Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/04/19 in all areas
-
3 points
-
Unde mai pui ca lantul ala are "burta" de nou. Cred ca a fost doar ghinion. N-am auzit pana acum sa se rupa lantul de la pompa de ulei. Posibil ca pompa de ulei sa se fi blocat si sa fi rupt lantul. Asa pe internet...toti dau din gura...legende.2 points
-
defectele spuse de vanzator nu par cine stie ce, yala de softclose nu e o avere de ex. cel mai bine faci o verificare la BMW si atunci stii sigur, referitor la km poti avea o discutie sincera cu actualul proprietar, daca el a cumparat masina de la cel caruia i-am vandut-o eu garantat la el s-au dat km inapoi. Cel care a luat masina de la mine asa cum ti-am spus era functionar de banca si nu cred ca a umblat la km, adica nu era genul, in nici un caz nu era un samsar. Daca in acte actualul proprietar este nr.3, km s-au modificat la el. Masina cat a fost la mine, adica aproape 7 ani a facut 130.000 km, o medie de aprox. 18.000km / an in conditiile in care era a doua masina, condusa 80% din timp de sotie si nu a mers in nici o iarna, statea in garaj si nici nu a avut cauciucuri de iarna vreodata. Asa poti sa iti faci o idee de km reali, parerea mea e ca acum are spre 200.000km.1 point
-
da, e fosta masina a sotiei dar cred ca a schimbat ceva proprietari intre timp, eu am vandut-o acum 3 ani unui tip din Bucuresti (lucra la o banca pe Mosilor) care nu a schimbat numerele, chiar ne-am intersectat in oras dupa vreo 6 luni si am schimbat 2 vorbe si era incantat de masina, mi-a povestit ca schimbase nu stiu ce furtun pe la radiator. Nu pot sa iti zic mare lucru acum despre masina, in 3 ani se puteau intampla multe dar nu cred ca km sunt aia din anunt. De la mine a plecat in februarie 2016 la aprox. 130.000 km, ultima intrare de service la mine a avut-o la 126.300 km in 15.11.2015 la MHS Motors. Atasat ai istoricul de service de la inceput pana am vandut-o eu, la mine a fost masina de la 7.000km, am cumparat-o personal de la BMW Germania si am venit cu ea pe roti acasa.1 point
-
In ecranul in care iti apar toate modulele masinii, selectezi DDE, call up ecu functions, diagnosis request.1 point
-
FĂŁrĂŁ a fi cârcotaș sau catalogat drept invidios, mie la 10000 euro mi se pare greu sĂŁ gĂŁsești o mașinĂŁ care sĂŁ aibĂŁ un numĂŁr de kilometri decent și/sau sĂŁ fie fĂŁrĂŁ vreo daunĂŁ destul de importantĂŁ ĂŽn istoricul ei.1 point
-
Normal ca sta in tensiune, calcarea franei nu decupleaza cutia; aceasta ramane in D si evident ca tendinta masinii va fi sa se deplaseze la ridicarea piciorului de pe frana. Dar sunt concepute sa lucreze asa.1 point
-
pai tu la scaune te uiti? alea sunt cel mai usor de schimbat...... uita te la toate retrofit urile facute si ai sa ti dai seama ca nu mai e alt e93 ca ala....... apropo, ochiul ala din bara merge? iti spun eu: NU1 point
-
Eu am avut 2 E93-uri 325i manual si 320d automat Per total mi-a placut mai mult motorul de 2 litri, diesel, benzina aspirata nu se misca extraordinar, trebuia turata destul de mult ca sa faca ceva, iar consumul era undeva pe la 14 mixt. Sunetul evacuarii insa era unul frumos, masina silentioasa si fara vibratii. 2.0 benzina va fi si mai inceata iar cutia manuala, nu stiu cum sunt altii, dar mie nu prea mi-a placut niciodata. Pentru impozit te ajuta 2.0, insa pentru altceva nu. Sistemul de decapotare este foarte fiabil si este acelasi sistem si la F33, mai scoate zgomote pentru ca la o masina de 10 ani te poti astepta sa numai fie totul ca nou, dar daca e intretinut si uns anual nu o sa ai probleme cu decapotarea efectiva. Masina din anunt are multe optiuni si retrofituri, pe de o parte e bine pe de alta parte pot aparea probleme cum e cea cu soft close, optiune care nici nu a existat de fabrica pe e90/91/92/93. Mie unul nu mi place cum arata pielea si nici caroseria cu destule defecte, iar pozele sunt cam irelevante, multe dar mici nu prea iti dai seama de multe chestii, cel mai bine ar fi sa te duci sa o vezi. In locul tau mi-as cauta ceva in Germania, cu km mai putini, poate mai putine dotari dar masina mai intretinuta si cu mai putine modificari.1 point
-
1 point
-
Salut. Cauta in newtis.info informatii despre sistemul tau audio . Apoi iti dai seama ce ai putea sa faci . Daca nu gresesc , gasesti aici pt E90-ul tau: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-320d-lim/wiring-functional-info/body/audio-video-telephone-navigation-most-ring/sound-output/hifi-loudspeaker-system/XFsZYZ0 https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-320d-lim/wiring-functional-info/body/audio-video-telephone-navigation-most-ring/sound-output/hifi-loudspeaker-system/kYGYVtv De obicei , primul pas ar fi schimbarea difuzoarelor existente cu unele compatibile . Toate amplificatoarele HIFI(676) mai recente au DSP .Ca nu e acelasi DSP ca la L7 sau High End e alta treaba . De asemenea nu ai posibilitatea sa controlezi DSP-ul si setarile sale ca in cazul celor high end. Documentatia spune ca ai 7 iesiri , deci una nefolosita. Poti sa pui doua difuri in cele doua usi din spate pe iesirea aia, ca un singur canal , dar nu stiu ce rezultat vei avea. Probabil mai indicat ar fi un dif central pe bord ca la F10 HIFI . Mai poti sa te joci cu codarea amplificatorului in high end/L7 . Nu am facut la E90, dar am facut la F10 si schimbarea sunetului e dramatica.1 point
-
1 point
-
@Mparvu Parca ma regasesc in postul tau. La fel am vrut si eu o masina SUVulet, ok pentru o familie, din 2015, pana in 100k de la reprezentanta din DE, 60% din timp in oras cu stil de condus calm. Si am gasit x4 asta care din punctul meu de vedere arata super bine si nu imi e deloc rusine cu ea(are cel mai sexy fund din parcare). Primul meu BMW, primul diesel, prima automata. Eu am luat-o in octombie cu 32.000 euro la 95k km full option. Motorul de 2.0d mie mi se pare suficient pentru oras si in afara. Este zgomotos daca stai afara langa ea ( pt mine care vin de pe benzina) dar pe interior este destul de bine insonorizata si nu auzi mai nimic din exterior. Suspensia este putin cam ferma pentru gustul meu. Rotile de 20'' runflat sunt ingrozitor de rigide si zgomotoase. Trecerea de la roti runflat de vara la cele NRF de iarna a fost ca trecerea de la caruta cu roti de lemn la perne de aer(exagerez evident) Consumul meu pe timp de iarna este in jur de 8.5 in afara si 10 in oras. Masina este grea si asta se simte la franare. O optiune foarte buna mi se pare acel collision warning ( nu stiu sigur daca asa se numeste, franeaza singura), m-a salvat de 2 ori pana acum. Schimba vitezele destul de lin, dar nu asa lin la viteze foarte mici cand mergi bara la bara. Ca operatiune de mentenanta mai costisitoare pe care trebuie sa o fac, ma gandesc luna viitoare sa ii fac schimbul de ulei la cutia de viteze. Am vazut preturi in jur de 2400lei. Am o un mic troncanit din spate cand trec peste damburi, am inteles ca este o problema des intalnita si la x6 ( niste suruburi ce trebuiesc stranse? habar nu am, nu am reusit sa imi dau seama de unde provine mai exact) Pielea alba din punctul meu de vedere arata cel mai bine dar este si greu sa o intretii. Revizia la 15.000km sau 1 an. Asa recomanda toti am observat. Si pun si 2 poze sa ma laud cu ea :turned: https://ibb.co/cyXyp1v https://ibb.co/nb73B8G1 point
-
Acum pe bune, declinul diesel? Ce sa se intample in urmatorii ani in Romania, le interzic? Nu stiu ce norma de poluare are, nu ma pricep. Dar oricum, cat sa coste o masina? Cer altii 2000 pe tigai cu 400 de mii de km de iesi cu picioarele prin podea.1 point
-
hai lasa observatiile cu mine , ,,lanticurile ,, de la bmw sunt VARZA !! am zis clar ,,mi e draga masina,,= adica mi -e drag BMW-UL !! AI INTELES !!?? chiar daca M A SCUTURAT DE APROAPE 3000 EURO !!1 point
-
Nu are treaba cazul asta sau orice alt caz, e vorba de o operatiune in sine, te apuci sa schimbi kit-ul de ambreiaj insa nu schimbi rulmentul, te apuci sa schimbi volanta insa nu schimbi kit-ul de ambreiaj, te apuci sa schimbi discurile ca sunt ovalizate si au uzura si nu schimbi placutele...sunt zeci si zeci de exemple, e vorba de a face ceva pe jumatate din cauza costurilor, la asta ma refer. Te apuci sa schimbi kit-ul de distributie insa te zgarcesti sa schimbi 100% cum trebuie, esti tu roman si zici ca merge si al 3-lea lant ca ala nu se rupe...ma dar daca esti tu ala 0,01% cel mai ghinionist roman, la unul tot trebuie sa pice...ce vei spune cand ti-a picat tie? Vei spune "Ghinion!", te ajuta cu ceva? Nu! Te costa mai mult reparatia? Da!0 points
-
-1 points
-
Daca vrei motor de 2l. te sfatuiesc sa uiti de BMW, probleme cat casa, motor, cutie transfer,Land Rover e departe de BMW.-1 points
-
De ce sa mai piarda timpul sa "vada" masina cand e evident ca e tipla din poze, e si model fiabil, poate sa dea direct avans prin transfer sa nu ii sufle cineva ocazia )-1 points
-
Bravo, suna in regula! Tocmai ce i s-a rupt unui prieten la F10 260.000 km automat din 2010 N47, lantul inferior, cel de la ulei pe care multi nu il schimba! Masina s-a reparat in Craiova, in 1-2 zile este gata. Cred ca a mai dat undeva la 30-40 de ori la automat cel putin dupa incident, inclusiv proprietarul si cei de la service...masina nu s-a oprit in mers insa a aparut presiunea de ulei cu rosu si dupa nu a mai pornit. Cei de la service au zis ca blocul motor nu mai poate fi refolosit ca nu stiu ce s-a intamplat, omul nu s-a complicat sa-l repare si a luat alt motor la 85.000 km verificabili din ce am inteles. DISTRIBUTIA ERA SCHIMBATA PE LA 230.000 KM INSA FARA LANTUL INFERIOR AVIZ PENTRU CEI CARE SE DUC SA SCHIMBE DISTRIBUTIA FARA SA SCHIMBE SI AL 3-LEA LANT, CEL DE JOS-1 points
-
Cel putin asteapta sa se incalzeasca daca vrei sa desfaci ceva pe la masina. Daca plasticele sunt cum sunt la temparatura scazuta or sa se crape imediat.-1 points
-
Daca tot umblii acolo, cum naiba sa nu schimbi??? daca tot desfaci tot si ajungi la el, ce mai conteaza 300-400 lei in plus cat costa lantul si pinionul, daca chiar costa atat?-2 points
-
Nu e ceva general, insa mi se pare romanesc sa te apuci sa schimbi distributia, dar sa nu schimbi al 3-lea lant "ca nu pica"...-2 points
-
DacĂŁ o luĂŁm așa mie mie se pare foarte românesc sĂŁ tragem concluzii pripite fĂŁrĂŁ sĂŁ cercetĂŁm sau sĂŁ vedem ceva concret ĂŽn afarĂŁ de un caz izolat.-2 points
-
Bucurati-va ma fratilor de masini, nu le mai cautati toata ziua in c*r )). Mai mult le reparati decat sa mergeti cu ele.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00