Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/24/19 in all areas
-
4 points
-
Motoare diesel inca se fabrica si probabil se vor mai fabrica, deci ma indoiesc ca vor fi interzise "complet" in 10 ani, poate in unele tari taxate suplimentar cum deja se si intampla. Plus deasta cine Dumnezeu isi cumpara masina pentru 10 ani ? Am fost si la munte in viata asta fara X Drive si nu am ramas inzapezit si nici internetul nu am sesizat sa fi ras de mine, acum nu stiu el o fi ras dar nu am bagat eu de seama3 points
-
Salut, colegul nostru are din cate am inteles un E39 520d, poate ma insel eu, acesta foloseste unitatea Thermotop Z/C si nu are pompa integrata in corpul de aluminiu ci este prinsa pe lateral cu o clema arcuita si cu un surub, este exact piesa aceea pe care tu o dai exemplu. se numeste webasto circulation pump (am cel putin 5 unitati webasto in garaj, si am reparat si montat multe altele). Ai tot dat exemple de retrofit, dar acolo este vorba de masini pe care nu este instalat din fabrica sistemul webasto, este normal sa ai nevoie de unitatea in sine cat si de sistemul de pornire, el nefiind integrat in softul modulului de clima si a clusterului, cat despre schemele de integrare in sistem din ce vad eu este vorba de diferite tipologii de adaptare a unitatii webasto in functie de fabricanti diferiti, nu inteleg ce legatura are cu discutia noastra. Unele modele de E39 mai au o alta pompa auxiliara care este corp comun cu electrovalvele, dar asta tine cont de tipul motorului neavand treaba cu webasto. Cat despre conductorii ce populeaza mufa webasto, difera de la un E39 la altul in functie de ce optiuni au avut la cumparare, cu Park heating activat si telecomanda sau telestart cum se mai numeste. In discutia noastra nu ma refeream la alte modele sau marci de masini. La e46 de exemplu s-au pus si webasto pe combustibil cat si incalzitoare electrice care fac acelasi lucru. In momentul in care activezi optiunea Park Heating IKE, IHKA si webasto comunica pe Kline si daca toate conditiile sunt indeplinite se da comanda de start pe Kline unitatii webasto. Din acel moment el va functiona 30 minute sau .pana temperatura apei va atinge valoarea la care el intra in standby sau off. Ar mai fi multe de spus despre acest sistem, daca te pot ajuta cu un sfat sau o mana de ajutor da-mi de stire si te ajut fara probleme. Noapte buna2 points
-
Nici eu nu inteleg de ce Xdrive este asa necesar.Intr-adevar orice sistem in plus pe masina teoretic face viata mai buna dar s-a ajuns la modul ca multi nu concep masina fara Xdrive. Inca ceva ce nu inteleg ... de ce Xdrive sau 4Matic este confundat cu tractiune integrala.1 point
-
Ok,Ok Imi puteti spune voi atunci cam ce buget mi ar trebuii pentru un e90 318i-320i 2005-2007 dar sa fie intre 5000 si maxim 6500euro si daca ma puteti ajuta si cu un anunt care sa nu fie pacaleala va rog. Acesta cum vi se pare? https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-318i-e90-2008-IDbV6lX.html#1fff6f4ca7 6000euro1 point
-
Eu am gasit asta: From 4 July 2019 Monday to Friday 08:00 - 20:00: All vehicles need at least Crit'Air sticker 3! Diesel cars must be first registered after 31 December 2005 (usually Euro 4) - Crit'Air sticker 3 Petrol cars must be first registered after 31 December 1996 (usually Euro 2 and 3) - Crit'Air sticker 3 Diesel light duty vans running on diesel must be first registered after 31 December 2005 (usually Euro 4) - Crit'Air sticker 3 Petrol light duty vans running on diesel must be first registered after 31 December 1996 (usually Euro 2 and 3) - Crit'Air sticker 3 Motorcycles must be first registered after 31 June 2004 (usually Euro 2) - Crit'Air sticker 3 Heavy duty vehicles are affected daily 08:00 - 20:00: Diesel heavy duty vehicles must be registered after 30 September 2009 (usually Euro 5) - Crit'Air sticker 3 Petrol heavy duty vehicles must be registered after 30 September 2001 (usually Euro 3 & 4) - Crit'Air sticker 3 From 2022 Monday to Friday 08:00 - 20:00: All vehicles need at least Crit'Air sticker 2! Diesel cars must be first registered after 31 December 2010 (usually Euro 5 & 6) - Crit'Air sticker 2 Petrol cars must be first registered after 31 December 2005 (usually Euro 4) - Crit'Air sticker 2 Diesel light duty vans running on diesel must be first registered after 31 December 2010 (usually Euro 5 & 6) - Crit'Air sticker 2 Petrol light duty vans running on diesel must be first registered after 31 December 2005 (usually Euro 4) - Crit'Air sticker 2 Motorcycles must be first registered after 31 May 2007 (usually Euro 3) - Crit'Air sticker 2 Heavy duty vehicles are affected daily 08:00 - 20:00: Diesel heavy duty vehicles must be registered after 30 September 2014 (usually Euro 6) - Crit'Air sticker 2 Petrol heavy duty vehicles must be registered after 30 September 2009 (usually Euro 5) - Crit'Air sticker 2 From 2024 Monday to Friday 08:00 - 20:00: All vehicles need at least Crit'Air sticker 1! - no more diesel vehicles are allowed to circulate! Petrol cars must be first registered after 31 December 2010 (usually Euro 5 & 6) - Crit'Air sticker 1 Petrol light duty vans running on diesel must be first registered after 31 December 2010 (usually Euro 5 & 6) - Crit'Air sticker 1 Motorcycles must be first registered after 31 December 2016 (usually Euro 4) - Crit'Air sticker 1 From 2030 Monday to Friday 08:00 - 20:00: All vehicles need green Crit'Air sticker! - no more petrol vehicles are allowed to circulate! Only electric and hydrogen fuel cell vehicles are allowed to circulate1 point
-
Salut, va baga peste tot, porneste si climatronicul, stai linistit in ceea ce priveste spargerea parbrizului, nu e ca si cum ai turna apa fierbinte pe parbrizul inghetat, dureaza ceva pana se incalzesc traseele de aer si apa din circuit. Daca e frig afara sub -5 grade abia va topi pojghita de gheata dupa 10-15 minute de functionare si asta doar in partea inferioara, sus va ramane seminghetat. Important este ca motorul va fi caldut, pornirea si incalzirea se vor face mai repede. Incarca regulat bateria peste noapte cel putin o data pe saptamana daca folosesti des webasto. Enjoy!1 point
-
Este posibil, nimic de zis. Pentru mine, să schimb vibrochenul, ar însemna să schimb motorul. Not gonna be able to do it, umblu în motor doar dacă o să crape, dar sunt aproape convins că o să meargă aşa mult şi bine. E ultima revizie de kit, ar trebui să fie mai rezistent decât cel stock din 2008, care a ţinut 224.000km. Lasă-l dracu' de lanţ, că-s curele mult mai rezistente.1 point
-
1 point
-
Ma repet, este imposibil ca masina ta sa nu aiba MPM; stiu ce e MPM, am si eu. Ti-am zis sa te uiti in spatele farului din stanga din cauza asta. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Cred ca ceea ce doreste sa spuna DJ Allexinno este ca trebuie inlocuit si pinionul de la arborele cotit sau pinion vibrochen. Din cauza ca acesta are dintii ascutiti si mai mult ca sigur are o duritate mai mare decat lantul, exista un risc de uzura prematura a lantului de distributie ce angreneaza doar pompa de ulei cred impreuna cu pinionul vibrochenului, mai pe romaneste este ultimul lant cel mai de jos din spatele motorului - unul scurt care o data cu el trebuie inlocuit si acel pinion. Daca gresesc va rog sa ma corectati. @ fullrespect ai idee cumva ai schimbat si pionionul de la arborele cotit? Cu stima,1 point
-
Motorul a intrat la debara alaturi de celelalte ))1 point
-
No offence, dar acel cineva care ti- a recomandat cresterea in putere,este vreun guru bmw? Nu de alta, dar 520 d e versiunea economica a seriei5, deci utilizare in regim de naveta, eventual taxi....nu vad unde e sportivitatea in aceasta versiune, exceptand bangla tuning si alte variatii pe aceasta tema?Masina respectiva se va simti in largul ei la 130 km/h pe autostrada, nu la eventuale probe sportive.....1 point
-
Piesa 14 , niscaiva tubulatura pentru agentul termic sa-l directioneze spre radiatorul interior :sweat: si ceva cabluri, nu apar in echipare standard din fabrica pe toate modelele.1 point
-
Multumesc. Am gasit 8j fata si 8.5j spate. Asta cautam si multumesc inca o data pt ajutor.1 point
-
1 point
-
Ziceam in general, nu neaparat legat de video-ul ala. Am vazut mai multe filme, in acelasi stil, audi allroad vs. cine stie ce seria 5, in care ala cu audi o trantea de toti bolovanii, iar ala cu bmw-ul o mangaia sa n-o loveasca pe dedesubt, iar concluzia era ca ce bun e quattro pe zapada. Personal mi se pare ca cei cu audi au mereu ceva de demostrat, doar ei stiu ce si de ce1 point
-
Mraz eu nu ĂŽnțeleg de ce te ataci și trebui sa iei apĂŁrarea x drive-ului in halul asta....pe baza aceluiași principiu potrivit cĂŁruia tu spui cĂŁ rușii sunt absolut subiectivi,pot spune și eu despre pĂŁrerea ta vis-a-vis de cum s-a descurcat mașina ta la ski fata de toate celelalte mașini care nu se mișcau și tu zburai...nu?poate nu erau buni șoferii,poate nu erau ok cauciucurile,poate nu era ok presiunea....1 point
-
as incepe cu sistemul de vacuum, furtunele in special, data fiind varsta pot fi crapate si nu mai actioneaza turbo, ai deci probabil o lipsa de boost si de aici intra in limp mode...1 point
-
Asa e !!! , anul trecut prin septembrie am fost cu un prieten sa cumpere un f30 de la o reprezentanta bmw din Dresda , placutele fata mai aveau 2 mm si nu au vrut sa le schimbe sub nici o forma , au zis ca mai are 5000km in bord,, si masina a fost 19.500 euro .. nu una de 10.000 , de negociat cu chiu cu vai 250 euro si asta pentru ca avea bara fata matuita de la pietre si multe alte urme pe caroserie tot de la pietre care nu erau trecute in pozele de pe site si nici in descriere .. si cica mai era si premium selection ,... se uitau la noi de parca eram niste boschetari ... nici macar engleza nu vroiau sa vorbeasca ( sau poate ca NU stiau ! ) ... in fine ... oricum o experienta tare neplacuta !1 point
-
Desi, procentual, sunt variatii relativ mari intre cilindri (minimul este 4.5bar = ~80% din maximul de 5.5bar), este ciudat ca valorile compresiei sunt destul de bine grupate in jurul a 5 bar (+/- 10%). Aceasta indica faptul ca aceeasi problema se manifesta la toti cilindrii, ceea ce este destul de rar. De regula, la testele de compresie care nu ies bine, doar cativa cilindri nu sunt OK, majoritatea fiind in general in parametri. Posibile piste de luat in considerare (ordinea de mai jos este aleatoare): a. Motorul are un rulaj real colosal (= foarte multe sute de mii de Km), sau a fost prost intretinut - caz in care toti cilindrii s-au uzat "sincron", iar valorile reduse de compresie indica cel mai probabil segmenti uzati. Daca masina nu este in posesia ta de noua, iar alte posibile cauze nu se confirma, atunci merita investigat istoricul. b. Este o defectiune la nivelul sistemului Valvetronic, iar supapele nu se inchid complet - ceea ce ar explica atat faptul ca valorile de compresie sunt reduse, cat si oprirea motorului. c. Din diverse cauze (ex: consum de ulei) suprafetele de asezare ale supapelor pe scaune sunt contaminate si nu mai asigura etanseitatea necesara. d. Testul de compresie a fost realizat defectuos, sau cu un aparat prost calibrat. Din proprie experienta, iti recomand sa nu excluzi aceasta varianta. Daca repetarea testului indica compresie buna, atunci motorul ar putea fi in OK, iar problemele sa fie cauzate doar de vreun senzor (ex: senzori de pozitie a axelor cu came, etc.). Unde ai efectuat testul de compresie si cu ce fel de aparat? Probabil cunosti faptul ca motorul N62 a fost destul de problematic - fara a fi insa dezastruos. Au avut probleme cu el in trecut? Consuma ulei? Scoate fum de ulei ars pe teava de esapament?1 point
-
Am facut si eu ceva vechime pe acest forum si sunt dezamagit sa aud ca unii gasesc pe el doar ironii ieftine.Nu stiu ce mai cauta astfel de persoane pe forum!1 point
-
1 point
-
Seara buna ! Astăzi după multe ore de citit prin topicurile de pe forum am reușit să trec de la europe west premium 2015-2 la europe est premium 2019-1 . Așa că fără prea multe "vorbe" țin să mulțumesc tuturor care au adus aportul și informații pentru derularea fara probleme a update--lui . Sărbători fericite și la multi ani fericiți și sănătoși . <div>https://www.photobox.co.uk/my/photo/full?photo_id=501510330473 </div><div>https://www.photobox.co.uk/my/photo/full?photo_id=501510330118</div>1 point
-
Câți dintre cei care și-au cumpărat un model BMW din afara țării, au avut și aceasta “opțiune” - DISTRIBUȚIE SCHIMBATĂ!!! In România 90% din anunțuri cu masini bmw specifica acest lucru. DISTRIBUȚIE SCHIMBATĂ. Zici ca sa terminat Pământul, are distribuția schimbată. O manipulare maxima. Când am cumpărat un bmw din 2009, toată lumea, vezi ca au probleme la distribuție astea, schimba. Au mai trecut 5 ani și tot așa bine merge mașina. Apoi au început ca cele Fab începând cu 2013 nu mai au aceasta problema. De unde, vezi atâția cu modele 2015 in sus, la schimbat de distributii. PROSTEALĂ MAXIMA. Da, așa este, au fost și sunt cazuri când sa rupt lanțul. Rar, dar au fost. Nu cunoaște nimeni condițiile exploatării acelor masini. Dar de acolo, și cei care le țin in garaj, schimba distribuția. Cei care își schimba distribuția “preventiv” mai bine ar achiziționa anvelope noi și nu ar mai umbla cu cele vechi foaie de ceapa.1 point
-
Volantul este inafara distributiei, nu are nici o legatura cu distributia. Daca mecanicul tau zice ca era decalata cu 5 dinti, motorul ala nu stiu cum mai mergea. La decalajul ala cel mai probabil ar fi trebuit sa iti loveasca supapele in capul pistonului. Mecanicul ala te-a prostit. PS: si eu am schimbat distributia la 230000km. Am schimbat-o degeaba, luandu-ma dupa expertii de pe forumuri ca se rupe. Toate reperele erau in perfecta stare. Tind sa cred ca tine si de noroc si de cum a fost exploatata/intretinuta masina.1 point
-
E vorba de mirosurile din exteriorul habitaclului, noxe etc. Umiditatea pe care o elimina A/C-ul este cea din habitaclu, unde, pe recirculare, aerul nici nu mai ajunge prin filtrul de care pomenesti...1 point
-
1 point
-
La mine nu a pornit niciodata automat iarna, nu stiu ce faci tu, dar s-ar putea sa-l pornesti manual si sa zici ca e automat. ECON la bmw este de fapt ventilatia fara compresor pornit, lucru care poti sa-l faci si vara, pur si simplu nu pornesti A/C, deci dupa ce ca nu porneste automat iarna, nu porneste nici vara automat..hmmm Edit: sau daca te gandesti mai bine vrei sa spui ca porneste compresorul automat daca dai tu pe "automat" la clima, atunci e logic, insa sa spui ca porneste automat compresorul e gresit, iar iarna nu porneste nici asa. Solutia pentru dezaburire este chiar ventilatia pe prima treapta, sau in sistem de urgenta, apesi foarte frumos pe butonul de dezaburire la parbriz, porneste ventilatia la maxim de zici ca decoleaza si trebuie sa urlii ca sa poti vorbii, o tii fix 10-15 secunde, dupa ce se dezaburesc lasi ventilatie pe prima treapta redirectionata catre parbriz si gata solutia, nu se mai aburesc. Atata timp cat exista ventilatia-dezaburire parbriz in buton (la care nu porneste compresorul, doar ventilatia porneste), nu inteleg de ce sa folosesti si A/C-ul iarna, dar na poate inginerii aia de prosti au facut si dezaburire, ar trebui sa scotem butonul ala si sa punem altceva acolo. Radu95 sper ca ai glumit tu, nu eu, ca vii cu niste idei in subiecte total pe dos.1 point
-
Atunci se poate adeveri sau concluziona ca aparitia atat de recenta, dupa schimbul distributiei, a zgomotului de lant se datoreaza si pinionului neschimbat.. dupa cum bine a postat DJ Allexinno dar si Law_gsxr, nu neaparat uleiul sau intinzatorul.. ..Greu de aflat raspunsul potrivit cand o problema atat de cruciala ca distributia se uzeaza prea repede sau prematur, prin tensiuni si frecari, cu nivel de precizie ridicat ca si mecanism, are repercusiuni atat de grave - distrugere a motorului...0 points
-
Credeam ca stai la munte sau speram sa spui asta Pentru 2 luni pe an (puse cap la cap) de conditii de iarna, pentru o eficienta mai buna (poate), nu merita efortul investitiei de xDrive. Pe langa costuri mai mari de achizitie, ar mai fi ulterior si costuri mai mari de intretinere / service, masina e mai grea, etc. Plus, eu as opta pentru benzina, daca mergi asa mult in oras (DPF, motorina de proasta calitate, etc.). Inca un motiv: diesel-ul devine tot mai restrictionat in EU si sa apara si la noi niste directive sau taxe mai mari, nu ar fi o surpriza.0 points
-
Salutare.Cei cĂŁrora nu le pornește webasto ĂŽncercați sa refaceți toate lipiturile de pe placa de bazĂŁ (nici mie nu ĂŽmi pornea dar dupĂŁ refacerea lipiturilor a pornit).Fludorul din cauza temperaturii ridicate ĂŽncepe sa crape. O sa aveți foarte mult de lucru pentru ca este acea rĂŁșinĂŁ de protecție care se da jos greu. Iar pentru pornirea lui eu am folosit un arduino și un modul gsm (când ii trimit un mesaj predefinit pornește și ĂŽl tine pornit 30 de minute și dacĂŁ vreau sa ĂŽl opresc trimit un alt mesaj și nu mai tine cont de acel timp. Pt arduino trebuie sa știți ceva programare ĂŽn c++. Costul total al montajului este aproximativ 150lei.daca este cineva care vrea codul sa ma anunțe. Codul o sa fie mai mare ca eu și pornirea mașinii, deschiderea și ĂŽnchiderea ei (toate cu un sms).-1 points
-
-1 points
-
Asa cum zice deeJayOg prin exemplu dat in clipul postat, daca observi un fel falfaiala (din cand in cand sau permanenta.. in ritmul motorului chiar la turatii relativ mici 1000-1500rpm) ca de lant zdranganit intr-o galeata goala.. atunci e lantul uzat sau intinzator slabit. Asta e "clasicul" zgomot. Restul, patine crapate dar fara zgomot prezent sunt cam bombe cu, ceasul ascuns, din pacate..-1 points
-
Absolut corect! Doar natura intrebarii colegului m-a facut sa il indrum unde sa localizeze lantul si sa faca abstractie (cat poate de mult) de alte zgomote din alte parti.. cand vrea sa asculte lantul/distributia. ..elevatorul e cel mai de lux lucru pentru un DIY-ist.. iar o rampa se gaseste din ce in ce mai rar sa urci masina cand vrea muschii tai! Asa ca ramane sa platesti de fiecare data pentru o rutina asiguratorie. Eu am facut o rampa dintr-o masa din lemn groasa de 5cm, trei bucati lungi una peste alta taiate un pic mai lat decat latimea rotilor, prinse cu suruburi lungi pentru lemn de 10cm sa treaca prin doua placi o data (ar trebui facuta o gaura larga aproape cat diametru surubului de 10cm, cu o bormasina, sa sa prinda doua placi o data, 6 suruburi pe fiecare parte, apoi taiat toate placile intr-un unghi adecvat pentru a putea urca masina de pe pamant... cam la 15cm (3 grosimi de 5cm fiecare una peste alta) plus garda la sol.. iti permite sa te apropii pe dedesupt, cat de cat de mijlocul masinii :zorro: Cred ca sunt la a 20-30 data cand urc masina pe asa rampa.. Asa schimb eu uleiul. Desigur am un cric serios pentru spate (din mijlocul spatelui - zona osiei) si apoi pot pune spatele pe butuci de lemn seriosi, lati (foarte recomandabil) unde se pune cricul masinii sau bratele elevatorului!-1 points
-
pertinent a fost si raspunsul meu, la obiect. un plus de 5Ah, bineveniti, la pret mai bun. bateria a fost varsta silver, deci nu am luat prima baterie lowcost. nu fac rabat la calitate, indiferent de suma. cine ma stie, cunoaste asta. atacuri la persoana, din partea ta vin. nu sunt frustrat. restul raspunsurilor le ai si in primul post.-1 points
-
eu am tot inclinat spre A7 dar am testat cateva si nu m-a atras deloc . Sa o stapanesti sanatos .-1 points
-
Vik71, nu ai fost atent, DargenBMW a zis M47 cu 330k km, ceea ce nu e foarte foarte mult daca schimburile de ulei i s-au facut la timp si mai curand decat spusele oficialilor. Ca nota adiacenta la E90 am 390k km in prezent si il mai tin pana fie cedeaza - il desfac si aflu ce s-a rupt(!) fie daca am timp suficient ii schimb personal lantul (dar asta nu prea se gaseste-timp). Ma gandesc, neavand/neauzind de la altii ca lantul la M47 sa se rupa trebuie sa i se intample in scurt timp - zgomotul si apoi ruperea.. uleiul ii este schimbat periodic la cam 12-14k km asa ca sper sa tina pana ma satur sau nu mai pot circula cu ea. ..Sunt cu urechea pe lant ca oricum e in fata-1 points
-
De ce sa mai piarda timpul sa "vada" masina cand e evident ca e tipla din poze, e si model fiabil, poate sa dea direct avans prin transfer sa nu ii sufle cineva ocazia )-1 points
-
Nu stiu cine ar fi invidios pe tine ca vrei o masina de 20 de mii de euro, probabil ai repere dereglate. Ideea era ca nici la km respectivi masina nu e un chilipir, ceea ce ti s-a si spus, apoi au aparut tot felul de puternici care combat orice parere .-1 points
-
Doar daca ai optiune 536 (Auxiliary heating/ventilation) se [poate programa din telecomanda sau computer incalzirea auxiliara(ventilare pe timp calduros) a habitaclului cand masina nu este pornita. Durata de functionare este intre 15 si 30 minute ... depinde de model. Nu poate fi pornit daca temp. exterioara este mai mare de 5*C(nu este general valabil), tensiunea este mai mica de 9.8V/mai mare de 15.5V, nivelul de combustibil in rezervor este sub o anumita limita. Suficient in 15 minute sa iti dezghete geamurile ... dar daca afara este -15*C si tu programezi sa iti bage la 30*C ... risiti sa ti se sparga geam/parbriz. Nu se intampla nimic daca pornesti masina pe durata programarii incalzirii. Se vede fum sau nu functie de temperatura de afara, umiditatea din aer si tipul de motorina folosit. Se simte un miros specific, diferit de gazele de esapament. Consum : 0.67 l/h ... 0.30 l/h, depinde de model(B/C/D etc) si ce temp ai setat pentru incalzire. De pornit, nu porneste instant, dureaza aproximativ 2 minute pana sa apara gaze pe evacuare; ventilatia in habitaclu nu porneste pana ce temp. lichidului nu a ajuns la minim 30*C-1 points
-
Law_gsxr, Zgomot de lant sigur; schimba distributia. Zgomotul ritmic de lant, plescaie/plesneste ritmic si asta e de rau.-1 points
-
Daca intinzatoarele sunt hidraulice probabil uleiul nu-si face treaba cum trebuie la rece (sau pana la regim), sau intinzatorul nu (mai) lucreaza in parametri.-1 points
-
Fata filtru, fara catalizator, cum ai vrea sa fie mirosul? Normal ca da cu fum.-1 points
-
E90-ul ala de pe autovit mi se pare suspect la banii astia. Un e90 cu 200k km pleaca de la 5000E in sus, nu in jos, dar nah, fiecare cu problemele lui. Mare atentie la ambreiaj, volanta cedeaza la modelele astea. Asa ca idee, forteaza putin ambreiajul si vezi daca masina incepe sa trepideze. In rest este o masina destul de ok. Detin un e90 din 2008 de circa 2 ani si n-am schimbat decat uleiul si un rulment, in rest merge bine. P.S. Inainte sa iei o masina de pe net, sa te uiti la data de cand vanzatorul are cont pe site. De exemplu' tipul cu anuntul pe care l-ai pus tu are cont din 2015, ceea ce imi miroase a samsar. Mare grija!-1 points
-
Nu te supara, dar ce vrei sa spui de fapt? Mare lucru nu se intelege. Ce asigurare si ce lant, facut de cine altcineva? Il gasim asa oriunde? ..Sa cautam personal alt producator de subansamble? Sau ai tu niste nume. BMW se bazeaza pe niste producatori, care AR TREBUI SA FIE SERIOSI! Sau, BMW A DAT-O IN BARA RAU DE TOT (personal nu ma indoiesc de asta) cu N47. E atat de simplu. Sa nu intram in teorii conspirative ca o sa ajungem sa nu mai iesim din casa, aventual sa ii dam foc cu noi in ea (Doamne Fereste). Personal, NU as face asigurare la o masina BMW nici mort! E ca si cum as admite o prostie a lor pe care sa o acopar cu bani din propriu buzunar. Nu suna asta a prostie din parte mea!? Mai bine schimb marca decat sa dau bani la prosti. De curiozitate, te-ai uitat/ai inteles cum functioneaza schema de asigurare la BMW!?-2 points
-
si eu tot pe benzina as merge,mai cu seama ca in 10 ani maxim motarele diesel vor fi interzise complet.Partea trista este ca motoarele bmw diesel sunt recunoscute ca fiind printre cele mai bune la capitolul consum si fiabilitate,intretinute corespunzator poti ajunge cu ele si la 1mil km..In schimb la motoarele pe benzina au dat-o in bara in sensul ca au consum de strigi hotii,sunt praf si pulbere.Dar banuiesc ca daca iti permiti un motor 535i cu 2 turbine si o herghelie sub capota,nu mai are relevanta consumul daca esti relaxat din pct. de vedere financiar. sfatul meu este:indiferent ce masina iti iei ca e diesel sau aspirat neaparat sa fie Xdrive pt ca o sa ti para rau mai tarziu.Nu te lua dupa ce spun altii ca se duc la munte cu tractiune spate si ca nu au probleme.Se duc acolo si mai mult incurca circulatia si mai raman si inzapeziti de rade tot internetul de ei.La munte de abia isi "trage sufletul si un xdrive".Fata de sistemul quattro torsen de la audi sunt slabi rau astia de la bmw cu tot cu xdriveu lor.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00