Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/21/19 in all areas

  1. Daca are revizii la reprezentanta, nu e bine ca aia sunt prosti. DAca nu are revizii la reprezentanta, iar nu e bine ca nu are istoric. Cine sa mai inteleaga cumparatorii. Oricum, adevarul e pe la mjiloc mereu. Nu kilometrii multi ai masinii sunt problema ( ma rog aia reali sunt o problema), ci pretul ei raportat la km. Cat despre afaceristii care aduc de pe cars, sincer mai multa incredere am in aia, ca macar acolo vezi km trecuti pe factura si aproape mereu au istoric service. Nu inteleg de ce toata lumea da exemplu negativ masinile aduse de pe cars. Ce nu inteleg totusi de ce ai mai cumparat masina stiind toata povestea daca dupa doar 6 luni vrei sa o vinzi?
    8 points
  2. dragalasii de samsari baga ''maimuta'' iar....de aici si oferta lor...
    3 points
  3. Facut ambitie... rezolvat problema... Adevarul este ca din octombrie de cand sunt in posesia ei, am tot cautat solutii sa remediez aceasta problema cunoscuta de mine, dar fara succes. Nici nu mi-a stat gandul ca as avea probleme la eventuala revanzare a masinii. Norocul foarte mare a fost ca masina a avut montata o "maimuta" doar in ceasuri, un filtru CAN ce taia comunicarea kilometrajului intre CAS si ceasuri. CAS si celelalte module nu au fost manipulate si au continuat sa inregistere kilometrajul real. Dupa eliminarea "maimutei", montarea componentei electronice "anulate" din ceasuri si montarea acestora la loc, ceasurile au preluat automat kilometrajul stocat corect in modulul CAS. Voilla.
    3 points
  4. Cred ca poti gasi garnituri pe ebay sau pe siteuri de genul asta . Intr-adevar, nu prea iti vine sa dai bani pe una noua cand problema e doar de garnituri.. Uite cum se procedeaza la E46. Intamplator am dat de clipul asta si l-am retinut. Mi se pare ca tipul zice la un moment dat de unde a luat si ce putin au costat garniturile.. Succes. Si zi aici unde ai gasit garnituri.
    2 points
  5. eu nu vad nimic rau in a intretine masina cu detailing , rulajul e mare si tot aduna km la fel si a mea are 225 k nu e chiar tinerica si era in stare f buna fara vreun detailing exagerat inainte , mai mult eu ma ocup de partea asta . E greu sa faci un raport calitate optiuni , stare tehnica , pret , km pt ca nimeni nu va plati pretul real si piata e dictata de samsari si de clienti cu pretentii . Eu nu vad o probema in a vinde masina asta din cauza km .
    2 points
  6. Bravo, respectul meu pentru ce ai facut! acum o sa primesti mesaje in privat sa-ti cumpere "maimuta" :O:O )))), toata lumea o sa caute "maimute" acum )))
    2 points
  7. intre 250 -450 ron . eu am platit 250 ron . Am avut oferte pana la 450
    1 point
  8. eu am stat cu a mea la vanzare fix o luna si nu am cedat la preturile derizorii oferite , am luat 9500 E pe o masina pe care toti ofereau 8k . Daca pretul nu-ti convine nu ai de ce sa vinzi masina , e fix decizia proprietarului si de multe ori norocul lui . Dar divagam , pretul real e ala la care se vinde masina si daca asta inseamna in 2 luni sau 2 sapt e aleator , nu are de-a face cu clientul care vrea BMW , multi incearca preturi , spera la disperarre , in principiu la noi cam asta e atitudinea , daca o vinzi e stricata , esti in foame , ai nevoie de bani , n-ai servci gata si apare salvatorul cu CASH , BANII JOS , de parca tu ai cumparat masina cu biscuiti .
    1 point
  9. normal intre 13.8 si 14.4, daca bateria e descarcata rau poate sa urce pana la 14.9 - 15
    1 point
  10. Dezmembrari, ca nu o doare.
    1 point
  11. nu neaparat , ia vezi autovit daca e vreuna cu optiunile alea la 20 k
    1 point
  12. Salut, la ce te referi cand spui rola vibrochen, cumva la fulia mare de cauciuc? Daca da, cum ai facut schimbarea ei?
    1 point
  13. Nu era in plan sa o vand asa repede, dar vreau sa iau un apartament pt. inchidiat, in Mamaia, caci am o ocazie foarte buna... nu sunt adeptul imprumuturilor, asa ca renunt la masina... masini se gasesc... nu vad o problema. e ciudat ca accepti schimb chiar si cu doua masini, insa banii iti trebuiesc pentru un apartament''ocazie'', cat mai urgent.... masina insa arata super, la un alt pret chiar as fi interesat :-)
    1 point
  14. Nu te supara insa faptul ca lucrezi in domeniu conteaza prea putin, in contextul in care majoritatea ce aduc de pe cars nu iau masini lovite ci doar fenteaza tva-ul, nicidecum nu sunt masini proaste asa cum ai spus tu. Si ca sa nu existe discutii, nu ma ocup cu adusul de masini, dar cunosc perfect fenomenul. La fel de extrem este si exemplu cu masinile de America cu 40 de mii de km. Nu e nicio problema ca vrei sa o vinzi, doar ca pretul raportat la km multi reali ai masinii este o problema, fapt ce il vei constata singur pe masura ce va trece timpul. Spor la vanzare!
    1 point
  15. Cred ca mai degraba tine de nr de ani decat de km ai masinii. La mine a cedat iarna asta, si cand am verificat, era curs. Masina din 2012.06.
    1 point
  16. chiar n-ai de ce sa te zgarcesti la filtre ))
    1 point
  17. Atunci poate e bine sa intelegi ca filtrele chiar pot diferite si proaste; de mai proasta calitate. Ai pune un filtrul oricare daca nu e facut cum trebuie!? Eu nu. In 8 ani de cand am masina am folosit doar Mann sau Bosch. Fiecare alege ce vrea; eu am alea ce am crezut ca e mai bun pentru masina mea si nu am gresit.
    1 point
  18. Eh, m-am gandit si la asta, pentru ca multi aplica filtre si efectueaza cautari cu rulaj pana la 200.000km, am lasat-o asa o perioada, dar parca nu ma simt bine... Mai scria un coleg pe aici ca-l mustra constiinta. Am mai enumerat parca motivele pentru care am cumparat-o... dar mai scriu o data: dotari (toate!), stare (perfecta), istoric mentenanta (iesit din comun, 40 de pagini), motorizare etc. etc. etc. Pur si simplu imi doream asa ceva, si de fiecare data: ba nu avea geamuri fumurii; ba nu avea perdelute; ba nu avea trapa; ba nu avea linie audio Hi-Fi... etc. Cum sa o duc inapoi, daca nu stiam cum sa o iau mai repede? Iar treaba cu km mi-am propus sa o rezolv la un moment dat, chiar daca dupa vorbe, toti ma intrebau catre Bucuresti. Fix asta ziceam si eu mai sus... cum mama ma-sii pe Mobile de exemplu, daca efectuez o cautare si imi setez eu toate dotarile pe care mi le-as dori, gasesc masini MULT mai scumpe? Iar ca si rulaj, tot pe acolo, ba unele le-am vazut sarite de mult de 300.000km... Dap, am zis ca "repar" matraseala in timp, deoarece lucrez in service. Mi-a luat ceva, tocmai din lipsa de timp, dar m-am ambitionat pentru ca la o astfel de masina si la astfel de valoare, toti verifica istoricul. Incerc sa iti raspund punctual: - am mai vazut masini cu rulaj mare si stare excelenta, aduse din strainatate; aparent pe acolo rulajul nu "lucreaza" ca la noi asupra caroseriei... poate este aerul mai curat, drumurile mai bune, mentenanta mai stricta - detailing nu are; ba din contra, cand am luat-o, era super jegoasa... de curatat am curatat-o eu la mine la service, cu multa multa rabdare (adicatelea un pic mai atent ca la o spalatorie normala); nu am folosit nici un fel de produs cu schepsis, pentru ca nu a fost nevoie; aparent primul si unicul proprietar neamt a avut foarte mare grija de masina sa - volanul nu este uzat; tapiterie + maner usa sofer nu sunt uzate; scaun sofer nu este uzat; pedalele nu sunt tocite; nici un buton din toate cele existente nu este uzat, sters, sau macar lucios - ca sa fiu sincer la capitolul "zgarieturi" caroserie, am gasit ceva superficial, fix dupa un film vazut la mall saptamana trecuta... este o julitura fina, de suprafata, dar nu o polishez pentru ca masina este neagra si orice produse as folosi apar "holograme"; prefer ca potentialul cumparator sa o vada asa cum este; "din avion" nici nu se vede, dar eu sunt genul care se uita si cu lupa... - mentenanta a fost realizata in intregime in reteaua BMW pana in 2018, iar daca te invarti nitel pe la un subsidiar din orasul tau, il faci un pic "atent", iti poate prezenta istoricul; sunt cam 40 de pagini de mentenanta, de la consumabile, pana la (ce mi-a sarit mie in ochi mai "scump": 2 camere, cutia de transfer, un far etc.) - dupa cum spuneam, masina a avut un singur proprietar german de noua pana in iulie 2018, cand a fost adusa in tara; respectivul a achizitionat din reteaua BMW inclusiv lichidul de parbriz si anvelopele (apar in istoric - mai rar asa ceva) - ian. 2018 citire cheie 260.000 km Germania - iulie 2018 adusa in tara - din iulie pana in octombrie 2018 a avut un proprietar roman, o doamna/domnisoara (nu cunosc detalii); apoi a fost lasata la un parc auto ca schimb + diferenta pentru un Mercedes mai nou, din ce am inteles - cand am achizitionat-o de la parc am verificat km si istoric dupa VIN, urmand ca la un moment dat sa rectific manipularea acestora - in dec. 2018 am fost cu ea in service Bavaria Constanta pt. campanie gratuita inlocuire galerie admisie; din pacate s-au citit km din cheie 187.000 km (real 287.000) - dupa mult frecus si scarpinari intense la bec, abia saptamana trecuta am reusit sa identific modul in care au fost manipulati km, precizand in pagina anterioara cum am rezolvat problema; eliminarea dispozitivului de filtrare CAN a facut ceasurile sa afiseze rulajul real, care in prezent este de 297.000 km; as lua in calcul o vizita pe la Bavaria pentru citirea cheii, astfel incat sa apara in istoric Si nu in ultimul rand - daca esti interesat de masina, acceseaza link-ul din prima pagina; este acolo nr. meu de tel. si este muuult mai simplu sa povestim la tefelon decat in scris
    1 point
  19. Erorile le poti sterge cu orice diagnoza, nu e mare scofala. Din cate-mi aduc aminte nu ai ce adaptari sa faci la EGR-ul actionat electric. Parca gasisem ceva in ISTA, insa cand am vrut sa-i dau spunea ca nu poate face adaptari la modelul ala de egr. Test la EGR exista in ISTA. Sper sa nu ma insel, insa eu am avut o perioada de timp doar eroare de EGR stocata (fara martor aprins in bord) si tin minte ca se facea regenerarea. Cu martorul in bord nu stiu, ca am schimbat valva imediat cum a aparut check engine. Succes. ps: vezi daca te ajuta: https://www.olx.ro/oferta/supapa-egr-bmw-seria-1-e87-IDbY31i.html#46eb3184ef . Nu am verificat exact, dar cred ca e acelasi EGR ca al tau.
    1 point
  20. Omul a spus ca si-a asumat nr de km , nu ca stia de maimuta.
    1 point
  21. Dap, s-a "recoltat" dintr-un modul de E38 PS: maimuta nu este de vanzare, se va confectiona breloc si se va inmana responsabilului de la parcul de la care am luat-o PS2: greu cu judecata; mai ales cand "intermediarii" nu fac acte pe numele lor, si te leaga direct de vechiul proprietar, cel care a lasat masina la parc si probabil si-a luat alta de la ei...
    1 point
  22. Normal, asta ar trebui sa fac toata lumea.
    1 point
  23. O sa relatez strict experienta mea de a cum un an legata de achizitia masinii fara TVA din Germania. Masina era la un dealer BMW (Kathan), deci facturabila cu TVA. Firma mea e platitoare de TVA si inscrisa in registrul intracomunitar. Am platit masina integral cu OP (inclusiv TVA 16%) , am adus-o in tara, iar dupa ĂŽnmatriculare am trimis dovada la Kathan care ĂŽn termen de 3 zile mi-a rambursat TVA-ul ĂŽn cont. N-am mai platit nici un alt TVA ĂŽn Ro la inmatriculare. Voi plati insa TVA la vanzarea masinii in functie de valoarea ei la momentul respectiv. Nu a contat rulajul (100k km) si nici varsta masinii (2014). I hope it helps. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    1 point
  24. nimeni cu putin curent?!
    1 point
  25. Culmea că tocmai mi-am schimbat preventiv bateria acum 3 luni de zile cu un Varta Dynamic Silver AGM. Eu am fost obligat să pun de 95 și aveam de 92. M-am enervat inițial că nu găsesc nicăieri de 92 și insistam să fie așa. Întrebarea mea nu a fost nicidecum cu aere de superioritate sau de "tata lor". Eu n-am întrebat de ce nu au pus OEM, am întrebat de ce n-a fost aleasă bateria de 80, așa cum avea omul inițial pe mașină și cum a montat producătorul - de 80 există, tocmai că trecusem prin asta. Evident că diferența de AH nu e notabilă, dar poate era altceva la mijloc, de aici și dilema mea. Dar na, așa e românu', cârpește, apoi e mândru de cârpeală, o propovăduiește și prost ești tot tu că ai vrut să faci corect. Nu ne mai facem bine. Ne-am umplut de șmecherie. Trebuia să ne mai dăm puțin în spectacol.
    1 point
  26. eu am avut originala AGM 80 AH 800A, am pus exact la fel Varta. nu prea sunt adeptul modificarilor daca ceva merge bine. doar am inregistrat o.
    1 point
  27. Am pus o întrebare pertinentă la care mă asteptam la un răspuns pertinent. Penibilă e remarca ta, ca de obicei, cu atacuri la persoane și cu nimic concret. Ai fi putut să-mi dai un răspuns la obiect, că n-a mustrat nimeni pe nimeni, dar așa e când ai frustrări și nu mai știi să porți dialog. Deci ce ai obținut în plus? Doar niște bani?
    1 point
  28. Ca sa testezi daca modulul este de vina, deconecteaza doar conectorul mare alb de jos. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  29. Salut, 1. IBS-ul a fost resetat cand a fost montata bacteria care o ai? - daca nu intai incearca o recodare si vezi daca persista problema. 2. o data cu eroarea iti reseteaza si bordul, sau doar iti da eroare ca e descarcata bacteria ? - exista posibilitatea sa ai un consummator active dupa oprirea masinii, iar senzorul citeste asta. 3. alternatorul iti functioneaa cum trebuie in sarcina ? - eu am avut niste problem cu acest sensor si in final sa dovedit ca problema era de la fulie, care era rupta, si in sarcina nu mai invartea cum trebuie, automat alternatorul nu mai incarca corect, iar IBS-ul citea valori fluctuante de incarcare... Bafta,
    1 point
  30. 1 point
  31. Pai acela este un interval pentru Germania nu pentru Europa de Est. Compara calitatea combustibililor, numarul de autostrade, numarul de km pe care-l parcurgi extraurban anual cu aceleasi date din Germania.
    1 point
  32. Cum naiba umbli 1500 km cu probleme alea, intra nene in service si vezi ce are, vai steaua lui beambeu, tu stai si scrii pe forum. De banii pe care i-ai dat pe uleiul ala pus plateai diagnoza Bo$$
    0 points
  33. Vazand ultimele poze am recunoscut masina, se uita un prieten la ea.Masina asta era la vanzare acum 2 luni pe autovit la suma din ce imi aduc eu aminte de cam 21-22 de mii. Acum cel ce o are probabil a luat o nu a bagat nimic in ea ca nu a tinut-o decat o luna sau 2 si vrea sa o vanda cu 24 de mii, cam asta este povestea reala.Bine ca ai pus exact pozele de le aveau puse cei de la parcul auto. Tu probabil ai luat o si nu iti mai convine ca avea kilometrii dati inapoi, ori vrei sa faci un profit de pe urma ei. Bineinteles ai luat o la un pret bun si acum vrei sa ne prosteste pe noi ca vrei 24 de mii pe ea, mai lasa-ne ca nu suntem asa prosti. Dupa cum ai zis tu nu ai bagat nimic in ea, poate un schimb de ulei (doar ca a fost intretinuta in germania)... lasa samsareala pt altii. Uitati si linku cu masina de cand era la vanzare in parc https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-535-ID7GwO6I.html era 22.900 atunci, probabil el a luat o mai bine.
    0 points
  34. Corect, dar chiar si cu maimuta, e greu sa se vanda la 22-24 mii de euro mai ales in contextul actual al pietei auto.
    0 points
  35. la prima strigare = la nici 24h de la anunt postat/oferta facuta, am vandut blocul motor de n47 +chiulasa+toate acareturile de la el la Bucuresti .azi m au mai sunat 3 persoane din tara pentru aceleasi piese !! mai stiu vreo 4 care cauta N47 motor fara/cu anexe imi zicea cineva aici pe forum ,,ca improsc cu noroi marca bmw,, NU improsc cu nimic , E REALITATEA . mai fac si eu cate ceva pe la bmw + sunt la curent cu ce se cauta la bmw !! cine are 10 motoare de N47 in stare buna la pret bun sunt gata sa le cumpar .
    0 points
  36. ColeguââŹâ˘, nu mai are nimic aranjat... sunt ing. in service... daca nici eu nu am grija de masini ââŹĹca pentru mineââŹÂ, atunci in cine sa mai ai incredere... in afaceristii care aduc masini de pe CarsOnTheWeb? 1. In Ro abia a apucat o revizie. Am mentionat ca totul a fost facut ca la carte in Germania, unde exista documentatie pana la 286.000, 2018. Nu cred ca cei din reteaua BMW din Germania pot fi catalogati ca si ââŹĹnecalificatiââŹÂ, ori ne-am trezit noi romanii mai cu mot... 2. Km i-au matrasit cei din parc, asa practica peste tot. Orice masina, de indata ce a ajuns intr-un parc, este matrasita. Nu mai credeti in Mos Craciun... Iar problema a fost remediata de mine, deci iar nu vad un impediment. 3. Este strict alegerea ta, eu de banii respectivi am de achizitionat un apartament in Mamaia, altfel nu vindeam asa ceva in veci. Drumuri bune Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  37. Necesita codare dupa. Ai eroare pe Ibs? Sau doar banuiesti asta? Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  38. a aparut tatal lor. care este problema pentru cei 5Ah in plus? eu cand am luat bateria de 85Ah, era mai ieftin cu 150 lei decat cea de 80Ah. pus in balanta, a meritat, mai ales ca nu afecteaza cu nimic asta. nu va mai treziti sa mustrati pt orice rahat, deveniti penibili.
    -1 points
  39. pertinent a fost si raspunsul meu, la obiect. un plus de 5Ah, bineveniti, la pret mai bun. bateria a fost varsta silver, deci nu am luat prima baterie lowcost. nu fac rabat la calitate, indiferent de suma. cine ma stie, cunoaste asta. atacuri la persoana, din partea ta vin. nu sunt frustrat. restul raspunsurilor le ai si in primul post.
    -1 points
  40. pai nu e cazul aici. tu aici te-ai apucat sa certi lumea.
    -1 points
  41. “Putrezește” dacĂŁ sta ani de zile nemișcatĂŁ, dar dacĂŁ mergi cu ea o data si la o sĂŁptĂŁmâna câțiva km chiar nu cred ca e o problema. La 131mii km ĂŽnseamnĂŁ medie de ~8000km pe an ceea ce nu e chiar puțin. Știu personale care fac mai puțin de atat cu mașina pe an. Am avut un E36 care a stat pe dreapta (in strada) aproape 3 ani timp in care am fĂŁcut vreo 500km maxim. Era pornita o data la câteva luni și fĂŁceam 20-30km cu ea prin oras dupĂŁ car iar stata câtva luni in parcare nepornita. DupĂŁ anii ĂŁștia am ĂŽncercat sa o pun la punct dar cum am ĂŽnceput sa merg mai mult cu ea au ĂŽnceput sa apĂŁra probleme. Prima data a cedat un furtun gros care venea din radiator (ĂŽmbĂŁtrânit), apoi chederele au ĂŽnceput sa se crape și sa se desprindĂŁ, materialul textil de pe plafon s-a dezlipit și atârna, plus multe alte.
    -1 points
  42. N auzi Domnu cĂŁ ținuta e lejerĂŁ la berou d-ra nu se mbracĂŁ cu paltoane pan la muncĂŁ.Si eu la doamna mea la fel ,musai scaunu din dreapta trebe sĂŁ aibĂŁ incĂŁlzire obligat,nu mi se urcĂŁ in auto decat cand e cald,cald ,e pretențioase acuma scuze off
    -1 points
  43. Daca vrei motor de 2l. te sfatuiesc sa uiti de BMW, probleme cat casa, motor, cutie transfer,Land Rover e departe de BMW.
    -1 points
  44. Caut o masina pentru fratele meu si cum am vazut cateva masini si detin un F10 asemanator am si eu cateva intrebari sper pertinente. Cum a ajuns o masina la aproape 300 mii km sa fie impecabila fara vre-un detailing sau un mic polish? Adica in Romania si mai ales la Constanta unde este jale pe drum iarna din experienta pot spune ca ma cam indoiesc. Adica nu a sarit nici o pietricia de pe autostrada pe capota sau faruri? Nu are nici o urma pe parbriz cat de mica? Nu are nici o zgarietura de la vre-un mecanic sau vre-un grabit prin parcare la mall cu plasele nevestei ? Ce istoric are pe partea de mentenanta? Ce s-a schimbat pana acum? Distributie? Furtune vacuum? Ceva pe la turbine? Detii facturi? Sper sa nu te superi dar sa platesc suma ceruta am intrebari pe masura.
    -1 points
  45. Sticlele sunt identice.poti schimba doar sticlele
    -1 points
  46. nu mai speriati omul cu texte "pune doar filtre marca X si ulei marca Y" !!! pentru motorul tau fabricantul specifica clar ca trebuie ulei 5w30 cu specificatia LL-O4 preferabil sintetic si filtre dupa cum ai bugetul (sunt o gramada de firme aftermarket care sunt foarte bune) binenteles daca le schimbi la un interval de 10000 - 15000 km. in ceeace priveste senzorii de placute... la fel, sunt zeci de firme aftermarket care fac absolut acelasi lucru. exemple ulei: https://www.liqui-moly.com/en/service/oil-guide.html#oww:/api/v1/oww/101/ROU/ENG/1/1357ff763462e849/1c250735bc1bf521/be1c8277f99371d697961fa5eca110cd/ https://ro.oelberater.de/masina https://applications.castrol.com/oilselector/ro_ro/c/recommendation?vehicleType=autovehicule&manufacturer=bmw-(eu)&model=seria-3-e90-e91-e92-(2004-2013)&modelType=320d-xdrive-dpf-(2008-2010) exemple filtre: https://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-3-berlina-e90-2005-2011-320-d-xdrive-120-kw/filtrare-auto-filtru-ulei?name_filter=Filtru%20ulei https://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-3-berlina-e90-2005-2011-320-d-xdrive-120-kw/filtrare-auto-filtru-aer?name_filter=Filtru%20aer https://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-3-berlina-e90-2005-2011-320-d-xdrive-120-kw/filtrare-auto-filtru-combustibil?name_filter=Filtru%20combustibil https://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-3-berlina-e90-2005-2011-320-d-xdrive-120-kw/filtrare-auto-filtru-polen?name_filter=Filtru%20polen exemple frana: https://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-3-berlina-e90-2005-2011-320-d-xdrive-120-kw/franare-auto-set-placute-frana?name_filter=Set%20placute%20frana https://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-3-berlina-e90-2005-2011-320-d-xdrive-120-kw/franare-auto-senzor-uzura-placute-frana?name_filter=Senzor%20uzura%20placute%20frana succes !!!
    -1 points
  47. BMW F10 520d Cand deschid portbagajul sare usa foarte tare. E posibil sa aiba vreun arc rupt? Este usa normala fara soft close.
    -1 points
  48. NU exagerez cu nimic ,cine face bmw Stie ce vorbesc ,NU debitez prostii , am ramas si eu perplex , in nici 24 h ,am dat tot ce mi a ramas de la motor cu distributia rupta ,respectiv 25 mil vandut,la mine axa cu came a avut de suferit . m au mai sunat cel putin 3 persoanre din NT CV si TM dupa piese .Cele mai cautate motoare de pe piata la ora actuala sunt Exclusiv de BMW !! stiu ce spun stiu ce tastez !! NU visa ca daca ai avut aici pe bmwclub 2 cazuri si cu al meu 3 si astea sunt toate la nivel national !!! eu barem am avut ambitia sa mi pun mintea cu acest motor sa vad daca ii rezista dstributia ,,pe lant,, macar 300.000 km ! NU ,nu te lua dupa mine !! daca ai N47D20A [si nu numai !!] schimba-i distributia de cum a-i luat-o !! eu MI-AM permis acest ,,experiment,, tu poate NU ti-l permiti !!! [ cand spuneam ca am 3 motoare puse deoparte : spuneam ca imi permit 3 motoare la orice ora !!] daca NU ai fost atent am facut 63.000 km cu acest N47D20A/177cp/130kw in nici 12 luni de la achizitie !!! deci : NU vorbesc exclusiv de pe tastatura !! DA kit-ul ,,original,, de distributie la 500 EURO e un mare KITSCH !! NU stii cand e facut si de cine !! daca ,,e revizuit,, sau NU !!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.