Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/22/19 in all areas
-
Nu era in plan sa o vand asa repede, dar vreau sa iau un apartament pt. inchidiat, in Mamaia, caci am o ocazie foarte buna... nu sunt adeptul imprumuturilor, asa ca renunt la masina... masini se gasesc... nu vad o problema. e ciudat ca accepti schimb chiar si cu doua masini, insa banii iti trebuiesc pentru un apartament''ocazie'', cat mai urgent.... masina insa arata super, la un alt pret chiar as fi interesat :-)3 points
-
Daca are revizii la reprezentanta, nu e bine ca aia sunt prosti. DAca nu are revizii la reprezentanta, iar nu e bine ca nu are istoric. Cine sa mai inteleaga cumparatorii. Oricum, adevarul e pe la mjiloc mereu. Nu kilometrii multi ai masinii sunt problema ( ma rog aia reali sunt o problema), ci pretul ei raportat la km. Cat despre afaceristii care aduc de pe cars, sincer mai multa incredere am in aia, ca macar acolo vezi km trecuti pe factura si aproape mereu au istoric service. Nu inteleg de ce toata lumea da exemplu negativ masinile aduse de pe cars. Ce nu inteleg totusi de ce ai mai cumparat masina stiind toata povestea daca dupa doar 6 luni vrei sa o vinzi?3 points
-
eu am stat cu a mea la vanzare fix o luna si nu am cedat la preturile derizorii oferite , am luat 9500 E pe o masina pe care toti ofereau 8k . Daca pretul nu-ti convine nu ai de ce sa vinzi masina , e fix decizia proprietarului si de multe ori norocul lui . Dar divagam , pretul real e ala la care se vinde masina si daca asta inseamna in 2 luni sau 2 sapt e aleator , nu are de-a face cu clientul care vrea BMW , multi incearca preturi , spera la disperarre , in principiu la noi cam asta e atitudinea , daca o vinzi e stricata , esti in foame , ai nevoie de bani , n-ai servci gata si apare salvatorul cu CASH , BANII JOS , de parca tu ai cumparat masina cu biscuiti .2 points
-
Schimba-l liniștit. Eventual sa fi impacat tine-l pe cel vechi si il pui inapoi cu o zi inainte de revizie daca este original. La cate minuni se intampla la reprezentanta te astepti la orice1 point
-
Eu fac la un prieten la service , tot la el mi-am schimbat si uleiul si filtrul la cutie si vad ca e totul ok de 1 luna. Uleiul la grupul de pe spate nu-l schimb ca nu se prea uzeaza, la e46 l-am schimbat la 200.000 si era ca nou ( aveam masina de noua ), am inteles ca doar cel de la grup si de la cutia de transfer se uzeaza + cutia automata . Nu stiu daca sa schimb uleiul la caseta de directie sau este electrica si deci nu are ulei ?! http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=WZ51-EUR-10-2014-F25-BMW-X3_20dX&diagId=32_19921 point
-
Un mic update. Saptamana trecute la 58.150km am schimbat ulei-ul , toate filtrele si furtunul de gaze carter. Masina merge foarte bine si dupa cateva drumuri mai lungi m-am decis sa aman vanzarea. http://thumbs2.imagebam.com/68/fb/5b/6fd6711100111424.jpg http://thumbs2.imagebam.com/73/70/06/46f1531100111464.jpg http://thumbs2.imagebam.com/3b/e6/cb/762c6d1100111514.jpg http://thumbs2.imagebam.com/c6/b5/93/fd82ad1100111544.jpg http://thumbs2.imagebam.com/1b/54/97/b281a11100111574.jpg1 point
-
scuze, am uitat sa mentionez, eu pe cea mica n-am schimbat-o, doar pe cea mare (am desfacut-o pe masina). Si da, garnitura cea veche era aplatizata de tot, cea noua arata si ea a garnitura care etanseaza ceva acolo, fiind iesita un pic in afara acelui canal de ghidaj. Eu unul n-am mai avut probleme de atunci, sper si la tine sa fie ok. Bafta!1 point
-
Bine ca macar ai reusit sa te intelegi cat de cat cu ei. Cel mai usor e sa vorbesti cu ei in germana sau sa sune cineva care stie limba, sunt batuti in cap si rasisti, daca te aud ca nu le vorbesti limba fac pe idiotii....1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu te supara insa faptul ca lucrezi in domeniu conteaza prea putin, in contextul in care majoritatea ce aduc de pe cars nu iau masini lovite ci doar fenteaza tva-ul, nicidecum nu sunt masini proaste asa cum ai spus tu. Si ca sa nu existe discutii, nu ma ocup cu adusul de masini, dar cunosc perfect fenomenul. La fel de extrem este si exemplu cu masinile de America cu 40 de mii de km. Nu e nicio problema ca vrei sa o vinzi, doar ca pretul raportat la km multi reali ai masinii este o problema, fapt ce il vei constata singur pe masura ce va trece timpul. Spor la vanzare!1 point
-
1 point
-
am sa fac totul 100% corect, nu vreau batai de cap sau controale. In 5 ani de zile, nu mi-a batut nimeni la usa. In principiu pe 7 februarie ar trebuie sa merg dupa jucarie. Saptamana ce vine am sa primesc contractul de la nemti si voi achita avansul :frantics:1 point
-
eu nu vad nimic rau in a intretine masina cu detailing , rulajul e mare si tot aduna km la fel si a mea are 225 k nu e chiar tinerica si era in stare f buna fara vreun detailing exagerat inainte , mai mult eu ma ocup de partea asta . E greu sa faci un raport calitate optiuni , stare tehnica , pret , km pt ca nimeni nu va plati pretul real si piata e dictata de samsari si de clienti cu pretentii . Eu nu vad o probema in a vinde masina asta din cauza km .1 point
-
Eh, m-am gandit si la asta, pentru ca multi aplica filtre si efectueaza cautari cu rulaj pana la 200.000km, am lasat-o asa o perioada, dar parca nu ma simt bine... Mai scria un coleg pe aici ca-l mustra constiinta. Am mai enumerat parca motivele pentru care am cumparat-o... dar mai scriu o data: dotari (toate!), stare (perfecta), istoric mentenanta (iesit din comun, 40 de pagini), motorizare etc. etc. etc. Pur si simplu imi doream asa ceva, si de fiecare data: ba nu avea geamuri fumurii; ba nu avea perdelute; ba nu avea trapa; ba nu avea linie audio Hi-Fi... etc. Cum sa o duc inapoi, daca nu stiam cum sa o iau mai repede? Iar treaba cu km mi-am propus sa o rezolv la un moment dat, chiar daca dupa vorbe, toti ma intrebau catre Bucuresti. Fix asta ziceam si eu mai sus... cum mama ma-sii pe Mobile de exemplu, daca efectuez o cautare si imi setez eu toate dotarile pe care mi le-as dori, gasesc masini MULT mai scumpe? Iar ca si rulaj, tot pe acolo, ba unele le-am vazut sarite de mult de 300.000km... Dap, am zis ca "repar" matraseala in timp, deoarece lucrez in service. Mi-a luat ceva, tocmai din lipsa de timp, dar m-am ambitionat pentru ca la o astfel de masina si la astfel de valoare, toti verifica istoricul. Incerc sa iti raspund punctual: - am mai vazut masini cu rulaj mare si stare excelenta, aduse din strainatate; aparent pe acolo rulajul nu "lucreaza" ca la noi asupra caroseriei... poate este aerul mai curat, drumurile mai bune, mentenanta mai stricta - detailing nu are; ba din contra, cand am luat-o, era super jegoasa... de curatat am curatat-o eu la mine la service, cu multa multa rabdare (adicatelea un pic mai atent ca la o spalatorie normala); nu am folosit nici un fel de produs cu schepsis, pentru ca nu a fost nevoie; aparent primul si unicul proprietar neamt a avut foarte mare grija de masina sa - volanul nu este uzat; tapiterie + maner usa sofer nu sunt uzate; scaun sofer nu este uzat; pedalele nu sunt tocite; nici un buton din toate cele existente nu este uzat, sters, sau macar lucios - ca sa fiu sincer la capitolul "zgarieturi" caroserie, am gasit ceva superficial, fix dupa un film vazut la mall saptamana trecuta... este o julitura fina, de suprafata, dar nu o polishez pentru ca masina este neagra si orice produse as folosi apar "holograme"; prefer ca potentialul cumparator sa o vada asa cum este; "din avion" nici nu se vede, dar eu sunt genul care se uita si cu lupa... - mentenanta a fost realizata in intregime in reteaua BMW pana in 2018, iar daca te invarti nitel pe la un subsidiar din orasul tau, il faci un pic "atent", iti poate prezenta istoricul; sunt cam 40 de pagini de mentenanta, de la consumabile, pana la (ce mi-a sarit mie in ochi mai "scump": 2 camere, cutia de transfer, un far etc.) - dupa cum spuneam, masina a avut un singur proprietar german de noua pana in iulie 2018, cand a fost adusa in tara; respectivul a achizitionat din reteaua BMW inclusiv lichidul de parbriz si anvelopele (apar in istoric - mai rar asa ceva) - ian. 2018 citire cheie 260.000 km Germania - iulie 2018 adusa in tara - din iulie pana in octombrie 2018 a avut un proprietar roman, o doamna/domnisoara (nu cunosc detalii); apoi a fost lasata la un parc auto ca schimb + diferenta pentru un Mercedes mai nou, din ce am inteles - cand am achizitionat-o de la parc am verificat km si istoric dupa VIN, urmand ca la un moment dat sa rectific manipularea acestora - in dec. 2018 am fost cu ea in service Bavaria Constanta pt. campanie gratuita inlocuire galerie admisie; din pacate s-au citit km din cheie 187.000 km (real 287.000) - dupa mult frecus si scarpinari intense la bec, abia saptamana trecuta am reusit sa identific modul in care au fost manipulati km, precizand in pagina anterioara cum am rezolvat problema; eliminarea dispozitivului de filtrare CAN a facut ceasurile sa afiseze rulajul real, care in prezent este de 297.000 km; as lua in calcul o vizita pe la Bavaria pentru citirea cheii, astfel incat sa apara in istoric Si nu in ultimul rand - daca esti interesat de masina, acceseaza link-ul din prima pagina; este acolo nr. meu de tel. si este muuult mai simplu sa povestim la tefelon decat in scris1 point
-
Salut. Am sunat de cateva ori la numar am dat mesaje SMS + whats app. Nu mi-a raspuns deloc. Pacat eram interesat de masina, evident ceream VIN-ul (am observat in ultima perioada fenomenul de ghosting la mai multi samsari cand cer VIN), il verificam si apoi ma deplsam la Galati, eu fiind din Bucuresti. Este evident dupa ce i-am cautat numarul de telefon pe google ca este samsar. Nu ma deranjeaza asta atata timp cat masina era intretinuta corect.Cat despre numarul de km este evident ca nu pare ar fii cel real, un scurt search pe mobile.de arata ca o masina cu optiunile respective, anul si km acestia este de la 22.000 de euro. Concluzia ? Fie si-a scos TVA-ul, ori a avut probleme tehnice, ori numarul de km nu e ala. Din nou daca masina corespundea din punct de vedere tehnic, actele ok ma interesa. Cat despre ironii ieftine, sunt doar copilarisme sau invidie (à la ia uite-l si pe asta vrea masina sh la 20000 de euro). Eu si probabil alti colegi care intreaba pe topicul asta de masini in primul rand informam pe ceilalti de tepe (exemplu mai sus photoshop-ul), apoi daca cunosti vanzatorul (samsarul) e totusi o plasa de siguranta (oricat de subtire ar fii) si in ultimul rand poate cineva cunoaste masina respectiva. Atat ! Nu ma astept de la nimeni sa-mi zica din poze cu o masina prelucrata de vanzare ce probleme are.1 point
-
E usor sa dai sfaturi pe banii altuia, nu? Toate bemveurile sunt fiabile mai ales cand trec de 200 de mii in anunt sau 300 de mii real. Eu zic sa ii scrii tu in privat sa ii explici mai bine, ca se vede ca te pricepi mult mai bine decat noi la a aprecia masinile din poze. Bafta.1 point
-
Facut ambitie... rezolvat problema... Adevarul este ca din octombrie de cand sunt in posesia ei, am tot cautat solutii sa remediez aceasta problema cunoscuta de mine, dar fara succes. Nici nu mi-a stat gandul ca as avea probleme la eventuala revanzare a masinii. Norocul foarte mare a fost ca masina a avut montata o "maimuta" doar in ceasuri, un filtru CAN ce taia comunicarea kilometrajului intre CAS si ceasuri. CAS si celelalte module nu au fost manipulate si au continuat sa inregistere kilometrajul real. Dupa eliminarea "maimutei", montarea componentei electronice "anulate" din ceasuri si montarea acestora la loc, ceasurile au preluat automat kilometrajul stocat corect in modulul CAS. Voilla.1 point
-
Am mai spus asta, posibil chiar tot ĂŽn acest topic, deci mĂŁ repet: kit-ul de distribuĂžie SWAG/FEBI are ÂştanĂža BMW ÂştearsĂŁ "la strung". Ăn rest, totul e fix identic cu OE, doar cĂŁ e mai ieftin.1 point
-
Dupa cum am zis, am luat masina cu xdrive in special pentru ca iarna merg des la schi, uneori in conditii grele de iarna, in "varf de munte" cum s-ar zice Anul asta am avut ocazia sa o testez cum trebuie la munte, si la noi dar mai precis in Serbia, unde m-a prins o zapada de aproximativ 1 metru asezata in 2-3 zile, -20C temperatura , gheata acoperita de zapada afanata si asa mai departe. Pot sa zic ca xdrive-ul este absolut fenomenal. Ok, am avut si cauciucuri bune de iarna , Continental TS850P pe 18, dar am ramas impresionat cat de bine se misca masina in orice conditii. Ca sa va faceti o idee, initial, drumul spre statiunea de munte (Kopaonik in cazul de fata), este foarte serpuit si abrupt, acoperit de gheata si peste el un strat de zapada fina. Masinile cu tractiune fata sau spate nu puteau urca fara lanturi, chiar daca aveau cauciucuri de iarna bune (am fost cu inca 2 masini cu trac. fata si au trebuit sa-si puna lanturi). Pe drumul spre statiune, nu am avut nici cea mai mica problema chiar daca ma opream fix in mijlocul curbei in panta si asa mai departe. Masina pleca de pe loc instant fara nici o problema. In statiunea propriu-zisa era un haos total. Din cauza zapezii abundente, parcarile de langa partii sau de la hoteluri nu erau curatate mai deloc sau doar prost, multe parcari erau accesibile doar din rampa/panta. Foarte multe masini, chiar 4x4 sau tractiune fata/spate cu lanturi, erau intepenite, alunecau sau se chinuiau sa intre/iese. In parcarea hotelului meu era zapada de 20-30 de cm, dupa ce trebuia sa urci/cobori o panta abrupta. Un seria 3 cu lanturi a ramas intepenit, cu lanturile rupte de la frecarea cu gheata si suspendat pe burta. G30-ul meu nu a avut nici o problema in nici o situatie cu o mica exceptie (o sa zic mai jos). Efectiv intram si ieseam de oriunde, instant, se uitau toti la ca urs la mine cand intram in ditamai zapada/gheata pe panta unde chiar aia cu lanturi patinau si trebuiau impinsi. La masina mea totul se intampla instant, foarte putin wheel slip si apoi simteam cum trece puterea pe alte roti si iese/porneste imediat. Am avut o singura data problema cand masina nu a iesit instant de unde parcasem. Parcasem undeva in panta, pe o zona cu gheata peste care s-au depus cam 20-30 cm de zapada. Mi-a fost lene sa curat cu lopata locul si am intrat direct in locul respectiv. Cauciucurile mele erau si ele plin de zapada lipita pe ele. Am vrut sa o pozitionez mai bine si sa ies putin, dar toate cele 4 roti au inceput sa se invarta in gol si au facut santuri si am ramas sa zicem semi suspendat pe zapada/gheata in partea din fata. Am dat putin inapoi, apoi niste manevre si in 20 secunde iesisem. A fost singura data cand masina nu iesit instant de unde am lasat-o, si asta datorita faptului ca are garda la sol mica si e si foarte lunga. Dinamic la fel, pe drum acoperit cu gheata, zapada, mazga etc, masina sta excelent chiar la viteza (nu recomand iarna pentru ca nu stii ce se poate intampla, dar am vrut sa o testez putin si la viteza cand nu era nimeni pe drum). Singurele probleme le aveam cand pe drum erau deja santuri adanci formate in zapada si cauciucurile mele mai late nu imi incapeau si fugeau in alt sant. Anyway ca o observatie, mi se pare ca masina s-a descurcat mai bine decat audiuri, subaruri, mercedesuri, dusteruri si alte 4x4-uri pe care le-am vazut uneori patinand pe drum drept (si nu suspendate in zapada), sau care derapau in curbe sau pante. Si nu cred ca chiar toate astea aveau cauciucuri proaste. Poate nu degeaba Audi trece de la quattro pur mecanic la ultra-quattro, adica adopta sistemul electronic de awd a lui bmw. In rest, pe frig, masina se comporta bine, incalzirea habitaclului se face foarte rapid, chiar la -17 grade afara si stationand. Singura problema am mai avut-o cu senzorii de parcare peste care curgea apa si inghetau, plus ca am impresia ca farurile led nu genereaza destula caldura ca sa topeasca toata gheata de pe ele. Dar sunt suficient de puternice sa bata si prin bucatile de gheata ramase pe ele. Nu am avut probleme sa nu pot deschide portierele sau portbagajul, nici cu pornirea sau altele legate de frig. Nota 9.5/10 din punctul meu de vedere, si asta datorita faptului ca nu are garda la sol mai mare. Ar fi fost placut sa am suspensie pe aer sa o ridic ca la A8 ) Referitor la cauciucurile de 18 vs 17 iarna, ca tot era o discutie mai demult pe forum, sunt adecvate cele de 18 pe G30, chiar si runflat. Arata si bine si se descurca foarte bine iarna, chiar la zapada mare. Mi se par relativ confortabile, poate si pentru ca de obicei incetinesc cand dau de gropi/zone proaste.1 point
-
Cu nemernicii astia din RO nu vei rezolva nimic. Daca dispui de niste banuti, du-o pe platforma la BMW de unde ai cumparat-o. INCearca sa discuti cu aia, daca nu actionati in instanta la ANPC dn Germania si apoi proces. Cred ca ai avea castig de cauza si ti-ar plati masina si deplasarea,etc,tot. Ma mir ca inca nu ai luat ban pe forum la cata reclama proasta ai facut firmei BMW. Acest forum e doar pt lauda la adresa BMW, nu si critici.1 point
-
1 point
-
Salut, Sa va spun eu experientam ea cu Filaret: Programat la 8:30....pana la ora 10 masina se bronza in parcare. La ora 10 dupa ce am stat in frig pt ca in cladire e scumpa incalzirea vine consilierul si imi spune ca se face upgrade la tester si sa vin alta data.... Am lasat numarul la receptie sa ma sune "domnisoara" mai tarziu pt.reprogramare si nu a sunat niciodata.... Experienta cu Filaret: combustibil ars aiurea, stat in frig aproape 2 ore, masina nu a intrat in service pt o verificare de 2lei Le dau 5 stele ..... Dupa ce sunt prosti mai arunca si cu pietre1 point
-
0 points
-
Mda...pe alt site citisem invers, ca cel cu autoutilitara pierduse controlul volanului, nu cel cu X6. Ma rog, chiar si daca ar fi fost asa, sa conduci pe zapada un autoturism cu anvelope de iarna este prostia intruchipata, fie el si xdrive!0 points
-
Ei, cum le stiu unii pe toate... era 22.900 la parcul de la care am luat-o, iar eu am lasat masina mea + diferenta de bani, ajungand la 24.500 (apropo, in prezent fostul meu Mercedes S250 CDI se vinde prin Bacau cu 186.000km, eu lasand-o acolo cu 266.000 - blana!)... iar de atunci: facut revizie, achizitionat set garnituri turbine, achizitonat garnitura capac supape + ce mai implica inlocuirea, achizitionat set jante iarna cu anvelope RFT, reparat modul RSE + manopera? Daca le adun si pe acestea, unde ajungem? Si nu in ultimul rand... de ce oare este nevoie de atatea justificari? Ori, cum ar fi, daca m-am hotarat sa vand masina dupa un timp atat de scurt de utilizare, hai sa o vand cu 5.000 mai ieftin, sau 10.000! Fac eu cinste, ca-s Dragnea! Apoi - texte de genul "vrei sa ne prostesti", "lasa samsareala pt. altii", "nu suntem asa prosti"... ma lasa rece si ma dezamagesc nitel... nu mai sunt nici forumurile ce au fost... bine ca esti tu istet, colegule... ori vrei s-o cumperi si sunt strugurii acri, in mama lor... In ultimul rand, rog un moderator sa inchida topicul... zici ca cer de pomana ori ca suntem politicieni ceva pe-aici, sa purtam polemici si sa descoasem firul in paishpe... Va multumesc pentru gazduire.0 points
-
Trist.....saracii parinti. 500 CLS la varsta de 19 ani, cu suspiciunea consumului de droguri; poate ar fi buna o lege care sa impuna limite de putere pentru soferii sub 21 de ani, sau ca asigurarile sa impuna prime de asigurare mare/francize mari in cazul in care conducatorul este incepator.Se pare ca masina era a fetei decedate, primita cadou la 18 ani.0 points
-
Vazand ultimele poze am recunoscut masina, se uita un prieten la ea.Masina asta era la vanzare acum 2 luni pe autovit la suma din ce imi aduc eu aminte de cam 21-22 de mii. Acum cel ce o are probabil a luat o nu a bagat nimic in ea ca nu a tinut-o decat o luna sau 2 si vrea sa o vanda cu 24 de mii, cam asta este povestea reala.Bine ca ai pus exact pozele de le aveau puse cei de la parcul auto. Tu probabil ai luat o si nu iti mai convine ca avea kilometrii dati inapoi, ori vrei sa faci un profit de pe urma ei. Bineinteles ai luat o la un pret bun si acum vrei sa ne prosteste pe noi ca vrei 24 de mii pe ea, mai lasa-ne ca nu suntem asa prosti. Dupa cum ai zis tu nu ai bagat nimic in ea, poate un schimb de ulei (doar ca a fost intretinuta in germania)... lasa samsareala pt altii. Uitati si linku cu masina de cand era la vanzare in parc https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-535-ID7GwO6I.html era 22.900 atunci, probabil el a luat o mai bine.0 points
-
Volan M fara padele, scaune sport si plafon negru. Schimbatorul 2tb nu intra la interiorul M din cate stiu eu. Daca vrei si tu niste logo-uri, ti le fac cadou de craciun0 points
-
Zici pachet m interior exterior dupĂŁ care spui ca ai facut tu retrofit de volan M și schimbĂŁtor sport. Prin urmare, ce conținea pachetul M interior, logo-uri?-1 points
-
sigur nu e luat din Romania, nici nu a fost lansat oficial la noi; eu astept cu mare interes sa fac un drivetest, sper sa aiba versiunea 330i. se gasesc deja pe mobile.de, un 330i m paket e acum ~65k euro - bani cu care iei un i5 cu rulaj mic sau un G30 M550i 2017-1 points
-
Salutare, Masina este superba, cu siguranta daca as avea acum 16.000EUR ti-as spune nici sa nu o mai pui la vanzare. Spor la vanzare !-1 points
-
rar citesc postari asa lungi eu ne prea merg la munte. de fapt, nu merg iarna decat o data la 5 ani. am tot spetat cand a nins in bucuresti, sa nu dea cu solutie pe strazi pt topirea zapezii, ca sa ma simt si eu mai bine.-1 points
-
Asta cu "stanta stearsa la strung" e ca mit-ul ala ca daca te opreste politia poti sa-i ceri tu nu stiu ce plan si nu mai stiu ce agentului, o fi sau nu o fi, habar nu aveti daca asa e, asa ca nu stiu de unde atata siguranta in vorbe.-1 points
-
Orice piesa AM de acelasi producator nu se ridica la nivelul piesei de origine, exemple sunt multe, baterii, discuri, placute, amortizoare, fulie, termostate...... Proaste sunt lanturile originale, si mai proste cele AM. Cati nu au schimbat distributia si dupa 20k. au auzit zornaiala la rece.-1 points
-
NU exagerez cu nimic ,cine face bmw Stie ce vorbesc ,NU debitez prostii , am ramas si eu perplex , in nici 24 h ,am dat tot ce mi a ramas de la motor cu distributia rupta ,respectiv 25 mil vandut,la mine axa cu came a avut de suferit . m au mai sunat cel putin 3 persoanre din NT CV si TM dupa piese .Cele mai cautate motoare de pe piata la ora actuala sunt Exclusiv de BMW !! stiu ce spun stiu ce tastez !! NU visa ca daca ai avut aici pe bmwclub 2 cazuri si cu al meu 3 si astea sunt toate la nivel national !!! eu barem am avut ambitia sa mi pun mintea cu acest motor sa vad daca ii rezista dstributia ,,pe lant,, macar 300.000 km ! NU ,nu te lua dupa mine !! daca ai N47D20A [si nu numai !!] schimba-i distributia de cum a-i luat-o !! eu MI-AM permis acest ,,experiment,, tu poate NU ti-l permiti !!! [ cand spuneam ca am 3 motoare puse deoparte : spuneam ca imi permit 3 motoare la orice ora !!] daca NU ai fost atent am facut 63.000 km cu acest N47D20A/177cp/130kw in nici 12 luni de la achizitie !!! deci : NU vorbesc exclusiv de pe tastatura !! DA kit-ul ,,original,, de distributie la 500 EURO e un mare KITSCH !! NU stii cand e facut si de cine !! daca ,,e revizuit,, sau NU !!-1 points
-
De ce l ai luat de pe ebay ?? Ti se pare cĂŁ ai fĂŁcut ,,afacerea vieții,, ?? Te ĂŽnșeli ,sunt o tonĂŁ de hoți și pe afarĂŁ,ĂŽți garantez .mai mulți ca ĂŽn RO. E cu retur ĂŽn caz de e defect ? NO problem ,v a trebui sĂŁ achiți returul + risc manoperĂŁ la montaj !-1 points
-
-1 points
-
Salut, Am de gand sa ma despart de masinuta care m-a purtat peste 100K KM in ultimii 4 ani, pentru a face un upgrade la G30. Pentru o scurta vreme i-am tinut un mic jurnal aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/181302-f10-530d/page__p__2415612__fromsearch__1#entry2415612 Masina a fost intretinuta corespunzator, reviziile de ulei + filtre fiind facute la 15.000 KM. Istoricul poate fi verificat la reprezentanta cat si pe Auto-Records. Lucrari recente: -anvelope iarna noi spate (Michelin Pilot Alpin 5) -parbriz schimbat in decembrie (piatra pe autostrada) -filtre + ulei schimbate saptamana aceasta Am sa pregatesc poze de actualitate si un anunt de OLX. Fabricatie: Mai 2010 Kilometrii actuali: 259000KM Pret: 15.800 EUR VIN: C508322 Dotari 1CB Co2 Content 2K3 Alloy Wheels V-spoke 331/mt 2TB Sport Automatic Transmission 2VA Adaptive Drive 2VH Integral Active Steering 223 Dynamic Damper Control 229 Dynamic Drive 230 Eu Specific Additional Equipment 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 4BN Fine Wood Trim Ash Grain 4UR Ambient Light 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 453 Active Seat Ventilation, Front 455 Active Seat F Driver And Front Passenger 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5AC Autom. High-beam Headlights Control 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6FL Usb-/audio Interface 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 612 Bmw Assist 614 Internet Preparation 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 620 Voice Input System 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. 677 Hifi System Professional 698 Area-code 2 7A2 Innovation Package Ii 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth 761 Individual Sun Protection Glazing 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8TF Active Protection For Pedestrians 8TH Speed Limit Info 8V1 Ncap Label 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service 879 German / On-board Documentation Deutsch-1 points
-
Daca vrei motor de 2l. te sfatuiesc sa uiti de BMW, probleme cat casa, motor, cutie transfer,Land Rover e departe de BMW.-6 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00