Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/26/19 in all areas

  1. exista urmatoarele optiuni/nivele de suspensie pentru F10/F11 (cu mentiunea ca toate F11 au perne de aer pe spate in loc de arcuri); tipul de suspensie il afli decodand VIN-ul masinii; sa nu crezi altceva decat decodarea VIN. - amortizoare normale + arcuri normale - pur si simplu amortizoare obisnuite; vestea buna e ca sunt mult mai ieftin de inlocuit (in jur de 200k km cam trebuie); merg foarte bine cu jante 17-18; atentie - chiar daca exista butonul de driving modes, acel buton nu are niciun impact asupra tinutei de drum; cam toti samsarii prezinta acel buton ca si cum ar avea suspensie adaptiva; cost inlocuire: 1000 euro toate 4 originale, ~4-800 euro aftermarket - amortizoare controlate electronic + arcuri normale (cod optiune 223); le gasesti sub mai multe prescurtari: EDC - electronic damper control, VDC - variable damper control, etc; butonul de driving modes are o optiune in plus: in general ecopro : comfort+ : comfort : sport : sport+ (corelat cu optiunea 2TB - cutie automata sport, se poate coda oricand); merg foarte bine cu jante 18-19 (pe 17 se simte cam barca); eu le consider o optiune care merita avuta pe masina; cost inlocuire 1400 euro punte fata, 1200 euro puntea spate (in jur de 250-300k km); se pot inlocui cu amortizoare normale, folosind niste module electronice care "pacalesc" calculatorul - bare stabilizatoare controlate electronic (cod optiune 229), in general numite Dynamic Drive; optiunea DDC Dynamic Drive Control (cod optiune 2VA) include si amortizoarele electronice, si barele stabilizatoare electronice; nu se gaseste pe 518/520/525, doar pe motoare cu minim 6 cilindri (nu stiu daca este pe 528i); colegii de forum care au aceasta optiune spun ca merita (cost inlocuire pe o punte: ~1300 eur noua, 2-300 euro sh de pe ebay) - amortizoare sport + arcuri sport pe F10/F11 M Paket; aici parerile sunt impartite - cei mai multi (mai ales americanii) zic ca de fapt sunt identice cu cele normale, diferenta de garda la sol fiind de fapt un efect optic dat de pragurile M mai joase; altii zic ca de fapt ar fi mai joase cu 10mm, si ceva mai rigide; toti spun ca nu se pot monta impreuna cu EDC; pe realoem.com nu am gasit cod de amortizor sport original pt F10 sau F11, nici de arc.
    5 points
  2. Dupa ce mi-am jurat sa nu mai iau "fiare vechi" nu m-am putut abtine si iar am comis-o! De data asta cu un E30 325i care a avut zile grele la viata lui dar care sper eu ca in cateva luni il aduc pe drumul cel bun.
    2 points
  3. Blind spot detection e foarte util, chiar daca te prosteste un pic, la fel si frontal collision warning in situatii limita poate fi folositor, mie mi s-a aprins o singura data in vreo 3-4 luni de cand am masina. Lane Departure te obliga sa mergi foarte corect pe sosele e foarte bun, in orase insa unde fiecare merge pe unde vrea si benzile sunt intercalate de masini parcate, autobuze etc e aiurea sa semnalizezi cand calci cu roata pe marcaj fiindca practic nu schimbi banda. Astea sunt sisteme care functioneaza foarte bine in tari civilizate cu drumuri marcate corespunzator si unde lumea conduce organizat, pentru noi in RO foarte util mi s-ar parea pothole detection.
    2 points
  4. Revin dupa un am de zile ... Masina nu consuma ulei, are toti caii ... 0 cheltuieli de intretinere in ultimul an.
    2 points
  5. Am dat ambele roți de pe spate jos. AsearĂŁ nu trĂŁsesem frâna de mânĂŁ și se pare cĂŁ tot era problema. PĂŁreau destul de ĂŽndoite protecțiile și le-am așezat puțin mai bine. DeocamdatĂŁ n-am mai auzit nimic. Știam eu cĂŁ e bine sĂŁ arunc o ĂŽntrebare aici Sper sĂŁ fi scĂŁpat complet
    2 points
  6. Poti sa trimiti o platforma dupa ea si in 3 zile iti vine acasa, fara sa misti un deget. Nu trebuie neaparat sa mergi tu dupa ea.
    1 point
  7. Da, doar reprezentanta sau service-urile autorizate cu care are BMW colaborare si carora le-a dat acces la serverele lor si bazele lor de date. In BUcuresti parca teparii de la Bimmer Service si APB au acces si pot trece operatiunile efectuate in istoricul online.
    1 point
  8. Cauta ca gasesti, au dreptate userii de mai sus. Sigur au vreo reprezentanta in Ro si magazine ale lor de unde se poate cumpara
    1 point
  9. e posibil ca masina sa aiba inca garantie, verifica la reprezentanta; macar 1 an ai sta linistit; daca inca e valabila, va trebui sa faci reviziile la dealer oficial; ar fi de preferat sa schimbi ulei la maxim 15.000km (nu 25-30k cum recomanda bmw).
    1 point
  10. Haha da, la pasajul Jiului in TM e jale iar in Bucuresti nu mai vorbesc. Toti schimba banda cum ii taie capul, de aia zic ca eu le tin mereu dezactivate. In Buc nu ai cum sa lasi 2-3m intre tine si ala din fata pt ca se baga vreun taximetrist analfabo$$ in fata....
    1 point
  11. Ai mare dreptate. Inafara tarii sunt foarte utile si precise. In Romania, e cam jale. In timisoara sunt mai multe intersectii unde au redesenat benzile, dar nu au sters liniile vechi. Cel putin, nu s-au chinuit deloc. Nici eu nu sunt sigur cateodata, care este banda buna, iar masina vibreaza constant. Asa se face treaba la noi...
    1 point
  12. Da. Mai ales celor care folosesc poziția aprinsĂŁ și farurile de ceațĂŁ :thumbdown:
    1 point
  13. Foloseste pagina google daca vrei sa cauti ceva sa cumperi, aicea nu se pot pune link-uri. Nu permite regulamentul !
    1 point
  14. Salut, In primul rand ce cutie ai (manuala/automata) ? Cati KM are masina? Ce revizii au fost facute? Am vazut ca ai scris 318D, deci sa inteleg ca nu este xDrive, corect? Dupa ce raspunzi la intrebarile astea oamenii pot sa vina cu sfaturi
    1 point
  15. pernele inlocuiesc arcurile; pernele au autolevellling in functie de incarcare si nivelul puntii fata - deci la M paker ar trebui sa ai asa: arcuri sport + amortizoare sport pe fata, perne + amortizoare sport pe spate. dar nu am gasit codul de amortizor sport pt F10/F11 - e posibil sa fie identice cu cele normale. totusi - F10/F11 nu e chiar o masina sport - orice arcuri si amortizoare ai pune, greutatea si dimensiunile ei exterioare isi spun cuvantul; asa ca daca vrei ca masina sa fie foarte bine asezata pe sosea, ar trebui sa cauti una cu bare stabilizatoare active (si implicit cu amortizoare adaptive) - optiunea Dynamic Drive 2VA.
    1 point
  16. Asa e. 100% e o protectie din tabla indoita, atingand discul de frana, mai ales daca s-a umblat la frane dand roata, disc jos..
    1 point
  17. Mie mi s-a ĂŽntâmplat la un moment dat sĂŁ am un scârțâit dat de o tablĂŁ de protecție de la disc. DupĂŁ o revizie s-a atins cumva tabla care apoi freca pe interiorul discului.
    1 point
  18. Sunt dispus sa invat, esti in stare sa explici? In alta ordine de idei, am suficienti ani de software development si cunosc bine domeniul automotive. Faptul ca ti-ai facut facut o simpla “codare” cu bimmer-code, nu te face meserias. Si da, e o chinezerie. Tinand cont de atitudinea ta de taximetrist, sigur le stii pe toate. Daca ai cunostinte in domeniu si vrei sa ii ajuti pe altii, poti foarte simplu sa postezi instructiuni clare, cum fac neo, mase, skw sau altii, care stiu despre ce vorbesc. Ironiile tale de cu iz de canal, ma lasa rece...
    1 point
  19. Am uitat ce era mai important. Schimba toate bujiile chiar daca doar 2 sunt arse. Acestea au un timp de viata limitat (cam 40k km), iar pentru cat ai de demontat, ...sau platesti pe manopera, merita sa le schimbi pe toate; daca nu, mai tarziu se vor defecta si celelalte..
    1 point
  20. Nu-l cunosc pe colegul cu X6, dar ii urez bafta la vanzare. Masinile mai scumpe si mai noi, cu puteri si dotari similare sunt cam de la 18-20k in sus. Cei care au buget de 8-10k unde se incadreaza? Adica eu sunt singurul nebun care dupa ce a hotarat ca vrea 4x4 cu peste 250 de cai a facut un calcul pentru investitia anuala si a ajuns la concluzia ca e mai rentabil un motor de 3000 fiabil decat unul de 2000 impins si cu diferite potentiale probleme? Multumesc. Pretul este negociabil si stiu ca nu vand un produs de larg consum, nu e 320d cu tapiterie de textil si fara navi. A nu se intelege gresit, nu am nimic impotriva acelor masini si cumparatori. Fiecare e rege in propriul buzunar si se intreapta spre ce doreste. Din cate am vazut in piata sunt preturi de la 7.000€ la 13.000€ ( in functie de an, caroserie si dotari ).
    1 point
  21. Ai dreptate. Acei multi care cauta F30 sau F10 la pretul asta nu sunt in targetul meu de potentiali clienti ( nu isi doresc motorizare de 3000cc din cauza impozitului, nu se uita dupa anume dotari la masina samd ). Are 612 NM pe o cutie manuala cu 4x4 si pe o caroserie de seria 3. Prin comparatie M-ul din aceeasi generatie are 406 NM. Nu este o masina pe care sa o poata lua oricine, sunt consitent de asta. Pretul final se va decide cu cumparatorul final. Mai tine si de om...
    1 point
  22. Se numeste experienta... las-o tu mai usor cu atacurile . Iar despre IBS documenteaza-te si testeaza inainte sa vorbesti... Cam multe fumuri pe aici
    1 point
  23. sunt niste pad-uri speciale de pus sub scaunelele de copil, sunt cu burete si protejeaza atat bancheta cat si sezutul foarte bine. Sa te bucuri de ea cat mai multi km, e foarte misto masina
    1 point
  24. Rolul principal al honing-ului este acela ca pe peretii cilindrului sa ramana o pelicula (infima) de ulei care ajuta la intretinerea /mentinerea ungerii si prevenirea uzurii! Eu ti-am spus cum se spune in romaneste, nu in engleza, dar vad ca tu ai o problema, sa nu cumva sa te corecteze cineva ca iei foc. Esti asa bun ca nu mai stii romaneste Fii si tu putin mai bun, sa vezi ce bine o sa-ti fie..
    1 point
  25. Foarte simplu și frumos. Nu mai apleca urechea la toți forumiștii cu prea multĂŁ imaginație și idei de tot felul de țepe Sigur cĂŁ da, daca este valabilĂŁ. Asigurarea se poate face folosing VIN-ul mașinii, nu conteazĂŁ plĂŁcuțele.
    0 points
  26. Nu credeam dar aparent se abereaza mult pe acest forum.De curiozitate, cum "m-am descurcat" eu in viziunea voastra? Am mers peste presedinte si l-am amenintat sau? Doamne fereste )))
    0 points
  27. Nu s-a incalcat legea cu nimic prietene, despre ce vorbesti?
    0 points
  28. Revin cu update.Din fericire niciunul dintre voi nu a avut dreptate.Masina a fost inmatriculata fara probleme, astazi am primit numerele si astept talonul prin posta.Tin sa mentionez ca numerele de Italia inca sunt la mine in portbagaj.Se pare ca firmele de inmatriculari pot radia si masini din strainatate.O cunostinta si-a inmatriculat o masina de Germania neradiata de acolo.
    0 points
  29. aveti bmw-uri si va puneti toti android.... O sa ne manance de vii rasa asta galbena...Eu niciodata nu as da un cic daca l-as avea pe nici un android de pe fata pamantului, poate sa aibe 5000 f-ctii in +.Unde mai este placerea sa conduci un bmw care sti ca e nemtesc atunci cand ai Chaina Town in el?Nu va zgarie?
    0 points
  30. 0 points
  31. Din pacate,masina asta n o sa mai fie BMW niciodata
    -1 points
  32. Win orice soft ai face si la oricine ai face cu dpf activ incet incet se va colmata iremediabil, eu am avut soft si am tras pe el 1,5 ani, din care a fost curatat odata la odorhei, dupa soft incet incet a inceput sa inegreasca esapamentul si pana la urma dpf sia spus cuvantul cu o presiune de 25-27 mbar la relanti, masina se regenera normal, presiunea scadea pe la 12-13 mbar dar dupa apx 50 km sarea iarasi la 25, iar in sarcina simteam cum pierde din putere si revine instant sau ca si cum ar trage in suturi, am ales momentan sa il anulez din diferite motive, caut unul bun sau nou, dar dincolo,pt ca legat de cele aftermarket de la noi eu nu am gasit pe nimeni sa le laude, dar dupa anulare cu acelasi soft la acelerare puternica aveam fum nu mult dare era pana ajungea la 2000 rpm , dupa pana la 3000 nu mai scotea nimic si pe urma din nou, astfel incat am fost nevoit sa remodific softul si sa umblat in soft la limitatoarele de fum dc nu ma insel si astfel am cam pierdut din putere dar nici fum nu mai este decat un puf sub 2000 si pe urma pe toata plaja nu mai scoate, verificat vizual cu alta masina in spate nu in oglinda.
    -1 points
  33. PowerTech, DimSport (Ceky), George de pe forum, A Team Performance pt cei din vest. Cauta pareri, cauta masini facute, portofoliu etc. In rest ce pot sa zic, se softeaza cu succes masini precum AMG GT, M-uri turbo, 911 turbo etc. Un 3.0d cu 3 turbine nu este cine stie ce. Sunt tuneri care fac lunar cateva astfel de motoare. La capitolul intretinere, m50d, nu are nicio treaba cu X5m.
    -1 points
  34. LL-04 este recomandat dieselului nu doar diesel cu DPF. Dar si cele pe benzina se pot bucura de LL-04. LL-04 are propietati bune ca de detergent..
    -1 points
  35. wurth endurance 5w30 ,calitate suprema ,
    -1 points
  36. La 24K euro iti iei X3 facelift din Germania dotat si fara nici o problema. Nu cumpara masini pe pe autovit, 99% din ele au macar 100K km dati inapoi sau au fost inundate sau daune totale....
    -1 points
  37. cea mai buna metoda de verificare - masurare pe aparat.
    -1 points
  38. Revizia la cutie nu se face la 60.000/2 ani? Eu asa stiu.
    -1 points
  39. OCAZIE: BMW 320d 163Cp, 06.2007, 106.481KM: 6.850Euro! ATENTIE: FARA SCHIMBURI, "ULTIMUL PRET?" doar dupa vizionarea masinii ! Va rog nu comparati cu masini fara istoric, fara km reali, sau cu mult mai multi km ! VIN: WBAVC31040VG05221 Provenienta Italia, Nerulata RO ! Masina va ajunge in Bucuresti in 2 saptamani ! Masina este achizitionata de pe COTW in 25.02.2019, Aveti PrintScreen plus verificare pe Auto-Records.com si pe un site italian ! Prima inmatriculare 26.06.2007 Rulaj Certificat, 106.481 kilometri garantati contractual, trecuti pe Factura Fiscala de vanzare DOTARI: Faruri XENON Spalatoare Faruri Climatizare Automata Suspensie Sport Scaune Sport, tapiterie partial Piele Volan Sport din Piele MultiFunctional Pilot Automat Proiectoare Ceata Cotiera Fata din Piele Senzori Parcare Spate Geamuri Electrice Fata-Spate Elemente Exterioare vopsite in culoarea masinii S563A Light Package S200A Diesel Particle Filter P7APA Dynamics Advantage Package S2BGA BMW Alloy Wheel Double Spoke 161 Contact: 0724.229.308
    -1 points
  40. -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.