Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/22/19 in all areas
-
In ideea de a mai sterge praful pe aici, am facut cateva poze. Am schimbat placutele fata, am montat ceasurile de LCI care imi plac foarte mult, si am mai si montat mud flaps pe spate. Pentru ca aveam deja cablu tras in torpedou pentru ipod, de curand am luat unul si ma bucur de muzica fara o borseta cu cd-uri ) Am fost de revelion pana la Istanbul si retur, urmand ca in Aprilie sa mai bag o tura. Urmeaza colantare trimuri exterioare, update la panou clima high si inlocuit+revopsit bara fata cu una de M. 311.000KM si programul rabla e inca departe http://i.postimg.cc/pVCL42WC/IMG-4764.jpg http://i.postimg.cc/05BLb3cx/IMG-4766.jpg http://i.postimg.cc/GtVNV8H9/IMG-4768.jpg http://i.postimg.cc/636Dvxk6/IMG-4769.jpg http://i.postimg.cc/ZnQtmsDb/IMG-4770.jpg http://i.postimg.cc/hjCN83nL/IMG-4771.jpg http://i.postimg.cc/W32Pwkkv/IMG-4772.jpg http://i.postimg.cc/rpMHBLFG/IMG-4786.jpg4 points
-
2 points
-
Eu sper sa continue . Vrem sa fie si in .ro “ca afara” dar anulam filtre , mergem cu un nor de fum dupa noi , ni se rupe de noxe ... Si ar fi interesant daca ar verifica si xenoanele puse artizanal, faruri care bat prin copaci etc.2 points
-
Tie la recall iti vinde codul nu piesa. Piesa exista si are doua coduri. Unu cu bani si unu fara. Normal ca ala fara bani nu prea se gaseste. Marketing evreiesc. Am citit de nebunia care a fost acum cateva luni cu masinile care iau foc din senin. Ma intreb cum se va scuza BMW daca( doamne fereste ! ) un client are probleme cu masina putin arsa. Sa pui afacerea si castigurile inaintea sigurantei oamenilor este un minus pentru imaginea BMW1 point
-
Faci o confuzie. 2018-04 e varianta EVO, iar tu ai NEXT. Asa ca 2018-02 e ultima versiune apĂŁrutĂŁ oficial.1 point
-
54C6 - ti s-a spus deja ce este si ce ai de facut, poftim si mai mult de citit, https://bit.ly/2GDok8z A670 - https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1486411 mai mult de atat nu putem facem, citeste si tu putin ori du-o la reprezentanta sau cineva care stie daca nu te pricepi nici macar la a face putin research.1 point
-
Daca nu faci diagnoza cu ISTA/D nu te mai deranja sa vii cu N coduri de eroare si meseriasi. Mergi la NEO sau la SKW si iti zic oamenii imediat ce ai de facut. Cred ca ai platit 2 diagnoze cu Delphi pana acum si tot nu stii ce are masina si cum sa rezolvi....1 point
-
e interesanta modificarea si altceva, calitatea lucrarii pare ok din poze, hai sa le vedem vopsite si montate . La ce firma le-ai trimis?1 point
-
Daca masina este fabricata in iunie are probabil ilevel 18-03-5xx deci ai nevoie de un update de ilevel in reteaua BMW. Pentru a lamuri putin logica acestor ilevel-uri, BMW face 3 update-uri majore anual in martie, iulie si noiembrie si intre ele scoate doar patch-uri functie de necesitati. Nivelul de ilevel este destul de simplu de inteles, 18-07-5xx inseamna ilevel din iulie 2018, ultimele 3 cifre determina daca este un ilevel de baza sau un patch. Nivelul de baza intotdeauna se va termina cu cifra zero de ex 520, dupa care apar patch-urile 521,522, etc. O masina cu ilevel 18-07-520 inseamna ca ori a fost fabricata in intervalul 15.07.2018 - 15.11.2018, ori a beneficiat de un update la reprezentanta in a doua jumatate a lunii iulie 2018.1 point
-
Doamnelor ,domnisoarelor si domnilor, Singura data cand am fost dezamagit de E91 meu a fost cand domnul Martinez mi-a dat diagnostigul EGR blocat la masina.Blocarea spunea el s-a produs pe o pozitie intermediara (nici inchis nici deschis) si asta poate ca era motivul pentru care nu aveam erori.Masina parca era mai lesinata decat o stiam eu.La intrebarea mea ....Curatam,deblocam ? raspunsul a fost transant si direct......nu se poate!!!! ,el a incercat de multe ori,cu tot felul de solutii si rezultat zero.Poate mai salvez supapa EGR(aia de plastic) care poate ca a scapat deoarece blocajul nu este de mult si ea nu s-a ars incercand sa inchida/deschida.Am insistat ca poate ,poate si spunea ca el poate incerca dar se va rupe tija aia in interior .....adica o sa arate ca fiind deblocat....... si el sa fie stricat. Prietenul Supapa care era langa el a aprobat 100% cele spuse.Am fost invitat sa incerc ......aveau minim 5 prin garaj,chiar unul de F30 putin fisurat....absolut functional dar surpriza......nu se poate suda.Rezolvarea a fost o comanda de piesa noua si masina merge mult mai bine acum. Deci am una bucata racitor stricat ca sa nu uit cat de ieftine sunt piesele de BMW .....si probabil daca vreau sa ma apuc de deblocat racitoare EGR o sa am material destul de la prietenii Supapa si Martinez. Nu puneti botul la vrajeala curat Racitor EGR........se merita doar la savarina.In dorinta lor de a iesi din foamea care i-a lovit unii sunt in stare sa deblocheze si legatura din molecula de CO2,situatia din justitie,Ucraina sau Iraq. Supapa si Martinez sunt 2 baieti care au facut peste 1000 distributii la masini marca BMW.1 point
-
RTTI functioneaza pentru toate masinile fabricate dupa 07/2012 daca sunt indeplinite simultan urmatoarele conditii: - navigatia de pe masina este NBT sau EVO (sau variantele lor business SA606 HU_ENTRYNAV/2); - masina este echipata din fabrica cu modul telematics TCB sau ATM; - serviciul RTTI este activ (presupune ca masina este inregistrata pe un cont Connected Drive)***; - hartile de navigatie sunt minim NEXT 2018-2, EVO 2018-4, sau variantele pentru HU_ENTRYNAV/2; - ilevel-ul masinii este minim 18-11-5xx pentru masinile cu NBT/HU_ENTRYNAV si 18-05-5xx pentru cele cu EVO/HU_ENTRYNAV2; *** toate masinile noi care au in optiuni 6AK - Connected Drive Services au 3 ani serviciile gratuite, dupa 3 ani se pot extinde contra cost pe un portal Connected Drive din orice tara din Europa mai putin cele adaugate la sfarsitul lui 2018 printre care si Romania. Pentru Romania, CD Store va fi disponibil pana la sfarsitul lunii Martie 2019 daca nu intervin alte intarzieri.1 point
-
Au ajuns atat bara fata cat si bara spate. Arata demential, saptamana viitoare le trimit la vopsire. Baietii au facut o treaba foarte buna. Am decis sa trimit barile originale la modificat pentru a mentine prinderile originale. ATENTIE ! Barile nu sunt puse la linie ( NU SUNT ASEZATE DELOC ). Asteptarile finale :1 point
-
1 point
-
Buna seara ! Am deja masina de 1 an si vad ca inca suntem tratati ca cetateni de mana a 2-a... Dau 3000 de euro pentru tot pachetul connected drive si primesc ... cucu. Stie cineva cand apare si aplicatia pentru IOS in Romania ? Sau sunt nevoit sa imi fac cont pe germania si sa cumpar aplicatiile de acolo, apoi sa mai platesc o data pt ele cand serviciul ajunge in Romania (Carplay). Parca era ceva anu asta ? Vreun detaliu ?1 point
-
Nu stiu cum se face dar toate topicurile gen M3,M4,M5,M18,M22 sfarsesc astfel. Sa fie o simpla coincidenta sau putin troll..? Chiar nu inteleg de ce se discuta persoana si nu masina in cauza. Fiecare trebuie sa dovedeasca faptul ca el este cel mai bine educat din grup. Pe mine chiar nu ma intereseaza sa citesc asta ,intru pe topic pt poze,video si alte detalii. La fel ca multi alti membrii al acestui forum.1 point
-
Mai este cineva pe forum sau ĂŽn țarĂŁ care nu știe cu cât a vândut @Atomic mașina?! Nu am nimic ĂŽmpotriva ta, dar deja rupi p..... cu cât ai luat și ce ai fĂŁcut. Fiecare e liber sĂŁ cearĂŁ cât vrea.0 points
-
Multumesc de feedback. Nu e chiar comparatie mere cu mere 330d ( probabil automata, pachet M, multe optiuni rare ) cu 330xd ( cutie manuala, alcantara, samd ). Nu zic ca nu ai dreptate, dar stiu cum am intretinut masina si in ce stare este. 95% din e90urile din piata sunt masini pe care le cumperi si trebuie sa bagi bani in ele. Acesta nu e unul dintre ele. Daca cineva isi doreste o masina intretinuta impecabil, 4x4, de peste 250 de cai si NM pe masura, care sa mearga cu 6% la drum intins banuiesc ca nu se asteapta sa dea 5-6 mii de euro pe ea. Pretul corect se va impune intr-un final cand va aparea cumparatorul, deocamdata nu ma grabesc.-1 points
-
Când am luat-o nu se auzea nimic. Era praf inclusiv pe busonul de la ulei, nu fusese umblat pe acolo. 1. 1l dupĂŁ 1700km. FĂŁrĂŁ gram de fum. Plus cĂŁ acel clicking NU se aude decat in ture mici, pana la 2000, aproximativ. Cum ar putea sa consume motorul ulei daca nu scoate fum deloc? 2. Pot verifica rapid distribuția vizual? 3. La relanti un mecanic a scos pompa de ĂŽnalte, a crescut turatia, si nu se mai auzea acel zgomot. 4. Pe tester a dat eroare pe un Vanos. Poate fi el rĂŁspunzator pentru toate problemele spuse? @zeronoo @cristianro-1 points
-
Rog respectuos toata lumea care imi citeste topicul sa il citeasca cu atentie in primul rand si sa incerce sa imi dea raspunsuri concrete...m-am saturat sa mi se raspunda cu alte intrebari si nici in polemici nu vreau sa intru cu nimeni....Daca ai fi citit ai fi vazut ca sa discutat de schimbat cu un motor nou....Daca ma intrebi daca a fost schimbata distributia la un motor nou atunci as prefera sa abtii.... Nu mai vreau intrebari gen de ce ai cumparat-o....Am stiut foarte bine ce probleme pot intampina si in caz de ceva le voi rezolva tot pe banii mei....nu o sa intru pe forum sa cer nimanui nici un euro in caz ca ia foc sau mai stiu ru ce....nu inteleg de unde atata ofensare numai pt ca am zis ca e un motor nu prea fiabil...Da asa e n47 dupa parerea mea personala este un motor prost fata de cele de generatie mai veche....e o parere personala si atat!-1 points
-
el are nevoie de ulei BMW LL-04 nu de LL-01 ce i-ai oferit in link Daca chiar vrea Shell, sa caute Shell Helix Ultra ECT 5w30 https://www.emag.ro/ulei-motor-shell-helix-ultra-ect-c3-5w30-4l-5011987005730/pd/DRDX17BBM/?ref=related_items_ml_1_3&provider=google&recid=rec_golang_42_7088dc664fb666f6498035ee02de5deb_1550776809-1 points
-
In prima faza o sa merg pe 5w30 de la bmw fiind original daca se comporta normal si nu consuma sau chestii de genu o sa raman la bmw... o intrebare, ar fi indicat si 0w30 in loc de 5w30?-1 points
-
Ce sĂŁ zic ,gusturile nu se discutĂŁ ,dar eu o lĂŁsĂŁm originalĂŁ despre calitatea lucrĂŁri se vede ca sunt fĂŁcute bine ,aĂâ˘teptĂŁm rezultatul final Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk-1 points
-
Referitor la ascultat motorul, nu prea sunt sigur pe metoda asta, adica e normal sa te bage la banuieli sunete ciudate si nefiresti scoase de motor dar am vazut si alte discutii in care se discuta ca motorul nu a avut nici un sunet ciudat dar tot a sarit de la punct sau chiar sa rupt direct lantul....-1 points
-
O sa incerc cu 0w30 in prima faza si daca nu trebuie sa completez mai mult de un litru in 10000 o sa raman la el, dupa parerea mea uleiul mai subtire ajuta mai mult motorul cand are cel mai mult nevoie de asta adica la pornire...-1 points
-
Nu am avut motorul pana acum, informatiile pe care le am, le am doar de la cunoscuti si de pe net, cu siguranta ma voi obisnuii cu el si voi stii cu exactitate daca se va auzi ceva suspect sau vre-un zornait nou, pe site-ul de unde am luat masina scria fara carte service, treaba cu schimbatul motorului o am dupa seria de sasiu de la bmw, am zis ca daca tot am prieten acolo sa incerc sa vad daca a avut kilometrii dati inapoi, surpriza a fost sa vad ca de cand e masina a fost servisata doar la bmw...firma de la care am cumparat masina este o firma foarte mare de leasing auto Arval nu stiu cum, probabil vechiul proprietar a facut buyback si firma a scos masina la licitatie, prietenul care ma ajutat cu achizitionarea ei mi-a spus ca la bmw-uri nu mai sunt carti service din cate stie el din nu stiu ce an si ca toate operatiile le stocheaza reprezentanta....de informatia asta cu cartea service nu e nici el sigur...ma mira faptul de ce nu a trecut vanzatorul ca masina are carte service atata timp cat dupa seria de sasiu apar tot istoricul in reteaua bmw..... probabil ca nu o are fizic sau ma rog.... Oricum daca e sa ne ghidam dupa pret nu stiu cata incredere poti avea in uleiul oe bmw twin power turbo...eu il cumpar cu 29 lei litru de la furnizori....cand a aparut era isterie mare cu el costa in jur de 55 lei litru pretu meu de achizitie-1 points
-
Atentie mare, de cateva zile am vazut controale mai ample din partea rar, spre exemplu alaltaieri m-au oprit pentru prima data in 12 ani, am scapat doar cu avertisment pt parbriz ciobit....au facut si test de noxe si chiar s-au uitat dupa filtru de particule....sper sa nu continue asa cu controalele....-1 points
-
-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00