Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/01/19 in all areas

  1. Circul de ani de zile prin Austria, iar pana in iarna aceasta nu am avut niciodata probleme. In schimb, in ultima luna mi-au venit deja 5 amenzi de circulatia, iar asta mi-a dat de gandit ca s-a intamplat ceva la ei. Cautand pe net, am vazut ca din vara anului trecut au incheiat acord cu Romania, pentru a trimite amenzile de pe autostrada, soferilor. Credeam ca asta se intampla de multa vreme, nu mi s-a parut nimic nou. Pe langa asta, am descoperit ca in Septambrie 2018, codul rutier austriac a fost modificat, iar abaterea de la viteza legala a scazut de la 10KM/h la 5KM/h. Cum eu eram invatat sa merg ca pe la noi, unde e 50, merge si un 55, de data asta au inceput sa curga amenzile. Ultima amenda am primit-o pentru viteza de 56km/h pe limita de 50. Conduceti cu grja :frantics:
    5 points
  2. Bun. Ce s-a mai intamplat in ultimele luni. 1. Schimbat si revopsit usa stanga spate in urma unui mic incident. 2. M-a lasat pompa din rezervor in intersectie. Chemat platforma, schimbat-o si pe aia. 3. Schimbat bucse bara stabilizatoare fata. 4. Reparat webasto la Cosmin de pe forum. Totul ok, acum il pot programa si din aplicatie. 5. Schimbat airbag sofer la reprezentanta in urma unui recall. Nu are rost sa zic ca am stat 6 luni sa aduca piesa. Stai si te rogi de ei. Ma rog, bine ca e nou. Vad ca au disparut pozele de pe linkuri externe, si cele cu aplicatia. Incerc sa uploadez aici de acum.
    4 points
  3. NFS style, anii 2000 demult apusi. cred ca ai inceput sa treci de partea gresita a modificarilor. daca tot prezinti masina, ai putea sa tii de cont de unele pareri. e pacat de masina/model/motor.
    3 points
  4. Sa ne intalegem, a cumparat o masina care nu este radiata in italia, putea fi si germania spania etc. Acuma vechiul proprietar nu poate sa o radieze fara numere/actele masini. (paguba lui daca o vinde asa). Practic de asta se cere in Romania dovada radieri de acolo sa nu ramana vechiul proprietar cu ea la taxe. Legal asa se face, daca masina nu are numere de export se cere dovada radieri+placute. Dupa inmatriculare statul transmite ca masina a fost inmatriculata aici, insa cum in ro totul este in slow motion, radierea din oficiu se va face poate intr-un an, timp in care el va plati taxe.
    2 points
  5. BOASKA, de ce nu emigrezi? La modul serios, esti atat de inversunat, nu inteleg de ce ramai “in tara asta de cacat”; esti masochist?! Asa cum a explicat un coleg mai devreme, procedurile difera de la judet la judet. La fel ca initiatorul topicului, sunt curios cum considerati voi ca s-a inmatriculat masina ilegal, concret. Cu parere de rau, majoritatea postarilor tale sunt mai putin informative decat toxice si nu fac altceva decat sa devieze discutia de la subiectul initial. Nu imi amintesc vreo postare de-ale tale in care sa nu iti refulezi frustrarile, sa scrii ceva folositor, aduci doar jigniri colegilor de forum si zero continut valoros. Nu intentionez sa fiu rautacios, e doar o observatie pe care te rog sa o ignori daca nu vrei sa o analizezi obiectiv. ————————————— In alta ordine de idei, urmeaza sa merg sa iau o masina din Italia; voi merge cu doi prieteni, unul dintre ei vorbeste italiana foarte bine, dar nu avem foarte mare experienta la cumparat masini. Intentionam sa venim cu ea pe roti in tara. V-as ruga sa ma ajutati cu ce informatii aveti. Multumesc!
    2 points
  6. Revin cu un update poate intereseaza pe cineva. Am scos furtunul de ulei de la turbo care lacrima ulei si era umed. Am vrut sa dau comanda si venea in cateva zile la un cost de 250 ron. Am mers la Hansa Flex si au inlocuit bucatica de furtun + sertizare + garnituri de cupru cost 20 ron durata 20 minute. Furtunul este mai bun ca originalul. Rezistent si la ulei si la presiune.
    2 points
  7. schimba farurile si lasa tiganiile. daca vrei angel puternic trebuiesc faruri de LCI
    2 points
  8. 229 k km schimb ulei cutie la Automatico , pompa flush , au intrat 9 L , s-au folosit 10 deci 1 L in plus pt a impinge cat mai mult ulei afara . Procedura e relativ simpla , chiar eram curios fiind prima oara cand fac schimbul asa , dupa scurgerea uleiului gravitational si schimbarea filtrului de ulei cu baie ZF , se conecteaza aceasta pompa la conductele din cutie si asa se impinge uleiul din convertizor , are un ciclu de golire si apoi verificare nivel ,oricum la final se verifica si manual . S-a lasat masina sa se raceasca si toata schema s-a facut pe la 30 grade .Au in oferta si schimb cu ulei 8hp ravenol dar fiind o diferenta mica , respectiv 30 ron per L , am preferat sa pun ZF .Vechea baie de ulei era Vayco (productie 06/2015) deci masina a avut un schimb ulei cutie cum a mentionat fostul proprietar.Mi-au explicat ce se poate defecta f usor la cutia 8hp fata de 6hp daca nu schimbi uleiul la timp si cat de important e , stiam asta deja , dar in special o piesa care din cauza lubrefierii proaste face ravagii. Ca feedback dupa schimb , parca e ceva mai lina trecerea dar cel mai probabil e placebo , cutia schimba f bine oricum si inainte . Nu s-au resetat adaptatiile , mi-au explicat ca procedura Zf nu implica resetare decat in cazul reparatie cutie in nici un caz la un schimb .Momentan nu pot decat sa recomand lucrarea si serviceul . S-a lucrat curat , civilizat , atentie si explicatii pe masura , fara figuri si plictiseala . Cost 2340 ron total .
    2 points
  9. Cum am spus, gusturile nu se discuta O voi repeta de cate ori este nevoie, mersi!
    1 point
  10. Amenzile variaza ca valoare. 45 Eur - 146 pe limita de 130 80 Eur - 116 pe limita temporara de 80 80 Eur 122 pe limita de 100 200 Eur - 172 limita de 130 Ultima a fost cea care ma frustreaza cel mai tare, 40 eur pentru viteza de 56 pe limita de 50. Pana acum le-am platit pe toate. Ultimele 2 au venit saptamana aceasta, nu am apucat sa le platesc. Nici nu stiu ce se intampla daca nu le platesti, pe hartii te ameninta cu 5000 de eur
    1 point
  11. Boaska a fost emigrant, cred ca s-a intors.
    1 point
  12. Am avut tot aceeasi problema tot la un E90 pe unul dintre geamurile de pe spate. Una dintre rolele pe care se intinde cablul metalic se rupsese, iar de la multiplele incercari de urcat/ coborat, cablul a ajuns sa se incurce in asa hal incat a trebuit schimbat mecanismul cu totul. Sfatul meu ar fi sa nu mai incerci sa umbli la butoane, ca nu vei rezolva nimic. Fuga la mecanic sa iti desfaca usa si sa vada cum sta situatia la tine.
    1 point
  13. Multumesc! ma bucur ca din cei "cu greutate" pe aici ajuta un novice! ;-)
    1 point
  14. Torrent : https://mega.nz/#!yuYkmYIZ!8L1KLjBpQa9dOG9xeHchYsJQh2drXWKR8Rg1dVkrQ-I
    1 point
  15. salut sper sa nu fac reclama aiurea. Sistemul este acesta: https://www.aliexpress.com/item/COIKA-10-25-Blue-ray-IPS-Screen-Car-Multimedia-GPS-Navi-Player-For-BMW-E81-E82/32954810687.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1c4c4c4da7HGHT Singura functiune la care nu am acces este exact cea de care intrebi si care se numeste in meniu "my bmw".Practic multimedia are aceasta functiune insa nu mi citeste parametrii din masina Nu am o explicatie, probabil am scapat ceva in timpul montajului. am facut in schimb altceva, am instalat un OBDII si am instalat pe multimedia, torque cheers
    1 point
  16. Gata, acum astept sa am 18-20 grade si ma apuc de schimbat cablul
    1 point
  17. Pentru ca pe cartea de italia trebuie sa ai un abtibild lipit pe spate pe care scrie "anulata pentru export catre o tara ue Romania". Iar ca sa ai asta, vanzatorul trebuie sa predea numerele la oficiul unde se face radierea. Apreciez cand se scrie in cunostinta de cauza, insa multi stiu doar sa rada sau sa faca misto, desi ei habar n-au despre cum este legal. De aceea am intrebat cum a rezolvat. Eu spun cum trebuie la Bucuresti, poate ca prin provincie inca merge cu ciubucul si atentiile si inchid ochii.
    1 point
  18. Pai scrie-ne aici cum te-ai descurcat ca poate mai au si altii nevoie si e bine sa stie.
    1 point
  19. Adica el e fraier sau cum? Daia nu merge bine tara... din cauza celor ca tine care se leaga de toate alea si pun numai bete in roate la astia care se descurca
    1 point
  20. Nu s-a incalcat legea cu nimic prietene, despre ce vorbesti?
    1 point
  21. daca esti din buc ne putem intalni intr-o seara sa-ti arat ce am facut eu si cum l-am montat. ca sa ai idee la ce te bagi, toata smecheria m-a costat asa: 1. deviceul cumparat de pe aliexpres - 380 USD 2. taxa vamala 100 USD 3. Am taiat bordul ( vine cu toate sculele si masuratorile astfel incat sa nu gresesti) 4. este plug & play 5. vine cu IDrive daca am timp fac si niste poze sa vezi cum arata. Ideea este ca acum am un ecran maricel pe care am tot felul de functionalitati pe care nu le aveam inainte iar in plus pot sa instalez pe el orice alta aplicatie din playstore(este android) cheers
    1 point
  22. Daca acumulatorul este descarcat, o parte dintre module vor fi limitate ca si functionalitate, functiile de baza folosite pentru deplasare vor avea prioritate (evident, functia START/STOP va fi DEZACTIVATA). Daca intri cu testerul pe masina vei vedea eroare pe acumulator. Repet, nu este o idee buna sa folosesti perioade indelungate masina cu acumulatorul descarcat. Bateria nu trebuie sa fie musai originala, se pot folosi acumulatori AGM compatibili aftermaket (Varta, Bosch, Exide, Banner etc.), important este sa fie respectati parametrii acumulatorului original.
    1 point
  23. Mai este cineva pe forum sau ĂŽn țarĂŁ care nu știe cu cât a vândut @Atomic mașina?! Nu am nimic ĂŽmpotriva ta, dar deja rupi p..... cu cât ai luat și ce ai fĂŁcut. Fiecare e liber sĂŁ cearĂŁ cât vrea.
    1 point
  24. spune-o asta celor ce le folosesc non-stop, o sa le darami universul .
    1 point
  25. Pentru cei ce vor sĂŁ-și punĂŁ cruise control... http://vmiro.blogspot.com/p/retrofit-bmw-e91-tempomat-cruise-control.html
    1 point
  26. Ei, cum le stiu unii pe toate... era 22.900 la parcul de la care am luat-o, iar eu am lasat masina mea + diferenta de bani, ajungand la 24.500 (apropo, in prezent fostul meu Mercedes S250 CDI se vinde prin Bacau cu 186.000km, eu lasand-o acolo cu 266.000 - blana!)... iar de atunci: facut revizie, achizitionat set garnituri turbine, achizitonat garnitura capac supape + ce mai implica inlocuirea, achizitionat set jante iarna cu anvelope RFT, reparat modul RSE + manopera? Daca le adun si pe acestea, unde ajungem? Si nu in ultimul rand... de ce oare este nevoie de atatea justificari? Ori, cum ar fi, daca m-am hotarat sa vand masina dupa un timp atat de scurt de utilizare, hai sa o vand cu 5.000 mai ieftin, sau 10.000! Fac eu cinste, ca-s Dragnea! Apoi - texte de genul "vrei sa ne prostesti", "lasa samsareala pt. altii", "nu suntem asa prosti"... ma lasa rece si ma dezamagesc nitel... nu mai sunt nici forumurile ce au fost... bine ca esti tu istet, colegule... ori vrei s-o cumperi si sunt strugurii acri, in mama lor... In ultimul rand, rog un moderator sa inchida topicul... zici ca cer de pomana ori ca suntem politicieni ceva pe-aici, sa purtam polemici si sa descoasem firul in paishpe... Va multumesc pentru gazduire.
    1 point
  27. Vineri masina sotiei a mers la WPP pentru remap. Asa cum ma asteptam, a scos stock mai mult decat puterea declarata, dupa remap un pic peste 200cp. Buburuza trage senzational acum, insa am 2 erori pe diagnoza care vor trebui rezolvate. Daca nu se vor rezolva, fac revert la software-ul de fabrica, sau la cel de 118i asa cum sugera mai sus @SKW. Atasat fisa dyno.
    1 point
  28. Pot face si asta (e oricum in plan sa pun piesele, dar nu am avut timp sa caut, si se gaseste mai greu 118 la dezmembrari). Stage 1 masina asta ajunge la 220 cp. Eu ma gandeam la 200. Inainte de asta, vreau sa ii fac un update la ultimul iLevel. Sugestii unde pot face asta/ma poate ajuta cineva?
    1 point
  29. Hello. Masina a ajuns intre timp la ~200 km fara probleme, si sotia a decis sa faca un remap. Probabil va fi un stage 1. Am vorbit cu Dragos, insa el prefera sa faca motoare diesel. Aveti vreo recomandare de tuneri care fac si motoare pe benzina? Masina va fi folosita in regim normal, nu voi face mapa modificata pentru cifra octanica mare, si am in plan sa pun intercooler de 2.5 si racitor de ulei daca voi gasi. Merci!
    1 point
  30. Facut ambitie... rezolvat problema... Adevarul este ca din octombrie de cand sunt in posesia ei, am tot cautat solutii sa remediez aceasta problema cunoscuta de mine, dar fara succes. Nici nu mi-a stat gandul ca as avea probleme la eventuala revanzare a masinii. Norocul foarte mare a fost ca masina a avut montata o "maimuta" doar in ceasuri, un filtru CAN ce taia comunicarea kilometrajului intre CAS si ceasuri. CAS si celelalte module nu au fost manipulate si au continuat sa inregistere kilometrajul real. Dupa eliminarea "maimutei", montarea componentei electronice "anulate" din ceasuri si montarea acestora la loc, ceasurile au preluat automat kilometrajul stocat corect in modulul CAS. Voilla.
    1 point
  31. Ma indoiesc ca doar il curata. Mai probabil il trimit inapoi la fabrica sa il topeasca si sa il faca din nou alta sita.. "Fagurele" la care ma refer mai sus este o compozitie speciala de materiale [care trebuie sa reziste probabil la temperaturi de 1000 de grade Celsius (daca, cam 600 masoara senzorul.. la regenerare)] la mijlocul lui.. De aceea pretul lui nou este atat de mare; ce vanzator serios isi permite sa vanda asa ceva, la pret nou, doar curat de cine stie cine!? Cel mai probabil este reprodus, ca reciclarea hartiei.. (sorry Myx, chiar nu am citit ce ai spus, suntem pe aceiasi idee )
    1 point
  32. eee nu merge sa pui 280mii km...ba merge, cum nu merge? ca poate pica prostu asta e altceva sau ca bagi aia cu "toate sunt asa, doar eu sunt sincer", din nou altceva dar de mers merge usor sa pui realul pe bord
    1 point
  33. @Cloud92 pe ce retea esti de pierzi semnal in halul asta?
    1 point
  34. Metehnele raman la ei, poluarea si incalzirea e globala, tu mergi cu 1.0l/hibrid sau electrica, el merge cu 5.7l(araboiu) tu te chinui sa scoti energie verde pe el il doare la basca si asa mai departe Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  35. Omenirea a gresit tot timpul si isi da seama tarziu de asta. Vezi benzina cu plumb la care Japonia a interzis-o in 1980 si Romania in 2004. Vezi azbestul care se spunea ca este un material minune, CFC-urile, DDT-ul si altele. Nu este cazul sa ne comparam cu america de sud sau cu araboii. Cred ca suntem mai buni de atat. Metehnele lor sa ramana la ei. Acum este o moda cu "tunning" sa scoti DPF si ai masina racheta sau pur si simplu ca nu ai bani si il scoti dar o sa vina nota de plata pentru asta. Nu este o solutie perfecta dar e mai bine decat nimic.
    1 point
  36. Pe europeni si nord americani ce ii mai preocupa noxele, pe celelate continente le doare la basca, cu ceva ani in urma am stat o perioada in china(zona montana) ghiceam doar unde e soarele din cauza poluari, de ceva ani imi castig traiul in golful persic, cei de aici nu stiu ce inseamna masina cu filtru de particule sau sa incerce sa reduca noxele, in zona industriala a orasului nu indraznesc sa deschid geamul la masina, companii de chimicale si alte derivate din titei nu au nici o problema sa dea drumul la arderea gazelor in aer(noaptea se vede cel mai bine cand o fac) nici nu ii preocupa incalzirea globala, oricum la ei 40-50 de grade e ceva normal ðŸË⏠Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  37. Imi plac textele alea : Bah daca nu ai bani sa o intretii mai bine o schimbi si iti iei o masina pe care sa ti-o permiti. De parca o sa respiri mai bine daca ala renunta la un euro 5 fara DPF si trece pe un euro2 ce a iesit fara filtru din fabrica ... logica de birou. Filtrul DPF retine particulele pentru moment si le elibereaza in procesul de regenerare (tot odata) ... Adica le retine cat timp masina este in oras si dupa le elimina cand masina iasa din oras si depasteste 70km/h (toate odata,tot in mediu si tot pe pamnatul asta pe care traim). Particulele sunt 80-90% carbon , ''C'' si prin procesul de regenerare se ard si o sa avem formula C+O2 din care rezulta CO2 (caldura care se degajeaza) plus restul de 10-20% alte particule solide care raman o perioada in suspensie prin aer(nimic nu se pierde, totul se transforma) asta a fost pentru aia care cred ca atunci cand un filtru isi face regenerarea particulele alea dispar asa ca prin minune. A zis un coleg mai sus ca filtrul este ceva fals , a avut perfecta dreptate. Nu este o solutie foarte buna , dar in momentul de fata doar pe asta o avem. Este o practica ilegala sa aulezi filtru dar nu trebuie sa fiti asa sensibili , soba bunicii care arde combustibil greu (lemne , coceni , porci morti , etc) elimina mai mult CO2 si funingina de cat 100 de masini fara DPF... Inainte sa ii zici la cineva sa isi schimbe masina daca nu isi permite un filtru nou , eu zic sa ii traga la mamaia gaz si sa ii monteze o centrala moderna, iar daca nu are bani, sa o duca la orfelinat unde este este caldura si se gateste cu gaz/current(pe aceasi logica de birou de care se mai folosesc unii). Oameni sa cada lati pe strada din cauza gazelor de esapament nu am auzit , dar oameni care sa moara din cauza sobelor se gasesc tot timpul (mai ales in perioada de iarna).
    1 point
  38. Vedem la sfarsit cum va iesi Intre timp, mi-a ajuns si butonul start-stop albastru. Acum atat padelele cat si buton fac ,,combo"-ul perfect
    0 points
  39. Cel mai evident motiv este ca, asa cum masina ta are o viteza maxima constructiva mai mica decat 200 km/h, asa si masina din topic are o viteza maxima constructiva mai mica decat 250 km/h. Vitezele astea sunt calculate pentru masini care functioneaza in parametrii de fabrica, in conditii ideale. Deci, asa cum tu nu ai prins 200 km/h de fapt, nici el nu a prins 250 km/h. Referitor la puterea aproape dubla si viteza cu 'doar' 40-50 km/h mai mare, lucrurile nu sunt chiar asa de evidente. Puterea necesara variaza cu cubulvitezei. Adica, la aceeasi masina, pentru a obtine o viteza maxima cu 25% mai mare, trebuie dublata puterea. Iar cele doua masini despre care e vorba sunt foarte diferite (coeficienti diferiti, suprafete diferite), deci nu poate fi vorba despre o comparatie.
    0 points
  40. Mult mai faine și discrete sunt padelele originale,astea ĂŽmi par țigĂŁnie curatĂŁ. La fel și body kit-ul montat... Iar cu privire la așteptĂŁrile finale,cred cĂŁ ești conștient cĂŁ ceea ce ai tu nu e la fel cu ce are e92-ul albastru spre exemplu.Nici ĂŁla nu-mi place deloc,doar spuneam cĂŁ se vede cĂŁ-s diferențe.
    0 points
  41. Mersi. Putin probabil, imi plac foarte mult, deci le voi tine o vreme
    0 points
  42. Am instalat astazi noile extensii de padele. Arata chiar foarte bine, acea pata de culoare albastra iese in evidenta maxim si se potriveste cu emblema si culoarea etrierilor
    0 points
  43. In primul rand nu ma cunosti asa ca mai usor cu atitudinea de baiat rau, bai baiatule.In al doilea rand habar nu ai despre ce vorbesti, faptul ca tu stii o calea de a rezolva o situatie nu inseamna ca alta nu exista (legal vorbind).Acum spune-mi si tu mie, cum ar fi putut masina asta sa fie inmatriculata ilegal? Tu te auzi ce aberezi?
    0 points
  44. Cacatu asta de țarĂŁ e asa din cauza unor atitudini de cĂŁcat precum a ta
    0 points
  45. Din moment ce masina avea toate actele, nu vad de ce ai fi avut probleme. Sa te bucuri de ea!
    0 points
  46. Am vrut sa fac ceva mai special, sincer nu prea sunt fan M3 style, dar asa cum ai zis tu.. tine de gusturi pana la urma. Luni le trimit la vopsit Alexandru Gaman, in Bucuresti. Super profi baiatul, mi-a trimis cadou si un ,,doom" pentru capota pentru ca a intarziat 2-3 zile cu lucrarile.
    0 points
  47. Penele au fost pe suprafata de rulare. Dar vorba ta pentru 200 lei sa am pe cineva pe constiinta mai bine nu ... Eu am mai mers 800km cu ele asa vulcanizate pana mi-au venit cele noi si n-am avut nici o problema totusi, si eu tot un fel de 'necunoscator' sunt ... Nici nu stiu ce sa zic
    -1 points
  48. Slut, Nu vreau sa de dezamagesc dar cred ca esti foarte sus cu pretul. Eu am vandut in 25 noiembrie masina personala, E91 cam cu aceleasi dotati, cu 2 randuri de roti de aliaj, vara si iarna, tot 2011, dar avea 250.000 km cu 6.200 euro. Era impecabila, am vandut o ca mi am luat F11. Succes, sa o poti vinde cu un pret cat mai bun.
    -1 points
  49. Ca au uni pile si incalca legea nu inseamna si ca "poti fara probleme"
    -1 points
  50. Multumesc.Colegii ziceau ca e nu se poate sa am numerele in masina (cele straine) si sa o inmatriculez si ca am nevoie sa scrie nu stiu ce pe carte.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.