Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/28/19 in all areas
-
1 point
-
tu ai avut personal flanse pe masina ? daca iei in calcul toate parerile mecanicilor atotstiutori si plini de explicatii pertinente nu ajungi departe Sigur ca-ti poti expune parerea , pe forumul asta am vazut multe1 point
-
Dar nu mai bine te duci tu si vezi ce nu merge ca sa nu cumperi piese aiurea?1 point
-
pune un tester pe ea ca ar trebui sa ramana eroare memorata daca sa aprins becul de check engine si vezi ce eroare este, dupa vezi in functie de eroare ce este de facut1 point
-
La un F01 cu exact acelasi motor de la prea mult ulei a facut presiune si a aruncat afara simeringul de la vibrochen. Rezultat: pierdut ulei, invartit biele, incins si decalit arbore cotit1 point
-
Nu te supara, dar confunzi puternic comparand un motor pe benzina cu unul diesel, iar aceasta nu are absolut nicio relevanta in topic. In cazul de fata, topicul se refera la un motor diesel cu acel power reduction, care este similar cu ce inseamna modelele ede= eff dynamics edition, care au acelasi cuplu ca cele de 184 de cai. Practic intre 3000 si 4000 ture modelul cu power reduction e limitat la 163 de cai, in timp ce celalalt creste de la 160 la 185 intre 3000 si 4000 dupa care scade. Uite si graficele https://www.automobile-catalog.com/curve/2014/1900565/bmw_520d.html https://www.automobile-catalog.com/curve/2015/1589180/bmw_320d_efficientdynamics.html1 point
-
Fata filtru, fara catalizator, cum ai vrea sa fie mirosul? Normal ca da cu fum.1 point
-
nu mi-o luati in nume de rau dar ma doare tare cand vad limba romana grav atacata, pana la urma pe acest forum mai si invatam cate ceva. este verbul a da - sa iti dea. cratima nu are ce cauta. multumesc si nu te supara te rog dar am vazut ca insisti cu greseala asta si in alte postari.1 point
-
Omule, desparte in propozitii cand scrii... Sunt foarte greu de urmarit postarile tale.1 point
-
Rezolvarea: setati masina in modul Comfort sau Sport. In eco pro nu functioneaza incalzirea in oglinzi.1 point
-
1 point
-
In caz ca mai intalneste careva, era vorba de valva 11417584990 care din ce inteleg regleaza presiunea la stationare. Practic aveam presiune scazuta, se auzea motorul exact ca la problemele cu distributia, dupa schimbarea piesei s-a rezolvat. Problema e costul de aprox 500 lei si faptul ca nu exista aftermarket.1 point
-
daca ti se pare prea mult sa schimbi 2 bucse pe roata si sa faci o verificare mai in detaliu la componente ti se pare mult.. atunci da, ia'ti alta0 points
-
La 150k se recomanda, pentru reimprospatarea masinii, sa se schimbe bucsele, verificat injectoare, turbo, egr, catalizator/dpf,role, curele, schimb ulei diferentiale. etc. EDIT: Am uitat sa mentionez. am schimbat bucsele inferioare mai mult din pasarici personale de curand. Desi masina nu avea niciun zgomot si EDC'ul isi facea treaba minunat, dupa schimb masina este alta. Pur si simplu a disparut 30% din zgomotul care nu prea era nici inainte. Total meritat0 points
-
De fapt nu prea o sa se simta. Iti si explic de ce, pentru ca la varianta cu power reduction cuplul motor este identic. Caii aia in plus se vor simti la peste 3800 4000 de ture, ceea ce in utilizarea uzuala nu se intampla prea des la un diesel.0 points
-
250 cu 2.0d bullshit, cu 2.5d resoftat am atins greu 250... 220 am prins cu e40 320d de 150 cai stock dar mai mult nu mergea. Motorul ala e stanca fata de tot ce deriva din N47.-1 points
-
Ti-am spus ca iti voi explica ce s-a intamplat, s-au grabit sa-ti repare masina, au foarte mult de lucru, tu i-ai grabit sa-ti faca reparatia, deoarece esti clientul lor nu au vrut sa-ti spuna sa vii peste o luna sau mai stiu eu cand, nu le-a iesit vopseaua si decat sa-ti spuna ca nu le-a iesit vopseaua sa faci alt scandal mai mare (gen sa nu-i crezi), au ales sa-ti de-a masina asa, clar o sa ti-o faca cum trebuie insa asa se intampla cand vrei sa-i ajuti pe toti ca si consilier, oamenii din spate ori sunt putini, ori au mult de lucru, ori nu au experienta si mai mult te incurca, e posibil sa nu fie nici macar vina vopsitorului, unele coduri de vopsea pur si simplu le bagi in calculator si le faci si nu au nici-o legatura cu nuanta de pe masina, sunt probleme la uzina cu unele coduri de vopsitorie ca nu ies ca si din fabrica, acolo ramane la ideea si experienta vopsitorului sa stie sa combine si sa modifice unele cantitati la pigmenti ca sa iasa ca si cea de pe masina, e posibil sa faca si 50 de palete de culori si sa nu-i iasa si atunci trebuie sa trimita la cei cu care lucreaza BMW o solicitare cu problema respectiva care s-ar putea sa intarzie, cei de acolo pot sa spuna sa modifici nu stiu ce la codul de vopsea si chiar si asa sa nu-ti iasa, multi clienti nu stiu aceste lucruri si nu-i intereseaza pana la urma, insa eu nu mai am "preferati" sa zic asa, client vechi sau nou il servesc cand pot, adica in momentul de fata dupa 20 decembrie fac programare pentru orice imi vine, chiar si o usa care nu se deschide. Un element vopsit iarna, in cabina sau nu, trebuie vopsit in 2-3 zile pentru a respecta normele corecte de vopsire, pentru a putea a fi calitativa lucrarea si garantia lucrarii sa existe, daca inainte ti-am spus ca s-au grabit cu vopsirea, acum clar o sa fie tot in functie de noroc sa iasa cum trebuie, e posibil sa fie scursa vopseaua, e posibil sa nu se usuce in intregime, daca va avea orice defect vopseaua, adica gunoi, lac scurs sau altceva, nu o sa poata in principiu sa-l retuseze deoarece o sa fie prea proaspata vopseaua. E mult prea repede sa se apuce sa o pregateasca iarasi, de data aceasta nu o vor mai da cu apret (grund), pentru ca nu ar avea cand sa se usuce si apretul ca mai apoi sa-l slefuiasca...doar o sa matuiasca elementul cat poate de mult si dupa va da direct cu vopsea si lac, din nou exista riscul sa nu iasa cum trebuie culoarea... Asta cu incurcatul pigmentilor nu stiu ce sa zic, eu nu o cred , imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat insa e posibil ca data viitoare cand cineva se zbate pentru tine sa te ajute sa faci reparatia repede si din orice motiv se produce o greseala in defavoarea ta, iar tu il certi pe respectivul sau pe respectivii, o sa te ajute cand pot ca pe orice alt client (cum e corect pana la urma) si sa nu-ti convina nici acest lucru, nu spun ca asta s-a intamplat la tine, dar sunt niste situatii cu care ma confrunt in fiecare zi din cauza calitatii lucrarilor si stiu despre ce vorbesc. Bafta cu masinuta, sa ne tii la curent, sunt curios cum va iesi bara data viitoare, nuanta si calitate.-1 points
-
Nu stiu de ce va mananca pe voi in fund cu distantierele astea. Unu' la mana, va termina caseta de directie, nici unghiul de fuga nu mai este acelasi si e foarte probabil ca senzorii dsc, asc etc sa nu va raspunda cand este nevoie. Asa ca lasati-o naibii asa. Am fost si eu tentat sa ii bag niste distantiere, dar cand am vazut ca unui prieten de-al meu i s-a dus caseta de directie din cauza asta, am renuntat.-1 points
-
-1 points
-
Vand Chiulasa de pe N47D20C Euro 5, data jos de pe un E60 520d, masina personala (C091511 serie VIN). Este data jos de pe motorul vechi care l-am refacut, de pe care mi-a sarit pinionul de la pompa de ulei dupa 100 km mersi prin oras, in urma schimbului de distributie. Chiulasa este rectificata/verificata la RK MOTORS-Craiova dusa personal si luata personal cu masina (fara curier) (inlocuit 2 supape care au fost strambe, inlocuit toate simeringurile, facut planeitate, costul a fost de 1080 lei cu factura). Chiulasa o dau impreuna cu garnitura OE care a fost pusa noua, 650 lei a costat, inclusiv suruburile de chiulasa, toate aceste piese au fost pe masina 100 km. Chiulasa este completa cu tacheti si culbutori (NU CONTINE AXELE CU CAME)! Anuntul de pe OLX, aveti si poze aici. https://www.olx.ro/oferta/chiulasa-_chiulasa_-completa-bmw-seria-1-seria-3-seria-5-x3-x1-n47d20c-IDbAkba.html Fara negocieri sau altele, pretul este de 1000 LEI FIX, pe OLX este 1079 Lei negociabil. Transportul nu este gratuit! Garantez pentru chiulasa.-1 points
-
Foarte slabe anvelopele alea. In rest, sa o stapanesti sanatos! Performanta nu prea putem cere de la diesel, eficienta doar eventual - dar intretinere mai scumpa, ca practicabilitate ai de la mai multe..-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00