Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/27/19 in all areas
-
Comentarii tipice ale personajelor care n-au avut distantiere . Am avut de 10 mm si totul ok , masina f stabila , ai nevoie de distantiere si prezoanele aferente3 points
-
Geometria se face dupa montarea lor ca totul sa fie ok, iar faza cu senzorii dsc, asc e aberanta. Ei tin cont de miscarea de rotatie nu de ecartamentul masinii, o trecem la fabule. De unde stie prietenul tau ca s-a stricat caseta fix de la distantieri ? Mai degraba de la jante mari cu J mare, decat de la distantieri, in fine.2 points
-
Revin dupa ceva timp cu alta masina aici , primul meu motor 3 l , prezentare sumara momentan pana o cosmetizez si efectuez cateva upgradeuri .Schimbare de culoare , mai mult fortata , am tot cautat negrul de care sunt atasat dar nu am gasit si am dorit neaparat Adaptive drive , Edc , dynamic drive si nu am gresit , comportament diferit in curbe , stabilitate maxima si control total . Prima masina dupa care m-am dus in tara si nu a fost un fiasco . A contat mult in decizie si faptul ca are un schimb ulei cutie si diferential efectuat de fostul proprietar . Momentan am pregatit schimbul de ulei , filtre , role curele , placute fata si upgrade la 6 Wb si volan M . Maine se monteaza . Urmeaza polish si vopsire difuzor spate in negru 668 , imi pare ca e prea simplu asa si nu face o nota distinctiva in packetul M bara spate . Gata cu vorbaria , o poza momentan ca teaser Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package P7A2A Innovation Package II S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2NCA BMW LA wheel, M Double Spoke 350 S2TBA Sport automatic transmission S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4U2A Eco pro S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6VCA Control for Combox S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S8V1A Label S9AAA Outer skin protection http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/myx6_zpskimrmtn3.jpg1 point
-
De ce nu cumperi un senzor after market mai ieftin? E mai safe asa decat firele in scurt. Poti ajunge la fier pe fier, sa nu tina franele si strici discurile. In loc sa dai 50 ron pe senzor s-ar putea sa dai cateva sute de ron.1 point
-
Multumesc, Intre timp prin August, am rezolvat cu ralantiul oscilant, era supapa reglaj cantitate combustibil... cumparat una noua Bosch, si s-a redus putin si consumul Alte "evenimente" : 1) Pe 17 noiembrie cand eram prin Bacau, un tip cu un Golf 5 a iesit dintr-o parcare si nu s-a asigurat de a intrat usor in mine pe laterala si mi-a "valurit" usor portierele de pe stanga. Prag zgariat, aripa spate zgariata si putin si aripa. Acum e la reparat, si voi revopsi si toata masina 2) Pe 18 noiembrie am revenit la Bucuresti, si pe 19 dimineata, cand am plecat din parcare (ningea si urat afara), dupa nici 100m a "picat" turatia si s-a oprit motorul... am reusit sa o parchez usor pe dreapta. Am incercat sa o repornesc dar degeaba... dus la service, verdictul fiind sistem injectie distrus de span. In legatura cu spanul, injectoarele au supravietuit (spanul era de dimensiuni marisoare in bucati putine, probabil de aceea nu a distrus si injectoarele), am pus alta pompa + alta rampa de pe un F10. Am curatat rezervorul si etc. A iesit o mizerie din rezervor si pompa din rezervor, nici nu va pot descrie. Nu cred ca a fost niciodata curatat rezervorul Inainte de incidentul cu spanul am alimentat in principal doar la Petrom. Acum pun in majoritatea cazurilor doar la Rompetrol, peste 90% doar EfixS 55... recent am adaugat si aditivul acela pt lubrifiere sistem injectie de la Liqui Moly (diesel schmier)... poate ajuta putin acolo la ungere pentru a combate evenimentele viitoare 3) Odata cu Revizia nr 2 (schimb ulei si filtre) am schimbat baia de ulei (scapa putin pe la buson cand am luat-o si am pus silicon special de a tinut aproape 10k km)1 point
-
atunci cred ca are legatura cu faptul ca atunci cand merg subturat nu am probleme,dar daca merg cu ea intre 2200-3000rpm pac imi da iar erorile si acele peste cap voi schimba releul zilele astea si revin cu un update1 point
-
Salut si bine ai venit pe forum 1. La care consola de langa schimbator te referi? la butoanele din jurul i-drivelui ? Nu vad nici o imagine atasata 2. Sper totusi ca nu pui chiar apa pe vremea asta :getlost: Iti stropeste fata-spate timp de 10-15 minute si apoi numai curge deloc? eu asta inteleg1 point
-
https://www.amazon.co.uk/dp/B07CMYK2D9/ref=cm_sw_r_fm_apa_i_nGptCbGCD5DMH am.modelul asta .gasesti si pe aliexpres . W16w este modelul . Am luat uk ca au venit mai repede . Diferenta e de 200 % practiv vezi in spate in oglinzi .am avut si pe E60 ,f multumit ,poti lua 2 seturi de siguranta dar la E60 le-am avut 3 ani ,n-au trosnit1 point
-
@alexmag90, mĂŁ duc cu ea la Bavaria in 1 sĂŁptĂŁmânĂŁ cĂŁ e full. De ce? Ai și tu 328i cu probleme?1 point
-
lasa aditivii. Pune orice ulei BMW LL-04 si nu ai treaba Daca nu stii istoricul motorului poti pune un engine flush si rulezi la relanti cateva minute (scrie pe flaconul fiecarui producator cat trebuie lasat). Asa macar cureti instalatia de ungere un pic. Vik71 folosea Wurth la toate masinile lui care le-a avut Eu folosesc 2+2 fiindca contine fosfat lichid, iar cand nu gasesc pun Liqui Moly sau Amsoil1 point
-
putina curatenie in atata mizerie ... Ma gandesc sa montez portbagaj automat , daca e cineva care monteaza in Bucuresti si a mai facut sa lase un mesaj , ma intereseaza instalare , in principiu am gasit piesele necesare .1 point
-
Deci morala de pe forum e: daca vrei pegasi si inorogi la herghelia personala si nu ai un m competition pack, pai degeaba ai bmw. Nici macar bmw nu e. E un fel de bmnw ceva de genu.1 point
-
cat vrei pe "maimuta"? in alta ordine de idei tocmai ai scapat de o grija imensa si eventual de vizite pe la avocat. eu daca as da banii astia cash pe o masina si sa aflu treaba asta, as da in judecata vanzatorul direct, nici nu as incerca sa o returnez in particular...1 point
-
personal nu as da 25k Eur pe o masina cu 300k km, cum nici pe una cu cca 200k daca ar fi sa fie astia ai ei. Acum din perspectiva celui care a vandut o masina cu 320k km reali pot sa spun, si nu e nicio noutate cred, toti cauta masini cu km putini si cat mai dotate. Vazand asta, i-am dat si eu inapoi pe la vreo 190k km, bineinteles ca au inceput sa sune, sa vina sa cumpere masina. Problema a fost ca nu am putut merge pana la capat cu sarada, asa ca am intors 2 cumparatori, le-am spus ca s-a dat, pur si simplu nu am vrut sa am constiinta incarcata chiar daca stiu foarte bine ca probabil nu i-ar fi deranjat daca descopereau ulterior asta, doar asta isi doresc in mintea lor ingusta, ieftin si bun(fapt ce era facil avand tot istoricul inregistrat) dar vreau sa am liniste si sa fiu impacat fara sa ma cobor la nivelul jegurilor de samsari care pacalesc lumea, karma va avea grija si de ei. Asa ca am pus-o apoi la vanzare cu km ei(in bord au ramas cei falsi, nu m-am mai indurat sa platesc iar sa-i aduc inapoi totusi), dar omul care a luat-o dupa ce a dus-o sa o verifice m-a sunat sa imi multumeasca ca masina e foarte ok si nu au gasit nimic in neregula la ea. Parca e mai bine asa decat sa ma fi sunat sa-mi bata obrazul sau sa ma injure ca l-am mintit. Intr-o mica masura l-am mintit ce-i drept, i-am zis ca am schimbat cluster-ul si nu l-am actualizat, dar toate documentele cu istoricul masinii spun adevarul. Asa ca daca intr-adevar te-au pacalit pe tine cristivw in legatura cu km cand ai luat-o, probabil te-au tepuit de cateva mii bune si la randul tau speri sa faci acelasi lucru ca sa scoti paguba, si uite asa persista cercul vicios si ne ardem unii pe altii ca animalele in jungla in loc sa cascam ochii cand cumparam si sa analizam mai bine omul si produsul. Desi, sincer, ma indoiesc ca te-au pacalit si ai stiut de la bun inceput ce cumperi, mi-e greu sa cred ca un user activ de pe acest forum nu stie sa se informeze si cum sa verifice o masina.1 point
-
1 point
-
1 point
-
https://mega.nz/#!jnwQUCKK!aYVOMJ3MoZisO9flX0JMLWFiLLe_O5clzeF-Z_JBhdA - East https://mega.nz/#!zjQFnYrB!8783EHZoW1D4Tbb0rsSoA8Sma2CB57d6gAWhk7Jd-lA - West https://mega.nz/#!LyIjFawA!uRbfWw1R9dNbdH_2ULYGogaNSpwi3hPFpBpTIfTz6Tc - Motion1 point
-
Stii sa citesti o factura sau te-ai trezit vorbind ? Am atasat poza de la factura tocmai ca sa nu se mai trezeasca nimeni cu afirmatii de genul asta, dar vad ca tot se mai trezeste cate unul. Si tocmai ca sa te potolesc iti pot da chiar 2 facturi pentru modelul asta de injectoare la preturi "promotionale", acum cateva luni la 350ron, si acum o luna la 188ron, iar azi sunt 180ron. Factura o primesti la efectuarea platii se primirea produsului in caz ca erai in dubii.1 point
-
Asa ne place noua, saracilor, sa aspiram la masini pe care nu ni le permitem, sa le carpim, sa punem gume ieftine, sa ne zgarcim la intretine si sa ne plangem pe forum de asta. N-am gasit www.bmwpentrusaraciclub.ro si ne varsam frustrarile aici. Din pacate, v-am acaparat si in threadurile astea, postarile cu valoare pentru colegi sunt tot de la noi, saracii. Ne-ar fi placut sa avem bani sa nu ne pese de cum functioneaza lucrurile, cum putem sa optimizam o achizitie (adica tot sa ne zgarcim) sau o reparatie/intretinere. Personal, imi pare rau ca nu ne consideri demni de club. Niciodata obiectivul n-a fost informatia, cunostintele sau doamne fereste pasiunea. Eftin si bun! Asa ca @gazoby, lasa vrajeala, s-au prins toti ca te intereseaza banii si nu dai doi centi pe transmisie si slabiciunile ei. Daca te intereseaza totusi si esti din Bucuresti, ne vedem undeva sa conduci sa vezi cum schimba 8+1 de 200.000km fara vreun schimb de ulei, ca n-am avut bani. In alta ordine de idei, vinde cineva un Fiat 1.3 diesel, preferabil cutie de-aia ieftina? Fug repede sa fac un cont pe clubfiat.ro Vad ca userii mai experimentati nu prea se deranjeaza cu postarile astea. Eu sunt mai nou si nu pot sa imi controlez frustrarile. Ontopic e doar invitatia sa-mi conduci masina, sa vezi daca iti place cutia.1 point
-
Mi-e oarecum greu si un pic scarba sa ma apuc inca o data sa povestesc aici totul, pentru ca am facut-o anterior. Problema mea a fost creata de catre mecanicii si electronistii din reprezentantele BMW la care am fost atunci(Pitesti si Sibiu). Nu au fost in stare niciunii din ei sa-mi spuna ca defapt si de drept problema vine din alta parte, chiar si in conditiile in care le-am lasat masina pe mana in service-uri cate 2-3 saptamani pentru teste si verificari...E clara treaba? Eu m-am dus cu incredere la ei ca sa fac service-ul de rigoare al cutiei de viteze (in consditiile in care aceasta ERA IN PERFECTA STARE DE FUNCTIONARE) si m-am pomenit cu o problema monstru imediat dupa ce am plecat de la ei din curte (socuri urate si prelungi, trosnituri in cutie etc.)...Nu sunt unul din patitii de pe aici care merg la nea nae colea-n colt ca sa faca economie de 1000 de lei la baie si ulei si care ulterior sa se planga de probleme, ci am mers, asa cum era normal, la mama lor, adica la BMW. Deci, mecanicul meu = BMW. Sunt niste habarnisti de prima clasa carora nu merita sa le lasam masinile pe maini pentru ca este clar ca nu se pricep. In my opinion...Numai bine! P.S. Inca o data recomand pentru cutiile de viteze ZF, reprezentanta ZF din Bucuresti si NU BMW pentru ca am vazut cu ochii mei ca nu respecta procedurile de service-are a cutiei si când spun asta am refer cel putin la faptul ca NU masoara temperatura uleiului in momentul REFILL-ului, despre care stim ca trebuie sa fie cuprinsa in intervalul 30-40 de grade Celsius.1 point
-
Salut, vreau sa-mi iau 2 distantiere si am gasit pe olx la cineva H&R 2xdistantiere + 10 prezoane dimensiune 5x120.Intrebarea mea este daca e vreo problema sa ma duc cu ele la R.A.R si daca mai am nevoie de ceva inafara de distantierele propriu-zise si prezoanele.0 points
-
curata circuitul de racire cu radiator flush si apa distilata dupa care clateste bine cu apa distilata si pui antigel mergi cu masina si tine sub observatie. Daca nu ai caldura in habitaclu si daca creste temperatura antigelului, continua cu fum alb , sau daca iar intra ulei in apa, te indrepti spre garnitura de chiulasa arsa sau mai poate fi bloc fisurat la un cilindru sau chiulasa fisurata. Se verifica alea separat la service - se face testul de presiune separat la chiulasa demontata 10-12 atm si la blocu motor demontat0 points
-
ai uzat cuzinetii si arborele cotit trebuia dusa masina la service sau o aduceai pe platforma pana acasa sau remorcat cu o sufa de o alta masina0 points
-
se poate testa si chiulasa daca e fisurata sau nu folosind tester de presiune la chiulasa demontata in service exemplu chiar aici fac asa ceva si sunt multi altii http://rectificari-chiulase.ro/ " Teste de presiune pentru chiulasă în vederea depistării fisurilor; testele se efectuează la o persiune de 10-12 bar, presiune de 5-6 ori mai mare decât cea la care funcţionează ansamblul, rezultatul acestui test fiind 100% cert; "0 points
-
gresit sau esti offtopic la simeringuri supape scoate fum albastru la pornire pentru perioada scurta. Daca n-ai patit asa ceva la o masina de a ta, nu ai de unde sa stii0 points
-
0 points
-
0 points
-
s-a ars garnitura de chiulasa desfa busonul de umplere ulei si vezi daca nu cumva ai maioneza (antigel amestecat cu uleiul din motor) uita-te si in vasul de expansiune si vezi daca nu iti face presiune, daca apar bule de aer in antigelul din vas uita-te si in vas dupa ce desfaci capacul daca nu ai pete de ulei in vas caldura in habitaclu merge?0 points
-
asa diagnostichezi singur acasa fara scule, daca e arsa garnitura de chiulasa, ca aici in video0 points
-
0 points
-
Schimba termoflotul si vezi dupa ce speli bine instalatia de racire si cea de ungere Daca face bule in vazul de expansiune si nu ai caldura in habitaclu sigur ai garnitura de chiulasa arsa Nu are treaba uleiul cu incalzirea din habitaclu. Fum alb in spatele masinii inseamna ca ti-a intrat apa in camera de ardere (cilindru si piston) Va trebui sa mergi la meserias ptr inlocuire garnitura de chiulasa. De verificat si planeitatea chiulasei cu o rigla metalica sau echer metalic de catre mecanic, la fel si blocul motor0 points
-
salut la tine cel mai probabil s-a ars garnitura de chiulasa. Verifica totusi dupa ce pui noul termoflot cum sta treaba iti va trebui un engine flush ptr curatare motor in instalatia de ungere (Liqui Moly, Protec, 2+2 ... etc) iar ptr radiator pune solutiile 2 de la Protec ptr curatare ulei din instalatia de racire cu apa distilata dupa care clatesti bine cu apa distilata si pui antigel https://altex.ro/kit-indepartare-ulei-din-instalatia-de-racire-2-componente-radiator-oil-cleaner-protec/cpd/AUTPRO15111/ ai caldura in habitaclu? Baga presiune sau aer in vasul de expansiune cu antigel? Daca nu le ai pe astea probabil ai scapat si nu ai garnitura de chiulasa arsa sau ciupita. Totusi tatoneaza antigelul si uleiul nou puse0 points
-
0 points
-
-1 points
-
preferi ce cumperi asta-i durata lor maxima de ,,viata,, 200-250.k .eu stiu mai bine dar e n47-1 points
-
nu vreau sa denigrez 100% aceasta marca bmw ,am un lant rupt la n47 ,s a rezolvat ,mi e draga masina si o voi tine in continuare cu orice cheltuieli pe viitor dar : daca o distributie pe lant la o marca auto tine numa 200-250.000 km inseamna ca acele modele sunt cele mai proaste din lume 1. pentru ca e super costisitoare si schimbul unei distributii 2. pentru ca in cazul unui lant rupt in mers ,pe loc etc minim 2000 euro te ajunge cheltuieli regret ca ma repet ,am vandut alta marca auto la 685.000 km [ 475.000 exclusiv la mine] cu lant original si motor original .s-a verificat lantul pe la 600.000 si era impecabil . e rusinos sa pui ,,lanticuri,, la distributie la bmw .NU va mai luati de uleiuri aiurea !!! N47 e iar pe drumuri si o rup in gura pe unde o prind ,is curios cat tine si cat duce distributia originala-1 points
-
hai lasa observatiile cu mine , ,,lanticurile ,, de la bmw sunt VARZA !! am zis clar ,,mi e draga masina,,= adica mi -e drag BMW-UL !! AI INTELES !!?? chiar daca M A SCUTURAT DE APROAPE 3000 EURO !!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Buna seara! Va rog sa ma ajutati cu un sfat, daca se poate, in ceea ce priveste un zgomot suspect care vine din zona dintre cutie si motor la un x3 2012 Septembrie an fabricatie, xdrive 2.0D N47D20C 184 caluti, automata, 129000 km, zgomot care iese, zic eu dintre motor si cutia de viteze. Pare a fi un sunet de frecat sau oscilatie de lant, nu pot sa-mi dau seama exact. Am atasat un link spre video cu zgomotul specific .Mentionez ca masina a fost cumparata in toamna 2018 Septembrie de la dealer german din Germania de mine personal cu full istoric service. Service facut la bmw pana in 2015 Ianuarie in Germania iar din 2015 reviziile au fost facute la 2 service-uri germane diferite. La rece nu face nici un zgomot, pornirea la rece este perfecta - nu se aude acel sunet metalic specific distributie ca si cum lantul ar atinge de ceva metalic sau ceva de genul. Zgomotul apare dupa ce se incalzeste uleiul in motorul in jur de 60-70 grade sau vreo 15 minute de mers in relanti , cred atat ii ia uleiului sa ajunge la aceasta temperatura de 60-70 grade , dupa care fosnetul sau frecatul face continuu . Mentionez ca un zgomot de zale de lant proeminent sau suparator nu ar fi, cred ca ar fi normal un mic zgomot de lant sa se auda la acesti km. Din masina nu se aude nici un zgomot, nimic. observ ca daca o opresc si o las 2-3-5 minute uleiul fiind deja la 100 grade cand am oprit-o, dupa pornire dureaza vreun 1 minut pana fosnetul incepe sa-si faca aparitia. Motorul merge perfect, trage foarte bine. Mentionez ca am mers cu ea aprox 7000 de km deci acum are in jur de 136000 km. Zgomotul nu s-a amplificat de cand am luat-o. Ceea ce am mai observat, cand este foarte frig afara de -5 sau -10 grade fosnetul se aude dar foarte foarte usor fata de cand afara este peste 0 grade. Daca accelerez zgomotul dispare imediat si reapare cand ajunge in relanti dupa vreo 3-5 secunde. Am filmat putin si cureaua din fata distributiei, deoarece am observat ca rola intinzatoare are o oarecare oscilatie in mers - nu stiu daca e normal. Incerc cand vine primavara sa o duc la un service sau la o reprezentanta bmw , sa-mi faca o constatare cu marea speranta sa nu fie necesar inlocuirea lantului de distributie asa cum am tot citit pe internet ca sunt probleme. Ma gandesc ca daca service-ul a fost facut la bmw in 25 Ianuarie 2015 cred ca rezolva si recall la distributie care a inceput din 1 Ianuarie 2015 corect? Video upload link : Va multumesc respectuos pentru orice recomandare/sfat/opinie!-1 points
-
Se aude un zgomot ritmic de lant,in ceea ce priveste rola de pe cureaua de accesorii ,e normal sa faca asa,stai linistit,e rola intinzatoare ce are un arc in ea.-1 points
-
Multumesc Adrian de raspunsul tau rapid! Deci sa inteleg ca trebuie sa inlocuiesc lantul ? Vara asta care urmeaza o sa plec in luna de miere in Grecia si nu prea as vrea sa am probleme sa se rupa la cateva mii de km departare de casa!-1 points
-
Acelasi zgomot il am si eu de vreo luna,dimineata dupa un drum de max2 km.incepa fasaiala,inainte o auzeam random odata la o saptamana,acum e prezenta mereu,eu ma pregatesc de schimb,nu mai stau ca nu am chef de surprize,masina are 192000km.-1 points
-
Law_gsxr, Zgomot de lant sigur; schimba distributia. Zgomotul ritmic de lant, plescaie/plesneste ritmic si asta e de rau.-1 points
-
Pai si acum ce cacat facem daca reapare dupa asa putini km,le schimbam la 60k ca pe curele?Ai pus kit OE?-1 points
-
-1 points
-
Probabil ai lupele afumate,se pot inlocui dar eu zic ca nu merita,mai bine cauti o pereche de faruri din dezmembrari,daca nu ia unele noi,osram night am si eu si sant f.bune.-1 points
-
-1 points
-
Nu stiu de ce va mananca pe voi in fund cu distantierele astea. Unu' la mana, va termina caseta de directie, nici unghiul de fuga nu mai este acelasi si e foarte probabil ca senzorii dsc, asc etc sa nu va raspunda cand este nevoie. Asa ca lasati-o naibii asa. Am fost si eu tentat sa ii bag niste distantiere, dar cand am vazut ca unui prieten de-al meu i s-a dus caseta de directie din cauza asta, am renuntat.-1 points
-
E mai convenabil sa iti ĂŽnlocuiești iDrive-ul cu o navigație aftermarket si sa iti cumperi si o camera video fata pt parcare-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00