Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/12/19 in all areas

  1. n-are nici pe dracu , daca nu ai vibratii sau alte erori , masina trage , schimba-i uleiul orin metoda gravitationala si da-i sa zaca
    2 points
  2. Daca faci atatia KM, cred ca e cel mai bine sa pastrezi anvelope separate pentru fiecare sezon. Altfel, vei ajunge sa schimbi un set in fiecare an, cred ca se vor consuma mai repede pe timp de vara. Pe mine cele de vara ma tin cam 1 sezon si jumatate. Cele de iarna 3 sezoane lejer (pe fata chiar 4)
    2 points
  3. Atentie la cum denumeste BMW aceasta optiune, poate fi misleading - Cruise Control with Brake Function (cod 544) - pilot automat obisnuit, care tine viteza constanta (inclusiv cand mergi la vale - doar atunci franeaza, acest aspect l-au speculat); multi sunt derutati de denumire, si considera ca este pilotul adaptiv, care franeaza automat si tine distanta fata de masina din fata - repet, nu face asta. - Active Cruise Control with Stop&Go (cod 5DF) - pilot automat adaptiv, care tine viteza constanta SI pastreaza distanta fata de masina din fata; Stop&Go - functioneaza inclusiv cu franare pana la 0 kmhh, porneste de pe loc la atingerea pedalei de acceleratie sau a unui buton dedicat de pe volan (nu stiu daca exista la F30/F36, la F10 LCI exista).
    2 points
  4. o configurezi de noua la Bmw, si dai 60k pe un 330i bani cu care iei un 540xi cu mult mai multe dotari, vezi minunatia colegului din timisoara
    2 points
  5. Am descis acest topic pentru ca am vazut destul de des pe forum doua spete (aparent distincte) de intrebari. Pe de o parte, intrebari de la persoane care intentioneaza sa isi cumpere un BMW, avand drept principala motivatie “mirajul” marcii. Pe de alta parte, intrebari de la persoane care au cumparat deja un BMW, dar au facut asta in necunostinta de cauza. Ca urmare, am considerat util sa sintetizez cateva idei generale, care pot constitui un ghid "neortodox", in special pentru cei din prima categorie de mai sus. Important: cele de mai jos reprezinta strict o opinie personala. In nici un caz nu sunt adevaruri absolute. Foarte probabil, multe din ideile de mai jos pot fi, sau vor fi, combatute de alti forumisti. 1. A existat o anumita perioada in istorie cand un posesor entuziast, inzestrat cu un bun bagaj de cunostinte tehnice, suficient timp liber si un set rezonabil de scule de uz general, putea sa realizeze de unul singur si la un bun nivel calitativ majoritatea operatiilor de intretinere si reparatie specifice BMW-ului sau. Daca, in plus, avea si acces la un garaj spatios dotat cu groapa de vizitare, atunci mecanicul amator putea repara (aproape) orice. In cazul automobilelor BMW, aceasta era a apus aproximativ odata cu introducerea seriilor 7er E65, 5er E60 si 3er E90 (+ derivatele respective). Si nu ma refer doar la sistemele electronice, care abunda. Din cauza unei suite de factori - printre care complexitatea tehnica, reducerea costurilor, “planned obsolescence” - motoarele BMW din generatia “N” prezinta frecvent probleme tehnice a caror remediere este de regula costisitoare. Desi sunt prea recent introduse pentru a trage concluzii, ma astept ca acest lucru sa se dovedeasca valabil si pentru motoarele din generatia “B”. De retinut: cam orice model BMW post-2002 - cu o perioada de tranzitie aproximativ intre 2002-2005, este scump (sau, dupa caz, chiar “foarte scump”) de intretinut si reparat. Fara o buna experienta tehnica privind BMW-urilor moderne, cat si un set de “special tools”, nu veti putea economisi o suma semnificativa efectuand personal intretinerea masinii. Pe de alta parte, modelele pre-2002 sunt deja foarte vechi. In concluzie, “BMW” si “intretinere ieftina” nu mai pot fi utilizate in aceeasi propozitie. 2. In piata apar frecvent BMW-uri second-hand, la preturi foarte atractive (= sub pretul mediu al pietei pentru modelul / anul / rulajul / starea masinii respective). Intretinerea acestor masini, insa, costa proportional cu pretul pe care il aveau cand au fost noi. Un BMW second-hand este ieftin pentru ca, din cauza uzurii sau a unor defectiuni acumulate, repararea si/sau intretinerea lui au devenit nerentabile pentru posesor. De regula, vanzatorul nu informeaza cumparatorul cu privire la problemele respective. Sunt relativ frecvente cazurile in care masinile scoase la vanzare au fost “cosmetizate” in diverse moduri, cu scopul premeditat de a ascunde defectele si a insela cumparatorul. De retinut: Este aproape garantat faptul ca, achizitionand un BMW cu un pret (foarte) atractiv, primiti la pachet si o serie de probleme tehnice, sau chiar legale, care se vor dovedi costisitoare. 3. Cu cat rulajul (real) al unei masini este mai mare, cu atat uzura acumulata si probabilitatea de a crea probleme tehnice este mai mare. Unii considera ca, daca motorul unei masini se prezinta in stare tehnica foarte buna la “n” sute de mii de Km, atunci masina respectiva este un deal bun. Gresit. Nu doar motorul se uzeaza, ci si transmisia, suspensia, interiorul, chiar si caroseria (materialul oboseste dupa nenumarate torsiuni in timp, apare rugina, etc.). Toate piesele de plastic si cauciuc imbatranesc. De retinut: Chiar daca rulajul nu este principalul criteriu in alegerea unui BMW second-hand, este o buna practica sa cautati un automobil cat mai bine intretinut si cu un rulaj real cat mai mic. 4. In prezent, a avea un BMW este mai mult decat oricand un exercitiu de imagine personala, de “show-off”, de afisare a unui statut social (fie el real, sau “wannabe”). Nu inseamna ca toti posesorii de BMW si-au cumparat masina in acest scop, dar foarte multi se incadreaza in aceasta categorie - deseori fara a recunoaste acest lucru. (Aproape) orice BMW care nu face parte din portofoliul curent de productie, sau din generatia imediat anterioara celei curente, este un model invechit. Exceptie fac modelele speciale / deosebite, care au fost produse in putine exemplare, precum si modelele care au deja statut de masina clasica. Acei “wannabes” care circula in prezent prin tara cu BMW-uri cu volan pe dreapta, si/sau inmatriculate in Bulgaria, de regula si intr-o stare tehnica proasta, nu mai atrag nimic altceva decat zambete ironice. De retinut: daca vreti sa va luati un BMW din motive de imagine, aceasta presupune implicit ca masina sa fie pe de o parte cvasi-noua, iar pe de alta parte intr-o stare estetica si tehnica foarte buna. Daca sunteti in situatia de a “stoarce” bugetul (fie la cumparare, fie la intretinere) pentru a va permite un BMW, atunci poate ar trebui sa analizati obiectiv daca nu cumva o alta marca de autoturism se potriveste mai bine nevoilor voastre reale. 5. O exceptie la pct. 4 de mai sus o reprezinta cei care isi cumpara un BMW pentru modul in care se conduce acesta, pentru anumite caracteristici tehnice disparute din gama BMW, sau pentru placerea de a efectua acasa diverse reparatii in stil “old school”. Spre exemplu, un serie 5 E34 525i poate fi interesant pentru ca ofera soferului posibilitatea de a conduce o masina dinamica (la vremea ei) si echilibrata, fara sisteme electronice de asistare. In general, este o expresie a pasiunii pentru modelele exclusiviste sau clasice. Ceea ce nu inseamna deloc ca este o pasiune ieftina; dimpotriva. Masina clasica nu inseamna in nici un caz “rabla”, iar intretinerea poate fi mai costisitoare decat in cazul unei masini noi. De retinut: analizati cu sinceritate daca va incadrati in mod real in acest tip de exceptie, sau in fapt vreti un BMW pentru motivul exprimat la pct. 4 de mai sus, dar nu va permiteti mai mult decat o vechitura. 6. Unii dintre noi, in speta cei care au trecut de jumatatea teoretica a vietii, au cunoscut BMW ca fiind producatorul care fabrica automobile sportive si fiabile, a caror tinuta de drum si performante tehnice (raportate la clase de caroserie si motorizari echivalente) erau intotdeauna deasupra concurentei. Doar Porsche mai umbrea, din cand in cand, aceasta stare de fapt. BMW este insa acum o cu totul alta firma. Astazi, BMW produce o groaza de modele Sport Activity Vehicle (X1, X3, X5, mai nou X7), Sport Activity Coupe (X2, X4, X6). Aici se mai adauga “blasfemii” precum 2er Active Tourer, care prin forma de caroserie, motorul montat transversal si tractiunea fata parca si-a propus sa nege orice caracteristica fundamentala a modelelor de altadata. Sa mai mentionez i3? De retinut: Oricat de mult ar stramba din nas “puristii”, cea mai mare parte a modelelor BMW din prezent au foarte putin ADN in comun cu modelele clasice, care au consacrat marca. Aceasta pentru ca BMW traieste si se dezvolta datorita acelor clienti care in primul rand cumpara masini noi, iar in al doilea rand ulterior cumpararii le intretin la reprezentantele BMW. Cumparatorii de BMW second-hand, si in special cei care isi intretin masinile in afara retelei BMW, sunt, in esenta, neinteresanti pentru companie. 7. Soselele din ziua de azi sunt foarte aglomerate. Nu numai in Romania (cu problemele sale arhi-cunoscute de infrastructura), dar si practic in orice alta tara europeana. De asemenea, in cam toate tarile Politia utilizeaza tot felul de echipamente moderne de supraveghere a traficului. Cu execeptia (dis-de-) diminetilor de weekend si a unor situatii deosebite care confirma regula, in mod uzual este aproape imposibila conducerea unui BMW modern, pe drumurile publice, aproape de maximul capabilitatilor sale dinamice. La prima vedere, dilema de a alege intre un M5 si un 520i are o solutie evidenta pentru orice pasionat. Dar, luand in considerare pe de o parte costurile aferente unui M5 (achizitie, intretinere, consum, taxe, devalorizare) si pe de alta parte cvasi-imposibilitatea de a pune in valoare M5-ul in traficul curent, altfel decat mergand iresponsabil si riscand amenzi uriase, optiunea M5 nu mai este atat de evidenta - poate cu exceptia obisnuitilor circuitelor de viteza. De retinut: in utilizarea de zi cu cu, modelele BMW moderne, cu motorizari din zona de jos a gamei, sunt uneori o alegere mai practica decat cele de varf de gama.
    1 point
  6. Salutare tuturor, Dupa 4 ani petrecuti cu un e90 320d si 4 ani cu un f10 525d am simtit nevoia sa trec la o masina mai sportiva si mai puternica. Desi ma gandeam la seria 4 de ceva vreme, dupa ce am vandut f10-le era cat pe ce sa trec la un seria 6 gran coupe sau la un audi a7 bitdi deoarece imi era destul e greu sa renunt la anumite dotari pe care le-am avut pe seria 5 si nu se gasesc pe 4. Cu toate acestea in final mi-am dat seama ca pot sa traiesc fara ele 2-3 ani si sa ma bucur de combinatia dintre sasiul f3x si motorul de 313 cp. Nu am mai fost atat de incat de o masina niciodata si nu regret alegerea facuta. Din luna octombrie sunt mandrul posesor al unui 435xd gran coupe, pachet m interior/exterior, carbonschwarz metallic si cu interior sport veneto bej. Masina este fabricata in 2015 si am cumparat-o la 94k km. Am ales o masina cu km mai multi deoarece nu am de gand sa o tin mai mult de 3 ani si dupa experienta cu f10-le pe care l-am luat la 45k km si am avut o gramada de probleme cu el, mi-am dat seama ca probleme pot sa apara oricand. Atasez lista cu dotari si cateva poze: S1CAASelection Of COP Relevant Vehicles S230AExtra Package EUspecific S258ATire With Runflat Functionality S2PEABMW LA Wheel M Star Spoke 400 S2VBATire Pressure Display S302AAlarm System S316AAutomatic Trunk Lid Mechanism S320ADeleted Model Lettering P337AM Sports Package S403AGlass Roof Electrical S420ASun Protection Glazing S423AFloor Mats Velours S428AWarning Triangle And First Aid Kit S431AInterior Mirror With Automaticdip S465AThroughloading System S481ASports Seat S488ALumbar Support Driver And Passenger S493AStorage Compartment Package S494ASeat Heating Driverpassenger S4ABAFine Wood Trim Burr Walnut S4DMAAccent Strips Pearlgloss Chrome S502AHeadlight Cleaning System S508APark Distance Control PDC S522AXenon Light S534AAutomatic Air Conditioning S575ASupplementary 12V Sockets S5ACAHighbeam Assistant S5DAAPassenger Airbag Deactivation S609ANavigation System Professional S676AHiFi Speaker System S698AAreaCode 2 For DVD S6ACAIntelligent Emergency SOS Call S6AEATeleservices S6NHAHandsfree With USB Interface S6WAAInstrument Cluster Expanded Equipment S6WAAInstrument Cluster Expanded Equipment S710AM Leather Steering Wheel S715AM Aerodynamics Package S760AHigh Gloss Shadow Line S775AHeadlining Anthracite S7DTABMW Service Inclusive P7VBAComfort Package L801ANational Version Germany S879AOnboard Vehicle Literature German S8KAADummySALAPA Poze:My link De cand am masina i-am facut retrofit la volan m cu padele, schimbator sport si am colantat trimurile care sunt din lemn de nuc in ceva gen piano black. Am schimbat uleiul in cutia de transfer si i-am pus jante de iarna style 416 cu anvelope noi pirelli sottozero 3. In ianuarie urmeaza schimb ulei plus filtre si evacuare dubla stil 35i.
    1 point
  7. Ai 4 stai jos! Producatorul adica nea' BMW recomanda pe f10 f01 f30 f15 fff doar runflat. Cu et-ul te poti juca cat vrei poti pune rotile si cu 10cm in afara si nu va schita nimic diferentialul. Acesta se strica atunci cand cele patru roti nu se invart concomitent, de vina fiind anvelopele de circunferinta diferita, firma(greutate), uzura(ex profil 8mm fata si 3mm spate)... etc La runflat o anvelopa cand este uzata este "ca naiba" este galagioasa si face tramlining(instabilitate) in schimb una non rft nu se manifesta asa rau. O anvelopa rft noua DA este mai buna ca una non rft. Ex ce recomanda bmw pe f10: 01 Continental SportContact 3 E SSR 245/45R18 96Y 4 36120445754 01 Goodyear Excellence ROF 245/45R18 96Y 4 36122162516 ENDED 01 Goodyear EfficientGrip ROF 245/45R18 96Y 4 36122344299 01 Dunlop SP Sport Maxx GT ROF 245/45R18 96Y 4 36122166373 01 Bridgestone Turanza ER 300 Ecopia RFT 225/55R17 97Y 4 36122218587 01 Goodyear Excellence ROF 225/55R17 97Y 4 36122162515 01 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF 225/55R17 97Y 4 36122410019 01 Pirelli Cinturato P7 r-f 225/55R17 97Y 4 36120494136 01 Bridgestone Turanza ER 300 RFT 245/45R18 96Y 4 36122299875 01 Pirelli Cinturato P7 r-f 245/45R18 96Y 4 36122299000
    1 point
  8. Am avut aceleasi intrebari la E90, si concluzia a fost ca nu merita; In plus fata de ce ai mentionat tu, ai nevoie si de modulul pt ACC, cablaj, accesoriile de montare radar in bara, si foarte probabil va trebui sa schimbi si pompa ABS ("hydro unit DSC"), codul difera pentru masinile cu ACC vs cele fara; daca ai ceasurile de bord basic, va trebui sa le schimbi si pe alea; pe scurt, cel putin 2000 euro costa piesele, la care adaugi costurile de instalare + codare, si nici nu cred ca vei gasi meseriasul care sa ti-l instaleze. Vezi mai multe detalii aici(foloseste google translate pt pagini web) https://www.drive2.r...39479040672259/ In concluzie: se poate, dar nu merita costul si efortul, e unul din retrofiturile de evitat; mai bine vinzi masina si cumperi una care are aceasta dotare.
    1 point
  9. Nu s-a reusit nimic. Diferenta ar fi ca masinile care au cheie clasica (tip lama), au o sufa care deblocheaza selectorul cand se pune contactul, iar cele cu cheie tip cartela si buton start-stop, deblocheaza selectorul printr-un semnal electronic. De acolo si incompatibilitatea. Asa ca am cautat o cutie de pe o masina fix ca a mea si incerc sa vad ce iese.
    1 point
  10. Exista si la f30, am avut eu. Nu exista in schimb traffic jam, dar ala oricum e inutil in Romania. )
    1 point
  11. Nu știu sa recomand, dar te avertizez sa nu mergi la Otto. Am fost de 2 ori, am așteptat 3 sĂŁptĂŁmâni de fiecare data pana mi-am scos mașina de la el. Prețuri exorbitante.
    1 point
  12. Nu e treaba pentru oricine, sa ne tii la curent
    1 point
  13. Am trecut si la rotile de vara. Sper sa nu revina iarna De curand am achizitionat si o camera auto. Viofo A129. Mi-a placut modelul pt ca se integreaza foarte bine (se poate vedea in spatele oglinzii) si filmeaza destul de ok. Am alimentat-o din panoul de sigurante si firul l-am tras prin plafon si apoi prin stalpul din dreapta, prin urmare nu se vede absolut nimic.
    1 point
  14. Va salut! Am zis pe paginile anterioare ca voi reveni cu sunet before/after eu fiind 100% convins ca schimb distributia de frica. Ei bine, dupa ce am dus masina la service mi-am amintit de promisiune si deci nu am video, scuze. Daaaar, bine ca am schimbat-o. M-am inselat amarnic si nu cred ca mai tinea o luna cu distributia veche. Aveam toate 4 patinele mancate de lant si cu fisuri in ele. Aveam ambele lanturi +2-3cm. Intinzatorul era ok, dar lantul s-a lungit din cauza patinelor. Acum masina se aude ca un B47, distributia noua am inteles ca oricum are aceleasi coduri ca la B47 (nu am stat eu sa verific asta) E mult mai silentioasa masina atat la rece cat si la cald, atat la relanti cat si in turatii. Acum decideti voi daca merita sa fiti incapatanati la fel cum voiam eu sa fiu
    1 point
  15. Daca faci cu ravenol scutesti fix 270 ron fata de zf . Mie nu-mi pare o dif capitala incat sa merite adus in discutie Ravenol . Mi-au spus urmatorul schimb pe la la 80 k si asta gravitational .
    1 point
  16. Un F30 335d resoftat se apropie lejer in linie dreapta de un M3 e90, chiar si la viteze mari, dar nu are nicio treaba cu un M3 sau M4 din zilele noastre.
    1 point
  17. Mulțumesc pentru invitație. Nu pot da curs. Scuze pentru off topic, am vrut doar sĂŁ ĂŽmpartĂŁșesc experiențe personale. GreșealĂŁ cĂŁ m-am raportat la sine. Mult succes la vânzare. PS: cu "aberațiile" noastre am ținut topicul sus, deci vizibilitate bunĂŁ, gratis. Mult succes la vânzare!
    1 point
  18. multumesc, pentru invitatie ! vin doar daca ma inviti la o cafea sau un suc. ca de vazut si plimbat cu 330xd nu ma incanta ideea, am avut unul acum vreo'7 ani. cu tot respectul pentru masina ta, nu este ceva iesit din comun cu care sa-mi doresc sa dau o tura. bafta si succes !
    1 point
  19. UPDATE! Am dus-o in Stage 2 cu softul celor de la Bootmod3. Am atins un maxim de 637 HP si 800 NM (Nu am apucat sa fac poza pt ca eram in probe pe autostrada si nu stateam de telefon). Masina se comporta super agresiv.. cu anvelopele Michelin Sport 4s imi patineaza si la 160-170 (Probabil din cauza cuplului). Una peste alta sunt super excited
    1 point
  20. Un weekend cu vreme rea, numai bun de surfing PS, parcarea pe plaja este legala si chiar amenjata special.
    1 point
  21. Salutare, Ca o parere neavizata, de fapt, mai mult ca o sugestie, ia in considerare si ce iti spune inima, altfel risti ca in cei 7-8 ani cat vei avea seria 3 sa intorci mereu privirea dupa seria 4 si sa oftezi, gandindu-te “cum ar fi fost daca....”. Pe scurt, nu iti lua masina dupa criteriul “daca trebuie sa o parchez pe bordura, ce ma fac?”. Alta sugestie este legata de dotari: cauta o masina cu cat mai multe dotari, iti fac viata mai usoara si mai frumoasa. Nu ne-ai spus ce motorizare te intereseaza; poate sunt rautacios, dar ar fi pacat sa dai atatia bani pe un 2.0 diesel. Spor la cautari!
    1 point
  22. Salut! Am refacut motorul. In urma ruperii lantului de distributie s au strambat supapele.
    1 point
  23. ai avut mecanic prost din pacate ,daca n a schimbat si ,,lanticuri,,
    1 point
  24. Desi a ajuns cureaua sa tina 200.000 km chiar si mai mult, sincer mi se pare cam invechita treaba cu distributia pe lant sau ce insemna asta acum ceva timp cand cureaua se schimba la 60.000 km si lantul "niciodata" si cica aveai de castigat la bani pe termen lung, ia de aici acum )
    1 point
  25. Volan M fara padele, scaune sport si plafon negru. Schimbatorul 2tb nu intra la interiorul M din cate stiu eu. Daca vrei si tu niste logo-uri, ti le fac cadou de craciun
    1 point
  26. Penele au fost pe suprafata de rulare. Dar vorba ta pentru 200 lei sa am pe cineva pe constiinta mai bine nu ... Eu am mai mers 800km cu ele asa vulcanizate pana mi-au venit cele noi si n-am avut nici o problema totusi, si eu tot un fel de 'necunoscator' sunt ... Nici nu stiu ce sa zic
    1 point
  27. Updates: 1. Am roata de rezerva originala, nou nouta 2. Pentru drumurile lungi, in care pasagerii vor folosi tablete, am montat un hotspot alimentat prin USB. Am pus o cartela 4G de la Vodafone si un card de 32gb. Pe card pot pune fisiere de toate tipurile, care pot fi accesate si partajate intre dispozitivele conectate. L-am luat de pe AliExpress si a costat in jur de 125 RON
    1 point
  28. =)) Si-a editat postul intre timp sau poate vreun moderator...la ce ineptii scrisese acolo =)) ar trebui sa se ia de mana cu win60, amandoi reinventeaza fizica si bmw-urile =))))
    1 point
  29. Salut, SINGURA metoda prin care poti afla este sa-ti pui bec OEM sau pe producator (Philips sau Osram)! Daca la montarea unui astfel de bec lumina tot tremura este de la balast! NU MAI PUNETI chinezarii! Sunt o mizerie!
    1 point
  30. Cel mai bine inlocuieste pe rand , balastul, computerul si becul de la celalalt far.Este posibil sa fie de la oricare.
    1 point
  31. Odata ajuns pentru revizie Într-o reprezentantã din România, vei vedea ca acel counter de km intre schimburile de ulei va scãdea mult mai rapid. N-o sa treci de 20.000 km intre notificãrile de schimb ulei.
    0 points
  32. Asta e fratilor cand va permiteti F10 aveti bani si de intretinere :-) Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  33. 680€ fata si 380€ spatele (bucata) Noi.
    -1 points
  34. Asa e cand conduci masina de 60K sau mai mult si tu ai buget de Opel Corsa 1,2i.
    -1 points
  35. Nu mai simplu vinzi masina si-ti iei un Golf 4 Variant ?
    -1 points
  36. Inca isi mai monteaza lumea alarma la masina ?
    -1 points
  37. Zici pachet m interior exterior dupĂŁ care spui ca ai facut tu retrofit de volan M și schimbĂŁtor sport. Prin urmare, ce conținea pachetul M interior, logo-uri?
    -1 points
  38. In afara Romaniei merge , din Austria incolo , dar am inteles ca merge si Romania pe NEXT , insa fara dovezi...
    -1 points
  39. Dragi colegi de forum, Putem sa depasim oare acea comparatie si sa ne concentram pe vanzare? Pana la urma cred ca asta este obiectul acestui spatiu virtual. Poate unora li se pare comparatia nepotrivita si pot sa inteleg acest aspect. Dar ca sa punem capat acestei discutii, ii invit pe urmatorii colegi sa ne intalnim, sa vada si sa mearga cu masina: AFk^, ionut_marius, cavaliere & petreop ( si asta pentru ca sunt de aici din Bucuresti ). Invitatia nu este legata de vanzare, ci din simpla mea placere. Ma puteti contacta pe numarul de telefon din anunt si ne putem vedea in mod normal seara dupa programul de lucru in functie de programul fiecaruia.
    -1 points
  40. Superb, exact asta vreau si eu, am tot spus ca trec la 535i F10 dar daca tot fac pasu' asta mai degraba mai astept un an si trec pe G30 direct, f10 deja incepe sa isi arate varsta sincer sa fiu
    -1 points
  41. Si cum gasesti o masina care sa aiba absolut toate dotarile pe care le vrei?
    -1 points
  42. welcome in my world, dude. eu am un sunet la articulatii. initial a inceput la roata stanga si pare ca s-a extins de o saptanana si la cea dreapta. problema la mine este ca acel sunet se manifesta f rar si bineinteles ca atunci cand facem proba nu apare, astfel incat problema mea nu a fost solutionata
    -1 points
  43. Salut. Ma bate gandul sa trec de la F la G si as vrea sa iau tot diesel. Desi suntem in plin scandal impotriva diesel as vrea sa merg impotriva curentului. Ma ajuta cineva cu sfaturi despre motirul B57 ? Este mai reusit sau are si motorul asta unele sensibilitati? La ce sa ma astept?
    -1 points
  44. up Revizie intermediara efectuata. Schimbat placute fata (ATE). Schimbat ulei servo. Schimbat ulei cutie de transfer. 29.700e
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.