Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/17/19 in all areas
-
Astazi a primit prima spalare corespunzatoare. Ieri cumparasem o masina de spalat Bosch, care am fost nevoit sa o returnez dupa 2 ore deoarecw era defecta. Mi-am stricat toata ziua. Am luat un Stihl si isi face treaba cu brio.5 points
-
2 points
-
A ajuns si suspensia si la prima vedere ofera o senzatie de stabilitate,chiar are o tija groasa.2 points
-
Si senzorul de ABS de la roata ce face? Citeste rotatia rotii, nu? Senzor rotatie roata sau senzor ABS este acelasi lucru. De'asta am si scris ca un senzor defect sau zona de citire deteriorata (banda magnetica a rulmentului sau inelul reluctor) ar aprinde erori pe ABS si DSC.1 point
-
Mai scriem câte ceva ,nimic important de menzionat ,am resetat ceasurile de 335d ,acum au Vin-ul masini ,din pacate cum deja stiam au rãmas km de la frm sau ceasuri nu stiu sigur care ,am 70k mai mult ,deocamdatã nu am nici timp nici resurse pentru a deschide Cas pentru a da Înapoi km . Am mai pus si leduri pe retro si pe cornering pe care le am codate pe fazã lungã si cam atat. Sunt programat pe 9 martie la Bmw Procar pentru a-mi fi Înlocuit un circuit la o rezistenta care dupã spusele poate sa ia foc . Câteva poze. Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
Cât de penibil... Super mașina,Cristi! sĂŁ te bucuri de ea cât mai mulți km fĂŁrĂŁ probleme!1 point
-
Nu cred,mai dureazĂŁ cel puțin 20 de ani sa ne facem si noi “ verzi”, uite in configurator pe Germania la seria 1 ,cele mai vândute la flote,au 4 oferte la diesel,116,118,120 si 125.Nu poți sa scapi așa repede de sute de mii de mașini,intr un timp relativ scurt,e imposibil,mai ales ca ei produc diesel in continuare,doar nu sunt fraieri sa cheltuie bani aiurea. Au si ei in câteva orașe,fac experimente, euro 6 ĂŽncĂŁ nu este interzis,dar e cale lunga pana la scoaterea de pe piața a motoarelor diesel.La noi,ce sa mai zic,ĂŽncĂŁ ne cacam in grĂŁdina,ce dreq..1 point
-
da, am nevoie de scaune cat mai profilate chiar si la 2.0D pt ca, in acceptiunea inteligentei mediocre din care fac si eu parte, capacitatea cilindrica si puterea motorului, nu au legatura cu viteza cu care o masina trece printr-o curba si implicit cum simte soferul asta, ci au legatura cu viteza cu care o masina accelereaza cat si cu viteza maxima a masinii respective. apropos, Crysis, tu ai directie si pe puntea spate?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut baieti in caz ca mai calca cineva si p-aici ! A trecut ceva timp de cand nu am mai postat nimic dar nu am facut nimic pe perioada iernii legat de masina.Acum masina este la montarea kitului de perne.Mi-a luat ceva timp sa ma hotarasc daca sa fac pasul asta sau nu.Tot auzeam ca nu va mai fi la fel,ca va fi barca pe curbe,etc dar majoritatea acestor remarci veneau de la oameni care si-au pus perne Rubena pe o suspensie Ta-Technix. Initial ma hotarasem sa aleg kitul complet de la Air Lift Performance 3P dar... M-am decis sa ii aleg pe baietii de la AFS(Air Force Suspension) care mi-au spus ca nu mi-ar recomanda acel kit deoarece au avut mai multi clienti nemultumiti de acel kit.Le-am explicat ca nu caut sa dansez cu masina sau sa o pun pe burta,pur si simplu imi doresc doar sa o ridic cat trebuie la nevoie pe drumurile patriei si la etapele de drag sa o pot ridica cat este nevoie pentru un maxim de grip,in rest as vrea ca masina sa ramana ca pana acum,la fel de stabila pe curbe. La recomandarea lui Razvan am ales managementul Air Lift 3P cu 2 buteli si 2 compresoare(in caz ca se strica unul sa am rezerva ),un model mai nou de perne asemanatoare cu cele de la Air Lift doar ca acestea se pot ridica mai mult,si o suspensie BS Racing RM Series Type MA care are amortizorul intors invers(adica rotita pentru reglajul confortului va fi jos nu va mai fi sus sub capota),tot la fel cu reglaje pe inaltime,duritate si camber la fel ca cele D2 deja existente si o tija mai groasa decat cele din seria BR. La sfarsitul saptamanii au spus ca ar trebui sa fie gata.Abia astept sa imi raspund la intrebare daca va mai fi stabila sau nu pe perne.1 point
-
Pune doar dimensiunile pe care le ai omologate pe stalpul soferului si pe certificat. PUNCT! Nici o alta dimensiune, fie si un mm.1 point
-
Utila recomandare... omul spune clar ca 10.000 lei pe ambele ar fi peste orice potential financiar al sau, dar tu ii recomanzi ceva la aprox. 17.000 lei.1 point
-
Salutare, Poate nu am fost destul de explicit. Momentan am jante pe 20" model M, cu anvelope de vara, fata 275/40/R20 si spate 315/35/R20. Intrebarea este daca necesita sa cumpar alte jate si anvelope de iarna mai inguste pe 18" sau sa raman pe jantele de 20" si sa cumpar anvelope de iarna pt ele. Precizez ca masina este Pachet M.1 point
-
Am facut un torrent si cu varianta 1xUSB, asadar 1xUSB : https://mega.nz/#!xHIFiChZ!NMhW7RJM_UWhJozfqiUFYextJc80dkTCvii-sp1NPok 3xUSB : https://mega.nz/#!QDBBGarZ!mo5JaXX2eJ0sxaZslVD8A2wQT0zfnN4_yu59flJvNq41 point
-
Nu mi se potriveste, sincer. De obicei merg doar eu si prietena mea in masina, rar 4 persoane. Cred ca seria 7 se adreseaza altei categorii de persoane, care chiar au nevoie de timpul petrecut in masina, pentru a rezolva alte probleme, in timp ce soferul ii poarta la destinatie.0 points
-
nu! nu mai insista pe improvizatii pentru can nu-ti va spune nimeni cum sa le faci. daca vrei sa faci treaba buna, fa-o cum se face! daca vrei carpeli mergi la "coderii" experimentati ca ei iti fac ce vrei tu, doar sa-ti ia banii !0 points
-
0 points
-
0 points
-
trebuiesc montate asa cum scrie in instructiunile de retrofit. montat lm2 + cablaj retrofit + codat masina pentru LCI. inainte de asta trebuie sa indepartezi toate improvizatiile facute si practic sa pleci de la 0, asa cum era masina inainte de a se modifica ceva. PS: nu mai da "UP' daca vezi ca nu ti a raspuns nimeni dupa nici macar o zi. nu asa functioneaza un forum !!! cu siguranta nu ti va raspunde nimeni pentru ca ai dat tu "UP" iar daca ti raspunde cineva, nu o sa fie ceva de luat in seama. "UP" se da cand vrei sa vinzi ceva, nu cand astepti raspunsuri la o intrebare !0 points
-
Pentru ca nu exista OE, daca stii tu vre-un cod OE chiar si OEM te rog sa ne luminezi.-1 points
-
bineintele ca se poate. LE: vad ca ti ai facut cont special sa intrebi asta-1 points
-
N auzi Domnu cĂŁ ținuta e lejerĂŁ la berou d-ra nu se mbracĂŁ cu paltoane pan la muncĂŁ.Si eu la doamna mea la fel ,musai scaunu din dreapta trebe sĂŁ aibĂŁ incĂŁlzire obligat,nu mi se urcĂŁ in auto decat cand e cald,cald ,e pretențioase acuma scuze off-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Domnilor , cred ca ati gresit topicul! Nu vad legatura discutiei cu titlul ”Seria 5 2010-2017”...-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Poate fi de la rulmentul din grup,ridica masina pe elevator ,dezactiveaza dsc dtc si dai viteza,pui pe cineva sub masina sa vada exact de unde vine zgomotul.-1 points
-
-1 points
-
nu ,de vreo 22 de ani ,dar kit-ul ala mi a lasat impresia de kitsch ordinar adunate una cate una de la N distribuitori etc etc 3 piese de pe extern ,2 de la augsburg,3 de la autotal ,6 de la unix si 4 de la taraba de la moldoveni ,NU vine un kit standard care sa aiba un cod OE dedicat ,sa zic asa ,care pe unde s-au gasit .da ,ca proces de fabricatie per toate NU cred ca depaseste maxim,maxim 200 lei maxim ,maxim. wooaw ,10.000 euro de reparat motor !! .sa te bucuri de el si sa pleci la drumuri linistita ,asta iti doresc .-1 points
-
Daca alegi sa cumperi F10 cu 10k euro da, ai sanse sa mai miroasa a trening in el, insa daca iti permiti sa dai vreo 25 de k pe unul o sa fie altceva-1 points
-
-1 points
-
Nu cred ca s a distrus, cel mai bine e sĂŁ ĂŽncerci varianta lui Adrian. Cel mai sigur provine din altĂŁ parte.-1 points
-
deci aia ti au spus ca ti pun farurile adaptive pe masina cu faruri bi-xenon neadaptive si iti functioneaza corect fara sa schimbe si FRM? vad ca au trecut 4 zile si nu ai mai spus nimic-1 points
-
La "experienta" ta ma mir cum de nu stiai ca e acelasi FRM . Trebuie doar sa-si cumpere modulele AHL de sub far...-1 points
-
-1 points
-
-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00