Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/05/19 in all areas

  1. Am descis acest topic pentru ca am vazut destul de des pe forum doua spete (aparent distincte) de intrebari. Pe de o parte, intrebari de la persoane care intentioneaza sa isi cumpere un BMW, avand drept principala motivatie “mirajul” marcii. Pe de alta parte, intrebari de la persoane care au cumparat deja un BMW, dar au facut asta in necunostinta de cauza. Ca urmare, am considerat util sa sintetizez cateva idei generale, care pot constitui un ghid "neortodox", in special pentru cei din prima categorie de mai sus. Important: cele de mai jos reprezinta strict o opinie personala. In nici un caz nu sunt adevaruri absolute. Foarte probabil, multe din ideile de mai jos pot fi, sau vor fi, combatute de alti forumisti. 1. A existat o anumita perioada in istorie cand un posesor entuziast, inzestrat cu un bun bagaj de cunostinte tehnice, suficient timp liber si un set rezonabil de scule de uz general, putea sa realizeze de unul singur si la un bun nivel calitativ majoritatea operatiilor de intretinere si reparatie specifice BMW-ului sau. Daca, in plus, avea si acces la un garaj spatios dotat cu groapa de vizitare, atunci mecanicul amator putea repara (aproape) orice. In cazul automobilelor BMW, aceasta era a apus aproximativ odata cu introducerea seriilor 7er E65, 5er E60 si 3er E90 (+ derivatele respective). Si nu ma refer doar la sistemele electronice, care abunda. Din cauza unei suite de factori - printre care complexitatea tehnica, reducerea costurilor, “planned obsolescence” - motoarele BMW din generatia “N” prezinta frecvent probleme tehnice a caror remediere este de regula costisitoare. Desi sunt prea recent introduse pentru a trage concluzii, ma astept ca acest lucru sa se dovedeasca valabil si pentru motoarele din generatia “B”. De retinut: cam orice model BMW post-2002 - cu o perioada de tranzitie aproximativ intre 2002-2005, este scump (sau, dupa caz, chiar “foarte scump”) de intretinut si reparat. Fara o buna experienta tehnica privind BMW-urilor moderne, cat si un set de “special tools”, nu veti putea economisi o suma semnificativa efectuand personal intretinerea masinii. Pe de alta parte, modelele pre-2002 sunt deja foarte vechi. In concluzie, “BMW” si “intretinere ieftina” nu mai pot fi utilizate in aceeasi propozitie. 2. In piata apar frecvent BMW-uri second-hand, la preturi foarte atractive (= sub pretul mediu al pietei pentru modelul / anul / rulajul / starea masinii respective). Intretinerea acestor masini, insa, costa proportional cu pretul pe care il aveau cand au fost noi. Un BMW second-hand este ieftin pentru ca, din cauza uzurii sau a unor defectiuni acumulate, repararea si/sau intretinerea lui au devenit nerentabile pentru posesor. De regula, vanzatorul nu informeaza cumparatorul cu privire la problemele respective. Sunt relativ frecvente cazurile in care masinile scoase la vanzare au fost “cosmetizate” in diverse moduri, cu scopul premeditat de a ascunde defectele si a insela cumparatorul. De retinut: Este aproape garantat faptul ca, achizitionand un BMW cu un pret (foarte) atractiv, primiti la pachet si o serie de probleme tehnice, sau chiar legale, care se vor dovedi costisitoare. 3. Cu cat rulajul (real) al unei masini este mai mare, cu atat uzura acumulata si probabilitatea de a crea probleme tehnice este mai mare. Unii considera ca, daca motorul unei masini se prezinta in stare tehnica foarte buna la “n” sute de mii de Km, atunci masina respectiva este un deal bun. Gresit. Nu doar motorul se uzeaza, ci si transmisia, suspensia, interiorul, chiar si caroseria (materialul oboseste dupa nenumarate torsiuni in timp, apare rugina, etc.). Toate piesele de plastic si cauciuc imbatranesc. De retinut: Chiar daca rulajul nu este principalul criteriu in alegerea unui BMW second-hand, este o buna practica sa cautati un automobil cat mai bine intretinut si cu un rulaj real cat mai mic. 4. In prezent, a avea un BMW este mai mult decat oricand un exercitiu de imagine personala, de “show-off”, de afisare a unui statut social (fie el real, sau “wannabe”). Nu inseamna ca toti posesorii de BMW si-au cumparat masina in acest scop, dar foarte multi se incadreaza in aceasta categorie - deseori fara a recunoaste acest lucru. (Aproape) orice BMW care nu face parte din portofoliul curent de productie, sau din generatia imediat anterioara celei curente, este un model invechit. Exceptie fac modelele speciale / deosebite, care au fost produse in putine exemplare, precum si modelele care au deja statut de masina clasica. Acei “wannabes” care circula in prezent prin tara cu BMW-uri cu volan pe dreapta, si/sau inmatriculate in Bulgaria, de regula si intr-o stare tehnica proasta, nu mai atrag nimic altceva decat zambete ironice. De retinut: daca vreti sa va luati un BMW din motive de imagine, aceasta presupune implicit ca masina sa fie pe de o parte cvasi-noua, iar pe de alta parte intr-o stare estetica si tehnica foarte buna. Daca sunteti in situatia de a “stoarce” bugetul (fie la cumparare, fie la intretinere) pentru a va permite un BMW, atunci poate ar trebui sa analizati obiectiv daca nu cumva o alta marca de autoturism se potriveste mai bine nevoilor voastre reale. 5. O exceptie la pct. 4 de mai sus o reprezinta cei care isi cumpara un BMW pentru modul in care se conduce acesta, pentru anumite caracteristici tehnice disparute din gama BMW, sau pentru placerea de a efectua acasa diverse reparatii in stil “old school”. Spre exemplu, un serie 5 E34 525i poate fi interesant pentru ca ofera soferului posibilitatea de a conduce o masina dinamica (la vremea ei) si echilibrata, fara sisteme electronice de asistare. In general, este o expresie a pasiunii pentru modelele exclusiviste sau clasice. Ceea ce nu inseamna deloc ca este o pasiune ieftina; dimpotriva. Masina clasica nu inseamna in nici un caz “rabla”, iar intretinerea poate fi mai costisitoare decat in cazul unei masini noi. De retinut: analizati cu sinceritate daca va incadrati in mod real in acest tip de exceptie, sau in fapt vreti un BMW pentru motivul exprimat la pct. 4 de mai sus, dar nu va permiteti mai mult decat o vechitura. 6. Unii dintre noi, in speta cei care au trecut de jumatatea teoretica a vietii, au cunoscut BMW ca fiind producatorul care fabrica automobile sportive si fiabile, a caror tinuta de drum si performante tehnice (raportate la clase de caroserie si motorizari echivalente) erau intotdeauna deasupra concurentei. Doar Porsche mai umbrea, din cand in cand, aceasta stare de fapt. BMW este insa acum o cu totul alta firma. Astazi, BMW produce o groaza de modele Sport Activity Vehicle (X1, X3, X5, mai nou X7), Sport Activity Coupe (X2, X4, X6). Aici se mai adauga “blasfemii” precum 2er Active Tourer, care prin forma de caroserie, motorul montat transversal si tractiunea fata parca si-a propus sa nege orice caracteristica fundamentala a modelelor de altadata. Sa mai mentionez i3? De retinut: Oricat de mult ar stramba din nas “puristii”, cea mai mare parte a modelelor BMW din prezent au foarte putin ADN in comun cu modelele clasice, care au consacrat marca. Aceasta pentru ca BMW traieste si se dezvolta datorita acelor clienti care in primul rand cumpara masini noi, iar in al doilea rand ulterior cumpararii le intretin la reprezentantele BMW. Cumparatorii de BMW second-hand, si in special cei care isi intretin masinile in afara retelei BMW, sunt, in esenta, neinteresanti pentru companie. 7. Soselele din ziua de azi sunt foarte aglomerate. Nu numai in Romania (cu problemele sale arhi-cunoscute de infrastructura), dar si practic in orice alta tara europeana. De asemenea, in cam toate tarile Politia utilizeaza tot felul de echipamente moderne de supraveghere a traficului. Cu execeptia (dis-de-) diminetilor de weekend si a unor situatii deosebite care confirma regula, in mod uzual este aproape imposibila conducerea unui BMW modern, pe drumurile publice, aproape de maximul capabilitatilor sale dinamice. La prima vedere, dilema de a alege intre un M5 si un 520i are o solutie evidenta pentru orice pasionat. Dar, luand in considerare pe de o parte costurile aferente unui M5 (achizitie, intretinere, consum, taxe, devalorizare) si pe de alta parte cvasi-imposibilitatea de a pune in valoare M5-ul in traficul curent, altfel decat mergand iresponsabil si riscand amenzi uriase, optiunea M5 nu mai este atat de evidenta - poate cu exceptia obisnuitilor circuitelor de viteza. De retinut: in utilizarea de zi cu cu, modelele BMW moderne, cu motorizari din zona de jos a gamei, sunt uneori o alegere mai practica decat cele de varf de gama.
    8 points
  2. ceea ce nu specifica este ca daca vei avea un accident, si se observa in datele lor ca rulai cu o viteza mai mare decat cea legala pe sectorul de drum respectiv, iti vor spune politicos ca de fapt nu ai condus legal, ca ai parte din vina, ca franciza este nu stiu cat, blabla, ca iti cresc prima cu X%, ca faci drumuri frecvente, ca nu respecti nu stiu ce timp de odihna.....se practica si in vest prostiile astea, mai ales la masinile puternice, scumpe... oricum volvo vrea sa limiteze masinile la 180 km/h maxim, vor aparea masini care mai de care conectate, soferilor le va ramane placerea de a plati masini si asigurari, de restul se vor ocupa google&comp....
    3 points
  3. Pentru F30, pentru jante de 20" ai avea nevoie de cauciucuri 225/35/R20 fata si 255/30/R20. Jantele originale de F30 de 20" au 8x20 ET36 fata, 8.5J ET47 spate - asta inseamna ca jantele+cauciuucurile precizate de tine vor fi mai late cu 3cm - din care 1.5cm inauntru, 1.5cm in exterior - nu vor atinge de caroserie. O sa omori articulatia+directia fata daca pui cauciucuri cu latime 255 pe fata - dimensiunea maxima data de producator este 225; nici pe M3 nu sunt cauciucuri de 255 (maxim 245) Nu cred ca ai jante mai mari de 19" in certificatul de inmatriculare.
    3 points
  4. simeringuri supape in chiulasa, segmenti dupa ce se masoara uzura la cilindrii si jocul segmentilor in pistoane. Daca se constata uzura la cilindru dupa ce se masoara ovalitatea si conicitatea cilindru;ui, se alezeaza la urmatoarea cota de reparatie. Toti cilindrii trebuie sa fie alezati si honuiti la aceeasi cota vibrochen masurat daca e in cote => cuzineti noi sau alezat la cota de reparatie + cuzinetii aferenti asa se repara corect un motor, restul sunt basini in cap la mecanic care doar pune segmenti pe cilindri uzati si eventual pistoane uzate, sa nu mai zic de mecanici care nici nu mai verifica vibrochenul, starea pistoanelor si a bielelor, a pompei de ulei etc
    2 points
  5. Nu am fost niciodata la splalatorie pentru a curata interiorul masinii. Si la F10 am facut eu curat, de fiecare data.
    2 points
  6. raduron, inteleg ca tu nu ai casco. am dat cu un ford focus peste un caine de 15 kg si reparatia a fost peste 3000 euro. 17% din pretul masinii cand am luat-o noua. la seria 5, sa schimbi cele 3 radiatoare, bara fata si ventilatorul cu angrenajele complete, vopsitul, manopera si tva-ul, te duci la 10.000 euro asta am schimbat eu atunci la masina mea. le plangi de mila masinilor premium pe care le vezi prin romania uitandu-te cum arata...mai bine zis masinilor care candva au fost premium, ca la 150k km si pret de achizitie de 10-15-20k nu se mai cheama premium. eu chiar ma bucur cand da cineva 20k pe um seria 5 si inainte sa dea banii astia face o lista cu must have-ul dotarilor, iar apoi isi face masina tandari si bineinteles nu are casco. ca sa se invete sa nu mai fie prost, pretins smecher sau domn. sa puna un astfel de domn sa isi ia kia ceed, adica de contravaloarea unei masini noi pt care i-a aprobat creditul de nevoi personale si sa isi faca casco
    1 point
  7. Cel mai probabil ai garnitura de la chiulasa ciupita si in cel mai bun caz iti baga gaze pe instalatia de antigel. Din cauza asta iti arunca si lichidul pe la borcan. Face presiune prea mare in instalatie. Aceeasi problema am avut o pana nu demult la golf 5 ul sotiei. Garnitura a fost intr-adevar ciupita. Sent from my SM-G955F using Tapatalk
    1 point
  8. Conduc sportiv, dar nu inconstient. In 7 ani, am avut doar incidente de parcare, din neatentie sau graba. Nu am fost implicat incidente rutiere. Ca sa fiu sincer, CASCO este pentru linistea mea, ma intereseaza foarte mult vandalism si furt. Cand e vorba de un incident rutier, nu mai conteaza, masina e ultimul fier la care m-as gandi. E mai important sa nu existe vatamari corporale sau alte lucruri mai rele. Le-am spus ca nu ma incanta acel modul la o masina de 340 de cai, iar ca pe autostrazi in general merg pe la 160, ceea ce inseamna ca mai tot timpul sunt taxat de telematics. In mod clar nu il voi accepta si voi cere si alte oferte. Multumesc de sfaturi.
    1 point
  9. Multumesc! Am citit aici si in multe alte locuri dar nu am gasit rezolvare.
    1 point
  10. Suspensia normala/sport + xdrive sunt suficiente pentru F11; avand perne pe spate, e suficient de comfortabila. Nu toate cu M-paket au suspensie sport - trebuie sa fie trecuta ca optiune separata (m sport suspension 704); daca iti place ca masina sa franeze foarte bine, poate nimeresti una cu M sport brakes (cod 2NH) etrieri mai mari, discuri si placute mai mari; sunt mai multi posesori de F10/F11 care spun ca masina franeaza cam greu mai ales la viteze mai mari). Scaunele comfort (cod optiune 456) sunt si ele de 2 tipuri - standard fara ventilatie sau cu ventilatie (optiune trecuta separat, cred ca 453 e codul).
    1 point
  11. Pai si ce vrei ma sa zic, ca mananca ulei doar ca sa nu te simti tu prost ca a ta merge ca trabantul cu ulei 20ml/ltr? Ce vrei sa-i pui tu sigilii ca sa te convingi? Mai stiu pe cineva tot asa care se dadea interesant la service ca i-au luat aia banii degeaba, ca turbina noua ca nustiu ce, si masina tot mananca ulei, ca l-au ars de bani samd, mi se pare ca au schimbat si simeringurile la chiulasa, si tot degeaba, pai ce el schimba motorul acum ptr niste ulei.... si pana la urma marele figurant a fost de acord sa ii lase sa umble in motor, i-au pus segmenti noi ulei tot si pe urma venea la 7000-8000km sa-i schimbam uleiul ca el daca completa 6 litrii pe luna se speriase acum.... ca era negru uleiul, si cand l-am intrebat daca e multumit tot zmeu tot cu basini tot cu nasul pe sus, ca nu e tb nostra ca el a platit, si ca oricum el cu cat da masina daca a bagat 3000e in ea..... parca era cineva de vina ca masina e o rabla... Daca are bujiile arse si incearca sa-si faca regenerarea la filtrul de particule motorina poate ajunge in ulei si sa faca dilutie , deci posibil ca uleiul sa se fi subtiat si sa fi fost bagat la consum....
    1 point
  12. Mult succes la vanzare. Totusi nu cred ca o sa o dai repede. Eu am vandut-o greu pe a mea, cu kilometri mai putini, 184 cai xdrive, automat si mult mai dotata decat asta care nu are nici xenon. Daca era automata ar fi fost un mare plus, dar probabil tu ai cumparat-o pentru ca ti s-a parut afacere pretul, crezand ca poti castiga minim 2 mii de euro foarte usor, dar e inflatie de masini sh.
    1 point
  13. La 10.000 negociabil F30,nu poti avea pretentii..sa fie masina ok din pct de vedere mecanic, estetic(cat de cat) si atat.. dotarile se platesc.
    1 point
  14. E greu de crezut cu interzicerea dieselelor, in timp ce marii producatori fabrica la ora asta diesel. Plus ca din cate am inteles, daca va fi vreo interdictie, va fi pe toate motoarele cu combustie interna, deci si benzina. Ramane de vazut cu ce norme incep si unde incep (protestele din germania anunta ca nimeni nu e gata sa renunte la diesel prea curand). Probabil va fi o evolutie fireasca, pana prin 2040 vor disparea o mare parte din motoarele cu combustie interna, cum de altfel, multe masini for fi self driving cars pana atunci, gen peste 90%. Pana in 2025 f multi producatori si furnizorii lor vor scoate module si masini autonome de level 5 (fully autonomous).
    1 point
  15. Pe net mai scrie ca poti vindeca bolile cu zeama de varza, ca dacii au stapanit lumea si ca elvis traieste in Brazilia....cine a scris chestia respectiva este evident ca se plictisea sau nu are habar de functionarea sistemului valvetronic.gasesti si pe youtube filmulete destul de interesante care iti vor explica cum functioneaza sistemul valvetronic. cu valvetronic defect masina va consuma mai mult, si nici ca si putere nu cred ca va excela, bonus erori in bord, etc..... https://www.bmwblog.com/2016/07/25/valvetronic-bmws-innovative-throttle-system/
    1 point
  16. eu as lua 3ar cu dotari multe multe care sa-ti faca si viata mai frumoasa, cum spunea cineva..si cu packet m arata minunat..nu cred ca e asa mare diferenta de stabilitate intre ele, sa ne spuna cine a mers cu amandoua, dar nu cred ca o conduci ca si cum ai fi furat-o pana la serviciu.. apoi, eu nu mi-as lua masina dupa costul de revanzare..mi se pare oarecum irevalant. as da banii pe ceea ce-mi place si ce ma face sa cobor dimineata pana la masina fericit! si-asa...sunt multe ce se pot intampla pana la momemtul revanzarii dar si cu piata auto sh...cand iti vine sa-ti vada masina, desi masina e "extra, mega ultra" full options, vrea sa o dai cu 3000 mai ieftin ca a vazut el alte doua 3er cu 2 geamuri electrice si ac mai ieftine..ei vor mult, ieftin si bun
    1 point
  17. Saptamana trecuta am reusit sa stric prima piesa din ansamblul transmisiei si anume planetara stanga spate :frantics: ! Eram in mers treapta a 3-a si i-am dat talpa iar pe la 4000 rpm s-a auzit un mare POC undeva in partea stanga fata mi s-a parut mie,primul gand a fost "turbina sau motorul" :bye: . Am oprit pe dreapta si incercand sa plec de pe loc nu s-a putut.Initial am suspectat flansa cardan dar aceasta a fost schimbata in toamna.Am ridicat masina si am constatat planetara stanga.Aceasta a fost schimbata impreuna cu uleiul din grup si cutie. Terminand cu cele mentionate mai sus a intervenit si o pierdere de aer la roata dreapta fata si una mica la stanga fara si o bataie pe partea stanga fata.Revenind la baietii de la AFS pierderile de aer au fost remediate iar bataia s-a dovedit a fi de la o piulita nestransa a amortizorului la sistemul de duritate fiind si aceasta remediata si masina comportandu-se ca inainte.Astfel am avut ocazia de a poza amortizorul de pe fata cu noul set-up. Sper sa nu mai intervina nimic si sa fim pregatiti pentru prima etapa de pe acest an.
    1 point
  18. Nu stiu, cred ca ai gresit calculul la combustibil. 330i Consum 9%; pe 1000km = 90 litri, pe 20.000 km = 1800 litri. 1.3 eur pe litru, cum ai pus tu, 2340 euro pe an. La care mai inmultesti cu 5 ani.
    1 point
  19. Nu cred ca diesel euro 6 va fi interzis mai devreme de 2030; restrictiile despre care se vorbeste acum in germania sunt pentru euro 4. Deasemenea, nu cred ca vreun guvern din Romania (oricat de cretini ar fi) isi va asuma o lege care sa interzica circulatia a mai mult de 60% din parcul auto din ro, mai ales ca 10% din bugetul romaniei provine din taxe pe combustibil. Ca sa iti ajuti decizia (sau sa te justifici la sotie ) poti sa iti faci o simulare de costuri pe toata durata cat va fi in posesia ta; sa zicem ca ei un F36 pe care il vei tine 5 ani F36 330i, 3 ani, 50k km initial; 150k km la final: cost total 29,420 euro - pret achizitie: 32000 euro - pret revanzare: 14000 euro - combustibil: 5 ani * 20k km * 9l/100 medie * 1.3 = 1170 euro - intretinere: 5 ani * 500 euro = 2500 euro - impozit: 5 * 50 euro = 250 euro - casco + rca: 5 * 1500 euro = 7500 euro F36 330d, 3 ani, 80k km initial; 180k km la final: cost total 27,910 euro - pret achizitie: 25000 euro - pret revanzare: 12000 euro - combustibil: 5 ani * 20k km * 7l/100 medie * 1.3 = 910 euro - intretinere: 5 ani * 1000 euro = 5000 euro - impozit: 5 * 500 euro = 2500 euro - casco + rca: 5 * 1500 euro = 7500 euro Evident, pretul de revanzare e subiectiv; poate fi mult influentat de legi ulterioare gen taxe suplimentare diesel, taxe de inmatriculare noi, etc Da, e socant, o asemenea masina are un cost real anual undeva inspre 5-6000 euro, din care combustibilul e sub 5 procente (cu alte cuvinte, combustibilul consumat aproape nu influenteaza costul anual in cazul celor 2 modele comparate aici).
    1 point
  20. E foarte simplu - iei masina cu RAR-ul facut altfel o poti suge la inmatriculare sau la revanzare.
    1 point
  21. Ma bucur ca ai rezolvat; mare atentie la spalatorii - mai bine le spui sa nu se atinga de ceasuri si de navigatie; mie la spalatorie mi-au zgariat stratul antireflex si la e91 si la f11.
    1 point
  22. Merci de info! am fost sa o vad si masina arata foarte bine interior/exterior. Ce nu mi-a placut a fost la motor, nu ma pricep eu bine la motoare dar in zona incercuita era foarte mult ulei(nu stiu de la ce este dar am vazut si la alt e90 si am facut poza) http://prntscr.com/msob6k acum m-am orientat si in proportie de 99% maine fac actele cu masina asta are toate actele valabile masina arata foarte bine, super intretinuta o singura eroare in bord (a schimbat placutele de frana, dar senzorul nu) o sa vad maine la un service unde ma duc sa o pun pe un tester, asa masina merge impecabil a acceptat un mic test drive si nu au fost probleme. ps:sper sa fie alegerea buna sunt incantat de ea
    1 point
  23. Salut. Se pare ca am ajuns la WPP cu eroarea respectiva. Se defectase o componenta care actioneaza pompa de apa; se numeste "friction gear servodrive", si nu am stiut. Am inlocuit piesa, a fost 550 lei, OE. A ramas o eroare legata de faptul ca masina detecteaza ca software-ul a fost modificat. Ca impresie generala: wow! Nu am mers peste 200, pentru ca sunt cu anvelopele de iarna, dar ma astept ca top spead sa se apropie de 230 la cum trage acum. Pe 0-100 e undeva sub 7s. Urmeaza sa cumpar si sa montez racitorul de ulei (care lipseste la N13-le montat pe 116i), si sa caut un intercooler mai mare care sa se potriveasca fara modificari. Probabil, va trebui sa pun jante ceva mai late pe spate, pentru ca acum rupe usor aderenta in kick down si la 70km/h.
    1 point
  24. Atata timp cat poti lua acea masina direct de la dealer BMW din DE, nu vad de ce as apela la BavariaUsed - adauga timp si bani in plus, fara vreun beneficiu vizibil. Cum se poate cumpara direct de la dealer BMW DE: - cauti pe site-ul de masini rulate dealeri BMW http://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/?culture=en-US - alegi masina potrivita - iei legatura cu dealerul si negociezi pretul si stabilesti detaliile - achiti masina (se poate plati direct din Romania, prin banca) - cauti transport serios (pe mine m-a ajutat cineva, dar am inteles ca exista un site unde poti cauta transportatori) - agreezi detaliile cu transportatorul (pret, data livrarii) - astepti masina - mie mi-a fost livrata in 5 zile de cand am confirmat cu transportatorul in total a durat 2 saptamani de cand am gasit masina pana cand am intrat in posesia ei, fara sa parasesc localitatea, si m-a costat cam 600 euro + pretul agreat pt masina. Ce aduce BavariaUsedCars in plus? in aparenta te scapa de 4-5 telefoane si cateva mailuri - dar e foarte posibil sa ajungi sa dai catre ei aceste telefoane si mailuri, si platesti si cateva sute/mii de euro in plus. Si eu am incercat sa cumpar prin ei - i-am rugat sa ma anunte cand apare la vanzare o masina cu anumite caracteristici - si raspunsul lor m-a motivat sa imi caut singur - "va rugam sa cautati dumneavoastra pe site si daca e ceva care va place sa ne sunati" - cu alte cuvinte, nu au timp sa vanda masini; in plus, atunci cand chiar a aparut ceva care ma interesa, desi am sunat in ziua in care aparuse (maxim 1h de cand aparuse), deja era rezervata - probabil masinile interesante se rezerva de la inceput pt anumiti revanzatori. Nu considerati asta ca o generalizare - este doar experienta mea, poate alti cumparatori au avut experiente placute.
    1 point
  25. Fost posesor de F36. Tocmai ce l-am dat, dieselgate fiind unul dintre motive. Pot spune ca piata aici in N-V Europei e in cadere la dieseluri(l-am dat pe al meu 49k km pe un pret de nimic). Deci poti gasi lucruri interesante. Am condus F30(cateva luni), F36(3 ani), ambele sport line suspensie stock. F36 are tinuta de drum categoric superioara. F30 avea un ruliu enervant, indiferent de viteza. Nu-mi inspira incredere la viteze mari pe autostrada cand schimbam banda. F36 e in schimb asezat, precis, ca un kart unde ii comanzi acolo sta in viraj, ruliu aproape deloc. La aspect nu mai exista dubiu. Spunea cineva ca F30 cu pachet M arata mai bine. Vezi atunci F32/36 cu pachet M si buza fata carbon, difuzor spate carbon. Have a look(ultimele poze): https://blog.modbargains.com/quick-snap-bmw-f32-435i-carbon-fiber-splitter-spoiler-installed/ Arata demential in realitate. Hayonul e mult mai practic decat portbagajul. Mergi la Ikea vezi atunci.... Pleci in vacanta, vrei sa bagi umbrela de plaja, valiza? Ma ingrijoreaza doar fiabiliatea chederelor/etanseizarii pe termen lung. Asta daca vrei s-o tii mai mult. Mi-a placut masina. Poate pe viitor ma voi intoarce la un 4 series vintage pe benzina. Cam singura masina Bmw actuala pe care as lua-o. Exceptand M2. Cred ca seriile 1,2,4 sunt viitoare clasice. Surprind cel mai bine esenta Bmw. Masini dinamice, relativ usoare, orientate spre condus/dinamism.
    0 points
  26. Masina respectiva nu are navigatie deloc , iar in cazul asta o sa o vinzi mai greu...
    0 points
  27. ... Impuscati mesagerul/membrul de la primul sau post.. Nu este vina lui. Mai bine intrebati despre ce service este vorba sa stiti unde sa nu ajungeti (sau sa fiti precauti..) spre prosteala sau ignoranta dovedita. FlorinMihai, bujiile nu participa activ la functionarea motorului si datorita acestui simplu fapt nu poti condamna niste bujii incandescente.. pentru consumul de ulei. Sunt mult mai multe alte cauze REALE pentru care un motor consuma ulei. Nu stim noi minunea care ti s-a intamplat tie, dar banuiesc ca nu te-ai dus la acei meseriasi pentru ca puneai prea des ulei motorului.. S-a intamplat probabil sa te iei cu discutia cum se intampla.. si ei sa iti spuna ca asta a fost cauza, nu?
    0 points
  28. Germanistan si cam toate tarile civilizate din EU vor sa treaca la Hybrid si full electric din 2025 cred. Sa zicem ca tu cumperi un 335D in 2019 si vrei s-o vinzi in 2026....nu stiu cat vei mai lua pe ea la momentul respectiv. Poate EU va lansa o campanie de prealuare a masinilor de pe piata sau face Muiorel Tuader o ievaluare si da OUG si de la 1 ianuarie 2026 nu mai circula niciun diesel pe teritoriul Romaniei, inafara de masinile SPP, RATB, MAI, etc adica alea ale lor. Restul vor trebui sa fie ft inventivi sa mai recupereze ceva din motorizari diesel. In Germania momentan nu mai cumpara nimeni masini diesel, dealerii de masini de 2nd hand sunt disperati. Daca as fi in locul tau , as lua un motorul 330i (impozit mic - putere mare) si cand cumperi cu 25K km in bord, de regula ai garantie, etc.
    0 points
  29. Cat de grea ar fi talpa nu ar avea voie sa ia 1l la 700km 100%100 este turbo . Il schimb luna viitoare cu unul sh si vedem schimbarea . Masina are dpf off , egr off , evacuare full inox , intercooler marit , stage 1 200 hp Am vb cu cativa baieti cu aceiasi configuratie si spuneau ca nu le haleste ulei. Ma gandesc ca daca nu este nici turbina sa trec pe 10w60
    -1 points
  30. Nu vreau sa iti fac ganduri rele, dar si asta are bara sau capota vopsita. Se observa o alta nuanta plus diferenta de asezare in fata. Desigur pot sa ma insel si sa fie de la poze diferenta de culoare.
    -1 points
  31. Și a ieșit super!
    -1 points
  32. La masina mea, un 320D E90, cel de 163cp, a scazut simtitor consumul de ulei in urma inlocuirii releului de la bujii. Din ce am inteles de la service, acest releu se defecteaza adesea.
    -1 points
  33. Masina revine la vanzare, la pretul de 12.000 euro. Intre timp a ajuns la ~201.000km cu discuri si placute pe fata schimbate in 23.12.2018. A avut parte si de o mica revopsire pe aripa spate dreapta din prostia mea, o mica atingere cu un perete
    -1 points
  34. Salut,S-a ars becul de la semnalizarea din fata si spre rusuinea mea nu stiu cum arata becul care trebuie sa-l inlocuiesc ( pt.masina din semnatura). Trebuie sa fie galben.Nu vrau sa scot lampa de semnalizare, fara sa am becul cumparat.Multumiri anticipate pentru ajutor!
    -1 points
  35. Portiera dreapta fata am avut-o si eu blocaa pe inchis, nu se deschidea nici din telecomanda, nici din interior. Rezolvare: o broasca sh la 150 RON si un tip priceput de la un service de cartier care a stiut sa sparga broasca blocata. Din pacate toate rahaturile din brosca sunt electrice si nu prea merita sa incerci sa repari ceva.
    -1 points
  36. NU STIU CE INSEAMNA ERORILE DE PE TESTER LA BMW E 60 525
    -1 points
  37. Interdictii sunt deja in cateva orase din DE si nu numai acolo, ramane doar de vazut la ce nivel se vor extinde. Probabil, acesta e ultimul ciclu de masini care se mai produc diesel, fiind vorba de modele noi a caror dezvoltare a inceput acum cativa ani si sunt sau au fost lansate de curand, era culmea sa piarda ei banii, o sa ii piarda tot clientul final, asta e intelegerea cu guvernele(de decizie) most likely. Benzina va mai supravietui pentru ca are avantajul de-a echipa modelele hybrid si emisia de particule grele nu exista, ca de fapt asta doare cel mai tare la diesel. Eu inca sunt sceptic cu privire la electrice, din cauza formei de stocare a energiei-bateria clasica care e tot un fosil, altfel avand in vedere ca avem solutii alternative de producere a energiei electrice e o solutie mult mai prietenoasa cu mediul. Si ca sa fiu si putin on topic, acum as lua doar benzina sau hybrid, nu mi-as mai lua diesel mai ales din cauza devalorizarii pe care o s-o aiba in viitor plus ca daca oricum mergi mai mult in oras, cum majoritatea de aici facem, chiar nu vad rostul unui diesel.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.