Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/15/19 in all areas

  1. O placa metalica de 1cm grosime cu asa suprafațĂŁ ar cântĂŁri zeci de kilograme.
    3 points
  2. din pacate asa e piata auto in romania - sunt multi care nu verifica masinile inainte sa le cumpere, si apoi scriu pe forumuri ca sunt masinile proaste; pretul e 80% din decizia de achizitie.
    3 points
  3. Atinge scuturile,da.. Daca stai in zone defavorizate gen Caracal,îți iei o căruță dreq
    3 points
  4. Da, doar drumuri asfaltate! g30 nu este Allroad, deci ai gresit masina baiatul meu. :console:
    3 points
  5. tot din acest motiv am renuntat si eu la diesel, chiar daca era Euro5, dar la cum arata in momentul acesta lucrurile, sansele sa se duca pretul lor in cap sunt mari si nu am vrut sa mai iau chiar nimic pe ea. Cererea in scadere de diesel in V Europei va impacta si RO mai tarziu, nu in primul val cand lumea se va bucura si le vor lua multi cu bratele deschise, dar apoi va urma dusul cu apa rece. Oricat mi-a placut diesel-ul, ceea ce un motor pe benzina iti transmite e net peste diesel, niciun diesel oricate turbine si sute/mii de NM are nu poate da emotia unui benzinar la 6-7k rpm, flexibilitatea, finetea, etc...
    2 points
  6. Am primit confirmarea ca au uitat telecomanda la Kleve. Mi-a fost expediata azi.
    2 points
  7. Eu in 10 ani n-am taiat o anvelopa. Nu stiu cum reusesc unii asemenea performante. Am luat groapa pe a2 de a borat amortizorul tot uleiul din el, dar janta si anvelopa n-a avut nimic. Bine, cunosc persoana care a taiat 2 intr-o saptamana, dar la ce stil de mers are ma mir cum de n-a "taiat" masina. Conteaza cum mergi, atata tot. In fine, deja poluam topicul omului.
    2 points
  8. Uremaza o mica revizie cu ocazia implinirii a 2 ani si 67.000km. Din ciclul piese care au sters logo-ul Bmw de pe ele: senzor nivel de ulei Hella
    1 point
  9. Poti sa folosesti acesta, doar ca nu are poze https://www.mdecoder.com/
    1 point
  10. Nu cred ca exista Connected Drive in 2012. Mașina trebuie sa fi fost fabricata dupĂŁ luna a 4-a 2014 parca.
    1 point
  11. asa am patit si eu dupa 3 ani de diesel . Cand am revenit la benzina, initial, puterea sub 3000rpm a fost usor dezamagitoare invatat fiind cu vreo 600NM de la 3.0d si ma gandeam pe drum inapoi din DE daca am facut alegerea buna, dar dupa cateva sute de km bune pe autobahn si de joaca cu ea mi-am readus aminte ce frumos e un motor pe benzina si de ce imi place atat de mult. Acum sunt ferm convins ca a fost alegerea cea mai buna si nu m-as mai intoarce la diesel, nici acum 3 ani nu vroiam diesel dar nu am avut de ales, insa totusi pentru cine face 40-50k km an merita si numai prin prisma range-ului mai mare la regimuri sustinute pe autostrada caz in care la benzina se goleste mai repede rezervorul .
    1 point
  12. Sincer cat masina este in garantie, nu vreau sa intervin asupra ei intr-un mod neautorizat. Se misca fenomenal asa cum au gandit-o nemtii, chiar daca nu este nevoie de xDrive in 99% din cazuri. Inca nu sunt invatat cu motorul pe benzina, dupa atatia ani de diesel. Estimez gresit puterea ce o dezvolta intre 2000-3000 de ture si mai intru in depasiri. Dupa 4000 se dezlantuie si sper sa nu ma lase fara carnet pana la vara.
    1 point
  13. Style 128 exista doar pe 19 sau 21. Restul sunt fake-uri.
    1 point
  14. In cazul meu versiunea hartilor este Road Map Europe Next 2019-1. Icon`ul RTTI este activ in navigatie, este bifata primirea informatiilor RTTI, insa pe harta am aceleasi drumuri marcate standard cu rosu si galben si indiferent de ora asa sunt marcate, iar cele marcate cu verde lipsesc cu desavarsire, ceea ce imi da impresia ca nu se primesc informatii la bordul masinii cu privire la trafic cu toate ca serviciul este lifetime si internetul nu lipseste de la bord avand conexiune permanenta in sectiunea BMW Online. In plus, la actualizarea manuala a informatiilor din trafic nu se intampla nimic, primesc mereu mesajul ca nu sunt informatii disponibile si sa reincerc in conditii de trafic desi navigatia are o adresa de destinatie si ma ghideaza asa cum vrea ea, standard, pe acelasi traseu dat, netinand cont de valori de trafic si de ora. Am observat ca aceasta versiune de harti nu stie sub nici o forma sensuri unice care sunt in vigoare in Sectorul 6 inca de anul trecut din vara...
    1 point
  15. plasticul de la scuturi de la F10 (si sunt convins ca si la G30 e la fel) e rezistent si flexibil - face fata cu brio la orice bolovan/piatra/etc; aproape imposibil sa il rupi si sa ajunga ceva la motor. dupa parerea mea, nu e nevoie de scut metalic la seria 5.
    1 point
  16. 1 point
  17. incredibil cat de bine arata .... merita toti banii ! succes la vanzare!
    1 point
  18. Conduc masini de 16 ani si nici nu stiam ce inseamna o pana sau cum arata o galma, asta pana sa am anvelope cu peretele de vreo 8 cm. Ce e sub 10 cm e pericol total la noi. Nu stiu unii pe ce drumuri merg, dar daca te prinde vreo ploaie prin vreo zona cu drumuri proaste unde nu prea stii gropile, mult succes, eu numai vreau sa fiu in situatia aia. Anul trecut mintile luminate de la noi au decupat intre Drajna si Slobozia toate gropile facute peste iarna, tot sa fi fost vreo 40-50 de decupaje in 10 km si o greseala a fost suficienta sa dristrug 2 anvelope, abea m-am tarat pana in Bucuresti cu masina si aici vorbesc de RFT-uri care cu toata rezistenta lor tot nu fac fata la ce gasesti pe la noi.
    1 point
  19. Rectific ce scrisesem initial - vei pierde 2-3 minute din viata, fara a observa vreun efect pozitiv.
    1 point
  20. 228 k km schimb ulei servodirectie , CHF11 S Pentosin , intra aprox 1 L . Am primit si gumele de vara Yokohama Advan Sport V105 ,astept martie sa le montez
    1 point
  21. In pretul de 3500euro e inclusa ori o revizie (filtre+ulei), ori montare incalzire scaune fata
    1 point
  22. Un aparat de echiribrat de 1000 euro echilibreaza la fel ca cel de 8-10.000 euro cu conditia sa fie bun si calibrat , DAR degeaba ai un aparat bun de X suma daca are axul unde se prinde roata uzat !! Un aparat se verifica usor daca este bun sau nu , tragi o roata pe zero si dupa pui unde vrei o greutate de 30~50 grame si dupa verificare trebuie sa ceara exact aceeasi greutate vizavi ( se accepta o diferenta de 2-3grame , aia nu o vad clientii , clientul vede din 5 in 5 grame ) Axul se verifica in felul urmator , tragi o roata pe zero dupa care dai roata jos si o pui din nou pe aparat in alta pozitie , daca valoarea este zero sau maxim 5grame este ok , daca NU inseamna ca axul aparatului de echilibrat este uzat sau conurile de centrare uzate , iei banii clientului degeaba ... Depinde si de cel care lucreaza pe aparat si de cat de bine stie sa echilibreze ... sa prinda roata sau sa vada daca aceea anvelopa sau janta e stramba Din 1993 asta fac , vorbesc din ce fac zi de zi nu din auzite sau din carti sau de pe net ! , NU am nevoie de publicitate si nici nu caut clienti !! Sunt mai multe aspecte de discutat pe aceasta tema ( deja am dat din casa cam multe ) O zi placuta !
    1 point
  23. Am fost cu ea sa ridic G30-ul. Pretul scade la 14.300. Masina are 262.000 in prezent.
    1 point
  24. esti sigur ca nu ai vreo bucsa coapta? eventual care se observa doar cand e in sarcina
    1 point
  25. rombatul are o linie destul de noua pentru acumulatori,parca patronii sunt francezi sunt peste multe marci care se comercializeaza la noi. pentru colegu recomand exide, la e90 meu din 2010,producatorul era tot exide pentru acumulatorul montat in fabrica.
    1 point
  26. De unde scoateți poveștile astea cĂŁ Rombat e varzĂŁ?eu am una montatĂŁ de 3 ani și pânĂŁ acum nici o problemĂŁ și nici un semn de obosealĂŁ. Are și avantajul prețului cel mai bun și al garanției de 3 ani
    1 point
  27. Stiu ca anvelopele premium sunt mai moi, si se uzeaza mai repede, dat totusi 15k de km.... Exista oameni in lumea asta care merg 15k de km pe luna
    1 point
  28. Ce are rombat ? Eu am rombat agm si n-am nici o problema cu ea.
    1 point
  29. La 700-800ml consum la 10.000k nu umbli la motoare .
    1 point
  30. https://vrumauto.ro/baterii-auto/115182-baterii-auto-rombat-agm-vrla-12v-80ah-800aen.html
    1 point
  31. Am uitat sa revin cu update. Am rezolvat eu problema, am demontat senzorul si avea o parte din sticla.. era murdara, am sters cu diluant, am montat totul inapoi, am sters erorile cu ISTA, am facut o recalibrare a senzorului si de 4-5 luni de zile nu am mai avut probleme. Practic am curatat senzorul, i-am facut o recalibrare s-a rezolvat.
    1 point
  32. Ideal ar fi sa ai un garaj pentru ea. Iti protejezi si banii dati pe cosmetizare si intretinere. Eu am inchiriat un garaj unde sta ferita de natura, de trecatori, etc. Vara cel putin se simte diferenta daca sta 3 luni in garaj versus daca sta in soare.
    1 point
  33. ai desfacut banda ce duce firele catre volan (comenzi volan, airbag si claxon). daca banda aia se rupe, nu iti mai merg cele enumerate de mine
    1 point
  34. ce ai desfacut tu nu are nicio legatura cu senzorul de unghi volan
    1 point
  35. In cazul tau nu este vorba de senzor de tip optic care sa se poata curata. Tu ai senzorul tip "potentiometru" la care se uzeaza acele perii care culiseaza pe un circuit imprimat. Tot ce poti face este sa incerci sa inlocuiesti acele perii. Inelul cu cele doua perii se gaseste sub acel modul cu cabluri panglica pe care l-ai pozat.
    1 point
  36. DacĂŁ se respectĂŁ "rețeta" este irelevant unde sunt fabricate; mai ales cĂŁ ĂŽn ziua de azi 90% din proces este automatizat.
    1 point
  37. Mi se par aiurea comentariile. Nu ati intalnit pana acum o iesire din parcare sau acces din strada in curte unde e panta foarte mare si atinge scuturile? Asa e cazul meu, strada principala a fost asfaltata si ridicata mult fata de cum era inainte, cand se facuse panta de acces in curte, iar acum panta este mai accentuata. Nu pot intra cu masina in curte cu pasager, sau greutate extra ca ating betonul cu scuturile. Sau cand e o parcare unde trebuie sa urci masina jumate pe bordura, si exact acolo atingi bordura, pentru ca in Romanistan se pun borduri de 30 cm?
    0 points
  38. Doar atat tin anvelopele premium??? 15k km? Intreb, eu nu ma astept de la niciun fel de anvelopa sa tina mai putin de 30k km. Intreb pentru ca eu am niste Landsail (B,B,69 DB) pe masina, nimic *premium*, insa au costat 1090 lei toate 4 noi (245/40/R18) cu DOT din anul curent, si dupa 35k si 2 ani jumatate (in vara asta se fac 3 ani) mai au 3.5-4MM floare. Da, nu sunt premium, RFT, insa totusi... P.S inainte de acestea am avut niste Dunlop, nimic diferit intre ele.
    0 points
  39. Stii cum e ... deja daca e sa sar la 3 litri mai bine ma bag la F01 caci nu e mare diferenta de pret. De aceea F10 prefer 2.0 d doar. Adevarul e ca noi astia tinerii ne saturam rpd de masini , si stii tu cum e ca o masina cu motor de 3.0 o revinzi mult mai greu tinand cont de situatia financiara a romanilor fata de una 2.0. Diferenta se face la taxe, si chiar daca romanau da 10-15 chiar si 20 k euro pe o masina second, tot se uita si la impozit ... 200 lei VS 2300-2400 Si la urma urmei uneori bine si face cand am luat E60 -ul LCI, am avut de ales intre A8 3.0 si E60 doar 2.0 D si ma bucur ca am facut alegerea asta. Sunt convins ca daca scoateam la vanzare acuma A8-u il vindem mult mult mai greu fata de cum voi reusi sa vand E60 -ul. Nu zic ca A8-ul nu era :altceva" dar ... uneori mai alegi si rational
    -1 points
  40. Intr-adevar , masinile din clasa seriei 7 sunt specifice oamenilor trecuti de prima tinerete , nu zic nu. Chiar ma uitam uneori la soferii de 7,s sau a8, si concluzia a fost ca peste 75% erau trecuti de 40 de ani . sincer pt mine , tinand cont ca masina o utilizez aprox 90 % in oras, 2.0d imi este alegerea perfecta. adevarat ca rafinamentul unui motor L sau V6 ,niciodata nu il voi primi de la un L4, dar dau drumu la muzica si totul e ok
    -1 points
  41. Eventual ii scoti suruburile de sustinere de pe stalpul din mijloc daca nu reusesti sa o deschizi altfel.
    -1 points
  42. Evident, ca doar la remat parchezi permanent o masina.
    -1 points
  43. Ce mie fratele meu Am completat ulei ,era la maxim,am mers 3zile prin oraș maxim 200km și acum este mai puțin de jumĂŁtate ,e teroare cu ea ii este foame rĂŁu
    -1 points
  44. fix rombat imi recomanzi,marca romaneasca? in orice caz am uitat sa mentionez in postul.1 ca nu mai doresc baterii bosch sau varta.Nu vreau sa mai aud de marcile astea.
    -1 points
  45. E ca si cum BMW face si MINI Cooper, nu stiu cum sa-ti spun mai exact...sau audi-vw, ar fi acelasi producator la baza la exide si tudor, insa TUDOR ar fi peste Exide, cele mai bune baterii ar fi Tudor, multi nici nu au auzit de aceste baterii, inclusiv eu acum un an de zile am auzit prima data de Tudor si m-am interesat si am vrut sa testez acest lucru.
    -1 points
  46. In spate la Kaufland pe Craiovei la Ionut. consumul de ulei nu ma deranja dar ca incepuse sa dea si cu fum,asta nu am putut sa ii accept.
    -1 points
  47. Mi-a aparut martorul de presiune in bord cu rosu.Din rotita de pe batul de semnalizare dai in sus pana apare semnul respectic si reset, apoi apesi pe BC si apoi tii BC ul apasat 5 secunde pana apare semnul de ok si aia e..am gasit pe youtube.
    -1 points
  48. Salut, Dupa curatirea injectorului a durat o luna si erroarea a aparut dinou, dar acum e pompa din rezervorul de AdBlue defecta ~2800 Ron Sent from my iPhone using Tapatalk Cei de la Bmw au pus tester-ul si asta le arata ? Dupa o luna a aparut problema dar e pompa stricata tot testerul le-a zis ASTA ðŸËÂĄ Am intrebat testerul dupa ce schimbam pompa zice ca e motorul??? Schimbam motorul? Raspuns: Noi facem ce zice testerul ca doar nu suntem mai destepti decat Nemtii!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  49. Salutare, De la revelion mi s-a pus pata pe un G30, iar dupa mai bine de o luna de asteptare a ajuns in posesia mea. Masina a fost a BMW Munich ca masina de show-room iar apoi a fost achizitionata de cei la de la Fett&Wirtz din Kleve. A trebui sa strabat toata Germania pentru a ajunge la ea, dar a meritat. Am ridicat masina la 5700KM iar acum are 7200. Am fost cu F10-le sa o iau, deci pot face si ceva comparatii intre cele 2 motorizari. - pana la 180 se tin una de alta fara probleme, cuplul de la diesel isi spune cuvantul oricand. - dupa 180, G30-ul trage fenomental, as spune in acelasi ritm pana pe la 220. - consum Kleve-Timisoara: F10 7.3, G30: 10.0 Mai jos am atasat pozele cu bestia, cu anvelopele de vara. https://imgur.com/a/KQOO3Oh [/url] Si o poza facuta in graba de la ridicarea masinii. Acum are jante de 18 cu anvelope de iarna Ce m-a fermecat la noua masina: - Masajul din scaune este genial si sunt foarte confortabile. Sezutul in schimb era croit mai bine la F10 (inainte de facelift) deoarece aripioarele laterale ce ofera suport pentru coapse sunt mai proeminente - Farurile LED sunt WOW. - Sistemele de asistenta sunt excelente, chiar sunt multumit de ele cum se comporta la drum lung. Pentru oras sigur sunt inutile. - Camerele nu imi plac, sunt prea panicate. In parcarea subterana parca e sirena cand incerc sa parchez si ma sperie degeaba. Trebuie sa invat sa ignor sunetele ce le scoate. - CarPlay integration isi merita toti banii. Sa am Maps/Waze pe ecranul masinii este ce imi doream de multa vreme. - Bowers&Wilkins - dragoste la prima auditie, iar pe timp de noapte arata atat de bine ca iti vine sa iti iei ochii de la drum. - Design-ul e superb, atat interior cat si exterior. Urmeaza kit M Performance Power Kit in urmatoarele luni, dar mai intai sa o inscriu si sa termin cu tot ce inseamna acte. Dotari: Vehicle Information VIN WBAJB51030B194616 Prod. Date 2017-10-05 Type 540I XDRIVE (EUR) Series G30 (5 Series) Body Type LIM Steering Left Hand Drive Engine B58M Displacement 3.00 Power 250kw / 340hp Drive ALLR Transmission Automatic Colour CHAMPAGNER QUARZ METALLIC (X08) Upholstery EXCL.LEDER NAPPAMOKKA EX.KED.I.K (LZNI) Check mileage http://www.auto-records.com Editions And Packages P337A M Sports Package S710A M Leather Steering Wheel S715A M Aerodynamics Package P7R7A Innovation Package P7XPA Navigation Package Connected Drive P9BDA Business Package P9D5A Entertainment Paket De Comfort And Interior Equipment S403A Glass Roof Electrical S416A Roller Sun Vizor Rear Lateral S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S453A Climatecontrolled Seats Front S456A Comfort Seat With Memory S465A Throughloading System S4HAA Seat Heating Front And Rear S4M5A Individual Leathercovered Dashboard S4NBA Autom Climate Control With 4zone Ctrl S4NEA Blowby Heater S4NMA Ambient Air Paket S4T7A Massage Function Driver Fr Passenger S4T8A Outside Mirror With Auto Dip S4U1A Ceramic Appliques For Controls S4URA Ambient Interior Lighting Multimedia S601A TV Function S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S650A CD Player S654A DAB Tuner S6ACA Intelligent Emergency SOS Call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA RealTime Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6CPA Preparation Apple CarPlay S6F1A Bowers Wilkins High End Sound System S6FHA Rear Professional Entertainment Center S6FVA Online Entertainment S6NWA Phoning With Wireless Charging S6U8A BMW Gesture Recognition S6WBA Multifunctional Instrument Display S6WDA WLAN Hotspot Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S536A Auxiliary Heating S552A Adaptive LED Headlight S575A Supplementary 12V Sockets S5A1A LED Fog Lights S5ACA Highbeam Assistant S5ALA Active Protection S5ATA Driving Assistant Plus S5DNA Parking Assistance System Plus S5DVA Remote Control Parking S548A Kilometercalibrated Speedometer Wheels And Drive S230A Extra Package EUspecific S248A Steering Wheel Heater S258A Tire With Runflat Functionality S2NHA M Sport Brakes S2QRA BMW LA Wheel Individual Vspoke 759 S2TBA Sport Automatic Transmission S2VAA Chassis Suspens SetupAdaptive Drive S2VBA Tire Pressure Display Environment And Safety S302A Alarm System S316A Automatic Trunk Lid Mechanism S322A Comfort Access S323A SoftCloseAutomatic Doors S3ACA Trailer Coupling S3DSA BMW Display Key S3MBA Indiv Ext Line Burnished Aluminium S879A Onboard Vehicle Literature German S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8R9A Refrigerant R1234yf S8TFA Active Pedestrian Protection S851A Language Version German S8EKA STEUERUNG KAROSSERIE Individual Equipment S775A Headlining Anthracite Other Equipment S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles S1CBA CO2 Package L801A National Version Germany SXEWA Indiwoodgrain Castor Oil Tree Lgt Brown - Sign BMW Individual - 0X08 Champagne Quartz Metallic - Paintwork Champagne Quartzmetallic Code X08 - 0XEW BMW Individual Finewood Trim Sen Light Brown - Interior Wood Trim In Sen Light Brown
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.