Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/15/19 in all areas

  1. 9 milioane o mana de bucse Daca asta este nevoie sa faci unghiul facem ce mai pot zice Lasand asta la o parte va mai pun niste poze făcute zilele trecute Trimis de pe al meu LYA-L29 folosind Tapatalk
    3 points
  2. Exact cum se vede in poze, BRAVO ! fabricatie 12/2006, prima inmatriculare 26.06.2007. Apropo de revizii, sunt curios cati dintre noi facem reviziile in reprezentante, ca sa apara in istoricul on-line ... Daca nu dai informatii, e rau ... daca dai prea multe informatii, iar e rau.
    2 points
  3. Salut, Am fost cam absent în ultima perioada din cauza unor probleme de sanatate dar legat de masina nu am pus punct " proiectului " In urma cu ceva timp i-am dat un polish la faruri + folie aplicata după polish ( see pic Below ) Nu puteam suporta acele becuri galbene de la angel eyes si le-am înlocuit cu niste leduri Cree de 65w cu, can bus care arata cam asa : Stânga led dreapta h8 Seara cam asa : Înainte de sărbători un prieten a parcat mult prea aproape de mine si când a iesit din parcare mi-a frecat putin spoilerul spate. Drept urmare vopsit bara spate si din cauza unor pietricele de pe autostrada si bara fata a intrat la vopsit : După vopsit logic urma Č™i un polish Acum masina este într-un punct aproape de final Am uitat sa , zic că odată cu vopsitul barilor s-au vopsit galben si etrierii si barele transversale din grila frontala. P.S am schimbat si grila din fata cu una negru lucios dubla : Si per total arata cam asa : Trimis de pe al meu LYA-L29 folosind Tapatalk
    2 points
  4. OBTINERE COD FSC METODA REUSITA TESTAT PERSONAL PE CIC PROFESIONAL PE E90 , F10 , E60 1)AVEM NEVOIE DE CABLU ENET 2)SETAM LA PLACA DE RETEA URMATORU IP :169.254.199.98, subnet: 255.255.255.0, Gateway: 169.254.199.9 3)CONECTAM CABLU LA MASINA SI PORNIM MASINA 4)IN INTERNET EXPLORER SCRIEM ftp://169.254.199.99 5)SE DESCHIDE O PAGINA SI NAVIGAM IN URMATOARE FOLDERE /HBpersistence/normal IAR ACOLO O SA FIE FISIERUL "generalPersistencyData_DiagnosticSWTControlle r" PE CARE IL DESCARCAM PE CALCULATOR. 6)SE POATE DECONECTA MASINA 7)DESCARCAM PROGRAMUL HXD : http://mh-nexus.de/downloads/HxDSetupEN.zip 8)DUPA INSTALARE DESCHIDEM PROGRAMUL SI DESCHIDEM FISIERU SALVAT "generalPersistencyData_DiagnosticSWTControlle r" 9)APOI APASATI CTRL-F PENTRU CAUTARE SI SETATI LA MOD `` heX `` SI CAUTATI 01 01 00 1B ( STERGETI TOT CE APARE INAINTE DE 01 01 00 1B ) IAR APOI DUPA CE S-A STERS O SA MERGETI LA LINIA 130 (LA LINIA 130 SE STERGE DOAR ULTIMA COLOANA SI TOT PANA JOS(DECI LA LINIA 130 RAMAN TOATE DATELE AFARA DE ULTIMU RAND ) 10)SE SALVEAZA FISIERU NUME.HEX SI TREBUIE SA FIE 319 BYTES FIX 11)INTRA PE http://codebeautify.org/binary-string-converter ACOLO ADAUGAM FISIERU SALVAT NUME.HEX SI SE DECODEAZA 12)REZULTATU DECODATULUI IL COPIEZ COPY-PASTE IN NOTEPAD SI SALVAT NUME.FSC ( SA NU FIE TXT ) 13)DUPA CE AM REUSIT SA AJUNGEM LA FISIERU NUME .FSC AVEM NEVOIE DE GENERATOE DE FSC PE CARE IL DESCARCAM https://mega.nz/#!NlUkhDQb!vxbDWXcPLfCAwsMw1McOWz93VgYB3Z4rX6H8waLOGFM 14)SE DESPACHETEAZA PROGRAMUL DESCHIDEM FSC GENERATOR SI INTRODUCEM NUME.FSC SELECTAM HARTA 2016-2 SI GENERARE ( ESTE OPTIUNEA SI PENTRU COD LIFETIME DACA BIFAM ) ps : daca cumva cere login si parola la pasul 4 (username : root ,parola :Hm83stN sau cic0803 Sper sa va fie de folos . Am sa revin si cu poze sau un tutorial video eu personal din sursa asta m-am luat : http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1154524
    1 point
  5. Legislatia este deficitara si neadaptata in Romania: ar trebui luat exemplul altor state,unde dupa un accident masina este inspectata de un expert evaluator independent (care nu se manjeste la cateva sute de euro ca isi pierde licenta), daca autoturismul este evaluat ca dauna totala, se inscrie acest lucru pe talon/carte de identitate, seria vehiculului se introduce intr-o baza de date, iar vehiculul poate fi doar radiat si valorificat ca si piese de schimb. Iar aceasta practica ar trebui extinsa la nivel UE, nu cred ca ar trebui foarte multa tehnologie, si uite cum s-ar elimina niste vehicule ce pun in pericol participantii la trafic, plus ca cei ce repara/comercializeaza asemenea vehicule nu efectueaza reparatii/vanzare oficial, prin firme, deci realizeaza venituri neimpozitate, fapt pentru care pierde toata societatea
    1 point
  6. refuz sa cred ca nu gasesti un coleg sa faci un test cu o masina similara , e cel mai bine asa , el sa mearga cu a ta si viceversa . Daca faci un topic pt asta se gasesc doritori si te lamuresti daca e o perceptie falsa
    1 point
  7. Am rezolvat cu masina, din cate am inteles au trebuit reprogramate cateva module. Niciun modul nu a fost inlocuit. Totul in cateva ore.
    1 point
  8. Aveti aici link cu albumul cu noile (si vechile) poze. Am incercat sa pun direct linkurile de la cele 11 poze noi, dar zice ca sunt prea multe ?!?! https://postimg.cc/gallery/2f1vaylc6/
    1 point
  9. Am fost azi la Bavaria, intr-adevar au un seria 3 G20 expus - 320xdrive Mpaket interior negru piele sensatec, cu multe dotari. La o prima impresie (cam un sfert de ora), sunt si bune si mai putin bune: - exteriorul arata bine per total, dar parca e cam aglomerat, prea multe elemente de design; grila fata cromata nu imi place, si nici evacuarile duble cromate; farurile laser arata bine, iar stopurile 3d arata chiar foarte bine. - interiorul arata foarte bine, materialele par de calitate; calitatea interiorului - mult peste F30 din toate punctele de vedere - materiale mai bune, imbinari mai bune cu lufturi mici, ergonomie mai buna per total - navigatia mare e foarte bine integrata, nu mai e o tableta infipta in bord, ci se incadreaza foarte bine in peisaj - climatizarea are butoanele incluse in grile, care mi se par cam mici si cam jos, probabil ca vor bate in freza oricum le-ai orienta - volanul M e cel de pe G30 - se simte foarte bine, e mai gros decat cel de pe F10/30 facelift, dar parca acela era mai frumos; chiar si pe loc are un mic joc, probabil ca in mers e destul de moale si vag - levier cutie automata - interesant, dar cam feminim - mic si cu multe colturi. - scaunele sport mi s-au parut inguste si cam tari; nu am reusit sa imi gasesc o pozitie perfecta (e drept, am 1.93 si 105kg, dar fara sa fiu corpolent); in scaunele comfort de F10 stau mai bine, iar in cele sport de E90 stateam si mai bine; posibil ca cele alcantara sa fie mai comode; spatiul pe verticala pare ok, cu scaunele ridicate maxim mai raman 3-4cm. - displayul digital full (6wb) arata foarte bine, mai futurist decat la F10; pe de alta parte, parca sunt prea futuriste, cu niste forme destul de atipice pt ceasuri, si cam multe info afisate; probabil cu timpul m-as obisnui si mi-ar placea. - trapa e mai mare decat la F10/F30, chiar mi-a placut - iluminat ambiental - mi s-au parut cam mici, dar sunt de vazut noaptea, clar un pas in fata vs F30, dar sub G30 - spatiul pe locurile din spate - mai mic decat la F30, cel putin pe verticala (eu dau cu capul de plafon, probabil fara trapa e mai mult loc); sezuturile mi s-au parut mai scurte, spatiul pentru picioare mai mare - portbagajul: mare, dar gura de incarcare cam mica; nu mai exista compartimentul de sub podeaua portbagajului M-am programat la drive test, sper sa ma cheme in 1-2 saptamani; sunt foarte curios cum se simte pe drum. In curte erau deja 2 G10 probabil pregatite pentru livrare (una gri inchis cu interior deschis bej, una albastra cu interior cognac - arata foarte bine (am atasat o poza cu ea); poate viitorii posesori ne fac onoarea sa ni le prezinte. si poza
    1 point
  10. N-ai ce face , ca sa tii masina fresh cheltui bani . Stai lin ca si astea mai noi au hibe constructive .
    1 point
  11. Astazi fost la Bmw Proleasing Ploiesti si ma declar f multumit de swrviciile lor. Pt o revizie completa am platit cu tot cu reducerea de nou client 1090 ron. Totul a durat max 1 h! Am cerut sa fiu in service pe parcursul procedurii si nu a fost nici un fel de problema. Recomand!
    1 point
  12. Pireli Pzero rft 20' pe masina xdrive m-au tinut exact 20k km, mai au 3/4mm Ca si performante sunt ok, insa goodyear eagle f1 sunt peste.
    1 point
  13. Nu stiu ce sa zic eu unul care sunt patit nu as pune alte discuri decat originale.Uite de exemplu toata lumea lauda discurile ATE ca sunt foarte bune ca asa sunt echipate bmw-urile din fabrica,etc.Dar de fapt nubeste chiar asa ....Mi s-a mai spus ca la alte branduri de masini ATE merg foarte bine la bmw insa din pacate NU.Macar discurile pune-le originale ca sa stai linistit.Asta e sfatul meu tu stii mai bine ce si cum sa faci.Repet a tras prea tare vara trecuta cu vibratiile si nu mai vreau sa fac experimente.Good luck!!!!
    1 point
  14. Orice mi-ai spune, cu gume mai late, ai consum mai mare fiindca frecarea dintre guma si asfalt e mai mare. La orice masina am avut ( nu diesel) s-a simtit diferenta la consum, la accelerare, cu gume mai late. Pune 245/40/18 fata/ spate pe un 316i si de la 100 in sus e PRAF, mai rau ca dacia, l-ai omorat. plus consumu urca in ceruri. dupa 100km pune jantele de 15 185/65/15 si zici ca ai softat masina. Am o gramada de prieteni ce au pus jante late pe motoare slabe, stiu efectul.
    1 point
  15. Bineinteles, noi sunt doar tampoanele. Nu vreau sa va contrazic si va respect parerea. Dar, cit de cit , la un motor reglat care merge uniform (injectoare, esapament etc...), vibratiile sunt date doar de fortele de dezechilibru. Acestea exista atit la un motor nou cit si la unul vechi. Practic fortele sunt cam aceleasi atit la un motor nou cit si la unul vechi. Aceste forte pornesc de la presiunea pe pistoane care, groso modo este cam aceeasi atit la un motor nou cit si la unul vechi in stare mecanica buna (daca masina fuge ca noua - fortele sigur sunt cam aceleasi). Fortele de vibratie de la motor se transmit la caroserie in principal prin cele 4 puncte de prindere: 2 tampoane motor si 2 la cutia de viteze. Mai ramin tampoanele de sustinere a esapamentului care cit de cit este legat rigid de motor. Esapamentul prin suportii elastici transmite si el vibratii la caroserie. Alte forte de vibratie importante sunt cele date de arborele cardanic si de roti - nu au legatura directa cu motorul. Cardanul daca are flansele noi si suportii elastici noi - daca nu este deformat - practic este ca nou. Rotile, stim toti chiar daca sunt vechi, daca nu sunt deformate pot fi echilibrate excelent. Si uite asa ne putem apropia de o masina noua. Ce poate face un tampon defect: Un tampon de motor defect (sau rupt) forteaza celelalte 3 tampoane care nu mai lucreaza in parametri, motorul vibreaza ceva mai tare in caroserie. Vibratiile nu se mai transmit uniform prin 4 puncte ci neuniform si prin 3 puncte iar la unele forte lucreaza si tamponul rupt. I plus de la motor vibreaza mai tare si tot esapamentul ca e legat de motor. Rezultatul este o vibratie mare in toata caroseria uneori cu rezonante. Cind treci de la asa ceva la o vibratie normala esti uluit. Asa am fost si eu :)
    1 point
  16. Nu e mai important ca toate G20 ( indiferent de motorizare ) sĂŁ fie mai frumoase, decât sĂŁ iasĂŁ ĂŽn evidențĂŁ cei care au motoare mai potente ĂŽn fața "sĂŁracilor" cu 2.0d?
    0 points
  17. Frumoasa masina dar ma deranjeaza ca are 2 evacuari chiar si la motorul de 2 mii benzina.. ca si cum nu mai inseamna nimic. M'ul cate o sa aiba, 8? Per total cel mai reusit 3ar in opinia mea
    0 points
  18. cel de sus nu-ti parea real ?
    0 points
  19. Daca masina are o intrare in service in 2011 si una in 2019...asta nu inseamna ca are istoric de service. Si avand in vedere ca a facut 18k km in primele 5 luni de la achizitie, asta spune destul de multe. Si cu fabricatia aia 12/2006 cum facem? E 2007 masina, nu?
    0 points
  20. Te sfatuiesc sa iti cumperi o baterie AGM, Exide, Varta Silver, Banner,Bosch Silver, una care iti convine ca pret, o codezi , scapi de problema onorabil. Pretul e mai putin de jumatate decat la BMW Baneasa.
    -1 points
  21. E ce trebuie, Silver e categoria cea mai buna de la producator.Atat sa ai grija sa fie cat mai proaspata , nu mai mult de 6 luni de la data fabricatiei.
    -1 points
  22. Salut, ma intereseaza masina dar am o dilema mare: ce s-a intamplat cu ea intre 8.07.2011 cand avea 38.000 km si 07.02.2019 cand avea 106.000km, s-au facut revizii? unde?
    -1 points
  23. Da du-te pe autostrada mergi cu 80 - 100 km/h treapta a 4-a maxim a 5-a și dĂŁ blanĂŁ ĂŽn ea sĂŁ vezi. Te bagĂŁ ĂŽn scaun sau nu te bagĂŁ. Ce motor și putere ai? GĂŁsește un loc safe unde sĂŁ faci asta și asfalt uscat sĂŁ fie. Și de asemenea poți merge și ĂŽntr-o zonĂŁ ĂŽn care sĂŁ urci la deal la fel sĂŁ o ai pe 2500 ture și sĂŁ calci accelerația și dacĂŁ nu trage, atunci clar ai probleme.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.