Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/06/19 in all areas

  1. Conduc sportiv, dar nu inconstient. In 7 ani, am avut doar incidente de parcare, din neatentie sau graba. Nu am fost implicat incidente rutiere. Ca sa fiu sincer, CASCO este pentru linistea mea, ma intereseaza foarte mult vandalism si furt. Cand e vorba de un incident rutier, nu mai conteaza, masina e ultimul fier la care m-as gandi. E mai important sa nu existe vatamari corporale sau alte lucruri mai rele. Le-am spus ca nu ma incanta acel modul la o masina de 340 de cai, iar ca pe autostrazi in general merg pe la 160, ceea ce inseamna ca mai tot timpul sunt taxat de telematics. In mod clar nu il voi accepta si voi cere si alte oferte. Multumesc de sfaturi.
    2 points
  2. Technical Service SUBJECT Discoloration of Shadowline Trim MODEL E46 (3 Series), E60, E61 (5 Series), E64 (6 Series), E65, E66 (7 Series), E83 (X3), E53 ( X5) Equipped with Shadowline exterior trim SITUATION The optional glossy black Shadowline exterior trim may become discolored. CAUSE Analysis has determined that the discoloration is due to a film deposited on the trim which distorts the light reflecting off the trim. These deposits may come from car washes, hard water, or other environmental conditions. CORRECTION Deposits that cause the discoloration can be easily removed by polishing with a quality swirl removing polish, such as Meguiars #9. Note: The glossy black trim pieces are anodized, not painted, and the discoloration does not mean that the surface has been damaged. Therefore, the trim pieces should not be replaced for this complaint.
    2 points
  3. SKW, ai avut dreptate și de data asta ĂŽn legĂŁturĂŁ cu motorasele de la scaune. Cred cĂŁ oglinzile de M3 pe care le ai la vânzare, s-ar potrivi perfect la mine
    2 points
  4. Am descis acest topic pentru ca am vazut destul de des pe forum doua spete (aparent distincte) de intrebari. Pe de o parte, intrebari de la persoane care intentioneaza sa isi cumpere un BMW, avand drept principala motivatie “mirajul” marcii. Pe de alta parte, intrebari de la persoane care au cumparat deja un BMW, dar au facut asta in necunostinta de cauza. Ca urmare, am considerat util sa sintetizez cateva idei generale, care pot constitui un ghid "neortodox", in special pentru cei din prima categorie de mai sus. Important: cele de mai jos reprezinta strict o opinie personala. In nici un caz nu sunt adevaruri absolute. Foarte probabil, multe din ideile de mai jos pot fi, sau vor fi, combatute de alti forumisti. 1. A existat o anumita perioada in istorie cand un posesor entuziast, inzestrat cu un bun bagaj de cunostinte tehnice, suficient timp liber si un set rezonabil de scule de uz general, putea sa realizeze de unul singur si la un bun nivel calitativ majoritatea operatiilor de intretinere si reparatie specifice BMW-ului sau. Daca, in plus, avea si acces la un garaj spatios dotat cu groapa de vizitare, atunci mecanicul amator putea repara (aproape) orice. In cazul automobilelor BMW, aceasta era a apus aproximativ odata cu introducerea seriilor 7er E65, 5er E60 si 3er E90 (+ derivatele respective). Si nu ma refer doar la sistemele electronice, care abunda. Din cauza unei suite de factori - printre care complexitatea tehnica, reducerea costurilor, “planned obsolescence” - motoarele BMW din generatia “N” prezinta frecvent probleme tehnice a caror remediere este de regula costisitoare. Desi sunt prea recent introduse pentru a trage concluzii, ma astept ca acest lucru sa se dovedeasca valabil si pentru motoarele din generatia “B”. De retinut: cam orice model BMW post-2002 - cu o perioada de tranzitie aproximativ intre 2002-2005, este scump (sau, dupa caz, chiar “foarte scump”) de intretinut si reparat. Fara o buna experienta tehnica privind BMW-urilor moderne, cat si un set de “special tools”, nu veti putea economisi o suma semnificativa efectuand personal intretinerea masinii. Pe de alta parte, modelele pre-2002 sunt deja foarte vechi. In concluzie, “BMW” si “intretinere ieftina” nu mai pot fi utilizate in aceeasi propozitie. 2. In piata apar frecvent BMW-uri second-hand, la preturi foarte atractive (= sub pretul mediu al pietei pentru modelul / anul / rulajul / starea masinii respective). Intretinerea acestor masini, insa, costa proportional cu pretul pe care il aveau cand au fost noi. Un BMW second-hand este ieftin pentru ca, din cauza uzurii sau a unor defectiuni acumulate, repararea si/sau intretinerea lui au devenit nerentabile pentru posesor. De regula, vanzatorul nu informeaza cumparatorul cu privire la problemele respective. Sunt relativ frecvente cazurile in care masinile scoase la vanzare au fost “cosmetizate” in diverse moduri, cu scopul premeditat de a ascunde defectele si a insela cumparatorul. De retinut: Este aproape garantat faptul ca, achizitionand un BMW cu un pret (foarte) atractiv, primiti la pachet si o serie de probleme tehnice, sau chiar legale, care se vor dovedi costisitoare. 3. Cu cat rulajul (real) al unei masini este mai mare, cu atat uzura acumulata si probabilitatea de a crea probleme tehnice este mai mare. Unii considera ca, daca motorul unei masini se prezinta in stare tehnica foarte buna la “n” sute de mii de Km, atunci masina respectiva este un deal bun. Gresit. Nu doar motorul se uzeaza, ci si transmisia, suspensia, interiorul, chiar si caroseria (materialul oboseste dupa nenumarate torsiuni in timp, apare rugina, etc.). Toate piesele de plastic si cauciuc imbatranesc. De retinut: Chiar daca rulajul nu este principalul criteriu in alegerea unui BMW second-hand, este o buna practica sa cautati un automobil cat mai bine intretinut si cu un rulaj real cat mai mic. 4. In prezent, a avea un BMW este mai mult decat oricand un exercitiu de imagine personala, de “show-off”, de afisare a unui statut social (fie el real, sau “wannabe”). Nu inseamna ca toti posesorii de BMW si-au cumparat masina in acest scop, dar foarte multi se incadreaza in aceasta categorie - deseori fara a recunoaste acest lucru. (Aproape) orice BMW care nu face parte din portofoliul curent de productie, sau din generatia imediat anterioara celei curente, este un model invechit. Exceptie fac modelele speciale / deosebite, care au fost produse in putine exemplare, precum si modelele care au deja statut de masina clasica. Acei “wannabes” care circula in prezent prin tara cu BMW-uri cu volan pe dreapta, si/sau inmatriculate in Bulgaria, de regula si intr-o stare tehnica proasta, nu mai atrag nimic altceva decat zambete ironice. De retinut: daca vreti sa va luati un BMW din motive de imagine, aceasta presupune implicit ca masina sa fie pe de o parte cvasi-noua, iar pe de alta parte intr-o stare estetica si tehnica foarte buna. Daca sunteti in situatia de a “stoarce” bugetul (fie la cumparare, fie la intretinere) pentru a va permite un BMW, atunci poate ar trebui sa analizati obiectiv daca nu cumva o alta marca de autoturism se potriveste mai bine nevoilor voastre reale. 5. O exceptie la pct. 4 de mai sus o reprezinta cei care isi cumpara un BMW pentru modul in care se conduce acesta, pentru anumite caracteristici tehnice disparute din gama BMW, sau pentru placerea de a efectua acasa diverse reparatii in stil “old school”. Spre exemplu, un serie 5 E34 525i poate fi interesant pentru ca ofera soferului posibilitatea de a conduce o masina dinamica (la vremea ei) si echilibrata, fara sisteme electronice de asistare. In general, este o expresie a pasiunii pentru modelele exclusiviste sau clasice. Ceea ce nu inseamna deloc ca este o pasiune ieftina; dimpotriva. Masina clasica nu inseamna in nici un caz “rabla”, iar intretinerea poate fi mai costisitoare decat in cazul unei masini noi. De retinut: analizati cu sinceritate daca va incadrati in mod real in acest tip de exceptie, sau in fapt vreti un BMW pentru motivul exprimat la pct. 4 de mai sus, dar nu va permiteti mai mult decat o vechitura. 6. Unii dintre noi, in speta cei care au trecut de jumatatea teoretica a vietii, au cunoscut BMW ca fiind producatorul care fabrica automobile sportive si fiabile, a caror tinuta de drum si performante tehnice (raportate la clase de caroserie si motorizari echivalente) erau intotdeauna deasupra concurentei. Doar Porsche mai umbrea, din cand in cand, aceasta stare de fapt. BMW este insa acum o cu totul alta firma. Astazi, BMW produce o groaza de modele Sport Activity Vehicle (X1, X3, X5, mai nou X7), Sport Activity Coupe (X2, X4, X6). Aici se mai adauga “blasfemii” precum 2er Active Tourer, care prin forma de caroserie, motorul montat transversal si tractiunea fata parca si-a propus sa nege orice caracteristica fundamentala a modelelor de altadata. Sa mai mentionez i3? De retinut: Oricat de mult ar stramba din nas “puristii”, cea mai mare parte a modelelor BMW din prezent au foarte putin ADN in comun cu modelele clasice, care au consacrat marca. Aceasta pentru ca BMW traieste si se dezvolta datorita acelor clienti care in primul rand cumpara masini noi, iar in al doilea rand ulterior cumpararii le intretin la reprezentantele BMW. Cumparatorii de BMW second-hand, si in special cei care isi intretin masinile in afara retelei BMW, sunt, in esenta, neinteresanti pentru companie. 7. Soselele din ziua de azi sunt foarte aglomerate. Nu numai in Romania (cu problemele sale arhi-cunoscute de infrastructura), dar si practic in orice alta tara europeana. De asemenea, in cam toate tarile Politia utilizeaza tot felul de echipamente moderne de supraveghere a traficului. Cu execeptia (dis-de-) diminetilor de weekend si a unor situatii deosebite care confirma regula, in mod uzual este aproape imposibila conducerea unui BMW modern, pe drumurile publice, aproape de maximul capabilitatilor sale dinamice. La prima vedere, dilema de a alege intre un M5 si un 520i are o solutie evidenta pentru orice pasionat. Dar, luand in considerare pe de o parte costurile aferente unui M5 (achizitie, intretinere, consum, taxe, devalorizare) si pe de alta parte cvasi-imposibilitatea de a pune in valoare M5-ul in traficul curent, altfel decat mergand iresponsabil si riscand amenzi uriase, optiunea M5 nu mai este atat de evidenta - poate cu exceptia obisnuitilor circuitelor de viteza. De retinut: in utilizarea de zi cu cu, modelele BMW moderne, cu motorizari din zona de jos a gamei, sunt uneori o alegere mai practica decat cele de varf de gama.
    1 point
  5. e si masina cu hayon. un liftback care presupune maimulte elemente de caroserie in spate fata de um sedan. cred ca seria 4 are gteutate de seria 3 touring
    1 point
  6. E irelevant cu carbon. Compara ambele cu pachet m si atat si eu zic ca nu e chiar asa ca nu mai exista dubiu. A mea avea si shadowline si evacuare m performance si chiar era frumoasa. CAt despre suspensii, nu este absolut cum spui tu daca compari sa aiba ambele suspensia m sau edc. f36 la motor echivalent este cu 100 de kile mai greu decat f30.
    1 point
  7. 50% adevarat, 50% fals : 1. da, se poate/merge sa dezactivezi/deconectezi motorasul valvetronic ( in anumite condictii) 2. da, functioneaza ok ( nu foarte bine) si fara. 3. "fara pierderi de putere"....fara vvt, e doar un motor de BMW usor lesinat, trage, merge....dar nu e ce trebuie, ( N42, N46 nu au foat gandite sa functioneze fara valvetronic/vvt) 4. "consum suplimentar" total gresit, consumul creste cu 1-1,5l, poate si mai mult. 5. vanosurile vor merge bine merci, erori nu vor fi (daca nu ai acum, nu vrei avea nici dupa dezactivare) 6. "cu variație continuă a înălțimii de ridicare a supapelor de admisie" FARA valvetronic, acele supape vor sta mereu deschise la maxim. 7. http://www.e-automob...-vanos-bmw.html 8. mai gandeste-te daca vrei sa faci asta ! ( personal am mers fara vvt activ, 2 sapt...stiu cum e, am schimbat axa vvt si totul e ...e ce trebuie)
    1 point
  8. Destul de corect. In alte 2 cuvinte, reparatie capitala! Urmatoarea intrebare logica ar fi fost, la ce costuri ajunge o plangere a unui client ca masina consuma ulei!? Dar nu continui asa ca vor veni/fi foarte foarte multe pareri.. Asadar, tu faci treaba de mai sus? Si daca da, la ce pret/costuri? O alta intrebare secundara (ogligatorie) ar fi, dai garantie; pe ce perioada, numar de km? Nu se stie niciodata de unde poate curge cu, clienti.. Pe unii dintre noi, ne ia valul si uitam ca daca am repara rablele (cum zice Boaska) perfect (cum zice mihailascu) nu ar trece de ultimile norme de poluare.. (ca sa ma tin si eu in topul ne-realitatilor romanesti) Iar intr-o alta nota, raman la parerea mea ca daca un BMW ordinat de 1,8 sau 2 litri e condus DECENT nu va consuma uleiul pus o perioada lunga de kilometri! Dar cine isi ia in Romania BMW sa il conduca ca pe orice alta masina, fara mari excese!?! Sau de ce or zice dealerii BMW ca motorul e firesc sa consume ulei? Probabil ca tine in ture dar nu tine si uleiul, nu!?
    1 point
  9. Daca deconectezi senzorul de la arborele excentric va trece pe o harta in care vvt ul va merge deschis la 99% . Asta daca nu ai erori mecanice : motoras , ax arcuri arculete etc. Daca deconectezi senzorul maf vactrece pe o harta in care vvtul e deschis 99% si va merge si fara vanos activ . De ce vrei sa faci asta ?
    1 point
  10. Din ce vad aici nu trebuie demontat chiar tot plafonul: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=17396
    1 point
  11. simeringuri supape in chiulasa, segmenti dupa ce se masoara uzura la cilindrii si jocul segmentilor in pistoane. Daca se constata uzura la cilindru dupa ce se masoara ovalitatea si conicitatea cilindru;ui, se alezeaza la urmatoarea cota de reparatie. Toti cilindrii trebuie sa fie alezati si honuiti la aceeasi cota vibrochen masurat daca e in cote => cuzineti noi sau alezat la cota de reparatie + cuzinetii aferenti asa se repara corect un motor, restul sunt basini in cap la mecanic care doar pune segmenti pe cilindri uzati si eventual pistoane uzate, sa nu mai zic de mecanici care nici nu mai verifica vibrochenul, starea pistoanelor si a bielelor, a pompei de ulei etc
    1 point
  12. Fost posesor de F36. Tocmai ce l-am dat, dieselgate fiind unul dintre motive. Pot spune ca piata aici in N-V Europei e in cadere la dieseluri(l-am dat pe al meu 49k km pe un pret de nimic). Deci poti gasi lucruri interesante. Am condus F30(cateva luni), F36(3 ani), ambele sport line suspensie stock. F36 are tinuta de drum categoric superioara. F30 avea un ruliu enervant, indiferent de viteza. Nu-mi inspira incredere la viteze mari pe autostrada cand schimbam banda. F36 e in schimb asezat, precis, ca un kart unde ii comanzi acolo sta in viraj, ruliu aproape deloc. La aspect nu mai exista dubiu. Spunea cineva ca F30 cu pachet M arata mai bine. Vezi atunci F32/36 cu pachet M si buza fata carbon, difuzor spate carbon. Have a look(ultimele poze): https://blog.modbargains.com/quick-snap-bmw-f32-435i-carbon-fiber-splitter-spoiler-installed/ Arata demential in realitate. Hayonul e mult mai practic decat portbagajul. Mergi la Ikea vezi atunci.... Pleci in vacanta, vrei sa bagi umbrela de plaja, valiza? Ma ingrijoreaza doar fiabiliatea chederelor/etanseizarii pe termen lung. Asta daca vrei s-o tii mai mult. Mi-a placut masina. Poate pe viitor ma voi intoarce la un 4 series vintage pe benzina. Cam singura masina Bmw actuala pe care as lua-o. Exceptand M2. Cred ca seriile 1,2,4 sunt viitoare clasice. Surprind cel mai bine esenta Bmw. Masini dinamice, relativ usoare, orientate spre condus/dinamism.
    1 point
  13. Daca te intereseaza CASCO doar pentru vandalism si furt, de ce sa platesti +/- 200 de euro pe luna? Cu banii astia iti cumperi, oglinzi, embleme sau vopsesti elemente de caroserie lunar. Casco dupa parerea mea isi face treaba doar pentru situatii exceptionale, accidente grave, te loveste unul neasigurat, dezastre naturale etc, maruntisurile mi le pot plati singur nu e nevoie sa o faca altcineva pentru mine.
    1 point
  14. lol , cine dracu ar monta asa ceva ? GEn libertate in catuse :frantics:
    1 point
  15. ceea ce nu specifica este ca daca vei avea un accident, si se observa in datele lor ca rulai cu o viteza mai mare decat cea legala pe sectorul de drum respectiv, iti vor spune politicos ca de fapt nu ai condus legal, ca ai parte din vina, ca franciza este nu stiu cat, blabla, ca iti cresc prima cu X%, ca faci drumuri frecvente, ca nu respecti nu stiu ce timp de odihna.....se practica si in vest prostiile astea, mai ales la masinile puternice, scumpe... oricum volvo vrea sa limiteze masinile la 180 km/h maxim, vor aparea masini care mai de care conectate, soferilor le va ramane placerea de a plati masini si asigurari, de restul se vor ocupa google&comp....
    1 point
  16. Acele butoane sunt standard pe F10, incepand de prin 2011; de obicei se cheama 4U2 Driving Experience Control; schimba raspunsul pedalelor, cutiei de viteze automata si alte cateva lucruri (ceasuri bord daca sunt 6WB, climatizare, etc), in functie de dotarile masinii,pe baza modului de rulare ales (ECOPRO, Standard, Sport); daca exista amortizoare adaptive si/sau setare de cutie sport 2TB, sunt mai multe moduri de rulare (la mine am EcoPro, Comfort+, Comfort, Sport, Sport+). La 530/535/550, cred ca e destul de rar doar EDC separat (~1000 euro de nou), de obicei este prezent pachetul Dynamic Drive (~2700 euro de nou).
    1 point
  17. Groupama mi-au anulat mie casco-ul pentru ca am avut trei daune (dintre care una a fost o carcasa de oglinda si alta parbrizul, deci mici) intr-un an. Bineinteles, fara sa spuna pe undeva prin contract ca exista regula asta. Nu de alta, dar daca stiam, imi luam singur carcasa de la oglinda, nu mai stateam s-o trec pe casco.
    1 point
  18. Pt Bucuresti clar NU! De ce? Pt ca in BUcuresti nu gasesti locuri de parcare, iar bordurile deseori sunt singura optiune....Seria 4 intr-adevar are un design mai frumos ca seria 3. E mai stabila si are o alura mai sportiva, dar la parcari va fi dificil.
    1 point
  19. Haideti sa va povestesc cum a fost experienta mea cu campaniile tehince! De curiozitate, am trimis mail la BMW. Am un E93 din 2008 cu cutie automata in 6 trepte. Am fost contactat telefonic peste cateva zile pentru confirmare de recall. Al meu exemplar avea 2: una pentru cablajul de clima, precum este specificat in primul post, si al doilea pentru pompa de vacuum (e numita altfel in catalogul lor). A fost nevoie sa fac o vizita sa verifice daca e nevoie de schimbat. Era nevoie, asa ca s-au comandat piesele. Pentru cei care au sunet subtil, ca de aparat contra tantarilor, un sunet foarte-foarte inalt, un tiuit, cand accelereaza in sarcina, sa stiti ca la mine s-a rezolvat cu recall-ul de pompa de vacuum. Nu il auzeai decat daca te chinuiai, dar pentru mine era deranjant. Au specificat ca nu este nevoie de nici un ban din partea mea. Peste cateva zile m-am prezentat la ei, am lasat masina, si i-am intrebat frumos (!) daca se poate face o resoftare a cutiei de viteze, in sensul ca nu eram multumit de cum schimba treptele. Practic le schimba prea devreme, dupa gustul meu, si ma trezeam ca eram in a 4-a in oras la ...40-50 la ora. Raspunsul in momentul ala la apasare pe acceleratie nu era prea rapid, trebuia sa faca si downshift, turat... nu era frumos dpmdv. Si am explicat ca as vrea sa schimbe mai tarziu in treapta superioara, sa o tureze mai mult, ca sa evite in felul asta schimbarile premature si sa ajung in situatia de mai sus. A notat pe un post-it, a pus peste dosar si am plecat. Avand in vedere ca doar operatiile de recall erau platite de BMW, ma asteptam sa ma coste operatiunea asta la cutia de viteze. Doar era o lucrare ceruta de client pe langa cele doua, era o resoftare a cutiei. Schimbarile si resoftarea au durat o zi si ceva, adica am lasat-o azi dimineata la ei, si am ridicat-o a doua zi seara. M-au sunat in prima seara sa imi spuna ca o sa dureze si a doua zi. Totul onest si fair-play. Cand am venit sa ridic masina, am dat cu semnatura pe 2 foi si asta a fost. Cheia de la masina si la revedere! Pun pariu daca ma duceam special sa fac resoftarea la cutie m-ar fi usurat de echivalentul a catorva plinuri. Au facut schimbarile la cutie, acum schimba mai sus in turatii si am raspuns mai rapid in oras cu ocazia asta. Sunt foarte multumit! Asa ca daca aveti un E9x, incercati, nu aveti nimic de pierdut.
    1 point
  20. e ok combinatia, dupa ce vei face si cotiera neagra va fi mai bine. Ce ai mai putea face, ar fi sa ai covorasele cu piping maro si atunci trecerea de la maro la complet negru pe partea de mijloc a masinii ar fi mai lina.
    1 point
  21. Ai idee cine il face pentru ei? Intreb serios pentru ca nu gasesc specificatiile pentru uleiurile lor...
    1 point
  22. Shell face niste uleiuri excelente numai ca nu cel LL-04 5W30 vandut sub sigla de BMW. Valvoline este bun cel facut in US, la noi sigur nu ajunge acelasi Comparati parametrii enumerati mai sus, vedeti teste reale pe Youtube si va convingeti
    1 point
  23. Pret / calitate Ravenol sta foarte bine, numai ca personal as da ceva bani in plus pentru Motul 8100 X-Clean 5W40 sau Liqui Moly TopTec 4600 / 4605 5W30. Cum am mai spus, uleiul BMW este facut mai nou de Shell si este de o calitate indoielnica... daca ai de ales de ce sa nu pui ceva mai bun? Pentru cei neincrezatori comparati specificatiile uleiurilor in parametrii ca HTHS, indice de viscozitate, sulfate ash si TBN (foarte important pentru protectie; la diesel e important sa fie peste 10mg KOH/g).
    1 point
  24. Am vazut ca toata lumea vorbeste de 0w30, 0w40, 5w30 etc. Stiti de ce se folosesc aceste coduri, sau bagi in masina acest ulei pentru ca asa baga si vecinul. D.p.d.v ingineresc uleiurile se aleg in functie de temperatura mediului ambiant in care functioneaza masina. De aceea sunt si asa multe. Un producator de masini vinde masini pe tot globul, doar ca ala de la Miami nu baga acelasi ulei ca ala din Siberia. Eu recomand sa folositi ulei in functie de temperatura si de anotimp. Indiferent de nr. de km, uleiul se schimba anual. Pentru cei care iubesc masia lor le recomand sa caute caracteristicile uleiurilor in functie de temperatura.
    1 point
  25. Vad ca nu mai striga nimeni in tara asta ca e motorina 7 lei, ca avem drumuri pline de gropi si santuri cu toate ca platim taxe, ca avem praf mult cand nu ploua si mizga/noroi cand ploua etc, asa ca putin imi pasa de europa cand noi suntem comunitari si traim ce traim, mergem cu carutele nesemnalizate, iesim cu noroiul de pe ogoare pe sosele sau ne complacem in aceasta mocirla, toate astea inseamna ca ne meritam soarta, ca prea ne lasam condusi de europa!!!
    0 points
  26. F30 335xd - 1705 kg F36 435xd - 1685 kg
    0 points
  27. segmentii sunt toxici pentru mediu si din cauza asta masinile nu mai respecta normele de poluare daca pui segmenti noi..... ma fac bucatar ps uitati-va in europa, noi suntem cimitirul de vechituri da, si masinile cand ajung aici deja nu mai respecta normele de poluare de aceea pleaca la export. avem totusi nevoie de masini asa ca trebuie sa invatam sa le exploatam corespunzator si sa ne acceptam nivelul, ca parca prea parem bosi din masinile noastre cu jumatate de milion de km care cu greu ajung in service la directie sau frane
    0 points
  28. Interdictii sunt deja in cateva orase din DE si nu numai acolo, ramane doar de vazut la ce nivel se vor extinde. Probabil, acesta e ultimul ciclu de masini care se mai produc diesel, fiind vorba de modele noi a caror dezvoltare a inceput acum cativa ani si sunt sau au fost lansate de curand, era culmea sa piarda ei banii, o sa ii piarda tot clientul final, asta e intelegerea cu guvernele(de decizie) most likely. Benzina va mai supravietui pentru ca are avantajul de-a echipa modelele hybrid si emisia de particule grele nu exista, ca de fapt asta doare cel mai tare la diesel. Eu inca sunt sceptic cu privire la electrice, din cauza formei de stocare a energiei-bateria clasica care e tot un fosil, altfel avand in vedere ca avem solutii alternative de producere a energiei electrice e o solutie mult mai prietenoasa cu mediul. Si ca sa fiu si putin on topic, acum as lua doar benzina sau hybrid, nu mi-as mai lua diesel mai ales din cauza devalorizarii pe care o s-o aiba in viitor plus ca daca oricum mergi mai mult in oras, cum majoritatea de aici facem, chiar nu vad rostul unui diesel.
    0 points
  29. cu ce te incurca sa pui ll04? va plac complicatiile, doar de dragul de a nu respecta o recomandare?
    -1 points
  30. LL-04 este recomandat dieselului nu doar diesel cu DPF. Dar si cele pe benzina se pot bucura de LL-04. LL-04 are propietati bune ca de detergent..
    -1 points
  31. Astazi fost la Bmw Proleasing Ploiesti si ma declar f multumit de swrviciile lor. Pt o revizie completa am platit cu tot cu reducerea de nou client 1090 ron. Totul a durat max 1 h! Am cerut sa fiu in service pe parcursul procedurii si nu a fost nici un fel de problema. Recomand!
    -1 points
  32. Ma unesc colegilor si te rog ,te implor nu o strica ,rãmâi cât se poate pe original ,padelele nici dacã m-ar ameninta cineva cu moartea nu le-as monta .... Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    -1 points
  33. Groupama is parerea mea cei mai ok de pe piata.
    -1 points
  34. raduron, inteleg ca tu nu ai casco. am dat cu un ford focus peste un caine de 15 kg si reparatia a fost peste 3000 euro. 17% din pretul masinii cand am luat-o noua. la seria 5, sa schimbi cele 3 radiatoare, bara fata si ventilatorul cu angrenajele complete, vopsitul, manopera si tva-ul, te duci la 10.000 euro asta am schimbat eu atunci la masina mea. le plangi de mila masinilor premium pe care le vezi prin romania uitandu-te cum arata...mai bine zis masinilor care candva au fost premium, ca la 150k km si pret de achizitie de 10-15-20k nu se mai cheama premium. eu chiar ma bucur cand da cineva 20k pe um seria 5 si inainte sa dea banii astia face o lista cu must have-ul dotarilor, iar apoi isi face masina tandari si bineinteles nu are casco. ca sa se invete sa nu mai fie prost, pretins smecher sau domn. sa puna un astfel de domn sa isi ia kia ceed, adica de contravaloarea unei masini noi pt care i-a aprobat creditul de nevoi personale si sa isi faca casco
    -1 points
  35. Mi-e greu sa cred ca difera ceva de la oras la oras..legea e aceeasi peste tot.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.