Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/26/19 in all areas

  1. 1. se scoate torpedoul si aparatoarea de sub torpedou 2 se desface j box(2 suruburi t 20) are 2 mufe in fata si 2 in spate, doar ca cele din spate sunt 1 fixa(pe tabloul de sigurante) si 1 pe cablu, un pic mai dificil de scos(cel putin la mine, maini maricute si burtica) 3 in partea stg a tabloului este un suport de care se fixeaza aeroterma se desface acel surub pentru a putea misca aeroterma(surubul stg sus al tabloului de sigurante este dificil de scos/pus, penseta sau magnet) 4 se demonteaza tabloul de sigurante, 4 suruburi t20, dupa ce s-au desfacut suruburile la urechile de sus ale tabloului sunt 2 sigurante de plastic care trebuiesc impinse usor catre exterior si concomitent se trage tabloul 5 se desface panoul de plastic de pe stalp si ornamentul de prag pentru a putea trage cablul gros rosu, altfel nu il poti vedea in ce stadiu este 6 se e taie cei 2 soricei care lega instalatia de caroserie( 1 in stg sus spre aeroterma si 1 dr sus ) la montare se pun altii, cablajul gros care cuprinde si cablul rosu vine pe langa prag iar in partea din fata(la pedalier) sun 2 cureluse care se desfac(usor sa nu se rupa) apoi se pot pune la loc aceasta operatiune este necesara pentru a putea lasa tabloul mult in jos sa se scoata toate mufele din spate 7 tabloul se desface in 2 parti(pe partea cu sigurantele are 2 suruburi), pe fiecare latura are 2 clipsuri se departeaza usor pe rand si astfel ajungeti la placa tabloului si puteti vedea daca este incins la mine, papucul din placa avea 2 puncte negre(mai mult afumate) de contact imperfect care s-a sters cu mana, in schimb papucul de pe cablul rosu se vedea puti schimbata culoarea spre albastru,remedierea de moment a constat in schimbare formei papucului de pe placa(zig zag in loc de plata) multumesc! *nu am avut vaselina dar am dat cu wd( l-am lasat sa se scurga foarte bine) * cablul costa 94 ron(daca as sti codul as cauta si prin alte magazine), manopera subsemnatul * conexiunea panoului
    3 points
  2. putina curatenie in atata mizerie ... Ma gandesc sa montez portbagaj automat , daca e cineva care monteaza in Bucuresti si a mai facut sa lase un mesaj , ma intereseaza instalare , in principiu am gasit piesele necesare .
    2 points
  3. da florine am mers cu un audi a6 2.5 tdi si am urcat cu masina aia pe unde altii nu au urcat.Si aia e fwd.Si pe unde am urcat io am vazut o gramada de treiari ramasi pe dreapta.Oricat spune lumea dar FWD-ul e mult mai bun decat RWD pe timp de iarna parerea mea. din pct meu de vedere pe zapada nu ai ce cauta cu rwd.Xdrive sau macar fwd.Stiu si eu ca, cu un cauciuc bun merge cat de cat bine si un rwd dar tot gafeaza....
    2 points
  4. da,doar pe uscat atat.pe zapada se schimba datele problemei.Am trait s-o aud si pe asta ca un rwd e mai bun pe zapada decat un fwd.Eu va inteleg ca iubiti marca da prea exagerati.
    2 points
  5. e garnitura ciupita, abia s-a ars garnitura de chiulasa.Esti la inceput daca mai mergi cu masina o sa intre si apa in ulei sau ulei in instalatia de racire (dupa caz) ce banui eu este ca tie iti scapa o cantitate mica de apa in 1 sau 2 cilindrii, de aceea ai fumul alb pe evacuare sau poate fi cilindru fisurat in blocu motor. Se vede la demontarea chiulasei de catre mecanic
    1 point
  6. Daca sunt doar matuite, se pot polisha si iasa ca noi.
    1 point
  7. Nu pot sa imi dau seama cum e posibil sa fii dispus sa investesti peste 5000 euro( mai degraba spre 10k la stage 3) intr-un 2.0D ca sa il duci la stage 3 plin de riscuri cu o fiabilitate foarte incerta si cu semnu' intrebarii dar fugi de un impozit de 500 de euro la un motor 3.0 care o sa mature pe jos cu 2.0D ala stage 3 la orice ora din zi, noapte, fara probleme de fiabilitate si riscuri. Mind = blown. Sa nu mai zic ca nu o sa se compare niciodata un 4 cil cu un 6 cand e vorba de rafinament.
    1 point
  8. Cel mai bun sistem la BMW este cel de atragere a sexului frumos. Dintre toate marcile il are cel mai perfectionat. Pe langa sistemul asta toate celelalte sisteme sunt neimportante. Bucura-te de masina si de sistemul asta avansat. La urma urmei daca vrei musai la munte se poate ajunge prin nenumare cai chiar si fara masina Cei care stiu ca masina plina de femei are mai buna aderenta sunt oameni trecuti prin viata si ar fi bine sa pleci urechea la un sfat binevoitor. Cu ce te ajuta xdrive cand esti singur in masina?
    1 point
  9. Upgrade High cluster ðŸËĹ˝ Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    1 point
  10. Initiatorul topicului are la dispozitie foarte multe topicuri "sfat achizitie", usor accesibile cu functia search, cat si impresii ale utilizatorilor modelului respectiv, in sectiunea masina mea. In ton cu perioada calendaristica, discutiile sunt polarizate pe comportamentul in conditii de zapada, ma intreb, daca topicul era deschis primavara, se discuta despre performantele diverselor marci si sisteme de tractiune pe carosabil ud si timp de ploaie, bineinteles la viteze mari, iar vara dezbaterea avea ca tema demarajul, comportamentul sportiv, tinuta de drum in curbe si aderenta suprema. Pana la urma, discutam de niste masini, niste obiecte,fiecare cu oarecare calitati si defecte, nu cine stie ce valori perene, iar atitudinile acestea « vitejesti » contribuie si ele, intr-o masura, la faptul ca suntem campioni la mortalitate din cauza accidentelor rutiere. Ceea ce transcede din multe discutii din diverse topicuri, ca si acesta, este gradul foarte ridicat de polarizare a societatii, de lipsa crasa de a accepta ca exista si pareri diferite, nu neaparat mai bune si mai proaste, precum si o oarecare agresivitate, poate explicabila din diverse frustrari personale sau lipsa unei educatii corespunzatoare. Astfel, multi conducatori auto devin fraieri, restul sunt nestiutori, si in general personajele isi atribuie niste talente deosebite atat in exercitarea a diverse actiuni (conduc mult mai bine), cumpara masini mai performate si la pret mai bun ca restul ;in plus isi atribuie un statut in societate prin evidentierea unor presupuse defecte ale celorlalti, in detrimentul unei atitudini consultative, fata agresivitate. Si de fapt, extrapoland, cam asta e societatea romaneasca, unde individul, cu reusite de multe ori relative, este prezentat ca model de urmat (i-a facut pe restul, se descurca), in total dezacord cu modelul consultativ, asociativ (ce me intereseaza ce spun altii, eu stiu mai bine, lasa ca pana la urma le arat eu, eu sa o duc bine, ce daca sunt reguli, daca eu ma descurc), un model bazat pe o solidaritate intre semeni, ce ar permite intregii societati sa avanseze.
    1 point
  11. poti sa ai mama cauciucului la propulsie spate ca tot degeaba. La urcare acolo e challengul lor cu adevarat,ca la coborare se mai descurca ca deh toate masinile au 4 roti.Crede-ma ca si mie imi place marca bmw ca doar bmw am si eu dar spre deosebire de altii eu sunt si realist.Orice masina are si + si - uri.Sunt total umit de ce citesc pe aici cum ca parca li se baga pe gat de catre producatori acea tractiune integrala,in loc sa se bucure ca se gandesc la siguranta "lor".Sa fim seriosi bmw-ul tractiune spate nu e masina pt. oricine,sunt foarte putini soferi experimentati care stiu cu ADEVARAT sa conduca aceasta masina pe orice conditii de drum,iar aia sunt f. putini,de obicei cine stie sa conduca asemenea masina nu vine sa se umfle pe aici ca el e mare si tare si stie.Repet sunt f putini care stiu cu adevarat sa stapaneasca o masina cu propulsie spate.Iar daca mai ai si o masina puternica gen 335 e f usor s-o scapi de sub control.Si bmw-ul nu este masina de offroad si de munte cum le place unora sa creada, e doar masina de asfalt si atat.Ca se incapataneaza "gigi" sa se duca cu bmw-ul la munte cu gagica in dreapta ca s-o impresioneze e alta discutie.Eu unu am intalnit la viata mea multi "arici" din astia care au ramas de au incurcat si mai mult circulatia de au fost scosi cu loganul.Eu daca as fi in locul tau as merge pe tractiune integrala fara nici cea mai mica retinere. Imi pare rau ca-i supar pe colegii mei dar acel xdrive e mai slab si decat 4matic de la mercedes,iar torsen quatro e tatal lor pe zapada fie ca ne place sau nu asta e tristul adevar.Cred ca si haldexul care e considerat mult mai slab decat torsen e mai bun decat xdrive de la bmw pe zapada...
    1 point
  12. Deci morala de pe forum e: daca vrei pegasi si inorogi la herghelia personala si nu ai un m competition pack, pai degeaba ai bmw. Nici macar bmw nu e. E un fel de bmnw ceva de genu.
    1 point
  13. Depinde de nevoi, poati fi suficient daca ai un stil de mers relaxat. Daca e vorba sa pui 4 persoane in el, se simte ca gafaie dupa 120 incolo. 0-100 accelereaza decent, dar e putin relevant asta. 2.0 abia e optim pentru un x1 care e mai usor totusi. Si acolo se simtea uneori nevoia de mai mult, parca prea tinea motorul in 4000 de ture la depasiri in anumite situatii. Corect si cel mai potrivit pentru un suv de cca 2 tone este un 3.0, iar daca tot iti asumi devalorizarea enorma a masinii in 4 ani, ce platesti la impozit si consum in plus e chiar irelevant.
    1 point
  14. Ms mult de pont (masina pusa de tine de pe olx), maine ma duc s o vad )) tu tine de pret in continuare...
    1 point
  15. Dupa cum am zis, am luat masina cu xdrive in special pentru ca iarna merg des la schi, uneori in conditii grele de iarna, in "varf de munte" cum s-ar zice Anul asta am avut ocazia sa o testez cum trebuie la munte, si la noi dar mai precis in Serbia, unde m-a prins o zapada de aproximativ 1 metru asezata in 2-3 zile, -20C temperatura , gheata acoperita de zapada afanata si asa mai departe. Pot sa zic ca xdrive-ul este absolut fenomenal. Ok, am avut si cauciucuri bune de iarna , Continental TS850P pe 18, dar am ramas impresionat cat de bine se misca masina in orice conditii. Ca sa va faceti o idee, initial, drumul spre statiunea de munte (Kopaonik in cazul de fata), este foarte serpuit si abrupt, acoperit de gheata si peste el un strat de zapada fina. Masinile cu tractiune fata sau spate nu puteau urca fara lanturi, chiar daca aveau cauciucuri de iarna bune (am fost cu inca 2 masini cu trac. fata si au trebuit sa-si puna lanturi). Pe drumul spre statiune, nu am avut nici cea mai mica problema chiar daca ma opream fix in mijlocul curbei in panta si asa mai departe. Masina pleca de pe loc instant fara nici o problema. In statiunea propriu-zisa era un haos total. Din cauza zapezii abundente, parcarile de langa partii sau de la hoteluri nu erau curatate mai deloc sau doar prost, multe parcari erau accesibile doar din rampa/panta. Foarte multe masini, chiar 4x4 sau tractiune fata/spate cu lanturi, erau intepenite, alunecau sau se chinuiau sa intre/iese. In parcarea hotelului meu era zapada de 20-30 de cm, dupa ce trebuia sa urci/cobori o panta abrupta. Un seria 3 cu lanturi a ramas intepenit, cu lanturile rupte de la frecarea cu gheata si suspendat pe burta. G30-ul meu nu a avut nici o problema in nici o situatie cu o mica exceptie (o sa zic mai jos). Efectiv intram si ieseam de oriunde, instant, se uitau toti la ca urs la mine cand intram in ditamai zapada/gheata pe panta unde chiar aia cu lanturi patinau si trebuiau impinsi. La masina mea totul se intampla instant, foarte putin wheel slip si apoi simteam cum trece puterea pe alte roti si iese/porneste imediat. Am avut o singura data problema cand masina nu a iesit instant de unde parcasem. Parcasem undeva in panta, pe o zona cu gheata peste care s-au depus cam 20-30 cm de zapada. Mi-a fost lene sa curat cu lopata locul si am intrat direct in locul respectiv. Cauciucurile mele erau si ele plin de zapada lipita pe ele. Am vrut sa o pozitionez mai bine si sa ies putin, dar toate cele 4 roti au inceput sa se invarta in gol si au facut santuri si am ramas sa zicem semi suspendat pe zapada/gheata in partea din fata. Am dat putin inapoi, apoi niste manevre si in 20 secunde iesisem. A fost singura data cand masina nu iesit instant de unde am lasat-o, si asta datorita faptului ca are garda la sol mica si e si foarte lunga. Dinamic la fel, pe drum acoperit cu gheata, zapada, mazga etc, masina sta excelent chiar la viteza (nu recomand iarna pentru ca nu stii ce se poate intampla, dar am vrut sa o testez putin si la viteza cand nu era nimeni pe drum). Singurele probleme le aveam cand pe drum erau deja santuri adanci formate in zapada si cauciucurile mele mai late nu imi incapeau si fugeau in alt sant. Anyway ca o observatie, mi se pare ca masina s-a descurcat mai bine decat audiuri, subaruri, mercedesuri, dusteruri si alte 4x4-uri pe care le-am vazut uneori patinand pe drum drept (si nu suspendate in zapada), sau care derapau in curbe sau pante. Si nu cred ca chiar toate astea aveau cauciucuri proaste. Poate nu degeaba Audi trece de la quattro pur mecanic la ultra-quattro, adica adopta sistemul electronic de awd a lui bmw. In rest, pe frig, masina se comporta bine, incalzirea habitaclului se face foarte rapid, chiar la -17 grade afara si stationand. Singura problema am mai avut-o cu senzorii de parcare peste care curgea apa si inghetau, plus ca am impresia ca farurile led nu genereaza destula caldura ca sa topeasca toata gheata de pe ele. Dar sunt suficient de puternice sa bata si prin bucatile de gheata ramase pe ele. Nu am avut probleme sa nu pot deschide portierele sau portbagajul, nici cu pornirea sau altele legate de frig. Nota 9.5/10 din punctul meu de vedere, si asta datorita faptului ca nu are garda la sol mai mare. Ar fi fost placut sa am suspensie pe aer sa o ridic ca la A8 ) Referitor la cauciucurile de 18 vs 17 iarna, ca tot era o discutie mai demult pe forum, sunt adecvate cele de 18 pe G30, chiar si runflat. Arata si bine si se descurca foarte bine iarna, chiar la zapada mare. Mi se par relativ confortabile, poate si pentru ca de obicei incetinesc cand dau de gropi/zone proaste.
    1 point
  16. Saptamana asta la 53600km i-am facut un transmission flush. Baia de ulei noua ii OE. Am facut operatiunea asta pentru a proteja cutia. M-am gandit ca 7 ani au fost suficienti pentru vechiul ulei. Dupa i-am facut un detailing interior. Pentru piele am folosit Meguiars Gold Class. O solutie care m-a impresionat in mod placut. Pentru plastice folosesc Mafra pulimax. Poze: http://thumbs2.imagebam.com/6b/6d/78/3e981d847642064.jpg http://thumbs2.imagebam.com/40/52/44/069703847642144.jpg http://thumbs2.imagebam.com/ed/4c/e7/a7e2d1847642194.jpg http://thumbs2.imagebam.com/a8/d4/54/5bd15d847642234.jpg http://thumbs2.imagebam.com/1a/98/7f/c7209a847642314.jpg http://thumbs2.imagebam.com/74/6d/f5/6f3223847642384.jpg http://thumbs2.imagebam.com/1e/04/94/bdbce3847642444.jpg http://thumbs2.imagebam.com/83/05/f5/fed3a5847642494.jpg
    1 point
  17. Ultima fraza cu masina deosebita si pt pasionati este fix ca de samsari.) spor la vanzare!
    1 point
  18. de asta urasc eu tara asta sincer,daca iti expui o parere pana la urma si negativa pe un forum la o marca consacrata incep toti "sa arunce in tine" ca ei sunt mari soferi si ei urca si pe perete cu bmw-ul lor.Eu desi am aceasta marca sunt realist de neajunsurile care le are si nu inseamna ca daca le evidentiez, gata arunc cu noroi in aceasta marca.De aia nici nu o sa avansam niciodata in societatea asta de rahat.Ne meritam cu varf si indesat soarta pe care o avem.Si am observat "aceasta agresivitate si atotcunoastere si autosuficienta" doar in randul soferilor de bmw.De aceea aceasta marca este cea mai luata in ras, imi pare rau s-o spun.Urasc faptul ca sunt conducator de bmw.Desi conduc aceasta marca nu ma consider unul dintre ei.Punct florine daca tot iti pierzi timpul cu mine ma poti ignora foarte bine.Cat despre mine stai linistit ca nu am pierdut nimic "ca nu te-am cunoscut" si ca nu am polemizat prea mult cu tine.Sentimentul e reciproc. Eu am dat doar un sfat acestui om spunandu-i sa-si ia masina cu tr. 4x4 pt. ca este mult mai buna pe zapada decat orice rwd atata tot. In incheiere o sa afirm clar si raspicat ca masinile RWD sunt cele mai periculoase masini pe zapada si gheata,si trebuie atentie sporita cu ele.O seara buna la toti. later edit: Eugen B indiferent daca era deschis topicul primavara,vara sau toamna acelasi sfat ii dadeam initiatorului pt. ca o masina 4x4 se comporta net superior mai bine chiar si vara fata de un rwd pe un carosabil umed de ex.Mie e60-ul care-l am mi-a dat destule "emotii" vara pe carosabil umed fata de orice fwd,dar m-am invatat cu el si pot sa spun ca o cunosc si "o respect" si ii stiu limitele.Din pct. meu de vedere trebuie sa "respecti" o masina si sa-i cunosti limitele pt. ca altfel e foarte usor sa o scapi de sub control.Seria 5 este o masina destul de puternica mai ales f10 si este f usor sa gafezi cu ea.
    0 points
  19. Du-te cu curaj, ai toate șansele sĂŁ iei AG. AdicĂŁ țeapĂŁ.
    -1 points
  20. Daca vrei motor de 2l. te sfatuiesc sa uiti de BMW, probleme cat casa, motor, cutie transfer,Land Rover e departe de BMW.
    -1 points
  21. Va salut pe toti ! Stie cineva cum se poate coda Apple CarPlay din bimmercode ? Multumesc !
    -1 points
  22. Ce vorbĂŁ mare ai spus. Și apa e udĂŁ, nu?
    -1 points
  23. -1 points
  24. Tu ai mers vreodatĂŁ cu mașina iarna la munte?
    -1 points
  25. ce sange e si pe aici la munte, in pante mari, cand o buna parte din greutate se lasa pe spate, in teorie RWD are avantaj. totusi, daca e un drum prost, cu santuri, canale, sleauri, rigole in zapada si trebuie sa tot intorci stanga dreapta de volan in timp ce inaintezi pt a alege zona cea mai buna, atunci dpmdv e mai bine sa si fwd, pt ca rotile fata vor trage masina dupa ele spre directia in care vrei sa mergi. mult, mult mai usor iesi cu fwd dintr-un canal de zapada inghetata, adanc de 10cm facut de rotile altora in care ai alunecat. rotile fata vor agata din marginea canalului si vor incerca sa iasa, cele spate vor impinge ca proastele inainte si poti sa intorci volanul tu in toate felurile. da, prefer FWD iarna in fata RWD si suplimentar pt ca FWD este mai previzibil Apropo de Donjuan cel mai mare succes la femei l-am avut cand aveam un opel vectra C care uneori nici nu pornea. le puneam sa impinga masina:) seria 5 a venit in momentul in care numarul lor nu mai conta, astfel incat nu m-am simtit nicio secunda mai barbat ca oe vremuri
    -1 points
  26. @alexmag90, mĂŁ duc cu ea la Bavaria in 1 sĂŁptĂŁmânĂŁ cĂŁ e full. De ce? Ai și tu 328i cu probleme?
    -1 points
  27. Fumul alb La pornirea ºi funcÞionarea motorului rece, prezenÞa fumului alb nu este alarmantã. Dacã aceasta persistã ºi cu motorul cald, trebuie sã ne Îngrijorãm. Vom verifica prima datã nivelul lichidului de rãcire În vasul de expansiune ºi aspectul (culoarea sa, care poate deveni maronie sau cãrãmizie), deoarece, În aceste cazuri, este vorba de deteriorarea calitãÞii acestuia prin garnitura de chiulasã care ºi-apierdut etanºeitatea. Dacã aspectul lichidului de rãcire nu s-a schimbat ºi cantitatea care lipseºte din vasul de expansiune este mai micã de 0,5 litri, putem sã-l completãm cu lichid de rãcire de rezervã, cu aceeaºi densitate ºi sã ne continuãm deplasarea pânã la primul atelier service. Dacã aspectul s-a modificat, devenind cãrãmiziu ºi spumant, Înseamnã cã garnitura de chiulasã a cedat. Nu mai avem voie sã plecãm decât tractaÞi pânã la atelierul service, cãci riscãm sã gripãm motorul. Fumul alb mai poate apãrea brusc, pe timpul deplasãrii, direct de sub capotã. Este un semn cã au loc scurgeri de lichid de rãcire direct pe motorul Încins, datorate neetanºãrii unei conducte de legãturã. O conductã fisuratã pe o porÞiune micã poate fi remediatã pe loc, cu ajutorul unei benzi adezive aplicate ºi strânse bine cu un colier peste locul fisurii. Apoi trebuie sã completãm nivelul lichidului de rãcire, pentru a ajunge la un atelier de reparaÞii ºi a executa corect remedierea. Copy/Paste de pe autoexpert.ro
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.