Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/29/19 in all areas
-
9 points
-
Dupa ceva timp am zis sa mai postez cateva poze cu updateurile facute la masina. Jante Z-Performance FlowForged Fata: 20x 9,5j + Michelin Sport 4s 265/30 Spate: 20x 11j + Michelin Sport 4s 295/30 Diffuser spate Carbon Fiber. Retrofit Head Unit ID6 (Dupa M5 F90). Voi revenii cu alte poze. Urmeaza saptamana asta sa instalez si arcurile Eibach, va coborii masina 20mm fata si 10-15mm spate. Voi face ceva poze mai profi dupa ce o cobor.8 points
-
Felicitari pt achizitie! Asteapta-te sa-ti pice motorul si piesele dupa tunning si alte resoftari. Las-o asa cum e, bucura-te de ea! La 58K km nu prea ai ce sa schimbi la ea. La 80-100K km sa-i schimbi uleiul la cutia de viteze si la cea de transfer. In rest, mai faci o diagnoza sa vezi daca are erori.3 points
-
Salutare baieti, Dupa ceva ani de inactivitate (schimbat producator), am revenit la marca care ma face sa zambesc ori de cateori ma urc la volan. Nu am tinut mortis sa posted pentru ca nu prea mai am timp de forum cum aveam inainte din cauza jobului dar am sa incerc sa fiu mai activ. O sa va dau mai multe detalii despre masina pe parcurs, tot ce pot spune este ca are foarte multe retrofituri facute, M Performance Pack, Akra Downpipe,MPE Exhaust,Awron etc. Enjoy https://imageshack.com/a/img922/2023/82boAd.jpg https://imageshack.com/a/img923/8725/GD729q.jpg https://imageshack.com/a/img924/6351/l4a8Vf.jpg https://imageshack.com/a/img923/3872/Fl7JRb.jpg https://imageshack.com/a/img921/4020/FPrVjf.jpg https://imageshack.com/a/img922/3271/0d1jl7.jpg https://imageshack.com/a/img922/1117/p5cXxe.jpg2 points
-
Am inceput sa "colectionez" piese(clipsuri,cleme,ornamente praguri) pentru a termina lucrarea.Toate clemele deteriorate in urma demontarii vor fi inlocuite, inclusiv cele doua ornamente pentru praguri. Astespt sa vina accesoriile(camera fata, camera spate, microfon, cablu extensie antena, cablu extensie mufa 40 pini, card sd 128gb) pentru navigatie. Pentru cei interesati am intructiunile de montaj primite de la Xtrons(nu stiu sa atasez un fisier pdf). Am gasit un filmulet in leg cu navigatia Xtrons(F-series style head unit for e46-Xtrons 9" android) Am comandat centuri fata, "M4 style". Sunt curios daca se vor ridica la asteptarile mele.2 points
-
S-a rezolvat! Era fulia! Daca cumva o schimbati sa puneti originala sau Corteco. Eu fara sa stiu am luat ce aveau pe stoc Contitec, si imi atinge la aparatoarea aceea de carton de pe kit-ul de transmisie!2 points
-
2 points
-
2 points
-
Salut, Vreau sa va cer o parere, daca nu cer prea mult. Acum 4 luni de zile mi-am cumparat un BMW X3 2.0d 150CV cu vreo 240.000km (impecabila interior - exterior + anvelope noi) de la un prieten (proasta afacere) imediat dupa cumparare am observat ca nu are puterea care ar trebui sa o aiba. Dupa o mica inspectie la motor am observat ca furtunul care iese din INTERCOOLER si intra in valva de acceleratie avea garnitura cam uscata, zis si facut am cumparat altul de la BMW si l-am schimbat (furtun+senzor), dupa aceea au inceput problemele, eroare DPF, eroara buji, eroare senzori presiune combustibil, eroare turbo. Am schimbat filtru de particule DPF, catalizator (+senzori de temperatura, presiune si oxigen), TURBO, cei doi senzori de presiune de la COMMON RAIL, 4 buji + releu, cei doi termostati, debitmetru, pompa de apa, mecanicul mi-a curatat clapetele de la galeria de admisie, EGR este ca si nou (cred ca am mai schimbat ceva la ea dar nu imi amintesc acum). Tin sa precizez ca DPF+Catalizator au fost primele piese ca le-am inlocuit dupa care la fiecare saptamana una cate una. Acum 3 zile am luat masina de la mecanic (am schimbat din nou DPF, am avut noroc cu garantia si nu am paltit nimic de data asta), cand am ajuns acasa am facut un diagnostic la masina cu ISTA+ si nici o eroare (doar una de la uleiul de la xdrive sau cutia de transmisie, dar nu cred ca are importanta). Astazi la 3 zile cu masina dupa reparatii si rulati vreo 150-200 km am pus diagnosticul fiindca am simtit-o cam lenesa si ce sa vezi surpriza, iar celebrele erori de la DPF + buji: 480A - Â DPF -Bank 1 481A - Â DPF -Bank 1 4212 - Â Glow Plug Cyl 1 – Activation Interrupted 4222 - Â Glow Plug Cyl 2 – Activation Interrupted 4232 - Â Glow Plug Cyl 3 – Activation Interrupted 4242 - Â Glow Plug Cyl 4 – Activation Interrupted 4D00 - Â Exhaust Backpressure Sensor Bank 1 4CE0 + gazele de esapament sunt prea fierbinti nici mana nu o poti tine la teava de esapament, mecanicu zice ca e ceva normal dar nu cred iar pe la vreo 3000rpm prea mult zgomot face motorul parca ar fi turat la 5000rpm. Cine a avut o experienta asemanatoare? Imi puteti da un sfat ceva ce as mai putea verifica... Personal ma gandesc sa o dau p cat o dau si sa nu mai pierd si alti bani, deja am ajuns cu ea la 6000€ masina + 5000€ reparatiile (am zis ca daca merge sa merg pana la capat dar vad ca nu prea are capat treaba asta). Ce sfaturi imi puteti da.... Sa mai continui, ce as mai putea verifica pt a rezolva problema asta? P.S. Scuzati erorile de ortografie dar se mai inatmpla Astept un saft, ceva util de la voi... Multumesc anticipàt.1 point
-
Salutare! A venit vremea sa vand masina - seria 5, caroserie e39 - motor 2.5d , cutie viteze manuala. An fabricatie: 2002 Serie Sasiu: GW63863 Km: ~ 300.000 Masina are o poveste lunga, celor interesati pot sa le trimit un topic de prezentare, in care e prezentata fiecare operatiune/piesele schimbate In afara de dotarile de fabrica (sumare), mentionez upgrade-urile/retrofit-urile. Exterior:  - Pachet M complet exterior ( inclusiv carenaje, tuneluri, scuturi)  - Faruri reconditionate - lupe bixenon morimoto 2.8" - 4300k, Inele angel eyes LED SMD.  - Tinichigerie facuta cap coada, masina nu prezinta rugina.  - Jante iarna BBS RK 16" - Michelin Pilot Alpin  - Jante vara BBS RC 300/301 - Dunlop SP SportMaxx  - Tips-uri evacuare Borla - Senzori parcare spate AM Interior:  - Navigatie Android quad core - Android 4.4.4  - Volan Sport modificat - tesit in partea de jos  - Scaune fata Kontour de e38  - Cotiera imbracata in piele.  - Consola centrala M5 - piele  - Subwoofer montat in portbagaj.  - Plafon Antracit - Mtech  - Ornamente praguri Individual  - Cotiera spate e38 - spatiu depozitare  - Suporti pahare functioanli fata/spate.  - Tavita portbagaj Tehnic:  - Suspensie DTS BlackLine reglabila  - Frane 324 mm  - Downpipe  - Turbina GT2256  - Injectoare 530d  - EGR OFF  - Soft TorqueTune  - Articulatie fata revizuita.  - Short shifter 545i e60  - Webasto functional Pret: 6700E neg. cu rotile de iarna. Masina se vinde doar cu transcriere si m-ar bucura daca ar ajunge pe mainile unui om care sa aiba cat de cat grija de ea. MultumescÂ1 point
-
Imi place maxim asta: punem discuri de sute de ron, placute de sute de ron dar nu dam 60 de ron pe un senzor de uzura.....1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
MOTIVUL VANZARII: Am preluat un BMW e90 de la sora mea si pentru ca este o persoana minunata a facut o revizie generala a masinii si a schimbat placutele. Pentru ca nu se pricepe, a cumparat cate un set complet de placute (fata plus spate) pentru fiecare roata. Asadar, un set este pe masina, si 3 seturi noi sunt de vanzare! ) PRET: 350 LEI - negociabil (daca se achizitioneaza mai multe seturi fac reducere. se pot vinde si separat fata vs. spate) Pachetul contine: 1 buc. x Set placute frana fata TEXTAR 1 buc. x Set placute frana spate TEXTAR 1 buc. x Senzor uzura placute frana fata TRW Produse noi, sigilate, original TEXTAR/TRW. Predare personala in Bucuresti sau prin curier (pe cheltuiala cumparatorului). SCHIMB (+/- diferenta) CU: 1. Oglinda dreapta E90 - Am una completa, dar e de Anglia. 2. Bara fata neagra in stare ff buna. 3. Far stanga cu halogen (nu de Anglia) 4. Rola intinzatoare (noua) si rola alternator Compatibile cu BMW - Seria 1 E81 E82 e87 E88 - Seria 3 E90 E91 E92 E93 - X1 E84 - Z4 E89 Pentru urmatoarele modele BMW: Seria 1 E81 3-Usi 120d (UB51/N47), 120i (UA71/N43), 120i (UA51/N46N) Seria 1 E82 CoupĂŠ 120d (UR31/N47), 120i (UC11/N43), 120i (UC51/N46N), 125i (UC31/N52N) Seria 1 E87 LCI 5-Usi 120d (UD91/N47), 120i (UD11/N43), 120i (UD31/N46N) Seria 1 E88 Cabrio 120d (UM71/N47), 120i (UM51/N43), 120i (UL51/N46N), 125i (UL91/N52N) Seria 3 E90 Limousine 316i (VF31/N43), 316i (VG31/N45N), 318d (VG11/N47), 318i (VF51/N43), 318i (VG51/N46N), 320i (VF91/N43), 320i (VG71/N46N), 320i (VG75/N46N) Seria 3 E90 LCI Limousine 316d (PR31/N47), 316i (PF31/N43), 316i (PF11/N45N), 318d (PN11/N47), 318i (PF51/N43), 318i (PF71/N46N), 320i (PG31/N43), 320i (PG51/N46N), 320i (PG55/N46N) Seria 3 E91 Touring 318i (VR31/N43), 318i (VW31/N46N) Seria 3 E91 LCI Touring 316i (US11/N43), 318i (US31/N43), 318i (US51/N46N) Seria 3 E92 CoupĂŠ 316i (WA11/N43), 320i (WA71/N43), 320i (WA51/N46N) Seria 3 E93 Cabrio 320i (WK71/N43), 320i (WK51/N46N) poze pe mail / wapp CONTACT: 07460731001 point
-
Ceva gen cf. TIS: exemplu? Sau: Service Maintenance Checklist Inspection II chiar si: Vehicle Inspection Checklist 360° Vehicle Check1 point
-
Oi fi eu adeptul (cu reputatie unica pe acest forum ) de a NU inlocui senzorul atat timp cat nu a fost atins, dar (ce ai vrea) tu faci ceva ce te poate prinde pe picior gresit; sa uiti ca ai sarme in scurt si sa ti se duca placutele cand ti-e lumea mai draga! Atunci o sa te coste mult mai mult ca poti sa NU franezi eficient pana la service.. Si aproape sigur trebuie sa schimbi si discuri! Pune senzorul potrivit, te rugam.1 point
-
proaste perioade va alegeti sa vindeti poate vi se pare ca fabulez, insa cumparatorul (in medie) plateste cu aprox 10% mai putin in Ianuarie. In Decembrie nu sunt masinile mai scumpe neaparat, insa cumparatorul plateste mai mult...desi e statistic o masina mai ieftina in Ianuarie. in fine, ziceam doar sa stiti pe viitor pt ca aproape la fel e si cu alte bunuri. on: da-o, uita cele cateva sute de $$. eu la ultima a fost primu venit primu servit, mi-a oferit cu vreo 5-600 mai putin fata de pret. "ia-o frate, sa fii sanatos"1 point
-
AstĂŁzi am primit prin curier, de la Automobile Bavaria, o ĂŽnștiințare scrisa ĂŽn care sunt anunțat ca pentru mașina personala exista o acțiune de service la aeroterma. Deasemeni ĂŽmi recomanda sa anunț noul proprietar ĂŽn cazul ĂŽn care am vandut mașina Frumos din partea lor1 point
-
Acum vreo 3 saptamani am scris si am cerut -Automobile Bavaria Baneasa- pentru verificare si manual in limba romana; am fost sunat a doua zi de o domnisoara care a spus ca nu am recall iar pentru manual a spus ca pot trece oricand pe la ei si costa vreo 250 ron. Am refacut emailul in data de 12.12 si am cerut Proleasing Motors - am fost sunat a doua zi de un domn si a spus ca nu am recall, iar pentru manual in limba romana transmite solicitarea colegilor si in data de 15.12 mi-au transmis manualul gratis, pe email.1 point
-
Mai scade putin sa fie - 10.000 in cap E deja de peste 3 ani de zile la vanzare, m-am saturat de cand am vazut postul asta1 point
-
Egr il poti face singur, deobicei cu galeria de admisie si verifici si clapetele in timpul asta. Dpf poti doar sa ii bagi un aditiv, sa o forjezi, din ista sa ii dau regenerare fortata. Cel mai bine daca aveai un raport de erori. Dpf-ul nu se lasa ca o sa te doara buzunarul.1 point
-
Am un BMW F11 din 2010 , cum parat din belgia , il am de 3 ani , in fiecare an am bagat cam 1000 de euro cel putin , anul trecut 1500 euro . Anul trecut am schimbat distriburia ca se audea un sunet ca si cum ar feca lantul , aveam 210 000 km cu ea , cind mi a desfacut motorul lantul il puteai indoi in toate directile desi e normal sa se indoaie in 2 doua diectii numai , e normal la un lant ca si de bicicleta un pic mai gros , nici macar ca si de motocicleta . lanturile de la modelele vechi erau de 3 ori mai bune . Am mai schimbat bara din fata , am pupat pe unu si mi a sarit capota , parea ca am distrus toata masina , desi ma frinat exact cind lam atins , degeaba , bara are niste senzori de pìeton ce la o minima indoire se rup si arunca cpota spre parbriz ,sa nu loveasca pietonul tare , bordul mi sa pus ca la jocuri elecronice si nuami incet mai puteam merge . O istorie ce nu o recomand la nimeni , costul 450 euro. Acum recent mi s a spart suspensia pneunatica pe spate , trebuie schimbate ambele ,cost 1200 euro , am cautat pe internet gaseam intre 50 si 85 euro sa iau camera si sa le fac eu , dar uni ziceau ca trebuie si echilibrata masina apoi , decicum aveam nevoie urgent de masina am preferat sa nu astept . Cu echilibratul nu am vrut sas risc pt ca acum 2 ani cind ma pregateam de un drum lung mi s a gaurit o roata ce era runflat si cu schibatul cauciucului am uitat sa dau echilibrarea masinii intr un loc plan si drept si am mers cu masina dezechilibrata si in curbe derapam si masina franasingura , pin mi am dat seama si am oprit intr un loc drep si am dat verificareapresiuni la roti , asamai repetat de vreo 2 ori ca de la prima nu imi era clar ca masina statea bine in curbe. In final , nu recomando modelul asta de masina F11 , numai daca aveti bani si va enerveaza.1 point
-
Sau poate service ul unde faci reparatiile te cam jecmaneste. Fa schimbare.1 point
-
1 point
-
Salut! Asta vreau si eu sa fac; am fost la Service Scream (Tezparii) BMW, au pus calculatorul pe masina si recomandarea a fost sa schimb intreaga piesa si nu s-au uitat efectiv la piesa ca sunt siguri ca trebuie schimbata cu totul. Am mai vorbit cu un electrician care mi-a spus ca daca claxonul merge intermitent cu rotitul volanului clar trebuie schimbata banda cu fire care vine cu tot cu intreaga piesa din poza. Tare as vrea sa se uite cineva la volan, deci orice recomandare de electrician bun din Bucuresti , m-ar ajuta mult. P.S: am incercat de doua ori sa scriu S e r v i ce T e a m B M W dar transforma automat in Service Scream (Tezparii) BMW - not my fault0 points
-
Foarte slabe anvelopele alea. In rest, sa o stapanesti sanatos! Performanta nu prea putem cere de la diesel, eficienta doar eventual - dar intretinere mai scumpa, ca practicabilitate ai de la mai multe..0 points
-
vise de 250km/h, la fel ca retrofitul la NBT...daca toti prindeau cu 163-184cp +250km/h, pai cei cu +240cp ar trebui sa faca shushu pe F16 ) si daca toti ar trece asa simplu de la CIC la NBT, eu as avea EVO8 ) uite aici care este eroarea la 165km/h...la 250 pe bord...se mareste semnificativ-1 points
-
-1 points
-
ce mai conteaza......ai bmw si prinde tot bordul....daca te chinuiai putin luai 357.55 km/h la vale ) si waze-ul asta...minte de rupe...e mana in mana cu GPS-ul-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
normal intre 13.8 si 14.4, daca bateria e descarcata rau poate sa urce pana la 14.9 - 15-1 points
-
-1 points
-
Salut, Vand un BMW E60 530XD LCI body kit M din 2007. Are 265.000 KM reali. Masina a fost ingrijita exemplar si are toate reviziile facute inainte de timp (verificabil in baza de date BMW). Anvelope iarna noi Nokian WR D4 Pe langa dotariile din fabrica au fost facute mai multe modificari precum: -Navi profesionala cu HDD inclus (posibilitate stocare muzica pe HDD) cu harta europei inclusiv RO -volan cu clapete pentru schimbarea vitezelor -Tuning motor facut la BMW (BMW PERFORMANCE POWER KIT). Nu a fost pusa pe dyno dar ca putere ar trebui sa se apropie de 300CP. Gasiti mai jos o lista a dotarilor. Ultimele 7 cifre VIN sunt: CT69821 PRET: 9800 EURO, negociabil Contact: 0752676727 Masina poate fi vizionata in Bucuresti. Pentru poze lasa-ti un mesaj cu e-mail si vi le pot atasa. Dotari: Tractiune integrala 4x4 Cutie viteza autoamata cu posibilitate schimbare viteze direct de pe volan (cu clapete) Tapiterie piele Faruri Xenon Clima bizonala Geamuri electrice Asistenta la plecarea din rampa Navigatie GPS Profesionala cu HDD integrat Posibilitate stocare muzica direct pe HDD Sistem audio Harman Kardon surround L7 Senzori parcare fata/spate Trapa electrica Comenzi volan Scaune incalzite cu memorie (3 setari de memorie), reglaj electric inaltime, lombar si picioare Volan reglabil electric pe intaltime Proiectoare ceata Oglinzi rabatabile electric + incalzite Senzori lumini si ploaie Jante aliaj 17" originale BMW Anvelope iarna noi Nokia WR D4 Ornamente M (praguri usi, volan, body kit) Pilot automat Bluetooth Pachet nefumator Carte service reala-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00