Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/16/19 in all areas
-
Nu cred,mai dureazĂŁ cel puțin 20 de ani sa ne facem si noi “ verzi”, uite in configurator pe Germania la seria 1 ,cele mai vândute la flote,au 4 oferte la diesel,116,118,120 si 125.Nu poți sa scapi așa repede de sute de mii de mașini,intr un timp relativ scurt,e imposibil,mai ales ca ei produc diesel in continuare,doar nu sunt fraieri sa cheltuie bani aiurea. Au si ei in câteva orașe,fac experimente, euro 6 ĂŽncĂŁ nu este interzis,dar e cale lunga pana la scoaterea de pe piața a motoarelor diesel.La noi,ce sa mai zic,ĂŽncĂŁ ne cacam in grĂŁdina,ce dreq..5 points
-
Salutare, De la revelion mi s-a pus pata pe un G30, iar dupa mai bine de o luna de asteptare a ajuns in posesia mea. Masina a fost a BMW Munich ca masina de show-room iar apoi a fost achizitionata de cei la de la Fett&Wirtz din Kleve. A trebui sa strabat toata Germania pentru a ajunge la ea, dar a meritat. Am ridicat masina la 5700KM iar acum are 7200. Am fost cu F10-le sa o iau, deci pot face si ceva comparatii intre cele 2 motorizari. - pana la 180 se tin una de alta fara probleme, cuplul de la diesel isi spune cuvantul oricand. - dupa 180, G30-ul trage fenomental, as spune in acelasi ritm pana pe la 220. - consum Kleve-Timisoara: F10 7.3, G30: 10.0 Mai jos am atasat pozele cu bestia, cu anvelopele de vara. https://imgur.com/a/KQOO3Oh [/url] Si o poza facuta in graba de la ridicarea masinii. Acum are jante de 18 cu anvelope de iarna Ce m-a fermecat la noua masina: - Masajul din scaune este genial si sunt foarte confortabile. Sezutul in schimb era croit mai bine la F10 (inainte de facelift) deoarece aripioarele laterale ce ofera suport pentru coapse sunt mai proeminente - Farurile LED sunt WOW. - Sistemele de asistenta sunt excelente, chiar sunt multumit de ele cum se comporta la drum lung. Pentru oras sigur sunt inutile. - Camerele nu imi plac, sunt prea panicate. In parcarea subterana parca e sirena cand incerc sa parchez si ma sperie degeaba. Trebuie sa invat sa ignor sunetele ce le scoate. - CarPlay integration isi merita toti banii. Sa am Maps/Waze pe ecranul masinii este ce imi doream de multa vreme. - Bowers&Wilkins - dragoste la prima auditie, iar pe timp de noapte arata atat de bine ca iti vine sa iti iei ochii de la drum. - Design-ul e superb, atat interior cat si exterior. Urmeaza kit M Performance Power Kit in urmatoarele luni, dar mai intai sa o inscriu si sa termin cu tot ce inseamna acte. Dotari: Vehicle Information VIN WBAJB51030B194616 Prod. Date 2017-10-05 Type 540I XDRIVE (EUR) Series G30 (5 Series) Body Type LIM Steering Left Hand Drive Engine B58M Displacement 3.00 Power 250kw / 340hp Drive ALLR Transmission Automatic Colour CHAMPAGNER QUARZ METALLIC (X08) Upholstery EXCL.LEDER NAPPAMOKKA EX.KED.I.K (LZNI) Check mileage http://www.auto-records.com Editions And Packages P337A M Sports Package S710A M Leather Steering Wheel S715A M Aerodynamics Package P7R7A Innovation Package P7XPA Navigation Package Connected Drive P9BDA Business Package P9D5A Entertainment Paket De Comfort And Interior Equipment S403A Glass Roof Electrical S416A Roller Sun Vizor Rear Lateral S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S453A Climatecontrolled Seats Front S456A Comfort Seat With Memory S465A Throughloading System S4HAA Seat Heating Front And Rear S4M5A Individual Leathercovered Dashboard S4NBA Autom Climate Control With 4zone Ctrl S4NEA Blowby Heater S4NMA Ambient Air Paket S4T7A Massage Function Driver Fr Passenger S4T8A Outside Mirror With Auto Dip S4U1A Ceramic Appliques For Controls S4URA Ambient Interior Lighting Multimedia S601A TV Function S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S650A CD Player S654A DAB Tuner S6ACA Intelligent Emergency SOS Call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA RealTime Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6CPA Preparation Apple CarPlay S6F1A Bowers Wilkins High End Sound System S6FHA Rear Professional Entertainment Center S6FVA Online Entertainment S6NWA Phoning With Wireless Charging S6U8A BMW Gesture Recognition S6WBA Multifunctional Instrument Display S6WDA WLAN Hotspot Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S536A Auxiliary Heating S552A Adaptive LED Headlight S575A Supplementary 12V Sockets S5A1A LED Fog Lights S5ACA Highbeam Assistant S5ALA Active Protection S5ATA Driving Assistant Plus S5DNA Parking Assistance System Plus S5DVA Remote Control Parking S548A Kilometercalibrated Speedometer Wheels And Drive S230A Extra Package EUspecific S248A Steering Wheel Heater S258A Tire With Runflat Functionality S2NHA M Sport Brakes S2QRA BMW LA Wheel Individual Vspoke 759 S2TBA Sport Automatic Transmission S2VAA Chassis Suspens SetupAdaptive Drive S2VBA Tire Pressure Display Environment And Safety S302A Alarm System S316A Automatic Trunk Lid Mechanism S322A Comfort Access S323A SoftCloseAutomatic Doors S3ACA Trailer Coupling S3DSA BMW Display Key S3MBA Indiv Ext Line Burnished Aluminium S879A Onboard Vehicle Literature German S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8R9A Refrigerant R1234yf S8TFA Active Pedestrian Protection S851A Language Version German S8EKA STEUERUNG KAROSSERIE Individual Equipment S775A Headlining Anthracite Other Equipment S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles S1CBA CO2 Package L801A National Version Germany SXEWA Indiwoodgrain Castor Oil Tree Lgt Brown - Sign BMW Individual - 0X08 Champagne Quartz Metallic - Paintwork Champagne Quartzmetallic Code X08 - 0XEW BMW Individual Finewood Trim Sen Light Brown - Interior Wood Trim In Sen Light Brown2 points
-
Decoder VIN BMW: https://decoder.bvzine.com/ Sfat general valabil: ATENTIE LA KILOMETRI!!! Cu cat mai putini, cu atat mai bine. In functie de perioada de exploatare pana la revanzare (un an, 3ani, 7ani etc.) este important - kilometri cat mai putini. Daca are aprox 200.000 km si te gandesti sa o tii maxim 2-3 ani e acceptabil. Daca te gandesti sa o folosesti o perioada mai lunga, 200.000 km sunt prea multi, recomand in jurul a 100.000 km. Mai bine faci rabat la echipare si te bucuri de masina decat sa o iei "full" si sa o vizitezi pe la service-uri.2 points
-
Un Bmw F10 intretinut ca la carte, intr-adevar, la 200.000 km inca are viata. Dar iti spun din experienta ca un F10 cu 100.000 inca miroase interiorul a piele noua si ai sanse mici sa-ti faca probleme spre diferenta de una cu 200.000 care deja incepe usor, usor sa ceara bani...discuri de frana, volanta (la cutia manuala), filtrul de particule si EGR-ul (la diesel), eventual turbo sau injectoare, pierderi de ulei pe la garnituri etc. Lucrez in domeniul auto de vreo 15 ani si am vazut multe...nemtii nu-s nebuni ca scapa de ele cand se apropie de 200.000km...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Tu ai montatĂŁ o dimensiune greșitĂŁ pt E60. Nu are nici o legĂŁturĂŁ tipul suspensiei cu diametrul roții..la E60 pt jante 18 e corect 245 40 sau 275 35 pt puntea spate dacĂŁ e un model de jante mixte.1 point
-
Fara discutie, AUTOMATA! Cutia ZF 8HP este una dintre cele mai placute cutii automate de pe piata. Comportamentul masinii, feeling-ul sunt total diferite. Ca idee, daca luam 2 BMW-uri seria 5, aceeasi echipare, mai putin cutia: - Seria 5 cutie manuala - se conduce si se simte ca un model inferior, cum ar fi seria 3 (si nu ma refer la agilitate, ma refer la confort) - Seria 5 cutie automata - se conduce si se simte ca un model superior, cum ar fi seria 7 (mai ales daca ai si suspensiile adaptive ) Pur si simplu ai senzatia ca sunt clase diferite, desi doar cutia difera...1 point
-
Problema mea sa rezolvat cu 0 lei / 0 piese ... ! Am mers sa schimb acel tachet ...dupa ce mi-a desfacut bratele ce intra in caseta .. + surubul acela de la tachet " big surprize " aveam surubul mult mai mic fata de cel de la kit , iar tachetu nu a se misca nici de-al naibi ... a uns cu ceva acolo baiatu ... a uns bratele ce intrau in tachet f bine . si adevarata surpriza placuta ... Si-a revenit masina ...!1 point
-
A ajuns si suspensia si la prima vedere ofera o senzatie de stabilitate,chiar are o tija groasa.1 point
-
Foarte faina masina si modificata cu bun gust. Daca ai timp, nu detaliezi mai mult modificarile facute la ceasuri? Ai pus altele noi? Cat te-a costat distractia si unde le-ai facut? Dani1 point
-
La multi mecanici nu poti sa le spui nimic,ca urgent te ia cu "auzi daca te pricepi mai bine ca mine de ce nu ti-l schimbi singur",daca vezi ca face ceva ce tu stii ca nu e corect dpdv tehnic si iti poate strica piesa pe termen lung una doua se umfla in pene.1 point
-
Si SH-ul are mai multe nuante. Nu cred ca o masina cu 17k km in bord chiar poate fi pusa pe aceiasi ramura cu una care are 100k, cum nici aia cu 100k nu poate fi comparata cu aia care are 200k, si tot asa. Besinile nu cred ca miros frumos in niciun context. Daca ai un deal bun in fata ta, putand sa iei o masina cu o uzura insignifianta, practic noua, la care altul a suportat o parte din depreciere, nu vad de ce nu ai face-o. Si daca nu cumperi tu masina aia, nu e ca si cum acea masina SH inceteaza sa mai produca efecte pe suprafata acestui Pamant. Masina e deja produsa, practic noua, iar daca pretul i se pare bun cumparatorului consider ca e o afacere buna.1 point
-
razvan, daca banii achizitiei nu sunt o problema, deci nicio eventuala problema cu cutia de transfer nu o ar fi ceva de impiedicat in a fi remediata. pt ca in fond, daca platesti 60.000-80.000 pe o masina, iti si asumi costurile intretinerii ei. este irelevnt faptul ca 530i are motor de 2 litri. acum 10 ani, 530i, era aspirat si avea aprox aceeasi puteri si acelasi cuplu. iti garantez ca g30 530i cu motor in 4 cilindri, i-o da oricarui 530i aspirat de acum 10 ani cu tot cu aia 6 cilindri ai lui. si suplimentar, ce are a face greutatea masinii daca motorul poate indeajuns?! apoi, acum 20 de ani peste 80% din bmw-urile seria 7 se cumparau sub 200cp si erau suficienti. Cand a aparut primul X5 acum 20 de ani, jumatate se cumparau cu motor 3.0d care abia avea 200cp si era considerat racheta. 252cp sunt totusi 252 cp si tinand cont de felul cum au evoluat si cutiile de viteze (tot powertrainul in general), i-o da de nu se vede unui seria 5 cu motor V8 de acum 20 de ani si care avea pe la 300cp iar din aia conducea Leonardo DiCaprio. deci mergi inainte cu 530xi opinia mea.1 point
-
Daca era ceva inteligent si de folos, vedeam rostul postarii tale aici, dar asa cred ca pierzi timpul aiurea si poluezi inutil topic.ul1 point
-
Rezolvat, am comparat TRC vechi cu cel nou Ăâ˘i aici e buba, e exact primul in lista Ăâ˘i schimbi din wert 02 sau 03 depinde cât e ĂŽn wert 01 Ăâ˘i o sa functioneze farurile ca ĂŽnainte. Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk1 point
-
Iti recomand Liqui Moly Top Tec ATF 1800 sau Top Tec ATF 1800 R , intra intre 8 si 10L ulei , depinde de metoda folosita , daca este flush eu zic sa iei 10 , daca este doar cu filtrul jos poti sa iei 8 sau 9 sa fii sigur.1 point
-
Pentru F15 am primit de la Apan Braila urmatoarele preturi: Ulei diferential spate 215 RON / bidon, necesar 3 bidoane. (banuiesc ca de 0,5 L) Ulei diferential fata 215 RON / bidon, necesar 1 bidon. Ulei reductor (cutie de transfer) 190 RON / L, necesar 1 litru. Banuiesc ca e vorba de aceleasi produse si la F11.1 point
-
Dricurile nu sunt cautate de cei cu trening, automat si nr mic de proprietari ))))) OLX: 60 anunturi - f11, 400+ anunturi - f10 (logan - 500+) ) n-are rost sa mai continuam discutia, din cauza asta au si pret de nimic.0 points
-
da, am nevoie de scaune cat mai profilate chiar si la 2.0D pt ca, in acceptiunea inteligentei mediocre din care fac si eu parte, capacitatea cilindrica si puterea motorului, nu au legatura cu viteza cu care o masina trece printr-o curba si implicit cum simte soferul asta, ci au legatura cu viteza cu care o masina accelereaza cat si cu viteza maxima a masinii respective. apropos, Crysis, tu ai directie si pe puntea spate?0 points
-
In weekend am iesit cam ultima oara pe anul asta ... in 2018 s-au mai adaugat 810 km. Incet incet ne apropiem de 30 de ani ... si trecem la autovehicul istoric.-1 points
-
-1 points
-
wolf, lasa romanii sa se lecuiasca de sh-uri. mereu exista un deal bun cu un sh. personal, cred nu exista satisfactie mai mare dacat mirosul de nou, indiferent ca in acei bani s-ar fi putut cumpara altceva la mana a doua. basinile mele miros mai frumos decat ale altuia lasate pe scaunul pe care ma asez-1 points
-
-1 points
-
DAca te tine buzunarul, iti recomand 540-ul, xdrive neaparat. De ce ? Pt ca vrei sa dai o caruta de bani pe o masina si trebuie sa te bucuri/folosesti de ea tot timpul. Asta cu traim in Romania, nu avem drumuri, prea multi cai, ninge de 2 ori pe an, lasa-le pt altii. Intre nou si sh putin rulat cumparat din reprezentanta cu garantie, aleg ultima varianta, asta o spun dupa mai multe masini noi (scumpe) si sh-uri (tot scumpe) putin rulate. Ultima masina, un 640d individual 2014, f bine dotat, pret de lista 117900e. Daca o luam noua, nu o scoteam sub 100, asa dupa 11 luni si 20k km am cumparat-o cu 65. Pt 40k euro efectiv nu ma intereseaza cate basini a tras nematul in ea. Sincer, la un buget atat de mare m-as uita la Porsche, la Panamera. Daca vrei musai 5er, exista M5.-1 points
-
-1 points
-
tot din acest motiv am renuntat si eu la diesel, chiar daca era Euro5, dar la cum arata in momentul acesta lucrurile, sansele sa se duca pretul lor in cap sunt mari si nu am vrut sa mai iau chiar nimic pe ea. Cererea in scadere de diesel in V Europei va impacta si RO mai tarziu, nu in primul val cand lumea se va bucura si le vor lua multi cu bratele deschise, dar apoi va urma dusul cu apa rece. Oricat mi-a placut diesel-ul, ceea ce un motor pe benzina iti transmite e net peste diesel, niciun diesel oricate turbine si sute/mii de NM are nu poate da emotia unui benzinar la 6-7k rpm, flexibilitatea, finetea, etc...-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00