Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/02/19 in all areas
-
NFS style, anii 2000 demult apusi. cred ca ai inceput sa treci de partea gresita a modificarilor. daca tot prezinti masina, ai putea sa tii de cont de unele pareri. e pacat de masina/model/motor.3 points
-
Metoda plin-plin este cea mai buna pt a afla exact cat ai consumat.2 points
-
Este motorul N57 din 2011. Dupa cum se vede au constructie solida. Nu pare ca se rup usor. Eu am tras din nestiinta. Am vazut pe youtube ca se trag in sus dar in video nu a aratat si ca se scoate tija aceea inainte. Dupa ce am rupt plasticul ala mi am dat seama ca trebuie scoasa. Sa zicem ca am câștigat experienta. Un alt motiv ca acele clapete sa ramana este ca formeaza un vartej (swirl) care face ca arderea sa fie mai eficienta.2 points
-
Circul de ani de zile prin Austria, iar pana in iarna aceasta nu am avut niciodata probleme. In schimb, in ultima luna mi-au venit deja 5 amenzi de circulatia, iar asta mi-a dat de gandit ca s-a intamplat ceva la ei. Cautand pe net, am vazut ca din vara anului trecut au incheiat acord cu Romania, pentru a trimite amenzile de pe autostrada, soferilor. Credeam ca asta se intampla de multa vreme, nu mi s-a parut nimic nou. Pe langa asta, am descoperit ca in Septambrie 2018, codul rutier austriac a fost modificat, iar abaterea de la viteza legala a scazut de la 10KM/h la 5KM/h. Cum eu eram invatat sa merg ca pe la noi, unde e 50, merge si un 55, de data asta au inceput sa curga amenzile. Ultima amenda am primit-o pentru viteza de 56km/h pe limita de 50. Conduceti cu grja :frantics:1 point
-
S ar putea sa fie turbina. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Am rezolvat problema! Aceasta era exact aceea din videoclip, anume, discharge valve blocata pe pozitia inchis! A fost inlocuita cu una noua, s-au montat si pernele BMW OE tot la Sergiu (nu-i fac reclama) si ma declar multumit! Dupa reparatie am realizat ca defapt compresoul nu functiona decat pe jumatate, adica doar urca dar nu si cobora masina! Acea valva de descarcare are un rol destul de important in functionarea corecta a intregului sistem al suspensiei pneumatice cu EDC! A disparut si eroarea Chassis pe care o aveam in bord la schimbarea modului de confort! Intrebarea pe care o am este daca sunteti de parere ca trebuie sa o pun pe tester pentru reinitializarea EDC-ului? Asta nu am facut! Omul mi-a zis ca nu pare sa aibe nevoie masina! Am constatat acum ca masina stie sa faca adaptarea pe inaltime a masinii in functie de nivelul de incarcare si de viteza, denivelari in stationare etc. Foarte interesant! P.S. Am constatat cu ceva sila ca si nemtii merg la dezmembrari fratilor, masina fiind cumparata din germania direct de la proprietar! De ce? Pentru ca ambele perne de pe puntea spate erau SH, luate din dezmembrari (era scris pe ele cu vopsea alba)! Hai Romania!1 point
-
Eu am primit o amenda in UK cu masina inchiriata pe un tronson de autostrada unde e calculata media vitezei, adica iti fac poza cand intri si cand iesi si iti calculeaza automat media pe tronsonul respectiv, am primit acasa datele sa ma loghez la un site unde aveam toate informatiile, pozele cu masina, omologarea camerelor, formularele pe care trebuie sa le completez, etc. Am avut 51 mph la o limita de 40mph pe M25, amenda minima 1,000 GBP, pentru ca depasirea e pe autostrada 2,500 GBP. Uite si niste printscreenuri......1 point
-
Dupa o franare mai brusca un etrier pe fata a ramas blocat. L-am desfacut si l-am curatat, dar fara rezultat, asa ca am luat un kit de reparatie (pistonas + garnituri) si totul e ok acum.1 point
-
Eu din pascani am mers la Bistrița, poate e o varianta si pentru tine1 point
-
Bun. Ce s-a mai intamplat in ultimele luni. 1. Schimbat si revopsit usa stanga spate in urma unui mic incident. 2. M-a lasat pompa din rezervor in intersectie. Chemat platforma, schimbat-o si pe aia. 3. Schimbat bucse bara stabilizatoare fata. 4. Reparat webasto la Cosmin de pe forum. Totul ok, acum il pot programa si din aplicatie. 5. Schimbat airbag sofer la reprezentanta in urma unui recall. Nu are rost sa zic ca am stat 6 luni sa aduca piesa. Stai si te rogi de ei. Ma rog, bine ca e nou. Vad ca au disparut pozele de pe linkuri externe, si cele cu aplicatia. Incerc sa uploadez aici de acum.1 point
-
Sper sa nu mi-o iei in nume de rau, dar mie nu imi plac, sunt mult prea mari imi aduc aminte fara sa vreau de https://vignette.wikia.nocookie.net/startrek/images/0/04/Spock_2267.jpg/revision/latest?cb=201508092039051 point
-
Exista varianta sa scrii pe masina istoricul de service cu o aplicatie "third party" DAR asta este doar pentru tine, adica nu se inregistreaza pe serverul BMW AG. Pe deasupra, cand masina va intra intr-un service BMW, daca se va scrie o noua revizie, intrarea respectiva va fi stearsa de pe masina.1 point
-
Normal... 99% din service-urile "dedicate" BMW nu au acces la serverele BMW oricum, numai reprezentantele1 point
-
Se poate , dar asta nu o sa apara in istoricul masinii din serverele BMW .1 point
-
In rubrica istoric de pe masina se poate scrie cu un program special, nu doar in service-urile autorizate1 point
-
exista urmatoarele optiuni/nivele de suspensie pentru F10/F11 (cu mentiunea ca toate F11 au perne de aer pe spate in loc de arcuri); tipul de suspensie il afli decodand VIN-ul masinii; sa nu crezi altceva decat decodarea VIN. - amortizoare normale + arcuri normale - pur si simplu amortizoare obisnuite; vestea buna e ca sunt mult mai ieftin de inlocuit (in jur de 200k km cam trebuie); merg foarte bine cu jante 17-18; atentie - chiar daca exista butonul de driving modes, acel buton nu are niciun impact asupra tinutei de drum; cam toti samsarii prezinta acel buton ca si cum ar avea suspensie adaptiva; cost inlocuire: 1000 euro toate 4 originale, ~4-800 euro aftermarket - amortizoare controlate electronic + arcuri normale (cod optiune 223); le gasesti sub mai multe prescurtari: EDC - electronic damper control, VDC - variable damper control, etc; butonul de driving modes are o optiune in plus: in general ecopro : comfort+ : comfort : sport : sport+ (corelat cu optiunea 2TB - cutie automata sport, se poate coda oricand); merg foarte bine cu jante 18-19 (pe 17 se simte cam barca); eu le consider o optiune care merita avuta pe masina; cost inlocuire 1400 euro punte fata, 1200 euro puntea spate (in jur de 250-300k km); se pot inlocui cu amortizoare normale, folosind niste module electronice care "pacalesc" calculatorul - bare stabilizatoare controlate electronic (cod optiune 229), in general numite Dynamic Drive; optiunea DDC Dynamic Drive Control (cod optiune 2VA) include si amortizoarele electronice, si barele stabilizatoare electronice; nu se gaseste pe 518/520/525, doar pe motoare cu minim 6 cilindri (nu stiu daca este pe 528i); colegii de forum care au aceasta optiune spun ca merita (cost inlocuire pe o punte: ~1300 eur noua, 2-300 euro sh de pe ebay) - amortizoare sport + arcuri sport pe F10/F11 M Paket; aici parerile sunt impartite - cei mai multi (mai ales americanii) zic ca de fapt sunt identice cu cele normale, diferenta de garda la sol fiind de fapt un efect optic dat de pragurile M mai joase; altii zic ca de fapt ar fi mai joase cu 10mm, si ceva mai rigide; toti spun ca nu se pot monta impreuna cu EDC; pe realoem.com nu am gasit cod de amortizor sport original pt F10 sau F11, nici de arc.1 point
-
Iese greu deoarece e bagata prin presare, are si o garnitura care normal ar trebui schimbata... trage tare de ea, incearca cu o surubelnita dreapta fara sa spargi galeria sau altceva sa mai ridici usor si dupa sa tragi iaras cu mana, trage cat poti de tare de ea, nu prea ai ce sa strici, iar cand vrei sa o bagi inapoi dai cu putina vaselina pe garnitura. De ce nu o scoti cu tot cu galerie de pe masina si o desfaci cand e jos galeria?1 point
-
Ar trebui sa avem si o sectiune DIY pe forum. Sa fie tutoriale pentru diverse operatiuni simple care nu necesita neaaparat vizita in service. Mie unu imi place sa mesteresc. Ma relaxeaza1 point
-
1 point
-
0 points
-
Mult mai faine și discrete sunt padelele originale,astea ĂŽmi par țigĂŁnie curatĂŁ. La fel și body kit-ul montat... Iar cu privire la așteptĂŁrile finale,cred cĂŁ ești conștient cĂŁ ceea ce ai tu nu e la fel cu ce are e92-ul albastru spre exemplu.Nici ĂŁla nu-mi place deloc,doar spuneam cĂŁ se vede cĂŁ-s diferențe.0 points
-
-1 points
-
nu sunt chiar la fel, 8250, daca vrei mai multe detalii hai in privat-1 points
-
Citeste aici daca te ajuta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/174124-toate-sistemele-sunt-jos/ In laterarul usi drept cu manerul este un dop de cauciuc negru, il scoti si la o distanta de vreo 5cm este un surub torx de 15 il desfaci si iasa manerul, dupa care ii scoti mufa, daca ai si lumini ambientale vei avea 2 mufe, deci o scoti doar ceea de la senzor(ceea mare), bafta!-1 points
-
superba masina,8500 am toti banii,sper sa ma incadrez sa achizitionez un e90 lci bun!bafta!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00