Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/01/19 in all areas

  1. salut, revin cu kitul de reparat cablu+ in tabloul de sigurante. * cod-61129312133 * pret-94 am verificat si la epiesa,95 ron se aduce doar la comanda din afara.
    3 points
  2. Acum pe bune, declinul diesel? Ce sa se intample in urmatorii ani in Romania, le interzic? Nu stiu ce norma de poluare are, nu ma pricep. Dar oricum, cat sa coste o masina? Cer altii 2000 pe tigai cu 400 de mii de km de iesi cu picioarele prin podea.
    3 points
  3. wolf, lasa romanii sa se lecuiasca de sh-uri. mereu exista un deal bun cu un sh. personal, cred nu exista satisfactie mai mare dacat mirosul de nou, indiferent ca in acei bani s-ar fi putut cumpara altceva la mana a doua. basinile mele miros mai frumos decat ale altuia lasate pe scaunul pe care ma asez
    2 points
  4. Asta e cea mai tare reactie posibila N-o ua ca pe un afront, nu e, dar am izbucnit in ras cand am citit. Esti mortal Numai la noi se poate asa: Daca are km multi, e rea; daca are km putini e rea... Scuze de mica poluare a topicului, dar e amuzant maxim( asta nu exclude ca pot exista ceva piese de inlocuit si ca ai dreptate intr-un fel, dar a sunat maxim) Bafta vanzatorului!
    2 points
  5. Tocmai am resoftat cutia automata cu soft de Alpina D3 https://en.wikipedia.org/wiki/Alpina#Diesel-engined Cutia schimba mult mai rapid, si in bord in loc de "D" apare acum D1, D2, ... La plecare de pe loc in D pleaca acum in treapta 1, in loc de treapta 2 cum face cutia cu softul original Voi mai reveni si cu alte impresii. teoretic schimba mai frumos. Ce am constatat cu siguranta este ca pe modul M schimba foarte rapid, cam ca o cutie cu dublu ambreiaj urmatoarle bmw-uri se pot resofta: E92 320d E90 LCI 320d (09/08-12/11) E91 LCI 318d (09/08-02/10) E91 LCI 320d (03/10-05/12) E92 LCI 320d (03/10-05/13) Operatia se face cu WinKFP: (F1) comfort mode (F3) Update ZUSB alegeti ECU GKE215 (F2) Choose ZUSB alegeti ECU GKE215 si apoi 7603531 Click ok (F4) Enter VIN ( introduceti VIN-ul lung CORECT!!!) click ok DONE (F8) (F3) Program dureaza cam 2 minute cu ICOM.
    1 point
  6. @Mparvu Parca ma regasesc in postul tau. La fel am vrut si eu o masina SUVulet, ok pentru o familie, din 2015, pana in 100k de la reprezentanta din DE, 60% din timp in oras cu stil de condus calm. Si am gasit x4 asta care din punctul meu de vedere arata super bine si nu imi e deloc rusine cu ea(are cel mai sexy fund din parcare). Primul meu BMW, primul diesel, prima automata. Eu am luat-o in octombie cu 32.000 euro la 95k km full option. Motorul de 2.0d mie mi se pare suficient pentru oras si in afara. Este zgomotos daca stai afara langa ea ( pt mine care vin de pe benzina) dar pe interior este destul de bine insonorizata si nu auzi mai nimic din exterior. Suspensia este putin cam ferma pentru gustul meu. Rotile de 20'' runflat sunt ingrozitor de rigide si zgomotoase. Trecerea de la roti runflat de vara la cele NRF de iarna a fost ca trecerea de la caruta cu roti de lemn la perne de aer(exagerez evident) Consumul meu pe timp de iarna este in jur de 8.5 in afara si 10 in oras. Masina este grea si asta se simte la franare. O optiune foarte buna mi se pare acel collision warning ( nu stiu sigur daca asa se numeste, franeaza singura), m-a salvat de 2 ori pana acum. Schimba vitezele destul de lin, dar nu asa lin la viteze foarte mici cand mergi bara la bara. Ca operatiune de mentenanta mai costisitoare pe care trebuie sa o fac, ma gandesc luna viitoare sa ii fac schimbul de ulei la cutia de viteze. Am vazut preturi in jur de 2400lei. Am o un mic troncanit din spate cand trec peste damburi, am inteles ca este o problema des intalnita si la x6 ( niste suruburi ce trebuiesc stranse? habar nu am, nu am reusit sa imi dau seama de unde provine mai exact) Pielea alba din punctul meu de vedere arata cel mai bine dar este si greu sa o intretii. Revizia la 15.000km sau 1 an. Asa recomanda toti am observat. Si pun si 2 poze sa ma laud cu ea :turned: https://ibb.co/cyXyp1v https://ibb.co/nb73B8G
    1 point
  7. Bravo, suna in regula! Tocmai ce i s-a rupt unui prieten la F10 260.000 km automat din 2010 N47, lantul inferior, cel de la ulei pe care multi nu il schimba! Masina s-a reparat in Craiova, in 1-2 zile este gata. Cred ca a mai dat undeva la 30-40 de ori la automat cel putin dupa incident, inclusiv proprietarul si cei de la service...masina nu s-a oprit in mers insa a aparut presiunea de ulei cu rosu si dupa nu a mai pornit. Cei de la service au zis ca blocul motor nu mai poate fi refolosit ca nu stiu ce s-a intamplat, omul nu s-a complicat sa-l repare si a luat alt motor la 85.000 km verificabili din ce am inteles. DISTRIBUTIA ERA SCHIMBATA PE LA 230.000 KM INSA FARA LANTUL INFERIOR AVIZ PENTRU CEI CARE SE DUC SA SCHIMBE DISTRIBUTIA FARA SA SCHIMBE SI AL 3-LEA LANT, CEL DE JOS
    1 point
  8. Ma indoiesc ca s-a gripat... cred ca ai nimerit niste mecanici banditi
    1 point
  9. Cam 30-40 min. Nu stiu sa-ti spun daca reia, eu am lasat-o pornita cat si-a facut update-ul.
    1 point
  10. razvan, daca banii achizitiei nu sunt o problema, deci nicio eventuala problema cu cutia de transfer nu o ar fi ceva de impiedicat in a fi remediata. pt ca in fond, daca platesti 60.000-80.000 pe o masina, iti si asumi costurile intretinerii ei. este irelevnt faptul ca 530i are motor de 2 litri. acum 10 ani, 530i, era aspirat si avea aprox aceeasi puteri si acelasi cuplu. iti garantez ca g30 530i cu motor in 4 cilindri, i-o da oricarui 530i aspirat de acum 10 ani cu tot cu aia 6 cilindri ai lui. si suplimentar, ce are a face greutatea masinii daca motorul poate indeajuns?! apoi, acum 20 de ani peste 80% din bmw-urile seria 7 se cumparau sub 200cp si erau suficienti. Cand a aparut primul X5 acum 20 de ani, jumatate se cumparau cu motor 3.0d care abia avea 200cp si era considerat racheta. 252cp sunt totusi 252 cp si tinand cont de felul cum au evoluat si cutiile de viteze (tot powertrainul in general), i-o da de nu se vede unui seria 5 cu motor V8 de acum 20 de ani si care avea pe la 300cp iar din aia conducea Leonardo DiCaprio. deci mergi inainte cu 530xi opinia mea.
    1 point
  11. Am facut si eu update la 2018-4, nu mi-a cerut cod. Am folosit un stick 64Gb format ntfs.
    1 point
  12. 1. se scoate torpedoul si aparatoarea de sub torpedou 2 se desface j box(2 suruburi t 20) are 2 mufe in fata si 2 in spate, doar ca cele din spate sunt 1 fixa(pe tabloul de sigurante) si 1 pe cablu, un pic mai dificil de scos(cel putin la mine, maini maricute si burtica) 3 in partea stg a tabloului este un suport de care se fixeaza aeroterma se desface acel surub pentru a putea misca aeroterma(surubul stg sus al tabloului de sigurante este dificil de scos/pus, penseta sau magnet) 4 se demonteaza tabloul de sigurante, 4 suruburi t20, dupa ce s-au desfacut suruburile la urechile de sus ale tabloului sunt 2 sigurante de plastic care trebuiesc impinse usor catre exterior si concomitent se trage tabloul 5 se desface panoul de plastic de pe stalp si ornamentul de prag pentru a putea trage cablul gros rosu, altfel nu il poti vedea in ce stadiu este 6 se e taie cei 2 soricei care lega instalatia de caroserie( 1 in stg sus spre aeroterma si 1 dr sus ) la montare se pun altii, cablajul gros care cuprinde si cablul rosu vine pe langa prag iar in partea din fata(la pedalier) sun 2 cureluse care se desfac(usor sa nu se rupa) apoi se pot pune la loc aceasta operatiune este necesara pentru a putea lasa tabloul mult in jos sa se scoata toate mufele din spate 7 tabloul se desface in 2 parti(pe partea cu sigurantele are 2 suruburi), pe fiecare latura are 2 clipsuri se departeaza usor pe rand si astfel ajungeti la placa tabloului si puteti vedea daca este incins la mine, papucul din placa avea 2 puncte negre(mai mult afumate) de contact imperfect care s-a sters cu mana, in schimb papucul de pe cablul rosu se vedea puti schimbata culoarea spre albastru,remedierea de moment a constat in schimbare formei papucului de pe placa(zig zag in loc de plata) multumesc! *nu am avut vaselina dar am dat cu wd( l-am lasat sa se scurga foarte bine) * cablul costa 94 ron(daca as sti codul as cauta si prin alte magazine), manopera subsemnatul * conexiunea panoului
    1 point
  13. total gresit, cavaliere. curba cailor putere in raport cu turatia motorului este diferita la 163 fata de 184 cp. de exemplu, cu motorul de 184cp, probabil la 2000 de ture ai 130cp iar cu cel de 163 cp ai probabil 120 cp la 2000 de ture. astfel, indiferent de turatia in care este motorul, cel de 184 cp va dezvolta mai multi cp fata de celalalt. potrivit teoriei tale, motorul meu de 190 cp si 400nm va trebui sa dezvolte performante mai mici fata de noul motor pe benzina de pe 330i care are 258cp si 400nm, abia in zona de turatii f mari, ceea ce evident nu este adevarat. cand eu la 3000 de ture am 150cp probabil, motorul ala la 3000 de ture are spre 200cp.
    1 point
  14. De fapt nu prea o sa se simta. Iti si explic de ce, pentru ca la varianta cu power reduction cuplul motor este identic. Caii aia in plus se vor simti la peste 3800 4000 de ture, ceea ce in utilizarea uzuala nu se intampla prea des la un diesel.
    1 point
  15. nu vreau sa denigrez 100% aceasta marca bmw ,am un lant rupt la n47 ,s a rezolvat ,mi e draga masina si o voi tine in continuare cu orice cheltuieli pe viitor dar : daca o distributie pe lant la o marca auto tine numa 200-250.000 km inseamna ca acele modele sunt cele mai proaste din lume 1. pentru ca e super costisitoare si schimbul unei distributii 2. pentru ca in cazul unui lant rupt in mers ,pe loc etc minim 2000 euro te ajunge cheltuieli regret ca ma repet ,am vandut alta marca auto la 685.000 km [ 475.000 exclusiv la mine] cu lant original si motor original .s-a verificat lantul pe la 600.000 si era impecabil . e rusinos sa pui ,,lanticuri,, la distributie la bmw .NU va mai luati de uleiuri aiurea !!! N47 e iar pe drumuri si o rup in gura pe unde o prind ,is curios cat tine si cat duce distributia originala
    1 point
  16. Am facut si eu ceva vechime pe acest forum si sunt dezamagit sa aud ca unii gasesc pe el doar ironii ieftine.Nu stiu ce mai cauta astfel de persoane pe forum!
    1 point
  17. stii cum e cu vulpea care n-ajunge la struguri, zice ca-s stricati. multi si-ar dori-o , dar se gandesc ca au deja un E90 cu 600.000km
    1 point
  18. Daca ai vreo bujie arsa nu isi face regenerarea filtrul de particule. E posibil sa ai bujiile bune si sa fie releul prost. Schimba toate piesele de pe masina pana te hotarasti sa dai 50 lei la o diagnoza si ne tii la curent.
    1 point
  19. la 475 black sapphire metallic, te imprietenesti cu diverse pastile de inima , ori o iei razna.
    1 point
  20. Sunt multe specimene d-astea si aici pe forum pentru care masina pare mai mult o povara decat un bun care sa le usureze viata. Probabil nu i-ai descoperit inca ) @bimmer - ai masina argintie ?
    1 point
  21. Maine e ultima zi de vara poate. Cea mai mare prostie sa bagi masina intr-o incapere incalzita dupa ce ai mers cu ea pe drumuri pline de sare/clorura. Pentru a nu zgaria masina incerci sa nu dai zapada jos pana la lac. Am observat ca unii au o obsesie, ca nu pleaca de pe loc pana nu e si tabla uscata:)), iau tabla la pumni sa sparga gheata, rup geamurile cu racleta (n-am folosit in viata mea o racleta pentru a dezgheta geamurile).
    1 point
  22. orice model de racitor bmw ,orice problema ,rezolvare profesionala cu garantie + galerii admisie bmw N47 si dupa N47 orice model reparatii sau am unele modele Noi . racitoare sparte ,fisurate,crapate curatare profesionala racitor la interior supapa vacuum inlocuire [ daca sunt probleme] egr de pe el rezolvare probleme seriozitate , Exclusiv telefon relatii 0744295593 . ORICE model racitor bmw ,orice motorizare ,an..NU am client nemultumit .Multumesc pentru membri Bmwclub.ro Reduceri
    0 points
  23. E imposibil sa nu se vada "urme" pe negru de la racleta aia. Unii dintre noi mai folosim masinile pentru a ne usura viata, nu stam toata ziua sa le bibilim, polisham si etc. dar asta nu inseamna ca ne batem joc de ele. Observ ca pe forum se apreciaza masinile "lucitoare" si coapte pe dinauntru.
    0 points
  24. ce scriu eu ce intelege lumea ... a fost ultima postare pe subiectul asta ... auzi reclama la site ... ti-am oferit mura in gura de pe un site romanesc unde produsele sunt in stoc si ti se livreaza in 1-2 zile ... poate era mai ok sa dau linkuri de la magazine din UK si SUA multa bafta
    0 points
  25. Daca desfaci spatele scaunului sunt sanse mari sa nu mai poata fi pus la loc perfect si sa troncane
    -1 points
  26. incearca sa mergi ~110km/h si undeva la ~2000rpm. Filtru nu se regenereaza daca masina vede ca tu vrei "forta" de la ea. Dar inainte trebuie stearsa eroarea din ISTA.
    -1 points
  27. 2003 și km ĂŁștia mașina e putrezitĂŁ... MĂŁcar e prețul decent, mai rĂŁmân bani sĂŁ ĂŽnlocuiești toate furtunele și ce a mai putrezit de atâta stat.
    -1 points
  28. VĂŁd cĂŁ ți-ai fĂŁcut ceva conturi noi doar pentru a rĂŁspunde la comentariul meu... @vlad, e o reacție normalĂŁ. Mașina are 16 ani și n-a vĂŁzut asfaltul. Am pe cumnatu' care și-a luat mașinĂŁ cu 32.000km reali, cumpĂŁratĂŁ de la proprietar, de nouĂŁ, din 2006, și pe fiecare sĂŁptĂŁmânĂŁ ĂŽi picĂŁ câte ceva. DacĂŁ cauți, ai sĂŁ vezi cât de multe situații de genul ĂŁsta existĂŁ. Deja 2 cazuri aici pe topic... @mgs, aveam pretenții de la tine.
    -1 points
  29. Daca vrei motor de 2l. te sfatuiesc sa uiti de BMW, probleme cat casa, motor, cutie transfer,Land Rover e departe de BMW.
    -1 points
  30. De ce sa mai piarda timpul sa "vada" masina cand e evident ca e tipla din poze, e si model fiabil, poate sa dea direct avans prin transfer sa nu ii sufle cineva ocazia )
    -1 points
  31. Seria e CU43419 pentru dotĂŁri, iar kilometri sunt reali 100%. Masina e excelentĂŁ. Nu i-am facut polish sau vopsire elemente, are unele zgarieturi care le-am lĂŁsat intenționat acolo sa nu spuna cel care o va vedea ca a fost lovitĂŁ si de aceea s-a fĂŁcut vopsirea elementelor.
    -1 points
  32. lol , fix motorina era problema cand iti bate motorul , suna a distributie , nu stiu cum ai curaj sa mergi cu ea asa
    -1 points
  33. vand racitor egr bmw orice model, absolut orice problema repar / reconditionez profesional orice model de racitor egr pentru bmw si modele cu adblue cu garantie pe lucrare .seriozitate .reparatii fisuri,crapaturi,sparturi ,curatare profesionala si egr 0744295593 Multumesc
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.