sa pot sa inspectez actualul sistem electric. Si am realizat ca singura alimentare este pentru modulul de incalzire, noul cablaj avand in plus 2 pini masa si + de la o siguranta separata pentru sistemul lombar. Ca sa nu complic instalarea mai mult decat era necesar am modificat noul cablaj in mufa galbena de pe scaun in felul urmator: Am scos pinii din mufa care erau pentru sistemul lombar si masa am lipit-o de pinul de masa de la calculatorul de incalzire si + ul la fel de + de la incalzire doar ca am adaugat o siguranta de 5A. Sistemul lombar consuma maxim 400mA (testat de mine) iar siguranta pentru incalzire este de 30A deci nici o problema ca m-am legat de el. - Desfacut panoul de pe spatele scaunului care se desface foarte usor dupa ce se scot cele doua nituri de plastic si se aluneca intreg panoul catre podea. - Pe spatele scaunului am avut acces la arcul spatarului. Pe net sunt cateva posturi unde toti recomanda sa bagi perna lombara dinspre podea in sus intre arc si perna scaunului. Doar ca pentru mine a fost mult mai logic sa scos cele doua arcuri laterale intre frame ul scaunului si arcul scaunului, in felul asta am putut sa introduc perna fara prea mari probleme din stanga spre dreapta. Dupa cu ajutorul unul patent am montat arcurile la loc(cel de jos este mai dur si are nevoie de forta mai mare). - Am montat pe plasa arc din mijloc valva (valva are 3 urechi de prindere pe arc) - Montat compresorul pe partea stanga in jos langa frame ul de metal si prins cu doi soricei. - Descoperit traseul celorlalte fire(Airbag si Incalzire) prin care puteam sa duc elegant firele de la valva si motor pe partea de sub scaun. Cel mai simplu si cred ca si metoda originala a fost prin partea din stanga jos in colt. - Deconectat bateria(o intreaga nebunie sa ajungi la baterie la f31 nu stiu cum e la f30) - Deconectat mufa intre masina si scaun, am scos mufa galbena care era initial pe scaun si am scos mufele mai mici din ea pentru airbag/pretensionare si le-am mutat pe mufa noua care avea si cablajul modificat pentru sistemul lombar. - Am trecut mufa pentru butonul de control si cablul printr-o gaura in frame ul metalic de pe lateral, am bagat mufa in buton, care era acum pe trim ul de plastic si am montat trim ul la loc. - Am montat mufa Galbena la locul ei (are un piaptan metalic pe care se clipseaza sub scaun) am facut un pic de cable management sa fie totul ok cu loc de joc(spatarul se misca) - Am reconectat cu ceva emotii bateria la loc si surpriza totul mergea perfect! - Am prins scaunul de podea, pus panoul de pe spate la loc si job done! Concluzii... super fericit! mai ales spatele meu PS: cand am dat scaunul pe spate am gasit o nuca fix la gura de ventilatie de sub scaun si cand am dat sa pun mana pe ea sa o arunc a intrat in gaura si trebuie sa gasesc o varianta sa o pescuiesc de acolo ca se aude cum se plimba fata spate. Vreo idee? Sper ca ajuta cumva... daca ma ducea capul inainte faceam si eu poze pe parcurs dar erau 3 grade afara si m-am miscat repede ca inghetam Spor!
    5 points
  2. Frk rezolva/afla probleme mecanice cu diagnoza digitala? Cum o fi asta? (sa spun eu dupa ce sunt acei mecanici (sefii lor)? Dupa bani usor de facut si mai putina munca si sa nu investeasca in scule adevarate!) Se pot face bani frumosi din schimbul de rulmenti pe spate la BMW! Pentru ca nu multi se baga la schimbat si pentru ca pe spate trebuie schimbati cu presa in timp ce pe fata se schimba cu totul, e mai simplu. Ai nevoie de putine scule (ceva pricepere mecanica) .. dar de prese zdravene.
    3 points
  3. Va salut. Dupa 5 ani cu e90 urmeaza acum sora mai mare. E60, 2.0 diesel, automat, 2006, 163 cp. Ca dotari nu sunt multe: jumate de M packet la exterior, lipseste bara spate, piele, incalzire in scaune, navi mare, stopuri facelift. Masina arata si se prezinta foarte ingrijita, vineri ma duc in service la o verificare. Masina am cumparat o din Belgia. Trebuie sa ii pun cauciucuri de iarna ca nu are. Mai jos atasez cateva poze, mai multe nu am apucat sa ii fac doar m am plimbat Ca planuri : revizie, schimb ulei cutie, bara spate M, volan M.
    2 points
  4. eu nu vad nimic rau in a intretine masina cu detailing , rulajul e mare si tot aduna km la fel si a mea are 225 k nu e chiar tinerica si era in stare f buna fara vreun detailing exagerat inainte , mai mult eu ma ocup de partea asta . E greu sa faci un raport calitate optiuni , stare tehnica , pret , km pt ca nimeni nu va plati pretul real si piata e dictata de samsari si de clienti cu pretentii . Eu nu vad o probema in a vinde masina asta din cauza km .
    2 points
  5. am incercat si cu proxy de germania ... vpn n'am cautat ... doar proxy .. pana mea ... sa cumperi masina de 70k euro si sa nu poti activa un rahat de car play care cred ca in curand o sa fie activ si pe dacie ... in fine ... am comandat masina cu carplay si a venit fara .... cacao atomic !
    2 points
  6. n-a spus nimeni sa-i dai foc , daca tu ti-ai asumat asta in cunostinta de cauza poti fi fairplay sa spui si cumparatorului asta . Eu personal nu am o problema cu rulajul mare , dar suma pe care o platesti pe o masina trebuie sa fie in concordanta si cu asta indiferent de optiuni . Bafta la vanzare
    2 points
  7. am sa fac totul 100% corect, nu vreau batai de cap sau controale. In 5 ani de zile, nu mi-a batut nimeni la usa. In principiu pe 7 februarie ar trebuie sa merg dupa jucarie. Saptamana ce vine am sa primesc contractul de la nemti si voi achita avansul :frantics:
    1 point
  8. Masina a primit si alte jante de vara
    1 point
  9. E turbina. Se aude pe sectorul de turatie cunoscut. Daca decizi sa mai mergi asa, zgomotul se va intensifica putin.. ..Cum ti s-a zis la service; poate sa mai tina o luna sau un an.
    1 point
  10. Bravo! :goodjob: Poti sa-mi dai te rog PM cu link-ul de pe ebay? PE F22 nu am suport lombar si se simte lipsa ...
    1 point
  11. salut, nu am mai avut timp sa intru pe aici masina inca o am si nici nu mai imi aduc aminte cate i-am schimbat de cand nu am mai postat aici! in primul rand am schimbat tot botul cu unul de facelift, maneta BC si i-am schimbat scaunul de la sofer care era rupt am pus si o poza cum era masina cand a ajuns la mine!
    1 point
  12. Dap, s-a "recoltat" dintr-un modul de E38 PS: maimuta nu este de vanzare, se va confectiona breloc si se va inmana responsabilului de la parcul de la care am luat-o PS2: greu cu judecata; mai ales cand "intermediarii" nu fac acte pe numele lor, si te leaga direct de vechiul proprietar, cel care a lasat masina la parc si probabil si-a luat alta de la ei...
    1 point
  13. Ce sa zic... este un fenomen teribil ce se intampla in tarisoara noastra... Culmea este ca masinile aparute la vanzare in RO au km mai putini ca in DE si preturi considerabil mai mici... aceeasi surpriza o am in prezent la vanzarea masinii mele. Mi se reproseaza ca este scumpa si ca are multi kilometri. Daca fac un search pe Mobile, spre exemplu, constat ca pretul meu este oarecum pe acolo, daca nu chiar mai mic, raportat la dotari, stare, rulaj etc. Ca sa nu mai spun ca de la bun inceput, masina mea, cum a fost adusa in tara in iulie 2018, a si fost "matrasita" la km. Lucru stupid de altfel. Eu am verificat acest aspect cand am achizitionat-o, am batut obrazul respectivului, dar mai departe mi-am asumat sa remediez problema, fiind foarte hotarat sa cumpar o masina efectiv cu toate dotarile din lista de optionale, in stare perfecta, cu 40 de pagini de istoric din care am observat ca unicul proprietar neamt a achizitionat din reteaua BMW inclusiv anvelopele si lichidul de parbriz... Ca sa vezi ce se practica pe la noi, te invit sa vezi topicul de vanzare al masinii mele, unde am povestit cu lux de fotografii treaba cu datul kilometrilor inapoi: http://www.bmwclub.r...-f10-lci-535xd/
    1 point
  14. E f greu sa dovedesti rea intentie si anume ca fostul proprietar a montat jucaria.
    1 point
  15. Pai bemveul abia la 200 de mii de km isi face rodajul, unii chiar zic ca merge ca nou.
    1 point
  16. Au trecut sarbatorile si ne am apucat de schimbat. - bucsi - brate - bielete - ulei cutie - am cumparat becuri originale pt angel. Cand am cumparat masina avea unele cu led alb, se vedeau doar seara atat si nu prea mi au placut.
    1 point
  17. Nu ai nici o certitudine,siguranțĂŁ in momentul cand ți a sosit comanda la magazin și o vezi in fața ta ,cĂŁ acel kit full ,,OE,, bmw la 500 euro e și Original !! Punct Multe piese sunt ambalate din vrac ca sĂŁ zic așa,puse in pungulițe și lipite coduri de bmw etichetat . Daca unele dintre ele mai aveau sigla bmw sau cod original bmw ,LANȚURILE NU aveau nimic. Lanturi ,care din punctul meu de vedere sunt si cele mai importante la acest kit,nu cod original bmw ,nu sigla bmw sau altceva pe ele. Pe AK faci ,,cerere de oferta,, cu codurile pe care le au lipsĂŁ pe site ca sĂŁ ți le aducĂŁ !! Așa am procedat eu ! Mai simplu era sĂŁ fie un cod OE la acest kit full decat sĂŁ ți freci capul cu n șpe repere și n coduri !! Un cod oe la mini kit si un cod oe la full kit fĂŁrĂŁ multe complicații !!! NU recomand acest kit original !!! Piesele ,18 la numĂŁr vin alandala ! 3 de la un furnizor ,4 de la altu,2 de pe extern, alte 3 de prin nu știu ce garaje sau tarabe. NU ESTE UN KIT DEDICAT CU COD OE !! NU este un kit care sĂŁ ți inspire incredere cĂŁ ai montat cu adevĂŁrat piese full OE.
    1 point
  18. Stimati colegi, Imi vand masina personala, BMW F10 LCI 535xd. Fiind un forum al pasionatilor, va atasez seria masinii pentru a descoperi dotarile, fiind, fara exagerare, cel mai dotat F10 pe care l-am vazut (eu, cel putin): D060523 Mentiuni: - masina are un rulaj real de 280.000 km - este in stare efectiv impecabila din toate punctele de vedere, mecanic si estetic - nu a suferit nici un accident, nu are nici un element revopsit sau macar polishat Extras optionale: S403A Glass Roof Electrical S415A Sunblind Rear S416A Roller Sun Vizor Rear Lateral S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip S431A Interior Mirror With Automaticdip S441A Smoker Package S453A Climatecontrolled Seats Front S455A Active Seat For Driver And Passenger S456A Comfort Seat With Memory S464A Ski Bag S465A Throughloading System S488A Lumbar Support Driver And Passenger S494A Seat Heating Driverpassenger S496A Seat Heating Rear S4DZA Interieurleisten Pearl Dunkel S4M8A Individual Rearreading Light S4NBA Autom Climate Control With 4zone Ctrl S4URA Ambient Interior Lighting S4U2A Driving Experience Switch Incl ECO PRO Multimedia S601A TV Function S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S654A DAB Tuner S696A DVD Changer S698A AreaCode 2 For DVD S6ACA Intelligent Emergency SOS Call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA RealTime Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6ARA Internet S6F2A BangOlufsen High End Surround Sound S6FHA Rear Professional Entertainment Center S6NRA Apps S6NSA Convenience Phone Expanded Smartphone S6UKA Night Vision With Human Recognition S6WBA Multifunctional Instrument Display Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control PDC S536A Auxiliary Heating S552A Adaptive LED Headlight S575A Supplementary 12V Sockets S5A1A LED Fog Lights S5ACA Highbeam Assistant S5AGA Lanechange Warning S5ALA Active Protection S5ATA Driving Assistant Plus S5DLA Surround View S548A Kilometercalibrated Speedometer Wheels And Drive S230A Extra Package EUspecific S248A Steering Wheel Heater S255A Sports Leather Steering Wheel S258A Tire With Runflat Functionality S2K3A BMW LA Wheel V Spoke 331 S2TBA Sport Automatic Transmission S2VAA Chassis Suspens SetupAdaptive Drive S2VBA Tire Pressure Display Environment And Safety S302A Alarm System S316A Automatic Trunk Lid Mechanism S319A Integrated Universal Remote Control S320A Deleted Model Lettering S322A Comfort Access S323A SoftCloseAutomatic Doors S358A Climate Comfort Windscreen S3AGA Reversing Camera S3MBA Indiv Ext Line Burnished Aluminium S879A Onboard Vehicle Literature German S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8TFA Active Pedestrian Protection S8THA Road Sign Detection S8V1A Label S851A Language Version German Individual Equipment S761A Individual Sunshade Glazing S775A Headlining Anthracite Other Equipment L801A National Version Germany S941A EXTERNE NACHRUESTUNG S9AAA Outer Skin Protection S1CCA Auto Startstop Function S1CDA Brake Energy Regeneration Pretul este de 24.500 EUR nediscutabil, definitiv si irevocabil. Pentru poze si numar telefon puteti accesa link-ul anuntului meu facand click AICI. Va stau la dispozitie cu orice detaliu. Ganduri bune!
    0 points
  19. Pt ca romanii nu au bani de masinile astea, ma refer la masini care nu au ajuns la end of life (180k sau 150k cat o mai fi acum), dar vor BMW, 2020, biturbo, butoane etc. Daca as avea pitici cu masini noi si eu as lua una rulata ieftina, macar o rezolv singur decat sa ma tiganesc cu lunile pe garantia reprezentantei, dar ziceam ca fapt divers.
    0 points
  20. Lasa in anunt la cautare km aia putini si trece km astia reali la descriere Adevaru e ca intr-o tara de naivi vs mincinosi nici nu stii cum s-o dai Insa eu te intreb sincer de ce ai cumparat-o? Sau nu stiai nici tu? Din milioane de F10 cate a produs BMW numai asta o fi fost buna, cu dotari si pret pt buzunarul tau? Ai acceptat tu magaria asta? Si daca da de ce? Daca nu, de ce nu ai incercat sa o duci inapoi? Te intreb de curios
    0 points
  21. De obicei multi mecanici buni si laudati au o atitudine de cacao...parca ar repara boeing 747 nu masini...asa se cred de importanti.
    -1 points
  22. Am rezolvat problema controlului luminozitĂŁții angel-eyes-urilor. Am cumpĂŁrat și adaptat niște generatoare de curent constant, am reglat curentul la 750mA pe fiecare angel-eyes. De mâine postez cu ce am mai fĂŁcut la mașinĂŁ. Zic și eu cĂŁ sper sĂŁ ajung la 350Hp, și mai apoi ca și colegul CautRezolvĂŁri sĂŁ ajung la 400Hp. Momentan anul acesta nu mai este buget pentru turbinĂŁ.
    -1 points
  23. Doar ce am cumpĂŁrat un seria una cu 310.000km ĂŽn bord (reali), cu un dosar de facturi, cu dotĂŁri decente și full service ĂŽn reprezentanțĂŁ, dar prețul a fost muult mai mic decât la cele de 180-220k km, la care doar prin auto-records le-am gĂŁsit cu 300-500k km prin 2016... Deci, nu prea are sens sĂŁ spui cĂŁ are alți km ĂŽn bord, aproape de 300k și sĂŁ ceri la fel ca la una cu 30-50% mai puțin rulaj.
    -1 points
  24. Buna Seara! Sunt nou pe forum, de aceea imi cer de la inceput scuze moderatorilor daca gresesc cu ceva! Imi doresc sa aflu un mecanic priceput in bmw benzinar, valvetronic, 2002, un mecanic care sa nu fie nervos si increzut si cat de cat serios, in tg mures sau imprejurimi! Care sa aiba un tester de bmw si sa stie sa interpreteze ceea ce citeste, va spun asta poate o sa radeti dar am vorbit cu un mecanic, cica specialist in bmw, care a lucrat in strainatate si care la prima discutie mi-a spus ca el nu se ocupa de benzinare ca sunt pacatoase! Va spun sincer am ramas interzis! Adica eu prefer benzinarele si ma lovesc de o casta de asa zisi mecanici care repara doar diesel sau altii care repara doar grupul VAG?!? O idee, un nr de telefon, un nume, nu vreau sa ma duc sincer pana la cluj. Bucuresti sau Brasov!
    -1 points
  25. De ce sa mai piarda timpul sa "vada" masina cand e evident ca e tipla din poze, e si model fiabil, poate sa dea direct avans prin transfer sa nu ii sufle cineva ocazia )
    -1 points
  26. Am facut si eu ceva vechime pe acest forum si sunt dezamagit sa aud ca unii gasesc pe el doar ironii ieftine.Nu stiu ce mai cauta astfel de persoane pe forum!
    -1 points
  27. E usor sa dai sfaturi pe banii altuia, nu? Toate bemveurile sunt fiabile mai ales cand trec de 200 de mii in anunt sau 300 de mii real. Eu zic sa ii scrii tu in privat sa ii explici mai bine, ca se vede ca te pricepi mult mai bine decat noi la a aprecia masinile din poze. Bafta.
    -1 points
  28. cat vrei pe "maimuta"? in alta ordine de idei tocmai ai scapat de o grija imensa si eventual de vizite pe la avocat. eu daca as da banii astia cash pe o masina si sa aflu treaba asta, as da in judecata vanzatorul direct, nici nu as incerca sa o returnez in particular...
    -1 points
  29. Normal, asta ar trebui sa fac toata lumea.
    -1 points
  30. da, ok, poate...poate are km aia, DAR : km putin, inseamna pret mai mare decat mediu. SAU : avnad 16 ani, fiind Diesel (si cum declinul lor apare la orizont)....pretul e ok ca e stata masina, ca are 8000km pe an...deja o dam in "metafore" tipice Autovit
    -1 points
  31. Oare fara aceste tablete chiar nu om mai putea sta la volan, cred ca mai important este sa mearga masina din punct de vedere tehnic, prea multe "ecrane" si prea putina fiabilitate de la o vreme!!!
    -1 points
  32. -1 points
  33. Salutare, este legal sa ai lupe cu halogen, fara sa ai spalator de faruri si toate conditiile necesare (legale) pentru xenon ? Stiu cat de multe lucruri sunt necesare pentru a monta legal un xenon pe o masina ce a venit fara, de aceea vreau sa stiu daca se poate face acest lucru doar montand lupe cu halogen.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.