Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/03/19 in all areas
-
Am rezolvat, am schimbat uleiul in cutia de transfer si merge acum perfect2 points
-
Pe langa calitatea drumurilor mai este un factor: mizeria. Avem praf si noroi din belsug.2 points
-
Calitatea plasticelor a scazut. Reduceri de costuri, norme de mediu... Dar... Locuiesc afara si F20, F3x sunt masini destul de intalnite prin zona Benelux, Germania. Cunosc destule persoane care conduc asa ceva. Rar s-au plans de zgomote si in general minore. Am condus un F30 calarit de firma, model 2013, nici o pr. Apoi F36 meu, menajat, condus doar in vest pe drumuri bune, unde dadeam de portiuni nasoale mers cu grija. Probabil calitatea proasta a drumurilor de la noi e principalul factor. Sasiul rasucit zilnic, chiar si prin gropi mici, imbatraneste materialele, punctele de sudura. Faptul ca unele masini au suspensii sport si roti cu talon mic accentueaza fenomenul. Plus mersul sportiv, viraje stranse luate la limita aderentei, duce la solicitari importante. Si asa scade rigiditatea sasiului.2 points
-
Toate modelele mai noi sunt facute in bataie de joc, fel de fel de probleme costisitoare ca sa scoata sume mari din servisare! Astai politica, din pacate!2 points
-
hai sa te lamuresc... in brief-ul mare esti primul proprietar (si unicul) pentru ca: tu ai atat brieful mare cat si cel mic pentru export impreuna cu cartea verde si numerele de toll (cu banda rosie si cu termen de expirare 1 luna, 2 sau 3 depinde cat ai platit asigurarea) brieful mare unde sunt trecuti toti proprietarii este anulat si ramane la politia germana. si probabil ai factura de la dealer - in locul actului de vanzare - cumparare. daca vroiai sa vezi cati proprietari erau pe brieful mare in germania trebuia sa-i ceri dealerului brieful sa te uiti in el inainte sa cumperi masina. si pe final... daca chiar vrei sa vezi cat de real este kilometrajul tau !!! foarte simplu, intri pe auto-records.com iti faci cont paypal platesti taxa acolo si primesti pe mail istoricul intrarilor in service in reteaua bmw in format pdf. exemplu de istoric in poza atasata !!! succes !!!1 point
-
De unde ati scos-o ca nu se rupe daca e originala? Hai sa tastam sa ne aflam in treaba. Pana la urma nu ai de unde sa stii cand crapa ca nu are glas sa te anunte. DAca cumva esti la cateva sute de km de casa, cred ca e foarte placut. Oricum, faptul ca a tinut din 2006 pana acum e ceva. La modelele noi sunt din ce in ce mai proaste. Eu urmeaza sa o schimb la un seria2 din 2017, are o vibratie la rece care se simte si in volan si se aude un tacanit de afara. Pana la urma cat costa fulia originala la e90? La seria 2 e 1700 de lei, plus rola, curea si intinzator inca vreo 600 de lei, plus manopera. Ma gandesca ca la e90 e mult mai ieftin.1 point
-
Salut! Am refacut motorul. In urma ruperii lantului de distributie s au strambat supapele.1 point
-
Cel putin asteapta sa se incalzeasca daca vrei sa desfaci ceva pe la masina. Daca plasticele sunt cum sunt la temparatura scazuta or sa se crape imediat.1 point
-
Numai daca dai fata usii iti poti da seama daca acolo este loc de difuzor in cadrul interior al usii sa poti decupa fata. Nu este greu sa dai fata unei usi jos.. Pe de alta parte, banuiesc ca stii ca auzitul "inaltelor" este foarte directional, adica se propaga si se aud cel mai bine daca stai in fata tweeter-elor, sau daca sunetul dat de ele se reflecta intr-o suparafata dura ca geamul masinii. Nu ai tweetere pe stalpii masinii? As incerca asta mai intai.1 point
-
Am dat 33000E pe masina noua (premium cica) ca sa o duc la "meserias" sa mi-o antifoneze ?1 point
-
Salut. Daca ai trapa, cumpara un spray de intretinere chedere si unge trapa/curat-o de praf. Eu fac de cateva ori pe an operatiune asta, altfel incep sa aud "scartaituri" cand trec peste denivelari, iar aceste provin de la trapa.1 point
-
1 point
-
Upgrade High cluster ðŸËĹ˝ Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk1 point
-
nu vreau sa denigrez 100% aceasta marca bmw ,am un lant rupt la n47 ,s a rezolvat ,mi e draga masina si o voi tine in continuare cu orice cheltuieli pe viitor dar : daca o distributie pe lant la o marca auto tine numa 200-250.000 km inseamna ca acele modele sunt cele mai proaste din lume 1. pentru ca e super costisitoare si schimbul unei distributii 2. pentru ca in cazul unui lant rupt in mers ,pe loc etc minim 2000 euro te ajunge cheltuieli regret ca ma repet ,am vandut alta marca auto la 685.000 km [ 475.000 exclusiv la mine] cu lant original si motor original .s-a verificat lantul pe la 600.000 si era impecabil . e rusinos sa pui ,,lanticuri,, la distributie la bmw .NU va mai luati de uleiuri aiurea !!! N47 e iar pe drumuri si o rup in gura pe unde o prind ,is curios cat tine si cat duce distributia originala1 point
-
m47-le meu de pe e46 avea 320 de mii si nu facea nici un zgomot cand l-am dat , nu stiu ce sa zic dar poate masina asta are mai multi km sau a avut reviziile facute la peste 30 de mii de km..1 point
-
Desi a ajuns cureaua sa tina 200.000 km chiar si mai mult, sincer mi se pare cam invechita treaba cu distributia pe lant sau ce insemna asta acum ceva timp cand cureaua se schimba la 60.000 km si lantul "niciodata" si cica aveai de castigat la bani pe termen lung, ia de aici acum )1 point
-
Mai fratilor, e si ala fier/otel ce-o fi, e metal! Nu e carbon sa tina o vesnicie. 200K-250K km sunt destui zic eu1 point
-
Nu stiu cine ar fi invidios pe tine ca vrei o masina de 20 de mii de euro, probabil ai repere dereglate. Ideea era ca nici la km respectivi masina nu e un chilipir, ceea ce ti s-a si spus, apoi au aparut tot felul de puternici care combat orice parere .1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ce se enerveazĂŁ unii cu DPF-ul asta, mai ceva ca in cazul unor persoane penale ce duc statul nostru catre dreptate, adevar si drumuri cu siguranta mai bune!:/ Viata nu este generala, este strict particulara! Specia umana nu a descoperit in intregime spatiul unde traim in viata de zi cu zi( Pâmânt/Terra/Planeta AlbastrĂŁ cum dorește fiecare), iar noi singuri putem decide intr-o secunda ce trebuie sa faca X-ulescu, Y-ulescu sau George Becali. Masina personala este a unuia, nu a unei intregi comune/judet/tara. In consecinta doar acel om stie ce este mai bine sa faca. Daca considerati ca DPF-off duce la sate din Argentina sa fie inundate, moartea pinguinilor sau alte schimbari astronomice asemanatoare va inselati:/ Luati toata informatia data si cu putina sare, ganditi-va la istorie si harta geografica. Strict practic, cu DPF-Off'ul meu, sansa sa omor un singur atom dintr-un pinguin este destul de mica. Am sanse mai mare sa calc cu roata si sa il omor dacat fara DPF.1 point
-
Salutare, Am revenit, am refacut filmarea de data asta cu o camera HD Este filmat si pe stanga si pe dreapta si la motor. Am accelerat motorul prima oara la 1300 rpm si apoi la 1500 rpm. Cu stima0 points
-
Intinzatorul nu era blocat dar mergea un pic cam greu asa mi sa parut, dar clar lantul avea joc. Acum motorul merge perfect, zici ca este alta masina, nu imi pare rau ca l-am schimbat. Apropo la cei de la sevice mi-au zis ca unul din lanturi acum cateva luni a inceput sa vina cu alt cod, semn ca l-au schimbat-1 points
-
Am un prieten care i-a crapat distributia la 250.000 km. Cand a desfacut a gasit cam tot avariat si a fost nevoit sa cumpere un e90 de uk, a luat bloc motor dupa el dupa care la dezmembrat. Se pare ca din cauza prostei intretineri si aici ma refer la ulei prost , neschimbat la timp si m47 cedeaza. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
trebuie sa pui curea originala bmw si sa degresezi toate fuliile si rolele cu brake cleaner-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00