Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/08/19 in all areas

  1. spune-o asta celor ce le folosesc non-stop, o sa le darami universul .
    4 points
  2. I-am spus si eu mai sus ca masina se intretine (mai intai) apoi se repara, cand e cazul.. DAR TREBUIE INTRETINUTA; asta m-ar preocupa cel mai mult ca "sunt incepator". (E obsedat sa stie cati "fosti" au condus masina lui.. e suficient unul sa strice o masina...)
    1 point
  3. Salut detinatori de E46. Vin cu o idee si o modificare proprie pt faruri de Bmw E46 Cabrio Facelift. In link-ul urmator veti putea vedea (aproape) intreg procesul de lucru asupra acestui proiect personal. Astept parerile voastre cat si intrebari legate despre lucrarea in sine.
    1 point
  4. Ba se pot monta difuzoare de diametru mai mic pentru gama de medii-inalte. Daca cineva nu a montat cu mana lui un difuzor, asta nu inseamna ca nu se poate. In general cei care isi monteaza sisteme mai bune, se duc la firme de profil, Nu am auzit ca cineva sa-si monteze un sistem audio singur.
    1 point
  5. va certati degeaba! chico ar trebui sa mearga la matose sa-l rezolve, sa-i codeze doua boxe in plus acolo la hi-fi si toata lumea e fericita
    1 point
  6. Simplu, dai un reset la harta de consum si replace la baterie ca sa reseteze varsta, etc
    1 point
  7. 20 de cai in plus sau in minus sunt un cacat,nu se simte nimic,am avut 2 e90 uri vreo 5 ani,318/ 143 si 320/163, mers zilnic oraș si afara,ambele manuale 318 an 2006 ailaltĂŁ 2005,km aproximativ identici,stare tehnica la fel,cumparate noi de la Bavaria,deci nemanarite,scos clapete ,egr si alte cacaturi Probabil ca dacĂŁ ești vreun Menzel sa mĂŁsori timpii ,sa faci grafice si alte bĂŁlĂŁrii,o fi vreo diferența,dar la serviciu si la piața,e greu sa ți dai seama care trage mai bine
    1 point
  8. Ti-am zis ca diferenta o sa fie insesizabila si ti-am explicat si de ce. Nu conteaza faptul ca e automata sau manuala, contrat a ce se scrie. Motorul are aceeasi curba de cuplu si putere indiferent de cutie.
    1 point
  9. Nu, recomand Landsail R18 245/40/R18 (clase B, , foarte bune la pret, foarte bune pe strada din orice punct de vedere. Am luat peste 10 set-uri de Landsail dintre care vreo 5 din ele 245/40/R18, de la R18 pana la R20 toate si-au facut treaba cum trebuie. Poti pune 2-3 poze cum sta masina asezata acum fata de inainte?
    1 point
  10. VĂŁ salut din nou!intre timp am ajuns la 237k km,și ca jurnal de service am efectuat urmĂŁtoarele: - releu bujii OE - curĂŁțare galerie admisie și EGR,ocazie cu care am schimbat și garniturile aferente - tampoane motor OE - tampon cutie Lemforder - amortizoare fațĂŁ/spate Bilstein B4 M tech - flanșe amortizoare fațĂŁ/spate Lemforder - protecții praf amortizoare Sachs - arcuri Eibach Prokit - plĂŁcuțe frânĂŁ spate Ate - lichid frânĂŁ OE - amortizoare capotĂŁ fațĂŁ Stabilus Am achiziționat ĂŽntre timp un set de jante 18 style 246,și urmeazĂŁ sĂŁ cumpĂŁr un set de anvelope de varĂŁ noi 245/40/18. Am depĂŁșit faza anvelopelor premium, ĂŽn consecințĂŁ oscilez intre Nexen Nfera Su4 și Debica Presto UHP2,ambele având indicatori buni de performanțĂŁ și prețuri decente-asemanatoare.Ați avut experiențe cu aceste modele careva?
    1 point
  11. Asta cu video in mers mi se pare cea mai mare tampenie. Cine dracu e atat de inconstient sa stea cu ochii beliti la youtube in timp ce merge cu masina?
    1 point
  12. Se poate rezolva si IBS-ul de cineva care se pricepe, scos din flash sau codat daca merge
    1 point
  13. Volanul m-a costat 150euro si montajul 350lei ... a fost dificil de scos cel vechi
    1 point
  14. ai pus curea originala bmw sau aftermarket ?
    1 point
  15. 1 point
  16. Daca si vibreaza cand o pornesti/opresti poate sa fie si fulia (mie asa-mi suna, a fulie care are joc). Au o boala e90-urile cu fulia de vibrochen, am schimbat 2 pana acum si eu. Daca nu vrei sa pui OE, alege CORTECO, orice altceva inseamna bani aruncati pe fereastra. Bafta!
    1 point
  17. hai sa te lamuresc... in brief-ul mare esti primul proprietar (si unicul) pentru ca: tu ai atat brieful mare cat si cel mic pentru export impreuna cu cartea verde si numerele de toll (cu banda rosie si cu termen de expirare 1 luna, 2 sau 3 depinde cat ai platit asigurarea) brieful mare unde sunt trecuti toti proprietarii este anulat si ramane la politia germana. si probabil ai factura de la dealer - in locul actului de vanzare - cumparare. daca vroiai sa vezi cati proprietari erau pe brieful mare in germania trebuia sa-i ceri dealerului brieful sa te uiti in el inainte sa cumperi masina. si pe final... daca chiar vrei sa vezi cat de real este kilometrajul tau !!! foarte simplu, intri pe auto-records.com iti faci cont paypal platesti taxa acolo si primesti pe mail istoricul intrarilor in service in reteaua bmw in format pdf. exemplu de istoric in poza atasata !!! succes !!!
    1 point
  18. Am pus-o PE bord (nu în interiorul bordului) lipită de parbriz, practic (parbriz simplu, nu atermic). Antena aia are cablu 1,5 - 2m maxim, s-o duc până în spate, spre lunetă, mi-ar fi trebuit minim 4m, iar prelungitoare de genul pentru antene fakra eu nu am văzut (nu zic că nu există). Acestea fiind spuse, am mai avut fix acelaşi tip de antenă şi pe altă maşină, fixată fix în acelaşi loc pe bord, a mers fără probleme ani de zile.
    1 point
  19. Ăn fine, cineva care a ĂŽnțeles ce doream eu sĂŁ știu.
    1 point
  20. Nu te supara, dar confunzi puternic comparand un motor pe benzina cu unul diesel, iar aceasta nu are absolut nicio relevanta in topic. In cazul de fata, topicul se refera la un motor diesel cu acel power reduction, care este similar cu ce inseamna modelele ede= eff dynamics edition, care au acelasi cuplu ca cele de 184 de cai. Practic intre 3000 si 4000 ture modelul cu power reduction e limitat la 163 de cai, in timp ce celalalt creste de la 160 la 185 intre 3000 si 4000 dupa care scade. Uite si graficele https://www.automobile-catalog.com/curve/2014/1900565/bmw_520d.html https://www.automobile-catalog.com/curve/2015/1589180/bmw_320d_efficientdynamics.html
    1 point
  21. De fapt nu prea o sa se simta. Iti si explic de ce, pentru ca la varianta cu power reduction cuplul motor este identic. Caii aia in plus se vor simti la peste 3800 4000 de ture, ceea ce in utilizarea uzuala nu se intampla prea des la un diesel.
    1 point
  22. scuze, am uitat sa mentionez, eu pe cea mica n-am schimbat-o, doar pe cea mare (am desfacut-o pe masina). Si da, garnitura cea veche era aplatizata de tot, cea noua arata si ea a garnitura care etanseaza ceva acolo, fiind iesita un pic in afara acelui canal de ghidaj. Eu unul n-am mai avut probleme de atunci, sper si la tine sa fie ok. Bafta!
    1 point
  23. In schimb gasesti scump si prost la reprezentanta...
    1 point
  24. Service Scream (Tezparii) au preturi de reprezentanta desi nu este.Ex ieri le-am cerut oferta pt placute fata+spate si schimb lichid frana, pe original.1842lei a fost oferta lor.Nu primesc cu piesele clientului desi vin cu piese oe.Aceasi operatie la Cobalcescu ma duce cu piese aduse de mine cu 200-250 lei mai putin.
    1 point
  25. Pentru lucrari mai ample(distributie,cutie...etc) recomand Ilie din Ciolpani,am mers la el cu cel putin 4 masini si de fiecare data am plecat multumit, Revizii si mecanica usoara recomand orice service BMW(exceptie facand Bimmer Service si Dormag).
    1 point
  26. Pai nu era un M47N2 de 163 cp?
    1 point
  27. Hai sa-ti spun cum sta treaba,din punctul meu de vedere : Cand am condus-o prima data mi-am spus ca nu pot cere mai mult de atat..Zilele au trecut si parca senzatia aia care am avut-o prima data,s-a trecut si ea..Este exact ca un drog..vrei sa ai aceeasi traire, doar ca asta nu se poate si incepi sa adaugi ceva ,ptr ati readuce acelasi ranjet pe care l-ai avut in primul minut cand te-ai urcat in ea.Daca aveam 700 de cai de prima data,crede-ma ca mai adaugam cativa ,doar de dragul de a retrai acea senzatie...Poate intelegi,poate nu..faza e ca suntem diferiti si avem damblale diferite
    1 point
  28. Chiar ieri am avut ocazia sa vad o masina colantata in acel galben de la M4.Am ramas surprins de cum a fost realizata lucrarea..puteai jura ca e vopsita.In fiecare zi apar materiale noi, diferite nuante. Wow!!e92-ul arata prea bine..Este frozen blue?
    1 point
  29. Topicul tau nu trebuie inchis, trebuie sters.
    0 points
  30. Nu-i asa ca ai primit raspunsul cautat in postarea numarul 2 (#2) din acest topic!? RE-POSTEZ: "Numai daca dai fata usii iti poti da seama daca acolo este loc de difuzor in cadrul interior al usii sa poti decupa fata. Nu este greu sa dai fata unei usi jos.." Mai mult nu meriti/merita sa stii. Chiar ca ar trebui sa ti se inchida topicul..
    0 points
  31. experienta ta ma lasa rece, pentru mine e egala cu 0. important e ce spui (scrii) aici si nu laudele pe care ti le aduci. iti dai cu parerea pe zeci de topicuri dar uneori scrii si prostii iar atunci cand scrii prostii trebuie ca cineva sa te corecteze, altfel vor exista altii care vor crede prostiile spunse de tine. nu te speria ca nu esti singurul...... Notice! Determining the state of charge after replacement of the IBS or the battery After replacement of the battery and registration of the battery replacement, or after replacement of the intelligent battery sensor (IBS), the vehicle must be in rest state for at least 3 hours: Only then can the new state of charge be determined by open-circuit voltage measurement. Diagnosis instructions Notice! Register battery replacement After installing a new battery, the service function 'Register battery replacement' should be run. The battery replacement has to be registered in order to tell the power management system that a new battery has been installed in the vehicle. If the battery replacement is not registered, the power management will not function properly, with the result that Check Control messages may be displayed and functions limited by individual electrical consumers being switched off or having their power consumption reduced, for example. sursa: TIS Notes for Service department General notes Replacing the IBS. The vehicle must remain in a passive state for at least 3 hours after the new IBS is installed: Only then can the new IBS determine the battery condition. Provided that the battery's state of charge is satisfactory, the message will then disappear from the Check Control display and the battery's actual charge status can be shown. sursa: TIS astept sa raspunzi cum anume se codeaza IBS-ul si asta nu din "vasta" ta experienta ci din documentatia oficiala BMW
    0 points
  32. La ce-ti trebuie 375 de cai ? mergi cu ea pe Nurburgring ??
    -1 points
  33. n-are nicio logica.Intr-o tara cum e Romania ,nu ai ce sa faci cu 375 de cai.Doar daca ai camion. later edit: Sau poate are logica.Aceeasi cu cea a unui individ care isi cumpara un lincoln navigator in care intotdeauna urca doar el,ca sofer.
    -1 points
  34. e mult mai sigur,confortabil si manevrabil decat o Dacie
    -1 points
  35. Si toate trairile astea pe drumuri publice :heart:
    -1 points
  36. Minusurile primite de tine arata calitatea exceptionala a oamenilor de pe forum
    -1 points
  37. Sunt pe mobil, nu vad cate, dar le asteptam. Numai dupa ce citim "acul s-a oprit la xxx kmph" apreciem adevarata valoare a posesorilor de bolizi.
    -1 points
  38. Probabil nu sunt ca cei din fabrica, dar se simte diferenta fata de 163 stock (am mers cu al lui Cici86, 163, automata) si am mers si cu 177, e60 2500cm motorul, cuplu la fel ca al meu (in teorie ar trebui sa am undeva la 400-410nm), iar e60-ul are stock 400nm. Am mai mers si cu e90, 2009 177 si se simte si la asta diferenta. In schimb, nu am mers cu 184cp..
    -1 points
  39. Are dreptate Service, caii de fabrica sunt mai vanjosi, am mai zis-o si pe alt topic. Am facut eu o paralela intr-o seara cu un e90 nfl m47 softat cica si l-am devansat de fiecare data. Intr-adevar avea jante mari, eu la al meu am standard adica pe 16, e90 fl effdyn, adica 163hp, 380 nm.
    -1 points
  40. Intretinerea perioada si orice problema a avut masina am facut-o la Serv.Team cu maximum de profesionalism (am asistat la toate operatiunile) Mai pe scurt la Serv.Team am facut - Toate intretinerile periodice, revizia la cutia automata, schimbat distributie, schimbat EGR, curatat DPF etc Reconditionarea turbinei la AVD Turbo (lucreaza cu Serv.Team) Recomand tuturor Serv.Team
    -1 points
  41. 21cp in plus la o masina de 163 cp se simt cu varf si indesat. nu se simt deloc la una de 400cp, insa sigur va fi la tine o diferenta consistenta. iar consumul, in general, este dat de capacitatea cilindrica si mai putin de o diferenta de software. probabil ceva pr la max 0.5 litri la suta este de asteptat sau poate nici atat. sigur sunt useri pe aici care au facut miscarea asta
    -1 points
  42. antena gps nu se pune in bord, se pune in spate sub luneta (daca vrei sa ai semnal)
    -1 points
  43. lasa-o mai usor cu "sfaturile" - nici nu ai vazut o diagnoza sau niste valori si ai dedus cu de la tine intelepciune ca e senzorul dus. :frantics: legat de IBS......alte prostii @Mrsonny - du-te cu masina la BMW si fa diagnoza, lasa service urile din spatele blocului ce nu stiu altceva decat dpf off egr off. aia nu sunt mecanici, sunt carpaci !
    -1 points
  44. -1 points
  45. 100% corect!! ...Comentariu; brief-ul mare este similar cĂŁrții de identitate eliberate de DRPCIV, unde sunt trecuți toți proprietarii unei mașini.. Nu ĂŽnțeleg de ce, ĂŽn Germania, la eliberarea unui nou brief, provizoriu probabil, cĂŁtre un cumpĂŁrĂŁtor, nu sunt trecuți foștii proprietari.Asta echivaleazĂŁ cu o minciunĂŁ oficialĂŁ!! Și dacĂŁ reparațiile nu sunt fĂŁcute ĂŽn service-urile rețelei bmw, atunci ce istoric voi primi?
    -1 points
  46. Nu vreau sa l imbrac! Vreau sa l vopsesc!
    -1 points
  47. Salutare am achizitionat de curand o interfata inpa/ista pt majoritatea modelelor bmw si mini inclusiv F-uri Pentru membrii bmwclub ofer in bucuresti diagnoza gratis (evident in limita timpului disponibil) pentru contact va rog doar pm
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.