Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/16/19 in all areas
-
Bucurati-va ca inca evacueaza ceva. Ca-n 10 ani marjoritatea vor fi niste electrocasnice. "Sport" va insemna trimuri plastice cu design diferit si alt sunet sintetizat in boxe. Trist dar deja primul lucru pe care ti-l prezinta la o masina personalul de vanzari sunt "gegeturile". Abia ma abtin sa nu rad de fiecare data. Parca i-as spune: frate masina nu mai are nimic de exceptie decat "calculatorismele" astea?3 points
-
Salut, sunt proaspat posesor al unui E93 320i automat, din 2008, cu 60.000 km parcursi. Este primul BMW pentru mine, sa vedem ce iese Are injectoarele inlocuite. Voi face un schimb de ulei si filtre, atat motor cat si cutie, si inlocuire racorduri flexibile evacuare, care sunt gaurite. In rest, la o verificare mai amanuntita, totul pare la locul lui. Daca aveti recomandari, le primesc cu interes.2 points
-
in poza cu istoricul atasata se vede ca de fapt km au fost facuti intre 06.2007 si 12.2008.2 points
-
2 points
-
Ce faci practic cu acel cuplu instant? Vrei sa-ti antrenezi muschii gatului ca Alonzo? Nu contest performanta electricelor. Insa sunt gusturi si gusturi. Eu sunt generatia anilor 80. Am crescut cu motoarele termice in jur. Asta inteleg eu prin masina. Vehiculele electrice le asociez cu electrocarele de carat colete prin garile de la noi. Vreau de la o masina si putin sunet de motor, mirosul de esapament, alt feeling. Faptul ca accelereaza mai tare/e mai practica nu-i important pt mine. Pb generatiile mai tinere de soferi (generatile AtomikTV, hi5) prefera lucruri mai avangardiste. Fair enough.2 points
-
2 points
-
Bucurati-va ca are evacuari reale, 2 ,4 cate or fi. Trendul actual este sa foloseasca fake-rui (vedeti Audi, MB, VW).2 points
-
Ceva de tinut cont pentru viitor, multumim pentru video si solutionare.1 point
-
Am rezolvat. In dreapta motorului, jos, sub axul volanului sunt conductele de tur-retur motorina. Alea vibrau si bateau in peretele dinspre bord. Spor! Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk1 point
-
Esti cam surexcitat. Nu face bine la corazon. Bucura-te de ce ai si nu te mai uita in ograda altora. In aceeasi ordine de idei. Sunt interesat de progres dar nu doresc sa fiu tester pe banii mei. Cand tehnologia va fi devenit sufiecient de matura/costurile rezonabile o voi considera.1 point
-
Bucuria ta imi provoaca bucurie si mie. Foarte utile si constructive sunt conversatiile ce aduc numai bucurii si sentimente pozitive. Daca esti fan al generatiei 80 si mai bine. Poti sa ramai acolo, nu se supara nimeni. Tehnica e tehnica, ea evolueaza inspre bine, in mare parte, nefiind influentata de plansete. Daca nu vrei "gegeturile" ia si arunca-ti si telefonul pe geam, ia-ti tv alb negru, renunta la 70% din puterea si cuplul masinilor actuale, mergi in vacanta cu harta dupa tine, ia 30 de cd-uri samd. Oricum ar fi nemultumitii ce nici nu vor avea asa o masina, mie imi place si abia astept sa vad g21.1 point
-
Ridica capota si in partea stanga parca langa oala de la telescop ai o borna de plus Pune 2 cabluri ( plus la plus si minus la minus,minus ii dai pe un surub ceva..) si o sa reusesti sa ia curent cat sa deschizi portbagajul....1 point
-
Imi place cum lumea insista pt niste servicii de doi bani de la BMW, care merg cand vor ele, care va inregistreaza orice miscare , fara suport pt Android, adica 85% din piata de mobile , fara support pentru alt SIM , alta zona etc. Mai baieti , faceti un screen mirroring cu o chinezarie si o sa aveti ce BMW nu o sa va ofere nici peste 20 de ani. Sau sunteti la primul BMW si credeti ca sunteti "speciali " ? Am Connected drive in masina de noua, dar BMW imi ofera support pt o aplicatie de acum 5 ani(pt Romania) , care nu face NIMIC. Vreau BMW Online , si nu pot sa am dupa ce platesc , pt ca BMW nu e in stare sa faca setarile in navi, chiar daca controleaza tot ce trece sau se intoartce de la Navi-ul meu. BMW e Apple-ul masinilor. Urasc treaba asta . Solutia- hack !1 point
-
mai exista o speta periculoasa - samsarul ia o masina cu dauna (licitatii, parc auto, etc) - in istoricul BMW nu apare dauna, iar km sunt cei reali - daca masina nu are casco la acel moment, nu se vad info nici la asiguratori - samsarul repara masina in cine stie ce service, cu piese din dezmembrari si istoricul pare impecabil, chiar si la verificare la reprezenta1 point
-
Salut ionut_marius, Am raspuns politicos pana in acest moment, ba chiar te-am invitat sa vezi masina ca sa iti poti exprima o parare valida despre cum merge si cum arata, si tu esti tot pe langa subiect. Cand am facut "nefericita comparatie" am specificat M din acceasi generatie, iar tu imi spui acum de M3 si M4 din zilele noastre. Apreciez up-urile gratuite din partea ta si a celorlalti colegi de forum, dar acesta este un topic de vanzare. Iti voi raspunde cu mare drag in continuare atat timp cat vei avea intrebari referitoare la vanzare sau un interes in a achizitiona autoturismul. Altfel este doar pierdere de timp pentru amandoi. Multumesc pentru intelegere.1 point
-
Salut, ma intereseaza masina dar am o dilema mare: ce s-a intamplat cu ea intre 8.07.2011 cand avea 38.000 km si 07.02.2019 cand avea 106.000km, s-au facut revizii? unde?1 point
-
Alea-s clasice, stiute si de ignorat de cei mai zgarciobi schimbatori de piese uzate! De aceea le-am "taiat". "te apuci sa schimbi kit-ul de ambreiaj" insa nu schimbi rulmentul cu ace din volanta pe care se sprijina axul cutie de viteza(!). ... sau tubul pe care se deplaseaza rulmentul de presiune, sau pintenul unde se sprijina furca.. rulmentului. "te apuci sa schimbi volanta" si nu schimbi simeringul arborelui cotit (care nu este prea scump) e chiar dupa volantul montat; sa vezi ce scump devine cand incepe sa dea ulei pe acolo[/u]. Sau ala nu poate sa curga (scape ulei) dupa inca vreo 100-200k km?? Numai norocul, calitatea materialului si poate uleiul schimbat la timp il va face sa reziste. Pentru mai multa variatie/lucruri "uitate", dar cu potentiale repercusiuni proaste in utilizarea indelungata a vehicolului. Si uite asa mizam pe marca si materiale, nu pe logica si bun simt (..intelepciune?) mecanic.1 point
-
0 points
-
Sa o stapanesti sanatos! Ciudat ca la 60.000km are injectoarele inlocuite si racordul flexibil rupt..0 points
-
Ai ceva de spus despre masina in cauza maestre sau bati campii. Ia tu si fi destept cu masina sh de 20 ani care a fost testata nu gluma. "Nu te uita si tu in ograda altuia" ( asa interpretezi tu )) ), limiteaza-te la ograda ta. Pacat sa aspiram, sa ne luptam. E bine asa in coltisorul nostru! Oamenii ce isi vor lua urmatorul model Koenigsegg sunt cam cei mai prosti de pe fata planetei pt tine. Asa e Romania tara desteptaciunii, ca avem parc auto testat la sange )) In privinta evacuarii duble am o parere buna, deasemenea si asupra posibilitatii alegerii unui diferential performant pe oricare dintre motorizari.0 points
-
0 points
-
Scuze, inca ma chinui sa urc poze, am modificat, pretul este 12.900 EUR0 points
-
Am dat un mail la reprezentanta BMW sa intreb daca pot pune cauciucuri normale (non run flat) pe masina mea, F11 525 xDrive, raspunsul este urmatorul: Buna ziua, Conform specificatiilor tehnice pentru seria de caroserie furnizata, oficial se pot monta doar anvelope run flat. Multumesc, o zi buna. Pam pam!!!-1 points
-
Aveti aici link cu albumul cu noile (si vechile) poze. Am incercat sa pun direct linkurile de la cele 11 poze noi, dar zice ca sunt prea multe ?!?! https://postimg.cc/gallery/2f1vaylc6/-1 points
-
Frumoasa masina dar ma deranjeaza ca are 2 evacuari chiar si la motorul de 2 mii benzina.. ca si cum nu mai inseamna nimic. M'ul cate o sa aiba, 8? Per total cel mai reusit 3ar in opinia mea-1 points
-
Daca are 2 tobe, stanga dreapta, e mai frumoasa? Eu zic ca e strict de gust. Cat vine vorba de motoarele mai potente este necesar sa ai mai multe evacuari (sau una mai mare) pentru airflow.-1 points
-
Eu intru in depresie deplina cand ma gandesc la o masina cu propulsie de 300cp si cuplu instant de la motorul electric. Inca putin si dau foc la camasa de suparare exacerbata ce ma copleseste :frantics:-2 points
-
Exact cum se vede in poze, BRAVO ! fabricatie 12/2006, prima inmatriculare 26.06.2007. Apropo de revizii, sunt curios cati dintre noi facem reviziile in reprezentante, ca sa apara in istoricul on-line ... Daca nu dai informatii, e rau ... daca dai prea multe informatii, iar e rau.-3 points
-
Si bunicului meu si bunicului tau ii placea caruta. Intelege ce poti si ce doreste inimioara ta.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00