Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/27/19 in all areas
-
5 points
-
3 points
-
Salutare! Da, mi se deschidea geamul dreapta spate...am rezolvat cu o rescriere de soft la reprezentanta. De atunci e totul ok. De cand n-am mai intrat pe aici vad ca au aparut mai multe G30-uri...nice Ajung in curand la 60.000km ca urmeaza un drum de vreo 5000 saptamana viitoare. N-am mai avut alte probleme, totul merge brici. Cheers3 points
-
Suspensia pe perne a fost montata,setata si geometria facuta. La inceput era mult mai rigida fata de cea reglabila pe arc dar dupa ce am setat duritatea amortizoarelor la maxim pe soft s-a mai inmuiat si se poate circula aproape ca inainte.La plecare sta bine, ca inainte probabil,acest lucru il voi afla sigur abia la prima etapa cand voi vedea ce 60ft reusesc.Am iesit si pe autostrada in "Germania" unde nu este limita de viteza si am rulat cu 2xxkm/h si s-a comportat foarte bine.Am facut si plecare de pe loc si accelerare din mers cu DSC on si off si se comporta bine,este in continuare stabila.Pe curbele de pe un drum ca Transalpina va trebui sa mai fac un test sa vad intradevar cum se prezinta. Modulul are 5 memorii care pot fi editate dupa cum se doreste,1 momorie a fost ocupata cu setarea de mers daily,2 memorii cu maxim jos pentru parcare si maxim sus pentru drumuri accidentate,o memorie va fi pentru setarea finala de drag si una vom vedea.Exista si o Aplicatie Air Lift 3P din care se poate controla de pe tableta sau smartphone,lucru foarte util,dar nu se pot conecta 2 dispozitive in acelasi timp. Vechia suspensie D2 si-a facut treaba si se afla intr-o stare tehnica foarte buna chiar daca vizual prezinta urme de rugina(arcurile pe spate au ruginit dupa primele 4 luni de la achizitie) iar noua suspensie BC Racing pot spune ca are plusuri la toate capitolele fata de D2. Am reusit sa schimb ulei+filtre+tampoanele motor pe care le suspectam a fi cauza pentru ratarea treptei a 2-a pe pista de Drag.Dupa schimbare am facut cateva plecari si pare a nu mai avea probleme cu ratarea treptei,urmeaza schimbarea uleiului in cutie si grup. Echipa de la Drag Racing Events Romania s-a afiliat la FRAS (Federatia Romana de Automobilism Sportiv),asta inseamna ca,cursele de Drag vor fi recunoscute oficial ca Motorsport in Romania iar cei ce vor participa vor fi piloti cu licenta,licenta urmand sa fie obtinuta printr-o serie de procese ! Campionatul de Drag va incepe cu data de 30-31.03.2019 cu prima Etapa la Arad,aveti mai jos programul competitional daca conditiile meteo nu il vor schimba. ...2 points
-
Aproape toți pasionați de BMW ĂŽși doresc sĂŁ aibĂŁ ĂŽn garaj un BMW E30, aici mĂŁ pot ĂŽncadra și eu. DacĂŁ vĂŁ ĂŽntrebați dacĂŁ sunt pasionat de marca bavarezĂŁ, da chiar sunt. Pentru cei care nu știu, BMW E30 este a doua generație de Seria 3 și a fost produs ĂŽntre 1982–1994. Totuși BMW E30 a devenit un cult la nivel mondial, existând numeroase comunitĂŁți și forumuri dedicate acestui model ce a devenit o mașinĂŁ clasicĂŁ. Deci BMW E30 este o mașinĂŁ foarte ĂŽndrĂŁgitĂŁ de noi pasionați. Unul dintre pasionați de BMW E30 este și Serhan Mustafa . SursĂŁ completĂŁ Un urs cu totul special BMW E30 Seria 32 points
-
OCAZIE: BMW 320d 163Cp, 06.2007, 106.481KM: 6.850Euro! ATENTIE: FARA SCHIMBURI, "ULTIMUL PRET?" doar dupa vizionarea masinii ! Va rog nu comparati cu masini fara istoric, fara km reali, sau cu mult mai multi km ! VIN: WBAVC31040VG05221 Provenienta Italia, Nerulata RO ! Masina va ajunge in Bucuresti in 2 saptamani ! Masina este achizitionata de pe COTW in 25.02.2019, Aveti PrintScreen plus verificare pe Auto-Records.com si pe un site italian ! Prima inmatriculare 26.06.2007 Rulaj Certificat, 106.481 kilometri garantati contractual, trecuti pe Factura Fiscala de vanzare DOTARI: Faruri XENON Spalatoare Faruri Climatizare Automata Suspensie Sport Scaune Sport, tapiterie partial Piele Volan Sport din Piele MultiFunctional Pilot Automat Proiectoare Ceata Cotiera Fata din Piele Senzori Parcare Spate Geamuri Electrice Fata-Spate Elemente Exterioare vopsite in culoarea masinii S563A Light Package S200A Diesel Particle Filter P7APA Dynamics Advantage Package S2BGA BMW Alloy Wheel Double Spoke 161 Contact: 0724.229.3081 point
-
1 point
-
Distribuția. Axele cu came nu mai erau sincronizate din vanosi. Lanțul era fleașcĂŁ, o bucatĂŁ dintr-o patinĂŁ era ruptĂŁ.1 point
-
nu e nicaieri nicio reclama, si nu am sa inteleg niciodata teoriile conspirationiste sau neacceptarea infrangerii pe forumurile monomarca. acolo sunt niste rusi care se intalnesc, se simt bine, se iau peste picior, mai apar orgolii, iar marea majoritate au niste masini destul de vechi(3-10 ani). evident ca g30-ul ala nu avea ce cauta acolo si nu pt ca e masina scumpa, ci pt ca nu e masina pt asa ceva. ma indoiesc ca omul ala a bagat 60-70-80-90k in masina si a cumparat anvelope sh sau chinezesti. nu ai ce sa setezi la seria 5 pe zapada si nici la X3 pt ca X3-ul este de fapt un seria 3 cu o alta caroserie, suspensii mai ridicate iar in plus si cu niste roti mai mari. ai doar butononul controlului tractounii pe on sau off1 point
-
F10/F11 e o masina destul de scumpa la piese, asa ca ar fi bine sa o iei cu sub 150k km, mai ales daca vrei sa o tii mai mult de 3 ani; 20k km anual se fac usor, mai ales cu un F11 530xd1 point
-
trebuie sa iei in calcul ca vei folosi masina pe mai multe tipuri de drumuri - autostrazi - eu merg de obicei pe comfort sau sport; probabil ca suspensia m ar fi mai buna aici - drumuri nationale - eu merg aici de obicei pe comfort; cred ca ambele tipuri de suspensie au avantaje si dezavantaje aici - daca mergi tare - suspensie m; daca ai masina plina si mergi lejer - suspensia adaptiva - urban - eu merg aici pe comfort+ si destul de rar pe comfort - clar, suspensia adaptiva e mult mai potrivita in oras decat cea m, care o sa iti chinuie coloana si articulatiile masinii - in modul sport+ cu cutia in sport, masina reactioneaza instantaneu, iar suspensia este foarte rigida, se lipeste foarte bine de asfalt eu as alege (din nou) amortizoarele electronice.sau si mai bine suspensia Dynamic Drive (amortizoare electronice + bare stabilizatoare electronice) - pe 525 nu era disponibila. trapa panoramica am - avantaje: senzatie de spatiu in masina atunci cand este deschis parasolarul; la drumuri lungi poti rabata trapa pt aerisire (deschisa complet face galagie); dezavantaje - reduce putin spatiul la cap, vara nu poti sa tii parasolarul deschis in romania, se incinge prea tare in masina (se poate pune folie, cum aveam la E91, dar iarna reduce luminozitatea). sonorizare - din fabrica am avut HiFi, dar nu am fost multumit, asa ca am facut modificari; daca nu ascuti muzica la volum mare, HiFi e acceptabil; daca totusi nimeresti una cu HK, ar fi mult mai bine.1 point
-
In ult timp Alianz nu mai e ce a fost , dimpotriva , daca ai tu pe cineva la constatari , daune e altceva , ca sa-ti faci o idee iti dau revopsiri jumatate de element magarii de gen . Oricum studiaza f bine polita inainte sa o semnezi.1 point
-
Regulile se schimba destul de mult in ultima vreme, iar recent am constatat ca fiecare birou de inmatriiculari vine cu propriiile reguli. De exemplu la Timis, nu mai cer ca brief-urle sa fie traduse. La Gorj, iti respinge dosarul daca nu aduci traducerile. Si sunt multe alte exemple tampite. Ca sa nu mai spunem de cate ori, la RAR tampitii nu respecta certificatul de conformitate al masinii. La cumnatu-miu, cu el tradus si rot de 19 pe masina, i-au trecut in certificat roti de 20 si atat. Te doare mintea... Pe langa asta, poate s-au desteptat si italienii si au facut mai usor exportul de masini. Au vazut si ei ce repede scapa nemtii de rable. Poate s-au facut modificari in vara, cand a inceput si nebunia ca toate masinile sa fie inmatriculate in italia daca ai resedinita de mai mult de 3 luni de zile.1 point
-
Si bang paradis ))) ontopic , mie imi pare ca vibreaza cam tare la blindspot dar oricum o optiune utila . Nu uita de Acc1 point
-
Din cate stiu nu ai recalibrare pentru asta in soft. Daca ai senzorul acc jos in bara posibil sa fi atins ceva si sa se fi dereglat. Acesta se recalibreaza la reprezentanta cu scule dedicate. My link1 point
-
1 point
-
super discutie !!! ma si gandeam ce FRAIERI sunt proprietarii de M-uri, cum au dat ei o gramada de bani pe ele si au aproape acelasi cuplu cu ISTETII de proprietari care au 320d si au cheltuit sub jumatate din pretul M-urilor. in romania exista o sectiune speciala a proprietarilor de bmw 320d si passat TDI cu D si I rosu parca-i aud si vad in pauza la o cafea si o tigara in fata intrarii in multinationale. "320-ul meu consuma super putin si fuge de rupe" e interesanta discutia, mai raman pe aici sa vad cum decurge !!! succes vanzatorului in atingerea telului !1 point
-
Cutia pleaca in mod normal cu treapta a 2-a de pe loc. Foloseste treapta 1 doar intr-o rampa, tractare, etc. Esti sigur ca iti face doar intre treapta 1-2? Daca da, nu ar trebui sa te deranjeze in traficul de zi cu zi pentru ca nu prea vede cutia automata treapta 1. Cel mai probabil iti face intre 2-3 si cel mai probabil blocul de valve e cu problema.1 point
-
Mda, le-am cam dat lumea peste cap acum.Sincer m-au speriat rau colegii..am stat cu morcovul la cur pana astazi.Multumesc de raspuns!1 point
-
Foarte simplu și frumos. Nu mai apleca urechea la toți forumiștii cu prea multĂŁ imaginație și idei de tot felul de țepe Sigur cĂŁ da, daca este valabilĂŁ. Asigurarea se poate face folosing VIN-ul mașinii, nu conteazĂŁ plĂŁcuțele.1 point
-
1 point
-
Ai mare dreptate. Inafara tarii sunt foarte utile si precise. In Romania, e cam jale. In timisoara sunt mai multe intersectii unde au redesenat benzile, dar nu au sters liniile vechi. Cel putin, nu s-au chinuit deloc. Nici eu nu sunt sigur cateodata, care este banda buna, iar masina vibreaza constant. Asa se face treaba la noi...1 point
-
Daca vrei sa vinzi masina in RO, cumperi cele DOAR cele 5 butoane cu 50 euro si le montezi. 95% din clienti nici nu stiu la ce folosesc, dar vor sa fie masina full da' full...1 point
-
Nu inteleg relevanta compararii Nm-lor cu M-ul. Nu Newtonmetrii fac o masina sa fie sport, asa cum numarul lor mai mic nu o fac sa nu fie sport. Corolar )1 point
-
Eu am 750Nm+, tot un 3.0d dar biturbo si tot nuam curajul sa fac comparatii cu M. Legat de pret,majoritatea romanilor cauta cea mai ieftina masina de pe piata, cat mai full si au pretentii de masina cu 0km. Din pacate la banii respectivi slabe sanse.1 point
-
Eu zic ca a ĂŽmbrĂŁcat el scaunele ĂŽn piele/musama, cotiera a rĂŁmas tot textil. Se vad cusĂŁturile la scaune ca nu sunt originale1 point
-
Pai daca tu faci 10 mii pe an poate nu e o suma mare 400 euro, dar la 3 revizii pe an, eu zic ca mult prefera in loc sa dea 1200 euro la reprezentanta, sa faca aceleasi revizii cu 600 euro. Si pana la urma ce daca are istoric in reprezentanta, sau schimbi piese/revizii in alta parte si tii facturile? Mai ales ca multi dintre mecanicii care lucreaza in reprezentante, lucreaza si la negru dupa program in diverse ateliere.1 point
-
Mai este cineva pe forum sau ĂŽn țarĂŁ care nu știe cu cât a vândut @Atomic mașina?! Nu am nimic ĂŽmpotriva ta, dar deja rupi p..... cu cât ai luat și ce ai fĂŁcut. Fiecare e liber sĂŁ cearĂŁ cât vrea.1 point
-
Daca accepti un sfat , te-ar ajuta un set de jante mai frumoase . Cele de acum fac masina neatragatoare . Bafta la vanzare1 point
-
cum sa iei o masina care nu e noua? nu tu ziceai in alta discutie ca e deja plina de b****nile celui de dinainte? e fix discutia aia in care unii sunt incantati ca altul a suportat devalorizarea masinii si pot trai cu faptul ca nu e noua.1 point
-
1 point
-
Am parcat la tine la poarta? Imi aduci aminte de CatalinP (banned). In alta ordine de idei, ai mei au turnat o platforma de ciment mai mare, tocmai pentru a nu incurca strada, atunci cand nu o parchez in curte. Multumesc Nu am vazut-o pe asta. Ironia face ca dupa ce am dat avansul, la cateva zile a aparut o masina 100% identica cu a mea, doar ca aveam 1900KM si era mai scumpa cu 1000 EUR. Diferenta era in striatiile lemnului de pe bord.1 point
-
da, am nevoie de scaune cat mai profilate chiar si la 2.0D pt ca, in acceptiunea inteligentei mediocre din care fac si eu parte, capacitatea cilindrica si puterea motorului, nu au legatura cu viteza cu care o masina trece printr-o curba si implicit cum simte soferul asta, ci au legatura cu viteza cu care o masina accelereaza cat si cu viteza maxima a masinii respective. apropos, Crysis, tu ai directie si pe puntea spate?1 point
-
3er 320d ed 2008: intre 9 si 10 in Bucuresti, in jur de 7 in afara alergata. Am jante de 19 si s-ar putea sa vina ceva consum si de acolo.1 point
-
Pai nici cu 120 km/h nu scoti in vecii vecilor consum 4.2 pe caroserie de 1500 de kg. Iti spun asta pentru ca am avut cateva n47 chiar si cel eff dynamics care e cel mai economic posibil si tot nu scoteam ce zici tu.1 point
-
Consum 4.2 cu mers 140km/h in afara sa fim seriosi, las-o balta. )) In rest e in parametri un 10 la suta in Bucuresti pentru un 2.0 diesel. Am avut si n47 cateva si acum si b47 si cam asta e consumul in Bucuresti. In afara xdrive are 1 litru in plus fata de rwd, iar suport de schiuri ori biciclete mai adauga 1 litru minim in functie de viteza cu care se merge.1 point
-
Masina ta consuma normal. Cu suportul de ski pe acoperis, iti ia cam 1L in plus. Stai linistit, iti consuma ok, nu ai de ce sa-ti faci griji. A mea consuma cam 2% cu portbagaj Thule pe ea. Nu stiu cat consuma un Passat sau un Megane, dar as alege BMW chiar daca ar consuma 12% in afara si 20% in oras Consider Passat si Megane masini net inferioare din toate punctele de vedere si nu cred ca e comparatie buna. Incearca sa compari cu C-klass sau cu A4...e alta discutie....1 point
-
Injectoarele ies de pe linia de productie cu niste abateri de la valorile nominale/optime de functionare. In urma testarilor se determina aceasta abatere si se genereaza acel cod care este inscris ulterior pe injector. Codul respectiv este inscris in calculatorul motorului tocmai ca acesta sa stie sa compenseze acele abateri. Abaterile sunt foarte mici, tu probabil nu o sa simti nimic anormal in functionarea motorului daca nu inregistrezi injectoarele (lucru observat in practica). Recomandarea mea este sa mergi totusi la un service sa faci aceasta inregistrare, pentru a asigura o functionare optima a sistemului de injectie/motorului.1 point
-
Ziceam in general, nu neaparat legat de video-ul ala. Am vazut mai multe filme, in acelasi stil, audi allroad vs. cine stie ce seria 5, in care ala cu audi o trantea de toti bolovanii, iar ala cu bmw-ul o mangaia sa n-o loveasca pe dedesubt, iar concluzia era ca ce bun e quattro pe zapada. Personal mi se pare ca cei cu audi au mereu ceva de demostrat, doar ei stiu ce si de ce1 point
-
Dupa cum am zis, am luat masina cu xdrive in special pentru ca iarna merg des la schi, uneori in conditii grele de iarna, in "varf de munte" cum s-ar zice Anul asta am avut ocazia sa o testez cum trebuie la munte, si la noi dar mai precis in Serbia, unde m-a prins o zapada de aproximativ 1 metru asezata in 2-3 zile, -20C temperatura , gheata acoperita de zapada afanata si asa mai departe. Pot sa zic ca xdrive-ul este absolut fenomenal. Ok, am avut si cauciucuri bune de iarna , Continental TS850P pe 18, dar am ramas impresionat cat de bine se misca masina in orice conditii. Ca sa va faceti o idee, initial, drumul spre statiunea de munte (Kopaonik in cazul de fata), este foarte serpuit si abrupt, acoperit de gheata si peste el un strat de zapada fina. Masinile cu tractiune fata sau spate nu puteau urca fara lanturi, chiar daca aveau cauciucuri de iarna bune (am fost cu inca 2 masini cu trac. fata si au trebuit sa-si puna lanturi). Pe drumul spre statiune, nu am avut nici cea mai mica problema chiar daca ma opream fix in mijlocul curbei in panta si asa mai departe. Masina pleca de pe loc instant fara nici o problema. In statiunea propriu-zisa era un haos total. Din cauza zapezii abundente, parcarile de langa partii sau de la hoteluri nu erau curatate mai deloc sau doar prost, multe parcari erau accesibile doar din rampa/panta. Foarte multe masini, chiar 4x4 sau tractiune fata/spate cu lanturi, erau intepenite, alunecau sau se chinuiau sa intre/iese. In parcarea hotelului meu era zapada de 20-30 de cm, dupa ce trebuia sa urci/cobori o panta abrupta. Un seria 3 cu lanturi a ramas intepenit, cu lanturile rupte de la frecarea cu gheata si suspendat pe burta. G30-ul meu nu a avut nici o problema in nici o situatie cu o mica exceptie (o sa zic mai jos). Efectiv intram si ieseam de oriunde, instant, se uitau toti la ca urs la mine cand intram in ditamai zapada/gheata pe panta unde chiar aia cu lanturi patinau si trebuiau impinsi. La masina mea totul se intampla instant, foarte putin wheel slip si apoi simteam cum trece puterea pe alte roti si iese/porneste imediat. Am avut o singura data problema cand masina nu a iesit instant de unde parcasem. Parcasem undeva in panta, pe o zona cu gheata peste care s-au depus cam 20-30 cm de zapada. Mi-a fost lene sa curat cu lopata locul si am intrat direct in locul respectiv. Cauciucurile mele erau si ele plin de zapada lipita pe ele. Am vrut sa o pozitionez mai bine si sa ies putin, dar toate cele 4 roti au inceput sa se invarta in gol si au facut santuri si am ramas sa zicem semi suspendat pe zapada/gheata in partea din fata. Am dat putin inapoi, apoi niste manevre si in 20 secunde iesisem. A fost singura data cand masina nu iesit instant de unde am lasat-o, si asta datorita faptului ca are garda la sol mica si e si foarte lunga. Dinamic la fel, pe drum acoperit cu gheata, zapada, mazga etc, masina sta excelent chiar la viteza (nu recomand iarna pentru ca nu stii ce se poate intampla, dar am vrut sa o testez putin si la viteza cand nu era nimeni pe drum). Singurele probleme le aveam cand pe drum erau deja santuri adanci formate in zapada si cauciucurile mele mai late nu imi incapeau si fugeau in alt sant. Anyway ca o observatie, mi se pare ca masina s-a descurcat mai bine decat audiuri, subaruri, mercedesuri, dusteruri si alte 4x4-uri pe care le-am vazut uneori patinand pe drum drept (si nu suspendate in zapada), sau care derapau in curbe sau pante. Si nu cred ca chiar toate astea aveau cauciucuri proaste. Poate nu degeaba Audi trece de la quattro pur mecanic la ultra-quattro, adica adopta sistemul electronic de awd a lui bmw. In rest, pe frig, masina se comporta bine, incalzirea habitaclului se face foarte rapid, chiar la -17 grade afara si stationand. Singura problema am mai avut-o cu senzorii de parcare peste care curgea apa si inghetau, plus ca am impresia ca farurile led nu genereaza destula caldura ca sa topeasca toata gheata de pe ele. Dar sunt suficient de puternice sa bata si prin bucatile de gheata ramase pe ele. Nu am avut probleme sa nu pot deschide portierele sau portbagajul, nici cu pornirea sau altele legate de frig. Nota 9.5/10 din punctul meu de vedere, si asta datorita faptului ca nu are garda la sol mai mare. Ar fi fost placut sa am suspensie pe aer sa o ridic ca la A8 ) Referitor la cauciucurile de 18 vs 17 iarna, ca tot era o discutie mai demult pe forum, sunt adecvate cele de 18 pe G30, chiar si runflat. Arata si bine si se descurca foarte bine iarna, chiar la zapada mare. Mi se par relativ confortabile, poate si pentru ca de obicei incetinesc cand dau de gropi/zone proaste.1 point
-
prin manuala eu inteleg si ambreiaj-volanta -rulment care pica mai repede decit o automata mai ales la motoarele mai noi si cu cuplu mare la turatie mica.Hai sa-ti dau un exemplu: 530d automat vs manual,unde la manual ambreiajul pica pina in 200.000,automata nu-i faci nimic,poate un schimb de ulei acolo1 point
-
Ii ceri seria si o verifici prima data pe auto-records.com Si ... daca a pus-o 9300, nu o da sub 9000, eu cel putin asa as face, daca vroia 8500 o punea 8750.0 points
-
Nu mi se potriveste, sincer. De obicei merg doar eu si prietena mea in masina, rar 4 persoane. Cred ca seria 7 se adreseaza altei categorii de persoane, care chiar au nevoie de timpul petrecut in masina, pentru a rezolva alte probleme, in timp ce soferul ii poarta la destinatie.0 points
-
Baietii care au votat automata ca fiind fiabila au ochelari de cal, asta ca sa ma exprim frumos. Cine a auzit de o manuala de la bmw sa se strice, pe cand automate.... Au si automatele avantajele lor, dar fiabilitatea nu este printre ele.-1 points
-
Greu de vandut e90 de 12 ani cu 9000 de euro in Romania, multi care au banii astia cauta F30 sau de ce nu, chiar F10-1 points
-
ai nevoie de scaune scoica la 2.0D? mie imi plac cele confort pentru spatarul impartit si pentru ca se ridica o idee mai sus pt cand sunt mega obosit. intr-adevar le lipseste suportul lateral, dar renunt la el pentru spatar. on: sunt uimit cat de multi treceti la benzinare. Felicitari pentru masina, sunt invidios pe sistemul audio. Mie imi vine sa renunt la masina de servici si sa merg cu a mea doar pentru muzica tot uimit sunt si cat de multi treceti la xDrive-1 points
-
E de ceva timp la vanzare pentru ca e un 325, daca iti iei 3 litri sa fie 330 si xdrive parerea mea, daca te intereseaza am eu un E91 lci 330d xdrive-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Cu ce consideri ca ar fi trebuit sa fie facuta comparatia pentru o imagine mai clara in ochii cititorului? - cu e90 M3 care are 406NM sau - cu e90 320d care are 380NM Nu am specificat ca masina este sport. Nu are suspensie sport sau alte elemente specifice automobilelor sport. Am specificat NM si comparatia respectiva pentru a se intelege ca este o masina destul de rapida. Poate putin mai rapida decat 330xd-urile "originale din fabrica"...-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00