Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/31/19 in all areas
-
Au venit din nou ceasurile de bord, acum totul e perfect. Arata extraordinar de bine, pot spune ca baiatul de la Spider's Custom Car Gauges a facut o treaba exceptionala ca a reusit sa lumineze acel ///M.2 points
-
Am luat un difuzor de aer de urs insa nu am apucat sa il montez. Cred ca trebuie dat vascocuplajul jos ( daca stie cineva ce a avut motor de tipul asta sau m40b18, sau m43 desi nu stiu acolo daca vine la fel difuzorul), ca sa intre clemele in orificiile de pe radiator. Si o poza cu batrana versus contemporan cu mileniul nostrui. ) http://i66.tinypic.com/23mocgl.jpg http://i68.tinypic.com/2uqzxwo.jpg2 points
-
Foarte frumos adevarat ,complimente Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
Si SH-ul are mai multe nuante. Nu cred ca o masina cu 17k km in bord chiar poate fi pusa pe aceiasi ramura cu una care are 100k, cum nici aia cu 100k nu poate fi comparata cu aia care are 200k, si tot asa. Besinile nu cred ca miros frumos in niciun context. Daca ai un deal bun in fata ta, putand sa iei o masina cu o uzura insignifianta, practic noua, la care altul a suportat o parte din depreciere, nu vad de ce nu ai face-o. Si daca nu cumperi tu masina aia, nu e ca si cum acea masina SH inceteaza sa mai produca efecte pe suprafata acestui Pamant. Masina e deja produsa, practic noua, iar daca pretul i se pare bun cumparatorului consider ca e o afacere buna.1 point
-
In Romania din pacate, nu prea ai unde sa te bucuri de 300cp+, drumurile sunt proaste, denivelate sau prost marcate sau e foarte multa aglomeratie. Autostrazile putine si aproape neasfaltate cel putin cele din sud-est. Ca sa faci o depasire sigura ai nevoie de simtul masurii nu neaparat de sute de cai.1 point
-
1 point
-
razvan, daca banii achizitiei nu sunt o problema, deci nicio eventuala problema cu cutia de transfer nu o ar fi ceva de impiedicat in a fi remediata. pt ca in fond, daca platesti 60.000-80.000 pe o masina, iti si asumi costurile intretinerii ei. este irelevnt faptul ca 530i are motor de 2 litri. acum 10 ani, 530i, era aspirat si avea aprox aceeasi puteri si acelasi cuplu. iti garantez ca g30 530i cu motor in 4 cilindri, i-o da oricarui 530i aspirat de acum 10 ani cu tot cu aia 6 cilindri ai lui. si suplimentar, ce are a face greutatea masinii daca motorul poate indeajuns?! apoi, acum 20 de ani peste 80% din bmw-urile seria 7 se cumparau sub 200cp si erau suficienti. Cand a aparut primul X5 acum 20 de ani, jumatate se cumparau cu motor 3.0d care abia avea 200cp si era considerat racheta. 252cp sunt totusi 252 cp si tinand cont de felul cum au evoluat si cutiile de viteze (tot powertrainul in general), i-o da de nu se vede unui seria 5 cu motor V8 de acum 20 de ani si care avea pe la 300cp iar din aia conducea Leonardo DiCaprio. deci mergi inainte cu 530xi opinia mea.1 point
-
Are dreptate @cavaliere, fara acel abtibild pe carte e ceva ciudat, inseamna ca documentul nu a fost anulat in vederea vanzarii Eu sunt patit cu Italia, masina luata cu RAR-ul facut, dar furata1 point
-
1 point
-
Deci uite-te pe cartea masinii ( aia mare in format a4) daca pe spate ai lipit un abtibild pe care scrie "carta di circolazione originale annulata per definitiva esportazione in altro paese della u.e Romania". Daca nu ai acest abtibild, pe romaneste, ai belit-o. Daca nu ai ala, atunci ia legatura cu cine ti-a vandut masina ca altfel nu ai cum sa o inmatriculezi in Romania. Si mai mult, e posibil sa fie furata sau cine stie ce probleme sa aiba cel care ti-a vandut-o fara sa o radieze.1 point
-
Hopaaa, suna a teapa de Italia vezi ca din Italia vin cele mai "dotate si intretinute" masini. De preturi "bune" nu mai vorbesc...1 point
-
Pai situatia ta nu e prea buna. )) Radierea in Italia inseamna ca se pune abtibildul pe cartea mare a masinii si se dau si 2 foi a4 cu ceva explicatii. Pe abtibild scrie ca se anuleaza cartea si tara unde se va exporta masina. Numerele se predau in momentul in care se radiaza masina. Deci ai o problema destul de mare, in sensul ca trebuie sa trimiti numerele in Italia ca sa poata fi radiata. As vrea sa ma insel, insa masina ta cred ca nu e radiata in Italia. Si sincer nu inteleg cine nu si-ar radia masina la vanzare, preferand sa plateasca in continuarea impozit si asigurare la ea.1 point
-
putina curatenie in atata mizerie ... Ma gandesc sa montez portbagaj automat , daca e cineva care monteaza in Bucuresti si a mai facut sa lase un mesaj , ma intereseaza instalare , in principiu am gasit piesele necesare .1 point
-
Upgrade High cluster ðŸËĹ˝ Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk1 point
-
Multumesc frumos. Toate modificarile au fost facute din pasiune. Intradevar efortul financiar este foarte mare, uneori ma intreb de ce nu am avut alta pasiune cum ar fi pescuitul. Desi am cheltuit o suma mare de bani cu acest proiect, mai am multe de facut. Pur si simplu am o satisfactie mare atunci când mai fac inca o modificare. In 8 ani de zile am facut 14.000km,este masina doar pt wekend . Sincer nu vroiam sa prezint masina pt ca in mintea mea, nu este gata masina. Dupa ce am discutat, am zis sa fac pasul.1 point
-
oare poate fi de vina si senzorul de temperatura de pe chiulasa? Bine , nici nu stiu daca are asa ceva, dar ar trebui. Ma gandesc ca daca ala e defect, transmite mai departe eronat si o ia razna vasco.1 point
-
Din cate ma pricep eu, elicea aia se invarte continuu, doar ca ar trebui cand vascul cupleaza sa se invarteasca mai puternic, adica fix ce se intampla , cand se aude vajaitul respectiv. Inainte sa schimb vascul vechi, care era blocat cu 3 suruburi, acul nu urca spre jumate. Si motorul se incalzea foarte greu. Asa ca am suspectat urmatoarea posibila cauza termostatul. Am schimbat termostatul, vad ca e la fel. Vascul e ceva vemo parca, asa scrie pe cutie. Termostatul nu stiu ce marca este.1 point
-
pai asta mi se pare si mie, ca vascul cupleaza aiurea. Se aude vajaitul mai pronuntat cand scade acul in bord. Termostatul e schimbat cand am schimbat axa cu cama si tachetii. Vascul si el e nou. Inseamna ca e defect..1 point
-
Ca tot a nins am dezmortit putin mosul. 3 poze de azi. Vant, zapada, Bertone rezista. ) Nu inteleg o chestie. Am schimbat termostat si vascocuplaj noi, dar acul de la apa nu sta fix dupa ce se incalzeste motorul. Ba sta sub jumate 1 mm cum trebuie, apoi dupa 10 minute scade la un sfert, apoi aleatoriu iar creste, scade etc. Care sa fie cauza? O fi defect vascul asta nou? Singura explicatie ar fi ca se cupleaza aiurea si raceste motorul cand nu trebuie. Pareri? http://i68.tinypic.com/2zs8v8l.jpg http://i67.tinypic.com/11syyxs.jpg http://i64.tinypic.com/ioerf5.jpg1 point
-
Astazi mi-a sosit soft top ul. Am gasit pe ebay unul original, alb-gri, e ca nou, cred ca nici nu a fost montat vreodata. L-am spalat ca era prafuit si l-am intins pe cadrul metalic aferent ca sa se destinda pielea. O sa ii aplic si o crema pe piele, sa il hidratez.1 point
-
uite eu gandesc pe dos. ca daca mergi in germania cu seria 5 sau in orice tara europeana, sunt suficienti 150cp. 518d adica. ai pus-o pe autostrada, 5 insi in masina, 100kg in poetbagaj si mergi. daca mergi in romania unde nu ai autostrazi si fiecare drum si depasire e o aventura, apoi iti trebuie o masina puternica. este suficient ca o depasire din 10.000 sa nu o fi estimat corect si apoi ai mevoie sa te bazezi pe masina.0 points
-
F10 a devenit fratele loganul in Romania, in scurt vor ajunge la acelasi numar ). Cred ca sunt si cele mai rupte masini, au avut cate 20 de proprietari si majoritatea pe care ii vezi sunt dinaia cu trening cu 3 dungi, insa sa nu generalizam.0 points
-
daca ma intrebi pe mine, totul depinde de banii pe care ii poti aloca masinii, fara a face vreun efort. eu, de 2 ani de cand am masina cu xdrive, au fost vreo 3 zile in care a fost bine ca am avut xdrive, insa daca nu il aveam, ma descurcam si fara. apoi, ce poti face cu 340cp si nu poti face cu 252cp?! cu 340cp esti impins sa risti mai mult, sa devii mai cascador...252cp fiind arhisuficienti pt o asa masina. este drept, ca desi in doi ani in nicio situatie xdrive nu mi-a fost musthave, eu as fi ultimul om care ar alege RWD si asta poate fi o chestie subiectiva si o prejudecata, deci nu ar trebui sa conteze ce spun in privinta asta. da, poate pt o a doua masina, as alege RWD, pt ca stiu ca as avea-o pe prima pe care sa ma bazez. alegerea mea ar fi 530i cu xdrive ca si o masina care m-ar satisface 100%. evident, daca cineva isi permite M5, atunci aveasta varianta ar fi mai buna repet, totul depinde de cum te tin balamalele fara sa simti efortul. e pacat sa platesti pt 540i daca nu iti permiti ca si cum ai pocni din degete, fara sa folosesti apoi masina aia la ceea ce poate si sa mai platesti combustibil, taxe, service si asigurari suplimentare ulterior achizitiei0 points
-
0 points
-
Seria e CU43419 pentru dotĂŁri, iar kilometri sunt reali 100%. Masina e excelentĂŁ. Nu i-am facut polish sau vopsire elemente, are unele zgarieturi care le-am lĂŁsat intenționat acolo sa nu spuna cel care o va vedea ca a fost lovitĂŁ si de aceea s-a fĂŁcut vopsirea elementelor.0 points
-
Fa-i o diagnoza cu ISTA si vezi concret ce are. Eroarea aia pare sa fie de la Delphi care nu e bun la nici o marca de masini.-1 points
-
wolf, lasa romanii sa se lecuiasca de sh-uri. mereu exista un deal bun cu un sh. personal, cred nu exista satisfactie mai mare dacat mirosul de nou, indiferent ca in acei bani s-ar fi putut cumpara altceva la mana a doua. basinile mele miros mai frumos decat ale altuia lasate pe scaunul pe care ma asez-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00