Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/10/19 in all areas
-
Tot de la motor vine zgomotul. E o masina noua, sigur, pentru asta exista garantie, dar parca nu e deloc in regula la banii respectivi si la nici o luna de utilizare sa incepi sa schimbi accesorii.2 points
-
o sa mai urmeze si altii, stai linistit...la cati mesteri de bmw sunt pe mp...OT: posibil sa mearga rescrise si sa scapi2 points
-
ce am scris mai sus am luat de pe realoem.com; daca ei gresesc, atunci am gresit si eu. oricum ce vrea el sa cumpere e 2010, deci sigur e motorul de 3l. am un coleg de birou cu e92 325i (motorul de 2.5l, cutie automata) si ii consuma in bucuresti 18-19/suta (mers in timpul zilei); ma indoiesc ca e93 cu motor de 3l consuma mai putin (e mai greu cu >150kg decat e92); daca merge in weekend sau dupa ora 20.00, atunci nu o sa sara de 15l in oras. cu automata cu 6 trepte consumul e mai mare (>50kg in plus, eficienta mai mica).1 point
-
1 point
-
Pe mobile nu exista 325 cabrio cu motor de 2500 cmc: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?categories=Cabrio&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=13&maxCubicCapacity=2600&maxPowerAsArray=PS&minFirstRegistrationDate=2007&minPowerAsArray=PS&scopeId=C&sfmr=false1 point
-
La patinaj artistic aia cu Kia. In cazul tau la derapaj artistic ai locul 1.1 point
-
Nu e dracul chiar asa de negru, CAS-ul cred ca e in "Programing abort". WinKFP il poate aduce la viata dar iti trebuie sursa neaparat, dureaza cam 10-15 minute.1 point
-
Daca ai noroc trebuie rescris doar CAS-ul pe banc, insa trebuie resincronizat cu DDE. Iti trebuie cunostinte si scule pentru asta De unde esti?1 point
-
raduron, inteleg ca tu nu ai casco. am dat cu un ford focus peste un caine de 15 kg si reparatia a fost peste 3000 euro. 17% din pretul masinii cand am luat-o noua. la seria 5, sa schimbi cele 3 radiatoare, bara fata si ventilatorul cu angrenajele complete, vopsitul, manopera si tva-ul, te duci la 10.000 euro asta am schimbat eu atunci la masina mea. le plangi de mila masinilor premium pe care le vezi prin romania uitandu-te cum arata...mai bine zis masinilor care candva au fost premium, ca la 150k km si pret de achizitie de 10-15-20k nu se mai cheama premium. eu chiar ma bucur cand da cineva 20k pe um seria 5 si inainte sa dea banii astia face o lista cu must have-ul dotarilor, iar apoi isi face masina tandari si bineinteles nu are casco. ca sa se invete sa nu mai fie prost, pretins smecher sau domn. sa puna un astfel de domn sa isi ia kia ceed, adica de contravaloarea unei masini noi pt care i-a aprobat creditul de nevoi personale si sa isi faca casco1 point
-
Da. Mai ales celor care folosesc poziția aprinsĂŁ și farurile de ceațĂŁ :thumbdown:1 point
-
1 point
-
Nu stiu de ce va mananca pe voi in fund cu distantierele astea. Unu' la mana, va termina caseta de directie, nici unghiul de fuga nu mai este acelasi si e foarte probabil ca senzorii dsc, asc etc sa nu va raspunda cand este nevoie. Asa ca lasati-o naibii asa. Am fost si eu tentat sa ii bag niste distantiere, dar cand am vazut ca unui prieten de-al meu i s-a dus caseta de directie din cauza asta, am renuntat.1 point
-
Cu riscul de a primi injuraturi, iti spun ca tu esti doar o picatura intr-un ocean. Si iti dau dreptate, schimbarea trebuie sa vina odata cu noi! dar pana una alta vom continua sa facem DPF OFF si vom continua sa aducem masini non euro in aceasta minunata tara.1 point
-
Eu sunt de parere ca diesel-urile nu-s facute pentru tipul de trafic din RO / Bucuresti. Suntem verzi / eco in tara aceasta, vorbesc in numele meu, orasul Bucuresti care este pe primul loc in Europa la aglomeratie si pe locul 3 mondial. peste 50% din masinile din Bucuresti sunt sub Euro 4 si va rog sa mai tineti cont de toate constriile de locuinte din interiorul orasului. Eu unu sunt de parere ca este mai sanatos pentru masina ta sa-i faci DPF off / EGR off, daca motorul este in toate mintile lui, schimburile facute la timp, ingrijita intr-un cuvant, nu vei avea probleme. Acum tine doar de feeling-ul tau, daca esti dispus sa platesti ~1000E pentru un filtru nou, atunci go ahead, vei sta linistit inca 200k km, dar nu-ti recomand curatarea prin incalzire, spalare si alte solutii, nu au niciun efect de lunga durata, iar de achizitionarea unui filtru aftermarket nu stiu ce sa zic, nu am idee. Multam!1 point
-
Ti as raspunde dar... imi e mila de tine sincer... nu ti au venit ajutoarele luna asta?1 point
-
Da , cu cat te indrepti mai mult spre un brand ''premium'' cu atat mai putin primesti garantie si avantaj client ... Cand mergi la asiatici cu 15.000 euro ai si garantie 5-6 ani . La BWM dupa ce ai platit 70.000 primesti un picior in fund si daca se intampla ceva in aia 2 ani se misca foarte greu si ajungi sa te rogi tu de ei de te simti ca esti la cersit.... In mod normal trebuie sa fie invers , am platit 100.000 pentru seria 7 , pai banii aia trebuie sa am si o garantie pe masura. Nu , las ca are ala de 3 mai mult ce a platit 20.000.1 point
-
tot panamera l-as alege...asa lent cum e el1 point
-
Multumesc pentru raspunsuri mhalascu! In legatura cu piesele Febi Bilsten, am discutat cu cineva care a pus toate articulatiile pe un e46 de la aceasta firma si nu are absolut nici o problema dupa 40.000 de km! Am intrebat la mai multe service-uri si au spus ca calitatea lor e foarte buna! Deocamdata merg pe acestea! Si cat despre franele Brembo am inteles ca sunt superioare celor de la ATE cu care iese masina din fabrica! Tind sa cred ca am facut o alegere ok!0 points
-
Dragi colegi de forum, Putem sa depasim oare acea comparatie si sa ne concentram pe vanzare? Pana la urma cred ca asta este obiectul acestui spatiu virtual. Poate unora li se pare comparatia nepotrivita si pot sa inteleg acest aspect. Dar ca sa punem capat acestei discutii, ii invit pe urmatorii colegi sa ne intalnim, sa vada si sa mearga cu masina: AFk^, ionut_marius, cavaliere & petreop ( si asta pentru ca sunt de aici din Bucuresti ). Invitatia nu este legata de vanzare, ci din simpla mea placere. Ma puteti contacta pe numarul de telefon din anunt si ne putem vedea in mod normal seara dupa programul de lucru in functie de programul fiecaruia.0 points
-
Nu ai spus cati cai putere are masina pentru ca am avut si eu niste apucaturi pe bani multi si nu cred ca am facut o alegere prea "inspirata" ca sa zic asa.Am 184 cai si 225/45/17 si vara si iarna.De vara am Michelin pS4 (spate)si Conti premium 6 pe fata. Anvelope premium si incadrate in aceeasi clasa de performanta.Comportament ireprosabil pe uscat si ud atat ca frane cat si ca stabilitate(rond C de G luat noaptea cu acceleratia blana....rar cei drept).Asta toamna fac schimbul de anvelope si pun pe masina anvelopele de iarna si pe spate Nokian WR A3 care sunt incadrate de producator ca si all season.(o alta idee indrazneata) si care sunt mai moi evident decat PS4. Surpriza a fost sa constat ca masina parca este mai sprintena in demaraj si consum ceva mai mic in mod real dar evident ca nu aceeasi stabilitate. Plecand de la astea eu as face recomandari (indiferent de dimensiune)cam asa: 1 Putere masina pana la 140/150 ....Michelin Energy Saver sau Conti Eco Contact care sunt echivalentul lor....sau alt producator 2 Putere 150-200 ....Michelin Primacy sau Conti Sport Contact 3 Putere > 200 ....Michelin Pilot Sport 4 sau Premium Contact 6.....sau PZero de la Pirelli. Pentru alte puteri exista Pilot Sport 4S sau Sport Cup sau altceva.Daca aveau in dimensiunea mea PS4 S luam sigur si nu cred ca faceam bine....poate daca eram pe circuit ori nu cred ca se va intampla asta.Eu simt ca anvelopele mele depasesc ca si performanta ce poate masina..... Asta este parerea mea si pot sa gresesc......oricum http://www.tyrereviews.co.uk/ ofera multa informatie curata si corecta care ajuta. Sunt useri care folosesc chinezesti si chiar se declara super multumiti de ele....au clase bune Parerea mea este alta.Anvelopele premium obtin acele clase prin comparatia tot cu premium.Mere cu mere si gunoi cu gunoi.Sa crezi ca BB de la semi gunoiulTigar/Riken/Kormoran/Taurus este egala cu aceeasi clasa de la Michelin ....doar daca esti naiv si visator. Din astia sunt destui pe forum.Sper sa te fi ajutat pe tine sau pe altii ce am scris eu aici si alti usri pe acest forum.0 points
-
Masina perfecta pentru roman. Multe butoane, optiuni in plus fata de seria 5, se bate cu panamera si face praf marcile premium. Imi suna a telefon chinezarie, cu Android, daca tot ai ales sa faci comparatie. Android, indiferent de termnalul hardware pe care e instalat, merge prost, indiferent ca are hardware dublu sau cifre mai bune decat iPhone. Se lauda cu cifre, dar parca tot Apple e lider... Ne intrebam de ce? Ca si la panamera sau bmw sau mercedes (nu includ audi, gen tot android), produsul finit are alta calitate, chiar daca cifrele sunt aceleasi sau mai bune la "chinezarii", precum kia. Atata timp cat kia, sau orice alta marca, nu aduce nimic nou (cum a facut tesla), si aduc doar cifre egale sau putin mai bune, nu or sa depaseasca in veci marcile premium. Totusi un brand auto, chiar daca zici tu ca nu cumperi pentru ce a facut acum 50 ani, ci pentru ce face acum, nu o sa fie niciodata depasit sau ajuns din urma cu cateva specifiatii mai pompoase.-1 points
-
ai cumparat masina noua, premium de 70-100k si nu ai fost multumit? Sau vorbesti din auzite? Ca e diferenta intre a cumpara una premium, sh, care a avut 1,2,3 proprietari si una noua...-1 points
-
anvelopele cu cat sunt mai proaste, tin mai mult. o anvelopa performata, este moale pt a a sigura aderenta si bineinteles ca se consuma mai repede. orice anvelopa care tine mai mult de 50k km, poti sa te stergi cu ea la fund-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Totusi , un BMW fara anumite dotari nu merita achizitia...Chiar daca nu iti trebuie , consider ca ar trebui sa fie standard in ziua de azi...-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Am sa bag masina la o verificare amanuntita saptamana ce vine! Multumesc pentru informatie! Am sa comand si protectiile din tabla! M-am uitat mai devreme si se vede ceva rugina pe ele...cred si eu la cati ani are masina! Ar fi indicat sa iau si suportul franei de mana? In legatura cu etrierii. Odata ce schimb tot setul de Discuri cu Placute vreau sa schimb si etrierii. Decat sa iau un kit de reparatie etreri (pistonase, garnituri si tot ce inculde setul) mai bine am luat Etrierii noi. E mult mai simplu de montat asa si stiu ca sunt noi, nu imi mai fac probleme cu sistemul de franare! Setul complet de "butuci" cum le spun eu sunt ce pe care se pun discurile inclusiv roata! Cei care se leaga de fuzeta! Nu stiu denumirea lor exacta. Poate se numesc altfel.-1 points
-
Aberezi grav cand spui asta .....Michelin CC sunt super anvelope.....sunt mai bune decat multe anvelope de vara si in plus se descurca foarte bine iarna pe uscat si ud.Pe zapada nu sunt cele mai grozave dar se descurca binisor daca au profil .....inaltime in banda de rulare. Au vreo 3 cunoscuti .....super multumiti,iar altul care are competitia lui CC de la Continental.....super multumit.(pe Logan cei drept).-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00