Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/04/19 in all areas
-
5 points
-
subscriu la ce a zis mike, ar fi pacat sa iei 320d/420d; mai ales ca are si cea mai mare devalorizare. as alege un 330i/430i (motorul benzina 2l de 252cp), cred ca o sa gasesti una dupa 2016 in bugetul tau. in interior sunt aproape identice; daca esti foarte inalt (>195), F36 e mai jos decat F30, o sa trebuiasca sa tii scaunul jos de tot. in exterior F36 e clar mai frumos, la develaorizare F36 isi va pastra mai bine valoarea. trenul de rulare e identic, deci intretinerea va fi similara. problema cu usile inghetate la frig nu e asa dramatica, iti cumperi un spray antiinghet (il tii in casa sau in protbagaj) si ai rezolvat problema paradoxal, un avantaj al lui F36 este spatiul in probagaj - avand haion, incarci mai usor si mai mult in probagaj. eu as alege F36 430i (si probabil asta voi cumpara anul viitor, daca nu imi voi permite G30 sau G10). atentie la ce dotari pui pe el, cu cat mai dotat cu atat mai bine: scaune sport, navi mare, ceasuri bord macar 6wa cu head-up display, faruri led, clima high, pdc, senzori lumina/ploaie/faza lunga; ar fi util si cruise controlwith stop&go, camera marsarier, etc. spor la cumparaturi!4 points
-
Salutare, Ca o parere neavizata, de fapt, mai mult ca o sugestie, ia in considerare si ce iti spune inima, altfel risti ca in cei 7-8 ani cat vei avea seria 3 sa intorci mereu privirea dupa seria 4 si sa oftezi, gandindu-te “cum ar fi fost daca....”. Pe scurt, nu iti lua masina dupa criteriul “daca trebuie sa o parchez pe bordura, ce ma fac?”. Alta sugestie este legata de dotari: cauta o masina cu cat mai multe dotari, iti fac viata mai usoara si mai frumoasa. Nu ne-ai spus ce motorizare te intereseaza; poate sunt rautacios, dar ar fi pacat sa dai atatia bani pe un 2.0 diesel. Spor la cautari!4 points
-
Nu e adevarat. Nu lua reper ce scrie pe site-uri de 3 lei, f30 daca are pachet m este la fel de jos ca un f36. Depinde foarte mult ce suspensii au pe ele. Un f30 cu pachet m arata la fel de bine ca un f36, din punctul meu de vedere. Dezavantajul major la f36 eu il vad pentru Romania la usile fara rama. Iarna e un dezastru daca nu ai garaj, o sa plangi.4 points
-
Nu am fost niciodata la splalatorie pentru a curata interiorul masinii. Si la F10 am facut eu curat, de fiecare data.3 points
-
Salutare tuturor, Sunt nou pe-aici, asa ca rog moderatorii sa stearga acest topic daca va fi considerat redundant, imi cer scuze in avans. Vreau sa schimb marca (in prezent detin un Insignia) si m-am hotarat la un BMW (de preferabil sedan). Am un buget de 27-28.000Eur, am o ruda in Germania care m-ar putea ajuta putin, am facut destule cautari in ceea ce priveste dealerii de acolo si ofertele lor. Caut o masina de maxim 3 ani vechime, de preperat ar fi sa fie model facelift, cu led. Momentan oscilez intre F30 si F36. Imi plac amandoua, dar Seria 4, dupa parerea mea e mult mai sexi. La banii astia, din ce vad, as gasi un Seria 3 aproape nou, in garantie si cu mult mai multe dotari decat Seria 4. As vrea sa stiu si o parere mai avizata. Stiu ca in interior sunt cam aceleasi masini, insa anumite detalii exterioare pot face diferenta. Voi, mai ales cei cu experienta, ce sfaturi mi-ati da? Mentionez ca masina vreau s-o tin cel putin 7-8 ani, deci achizitia este pentru lunga durata, de-aici si dilemele pe care le am. In al doilea rand, credeti ca un Seria 4, avand garda mai coborata decat Seria 3, este potrivit pentru conditiile din Ro, mai ales Bucuresti? (situatii in care uneori mai parchezi si pe bordura, etc). Multumesc2 points
-
eu as lua 3ar cu dotari multe multe care sa-ti faca si viata mai frumoasa, cum spunea cineva..si cu packet m arata minunat..nu cred ca e asa mare diferenta de stabilitate intre ele, sa ne spuna cine a mers cu amandoua, dar nu cred ca o conduci ca si cum ai fi furat-o pana la serviciu.. apoi, eu nu mi-as lua masina dupa costul de revanzare..mi se pare oarecum irevalant. as da banii pe ceea ce-mi place si ce ma face sa cobor dimineata pana la masina fericit! si-asa...sunt multe ce se pot intampla pana la momemtul revanzarii dar si cu piata auto sh...cand iti vine sa-ti vada masina, desi masina e "extra, mega ultra" full options, vrea sa o dai cu 3000 mai ieftin ca a vazut el alte doua 3er cu 2 geamuri electrice si ac mai ieftine..ei vor mult, ieftin si bun2 points
-
Dupa parerea mea merita sa ne bucuram de motoare mai mari cat inca avem ocazia. Am condus si motoare de 2 l si peste 300 de cp, dar tot mai mult ma incanta un 3l. Diferenta la impozit e nesemnificativa raportat la restul costurilor cu masina.2 points
-
Nu cred ca diesel euro 6 va fi interzis mai devreme de 2030; restrictiile despre care se vorbeste acum in germania sunt pentru euro 4. Deasemenea, nu cred ca vreun guvern din Romania (oricat de cretini ar fi) isi va asuma o lege care sa interzica circulatia a mai mult de 60% din parcul auto din ro, mai ales ca 10% din bugetul romaniei provine din taxe pe combustibil. Ca sa iti ajuti decizia (sau sa te justifici la sotie ) poti sa iti faci o simulare de costuri pe toata durata cat va fi in posesia ta; sa zicem ca ei un F36 pe care il vei tine 5 ani F36 330i, 3 ani, 50k km initial; 150k km la final: cost total 29,420 euro - pret achizitie: 32000 euro - pret revanzare: 14000 euro - combustibil: 5 ani * 20k km * 9l/100 medie * 1.3 = 1170 euro - intretinere: 5 ani * 500 euro = 2500 euro - impozit: 5 * 50 euro = 250 euro - casco + rca: 5 * 1500 euro = 7500 euro F36 330d, 3 ani, 80k km initial; 180k km la final: cost total 27,910 euro - pret achizitie: 25000 euro - pret revanzare: 12000 euro - combustibil: 5 ani * 20k km * 7l/100 medie * 1.3 = 910 euro - intretinere: 5 ani * 1000 euro = 5000 euro - impozit: 5 * 500 euro = 2500 euro - casco + rca: 5 * 1500 euro = 7500 euro Evident, pretul de revanzare e subiectiv; poate fi mult influentat de legi ulterioare gen taxe suplimentare diesel, taxe de inmatriculare noi, etc Da, e socant, o asemenea masina are un cost real anual undeva inspre 5-6000 euro, din care combustibilul e sub 5 procente (cu alte cuvinte, combustibilul consumat aproape nu influenteaza costul anual in cazul celor 2 modele comparate aici).2 points
-
2 points
-
Tu vrei sa iti scoti cheltuiala pe cele aftermarket,nu sa faci un bine. La cat se munceste sa schimbi bujiile, mai bine pui noi. Lasa dracu vrajeala cu cutia finisata la cele oe. cutia o arunci in secunda unu. Orice ai incerca, nu tine.2 points
-
DVD 1 - West Europe DOWNLOAD Andorra, Belgium, Denmark, Germany, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Netherlands, Austria, Portugal (incl. Madeira), San Marino, Switzerland, Slovenia, Spain (incl. Canary Isles), Czech Republic, Vatican City DVD 2 - East Europe DOWNLOAD Bulgaria, Denmark, Germany, Estonia, Finland, Greece, Italy, Croatia, Latvia, Liechtenstein, Lighuania, Norway, Austria, POLAND, Romania, Russia, San Marino, Sweden, Switzerland, Slowak Republik, Slovenia, Czech Republic, Hungary, Vatican City, Belarus Masini Compatibile: 3-series e46 (2000-2005) 5-series e39 (2000-2003) X3 e83 (2004-up) X5 e53 (2000-2006) 7-series e38/ Z4 e85/e86 (2003-2008)1 point
-
BMW ROAD MAP EUROPE NEXT 2019-1 Magnet Link magnet:?xt=urn:btih:a5ac0a23eb35080b0934af10b9bf2f8a3017a5c2&dn=Road%20Map%20EUROPE%20Next%202019-1&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.coppersurfer.tk%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.internetwarriors.net%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.opentrackr.org%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2F9.rarbg.to%3A2710%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fexodus.desync.com%3A6969%2Fannounce&tr=http%3A%2F%2Ftracker3.itzmx.com%3A6961%2Fannounce&tr=http%3A%2F%2Ftracker1.itzmx.com%3A6961%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fopen.demonii.si%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fdenis.stalker.upeer.me%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fbt.xxx-tracker.com%3A2710%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.cyberia.is%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fthetracker.org%3A80%2Fannounce or https://filecrypt.cc/Container/14D3850ACF.html Password For#All#Of#You1 point
-
exact asa.am toate celelalte functionalitati cu exceptia capitolului "my car" si nu inteleg de ce. idei?1 point
-
Saptamana trecuta am reusit sa stric prima piesa din ansamblul transmisiei si anume planetara stanga spate :frantics: ! Eram in mers treapta a 3-a si i-am dat talpa iar pe la 4000 rpm s-a auzit un mare POC undeva in partea stanga fata mi s-a parut mie,primul gand a fost "turbina sau motorul" :bye: . Am oprit pe dreapta si incercand sa plec de pe loc nu s-a putut.Initial am suspectat flansa cardan dar aceasta a fost schimbata in toamna.Am ridicat masina si am constatat planetara stanga.Aceasta a fost schimbata impreuna cu uleiul din grup si cutie. Terminand cu cele mentionate mai sus a intervenit si o pierdere de aer la roata dreapta fata si una mica la stanga fara si o bataie pe partea stanga fata.Revenind la baietii de la AFS pierderile de aer au fost remediate iar bataia s-a dovedit a fi de la o piulita nestransa a amortizorului la sistemul de duritate fiind si aceasta remediata si masina comportandu-se ca inainte.Astfel am avut ocazia de a poza amortizorul de pe fata cu noul set-up. Sper sa nu mai intervina nimic si sa fim pregatiti pentru prima etapa de pe acest an.1 point
-
Mai nou acum releul de bujii merge pe ulei si e ca dracu mai si consuma ulei :hyper:1 point
-
Observ multe probleme raportate la motoarele pe benzina (inclusiv in State), mai ales la 328i in special legate de pompa de ulei, distributie etc. Oare un 330d/335d ar fi o alternativa viabila, asta avand in vedere costurile de intretinere mai mari? In Germania observ o scadere agresiva la preturile celor diesel.1 point
-
Sau poate pur si simplu nu au bifat optiunea cand au pus anuntul1 point
-
1 point
-
de ce cauti cea mai economica si nu cea care trebuie (adica cheie noua de la BMW)?1 point
-
ala care a vrut sa o cumpere a luat seria masini,erea tot din pitesti, dupa la cateva zile ia aratat astuia poze cu masina lovita de pe anuntul din sua,cu pretul la care sa vandut acolo si alte detali. eu cu seria masini la asta de am vrut sa o cumpar am bagato pe google si mi-a aparut anuntul din america unde scrie in descriere ca este lovita in fata si avea dauna si la mecanica si ca se vinde pentru piese,anuntul erea pe un site de masini lovite si apare si astazi la vandute,si tot acolo am vazut ca poti plati pt mai multe informati despre masina.1 point
-
328i are versiunea anterioara de motor, N20B20; au avut ceva probleme de fiabilitate pe la distributie; 330i are versiunea noua de motor de 2l, B48B20, s-a montat incepand cu vara lui 2015 pe F30 si pe la inceputul lui 2016 pe F36. seria 3 modelul nou a fost lansat de cateva luni, asa ca preturile la F30 au luat-o puternic in jos - din punct de vedere cost de achizitie, vei iesi mult mai bine cu F30; daca intentionezi sa tii masina mult timp, probabil ca ar fi mai bine sa o iei cu rulaj cat mai mic, asa ca F30 ar fi alegerea mai convenabila. daca nu te deranjeaza diesel, si nici impozitul mare de la 3l, poti lua in calcul si un 430d, au preturi mult mai convenabile decat 430i; nemtii au inceput sa se fereasca de diesel. http://gebrauchtwage...terDateMin=20161 point
-
Salut, Claudiu, La fel iti pot spune si eu ca garda la sol depinde de echipare. Am un f31 cu pachet M Sport si nu pot sa ma apropii de bordura. Inclusiv cand schimb cauciucurile, trebuie sa vina a doua persoana sa ridice de masina pt a introduce cricul. Nu stiu in ce zone parchezi de obicei, eu am norocul sa am parcare si acasa si la serviciu.1 point
-
Eu chestiile de genul le sterg cu lavete d-alea de vin prin cutiile la telefoane , fara solutie fara nimic , eventual putina apa, ramane destul de clean dupa.1 point
-
Garda la sol cred cĂŁ depinde mult de tipul de suspensie. Am suspensii sport pe un e46 și trebuie sĂŁ am mare grijĂŁ cu bordurile .1 point
-
1 point
-
Pretene esti necarait, ai chef de tavaleala si nu sti de cine sa te iei? Vad ca te intereseaza persoana mea, desi vad ca citesti printre randuri doar ce-ti convine tie. Pe topicul cu E90 ul sau poate si pe altele cu referire la E90 sau M47 am spus ca mi consuma ulei. Cauta bine topicurile mele si te vei convinge. Hai ca deja ti-am alocat prea mult timp. Te bagi aiurea-n seama. Vad ca asta-i jobul tau mai exact pe aici. Sent from my SM-G955F using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Trebuie sa schimbi simeringurile la supape. Oricum, daca ai talpa grea, trebuie sa intelegi ca de consumat tot o sa mai consume, cumva e normal, desi consumul asta al tau este intr-adevar prea mare. Am avut si eu E90, 320d tot din 2007 si imi consuma si mie ulei, doar ca nu ca la tine. Aveam un consum de 0.3-0.4litri/1000Km. BMW spune in carte ca un consum de pana in 0.7l/1000Km este "normal". Audi si mai rau, 1l/1000Km1 point
-
Salutari tuturor sunt un user mai vechi pe fostul user Fan4bmw am lipsit o perioada de pe forum si de pe grupul bmw dar am revenit in forta cu o masinuta mai noua mai avansata , sa va povestesc un pic despre mine si despre fosta masina am detinut un bmw e36 318i m40b18 acum am avansat putin la un x1 e84 an 2015 sdrive 1.8d de care sunt foarte multumit o am de un an jumatate si nu am avut nici o problema cu ea pana acum are undeva actualmente la 140.000 mii de km in rest ce sa va zic ma numesc Bogdan sunt din Resita am 28 ani si momentan de 3 ani locuiesc in Germania , ce pot sa zic sunt foarte pasionat de tot ce inseamna bmw . momentan ma ocup cu colectionarea automodelelor bmw si moto .. in rest va postez cateva poze cu mine cu masina mea si cu ce ma ocup sper ca nu am facut greseli mari gramaticale ca am scris pe fuga topicul va multumesc. ps:| am incercat sa incarc mai multe poze dar tot primesc eroare.1 point
-
1 point
-
Sa nu uitam ca si fabricile pun elemente kitsch gen dungi de cauciuc pe bord, lumini pe bord/usi, lumini pe oglinzi exterioare, sigla masinii la puddle lights, steme iluminate, stickere pe usi si or mai fi.1 point
-
Daca ai 8500 toti banii, mai bine iei un Opel cinstit, ca tot mai trebuie bani de o placuta, un disc, o revizie la e90.1 point
-
NFS style, anii 2000 demult apusi. cred ca ai inceput sa treci de partea gresita a modificarilor. daca tot prezinti masina, ai putea sa tii de cont de unele pareri. e pacat de masina/model/motor.1 point
-
Pai da , n-am facut o afacere dar masina asta a pierdut in 4 ani 50 de mii de euro.. adica enorm.1 point
-
interior + plafon negru neaparat pe toate bmw-urile mele vis a vis de devalorizare.. pai al meu nou a fost 75mii si l-am luat cu 24 dupa 4 ani.. deci da, nu mai merita sa iei masina noua in Ro , cel de la care am luat-o o avea pe leasing l-ala de platesti toata viata o rata si mereu ai masina noua , nu te intereseaza nimic .. revizii .. nimic.. cum apare model nou ai alta masina noua cu aceleasi dotari si cum deabia s-a lansat X3 nou.. masina aia a ajuns la mine1 point
-
1 point
-
Win60, incerc si eu o replica, fara a da "reply" la o postarea atat de lunga despre mine , tu fiind unul din cei care imi stie "trecutul" postarilor, ideile sustinute s.a.m.d. ... Nu am nici cea mai mica intentie sa desfac motorul daca (prin cunostintele mele cat de generale sunt ele despre motoare..) el nu consuma uleiul pus in limitele in care eu trag de el. Nu stiu cat de mult poti sa intelegi ideea tocmai exprimata... Cat despre test al uleiului, el nu are nici o relevanta pentru ca motorul se uzeaza cu fiecare schimb de ulei cu fiecare pornire... asa ca uleiul testat din motorul nu va avea mici elefanti (uzura cu pummnu', daca vrei..) in el fata de un alt motor mai nou, sa zicem. Uzura este constanta dar si in functie de cum este exploatata (si condusa) masina/motorul.. . Asadar, in ceea ce priveste motorul meu, i-as face (sunt destul de curios) o testare dinamometrica, chiar la varsta care o are si atunci cred ca as putea crede ca din bietul motor al meu nu mai iese decat ulei, cum vrei tu sa lasi pe la colturi sa se inteleaga.. In ulei trimis la probe nu sunt decat particole metalice, diferite, in suspensie de ordinul a milioana parte dintr-un inch... Asadar in mod permanent, si in functie de calitatea uleiului, exploatarea motorului si frecventa schimbului vor fi mai mult pe inch sau mai putine; aici nu are treaba uleiul 2T! Eu am facut o afirmatie, observatie mai sus; motorul este curat acum pe partea de ADMISIE; fapt pozitiv de necontestat. Ca sa aduc un amanunt si pe topic (indirect) afirm/recunosc ca am schimbat (in cazul in care nu stii chiar tot ce am facut.. motorului) pompa de inalte vara trecuta pentru ca motorul intra in limp-mode, pur si simplu nu mai tragea dupa ce ajungea la regim (era doar filtru de motorina..). Pompa originala scoasa era la 600bari la 2000rpm la aproape 380k km. Cea "noua", SH, ajunge la 700bari la 2000rpm. Iti dai seama ca nu am de gand sa pun inapoi pompa veche de dragul testului cu Ulei 2T.. E pe raft in garaj, de rezerva sau pentru un nevoias. Asta fiind singurul motiv; prevenirea uzurii premature a pompei eventual injectoare.. (nu motor). Toate bune. :cheers:1 point
-
https://www.baileysdiesel.com/on-highway/truth-adding-two-stroke-oil-diesel-modern-common-rail-engines/ Vehicles equipped with Bosch, Delphi, or even Seaman’s fuel systems generally don’t need it. Therefore, your unlikely to see a significant change in engine performance or noise with the use of 2-stroke in diesel. When and how to use the 2 Stroke in Diesel: However, if you have a 2005-2012 Denso Common Rail equipped system, your vehicle will most likely notice significant changes. You need 2-stroke premixed oil. Do not use in cars equipped with DPF InteresantĂŁ catalogare. Ăn orice caz, NU este recomandat pentru TOATE mașinile și cu atât mai puțin EURO 6 sau cele cu DPF! - și da, bĂŁieții ĂŁștia se pricep. Ăn rest placebo, mituri demult apuse, doar pentru cĂŁ așa se fĂŁcea acum ceva vreme. Citește lumea pe aici și se apucĂŁ sĂŁ punĂŁ ulei 2T deamboulea. MĂŁ rog, pânĂŁ la urmĂŁ fiecare face ce crede de cuviințĂŁ cu bunul lui, dar sĂŁ nu sperați la minuni, asta e important1 point
-
Eu personal bag ocazional(cand imi aduc aminte) ulei 2T si benzina cu naftalina in toate masinile diesel de cativa ani si n-am avut niciodata probleme pe partea de DPF, EGR, injectoare, turbina etc. Daca face bine sau rau nu pot spune insa personal n-am avut probleme.1 point
-
1 point
-
In mare uleiul in 2T (in motorina) ajuta la protectia motorului, ca motorina de pe piata e foarte uscata, si produce o uzura mai mare decat ar trebui. Stiu cazuri in care s-a mers cu masina si 700mii km (1.9 TDI, cu ulei in 2T pus in masina de noua) iar motorul inca era okay. Problema la kilometrii aia era restul masinii, care era terminata comparativ cu motorul.1 point
-
1 point
-
Ar trebui sa avem si o sectiune DIY pe forum. Sa fie tutoriale pentru diverse operatiuni simple care nu necesita neaaparat vizita in service. Mie unu imi place sa mesteresc. Ma relaxeaza1 point
-
Sa nu faceti greseala sa strangeti foarte tare suruburile care fixeaza galeria de admisie, se rup foarte usor! Se apropie cu 5 Nm, iar strangerea finala este la 10 Nm. Folositi o tubulara de 10 atasata la un clicket mic daca nu aveti cheie dinamometrica. Pentru motor N47.1 point
-
Da se greșește. Ce e interesant e ca nimeni nu greșește invers.Sa ĂŽmbĂŁtrĂŽneascĂŁ mașinile. Toata lumea greșește un an doi ĂŽn sus )1 point
-
E foarte simplu - iei masina cu RAR-ul facut altfel o poti suge la inmatriculare sau la revanzare.0 points
-
Intradevar, se mai greseste. Am verificat si pe olx si acolo era scris 2012. P.S: masina nu e pe autovit-1 points
-
Pt Bucuresti clar NU! De ce? Pt ca in BUcuresti nu gasesti locuri de parcare, iar bordurile deseori sunt singura optiune....Seria 4 intr-adevar are un design mai frumos ca seria 3. E mai stabila si are o alura mai sportiva, dar la parcari va fi dificil.-1 points
-
Bujie incandescenta BMW N47 4 Gran Coupe (F36) 4 Cabriolet (F33, F83) 3 Cupe (E92) 4 Cupe (F32, F82) 3 Touring (E91) 3 Gran Turismo (F34) 3 Cabriolet (E93) 3 (F30, F35, F80) 3 Touring (F31) 5 (F10, F18) X1 (E84) 7 (G11, G12) X3 (F25) X3 (E83) X1 (F48) X5 (F15, F85) Mini (F56) Mini (F55) X6 (F16, F86) X6 (E71, E72) 7 (F01, F02, F03, F04) X5 (E70) X4 (F26) 5 Gran Turismo (F07) 5 (E60) 5 Touring (F11) 5 Touring (E61) 1 (F21) 1 Cabriolet (E88) 1 (F20) 1 (E81) 1 (E87) 3 (E90) 2 Active Tourer (F45) 1 Cupe (E82) 2 Cabriolet (F23) 2 Cupe (F22) 2 Gran Tourer (F46) Varianta bujii incandescente : bujie incandescenta tip-creion Voltaj [V] : 7 Lungime [mm] : 134 Dimensiune filet : M 10 x 1 Spirala conica : 63 Deschidere cheie : 10 Moment strangere de [Nm] : 10 pana la moment strangere [Nm] : 15 Tipuri conectoare : PIN Adancime montaj [mm] : 28 Cod OE BMW: 12230035934 Cod BOSCH: 0250603006 Produsul este folosit, dar in stare buna de functionare. Am doar 3 bucati. Pretul este de 50 de lei pe bucata. Tel: 0745.703.559-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00