Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/28/19 in all areas

  1. nu e chiar atat de negru, dar toata treaba cu masinile astea premium e ca desi ele se invechesc si le scada valoarea de piata, intretinerea tot la nivel premium este. desigur exista posibilitatea sa intretii o masina cu piese produse de cei mai dubiosi producatori, dar nu va mai fi un BMW, va fi o caruta. piesele de calitate sunt scumpe, fie ele si pe producator. eu am de schimbat niste bucse obosite la grup si garniturile: 3 bucse si un set de garnituri + ulei. la un service autorizat BMW. piesele ma costa in jur de 1700 ron, pe original (oricum nu as risca sa pun altceva, mai ales ca e o operatiune pe care nu vreau sa o mai repet vreodata). daca la 3 buse si un set de garnituri ajungi lejer cu tot cu manopera la o factura peste 2000 ron, la chestii mai grave ajungi sa bagi lejer mia de euro. am un coleg care a bagat 3k euro dintr-o lovitura ( amortizoare, volant, ambreiaj, tot felul de garnituri pe la motor, si alte cateva maruntisuri), lucrari efectuate in reprezentanta si apoi in alt service specializat BMW. eu zic sa te gandesti bine daca venitul tau iti permite sa intretii o masina de genul cum trebuie. nu ai sa bagi lunar bani in ea, dar din cand in cand vine cate un soc. in Romania te omoara mecanicii nepriceputi, evita cat poti masinilie ieftine. orice ai face nu lua o masina in ideea ca o mai repari tu dupa aia pe parcurs. eu personal nu as lua masina rulata in Romania, decat daca ar avea un istoric verificabil sau sa fie de la vreo cunostiinta. ca idee, cauta ceva de genul: http://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/vehicles/2097100/BMW%20530d%20Limousine%20blue?manufacturers=221&series=3&variants=64&culture=en-US&index=1&priceMax=8000 e varianta facelift, e vanduta de un dealer BMW, ai sansa sa ceri un istoric, sunt sanse sa primesti si 1 an garantie ( depinde mult de dealer). mai pui vreo 800 euro pt numere si adus.
    3 points
  2. Suspensia pe perne a fost montata,setata si geometria facuta. La inceput era mult mai rigida fata de cea reglabila pe arc dar dupa ce am setat duritatea amortizoarelor la maxim pe soft s-a mai inmuiat si se poate circula aproape ca inainte.La plecare sta bine, ca inainte probabil,acest lucru il voi afla sigur abia la prima etapa cand voi vedea ce 60ft reusesc.Am iesit si pe autostrada in "Germania" unde nu este limita de viteza si am rulat cu 2xxkm/h si s-a comportat foarte bine.Am facut si plecare de pe loc si accelerare din mers cu DSC on si off si se comporta bine,este in continuare stabila.Pe curbele de pe un drum ca Transalpina va trebui sa mai fac un test sa vad intradevar cum se prezinta. Modulul are 5 memorii care pot fi editate dupa cum se doreste,1 momorie a fost ocupata cu setarea de mers daily,2 memorii cu maxim jos pentru parcare si maxim sus pentru drumuri accidentate,o memorie va fi pentru setarea finala de drag si una vom vedea.Exista si o Aplicatie Air Lift 3P din care se poate controla de pe tableta sau smartphone,lucru foarte util,dar nu se pot conecta 2 dispozitive in acelasi timp. Vechia suspensie D2 si-a facut treaba si se afla intr-o stare tehnica foarte buna chiar daca vizual prezinta urme de rugina(arcurile pe spate au ruginit dupa primele 4 luni de la achizitie) iar noua suspensie BC Racing pot spune ca are plusuri la toate capitolele fata de D2. Am reusit sa schimb ulei+filtre+tampoanele motor pe care le suspectam a fi cauza pentru ratarea treptei a 2-a pe pista de Drag.Dupa schimbare am facut cateva plecari si pare a nu mai avea probleme cu ratarea treptei,urmeaza schimbarea uleiului in cutie si grup. Echipa de la Drag Racing Events Romania s-a afiliat la FRAS (Federatia Romana de Automobilism Sportiv),asta inseamna ca,cursele de Drag vor fi recunoscute oficial ca Motorsport in Romania iar cei ce vor participa vor fi piloti cu licenta,licenta urmand sa fie obtinuta printr-o serie de procese ! Campionatul de Drag va incepe cu data de 30-31.03.2019 cu prima Etapa la Arad,aveti mai jos programul competitional daca conditiile meteo nu il vor schimba. ...
    3 points
  3. 229 k km schimb ulei cutie la Automatico , pompa flush , au intrat 9 L , s-au folosit 10 deci 1 L in plus pt a impinge cat mai mult ulei afara . Procedura e relativ simpla , chiar eram curios fiind prima oara cand fac schimbul asa , dupa scurgerea uleiului gravitational si schimbarea filtrului de ulei cu baie ZF , se conecteaza aceasta pompa la conductele din cutie si asa se impinge uleiul din convertizor , are un ciclu de golire si apoi verificare nivel ,oricum la final se verifica si manual . S-a lasat masina sa se raceasca si toata schema s-a facut pe la 30 grade .Au in oferta si schimb cu ulei 8hp ravenol dar fiind o diferenta mica , respectiv 30 ron per L , am preferat sa pun ZF .Vechea baie de ulei era Vayco (productie 06/2015) deci masina a avut un schimb ulei cutie cum a mentionat fostul proprietar.Mi-au explicat ce se poate defecta f usor la cutia 8hp fata de 6hp daca nu schimbi uleiul la timp si cat de important e , stiam asta deja , dar in special o piesa care din cauza lubrefierii proaste face ravagii. Ca feedback dupa schimb , parca e ceva mai lina trecerea dar cel mai probabil e placebo , cutia schimba f bine oricum si inainte . Nu s-au resetat adaptatiile , mi-au explicat ca procedura Zf nu implica resetare decat in cazul reparatie cutie in nici un caz la un schimb .Momentan nu pot decat sa recomand lucrarea si serviceul . S-a lucrat curat , civilizat , atentie si explicatii pe masura , fara figuri si plictiseala . Cost 2340 ron total .
    2 points
  4. Akrapovic wanna be:)) Evacuare completa pentru 35d nu am vazut sa faca cei de la Akrapovic si nu am gasit nici tipsuri originale. Oricum calitatea replicilor e mai mult decat decenta. Daca gasesc ceva mai interesant le voi schimba. Am dat jos finala si s-a impartit in y evacuarea. Masina e putin mai galagioasa undeva intre 3000-4000 rpm. Sunetul mi se pare cĂŁ seamĂŁ a suflu metalic, nu stiu cum sa-l descriu. Nu e nimic spectaculos, dar nu suna rau pentru un diesel.
    2 points
  5. cand BMW a facut sistemul CIC la seria E, chinezii inca nu faceau "chinezarii" nici pentru seria E39/E46. Doar acum de curand a aparut boom ul asta cu chinezariile dedicate BMW si prin urmare gasesti acum si pentru ultimele modele inclusiv emulatoare de activare sau emulatoare pentru camera. cand e39/e46 erau in floarea varstei, nu visau chinezii la navigatii dedicate BMW problema lor e modul in care sunt gandite si anume ca ceva aditional nu ca ceva inlocuitor. daca chinezariile ar fi integrate (si aici nu vorbim de comenzi volan) si ar face tot ce face unitatea originala + ceva extra atunci ar fi ceva de luat in seama. cat timp ele nu sunt in stare sa se integreze complet si iti baga sunetul lor pe AUIX pentru ca nu stiu sa l inserese digital pe fibra dar si faptul ca necesita inca existenta unitatii originale, nu vad unde e combinatia
    2 points
  6. La mine obligatoriu a fost: - f11 ( din cauza ca 2 copii:) ) - 2l diesel dupa 2012 sa nu am probleme cu distributia (si nu am avut pana acum la 230 de mii km) - km maxim 180 de mii - automata - navi mare ( am activat video in motion, am invatat Frozen pe dinafara) - scaune incalzite - xenon - trapa (tot pt copii, merita) Dar si bugetul a fost relativ mic, a fost 14000 + tva (care nu l-am platit) de pe autohus.de, acum 2 ani. Dupa 2 ani de utilizare, ar fi fost util pachetul cu perdelute spate si navi nbt evo sa pot sa i fac screen mirroring (dar asta era cred ca dupa 2014). Restul in functie de buget, cat iti permite sa te intinzi...
    2 points
  7. In ideea de a mai sterge praful pe aici, am facut cateva poze. Am schimbat placutele fata, am montat ceasurile de LCI care imi plac foarte mult, si am mai si montat mud flaps pe spate. Pentru ca aveam deja cablu tras in torpedou pentru ipod, de curand am luat unul si ma bucur de muzica fara o borseta cu cd-uri ) Am fost de revelion pana la Istanbul si retur, urmand ca in Aprilie sa mai bag o tura. Urmeaza colantare trimuri exterioare, update la panou clima high si inlocuit+revopsit bara fata cu una de M. 311.000KM si programul rabla e inca departe http://i.postimg.cc/pVCL42WC/IMG-4764.jpg http://i.postimg.cc/05BLb3cx/IMG-4766.jpg http://i.postimg.cc/GtVNV8H9/IMG-4768.jpg http://i.postimg.cc/636Dvxk6/IMG-4769.jpg http://i.postimg.cc/ZnQtmsDb/IMG-4770.jpg http://i.postimg.cc/hjCN83nL/IMG-4771.jpg http://i.postimg.cc/W32Pwkkv/IMG-4772.jpg http://i.postimg.cc/rpMHBLFG/IMG-4786.jpg
    2 points
  8. Download: https://mega.nz/#!cthDQazZ!n2FWF53gC-FUvO4IS0eLEQNieWBUbqfcpZSbbl5F0TU
    1 point
  9. Salut. Ma numesc Iulian si de aproximativ 8 luni am un bmw e39 525d. Intriga e urmatoarea: dintotdeauna mi-am dorit BMW E60. Ăn oraș la mine, am gasit un model 520d Automatic din 09.2006 cu 248.000 km interior seria 7 beige (km reali cicĂŁ garantat, e de la un dealer mic local din regiune). Masina este importatĂŁ din Belgia. Pretul: 7.000Euro (negociabil). Intrebarile mele sunt: merita un asa model banii ĂŁștia? Ce trebuie si cum trebuie sĂŁ verific si care sunt eventualele probleme ce pot apĂŁrea? (Am vĂŁzut ceva cu DPF ca se poate curĂŁța, uleiul cutiei clar trebuie schimbat). Va rog frumos, fĂŁrĂŁ ironii si batjocurĂŁ, sint si eu la ĂŽnceput... Va multumesc din suflet.
    1 point
  10. https://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=863432 acesta este un link in care se discuta o pb asemanatoare, se pare ca pana la 35mph functia Frontal Collision Warning se bazeaza doar pe camera Kafas2 de langa oglinda interioara si doar peste acea viteza si pe radarul din bara fata. Totodata, zic ei, daca eroarea apare scrisa cu alb si nu rosu, ca si la mine, nu ar fi o problema ci doar un mesaj ca sistemul s a dezactivat din motive NORMALE ( ploaie, ceata etc) si sa nu te mai bazezi pe el. Ideea e ca la mine apare scris cu alb insa si pe soare si pe ploaie si cu senzorii curatati etc ... se pare ca nu pot posta LINK PS: cica exista si un buletin oficial 660414 care cuprinde problema si nu o retine ca defectiune ... drept pt carein acea tara reprezentanta nu a intervenit asupra masinii In concluzie: "operatia a reusit, pacientul a murit!"
    1 point
  11. intradevar masina asta arata foarte bine
    1 point
  12. Astazi fost la Bmw Proleasing Ploiesti si ma declar f multumit de swrviciile lor. Pt o revizie completa am platit cu tot cu reducerea de nou client 1090 ron. Totul a durat max 1 h! Am cerut sa fiu in service pe parcursul procedurii si nu a fost nici un fel de problema. Recomand!
    1 point
  13. Citeste aici daca te ajuta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/174124-toate-sistemele-sunt-jos/ In laterarul usi drept cu manerul este un dop de cauciuc negru, il scoti si la o distanta de vreo 5cm este un surub torx de 15 il desfaci si iasa manerul, dupa care ii scoti mufa, daca ai si lumini ambientale vei avea 2 mufe, deci o scoti doar ceea de la senzor(ceea mare), bafta!
    1 point
  14. Sa mai stergem praful pe aici. Dupa aproape doua sezoane cu jantele de vara pe 18, am decis sa schimb si jantele de iarna: style 124, 8J ET20 all around - aceleasi specificatii ca si cele de vara, incaltate cu Continental ContiWinterContact TS 850P. Iar saptamana trecuta am mai bifat o revizie. Singura problema de care ma pot "plange" pana acum e ca a trebuit sa schimb inca o data fulia - care batea- si curelele -care scartaiau- la nici 20.000km. Am mers pe Corteco + curele OE de data aceasta.
    1 point
  15. La ce-ti trebuie? Parca Waze era perfect.
    1 point
  16. F10/F11 e o masina destul de scumpa la piese, asa ca ar fi bine sa o iei cu sub 150k km, mai ales daca vrei sa o tii mai mult de 3 ani; 20k km anual se fac usor, mai ales cu un F11 530xd
    1 point
  17. Salutare! Da, mi se deschidea geamul dreapta spate...am rezolvat cu o rescriere de soft la reprezentanta. De atunci e totul ok. De cand n-am mai intrat pe aici vad ca au aparut mai multe G30-uri...nice Ajung in curand la 60.000km ca urmeaza un drum de vreo 5000 saptamana viitoare. N-am mai avut alte probleme, totul merge brici. Cheers
    1 point
  18. Posibil sa fie sus, nu stiu daca detine cineva adevarul absolut. Pretul corect o sa fie cel la care se vinde pana la urma. Eu m-am uitat pe piata romaneasca si am gasit E90 LCI, cu 200k km, la 10.000e Poate pentru cineva face diferenta numarul de km si faptul ca are intretinere numai la reprezentanta, la Proleasing Motors. De la revizii complete la fiecare 15.000 km, placute, etc si pana la distributie completa schimbata la ei pentru 6500 lei. Totul cu facturi si istoric. Pentru jante vara/iarna se poate discuta, exista seturi. Evident, pretul il voi ajusta pe masura ce trece timpul. Ca atare, pretul actual este 10.400e.
    1 point
  19. Ai mare dreptate. Inafara tarii sunt foarte utile si precise. In Romania, e cam jale. In timisoara sunt mai multe intersectii unde au redesenat benzile, dar nu au sters liniile vechi. Cel putin, nu s-au chinuit deloc. Nici eu nu sunt sigur cateodata, care este banda buna, iar masina vibreaza constant. Asa se face treaba la noi...
    1 point
  20. Blind spot detection e foarte util, chiar daca te prosteste un pic, la fel si frontal collision warning in situatii limita poate fi folositor, mie mi s-a aprins o singura data in vreo 3-4 luni de cand am masina. Lane Departure te obliga sa mergi foarte corect pe sosele e foarte bun, in orase insa unde fiecare merge pe unde vrea si benzile sunt intercalate de masini parcate, autobuze etc e aiurea sa semnalizezi cand calci cu roata pe marcaj fiindca practic nu schimbi banda. Astea sunt sisteme care functioneaza foarte bine in tari civilizate cu drumuri marcate corespunzator si unde lumea conduce organizat, pentru noi in RO foarte util mi s-ar parea pothole detection.
    1 point
  21. Daca vrei sa vinzi masina in RO, cumperi cele DOAR cele 5 butoane cu 50 euro si le montezi. 95% din clienti nici nu stiu la ce folosesc, dar vor sa fie masina full da' full...
    1 point
  22. Mai este cineva pe forum sau ĂŽn țarĂŁ care nu știe cu cât a vândut @Atomic mașina?! Nu am nimic ĂŽmpotriva ta, dar deja rupi p..... cu cât ai luat și ce ai fĂŁcut. Fiecare e liber sĂŁ cearĂŁ cât vrea.
    1 point
  23. Doar catre o categorie selecta. Chiar merita un topic distinct
    1 point
  24. M550'ul a plecat din "familie" acum 3 zile ... ieri s-a dat si E60'ul ... momentan sunt pieton ... sper ca pana la sfarsitul lunii sa se rezolve situatia
    1 point
  25. A ajuns si suspensia si la prima vedere ofera o senzatie de stabilitate,chiar are o tija groasa.
    1 point
  26. Daca ai de gand sa vinzi masina in urmatoarele luni, vopseste-l. Dupa o perioada o sa arate mai urat decat este acum, unde mai pui ca la vara cand iti transpira mana vei fi negru pe maini ) Cea mai proasta investitie vopsirea.
    1 point
  27. Sunt superbe jantele de iarna! Comisia de arbitraj a tzolilor si a preturilor oricum va comenta indiferent ce montezi pe masinsa Cat ai dat pe jante? NU CONTEAZA, oricum ai dat mult si nu merita, la banii aia iti cumparai un 7-ar din 2001
    1 point
  28. Prea multe probleme de parca soferii conduc masinile lor la limita incat sa beneficieze de acel 5% in minus cat nu se inclina etc. Masina trebuie sa fie confortabila, stabile sunt toate ca doar nu e Dacie. Restul sunt mofturi si chitibusuri oricum aproape neimportante avand in vedere starea drumurilor si traficul ridicol de aglomerat.
    1 point
  29. Hmm, pai pe F30 ai 3 variante: standard (fara tweetere in usile din fata), HiFi (de care am eu, cu tweetere doar in usile din fata) si Harman Kardon (cu tweetere si in usile din spate) - evident sunt mai multe diferente intre ele dar asa sunt diferentiate cel mai usor. Ce ai pus tu acolo cred ca e un convertor cu input MOST, adica semnalul emis de amplificatorul HK si cu output optic. Tu ai HK pe masina?
    1 point
  30. Te simți mai bine acum cu comentariul ĂŁsta?
    1 point
  31. Mda...peste vreo 3 ani o sa ajungem sa plecam cu masina pe rosu si la destinatie ajungem cu plinul, ca na...e tehnologie noua
    1 point
  32. Felicitari !!! Cred ca si pt vara eu zic cea mai buna solutie fara compromis nici la confort nici la "boring design" ar fi jante pe 18"(Dar tu fiind in germania cred ca poti merge si pe 19" drumurile iti permit acest lucru) . Eu am mers pe e class si 18", o am de 7 luni, pe atunci nu exista seria 5 modelul nou. Banuiesc ca a ta este orientata mai mult spre sportivitate,si ca tinuta de drum si ca interior..la mine totul e mai spre confort. Pacat ca esti in Germania, vroiam sa ne intalnim sa facem schimb de impresii etc Dar tu fiind in germania cred ca poti merge si pe 19" drumurile iti permit acest lucru
    1 point
  33. ai coupe? daca ai coupe vezi ca sistemul de lasare in jos al geamului este actionat de un butonas care se afla langa U-l metalic de pe stalpul masini... Ala de care se prinde incuietoarea portierei... Sper ca intelegi ce zic... ala sub care e abtipildul cu presiunea rotilor...acolo este un butonas din plastic apasa pe el cu usa deschisa si vezi ce se-ntampla...daca auzi ceva inseamna ca e din portiere daca nu se aude nik s-ar putea sa fie de la el..
    1 point
  34. Sper sa nu mi-o iei in nume de rau, dar mie nu imi plac, sunt mult prea mari imi aduc aminte fara sa vreau de https://vignette.wikia.nocookie.net/startrek/images/0/04/Spock_2267.jpg/revision/latest?cb=20150809203905
    0 points
  35. Am instalat astazi noile extensii de padele. Arata chiar foarte bine, acea pata de culoare albastra iese in evidenta maxim si se potriveste cu emblema si culoarea etrierilor
    0 points
  36. Salut Mikken, Pe comfort mode 120/h ...4,5??? Cam mare sincer sa fiu....la ce tehnologie e in prezent sa nu mai vorbesc de 8 trepte....ar fi trebuit un maxim 3 - 3,5%. Stiu, e o caroserie grea, dar si la e60 si la e39 acelasi motor scoteam sub 5% , aici ma refer in conditii de autostrada. In alta ordine de ideii, masina este superba, sa te bucuri de ea!
    -1 points
  37. vise de 250km/h, la fel ca retrofitul la NBT...daca toti prindeau cu 163-184cp +250km/h, pai cei cu +240cp ar trebui sa faca shushu pe F16 ) si daca toti ar trece asa simplu de la CIC la NBT, eu as avea EVO8 ) uite aici care este eroarea la 165km/h...la 250 pe bord...se mareste semnificativ
    -1 points
  38. 250 cu 2.0d bullshit, cu 2.5d resoftat am atins greu 250... 220 am prins cu e40 320d de 150 cai stock dar mai mult nu mergea. Motorul ala e stanca fata de tot ce deriva din N47.
    -1 points
  39. cred ca daca te chinuiai, dadeai bordul peste cap....
    -1 points
  40. ce mai conteaza......ai bmw si prinde tot bordul....daca te chinuiai putin luai 357.55 km/h la vale ) si waze-ul asta...minte de rupe...e mana in mana cu GPS-ul
    -1 points
  41. foarte bine,cumpara de acolo.
    -1 points
  42. Foarte slabe anvelopele alea. In rest, sa o stapanesti sanatos! Performanta nu prea putem cere de la diesel, eficienta doar eventual - dar intretinere mai scumpa, ca practicabilitate ai de la mai multe..
    -1 points
  43. Nu vreau sa l imbrac! Vreau sa l vopsesc!
    -1 points
  44. Eu acum câțiva ani am dat 150 de lei sĂŁ-mi refacĂŁ pielea pe volan și pe schimbĂŁtor. Ănainte deja a ĂŽnceput sĂŁ se decojeascĂŁ volanul unde țin mâna frecvent. ĂncĂŁ mĂŁ ține pielea nouĂŁ, deci a fost o investiție bunĂŁ, zic eu.
    -1 points
  45. Domnilor , cred ca ati gresit topicul! Nu vad legatura discutiei cu titlul ”Seria 5 2010-2017”...
    -1 points
  46. Slut, Nu vreau sa de dezamagesc dar cred ca esti foarte sus cu pretul. Eu am vandut in 25 noiembrie masina personala, E91 cam cu aceleasi dotati, cu 2 randuri de roti de aliaj, vara si iarna, tot 2011, dar avea 250.000 km cu 6.200 euro. Era impecabila, am vandut o ca mi am luat F11. Succes, sa o poti vinde cu un pret cat mai bun.
    -1 points
  47. Padele Volan M. Verifica dupa seria daca se potrivesc pe masina ta. Pret 180 EUR. 0784667788
    -1 points
  48. Senzor IBS defect ? Incearca sa scoti mufa.
    -1 points
  49. -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.