Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/13/19 in all areas
-
6 points
-
Nu se merita pentru ca in RO, cand vinzi masina la mana a doua, mereu se ofera prea putin pe ea. Indiferent ca ai carte service, totul facut la reprezentanta, etc mereu vei obtine un pret mic pe ea. Daca iei G30 nou, inseamna ca-ti permiti si devalorizarea masinii. O dai la buy back si iei alta noua peste 2 ani. Pierzi 2-3K sub piata, dar nu stai sa te sune toti cocalarii si samsarii care vor G30 la pret de F10. Daca tu cumperi garantia doar pentru a aduce plus valoare la revanzare dupa 2 ani, clar nu se merita. Dai 1K in plus la achizitie degeaba. Cumpara-ti G30, oricum are garantie 2 ani, cand expira garantia, o vinzi si aia e...3 points
-
Le-am indicat si eu pompa de apa, masina veche avand un zgomot similar inainte de revizie. Mi-au spus ca pompa este electrica si nu are nimic. Da, nu e prima data cand patesc asta cu ei. Mai trist era ca in trecut le-am platit verificari ale masinii, pentru care nu au reusit sa imi spuna nimic concret. Oricum nu voi lasa asa problema. Am de gand sa le cer verificari pana e satura de mine.2 points
-
Tipic BMW. La cerut bani se baga in fata. La rezolvat problema stau mai in spate asa timizi.2 points
-
Nu vad o problema in a monta un amortizor edc Sh daca are o uzura considerabil mai mica fata de ce ai pe masina la un moment , cred ca 50k km vs 150 k + merita achizitia. Oricum amortizoarele astea au o viata destul de lunga . situatia financiara poate oscila uneori , daca am sta sa ne facem temele si sa cumparam o masina total rational si strict necesitati si prioritati probabil 10 % din cei de pe forum bmw ar conduce un BMW ,exista multe alte marci care pur si simplu trag cu "casa". Inca ceva si aici vb din proprie experienta , in piata actuala si foamea de bani , piesa noua OEM nu mai e ca cea care a venit din fabrica , poti avea marea surpriza ca noua piesa la care ai cotizat existenta si profitul producatorului sa fie un mare fail fata de o piesa originala care s-a montat in fabrica si la care producatorul a dat o garantie de X km in ideea achizitiei unui BMW nou dar aici e alta discutie si numai cei care au trecut prin genul asta de situatii pot sa confirme2 points
-
Pai asta zic, daca ai face schimbul cu ulei original, o sa tina tot cat tine capsata.) Ma rog fiecare face cum crede, uleiul original e cel mai bun. Evident ca teoria conspiratiei va spune mereu ca e acelasi ulei ca ala zf, la fel cum spune si ca placutele Ate sunt fix la fel ca alea originale, dar de fapt originalele sunt mult mai bune. E chestie de alegere si de perspectiva fiecaruia.2 points
-
Asta e fratilor cand va permiteti F10 aveti bani si de intretinere :-) Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
daca tii masina mai mult de 2 ani, ia garantie extinsa. masina mea mai are 2 zile garantie si am doua probleme neidentificate si cand va trebui sa o repar din banii mei, va fi cu mult mai mult decat mia aia de euro..cel putin cateva mii. evident miile alea vor trebui platite in urmatorii 2 ani. orice masina iti va da batai mari de cap in 4 ani si mia aia este insignifianta. ceea ce spunea raduron este adevarat..doar in primele 3 luni de la achizitie poti prelungi garantia prin bmw. tot ceea ce este ulterior, este de fapt un risc preluat de un asigurator si sunt f multe excluderi.1 point
-
nu-mi pare o suma mare daca in garantia aia ai masina din bara in bara , motor , cutie , poate o tii mi mult de 2 ani si ai o problema ce depaste cei 1000 E . Strict personal eu as lua , bmw are destule hibe constructive care apar mai devreme sau mai tarziu . E o decizie personala , logica si cf propriilor interese , nu cred ca nici o parere de pe forum ar trebui sa-ti afecteze decizia doar asa ca fapt divers sa vezi ce crede lumea .1 point
-
la g30 este diferit fata de bmw-urile din seria F. nu exista o estimare live a autonomiei, ci doar atunci cand uzura ajunge la senzor si atunci mai raman 5000km. mi s-a parut ciudat ca prima data s-au uzat cele spate si le-am schimat la 37.700. cele fata la 42.400. nu am observat ca atunci cand s-au uzat sa fi scazut eficienta franii. ba mai mult, dupa ce le-am schimbat si pe cele fata, nu mai am absolut deloc increderea pe care o avem sa franez de la viteze ff mari, asa cum aveam inainte. suplimentar, cele fata scartie la franarea usoara cand dau cu spatele. ciudat mi s-a parut, de asemenea, ca placutele fata au fost cu peste 100 lei mai ieftine decat cele spare...cred ca mi-au pus ultimile jeguri pe fata btw, nu apare nimic in Idrive decat cand uzura ajunge la senzor si atunci apare la Vehicle status. nici eu nu gasesc ca discurile sa arate bine, acum la 46.000km si nu mi se pare asta de recent. oricum, le schimb la urmatoarea serie de placute, adica in jur de 80k km. totusi, mi se pare cam devreme pt niste discuri. @raduron, tu de ce nu faci un topic cu masina ta?1 point
-
Din ce stiu eu din 2018 s-au schimbat regulile si anume numai poti achizitiona garantie extinsa decat in primele 3 luni de la cumpararea masinii. In Romania BMW ofera standard 2 ani garantie. G30-ul meu are 3 ani luat din Germania, mi-au zis ca am extindere 1 an fata de cei 2 standard, dar numai pot face extindere acum. Extinderea garantiei eu zic ca merita din plin daca vrei sa tii masina mai mult ani, minim 4, altfel doar pentru revanzare e complet inutil, lumea vrea BMW-uri la pret de Logane, asa cum au zis si colegii care au mare dreptate. Oricum daca iei o masina noua acum si vrei sa o vinzi peste 2 ani, ai pierdut 40% din valoarea ei de noua, din punct de vedere financiar nu iesi bine nicidecum.1 point
-
Mai exista si varianta consignatie, sa o lasi la dealer contra unei sume de bani (500 EUR) si sa se ocupe ei de promovare si vanzare (pe site ul lor + autovit). Au alta credibilitate si scapi de batai de cap cand te suna toti .... Am vandut recent o masina prin Proleasing si s-a dat foarte repede (2 saptamani)1 point
-
eu il folosesc de fiecare data cand ies din localitate, e un safeguard atat la viteza cat si la surprize, in caz ca se intampla sa clipesc in acel moment.1 point
-
1 point
-
Am dat un mail la reprezentanta BMW sa intreb daca pot pune cauciucuri normale (non run flat) pe masina mea, F11 525 xDrive, raspunsul este urmatorul: Buna ziua, Conform specificatiilor tehnice pentru seria de caroserie furnizata, oficial se pot monta doar anvelope run flat. Multumesc, o zi buna. Pam pam!!!1 point
-
Eu am trecut de la goodyear eagle f1 la falken azenis fk510. le am de 1 an. sunt multumit de ele pana acum, si eu le-am luat tor prin prizma review-urilor si rezultatelor din teste, fiind la egalitate cu PS4 si peste GY overall. si pretul cu 20-30% mai mic.1 point
-
Salut ionut_marius, Am raspuns politicos pana in acest moment, ba chiar te-am invitat sa vezi masina ca sa iti poti exprima o parare valida despre cum merge si cum arata, si tu esti tot pe langa subiect. Cand am facut "nefericita comparatie" am specificat M din acceasi generatie, iar tu imi spui acum de M3 si M4 din zilele noastre. Apreciez up-urile gratuite din partea ta si a celorlalti colegi de forum, dar acesta este un topic de vanzare. Iti voi raspunde cu mare drag in continuare atat timp cat vei avea intrebari referitoare la vanzare sau un interes in a achizitiona autoturismul. Altfel este doar pierdere de timp pentru amandoi. Multumesc pentru intelegere.1 point
-
1 point
-
De la Caransebes pana la Otelu Rosu, mai exact pana la intersectia cu drumul spre Poiana Marului, drumul era OK. Problema era acest rest de drum pana sus in poiana. Acum 2ani era destul de nasol drumul si daca nu l-au reabilitat pana acum inseamna ca in prezent e dezastru. In principal acest drum era din beton, turnat multi ani in urma, posibil anii 90, prin urmare sunt multe praguri, gauri, portiuni lasate. E cam nasol cu roti mari. POate raspunde cineva care a fost de curand si poate sa confirme sau sa infirme ceea ce am zis eu. E si destul de lunga portiunea, la care se adauga multe curbe, chiar si niste serpentine in dreptul barajului.1 point
-
1 point
-
Hai lasa-ma.. Cand iti cumperi biemveu cu edc ar trebui sa te duca mintea sa cauti cat e un set de amortizoare. Si daca nu ai 2000 euroi sa le schimbi la momentul cand pica, atunci da, ia-ti Opel. Vrem Edc si active steering, dar ne scarpinam in ceafa cand vine vorba sa le schimbam si cautam prin dezmembrari ca niste bazati ce suntem.1 point
-
welcome in my world, dude. eu am un sunet la articulatii. initial a inceput la roata stanga si pare ca s-a extins de o saptanana si la cea dreapta. problema la mine este ca acel sunet se manifesta f rar si bineinteles ca atunci cand facem proba nu apare, astfel incat problema mea nu a fost solutionata1 point
-
1 point
-
Da, nu e in regula. Indiferent de regimul de utilizare al masinii, nu trebuiau sa faca urat la 10k km. Dar asta e mai nou calitatea pieselor1 point
-
A testat cineva falken azenis 510? Am vazut niste reviewuri interesante care le plasau intre anvelope de renume.1 point
-
E chiar ciudat...dar ar fi culmea sa mulțumeascĂŁ firmele de asigurĂŁri pe toatĂŁ lumea...cineva indiferent de firma de asigurĂŁri are ceva rĂŁu de spus de ele și mi se pare normal...cum am eu de Allianz... :shifty:1 point
-
Totul este stipulat ĂŽn contract...trebuie sa ĂŽl citești cap coada sa nu ai surprize...nu au cum sĂŁ ĂŽți anuleze dupa 3 daune asigurarea fara a fi trecutĂŁ acolo. Anyway...la masini de peste 500cai asigurate la ei nu mi au cerut sĂŁ instalez nimic și deși mi-au platit dauna de 48k euro pe Cayenne la RS6 nu mi-au cerut nimic suplimentar sau sa ĂŽmi creascĂŁ asigurarea deși suma asigurata e puțin mai mare sa nu mai vorbesc cĂŁ nu am nici un fel de franșiza in caz de daune sau dauna totala și s-au ocupat ei de vânzarea epavei eu primindu-mi suma asiguratĂŁ complet, nu cu scĂŁderi, devalorizĂŁri sau 10% franșize cum e la alte asigurĂŁri.1 point
-
Update: Am schimbat cele trei bucse de la grup, toate garniturile de la grup, protectia de praf, uleiul din grup si tot felul de suruburi. Nu ar trebui sa mai am probleme in zona asta multĂŁ vreme de acum inainte. Acum ca s-a mai incalzit, am inceput sa depun efort suplimentar in spalarea masinii la selfwash, asa ca m-am inarmat cu produse noi pe care le-am folosit astfel: - jantele au fost curatate cu Gyeon Iron Q2M -la prespalare am folosit SONAX Prewash Ultra power, aplicata cu un atomizor spumare Kwazar Venus Super Foamer -dupa spalare am folosit o solutie de detailing rapid de la Koch Chemie FSE Finish - interiorul a fost curatat cu Concept Leather Soap, hidratarea facandu-se cu o crema de la Ma-Fra Rezultatul e ok, probabil cu o tehnica imbunatatita din partea mea, ar fi si mai bine. Mai am de invatat image upload image upload1 point
-
Mult succes la vanzare. Totusi nu cred ca o sa o dai repede. Eu am vandut-o greu pe a mea, cu kilometri mai putini, 184 cai xdrive, automat si mult mai dotata decat asta care nu are nici xenon. Daca era automata ar fi fost un mare plus, dar probabil tu ai cumparat-o pentru ca ti s-a parut afacere pretul, crezand ca poti castiga minim 2 mii de euro foarte usor, dar e inflatie de masini sh.1 point
-
Nu știu cum e la tine, dar la mine, când masina e ĂŽn mers, trebuie sa tin apĂŁsat continuu pe M1 sau M2 ptr a face reglajul complet.Daca masina stationeaza, e nevoie sa apĂŁs doar o singurĂŁ data.1 point
-
1 point
-
Da-mi voie sa te contrazic din nou. Alternatorul e lucru cel mai usor de dat jos! Secretul l-am aflat si eu cand am descoperit ce este in spatele surubului care strange efectiv alternatorul pe sasiu sau. Acel surub de fapt se infileteaza intr-o bucsa care practic se intepeneste in alternator cand e stransa! Tot ce trebuie facut este sa fie batut inapoi surubul dupa ce este slabit 5 mm! Apoi alternatorul va putea fi scos muult mai usor. Sa vina multumiri ca mie personal mi-a trebuit 3 experiente grele ca sa ma prind cum sta treaba! In timp ce pentru relipirea infasurarilor statorului este nevoie de un ciocan de lipit de cel putin 500W! Stiu clipul acela; tipul este meserias; schimba si periile colectoare in clipul lui.. (stiam eu ca sunt (cel putin) invidiosi pe aici; sa curga minusurile atunci)1 point
-
1 point
-
Asa e cand conduci masina de 60K sau mai mult si tu ai buget de Opel Corsa 1,2i.1 point
-
1 point
-
Am deviat de mult,unu plânge pentru mașină,alții ar f*te o cioară bulgarească..lol.1 point
-
Si mie mi s-a furat din fata casei. Cea mai buna metoda este un kill switch pe pompa de benzina/motorina. Pentru cazul in care se fura cu platforma merge varianta cu o caramida de C4 legata la un telefon mobil si ascunsa sub o bancheta. Daca masina nu mai e in parcare te urci pe bloc apelezi numarul si privesti in jur unde apar artificiile.1 point
-
Am facut o rezervare de 700 euro , 3 camere 6 nopti din care un weekend si am garantat cu un card inchis de ceva timp. Daca nu apuca sa anuleze rezervarea o sa fie ceva distractie , le ia si booking un procent , raman si cu camerele blocate si pot sa le dau si note ))1 point
-
1 point
-
anul acesta am luat Barum Bravuris 5HM, pentru ca au pret foarte bun raportat la calitatea pe care o ofera si pentru ca au review-uri bune pe site-urile din DE, fiind o guma noua, predecesoarea fiind 3HM. Ca pret, caa 500Ron/bucata pentru un 255/35/19 96Y XL FR, pana acum sunt multumit de ele, prefer mereu o guma noua uneia premium dar second. Pana acum am avut Goodyear EF1 A3, PS3, PZero, Dunlop, Conti SC, Falken Azenis si dintre toate cea mai buna mi s-a parut PS3 si apoi GY, dar din niciun set nu prea scoti mai mult de 30-35k km, vorbesc de marimi de la 18 in sus, cea mai logeviva a fost PS3 pe 18 si PZero pe 19 din care poti scoate si inspre 40k km. Goodyear in schimb e de departe cea mai silentioasa guma dintre ele si cu un grip foarte bun dar uzura e rapida. Anul acesta dat fiind faptul ca nu mai folosesc masina personala atat de mult nu am vrut sa bugetez 1000Eur pe gume si am vrut sa incerc altceva, nu vroiam oricum ceva chinezesc sau fara un background, Barum e totusi sub umbrela Continental, brand-ul lor low cost si sunt facute in DE, FR, CZ, ale mele sunt made in France. Ca atare la echilibrat, una dintre jante nu a avut nevoie de nici macar 1gr de plumb, e complet goala, iar maxim am avut 40gr pe una dintre ele. Asta arata faptul ca sunt bine construite, pentru ca am avut gume care erau descentrate din fabricatie si a trebuit pus si 90gr de plumb pe janta, ceea ce este foarte mult. Eu recomand Barum pentru cine nu vrea sa cheltuie foarte mult sau pentru cine vrea gume premium SH, mai bine una noua dar de buget.0 points
-
Ti-am scris un raspuns frumos si explicativ, dar l-am sters...am considerat ca nu e necesar sa ma argumentez. Tu fa cum stii tu, eu cum stiu eu. Hai sa traiesc !0 points
-
Omul are amortizoare electrice nu simple. Si nu cred ca se pot înlocui cu unele simple.D aia sunt așa de scumpe si cred ca exista numai pe original. Si eu am aceasta problema pe un E50 si cred ca de aici instabilitatea la viteze mari. Eu le as schimba daca as fi sigur ca asta îmi rezolva problema. Si apropo, am tot văzut răspunsuri de genu ia ți un opel daca nu îți permiț întreținerea, ai bani de F si nu ai de întreținere.....chiar nu mi se pare ok. Faptul ca omul caută o varianta mai ieftină si nu arunca cu banii prin orice service care l poate jecmăni sau îl pune sa cumpere piese pe stilu hai sa schimbam si asta ca poate e de acolo nu mi se pare de condamnat.....si uite așa ii pare rău omului ca s-a înscris pe forum....(mai ales ca știm cu toții ce mecanici pricepuți avem prin țară)0 points
-
Poti sa apesi pe 'cc' pentru subtitrari si dupa aceea sa activezi auto-translate din meniul cu rotita de langa Sau sa mai astepti 10 ani, ca o sa vorbim toti rusa daca o tinem pe directia asta ..0 points
-
Ca sa nu ai surprize, incearca sa te orientezi in primul rand catre o reprezentanta BMW...daca nu reusesti sa te incadrezi cu banii, cauta una care sa aiba TUV nou si mergi cu mecanicul cu tester... Chiar daca masina e perfecta la verificare, in cazul in care pe drum ti se aprinde ceva, fara tester esti mancat... Daca nu ai om, imi scrii pe privat si iti trimit datele unui electrician ce face Germania...ii dai omului 150 Euro plus drumul si vine cu tine ca al doilea sofer+ mecanic/tester. Incearca sa urci pe anul 2014, sau sa mergi pe 2013 incepand cu luna a 10a...vei afla de ce...-1 points
-
Eu am 750Nm+, tot un 3.0d dar biturbo si tot nuam curajul sa fac comparatii cu M. Legat de pret,majoritatea romanilor cauta cea mai ieftina masina de pe piata, cat mai full si au pretentii de masina cu 0km. Din pacate la banii respectivi slabe sanse.-1 points
-
Totusi , un BMW fara anumite dotari nu merita achizitia...Chiar daca nu iti trebuie , consider ca ar trebui sa fie standard in ziua de azi...-1 points
-
-1 points
-
Sa inteleg ca arcul cu supapa e in tija aia din plastic care e fixata pe centru in capacul filtrului de ulei??-1 points
-
nop, ei sunt interesati sa le vanda...si sunt si mai scumpe.......din fabrica, masina nu are roata de rezerva..asa ca.....astea sunt specificatii de fabrica.........NU PUNE RFT...!!!-1 points
-
Pune'i o intrebare si lui NEO despre montare, e profi dar nu stiu daca face ACC... mai ales cu piese SH.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00