Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/21/19 in all areas
-
9 points
-
MĂŁ aștept sĂŁ se toarne cu minusuri, dar pânĂŁ nu ne ĂŽnvĂŁțĂŁm minte sĂŁ cumpĂŁrĂŁm doar de la magazine/service, doar cu facturi și garanție scrisĂŁ și sĂŁ evitĂŁm "oferte" obscure pentru 50 lei ĂŽn plus nu știu de ce ne mai mirĂŁ ceva de genul. N-am dovezi cĂŁ așa a fost sau cĂŁ face omul ceva dubios și nici nu insinuez asta. N-am nimic cu nimeni; ĂŽnțeleg cĂŁ nu ne scĂŁldĂŁm ĂŽn bani și BMW nu e o mașinĂŁ ieftin de ĂŽntreținut, dar mai trebuie sĂŁ ne și asumĂŁm câteodatĂŁ alegerile. Nu e ceva normal sĂŁ deții un BMW, la fel cum nu trebuie sĂŁ fie un standard sĂŁ ai un autoturism. Culmea și eu am apelat de multe ori la diverși de-a lungul timpului. E ĂŽnsĂŁ un sport de care ĂŽncerc sĂŁ mĂŁ las. Nu e ușor, dar voi ĂŽncerca mĂŁcar. Recondiționare/reparație mai ales ĂŽn era consumerismului exagerat va fi pe cale de dispariție cel mai probabil.8 points
-
Masina importata personal in Decembrie 2015 la aprox. 73.000km din Japonia in UAE (tara de rezidenta la acel moment) A circulat pana in August 2018 in UAE pana la aprox. 96.000km. Importata in Romania in August 2018. Masina se poate vedea in Iasi, este parcata subteran si nu a circulat pe timpul iernii. Model pastrat in conditie originala din toate punctele de vedere, folosita 90% in weekend. Documentatie care atesta schimburile de consumabile/piese de cand sunt proprietar. Serie sasiu: WBADT61060CJ50264 An fabricatie : 09/2001 KM la 20/02/2019: aprox. 97.500 Alte poze : https://postimg.cc/gallery/1hzlhd1d4/ Lista optiuni:Mdecoder.com" Pret: 6900E negociabil. Tel: 07575828426 points
-
Am trimis la domnul de pe forum urmatoarele : - EGR + Racitor de Bmw E90, motor N47 , 177 cp. - Galeria de admisie. Egr de curatat, si schimbat racitorul. Galeria de admisie pentru curatat cu ultrasunete. EGR-ul meu a avut racitorul blocat, mi-a dat domnul altul, care este spart si curge antigelul pe langa el. ( a zis ca este "tipla" ). Galeria de admisie a venit curatata, dar tot mai are mizerie vizibila in ea. Deci situatie neplacuta. Am inteles ca nu a avut clienti nemultumiti, eu voi fi primul.4 points
-
Daca masina este fabricata in iunie are probabil ilevel 18-03-5xx deci ai nevoie de un update de ilevel in reteaua BMW. Pentru a lamuri putin logica acestor ilevel-uri, BMW face 3 update-uri majore anual in martie, iulie si noiembrie si intre ele scoate doar patch-uri functie de necesitati. Nivelul de ilevel este destul de simplu de inteles, 18-07-5xx inseamna ilevel din iulie 2018, ultimele 3 cifre determina daca este un ilevel de baza sau un patch. Nivelul de baza intotdeauna se va termina cu cifra zero de ex 520, dupa care apar patch-urile 521,522, etc. O masina cu ilevel 18-07-520 inseamna ca ori a fost fabricata in intervalul 15.07.2018 - 15.11.2018, ori a beneficiat de un update la reprezentanta in a doua jumatate a lunii iulie 2018.3 points
-
Doamnelor ,domnisoarelor si domnilor, Singura data cand am fost dezamagit de E91 meu a fost cand domnul Martinez mi-a dat diagnostigul EGR blocat la masina.Blocarea spunea el s-a produs pe o pozitie intermediara (nici inchis nici deschis) si asta poate ca era motivul pentru care nu aveam erori.Masina parca era mai lesinata decat o stiam eu.La intrebarea mea ....Curatam,deblocam ? raspunsul a fost transant si direct......nu se poate!!!! ,el a incercat de multe ori,cu tot felul de solutii si rezultat zero.Poate mai salvez supapa EGR(aia de plastic) care poate ca a scapat deoarece blocajul nu este de mult si ea nu s-a ars incercand sa inchida/deschida.Am insistat ca poate ,poate si spunea ca el poate incerca dar se va rupe tija aia in interior .....adica o sa arate ca fiind deblocat....... si el sa fie stricat. Prietenul Supapa care era langa el a aprobat 100% cele spuse.Am fost invitat sa incerc ......aveau minim 5 prin garaj,chiar unul de F30 putin fisurat....absolut functional dar surpriza......nu se poate suda.Rezolvarea a fost o comanda de piesa noua si masina merge mult mai bine acum. Deci am una bucata racitor stricat ca sa nu uit cat de ieftine sunt piesele de BMW .....si probabil daca vreau sa ma apuc de deblocat racitoare EGR o sa am material destul de la prietenii Supapa si Martinez. Nu puneti botul la vrajeala curat Racitor EGR........se merita doar la savarina.In dorinta lor de a iesi din foamea care i-a lovit unii sunt in stare sa deblocheze si legatura din molecula de CO2,situatia din justitie,Ucraina sau Iraq. Supapa si Martinez sunt 2 baieti care au facut peste 1000 distributii la masini marca BMW.3 points
-
RTTI functioneaza pentru toate masinile fabricate dupa 07/2012 daca sunt indeplinite simultan urmatoarele conditii: - navigatia de pe masina este NBT sau EVO (sau variantele lor business SA606 HU_ENTRYNAV/2); - masina este echipata din fabrica cu modul telematics TCB sau ATM; - serviciul RTTI este activ (presupune ca masina este inregistrata pe un cont Connected Drive)***; - hartile de navigatie sunt minim NEXT 2018-2, EVO 2018-4, sau variantele pentru HU_ENTRYNAV/2; - ilevel-ul masinii este minim 18-11-5xx pentru masinile cu NBT/HU_ENTRYNAV si 18-05-5xx pentru cele cu EVO/HU_ENTRYNAV2; *** toate masinile noi care au in optiuni 6AK - Connected Drive Services au 3 ani serviciile gratuite, dupa 3 ani se pot extinde contra cost pe un portal Connected Drive din orice tara din Europa mai putin cele adaugate la sfarsitul lui 2018 printre care si Romania. Pentru Romania, CD Store va fi disponibil pana la sfarsitul lunii Martie 2019 daca nu intervin alte intarzieri.3 points
-
Ce sĂŁ zic ,gusturile nu se discutĂŁ ,dar eu o lĂŁsĂŁm originalĂŁ despre calitatea lucrĂŁri se vede ca sunt fĂŁcute bine ,aĂâ˘teptĂŁm rezultatul final Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk2 points
-
el are nevoie de ulei BMW LL-04 nu de LL-01 ce i-ai oferit in link Daca chiar vrea Shell, sa caute Shell Helix Ultra ECT 5w30 https://www.emag.ro/ulei-motor-shell-helix-ultra-ect-c3-5w30-4l-5011987005730/pd/DRDX17BBM/?ref=related_items_ml_1_3&provider=google&recid=rec_golang_42_7088dc664fb666f6498035ee02de5deb_15507768092 points
-
2 points
-
omul e de pe forumul softpedia, si-a inchis vreo 4 conturi (usere) acolo. Vik71,viks,vio1971,vics ... etc Acolo avea mania cu detectoare de radar Se dadea cand din Braila cand din Galati. De evitat2 points
-
Multumesc frumos de raspuns, pe hartie apare ca schimbata acum sa vedem si cand apare masina, sper sa ne dam seama dupa cum arata motorul2 points
-
Daca erai constient de problemele motorului, si aveai dubii in ceea ce priveste riscul ruperii lantului, ai cumva impresia ca vreun cvorum am forumului va emite un edict in ceea ce priveste masina pe care tu spui ca ai achizitionat-o la un pret bun, si vei fi ferit de orice incident? Este evident deja pentru oricine ca o masina uzata este o masina uzata, indiferent de marca, suplimentar la motoarele N47 exista riscul ruperii lantului (documentat in diverse topicuri pe forum/internet, etc.), te astepti ca cineva in fata monitorului sa evalueze daca motorul a fost schimbat sau nu mai bine decat prietenul tau care este mecanic la o reprezentanta (daca am inteles bine)/dovezile din istoricul masinii, care il poti obtine la reprezentanta, daca esti proprietar, sau in alta forma online contra unei sume modice. Actiunea de a colecta opiniile utilizatorilor (care sunt intotdeauna subiective, si care oscileaza de la N47 un motor de rahat pana la cei ce sustin ca au 250.000 km rulati cu acest motor si in acceptiunea lor functioneaza ca nou, trecand bineinteles prin categoria celor ce vad conspiratii ale BMW AG, si cei ce folosesc uleiuri magice ce reduc spre zero riscul defectiunilor mecanice) nu poate cea mai bun alegere. Nu este de negat faptul ca puterea scazuta de cumparare a romanilor coroborata cu dorinta de a se alinia, chiar artificial,la standardele de viata ale unor popoare nu foarte departate geografic a determinat o explozie de achizitii second hand in detrimentul celor noi, ca exista o anumita cultura tehnica, expertiza in ceea ce privesc anumite reparatii (datorate inca mainii de lucru ieftine) vs valoarea de inlocuire, dar raspunsul la indoielile tale nu il vei gasi , cu certitudine, pe forum.2 points
-
BMW a schimbat furnizorul de date RTTI, am pus un post acum cateva saptamani aici daca imi amintesc bine. Asta e si motivul pentru care masinile au nevoie de update de ilevel, in versiunile mai vechi nu exista layerul specific TomTom in ADAS. Momentan integrarea pe portalul web nu mai este functionala. RTTI in masina este acum furnizat de TomTom, pe aplicatiile iOS/Android este inca Here dar se va trece in curand la TomTom iar pe portalul web va fi TomTom dar nu este inca integrat si nici prioritar.2 points
-
2 points
-
M550'ul a plecat din "familie" acum 3 zile ... ieri s-a dat si E60'ul ... momentan sunt pieton ... sper ca pana la sfarsitul lunii sa se rezolve situatia2 points
-
Chiar asa.....mai ai si magazin de piese si cunosteai problema cu motorul N47 de kkt.2 points
-
2 points
-
Salutare ! Vreau sa va impartasesc si eu experienta mea cu achizitia unui BMW 525XD LCI 2013 achizitionat in 2018. Aveam un BMW e39 525DA din 2001 si m-am gandit sa trec si eu la noua generatie F10. Am gasit un BMW F10 525XD LCI din 2013 recent adus din Germania cu 180.000 km la bord. Am verificat istoricul de service, totul normal intervale regulate de servisare, masina arata bine, mergea bine si m am decis sa o iau dar nu inainte de a face si o verificare specifica pt cumparare la reprezentanta BMW. Zis si facut, m-am dus la reprezentanta Auto Cobalcescu din Bucuresti, am platit 350 lei si mi-au spus fara sa imi dea nici o hartie ca masina nu are probleme, a avut doar o eroare la 160.000 km si de atunci nimic, dar trebuie sa ii fac schimbul la uleiul de la cutie, diferentiale, etc ca la km care ii are asta se recomanda. I-am pus sa-mi faca o oferta care m -a naucit bineinteles si am plecat linistit. Am cumparat masina si am facut o programre sa ii schimb uleiul, filtrele la Bimmer Service. Am mai mers cateva sute de km cu masina si au inceput problemele: - eroare AD BLUE FAULT, care disparea dupa ce opream masina si o porneam a doua zi; - miros ulei ars in habitaclu; - zgomote ciudate in zona rotilor fata cand se virau rotile pe loc; La service cand m-am dus sa schimb uleiul am prezentat problemele, iar mecanicii au constatat urmatoarele: -scurgeri de ulei de la garnitura capacului culbutorilor; - racitor EGR fisurat, pe unde se pierdeau gaze; - eroarea de la AD BLUE nu au putut sa o diagnosticheze ca nu au electrician; - zgomotele de la roti proveneau de la caseta de directie, dar nu se puteau rezolva decat cu inlocuirea casetei (7.500 ron); - joc la roata din dreapta din cauza uzurii bratului superior; Am hotarat sa schimb uleiul la motor, filtrele, sa verific galeria de admisie avand in vedere ca eroarea de la 160.000 km era de la o clapeta de admisie si in final a dus la curaterea galeriei de admisie care era plina de depuneri si schimbarea clapetelor constatand ca o clapeta de admisie era rupta si aproape sa fie trasa in blocul motor, sa inlocuiesc Egr -ul si sa schimb garnitura la capacul culbutorilor. Dupa ce am efectuat aceste operatii tot nu s -a rezolvat cu scurgerea de ulei de la capacul culbutorilor, eroarea de la AD BLUE aparea din cand in cand si bineinteles zgomotele de la rotile din fata au ramas. M-am dus inapoi la service si mi-au spus ca scurgerile sunt din cauza faptului ca s-a ovalizat capacul de la culbutori ( platic fiind) si trebuie inlocuit, ba mai mult mi s-a recomandat si schimbarea in intregime a galeriei de admisie, cu eroarea ad blue au dat din umeri, desi in istoricul de service din Germania la 160.000 km era inregistrat faptul ca a fost inlocuit tot sistemul de AD BLUE. Daca mai luam in considerare ca masina nu avea distributia schimbata va dati seama la ce costuri se ajungea in final. Dupa toate cele intamplate am regretat vanzarea BMW E39 care functiona perfect la 250.000 km, am vandut bineinteles masina in pierdere cu vreo 3000 eur, desi investisem vreo 1500 eur, mergand cu ea doar 2000 km. In concluzie vreau sa spun doar atat: -service -ul de la reprezentanta m-a dezamagit total, ba chiar am vrut sa ii actionez in instanta pentru superficialitatea constatarilor; - noile modele BMW sunt pline de plastice si piese de proasta calitate care trebuiesc inlocuite dupa nu prea multi km rulati si care implica costuri mari, iar electronica da erori greu de diagnosticat, dar cu consecinte grave(in cazul erorii de ad blue acesta ducand la infundarea prematura a filtrului de particule). Desi eram un fan declarat BMW nu voi mai cumpara niciodata aceasta marca si la fel ii voi sfatui pe toti cunoscutii !1 point
-
La traficul de aici de la noi bara la bara in oras si vara destul de torida pentru protectie motor mergi pe 5w30. Nu locuiesti in afara unde ai autostrazi si strazi libere in oras ca sa poti baga 0w301 point
-
Rog respectuos toata lumea care imi citeste topicul sa il citeasca cu atentie in primul rand si sa incerce sa imi dea raspunsuri concrete...m-am saturat sa mi se raspunda cu alte intrebari si nici in polemici nu vreau sa intru cu nimeni....Daca ai fi citit ai fi vazut ca sa discutat de schimbat cu un motor nou....Daca ma intrebi daca a fost schimbata distributia la un motor nou atunci as prefera sa abtii.... Nu mai vreau intrebari gen de ce ai cumparat-o....Am stiut foarte bine ce probleme pot intampina si in caz de ceva le voi rezolva tot pe banii mei....nu o sa intru pe forum sa cer nimanui nici un euro in caz ca ia foc sau mai stiu ru ce....nu inteleg de unde atata ofensare numai pt ca am zis ca e un motor nu prea fiabil...Da asa e n47 dupa parerea mea personala este un motor prost fata de cele de generatie mai veche....e o parere personala si atat!1 point
-
What i've found out until now for BMW M47 engine : - water pump thermostat opens at 88 degrees - the fan runs on HIGH speed if A/C is started - the fan runs on HIGH speed if temperature reaches 97 degrees Celsius - the system tries to keep the engine between 95-97 degrees Celsius - the cap of the expansion tank is rated at 1.4 bars - water boiling point at 1.4 bars is 109 Celsius degrees de pe un forum de afara , culmea scrisa de un roman1 point
-
Dar la E60 ai cateva comenzi audio: Radio, CD< Navi si cam atat. NU te gandi ca vb cu masina asa cum vb cu Siri1 point
-
pune un ulei 5w30 cu norma BMW LL-04 , Fuchs Titan GT1 Pro C3 XTL 5w30 sau Valvoline synpower MST C3 5w30 Neaparat filtre Knecht Mahle. daca zici ca are schimbat distributia,n-o mai schimba a 2-a oara1 point
-
La apogeul Bamboo-ului se ascultau manele de catre tiganii care mancau McMici la 5 dimineata :goodjob: Tare rau M2-ul, e spectacol la drift1 point
-
Am facut astazi resoftare generala la BanatCar, pe garantie. Clima pare sa mearga bine acum, nu vad alte schimbari.1 point
-
Masina ta ma face sa-mi fie dor de fostul e46 buna masina a mai fost, nu mi-era frica sa merg cu ea distante mari LA astea mai noi nu sti clar , poate o distributie , poate un egr ia foc.. d-astea normale1 point
-
Este o vorba *decat un plastic nou, mai bine un fier vechi*. Deja masinile au prea multi senzori, ce se pot *supara* sau defecta din cand in cand si nici sa te mai misti cu masina nu poti. Poate ai avut ghinion, totusi. Daca schimbi pe o masina echivalenta gen A6 sau E klasse, nu cred ca situatia va fi diferita. Depinde de noroc, cand alegi o masina SH. Eu ma uit ca sunt colegi cu masini noi noute si care tot au probleme, dar macar acolo nu-si bat ei capul, se duc la reprezentanta si o lasa acolo pana e gata si gratis. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Dezamagirea initiatorului trebuie privita prin prisma faptului ca a inlocuit un model bmw mai vechi, cu altul , mai recent, ale carui probleme tehnice nu au fost identificate/neglijate intr-un service BMW, cum in mod normal ar trebui sa fie comunicate potentialului cumparator (de ce.....ajungem sa facem niste analize 5 why's/fishbone si tot nu vom identifica cauza radacina), cat si faptul ca masina "mai noua", cu rulaj inferior, prezenta niste probleme tehnice pe care nu le-a intalnit la modelul anterior. Cred ca morala este ca din anumite puncte de vedere , fiabilitatea scade, si masinile uzate devin din ce in ce mai de evitat (stiu ca nu sunt in asentimentul tuturor cu aceasta afirmatie). Pe mine altceva ma deranjeza, pe langa aceasta scadere de fiabilitate prezenta cam la toate marcile (cred ca la coreene si dacia vezi un progres,sau macar nu o scadere), si anume faptul ca platim din ce in ce mai mult pentru autoturisme. Nu neg ca in fiecare an autoturismele devin mai complexe, au mai multe sisteme de siguranta/anti-poluare, multe obligatorii, si stiu ca si zona euro sufera anual de o oarecare inflatie, insa nu mi se pare fair-play sa platesc la fiecare achizitie mai mult, si sa primesc din ce in ce mai putina fiabilitate/durata de exploatare. PS: in statistica de mai jos, Romania nici nu prea apare, deoarece inca nu suntem o piata dezvoltata/matura https://www.statista.com/statistics/425095/eu-car-sales-average-prices-in-by-country/1 point
-
Mai scriem câte ceva ,nimic important de menzionat ,am resetat ceasurile de 335d ,acum au Vin-ul masini ,din pacate cum deja stiam au rãmas km de la frm sau ceasuri nu stiu sigur care ,am 70k mai mult ,deocamdatã nu am nici timp nici resurse pentru a deschide Cas pentru a da Înapoi km . Am mai pus si leduri pe retro si pe cornering pe care le am codate pe fazã lungã si cam atat. Sunt programat pe 9 martie la Bmw Procar pentru a-mi fi Înlocuit un circuit la o rezistenta care dupã spusele poate sa ia foc . Câteva poze. Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
Astazi a primit prima spalare corespunzatoare. Ieri cumparasem o masina de spalat Bosch, care am fost nevoit sa o returnez dupa 2 ore deoarecw era defecta. Mi-am stricat toata ziua. Am luat un Stihl si isi face treaba cu brio.1 point
-
3 luni poti prelungi serviciile la oferta cu 1 EUR/ luna din ConnectedDrive DE. Dupa aceste 3 luni am cumparat "Remote Services" cu 35 de EUR/12 luni. Au si RTTI la 1 EUR. Nu ma mai tenteaza. L-am incercat o luna. Cu Waze in masina, RTTI-ul devine useless. Spor la toti!!!1 point
-
Incepand de pe 13.02.2019 am observat ca portalul CD Germania este disponibil si in limba engleza fapt ce usureaza foarte mult utilizarea sistemului. Am activat cam toate serviciile CD disponibile pt masina mea si pana acum sunt multumit de functionabilitate. RTTI am observat ca este din ce in ce mai precis in oras. Nu la nivelul Waze-ului dar satisfacator totusi. Serviciile remote sunt interesante am programat masina din aplicatia CD sa se incalzeasca la o anumita ora si am transmis fara probleme trasee. Dupa fiecare traseu parcurs primesc o notificare din aplicatie cu durata traseului, cantitatea de combustibil folosita etc. Deasemenea masina se pare ca invata destinatiile cele mai des utilizate. Am putut deasemenea sa transmit ETA catre o alta persoana. Avand activat CarPlay-ul pot activa Siri foarte usor ca sa caut de exemplu o destinatie si daca respectivul obiectiv are pagina online cu adresa implementata pot transmite (exporta) adresa direct catre navigatia masinii cu un simplu clik.1 point
-
Cum dracu sa o mariti cu probleme !!! O dai la jumate de pret daca esti om normal si nu ascunzi problema deci nu este nici o afacere.1 point
-
Nu e vorba de graba, dar targetul de client e restrans tare. Cine are bani de impozit la 3000, nu face parte din categoria care da 7-8 mii pe e90 ci isi ia masini mai scumpe si mai noi. E un coleg pe forum care vinde de 2 ani un x6 )) Ma rog, nici el nu se grabeste.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pai bemveul abia la 200 de mii de km isi face rodajul, unii chiar zic ca merge ca nou.1 point
-
Deci pana la urma e masina de bibilit nu daily car cum spuneai mai sus. La 4300km intr un an...sa fim seriosi, mai mult o speli decat s o folosesti )1 point
-
Aduc la viata un topic deschis mai demult. Daca tot facem curatenie la motor este randul intercoolerului. Stie cineva un DIY pentru asta?1 point
-
1 point
-
severin, sa moara capra vecinului. Uita-te la tine in ograda de cand incerci sa vinzi E90-ul.1 point
-
1 point
-
Este nou inseamna. frumoasa masina, sa te bucuri de ea si sa o rodezi cum trebuie, altfel bagi ulei in ea ca la motoarele in 2 timpi!0 points
-
Da, se poate schimba limba comenzilor prin vocale prin instalare si codare. Cauta pe forum, SKW e ft priceput si te poate ajuta!.0 points
-
Doar cine are calitatea de a avea dusmani are bmw. In zilele noastre nu ai cum sa nu ai dușmani cu propulsia ĂŽmpingându-te ĂŽn viitor! Din cauza stresului si a numarului Crescut de Dușmani, doar oamenii aleși sunt nevoiti sa apeleze si la pansamente cerebrale! :frantics: :frantics: :frantics:0 points
-
Au ajuns atat bara fata cat si bara spate. Arata demential, saptamana viitoare le trimit la vopsire. Baietii au facut o treaba foarte buna. Am decis sa trimit barile originale la modificat pentru a mentine prinderile originale. ATENTIE ! Barile nu sunt puse la linie ( NU SUNT ASEZATE DELOC ). Asteptarile finale :0 points
-
Ai terminat de curatat admisia si EGR-ul cu racitorul de gaze, de intrebi de intercooler? Pentru ce sa il cureti. Crezi ca este asa de infundat. Stii ce rol are intercooler-ul? Iti spun sigur ca nu merita sa il cuteti.-1 points
-
Revizia la fiecare 15K km - Pune BMW 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04 sau Castrol 5W30 Full Synthetic long life si nu ai treaba. Filtre Mann sau Knecht-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00