Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/23/19 in all areas
-
Voi face un sumar, poate va mai ajuta pe cineva in viitor. - Am primit contractul de avans al masinii. In acest contract factura pentru masina este fara TVA. O anexa a acestui contract contine suma echivalenta a TVA-ului, retinuta ca si garantie, pana cand cumparatorul face dovada ca masina a ajuns in tara de destinatie, in proprietatea companiei cumparatoare. Termenul pentru a face acesta dovada este de 7 zile pentru autoturisme noi, iar pentru SH nu exista acesta limita. - Pentru emiterea contractului de avans, cei din Germania au avut nevoie de un Certificat constatator mai nou 6 luni de zile si un document cu semnatura (pasaport/permis) - Dupa ce masina este inregistrata in tara, pe compania cumparatoare, trebuie trimise prin posta o copie a certificatului de inmatriculare si inca un formular numit Gelangensnachweis (acest formular il voi primi de la ei in momentul achizitiei) - Dupa ce primesc formularele prin posta, ei vor rambursa TVA-ul oprit ca si garantie in cateva zile lucratoare. Cat despre TVA-ul ce urmeaza a fi platit in Romania, acesta depinde de fiecare persoana juridica cum va trata noua achizitie in contabilitate.3 points
-
2 points
-
@edit, eu bat la pariu ca audi-ul ala nu e mai bun decat g30-ul, pe oricare dintre pante intr-un test obiectiv, cu acelasi sofer, aceleasi cauciucuri, si aceasi presiune in pneuri. Ce au rusii acolo e absolut subiectiv, conteaza enorm de mult tipul cauciucului, cat de umflat e, cat de uzat si care e marimea lui. Mai conteaza si unde s-a oprit audi si unde s-a oprit bmw-ul. Juma de metru, de fapt cativa cm inseamna ca pleci sau nu pleci. Conteaza si ce s-a format initial sub cauciucul bmw-ului de nu a pornit. Conteaza si gradul de incarcare a anvelopei lui cu zapada/gheata. E totul foarte foarte subiectiv cand e vorba de gheata si zapada. Daca te-ai uitat la ultimul youtube pus de mine, raman intepenite pe loc masini serioase cu 4x4. Si cu cauciucuri imense, de zapada, cu ditamai profilul. Si bmw-ul nu ramane, niciodata. Pai daca ne luam dupa filme din astea tragem concluzia ca bmw e mai tare decat land rover fara sa stim alte detalii. @mik15 o fi si asta, dar e si din cauza faptului ca quattro a pierdut teren serios in fata lui xdrive. Acum 10-15 ani quattro era regele vanzarilor in categoria sedan 4x4, cel putin dintre masinile germane. Acuma Bmw le-au luat fata la vanzari si performante(nu ma refer la offroad neaparat) lui Audi exact pe segmentul unde Audi era destul de linistita. Ca o idee, ca o mica observatia personala, si in Austria la schi de exemplu, plin de reclame cu xdrive in varf de munte si masini cu xdrive de test.2 points
-
Am uitat sa revin cu update. Am rezolvat eu problema, am demontat senzorul si avea o parte din sticla.. era murdara, am sters cu diluant, am montat totul inapoi, am sters erorile cu ISTA, am facut o recalibrare a senzorului si de 4-5 luni de zile nu am mai avut probleme. Practic am curatat senzorul, i-am facut o recalibrare s-a rezolvat.2 points
-
Sorry, dar observatia ta e falsa. Si in clipurile tale uneori si audi-urile si mercedesurile raman intepenite. Nu stim ce cauciucuri aveau bmw-urile, conteaza enorm si cauciucul si soferul dupa cum a remarcat si alex230ro. Si daca nu as fi facut anul asta niste tripuri in niste conditii groaznice as fi tacut din gura. Dar am facut, am urcat la Muntele Mic cand absolut toate masinile care urcau aveau lanturi cu exceptia unor 4x4-uri, unele care insa derapau groaznic (un q5 si un duster mi-au ramas in minte). La fel in Serbia, prins zapada, gheata si ce vrei tu. Nu am avut nici cea mai mica problema si m-am bagat peste tot. Deci nici pe departe "uzul de zi cu zi", pot garanta ca cu un G30 xdrive te poti urca in varf de munte unde e drum cat de cat, fie si iarna oricat de groaznic ar fi drumul daca ai cauciucuri bune. Da, pe drum forestier sau offroad nu recomand, nu are garda mare la sol si e si foarte lunga masina, plus ca nu-i vad rostul.2 points
-
m-am uitat scurt dar e bataie de joc cum le conduc aia , fix in cap de creasta o opreste si apoi o accelereaza LOL , cand vrei sa iasa testul prost reusesti , pana si cu snowmobilul pe gheata am accelerat brusc si am derapat si am ramas in zapada cu gheata sub , trebuie sa stii sa manevrezi masina cand ataci zone de gen altfel mai bine stai cuminte2 points
-
Salut! Stage 1 se poate face daca motorul este fara modificari, Stage 2 numai daca ai modificari pe evacuare si / sau admisie iar Stage 3 numai cu modificari pe admisie / evacuare / turbina si intercooler mai mari / etc Un Stage 1 corect scoate undeva la 220cp pe motorul tau fiind sigur si suficient1 point
-
Posibil, mĂŁ pregĂŁtesc sĂŁ schimb uleiul cu altceva. Acum folosesc Valvoline SynPower Xtreme MST C3 5W-40.1 point
-
1 point
-
pe de alta parte, tocmai asta e si in viata reala, nu toate au aceleasi dimensiuni la jante si cauciucuri si nici aceleasi brand-uri, asta poate eventual crea anumite avantaje/dezavantaje pentru un astfel de review, insa dupa parerea mea ne ofera o imagine realista. E clar toate aveau jante din echiparea de fabrica, e normal ca A4 Allroad sa nu aiba jante pe 20, e destinat si light-offroad spre deosebire de G30 care e clar masina strict de strada si nicidecum de drumurile pe unde au bagat-o ei. Si luand asta in considerare putem concluziona ca BMW-ul s-a descurcat foarte bine date fiind conditiile. @mraz - legat de trecerea de la Torsen la Ultra(care de fapt un Haldex evoluat si foarte similar Xdrive - care si el un Haldex based) nu cred ca e facuta pentru avantajele sistemului ci mai degraba pentru a folosi sistemul pe toate modelele, pentru a reduce costurile si pentru a scadea consumul deoarece sunt, asa cum X-drive e RWD biased, Ultra e FWD biased, deci sisteme reactive fata de Torsen care este un AWD permanent. Nici Torsen nu e 100% mecanic fiind ajutat intr-o mica masura de electronica cand vine vorba de transferarea cuplului intre rotile aceleasi axe, dar adevaratele sisteme 4x4 sunt mecanice si exemple sunt ca G-klasse sau Patrol, unde ai diferentiale blocabile mecanic. Evident la o masina de strada nu se impune nici din cauza costurilor ridicate si nici data fiind utilizarea lor light in astfel de conditii.1 point
-
Presiunea reglata de regulatorul 13537801992 de pe rampa. E montat in capatul dinspre bord.1 point
-
Salut. Mersi de explicatie. Am si aux heating/ventilation la masina. Imi apare in meniul de ventilatie sa programez o ora pentru ele. Referitor la noxe, nu stiu exact ce sa zic, eu am benzinar deci are alta ardere. La fel si cu consumul.1 point
-
Da, lanturile efectiv sunt problema! Sunt niste lanturi foarte subtiri care sunt supuse unor forte foarte mari, lant de bicicleta, cel putin cele 2 lanturi superioare sunt exact ca unele de la bicicleta, posibil sa fie lanturi de bicicleta mai groase ca acelea si mai rezistente, ala de ulei mai e cumva...sau alea de la M47, drept dovada alea nu se rup ca N47.1 point
-
Lasa-le naibii de patine, ca pana acolo se intind lanturile alea de bune ce sunt. De curiozitate, tu ai vazut cum arata lanturile alea?? Dar lanturi de pe un M47?!?! Cele de pe N47 nu-s departe de un lant de bicicleta si nu exagerez cand zic asta, pe cand cele de pe un M47 spre exemplu arata "cum trebuie", sunt mult mai masive. Pe de alta parte cred ca si metalul din care sunt confectionate e mult mai slab decat la cele vechi. Practic, se creaza joc in majoritataea zalelor de la lant, lucru care mai departe duce la slabirea lui. Patinele impreuna cu intinzatoarele tot incearca sa compenseze aceasta alungire, dar e clar ca si aici este o limita care la un moment dat e depasita prin largirea tot mai mult a zalelor lantului. Tot acest lucru se numeste "redesign to cost". Pe langa acest rdtc, se mai adauga cu siguranta si reducerea testelor si tot din aceleasi motive, rdtc. Toate aceste teste costa f multi de obicei in faza de development.1 point
-
as incepe cu sistemul de vacuum, furtunele in special, data fiind varsta pot fi crapate si nu mai actioneaza turbo, ai deci probabil o lipsa de boost si de aici intra in limp mode...1 point
-
1 point
-
@harsh masina se vinde pentru simplu motiv ca am gasit un G30 foarte fain, ca m-am pus direct sa il cumpar fara sa imi mai pese de ce se intampla. Am pus masina la vanzare pentru ca nu o sa mai am garaj pentru ea, iar in strada nu imi vine sa o las prea mult timp. In acelasi timp sunt constient de faptul ca pretul ei nu va mai creste, iar cum nu eram dispus sa o tin la vanzare o jumatate de an, am scazut din pret destul de repede in 2 saptamani. Poate masina e mai veche, dar e intretinuta. Plus ca se livreaza cu doua seturi de jante, iar amvelopele de iarna sunt noi pe masina, i-am aratat omului facturile. A zis ca vorbeste deseara cu sotia, si se hotarasc daca vin dupa ea. Ei sunt in Bucuresti, eu in Timisoara.1 point
-
proaste perioade va alegeti sa vindeti poate vi se pare ca fabulez, insa cumparatorul (in medie) plateste cu aprox 10% mai putin in Ianuarie. In Decembrie nu sunt masinile mai scumpe neaparat, insa cumparatorul plateste mai mult...desi e statistic o masina mai ieftina in Ianuarie. in fine, ziceam doar sa stiti pe viitor pt ca aproape la fel e si cu alte bunuri. on: da-o, uita cele cateva sute de $$. eu la ultima a fost primu venit primu servit, mi-a oferit cu vreo 5-600 mai putin fata de pret. "ia-o frate, sa fii sanatos"1 point
-
Tine mult de șofer și cauciucuri mai ales. https://youtu.be/kNRzIECBXeE. Din toate clipurile de pe net asta mi se pare cĂŁ s a mișcat decent.Pe zĂŁpadĂŁ nu ar trebui sa fie diferența mare intre quatro și xdrive.1 point
-
inseamna ca nu ti se inchide clapeta la oprire, astfel incat sa nu mai intre aer in motor, facilitand o oprire lina.1 point
-
Nu ai cum sa-l montezi pe masina ta. O sa ai o problema si dpdv legal, este codul motor diferit (B47 vs N47). Il pui la vanzare si cumperi ulterior motorul potrivit.1 point
-
Se potrivește ĂŽn sensul ca ĂŽncape sub capota , ĂŽnsĂŁ furtunurile și multe altele nu se vor potrivi.1 point
-
Daca are revizii la reprezentanta, nu e bine ca aia sunt prosti. DAca nu are revizii la reprezentanta, iar nu e bine ca nu are istoric. Cine sa mai inteleaga cumparatorii. Oricum, adevarul e pe la mjiloc mereu. Nu kilometrii multi ai masinii sunt problema ( ma rog aia reali sunt o problema), ci pretul ei raportat la km. Cat despre afaceristii care aduc de pe cars, sincer mai multa incredere am in aia, ca macar acolo vezi km trecuti pe factura si aproape mereu au istoric service. Nu inteleg de ce toata lumea da exemplu negativ masinile aduse de pe cars. Ce nu inteleg totusi de ce ai mai cumparat masina stiind toata povestea daca dupa doar 6 luni vrei sa o vinzi?1 point
-
La reprezentanta o sa te sperii de deviz Pune un tester in firea lui si masoara presiunea in rampa cand dai la automat1 point
-
Clapetele le gasesti pe site-uri monomarca undeva de la 170-200 ron. Cumperi si garnituri, tot. o curatare nu ii strica. O operatiune de genul la service dedicate (demontat, curatat, montat + clapete) de la 700 ron. Probleme nu ar trebui sa fie, nu este o operatiune grea!1 point
-
rar citesc postari asa lungi eu ne prea merg la munte. de fapt, nu merg iarna decat o data la 5 ani. am tot spetat cand a nins in bucuresti, sa nu dea cu solutie pe strazi pt topirea zapezii, ca sa ma simt si eu mai bine.1 point
-
Dupa cum am zis, am luat masina cu xdrive in special pentru ca iarna merg des la schi, uneori in conditii grele de iarna, in "varf de munte" cum s-ar zice Anul asta am avut ocazia sa o testez cum trebuie la munte, si la noi dar mai precis in Serbia, unde m-a prins o zapada de aproximativ 1 metru asezata in 2-3 zile, -20C temperatura , gheata acoperita de zapada afanata si asa mai departe. Pot sa zic ca xdrive-ul este absolut fenomenal. Ok, am avut si cauciucuri bune de iarna , Continental TS850P pe 18, dar am ramas impresionat cat de bine se misca masina in orice conditii. Ca sa va faceti o idee, initial, drumul spre statiunea de munte (Kopaonik in cazul de fata), este foarte serpuit si abrupt, acoperit de gheata si peste el un strat de zapada fina. Masinile cu tractiune fata sau spate nu puteau urca fara lanturi, chiar daca aveau cauciucuri de iarna bune (am fost cu inca 2 masini cu trac. fata si au trebuit sa-si puna lanturi). Pe drumul spre statiune, nu am avut nici cea mai mica problema chiar daca ma opream fix in mijlocul curbei in panta si asa mai departe. Masina pleca de pe loc instant fara nici o problema. In statiunea propriu-zisa era un haos total. Din cauza zapezii abundente, parcarile de langa partii sau de la hoteluri nu erau curatate mai deloc sau doar prost, multe parcari erau accesibile doar din rampa/panta. Foarte multe masini, chiar 4x4 sau tractiune fata/spate cu lanturi, erau intepenite, alunecau sau se chinuiau sa intre/iese. In parcarea hotelului meu era zapada de 20-30 de cm, dupa ce trebuia sa urci/cobori o panta abrupta. Un seria 3 cu lanturi a ramas intepenit, cu lanturile rupte de la frecarea cu gheata si suspendat pe burta. G30-ul meu nu a avut nici o problema in nici o situatie cu o mica exceptie (o sa zic mai jos). Efectiv intram si ieseam de oriunde, instant, se uitau toti la ca urs la mine cand intram in ditamai zapada/gheata pe panta unde chiar aia cu lanturi patinau si trebuiau impinsi. La masina mea totul se intampla instant, foarte putin wheel slip si apoi simteam cum trece puterea pe alte roti si iese/porneste imediat. Am avut o singura data problema cand masina nu a iesit instant de unde parcasem. Parcasem undeva in panta, pe o zona cu gheata peste care s-au depus cam 20-30 cm de zapada. Mi-a fost lene sa curat cu lopata locul si am intrat direct in locul respectiv. Cauciucurile mele erau si ele plin de zapada lipita pe ele. Am vrut sa o pozitionez mai bine si sa ies putin, dar toate cele 4 roti au inceput sa se invarta in gol si au facut santuri si am ramas sa zicem semi suspendat pe zapada/gheata in partea din fata. Am dat putin inapoi, apoi niste manevre si in 20 secunde iesisem. A fost singura data cand masina nu iesit instant de unde am lasat-o, si asta datorita faptului ca are garda la sol mica si e si foarte lunga. Dinamic la fel, pe drum acoperit cu gheata, zapada, mazga etc, masina sta excelent chiar la viteza (nu recomand iarna pentru ca nu stii ce se poate intampla, dar am vrut sa o testez putin si la viteza cand nu era nimeni pe drum). Singurele probleme le aveam cand pe drum erau deja santuri adanci formate in zapada si cauciucurile mele mai late nu imi incapeau si fugeau in alt sant. Anyway ca o observatie, mi se pare ca masina s-a descurcat mai bine decat audiuri, subaruri, mercedesuri, dusteruri si alte 4x4-uri pe care le-am vazut uneori patinand pe drum drept (si nu suspendate in zapada), sau care derapau in curbe sau pante. Si nu cred ca chiar toate astea aveau cauciucuri proaste. Poate nu degeaba Audi trece de la quattro pur mecanic la ultra-quattro, adica adopta sistemul electronic de awd a lui bmw. In rest, pe frig, masina se comporta bine, incalzirea habitaclului se face foarte rapid, chiar la -17 grade afara si stationand. Singura problema am mai avut-o cu senzorii de parcare peste care curgea apa si inghetau, plus ca am impresia ca farurile led nu genereaza destula caldura ca sa topeasca toata gheata de pe ele. Dar sunt suficient de puternice sa bata si prin bucatile de gheata ramase pe ele. Nu am avut probleme sa nu pot deschide portierele sau portbagajul, nici cu pornirea sau altele legate de frig. Nota 9.5/10 din punctul meu de vedere, si asta datorita faptului ca nu are garda la sol mai mare. Ar fi fost placut sa am suspensie pe aer sa o ridic ca la A8 ) Referitor la cauciucurile de 18 vs 17 iarna, ca tot era o discutie mai demult pe forum, sunt adecvate cele de 18 pe G30, chiar si runflat. Arata si bine si se descurca foarte bine iarna, chiar la zapada mare. Mi se par relativ confortabile, poate si pentru ca de obicei incetinesc cand dau de gropi/zone proaste.1 point
-
doar din toba finala nu se va schimba mare lucru, M3 e V8 aspirat, e cu totul alt sunet produs de motor fata de un 3.0l turbocharged, daca vrei sunet diferit ai nevoie si de un alt traseu de dupa catalizator, asta fiind varianta cea mai simpla.1 point
-
Am achizitionat o toba finala de M3 E92, astazi. Am s-o pun sus in momentul in care o sa gasesc si o bara spate M3. Sper sa se modifice sunetul1 point
-
Da, dupa spusele lor turbina ,,noua" este data la schimb cu cea veche + diferenta din partea mea bineinteles. Nu, nu este vopsit.1 point
-
New updates : Turbinele au fost reconditionate, una este reconditionata foarte bine iar cealalta este noua (cicĂŁ).. problema e ca turbina cea noua nu este buna, am trimis-o o data la baietii din Cluj sa o verifice pentru ca avea un joc la wastegate. Au spus ca bucsa din interiorul galeriei care este atasata de turbo avea un pic de miscare si ca s-a rezolvat. Am avut incredere, am pus si turbina noua pe masina, si ghici ce.. inca este sunetul specific ,,wastegate rattle" ) Asa ca am comandat o turbina noua noua cu garantie si pe langa asta am incheiat orice cu cei din Cluj. Filtrele si uleiul au fost schimbate + brate fata + telescoape spate. In prima faza am mers pe 0w30 asa cum arata in cartea service, dar tinand cont ca are 158.000 km masina, am zis ca bag 5w30. Masina pur si simplu e o bestie pe roti, inca ma ,,imprietenesc" cu ea1 point
-
1 point
-
Salutare! Da, din pacate nici o versiune postata aici nu mai se activeaza sau da erori la codare...Dar nu va las la greu! De aici puteti lua versiunea Carly for BMW - (New Version) v28.90 Full, activata, dar mare atentie: sa NU trimiteti mail de inregistrare cand aplicatia o cere !!!. Ignorati mesajul cu butonul de back sau un click in afara ferestrei de inregistrare. Have fun si nu uitati sa votati postul daca credeti de cuviinta!!!1 point
-
1 point
-
Wow not bad, pai cu reducerea asta la al meu E87 pretul este cam cat as da la un service de cartier. O sa merg aici la Cj sa vad exact ce include, daca mai sunt si alte taxe extra.1 point
-
Dupa mine, n-ai cum sa faci si detailing si spalatorie auto. Spalatoria auto e o chestie destul de rapida si care necesita o investitie destul de mare, dar care deja nu mai creeaza cine stie ce profit pentru ca au aparut spalatorii si la 5 lei exterior - 5 lei interior. Ca sa ai o spalatorie nu ai cum sa mergi la negru. Prin urmare, ai nevoie de foarte multe autorizatii, de statie epurare apa. Investitia e iar destul de mare. O spalatorie o faci degeaba daca esti pe o strada laterala. Iar pe un bulevard principal din Bucuresti chiria e de 3-4000 euro pentru un spatiu care se preteaza la asa ceva. Cei care nu vor sa aiba de-a face cu "dorei" merg la perii. Exista perii siliconice care nu zgarie caroseria. E rapid, destul de ieftin si nu ai tangenta cu tot felul de analfabeti. Am vrut acum cativa ani sa-mi fac o firma de detailing si am analizat problema pe toate partile. Exista deja cativa pe piata care au acaparat-o total pentru ca sunt cunoscuti si fac treaba buna. Piata e oricum foarte mica. Ca sa vii sa faci detailing pe bani putini chiar nu merita mai ales ca trebuie sa investesti foarte multi bani. E suficient sa cauti sa vezi cat costa niste echipamente profesionale de la Karcher. Ma refer la gama profesionala, nu la astea pe care le gasesti la Dedeman sau alte magazine de profil. Apoi mai sunt cateva probleme. Iarna nu vine nici dracu la detailing. Deci ai o perioada moarta in care nu poti face absolut nimic. Materialele de calitate costa foarte mult si ca sa iesi pe profit trebuie sa cumperi la volum. Facusem un calcul si trebuia sa bag cam 2000 euro in solutii. Daca vrei sa faci detailing cu cacaturile astea care se gasesc pe piata, n-ai facut nimic. Trebuie solutii profesionale. Un detailing ca lumea dureaza foarte mult. Cam 2 zile. La noi oamenii nu sunt in general pregatiti sa plateasca atat cat merita un serviciu de genul asta. Vor la 200-300 lei sa iasa totul perfect. Ceea ce este imposibil. Eu eram gata sa ma bag, insa mi-a venit o idee foarte buna. Mi-am sunat 10 amici cu masini premium, mai ales BMW-uri. Doar unul fusese la detailing auto. Si doar o singura data. Deci e o chestie pentru care inca nu exista o piata. Ma rog, asta e parerea mea, nu vreau sa descurajez pe nimeni. Pe mine cel putin m-a speriat foarte mult analiza pe care am facut-o. Imi cumparasem si o carte de detailing, imi cumparasem un domeniu pentru un site, cerusem oferta de la mai multe firme pentru echipamente si ma uitasem si cat m-ar costa sa aduc produse intr-un container din America. Banii ii aveam, dar chiar nu merita. Probabil ca e fezabil daca ai o locatie pentru care sa nu platesti chirie. Sau sa platesti o chirie modica. Altfel e un risc prea mare. Chestia asta cu spalatoria era o idee buna acum vreo 15 ani. Si-au dat toti seama ca e o idee buna, si-au facut si ei spalatorii si s-a stricat piata. Iar de detailing romanii nu sunt inca pregatiti.1 point
-
Statistica e irelevanta de cele mai multe ori. Omul a pus anuntul probabil mai demult, iar cu toate astea chiar sunt curios cate oferte concrete a avut. In contextul pietei sh actuale, eu zic ca e pret extraordinar de bun, totusi masina avand 9 ani. E plina piata de masini, or fi si multe nasoale, dar sunt si multe bune, asa ca un potential cumparator are de unde alege. Cu atat mai mult cu cat se pare ca a aparut o adversitate fata de euro5.0 points
-
apropo de ceea ce spunei despre drumurile tale la munte, am vazut niste clipuri facute acum de niste rusi cu mai multe masini. in primul este si un g30 530xd iar in al doilea este un x3 g01. oamenii au bagat masinile alea prin niste locuri chinuitoare si daca prima data am vrut sa cred ca g30-ul a avut o problema tehnica, apoi cand si x3-ul in clipul pus astazi s-a facut de ras, mi s-a reconfirmat ceea ce stiam deja: ca tu in drumurile tale nu ai intalnit masinile si/sau soferii potriviti si ca toate testele alea comparative, penibile, teoretice, cu bmw-uri si audi puse pe role in care bmw facea minuni, sunt doar pt a impresiona gospodine si barbatii epilati pe picioare si situatia in viata reala este alta. Iar teoria frumoasa cu masini urcate pe role din inox este una, buna pt fanboys, situatia din teren putand fi contarara. acum, sper sa nu iasa vreun flame pe topicul tau, dar cam asta e realitatea. later edit am mai rasfoit alte filmulete de ale oamenilor acum si daca este sa ramana vreo masina blocata pe undeva, prima masina abonata este bmw este drept ca, pt uzul de zi cu zi, ceea ce avem este mai mult decat indeajuns (mie, dupa cum spuneam mai sus, netrebuindu-mi xdrive practic), insa observatia trebuia facuta.0 points
-
Trist.....saracii parinti. 500 CLS la varsta de 19 ani, cu suspiciunea consumului de droguri; poate ar fi buna o lege care sa impuna limite de putere pentru soferii sub 21 de ani, sau ca asigurarile sa impuna prime de asigurare mare/francize mari in cazul in care conducatorul este incepator.Se pare ca masina era a fetei decedate, primita cadou la 18 ani.0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Posibil sa nu fi fost blana...insa e imposibil sa fi accelerat doar usor cand eu eram blana in spatele lui si sa nu se auda nimic, eu cred ca avea si clapeta pe evacuare care a deschis-o atunci concomitent cu acceleratia, nu se indeparta de mine ca si cum ar avea 300 + cp, se indeparta usor insa continuu, 280cp maxim avea insa nu mai mult, e posibil sa fi fost si un 250 cp cu soft, cam asa se indeparta, e si usoara masina, oricum mi-a placut omul.-1 points
-
Orice piesa AM de acelasi producator nu se ridica la nivelul piesei de origine, exemple sunt multe, baterii, discuri, placute, amortizoare, fulie, termostate...... Proaste sunt lanturile originale, si mai proste cele AM. Cati nu au schimbat distributia si dupa 20k. au auzit zornaiala la rece.-1 points
-
Nu ai nici o certitudine,siguranțĂŁ in momentul cand ți a sosit comanda la magazin și o vezi in fața ta ,cĂŁ acel kit full ,,OE,, bmw la 500 euro e și Original !! Punct Multe piese sunt ambalate din vrac ca sĂŁ zic așa,puse in pungulițe și lipite coduri de bmw etichetat . Daca unele dintre ele mai aveau sigla bmw sau cod original bmw ,LANȚURILE NU aveau nimic. Lanturi ,care din punctul meu de vedere sunt si cele mai importante la acest kit,nu cod original bmw ,nu sigla bmw sau altceva pe ele. Pe AK faci ,,cerere de oferta,, cu codurile pe care le au lipsĂŁ pe site ca sĂŁ ți le aducĂŁ !! Așa am procedat eu ! Mai simplu era sĂŁ fie un cod OE la acest kit full decat sĂŁ ți freci capul cu n șpe repere și n coduri !! Un cod oe la mini kit si un cod oe la full kit fĂŁrĂŁ multe complicații !!! NU recomand acest kit original !!! Piesele ,18 la numĂŁr vin alandala ! 3 de la un furnizor ,4 de la altu,2 de pe extern, alte 3 de prin nu știu ce garaje sau tarabe. NU ESTE UN KIT DEDICAT CU COD OE !! NU este un kit care sĂŁ ți inspire incredere cĂŁ ai montat cu adevĂŁrat piese full OE.-1 points
-
Nu te supara insa faptul ca lucrezi in domeniu conteaza prea putin, in contextul in care majoritatea ce aduc de pe cars nu iau masini lovite ci doar fenteaza tva-ul, nicidecum nu sunt masini proaste asa cum ai spus tu. Si ca sa nu existe discutii, nu ma ocup cu adusul de masini, dar cunosc perfect fenomenul. La fel de extrem este si exemplu cu masinile de America cu 40 de mii de km. Nu e nicio problema ca vrei sa o vinzi, doar ca pretul raportat la km multi reali ai masinii este o problema, fapt ce il vei constata singur pe masura ce va trece timpul. Spor la vanzare!-1 points
-
-1 points
-
De ce l ai luat de pe ebay ?? Ti se pare cĂŁ ai fĂŁcut ,,afacerea vieții,, ?? Te ĂŽnșeli ,sunt o tonĂŁ de hoți și pe afarĂŁ,ĂŽți garantez .mai mulți ca ĂŽn RO. E cu retur ĂŽn caz de e defect ? NO problem ,v a trebui sĂŁ achiți returul + risc manoperĂŁ la montaj !-1 points
-
Problemele grave care duc la uzura lanturilor sunt create de patinele intinzatoare, material slab, se uzeaza, sparg, inevitabil lantul se largeste, nu mai sta fix, intinde, pana la rupere.-1 points
-
Mraz eu nu ĂŽnțeleg de ce te ataci și trebui sa iei apĂŁrarea x drive-ului in halul asta....pe baza aceluiași principiu potrivit cĂŁruia tu spui cĂŁ rușii sunt absolut subiectivi,pot spune și eu despre pĂŁrerea ta vis-a-vis de cum s-a descurcat mașina ta la ski fata de toate celelalte mașini care nu se mișcau și tu zburai...nu?poate nu erau buni șoferii,poate nu erau ok cauciucurile,poate nu era ok presiunea....-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00