Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/11/19 in all areas
-
Dupa 4 ani de f10 520d , am zis sa revin la benzina . Dupa alte 2 luni de cautari ,suplimentari de buget din cauza optiunilor dorite , in sfarsit ma pot bucura de ea . Cateva poze in graba , o am de 2 zile , inca o descopar4 points
-
6% e un consum realist pt mers in afara localitatii in Ro, cam asa aveam pe E91 320d 184cp xdrive; nu cred ca cel cu passat coboara sub 5.5%, poate doar daca merge la consum. am avut in trecut Golf 6 1.6tdi manual 90cp, puteam sa scot 4.5% consum, dar mergand lesinat, aproape fara schimbat viteza. da, se poate scoate si pe BMW un consum fantasmagoric - am scos eu vara trecuta consum de 3.5-4% pe autostrada, bucuresti - constanta cu F11 525xd; singur in masina fara bagaje. cum? n-am avut chef sa opresc la benzinarie la intrarea pe autostrada, era prea aglomerat si nici nu ma grabeam, asa ca am zis ca merg la consum si sa ma opresc aproape de cernavoda; dar n-a mai fost nevoie - m-am asezat in spatele unui tir cu ACC activat pe distanta minima, si am mers asa toata autostrada; viteza medie cam 90kmh; am resetat consumul, eram curios cat iese; primele 5 minute au fost mai ciudate, practic nu ai prea multa vizibilitate sau implicare, doar tii directia; dupa ce vezi ca ACC isi face treaba si tine distanta constanta fata de tir, te relaxezi; e drept, am facut 2h30' dar a meritat experientul - foarte putin obositor, mai degraba relaxant, cu muzica la maxim tot drumul fara dat/primit flashuri, fara emotii, cu consum minim; daca mergeam blana faceam cel putin 1h45' (era foarte aglomerat) + minim 30' la benzinarie, deci tot pe acolo.2 points
-
tarabostes, masina ta are 1.7 tone, consumul e normal. daca ai fi facut impreuna drumul cu tipul care are passat, lui i-ar fi consumat cat tine. dar, ca o masina de talia unui passat si cu 190 cp sa consume 4.0-4.5%, trebuie sa mergi ca o muiere imbecila. apoi, cand mergi impreuna cu cineva la drum, chiar daca se merge cu 120-140, conteaza si cum ajungi la viteza aia de croaziera; muiereste sau barbateste. prietenii tai cu skoda si vw au un stil mai domol de condus, atata tot discutia e inutila. pe 10 motorizari identice, mereu se vor raporta 10 consumuri diferite2 points
-
Pai nici cu 120 km/h nu scoti in vecii vecilor consum 4.2 pe caroserie de 1500 de kg. Iti spun asta pentru ca am avut cateva n47 chiar si cel eff dynamics care e cel mai economic posibil si tot nu scoteam ce zici tu.2 points
-
Consum 4.2 cu mers 140km/h in afara sa fim seriosi, las-o balta. )) In rest e in parametri un 10 la suta in Bucuresti pentru un 2.0 diesel. Am avut si n47 cateva si acum si b47 si cam asta e consumul in Bucuresti. In afara xdrive are 1 litru in plus fata de rwd, iar suport de schiuri ori biciclete mai adauga 1 litru minim in functie de viteza cu care se merge.2 points
-
BMW ROAD MAP EUROPE NEXT 2019-1 Magnet Link magnet:?xt=urn:btih:a5ac0a23eb35080b0934af10b9bf2f8a3017a5c2&dn=Road%20Map%20EUROPE%20Next%202019-1&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.coppersurfer.tk%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.internetwarriors.net%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.opentrackr.org%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2F9.rarbg.to%3A2710%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fexodus.desync.com%3A6969%2Fannounce&tr=http%3A%2F%2Ftracker3.itzmx.com%3A6961%2Fannounce&tr=http%3A%2F%2Ftracker1.itzmx.com%3A6961%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fopen.demonii.si%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fdenis.stalker.upeer.me%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fbt.xxx-tracker.com%3A2710%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.cyberia.is%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fthetracker.org%3A80%2Fannounce or https://filecrypt.cc/Container/14D3850ACF.html Password For#All#Of#You1 point
-
In spate la Kaufland pe Craiovei la Ionut. consumul de ulei nu ma deranja dar ca incepuse sa dea si cu fum,asta nu am putut sa ii accept.1 point
-
Am vândut e90 330d acum 2-3 luni, mult mai dotat, un singur proprietar, multe opțiuni rare, aceeași km, pachet M, etc. Anvelope noi și iarnĂŁ și varĂŁ la 7500€. Poate am fost eu prost, dar nu știu de ce am impresia cĂŁ o sĂŁ stai mult la vânzare cu ea la prețul ĂŁsta.1 point
-
cum a zis si colegul seaman. daca ai nevoie de camera + emulator, vezi in anunturile mele http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176406-vand-modul-frm3-xenon-lm2-lwrahl-combox-e70-e90-sgm-e60-emulator-cic/page__view__findpost__p__24675101 point
-
Consumul din punctul meu de vedere este maricel, mie imi consuma 6 pe exterior si un 10 pe interior acum ca am niste probeme cu senzorul excentric si aerul fals mi-a crescut consumul cu 1l. Sfatul meu e sa pui niste banii deoparte decat sa te mai duci pe la toti mecanici si sa faci un drum spre bucuresti ca sa scapi de aceste probleme.1 point
-
Se poate - camera + emulator + codare . Sau interfata dedicate + camera - fara codare . Contacteaza pe cineva care se ocupa de retrofituri de aici de pe forum.1 point
-
nu-i vorba de ceea ce crede lumea ci de cum o percep eu ca posesor, eu care am prins si vremea cand evacuarile erau evacuari si motoarele motoare iar 3.0i insemna 3000cmc, mi se pare anormal acum sa vad semi-fake-uri din astea, zic si eu . Cu siguranta are legatura si cu faptul ca e motor in 4 cilindri, nu cred ca la V8 se intampla asta, ajuta probabil la incalzirea motorului mai rapid, ceea ce la motoarele mai mari nu e nevoie caldura reziduala degajata fiind mai mare.1 point
-
Daca spuneti ca un bmw 320d nu va consuma in veci 4-4.5 la 100-120 km/h, atunci va contraziceti singuri. Daca afirmi si spui ca da e normal un consum de 6l/100 km pentru ca este x drive care mai consuma in plus 1l la%, plus suportul de ski pe masina, inca 1l%, asta inseamna ca masina ar fi chiar mai economica decat ce zicea colegul mai sus. Deci fara astea 2 ar conduma 4 lejer….. Pe pilot automat in conditii ideale si pentru o anumita perioada de drum si a mea consuma 4%, dar media la drum intins cu depasiri fara a se depasi 120km, e de 5-5.5l/100km.. Inainte am avut opel astra gtc 1.7 cdti 1400 kg si ala chiar era economic.. Cand mergeam la drum intins la 100km imi arata numai 3-3,5l/100km. Real pana in 4, dar numai la drum intins. Consumul mediu fiind de 6l/100km. Mai conteaza si stilul de condus, temperatura exterioara si cati pasageri ai in masina.. In rest esti in parametri nu iti fa griji.1 point
-
I_am montat și codat volan cu padele. Cel mai inutil retrofit ever.1 point
-
Te astepti ca A4 cu fix acelasi motor si aproximativ aceasi greutate sa aiba alt consum decat Passat doar pentru ca este "premium" si costa cat F30?1 point
-
Masina ta consuma normal. Cu suportul de ski pe acoperis, iti ia cam 1L in plus. Stai linistit, iti consuma ok, nu ai de ce sa-ti faci griji. A mea consuma cam 2% cu portbagaj Thule pe ea. Nu stiu cat consuma un Passat sau un Megane, dar as alege BMW chiar daca ar consuma 12% in afara si 20% in oras Consider Passat si Megane masini net inferioare din toate punctele de vedere si nu cred ca e comparatie buna. Incearca sa compari cu C-klass sau cu A4...e alta discutie....1 point
-
Stiu ca anvelopele premium sunt mai moi, si se uzeaza mai repede, dat totusi 15k de km.... Exista oameni in lumea asta care merg 15k de km pe luna1 point
-
1 point
-
eu abia astept sa il pornesc si e doar un diesel de 2l. Majoritatea zilelor imi doresc sa lucrez la 100 km de casa...doar ca sa-l conduc. Fun poti avea si la 30 la ora. Totul se transpune prin ceea ce simti.1 point
-
In general nu prea ma intereseaza consumul, anterior am avut 2.0 benzina cutie AT si prin urmare ma asteptam oricum sa fie mai mic. In ultimele saptamani am avut insa niste discutii care m-au facut sa fiu ceva mai atent la consum, cu precadere cel extraurban. Un prieten cu Passatul model nou, motor tot de 190 CP imi spune de 4-4.5 consum extra, un altul (Megane 1.5 diesel) imi arata pe CB 4.2 la o iesire la ski Bucuresti-Sinaia si retur, iar un altul cu o Skoda Rapid 1.2 benzina face cu mine un drum de cca 950 de km cu un singur plin (50 de litri) ajungand impreuna la destinatie cu un range similar. Ce e drept eu aveam si 2 perechi de schiuri pe masina. Peste toate, citesc si astazi niste articole de tip drive test care vorbesc de 1400 km autonomie, 4.5 consum la drum lung... si alte fantezii Masina are cam 30.000 de km si sub 6.0 extraurban nu-mi aduc amine sa fi vazut (adevarat este si ca am destul de des barele pe masina cu suporti de bicla sau de ski). Voi ce experiente aveti? Consumul urban il consider irelevant, pe motive de locatie, traseu, ore de plecare/sosire etc.0 points
-
Si eu am schimbat rulmenti pe spate la un seria 3 dar doar pe o parte a agatat oarecum rulmentul peretele fuzetei.. Dar totul s-a rezolvat cand am vazut ca pe interior unde trebuie fixata o flansa temporar peste gaura fuzetei aceasta nu se asezase perfect, la 90 de grade (adica cu axul surubului presei DREPT-paralel.. prin gaura) fata de suprafata rulmentului. Asta e fenomenul de agatare. Culmea ca o data ce agata, tu strangand/tragand stramb prin gaura rulmentul se va agata si mai mult nu mai putin.. Daca suprafata exterioara a rulmentului, ca si interioara a fuzetei se ungea vaselina cuprata, acesta ajuta mult la frecarea si diminuarea agatarii de fuzeta si repingerea (apei..) ruginei la imbinarea cu rulmentul. Apoi, daca la 2-3-4 strangeri se bate cu un ciocan relativ usor (jur-imprejur) pe marginea/buza presei, ajuta mult la avansare si chiar de-stresarea filetului presei. Se simte de indata ce se revine cu strangerea ca aceasta s-a slabit dupa bataile doar pe margine cu, ciocanul. Iar presa trebuie sa impinga DOAR pe buza exterioara a rulmentului, nu cum zice "injectorul 6". Eu asa am procedat pe ambele parti cand am schimbat rulmentii; zero probleme pana in prezent! Am facut peste 5000 km de la schimb. Zi mecanicului ce ti-am explicat si va avea batai de cap si mai mici.0 points
-
Directia e intr-adevar spre interzicerea diesel-urilor in Europa. Noi, fiind cu 10 ani in urma, probabil ca o sa se mai poata merge o vreme cu ele. Dar e posibil sa le taxeze din ce in ce mai mult - adica la o masina de genul asta sa coste mai mult taxa pe 3-4 ani decat masina. La cat se chinuie onor' guvernu' sa dea o amarata de lege care sa taxeze masinile, si la cat de competenti ii stim, poate sa fie orice surpriza..0 points
-
Cand masina mea avea tot cam atatia km ca a ta (prin 2012), am facut un drum Bucuresti-Brasov si retur cu media de 4.8%. 320d 177cp, fara xdrive. Mers legal pe DN1 - asta e important, daca mergi pe autostrada o sa ai o medie mai mare. Dupa parerea mea, consumul tau cu xdrive si ceva pus pe masina e in regula. Comparatia cu motoarele mici nu are sens. Cel de 1.5 de la Renault se stie ca e unul dintre cele mai economice motoare din piata. Dar nici ca performante nu se apropie. Cel de 1.2 benzina e din alt film cu totul. Nu stiu cum sunt motoarele de VAG zilele astea.. In legatura cu consumul dat de producator, n-o sa fie nicio legatura intre cifra aia si ce consum o sa ai in Bucuresti, niciodata.0 points
-
Xdrive as zice cĂŁ mai pierzi și acolo 1 litru.comparația cu 1.5dci nu ĂŽși are rostul.0 points
-
Schimb cu auto mai scump cu aceleasi dotari plus difernta din partea mea. Pret: 41500 Telefon:0723000222-George Serie : DF14639 - pentru a vedea optiuni Sunet Maxhaust Maserati - 2000 eur. DPF OFF! Bmw 640d - mpacket-IMPECABILA SI UNICAT Faruri Led noi schimbate casco, pentru mici pietricele. Parbriz nou ( casco ) Distributie facuta la 122.000 Full pentru cunoscatori ... Vezi poze 121.000 km reali, tinuta in garaj. Discuri ventilate M Revizie la 122.000 ( ulei, filtre, ulei cutie si placute si distributie completa ) Carte service cu revizii efectuate la 7000Km, nu 10.000 sau 15.000, nu tine ulei si filtre la noi in tara. Baterie noua. Numai trebuie facut nimic la masina. Vreau sa imi iau X6-diesel mpaket sau X5 diesel mpaket Rotile spate vireaza in curbe. Evacuare sport. Filtru admisie sport. Tractiune spate. Soft close. Night vision. Plafon piele intoarsa. Scaune M Night vision Are cele 5 butoane. Active steering whell. Dvd si Tv fabrica Park asist ( parcheaza singura, etc) Cutie 8 viteze. Volan M cu vibratii Bord retrofit, NBT, ecran navi facelift individual, ETC CULOARE NEGRU MAT. Roti vara M de 20 cu cauciucuri noi noute Michelin pilot super sport, Roata de rezerva de 20. Roti noi iarna cu cauciucuri noi. Numai exista alte optiun sa se poata pune pe masina asta. Pret de noua 165.000. Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package P7VHA Surround View Package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S2NMA BMW LA wheel, M Double Spoke 373 S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S2VHA Integral active steering S302A Alarm system S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S356A Climate comfort laminated glass S358A Climate comfort windscreen S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S441A Smoker package S464A Ski bag S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4KSA Contrast stitching S4MRA Interior strips, aluminum hexagon S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S4NDA Instrument panel, leather-covered S4U2A Eco pro S4URA Ambient interior lighting S508A Park Distance Control (PDC) S548A Kilometer-calibrated speedometer S552A Adaptive LED headlight S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DLA Surround View S5DPA Park Assistent S601A TV function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S654A DAB tuner S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6UKA Night Vision with human recognition S6VAA CIC-Zusteuerung S6VCA Control for Combox S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S776A Headliner in Alcantara anthracite S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S998A Launch management, internal requirements-1 points
-
Utila recomandare... omul spune clar ca 10.000 lei pe ambele ar fi peste orice potential financiar al sau, dar tu ii recomanzi ceva la aprox. 17.000 lei.-1 points
-
am mai auzit treaba asta odata pe forum si am intrebat si atunci. cum se codeaza IBS-ul ?-1 points
-
ori faci operatiunea completa ori nu faci deloc! nu poti face pe jumatate pentru ca vei sfarsi cu niste faruri fixe si ne-folositoare. a monta farurile fara a monta sistemul de reglaj e o mare idiotenie atat in dezavantajul tau cat si al celorlalti participanti la trafic. daca treci de la Bi-Xenon la AHL trebuie sa schimbi (pe langa faruri) si calculatorul de lumini FRM (cu un FRM3R E70 AHL) precum si sa modifici instalatia de la faruri si FRM. acelasi lucru e valabil si pentru farurile LED Adaptive (FRM3R E70 VDM trebuie aici). daca nu esti dispus sa faci modificarile astea atunci monteaza ti tot faruri Bi-Xenon si vor fi plug and play-1 points
-
-1 points
-
Analfabetism funcțional De la Wikipedia, enciclopedia liberĂŁ Analfabetism funcțional este o noțiune care se referĂŁ la persoanele care știu sĂŁ citeascĂŁ, dar nu ĂŽnțeleg ceea ce au citit. Mai precis, o persoanĂŁ poate sĂŁ reproducĂŁ verbal sau ĂŽn scris un text, dar nu ĂŽl ĂŽnțelege suficient pentru a-l folosi ca resursĂŁ ĂŽn reușita unei acțiuni sau ĂŽn performanțĂŁ. Semnele grafice sunt recunoscute, dar conținutul de idei nu este ĂŽnțeles decât, eventual, la un nivel foarte superficial.[1]-1 points
-
Salut! 318d LCI - 184 CP transmisie manuala, in oras (Bucuresti, mers zilnic 9-10 si 17-18:30) consuma 9.5, acum iarna. In afara condus decent, 60-70 localitati si 120-140 afara, 4 adulti si un copil + 4 jante in portbagaj, 4.3l pe un drum de 320 km. Si eu vin dupa un benzinar si mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu turatiile, dar ca mers normal la drum lung am mentinut-o in jurul a 1900-2000 rpm. Eu zic ca masina ta consuma normal. Salut!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00