Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/18/19 in all areas
-
Si eu am intrebat la reprezentanta in 2012 cand am luat masina (E90) si am primit acelasi raspuns. Iar cand le-am spus ca vreau sa cumpar ulei mi-au spus ca vine in bidoane de 5 (cinci) litri si ca nu au pe stoc.. In cutie intra 1litru si un pic.. (e90). M-a costat in jur de 550lei. Sunt la al doilea schimb de atunci. Poza mai jos de atunci - ulei nou vs. ulei la 240k km: Se spune ca o imagine face cat 1000 de cuvinte, ai nicidecum sa te increzi in cuvantul dealerului! :artist: :punk: In prezent masina are 394300 km, cu aceiasi cutie de viteze.6 points
-
peste 3-4 ani va fi un avantaj, pana atunci diese-ul se va scufunda la pret daca lucrurile nu iau alta directie si se mentine cea actuala, asa ca din acest punct de vedere nu cred ca va trebui sa isi faca vreo grija. Iar pana atunci, se va fi bucurat de o motorizare misto pe o masina deosebita . Si da, si 3.0D tot greu se vinde ca mai toti se impiedica de impozit de parca ala e marea problema cand de fapt celelalte costuri sunt mai importante si impozitul paleste in comparatie cu ele. Consumul cam ala este, posibil sa mai scada poate putin dupa ce ajungi pe la un 15-20k km, desi break-in-ul motorului a fost facut deja. Eu sub 9 nu am vazut inca in extra-urban, iar urban tot asa, 14-15-16 si tot asa, depinde mult de trafic, stare de spirit .3 points
-
De data asta am fost atent când am descuiat. Se ĂŽnchide dupĂŁ 10-15 minute. Faza e cĂŁ imediat ce descui mașina, re-primește curent. PânĂŁ apucam sĂŁ mĂŁ sui deja pĂŁrea cĂŁ nu s-ar fi oprit deloc.2 points
-
Cât de penibil... Super mașina,Cristi! sĂŁ te bucuri de ea cât mai mulți km fĂŁrĂŁ probleme!2 points
-
Din moment ce ai modificat data din VO implicit trebuie schimbati pinii in modul. Altfel, cu data de nLci , iti functionau ok farurile dar la stopurile de Lci nu iti functiona al 2lea bec de frana.1 point
-
1 point
-
se modifica , nu conteaza ce faruri pui, LCI sau non LCI1 point
-
rezolvarea este foarte simpla dar nu ai citit documentul oficial de retrofit: For all cars. Dismantle plug X12 from the light module and reconnect the cables as follows: – pin 25, GR/GN, to pin 63 – pin 40, GR/BL, to pin 111 point
-
Ai modificat si data din VO pt facelift? La facelift sunt alti pini dr alimentare pt angel eyes.1 point
-
Concesionar BMW Canada care de fapt asigura service garantie si post-garantie ptr BMW. Multumesc mult , asa este , in Ca unde locuiesc nu se repara nimic, la gunoi si altul nou. Mi-au inlocuit demarorul cu unul original nou plus o baterie originala noua si am platit 1700$ canadieni. Nu ma plang caci nici salariale aici nu sunt Ca in Ro dar , si aici, numai la dentist si garaj sai nu ajungi Ca vei lasa o mica avĂŠrĂŠ.1 point
-
S-a rezolvat problema, era intr-adevar de la portiera, se dezlibise putin folia de antifonare. Am observat cu greu scurgerea la spalatorie.S-a rezolvat cu putin cauciuc butilic. Multumesc celor care au rupt din timpul lor pentru a-mi da un sfat! Avea dreptate Myx.1 point
-
Salut..am fost ocupat in ultimul timp . Atat a fost masina , am extrasele cu factura . Ca idee , cu f10 in acelasi regim de condus urban/autobahn cu un plin faceam 750 de km , cu asta fac 650 . Acum am si impinso la maxim , sa vad ce poate . In orice caz , sunt tare incantat de masina .1 point
-
Ca tot am vorbit de consum, astazi cand am plecat de acasa am pus-o pe EcoPro si am lasat start-stop pornit (de obicei il opresc). Pe acelasi traseu, mers la consum, F10 scoate tot pe acolo. Avand in vedere media de viteza (astazi a fost putin mai aglomerat), consider ca este un consum bun, nimic de speriat.1 point
-
3-ul l-am avut eu, 245/45/18 98Y XL, sunt silentioase, categoric de asta nu m-am putut plange. Partea mai slabuta e uzura care e destul de pronuntata in primii 15k km dupa care pare ca incetineste. Eu am scos din ele vreo 35k km, mai aveau cca 3.5-4mm cand le-am dat jos, insa chiar si la gradul asta de uzura erau tot silentioase, fara crapaturi in perete sau alte defecte in afara de uzura. Ca si grip, super bune si predictibile, pe o masina de 2T au de munca si sunt supuse unui stres mare cand o duci catre limite dar fac fata cu brio. Ca si nivel de zgomot, doar Sava Intesa UHP2 mai are 68DB, in rest cam toate sunt pe la 71-72Db. Acum trebuie sa cumpar iar si iau in considerare Sava.1 point
-
Am auzit-o si pe asta, dar gandeste-te putin, de ce sa iti ia banii pe un schimb de ulei, cand pot sa iti ia banii pe o cutie noua de viteze??? Zic si eu... Chiar nu stiu ce sa mai cred.. , incerc sa-l schimb la 150k km daca nu vand masina pana atunci1 point
-
Nu cred,mai dureazĂŁ cel puțin 20 de ani sa ne facem si noi “ verzi”, uite in configurator pe Germania la seria 1 ,cele mai vândute la flote,au 4 oferte la diesel,116,118,120 si 125.Nu poți sa scapi așa repede de sute de mii de mașini,intr un timp relativ scurt,e imposibil,mai ales ca ei produc diesel in continuare,doar nu sunt fraieri sa cheltuie bani aiurea. Au si ei in câteva orașe,fac experimente, euro 6 ĂŽncĂŁ nu este interzis,dar e cale lunga pana la scoaterea de pe piața a motoarelor diesel.La noi,ce sa mai zic,ĂŽncĂŁ ne cacam in grĂŁdina,ce dreq..1 point
-
Conduc masini de 16 ani si nici nu stiam ce inseamna o pana sau cum arata o galma, asta pana sa am anvelope cu peretele de vreo 8 cm. Ce e sub 10 cm e pericol total la noi. Nu stiu unii pe ce drumuri merg, dar daca te prinde vreo ploaie prin vreo zona cu drumuri proaste unde nu prea stii gropile, mult succes, eu numai vreau sa fiu in situatia aia. Anul trecut mintile luminate de la noi au decupat intre Drajna si Slobozia toate gropile facute peste iarna, tot sa fi fost vreo 40-50 de decupaje in 10 km si o greseala a fost suficienta sa dristrug 2 anvelope, abea m-am tarat pana in Bucuresti cu masina si aici vorbesc de RFT-uri care cu toata rezistenta lor tot nu fac fata la ce gasesti pe la noi.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
ori faci operatiunea completa ori nu faci deloc! nu poti face pe jumatate pentru ca vei sfarsi cu niste faruri fixe si ne-folositoare. a monta farurile fara a monta sistemul de reglaj e o mare idiotenie atat in dezavantajul tau cat si al celorlalti participanti la trafic. daca treci de la Bi-Xenon la AHL trebuie sa schimbi (pe langa faruri) si calculatorul de lumini FRM (cu un FRM3R E70 AHL) precum si sa modifici instalatia de la faruri si FRM. acelasi lucru e valabil si pentru farurile LED Adaptive (FRM3R E70 VDM trebuie aici). daca nu esti dispus sa faci modificarile astea atunci monteaza ti tot faruri Bi-Xenon si vor fi plug and play1 point
-
1 point
-
https://uk.autologic.com/news/bmw-n43-engine-oil-pressure-control aici este un tutorial despre aceasta eroare. am verificat presiunea la relanti cu ista+ si este constant ~1.5 bar. maine ma duc sa verific presiunea si cu manometrul. daca iese tot 1.5 o sa ma uit daca nu este obstructionata vreo conducta si daca nu schimb acea piesa.1 point
-
Eronat, sorry mate, .. nu speria oamenii degeaba.. Presiunea uleiul variaza in functie turatia motorului. Set point value arata/descrie altceva. Stii ca set point value se poate modifica daca ai acces la/cu instrumentele necesare? Batem pariu ca si la masina ta tot presiune de cam 2 bari ai la RELANTI!?1 point
-
Salut. In curand urmeaza sa-mi achizitionez o masina si voiam parerea posesorilor si a cunoscatorilor despre cele mentionate in titlu. Am cautat diferite post-uri, am citit diferite opinii, dar de cele mai multe ori discutia se indrepta in alta parte. Intr-un buget de aproximativ 8-9000 euro am luat in considerare prima data e90/e92(de preferat) 325i, generatia cu motorul de 2.5 litri. Dupa ce am mai citit cateva posturi am inteles ca diferenta foarte mare de consum intre 325i ul de 2.5 litri, 325i ul de 3.0 litri si 330i nu ar fi foarte mare, ba chiar unii utilizatori sustineau ca au un consum mai bun pe 330i.Ma intereseaza diferenta de fiabilitate intre cele mentionate, cu toate ca din ce am citit ar fi destul de fiabil cam tot ce tine de motoarele aspirate in 6 cilindri de la BMW. As mai dori un consum mediu real pentru fiecare, intr un oras nu foarte aglomerat si o mica parte in Bucuresti. Nu in ultimul rand, recomandari de la voi in ceea ce priveste fiecare model, argumentat, desigur. Si ca sa spun de acum de ce nu am luat in considerare un diesel, pai pe scurt, la bugetul asta sunt cu foarte multi km si foarte tintite de samsari. Astept si sugestii diesel, sustinute. Multumesc! Mentionez ca am aproape 20 de ani si aceasta este a doua masina. Nu as vrea,totusi, sa vad comentarii de genul "bemveul la varsta asta".0 points
-
Ai verificat daca au pus uleiul la semn? Daca da este posibil sa fie din cauza uleiului. Sa nu fie pe standardul celui recomandat pentru masina ta. Ce ulei au pus? In unele cazuri mai da fum albastru si de la filtrul epurator infundat.0 points
-
Este cunoscuta problema la motoarele astea, ar trebui sa dai baia jos si sa verifici sorburile, s-ar putea sa iti gasesti bucatele din patina de la distributie, este facuta din plastic si se rupe, iar restuile infunda sorburile si nu isi mai trage ulei destul. Cel putin la mine asta a fost problema, si mi-am batut ceva timp capul cu ea pentru ca nimeni nu iti desface distributia pentru inspectie este destul de nasol pozitionata. Dar poate fi si altceva, eu personal am schimbat senzor de presiune tot, si la fel aveam probleme ... pana cand am dat de un mecanic care mi-a puso pe elevator a da-t jos baia, mi-a desfundat sorburile si ma trimis acasa cu taxiul sa imi iau bani de distributie . Vezi ca mai sunt ceva posturi pe aici despre asta mai citeste un pic .0 points
-
iar aberezi! masina cu faruri Bi-Xenon are FRM3R E70 XE masina cu faruri Bi-Xenon Adaptive are FRM3R E70 AHL0 points
-
da, cred ca a fost 49.000, insa poate pretul de lista nu a fost 88.000 pt ca asta ar fi insemnat optionale de 32.000, pretul standard al masinii fiind de 56.000(raportat la lista de preturi din germania de unde ai luat tu masina). si nu prea sunt acolo optionale de 32k...din cate imi dau eu seama, pare ca nici climatizare pe 4 zone nu are, nici harman, nici vopsea metalizata, nici piele nappa, nici piele pe bord...deci nu prea ar fi ce anume sa fi costat 32k extra. mi se pare neverosmil un discount de 45% dupa 25.000km. nu se devalorizeaza nicio masina astfel si nici societati de binefacere care vand bmw nu exista. poate nu ai fost tu atent la detaliul pretului de lista. poate 75k sa fi fost(adica optionale pe la 19k) si atunci pare apropiat de realitate. nu ma intelege gresit, nu aduc nicio critica, masina fiind foarte misto, doar cred ca nu ai fost tu atent la pretul de lista.0 points
-
vise de 250km/h, la fel ca retrofitul la NBT...daca toti prindeau cu 163-184cp +250km/h, pai cei cu +240cp ar trebui sa faca shushu pe F16 ) si daca toti ar trece asa simplu de la CIC la NBT, eu as avea EVO8 ) uite aici care este eroarea la 165km/h...la 250 pe bord...se mareste semnificativ-1 points
-
O ho, ce diferenta !!! 2 bar in loc de 3,7 bar Trebuie sa te pregatesti de un alt motor-1 points
-
la astfel de discounturi, practic iti dai seama de profiturile exagerate si anormale ale producatorilor la pretul de lista si, deopotriva, faptul ca ceea ce vand ei a fi premium, nu prea e astfel, pt ca ce e premium atunci cand iti permiti sa tai zeci de procente din pret?! cred totusi ca de cativa ani este prielnic sa cumperi bmw, si tocmai de cand au pierdut pozitia de lider de piata in favoarea celor de la Mercedes. Cei de la BMW practic au ajuns la nivel de prostitutie in a scapa de masinile pe care le produc, indiferent de adaosul commercial, doar sa recastige treptat notorietaea si sa reuseasca sa se apropie ca vanzari de Mercedes. eu, cand am luat masina , mi-au dat 20% discount la masina pe comanda(decembrie 2016 cand abia aparuse lista de preturi), iar Mercedes pt E klasse imi dadea 5% cu greu-1 points
-
Eu in 10 ani n-am taiat o anvelopa. Nu stiu cum reusesc unii asemenea performante. Am luat groapa pe a2 de a borat amortizorul tot uleiul din el, dar janta si anvelopa n-a avut nimic. Bine, cunosc persoana care a taiat 2 intr-o saptamana, dar la ce stil de mers are ma mir cum de n-a "taiat" masina. Conteaza cum mergi, atata tot. In fine, deja poluam topicul omului.-1 points
-
Nu cred ca exista Connected Drive in 2012. Mașina trebuie sa fi fost fabricata dupĂŁ luna a 4-a 2014 parca.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
La "experienta" ta ma mir cum de nu stiai ca e acelasi FRM . Trebuie doar sa-si cumpere modulele AHL de sub far...-1 points
-
-1 points
-
Scurgerile de pe langa injectoare poate fi si de la injectoare. Eu am avut probleme cu 2 dintre ele, am schimbat garniturile si acum e uscat. Am schimbat inainte si filtrul epurator dar la mine a fost de la injectoare. Eu as zice sa schimbi filtrul epurator cu unul nou tip vortex, sa schimbi garniturile la injectoare si eventual si busonul de la ulei, vad ca scapa.-1 points
-
-1 points
-
-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00