Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/25/19 in all areas
-
Nu prea ai gasit un exemplu bun acest amarat de youtuber. NU este posesor de BMW si el merge cu masina ca si cu un golf. Si daca ii dai o senilata, amaratul asta o sa sune la 112 ca a ramas inzapezit. Apoi un exemplu de iarna asta cand am fost la munte in Apuseni pe drum neasfaltat si zapada. Pot spune ca masina s-a comportat excelent. Si la urcare si la coborare. Depinde cat si cum iti cunosti masina si cat de profi esti la mers si in afara drumului cu asfalt.4 points
-
Upgrade High cluster ðŸËĹ˝ Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk3 points
-
Initiatorul topicului are la dispozitie foarte multe topicuri "sfat achizitie", usor accesibile cu functia search, cat si impresii ale utilizatorilor modelului respectiv, in sectiunea masina mea. In ton cu perioada calendaristica, discutiile sunt polarizate pe comportamentul in conditii de zapada, ma intreb, daca topicul era deschis primavara, se discuta despre performantele diverselor marci si sisteme de tractiune pe carosabil ud si timp de ploaie, bineinteles la viteze mari, iar vara dezbaterea avea ca tema demarajul, comportamentul sportiv, tinuta de drum in curbe si aderenta suprema. Pana la urma, discutam de niste masini, niste obiecte,fiecare cu oarecare calitati si defecte, nu cine stie ce valori perene, iar atitudinile acestea « vitejesti » contribuie si ele, intr-o masura, la faptul ca suntem campioni la mortalitate din cauza accidentelor rutiere. Ceea ce transcede din multe discutii din diverse topicuri, ca si acesta, este gradul foarte ridicat de polarizare a societatii, de lipsa crasa de a accepta ca exista si pareri diferite, nu neaparat mai bune si mai proaste, precum si o oarecare agresivitate, poate explicabila din diverse frustrari personale sau lipsa unei educatii corespunzatoare. Astfel, multi conducatori auto devin fraieri, restul sunt nestiutori, si in general personajele isi atribuie niste talente deosebite atat in exercitarea a diverse actiuni (conduc mult mai bine), cumpara masini mai performate si la pret mai bun ca restul ;in plus isi atribuie un statut in societate prin evidentierea unor presupuse defecte ale celorlalti, in detrimentul unei atitudini consultative, fata agresivitate. Si de fapt, extrapoland, cam asta e societatea romaneasca, unde individul, cu reusite de multe ori relative, este prezentat ca model de urmat (i-a facut pe restul, se descurca), in total dezacord cu modelul consultativ, asociativ (ce me intereseaza ce spun altii, eu stiu mai bine, lasa ca pana la urma le arat eu, eu sa o duc bine, ce daca sunt reguli, daca eu ma descurc), un model bazat pe o solidaritate intre semeni, ce ar permite intregii societati sa avanseze.3 points
-
Poate erau doar masini parcate si oamenii se bucurau de zapada pe partie.3 points
-
dude, chill the fuck out. Am inteles, noi suntem prosti ca urcam la munte cu BMW. Dar macar urcam, nu comentam de pomana pe forumuri. Si daca au ramas unii impotmoliti la munte, nu cred ca ti-au stricat tie concediul.3 points
-
Nu te supara, dar confunzi puternic comparand un motor pe benzina cu unul diesel, iar aceasta nu are absolut nicio relevanta in topic. In cazul de fata, topicul se refera la un motor diesel cu acel power reduction, care este similar cu ce inseamna modelele ede= eff dynamics edition, care au acelasi cuplu ca cele de 184 de cai. Practic intre 3000 si 4000 ture modelul cu power reduction e limitat la 163 de cai, in timp ce celalalt creste de la 160 la 185 intre 3000 si 4000 dupa care scade. Uite si graficele https://www.automobile-catalog.com/curve/2014/1900565/bmw_520d.html https://www.automobile-catalog.com/curve/2015/1589180/bmw_320d_efficientdynamics.html3 points
-
Ai dreptate, testele astea sunt fĂŁcute ĂŽn așa fel ĂŽncât una dintre mĂŁrci sĂŁ parĂŁ mereu mai bunĂŁ decât cealaltĂŁ și invers, nu ai de unde sĂŁ știi ce cauciucuri folosesc, cum au sistemele activate și așa mai departe. Testele astea sunt fĂŁcute ca sĂŁ demonstreze cu totul altceva, ĂŽn realitate nu faci viraje și nu mergi cu viteza aia prezentatĂŁ ĂŽn video.3 points
-
2 points
-
Ce-mi plac chestiile nedocumentate ... Asa arata un dpf curatat cum trebuie. La momentul curatarii, masina avea 191.000 km. La momentul testarii, masina avea 243.000 km. Masina nu scoate fum, are teava de esapament curata, etc Testarea este facuta de mine, existau ingrijorari din cauza mersului in oras (80%). Din cate vad eu, aia 10.000 km au fost depasiti de 5 ori si dpf-ul inca mai poate mult.2 points
-
total gresit, cavaliere. curba cailor putere in raport cu turatia motorului este diferita la 163 fata de 184 cp. de exemplu, cu motorul de 184cp, probabil la 2000 de ture ai 130cp iar cu cel de 163 cp ai probabil 120 cp la 2000 de ture. astfel, indiferent de turatia in care este motorul, cel de 184 cp va dezvolta mai multi cp fata de celalalt. potrivit teoriei tale, motorul meu de 190 cp si 400nm va trebui sa dezvolte performante mai mici fata de noul motor pe benzina de pe 330i care are 258cp si 400nm, abia in zona de turatii f mari, ceea ce evident nu este adevarat. cand eu la 3000 de ture am 150cp probabil, motorul ala la 3000 de ture are spre 200cp.2 points
-
Vorbesti numai prostii.. Mergi cu un BMW unde mergi si cu o masina cu tractiune fata fara nicio problema. Bineinteles ca trebuie sa ai niste cauciucuri de iarna bune si sa stii cat de cat cum se comporta o masina RWD si nu sa urci blana pe zapada cu DSC-ul activ precum prietenul tau de pe 99Vehicles. Merg foarte des la munte (minim 3-4 ori pe luna) si crede-ma ca de 16 ani de cand am BMW nu am ramas niciodata inzapezit sa fie nevoie sa ma traga alta masina sau ceva de genu. Si am urcat la multe cabane in varf de munte..2 points
-
Nici eu nu inteleg de ce Xdrive este asa necesar.Intr-adevar orice sistem in plus pe masina teoretic face viata mai buna dar s-a ajuns la modul ca multi nu concep masina fara Xdrive. Inca ceva ce nu inteleg ... de ce Xdrive sau 4Matic este confundat cu tractiune integrala.2 points
-
2 points
-
Motoare diesel inca se fabrica si probabil se vor mai fabrica, deci ma indoiesc ca vor fi interzise "complet" in 10 ani, poate in unele tari taxate suplimentar cum deja se si intampla. Plus deasta cine Dumnezeu isi cumpara masina pentru 10 ani ? Am fost si la munte in viata asta fara X Drive si nu am ramas inzapezit si nici internetul nu am sesizat sa fi ras de mine, acum nu stiu el o fi ras dar nu am bagat eu de seama2 points
-
///M3 e46 SMG Supercharged ESS vt2-575, 490nm Specificatii tehnice: Bmw //M3 e46 smg Propietar: Sorin Locatie: Constanta Ocupatie: inginer mecanic Motor: - 3.2l, 6cyl 24V S54, Supercharger system(gen 3) ESS vt2-575 10psi(0.7 bar low boost ), cuplu 360lb-ft (490nm) interne stok. Compresorul poate functiona in high boost cu interne forjate 26psi(1.8bar) 775cp-800cp ,Vortech V3 Si Trim (custom paint black texture). - Cuzineti biele (cr6877xp) si palier(mb7039xp) King Racing( high performance bearings, advanced materials for superior performance) . Suruburi biele si palier ARP - Pompa de ulei Vac Motorsport cu debit marit 22% .Pinion si ax pompa Vac Motorsport (upgrade kit), evitand slabirea acidentala a piulitei (problema des intalnita la bmw, ramanand fara presiune de ulei motrul) - Buson magnetic baie de ulei Dimple ( super magnetic drain plug, motor oil magnets) foarte puternic. - Evacuare finala Ac Schnitzer, galerie de evacuare izolata termic, traseu de evacuare izolat termic. Transmisie: - Cutie de viteze Getrag, 6 speed SMG( segvential manual gearbox with drivelogic), lounch control. Buson goliere magnetic Dimple ( super magnetic drain plug) - Ambreaj, placa de presiune si rulment Sachs Performance - Podea (rear subframe) schimbata cu alta noua OEM. Dupa montaj, podea a fost intarita cu un kit de la Turner Motorsport (subframe reinforcement kit). Aditional au mai fost sudate inca doua bari transversale in portbagaj care fac legatuta intre podea si lonjeroane, evitand torsionarea intre podea si punte. - bara aluminiu de rigidizare telescoape fata, Strong Strut finishes titanium silver ( aircraft grade aluminium alloy 6061, competition-lightweight CL) - bara aluminiu de rigidizare telescoape spate Mason Engineering (chassis suspension reaserch & development) , in forma de ’’X’’ care face legatura intre bucsile de la puntea spate si oale telescoape spate - raport diferential 3.62, buson de golire magnetic Dimple ( super magnetic drain plug) Frane: - discuri fata 345mm Ecs Tuning, ventilate gaurite cu miez de aluminiu - placute Hawk - furtune etrieri fata/spate Ecs Tuning, lichid de frana Motul - discuri spate 325mm oem Suspensie: - KW V3, inox line coilovers, cu reglaj pe duritate, revenire si inaltime - flansi reglabile fata caster & chamber H&R - flansi amortizoare spate Ecs Tuning. - flansi spate/fata pentru rigidizare oale telescoape(reinforcement strut suspension plates) Ecs Tuning - brate reglabile spate Megan Racing - bucse punte spate Powerflex, bucse diferential Powerflex jante si anvelope: - Apex arc 8 Hyper Silver (profile 3) fata 19x9.5’’ et33 ,245/35 R19 Goodyear eagle F1 asymetric 3, chamber -2 - Apex arc 8 Hyper Silver (profile 3) spate 19x10.5’’ et22, 275/30 R19 Goodyear eagle F1 asymeric 2, chamber -1 - Tpms senzori Bluetooth cu aplicatie pe telefon - Apex 75mm M12 Lug Head Stud kit (stud conversion kit) - Apex arc 8 Anthracite (profile 3) spate 17x10.5’’ et27, 275/40 R17 Mickey Thompson ET Street Radial ( pentru drag race) Exterior: - Balamale usi LSD (usi verticale) - Prelungire bara fata ( front lip spoiler) carbon Status Gruppe , ornamente proiectoare carbon - Difuzor carbon, bara spate - Eleron portbagaj CSL style - Eleron luneta Ac Schnitzer - Semnalizari Depo led aripi - Grile capota negru mat - Pachet lumini esterioare Led - Stopuri frana Led - Angel eyes 131mm ccfl (cold cathode fluorescent lamp) Interior: - Scaune OEM CSL //M3 e46 - Pedale Ac Schnitzer, maner frana de mana Ac Schnitzer - Bara de rigidizare spate interior ( room bar rear cross bar strut) Ultra Racing ( chassis tuning specialist) - Pachet lumini interioare Led - Covorase oem interior Anthracite //M logo Audio: - Harman Kardon sonorizare, subwoofer Harman Kardon - Navigatie cu android 9” Xtrons PE9846BPL 4GB ram ddr3/Octa-Core/32GB rom , android 8.0 operating system (the most powerful hardware), 2Din Cateva piese din descriere nu au fost montate inca din lipsa de timp.1 point
-
Cel mai bun sistem la BMW este cel de atragere a sexului frumos. Dintre toate marcile il are cel mai perfectionat. Pe langa sistemul asta toate celelalte sisteme sunt neimportante. Bucura-te de masina si de sistemul asta avansat. La urma urmei daca vrei musai la munte se poate ajunge prin nenumare cai chiar si fara masina Cei care stiu ca masina plina de femei are mai buna aderenta sunt oameni trecuti prin viata si ar fi bine sa pleci urechea la un sfat binevoitor. Cu ce te ajuta xdrive cand esti singur in masina?1 point
-
de asta urasc eu tara asta sincer,daca iti expui o parere pana la urma si negativa pe un forum la o marca consacrata incep toti "sa arunce in tine" ca ei sunt mari soferi si ei urca si pe perete cu bmw-ul lor.Eu desi am aceasta marca sunt realist de neajunsurile care le are si nu inseamna ca daca le evidentiez, gata arunc cu noroi in aceasta marca.De aia nici nu o sa avansam niciodata in societatea asta de rahat.Ne meritam cu varf si indesat soarta pe care o avem.Si am observat "aceasta agresivitate si atotcunoastere si autosuficienta" doar in randul soferilor de bmw.De aceea aceasta marca este cea mai luata in ras, imi pare rau s-o spun.Urasc faptul ca sunt conducator de bmw.Desi conduc aceasta marca nu ma consider unul dintre ei.Punct florine daca tot iti pierzi timpul cu mine ma poti ignora foarte bine.Cat despre mine stai linistit ca nu am pierdut nimic "ca nu te-am cunoscut" si ca nu am polemizat prea mult cu tine.Sentimentul e reciproc. Eu am dat doar un sfat acestui om spunandu-i sa-si ia masina cu tr. 4x4 pt. ca este mult mai buna pe zapada decat orice rwd atata tot. In incheiere o sa afirm clar si raspicat ca masinile RWD sunt cele mai periculoase masini pe zapada si gheata,si trebuie atentie sporita cu ele.O seara buna la toti. later edit: Eugen B indiferent daca era deschis topicul primavara,vara sau toamna acelasi sfat ii dadeam initiatorului pt. ca o masina 4x4 se comporta net superior mai bine chiar si vara fata de un rwd pe un carosabil umed de ex.Mie e60-ul care-l am mi-a dat destule "emotii" vara pe carosabil umed fata de orice fwd,dar m-am invatat cu el si pot sa spun ca o cunosc si "o respect" si ii stiu limitele.Din pct. meu de vedere trebuie sa "respecti" o masina si sa-i cunosti limitele pt. ca altfel e foarte usor sa o scapi de sub control.Seria 5 este o masina destul de puternica mai ales f10 si este f usor sa gafezi cu ea.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, Probabil ca se poate inlocui daca ai uneltele potrivite pentru asta, daca nu cauta pe cineva care se ocupa.cu electronica si te rezolva. Bafta!1 point
-
Pe certificatul de conformitate si pe cartea de Belgia masina avea trecuti 120 kw. Cand am facut cartea la RAR mi-au trecut 135kw, nu stiu de ce. Inca un motiv pentru a scoate power reduction si a trece la 184 cp.1 point
-
De fapt nu prea o sa se simta. Iti si explic de ce, pentru ca la varianta cu power reduction cuplul motor este identic. Caii aia in plus se vor simti la peste 3800 4000 de ture, ceea ce in utilizarea uzuala nu se intampla prea des la un diesel.1 point
-
21cp in plus la o masina de 163 cp se simt cu varf si indesat. nu se simt deloc la una de 400cp, insa sigur va fi la tine o diferenta consistenta. iar consumul, in general, este dat de capacitatea cilindrica si mai putin de o diferenta de software. probabil ceva pr la max 0.5 litri la suta este de asteptat sau poate nici atat. sigur sunt useri pe aici care au facut miscarea asta1 point
-
Afirmatia de mai sus nu-ti face cinste. Deloc. Daca ai studia putina fizica, aia de clasa a 7-a, ai vedea ca este exact invers. La urcare esti avantajat cu RWD fata de FWD. Daca vrei, fac si desen ca sa vezi cum este cu planul inclinat, masa, forta normala de apasare, forta de frecare, unghiul de inclinare, etc In plus, vorbesc si din experienta. Am avut si o masina FWD cu cu foarte mult cuplu si era o mare problema pentru mine sa urc pante cu ea in conditii de aderenta scazuta. Am avut probleme inclusiv vara, pe ploaie, in Salonic pe stradutele foarte inclinate de acolo. Cu 525-ul RWD nu am avut probleme de genul asta. Referitor la video-urile minunate pe care le pui,daca-mi arati un BMW care face "under-steer", fie el si xdrive, eu il mananc. Exceptie face seria 2 care este FWD. Daca vrei sa vezi conditii similare de test, in care cauciucurile nu au niciun rol, uite aici un test extrem de eficient: sau asta1 point
-
Video-ul trimis de el era cu tracțiune spate, aici deja e vorba de xDrive.1 point
-
ca sunt un rahat :console: testele de genul ala, nu au nici-o treaba cu lumea reala. Daca tu iti imaginezi ca pe drumul spre munte, conduci ca in teste, iti recomand sa iesi din casa. Ai sa vezi ca nu e asa. La fel cum si testele cu role sunt de rahat. acum o sa inceapa iar o dezbatere quattro vs xdrive si asa mai departe. bucurati-va de masini si lasati prostiile.1 point
-
E complet irelevant clipul tau. Tot ce demonstreaza tipul ala, e ca daca vrei sa demonstrezi ca nu se poate, mergi ca un taran si dai vina pe masina. Las si eu clip, cu acelasi model de masina cred, ca si contra-exemplu. Si clipul meu e la fel de irelevant ca al tau. Nu inteleg de unde atata ura si inversunare pe RWD.1 point
-
Daca e sa iei E90, ia ceva cu motor de 2 litri minim. Sub cilindreea asta e submotorizat, nu sunt masini usoare, si o sa ai surpriza sa fie putin forjat motorul din cauza asta. Apoi, pentru ca suntem in 2019, trebuie sa ne uitam putin la ce optiuni ar fi bine sa aiba. Farurile ar fi bine si rau in acelasi timp sa fie xenon, daca gasesti cu halogen, go for it, sunt ieftine becurile, nu ai subsisteme in ele si nu ar trebui sa pice. Ca o paranteza, un bec de xenon bun original (Philips/Osram)sunt gen 100 euro bucata, si cand le schimbi, le schimbi in pereche, gen placute frana, cauciucuri. Ceea ce stii deja! Foarte important mi s-a parut cand am cautat E90 pentru mine sa aiba suporturile de pahare pe bord, nu ai idee cat de multe masini nu au aceasta optiune de 50 euro (?) care este foarte utila. Pentru ca vrei ceva mai ieftin, orienteaza-te spre modele care nu au navigatie, pe asta poti tu sa montezi aftermarket ceva superior fata de ce ofera BMW (de exemplu, E90 nonLCI nu are bluetooth multimedia - am invatat asta dupa ce am luat-o fml), iei ceva cu android, pui waze, ai bt, camera etc. Navigatia creste un pic pretul la E90uri, daca iti vine sa crezi. (ps - glumeam, era evident )) ) Dar foarte important, ia ceva cu climatronic, nu te zgarci aici. Vazusem prima optiune a ta de pe mobile.de si ... bordul... e cheala masina aia. Mai bine nu, mai ramane sa iei masina cu geamuri cu manivela Ah, si ia cu scaune incalzite. Conteaza foarte mult iarna, nu mai dardai 15 minute pana se incalzeste motorul, in 2 minute sunt calde si nu mai simti frigul. Senzori de parcare, daca ai bafta - spate + fata. Nici acum nu m-am obisnuit cu dimensiunile masinii si cum pare in oglinda cand parchez, asa ca senzorii aia sunt foarte utili. Dar aici e o chestiune subiectiva, daca iti place cu, sau fara, e la latitudinea ta! Cruise control este un necesar in parerea mea, mai ales daca iei cutie automata (desi nu recomand, nu ai multi ani de condus in spate, si cu automata o sa cam uiti cu timpul sa mesteci in mamaliga ) In rest, oglinzi electrice, cu antiorbire, volan incalzit, faruri adaptive, lane assist, active cruise control, comfort access, si mai stiu eu ce - MOFTURI. Te poti descurca foarte bine si fara. Pentru prima masina ar trebui sa fie mai ... entry level, daca e sa se intample ceva, pica o piesa, sau un accident - sa nu iti para rau ca sunt multi bani, ci sa te bucuri ca sunt putini! Multa bafta!1 point
-
10 ani e un numĂŁr mare ĂŽn care e posibil absolut orice, nu avem de unde sĂŁ știm ce și cum va fi. Nu doar motoarele BMW, ci cam orice mașinĂŁ care e diesel e consideratĂŁ mai fiabilĂŁ, consum mai mic și așa mai departe, dar sĂŁ fim serioși, nu cred cĂŁ o sĂŁ spunĂŁ careva cĂŁ ĂŽși cumpĂŁrĂŁ diesel deoarece poate duce 1mil km, nu ține nimeni o mașinĂŁ atâta vreme, mulți când ajung la 300.000km deja le vând sau cine știe ce fac cu ele, poate nici nu ating pragul de 300.000 și le vând, asta depinde de fiecare persoanĂŁ ĂŽn parte. Cu consumul la benzinĂŁ, asta depinde și de felul ĂŽn care conduci, nu cred cĂŁ depĂŁșește cu foarte mult consumul fațĂŁ de un diesel, dacĂŁ am avea și noi ĂŽn România altfel de prețuri la combustibil nu ar mai fi problema consumului, dar sĂŁ nu uitĂŁm, e vorba de România. Exact, bine spus. Cum e și treaba cu xDrive, nu spun cĂŁ ĂŽi cred, dar nici nu spun cĂŁ ĂŽi cred, nu știu cum se comportĂŁ cele douĂŁ sisteme, aici fac referire la 2WD și AWD, poate cĂŁ e așa sau poate cĂŁ nu, oricum, dacĂŁ-i cazul de mers la munte sau știu eu unde, nu o sĂŁ mĂŁ apuc sĂŁ merg cu un Seria 5 care e clar destinat pentru cu totul alte condiții. Asta nu-i chiar așa, am vĂŁzut și eu multe video-uri pe YouTube, pro și contra, depinde și de ce cauciuri ai, cĂŁ dacĂŁ umbli cu cauciucuri de varĂŁ, poți avea cel mai bun sistem cĂŁ nu rezolvi nimic. Cum spuneam, 10 ani e un numĂŁr mare, deci nu poți nici mĂŁcar sĂŁ presupui cĂŁ vor dispĂŁrea sau nu, sunt șanse la fel de mari sĂŁ disparĂŁ, pe cât sunt șansele la fel de mari sĂŁ se mai fabrice diesel. Nu spunea cĂŁ ĂŽși cumpĂŁrĂŁ cineva mașinĂŁ pentru 10 ani, recitește.1 point
-
din pacate nu prea gasesti fara xdrive daca vrei o masina cu optiuni decente , destul de rare , cine si-a permis sa puna pe ea de noua optionale scumpe a trantit si faimosul xdrive , cel mai probabil recomandarea dealerului . Pot sa spun ca E60 era mai fun to drive iar F10 e f sigur ,iti da un sentiment de siguranta maxima , nu ca ar fi deranjant dar cred ca doar rwd era la fel de ok pt nevoile mele1 point
-
Eu am gasit asta: From 4 July 2019 Monday to Friday 08:00 - 20:00: All vehicles need at least Crit'Air sticker 3! Diesel cars must be first registered after 31 December 2005 (usually Euro 4) - Crit'Air sticker 3 Petrol cars must be first registered after 31 December 1996 (usually Euro 2 and 3) - Crit'Air sticker 3 Diesel light duty vans running on diesel must be first registered after 31 December 2005 (usually Euro 4) - Crit'Air sticker 3 Petrol light duty vans running on diesel must be first registered after 31 December 1996 (usually Euro 2 and 3) - Crit'Air sticker 3 Motorcycles must be first registered after 31 June 2004 (usually Euro 2) - Crit'Air sticker 3 Heavy duty vehicles are affected daily 08:00 - 20:00: Diesel heavy duty vehicles must be registered after 30 September 2009 (usually Euro 5) - Crit'Air sticker 3 Petrol heavy duty vehicles must be registered after 30 September 2001 (usually Euro 3 & 4) - Crit'Air sticker 3 From 2022 Monday to Friday 08:00 - 20:00: All vehicles need at least Crit'Air sticker 2! Diesel cars must be first registered after 31 December 2010 (usually Euro 5 & 6) - Crit'Air sticker 2 Petrol cars must be first registered after 31 December 2005 (usually Euro 4) - Crit'Air sticker 2 Diesel light duty vans running on diesel must be first registered after 31 December 2010 (usually Euro 5 & 6) - Crit'Air sticker 2 Petrol light duty vans running on diesel must be first registered after 31 December 2005 (usually Euro 4) - Crit'Air sticker 2 Motorcycles must be first registered after 31 May 2007 (usually Euro 3) - Crit'Air sticker 2 Heavy duty vehicles are affected daily 08:00 - 20:00: Diesel heavy duty vehicles must be registered after 30 September 2014 (usually Euro 6) - Crit'Air sticker 2 Petrol heavy duty vehicles must be registered after 30 September 2009 (usually Euro 5) - Crit'Air sticker 2 From 2024 Monday to Friday 08:00 - 20:00: All vehicles need at least Crit'Air sticker 1! - no more diesel vehicles are allowed to circulate! Petrol cars must be first registered after 31 December 2010 (usually Euro 5 & 6) - Crit'Air sticker 1 Petrol light duty vans running on diesel must be first registered after 31 December 2010 (usually Euro 5 & 6) - Crit'Air sticker 1 Motorcycles must be first registered after 31 December 2016 (usually Euro 4) - Crit'Air sticker 1 From 2030 Monday to Friday 08:00 - 20:00: All vehicles need green Crit'Air sticker! - no more petrol vehicles are allowed to circulate! Only electric and hydrogen fuel cell vehicles are allowed to circulate1 point
-
Eu am fost foarte fericit fara xDrive. Iarna de iarna am mers in concedii la munte, pentru ca sunt pasionat de snowboard si nu am fost nevoit sa pun decat o singura data lanturile, la Ranca, deoarece nu m-au lasat politistii sa urc fara ele. :purple: La drum lungi prin Europa, consumul este undeva la 7.2-7.4, testat de foarte multe ori, iar regimul de mers este unul vioi. Recent am mers cam 200KM pe drum national in Austria, cu limite de maxm 100, consumul era undeva la 5.9. La drum lung in Romania, as zice undeva la 8, depinde foarte mult de tine, cate runde de depasiri vrei sa faci. Poti sa sari lejer si de 9. In oras,Timisoara, consumul este undeva la 14-15 deoarece am drumuri scurte, de 3-4 km. Daca ma plimb mai mult cu masina, si motorul nu apuca sa se raceasca, acesta scade undeva la 12-13.1 point
-
Credeam ca stai la munte sau speram sa spui asta Pentru 2 luni pe an (puse cap la cap) de conditii de iarna, pentru o eficienta mai buna (poate), nu merita efortul investitiei de xDrive. Pe langa costuri mai mari de achizitie, ar mai fi ulterior si costuri mai mari de intretinere / service, masina e mai grea, etc. Plus, eu as opta pentru benzina, daca mergi asa mult in oras (DPF, motorina de proasta calitate, etc.). Inca un motiv: diesel-ul devine tot mai restrictionat in EU si sa apara si la noi niste directive sau taxe mai mari, nu ar fi o surpriza.1 point
-
"Cum nu stii limba germana? Esti un prost daca nu stii" Spusele unui fost coleg de job, neamț - asta e gandirea/atitudinea la marea lor majoritate.1 point
-
1 point
-
Oricare din aceste modele e superior motorului de 2l. ideea e sa aiba dotari si km. sub 150k.Daca tot faci achizitia cauta un facelift.2014+1 point
-
Un mic update. Saptamana trecute la 58.150km am schimbat ulei-ul , toate filtrele si furtunul de gaze carter. Masina merge foarte bine si dupa cateva drumuri mai lungi m-am decis sa aman vanzarea. http://thumbs2.imagebam.com/68/fb/5b/6fd6711100111424.jpg http://thumbs2.imagebam.com/73/70/06/46f1531100111464.jpg http://thumbs2.imagebam.com/3b/e6/cb/762c6d1100111514.jpg http://thumbs2.imagebam.com/c6/b5/93/fd82ad1100111544.jpg http://thumbs2.imagebam.com/1b/54/97/b281a11100111574.jpg1 point
-
Intr-un stat sĂŁnĂŁtos nu trebuie sĂŁ ți se permitĂŁ/dea voie sĂŁ faci dpf off și nici aceste ,,servicii,, sĂŁ fie ultra excesiv promovate inclusiv pe forumurile auto de marca etc .am pĂŁțit o odatĂŁ cu unul ( dpf) la alt model auto ,am cheltuit ceva bani la vremea aia dar m am ambiționat si tot nu l am anulat,nici acum NU regret.1 point
-
Winter mode Style 245 Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk1 point
-
In oras la mine este o masina de curatat, cica ar fi doua in toata tara. Am decis ca in caz ca voi avea vreodata probleme cu dpf, sa il curat acolo intai. pret 900 cu tot cu montat demontat. in nici un caz nu voi cumpara dpf nou. Dar , nu sunt chimist, e doar parerea mea.1 point
-
1 point
-
Salutare.Cei cĂŁrora nu le pornește webasto ĂŽncercați sa refaceți toate lipiturile de pe placa de bazĂŁ (nici mie nu ĂŽmi pornea dar dupĂŁ refacerea lipiturilor a pornit).Fludorul din cauza temperaturii ridicate ĂŽncepe sa crape. O sa aveți foarte mult de lucru pentru ca este acea rĂŁșinĂŁ de protecție care se da jos greu. Iar pentru pornirea lui eu am folosit un arduino și un modul gsm (când ii trimit un mesaj predefinit pornește și ĂŽl tine pornit 30 de minute și dacĂŁ vreau sa ĂŽl opresc trimit un alt mesaj și nu mai tine cont de acel timp. Pt arduino trebuie sa știți ceva programare ĂŽn c++. Costul total al montajului este aproximativ 150lei.daca este cineva care vrea codul sa ma anunțe. Codul o sa fie mai mare ca eu și pornirea mașinii, deschiderea și ĂŽnchiderea ei (toate cu un sms).1 point
-
nu te poti baza ca este mereu curatata zapada ca suntem in Romania nu in Austria. Eu nu am nimic cu marca asta bmw,dar de obicei cei care se duc cu bmw-ul la munte sunt considerati ca nefiind pe craca lor,no offence. uite ex. de bmw pe zapada cu cauciucuri noi0 points
-
In Paris nu ai voie sa intri DELOC cu diesel poti sa platesti cat vrei...Aia nu mai vor sa auda de diesel si punct.0 points
-
Daca ai studia putina chimie in loc sa dai minusuri, ai vedea ca acea curatare ajuta precum o frectie la un picior de lemn.-1 points
-
Cu riscul de a primi injuraturi, iti spun ca tu esti doar o picatura intr-un ocean. Si iti dau dreptate, schimbarea trebuie sa vina odata cu noi! dar pana una alta vom continua sa facem DPF OFF si vom continua sa aducem masini non euro in aceasta minunata tara.-1 points
-
Fapta DPF off nu poate fi eliminata pana RAR-ului nu i se da puterea de a-ti lua certificatul de inmatriculare si eventual amenda serioasa. Si sa primesti certificatul doar cand pui DPF-ul inapoi cu testul facut de poluare conform normei fabricantului! Sa vezi dupa aceea cum se linistesc toti. (de ce sa iti iei diesel, daca nu stii cand sa il folosesti? :frantics: ..sau nu stii cum Sa Ai Grija De Un Lucru In Plus - DPF!?) (pentru "incurajare", sa mai zic ca BMW diesel NU prea e BMW?)-1 points
-
Nu te supara, dar ce vrei sa spui de fapt? Mare lucru nu se intelege. Ce asigurare si ce lant, facut de cine altcineva? Il gasim asa oriunde? ..Sa cautam personal alt producator de subansamble? Sau ai tu niste nume. BMW se bazeaza pe niste producatori, care AR TREBUI SA FIE SERIOSI! Sau, BMW A DAT-O IN BARA RAU DE TOT (personal nu ma indoiesc de asta) cu N47. E atat de simplu. Sa nu intram in teorii conspirative ca o sa ajungem sa nu mai iesim din casa, aventual sa ii dam foc cu noi in ea (Doamne Fereste). Personal, NU as face asigurare la o masina BMW nici mort! E ca si cum as admite o prostie a lor pe care sa o acopar cu bani din propriu buzunar. Nu suna asta a prostie din parte mea!? Mai bine schimb marca decat sa dau bani la prosti. De curiozitate, te-ai uitat/ai inteles cum functioneaza schema de asigurare la BMW!?-1 points
-
poti sa ai mama cauciucului la propulsie spate ca tot degeaba. La urcare acolo e challengul lor cu adevarat,ca la coborare se mai descurca ca deh toate masinile au 4 roti.Crede-ma ca si mie imi place marca bmw ca doar bmw am si eu dar spre deosebire de altii eu sunt si realist.Orice masina are si + si - uri.Sunt total umit de ce citesc pe aici cum ca parca li se baga pe gat de catre producatori acea tractiune integrala,in loc sa se bucure ca se gandesc la siguranta "lor".Sa fim seriosi bmw-ul tractiune spate nu e masina pt. oricine,sunt foarte putini soferi experimentati care stiu cu ADEVARAT sa conduca aceasta masina pe orice conditii de drum,iar aia sunt f. putini,de obicei cine stie sa conduca asemenea masina nu vine sa se umfle pe aici ca el e mare si tare si stie.Repet sunt f putini care stiu cu adevarat sa stapaneasca o masina cu propulsie spate.Iar daca mai ai si o masina puternica gen 335 e f usor s-o scapi de sub control.Si bmw-ul nu este masina de offroad si de munte cum le place unora sa creada, e doar masina de asfalt si atat.Ca se incapataneaza "gigi" sa se duca cu bmw-ul la munte cu gagica in dreapta ca s-o impresioneze e alta discutie.Eu unu am intalnit la viata mea multi "arici" din astia care au ramas de au incurcat si mai mult circulatia de au fost scosi cu loganul.Eu daca as fi in locul tau as merge pe tractiune integrala fara nici cea mai mica retinere. Imi pare rau ca-i supar pe colegii mei dar acel xdrive e mai slab si decat 4matic de la mercedes,iar torsen quatro e tatal lor pe zapada fie ca ne place sau nu asta e tristul adevar.Cred ca si haldexul care e considerat mult mai slab decat torsen e mai bun decat xdrive de la bmw pe zapada...-1 points
-
Salut, Vand un BMW E60 530XD LCI body kit M din 2007. Are 265.000 KM reali. Masina a fost ingrijita exemplar si are toate reviziile facute inainte de timp (verificabil in baza de date BMW). Anvelope iarna noi Nokian WR D4 Pe langa dotariile din fabrica au fost facute mai multe modificari precum: -Navi profesionala cu HDD inclus (posibilitate stocare muzica pe HDD) cu harta europei inclusiv RO -volan cu clapete pentru schimbarea vitezelor -Tuning motor facut la BMW (BMW PERFORMANCE POWER KIT). Nu a fost pusa pe dyno dar ca putere ar trebui sa se apropie de 300CP. Gasiti mai jos o lista a dotarilor. Ultimele 7 cifre VIN sunt: CT69821 PRET: 9800 EURO, negociabil Contact: 0752676727 Masina poate fi vizionata in Bucuresti. Pentru poze lasa-ti un mesaj cu e-mail si vi le pot atasa. Dotari: Tractiune integrala 4x4 Cutie viteza autoamata cu posibilitate schimbare viteze direct de pe volan (cu clapete) Tapiterie piele Faruri Xenon Clima bizonala Geamuri electrice Asistenta la plecarea din rampa Navigatie GPS Profesionala cu HDD integrat Posibilitate stocare muzica direct pe HDD Sistem audio Harman Kardon surround L7 Senzori parcare fata/spate Trapa electrica Comenzi volan Scaune incalzite cu memorie (3 setari de memorie), reglaj electric inaltime, lombar si picioare Volan reglabil electric pe intaltime Proiectoare ceata Oglinzi rabatabile electric + incalzite Senzori lumini si ploaie Jante aliaj 17" originale BMW Anvelope iarna noi Nokia WR D4 Ornamente M (praguri usi, volan, body kit) Pilot automat Bluetooth Pachet nefumator Carte service reala-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00