Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/17/19 in all areas

  1. Am rezolvat. In dreapta motorului, jos, sub axul volanului sunt conductele de tur-retur motorina. Alea vibrau si bateau in peretele dinspre bord. Spor! Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
    2 points
  2. NFS style, anii 2000 demult apusi. cred ca ai inceput sa treci de partea gresita a modificarilor. daca tot prezinti masina, ai putea sa tii de cont de unele pareri. e pacat de masina/model/motor.
    2 points
  3. Problema clasica , gqrniturile corpului de ulei , trebuie toate , costuri piese 100 E
    1 point
  4. 1 point
  5. Am vazut una in trafic, partea frontala pare un pic cam incarcata, parca prea multe linii, prea multe muchii, iar nici dimensiunile nu sunt de neglijat, masina este destul de lunga.in ziua de azi, in care masinile sunt evaluate dupa numarul de ecrane interioare/dimensiunea lor, detalii legate de numarul tevilor de esapament, cat si adevarata motorizare de sub capota vor trece pe planul 2.Generatia millenials ce incepe sa aiba putere de cumparare si care are o componenta "eco-geek" pune mare accent pe conectivitate, asa zisa ecologie, imagine, nu prea ii intereseaza mecanica si performantele mecanice.Deci, daca vizual sunt 4 tevi de esapament(poate doar una functionala) si in habitaclu ai in boxe sunet de v8, flat 6 sau v12, display configurabil, conectivitate si alte chestii, nu mai conteaza foarte mult restul. Si bmw se alatura timid trendului de a face mai atractive modelele alimentate cu benzina in detrimentul celor diesel, ca asa e moda, si nu poate sta deoparte.
    1 point
  6. Ia ce vrei tu numai ia-le corect cã o dai În alte belele dupã - eu cât voi rãmâne la BMW numai RFT voi lua.
    1 point
  7. Am gasit sineu topicul asta din fericire chiar inainte sa ma apuc sa comand anvelope de vara . La mine treaba este urmatoarea : in 2016 am luat un F01 LCi xdrive cu 45.000 km din Germania . Avea anvelope de vara runflat , erau ok , mai mergeau . Vrand sa protejez articulatiile stiind ca sunt mai rigide le-am aruncat si am vrut sa pun non runflat . Din pacate nu am fost atent cand am facut comanda si am luat toate 4 acceasi dimensiune 245/45/19 , in loc sa le iau pe cele de pe spate 275/40/19 . Ajungand la autosoft mi-au spus acolo baietii ca nu se pot monta pe spate la fel ca pe fata ... eu comandasem Dunlop , acolo nu aveau in incinta 275/40/19 decat Hankook . Stiind ca trebuie sa fie aceeasi uzura pt xdrive am zis ok le montez pe acelea si dau 2 retur de unde am comandat . Totul ok , masina mi se parea ca merge mai bine namaiavand runflat . Problema e ca in timp a inceput sa imi dea suturi cutia de transfer . Pe la 60.000 km . Am crezut ca e din cutia de viteze , dar am scos mufa de la cutia de transfer si nu mai facea . La un service bmw mi-au recomandat sa schimb uleiul in cutia de transfer + adaptari. Iar a mers bine o perioada si apoi iar a inceput . Apoi am inceput sa ma gandesc ca poate e din cauza ca am anvelopele de marci diferite , gasind si pe un deviz de la bmw la observatii ( anvelope de marci si profiluri diferite ). Doar ma gandeam eu , pt ca intreband la diverse service-uri imi spuneau ca daca au aceeasi uzura nu este de acolo . In fine , am zis sa incerc , oricum venea iarna , am pus 4 cauciucuri de iarna aceeasi marca ( Hankook non runflat ) si surpriza masina nu mai dadea nici un sut nimic ... deci era din cauza ca am pus marci diferite . Acum vreau sa comand alte 4 cauciucuri de vara , as vrea Continental, acum problema e ca nu stiu ce sa iau runflat sau non flat ... eu as vrea tot non runflat dar m-am speriat cu ce ati scris mai sus ca bmw recomanda doar runflat pe F10 si F01 . Eu mai am un e60 530xdrive cu non runflat , ala are roata de rezerva deci clar nu e problema ... ce sa fac , sa iau mai bine cum recomanda , runflat ?
    1 point
  8. Cred ca sunt povesti din alea cu trimis avans.. Seria 3 nici măcar nu e diesel ) Se vede bordul cu 7000rpm. Vitezometrul e in mile... cel mai probabil e un 328i din America
    1 point
  9. Am trecut la jantele de vara.
    1 point
  10. Esti cam surexcitat. Nu face bine la corazon. Bucura-te de ce ai si nu te mai uita in ograda altora. In aceeasi ordine de idei. Sunt interesat de progres dar nu doresc sa fiu tester pe banii mei. Cand tehnologia va fi devenit sufiecient de matura/costurile rezonabile o voi considera.
    1 point
  11. Si bunicului meu si bunicului tau ii placea caruta. Intelege ce poti si ce doreste inimioara ta.
    1 point
  12. cel de sus nu-ti parea real ?
    1 point
  13. Am trecut si la rotile de vara. Sper sa nu revina iarna De curand am achizitionat si o camera auto. Viofo A129. Mi-a placut modelul pt ca se integreaza foarte bine (se poate vedea in spatele oglinzii) si filmeaza destul de ok. Am alimentat-o din panoul de sigurante si firul l-am tras prin plafon si apoi prin stalpul din dreapta, prin urmare nu se vede absolut nimic.
    1 point
  14. Am luat OE, nu OEM.. adica bmw, m'am incurcat in termeni. @Myx, da este o idee buna. Momentan le'am sablat.. speram ca am scapat de furtul oglinzilor
    1 point
  15. La 10.000 negociabil F30,nu poti avea pretentii..sa fie masina ok din pct de vedere mecanic, estetic(cat de cat) si atat.. dotarile se platesc.
    1 point
  16. Nu cred ca diesel euro 6 va fi interzis mai devreme de 2030; restrictiile despre care se vorbeste acum in germania sunt pentru euro 4. Deasemenea, nu cred ca vreun guvern din Romania (oricat de cretini ar fi) isi va asuma o lege care sa interzica circulatia a mai mult de 60% din parcul auto din ro, mai ales ca 10% din bugetul romaniei provine din taxe pe combustibil. Ca sa iti ajuti decizia (sau sa te justifici la sotie ) poti sa iti faci o simulare de costuri pe toata durata cat va fi in posesia ta; sa zicem ca ei un F36 pe care il vei tine 5 ani F36 330i, 3 ani, 50k km initial; 150k km la final: cost total 29,420 euro - pret achizitie: 32000 euro - pret revanzare: 14000 euro - combustibil: 5 ani * 20k km * 9l/100 medie * 1.3 = 1170 euro - intretinere: 5 ani * 500 euro = 2500 euro - impozit: 5 * 50 euro = 250 euro - casco + rca: 5 * 1500 euro = 7500 euro F36 330d, 3 ani, 80k km initial; 180k km la final: cost total 27,910 euro - pret achizitie: 25000 euro - pret revanzare: 12000 euro - combustibil: 5 ani * 20k km * 7l/100 medie * 1.3 = 910 euro - intretinere: 5 ani * 1000 euro = 5000 euro - impozit: 5 * 500 euro = 2500 euro - casco + rca: 5 * 1500 euro = 7500 euro Evident, pretul de revanzare e subiectiv; poate fi mult influentat de legi ulterioare gen taxe suplimentare diesel, taxe de inmatriculare noi, etc Da, e socant, o asemenea masina are un cost real anual undeva inspre 5-6000 euro, din care combustibilul e sub 5 procente (cu alte cuvinte, combustibilul consumat aproape nu influenteaza costul anual in cazul celor 2 modele comparate aici).
    1 point
  17. Nu e adevarat. Nu lua reper ce scrie pe site-uri de 3 lei, f30 daca are pachet m este la fel de jos ca un f36. Depinde foarte mult ce suspensii au pe ele. Un f30 cu pachet m arata la fel de bine ca un f36, din punctul meu de vedere. Dezavantajul major la f36 eu il vad pentru Romania la usile fara rama. Iarna e un dezastru daca nu ai garaj, o sa plangi.
    1 point
  18. Merge pe dracu....abereaza de parca ar fi forum de Trabant.
    1 point
  19. Sa nu uitam ca si fabricile pun elemente kitsch gen dungi de cauciuc pe bord, lumini pe bord/usi, lumini pe oglinzi exterioare, sigla masinii la puddle lights, steme iluminate, stickere pe usi si or mai fi.
    1 point
  20. Gusturile unui pusti de 20 de ani vs. cele ale unora de 30+. Asa eram si noi, probabil, acum 10-15 ani .
    1 point
  21. Mult mai faine și discrete sunt padelele originale,astea ĂŽmi par țigĂŁnie curatĂŁ. La fel și body kit-ul montat... Iar cu privire la așteptĂŁrile finale,cred cĂŁ ești conștient cĂŁ ceea ce ai tu nu e la fel cu ce are e92-ul albastru spre exemplu.Nici ĂŁla nu-mi place deloc,doar spuneam cĂŁ se vede cĂŁ-s diferențe.
    1 point
  22. Noile achizitii: stergatoare OEM si becuri xenon Philips X-treme Vision D2s si tot la fel H7 pt faza lunga. Xenoanele vechi erau destul de uzate si nu prea mai luminau bine. In poza de mai jos se poate observa diferenta dintre cel nou (dreapta) si cel vechi.
    1 point
  23. Discuri, placute (fata/spate), saboti frana de mana, senzori uzura si setul de arculete si suruburi de la frana de mana. Desi multi zic ca se ovalizeaza destul de repede ATE Power Disc eu am mai avut in trecut si nu am avut probleme..
    1 point
  24. Salut! In cat timp iti trimite raportul cu informatiile?
    1 point
  25. @mik15: da, e mult plastic si asta mi-a sarit si mie in ochi prima oara cand am vazut-o live...dar na, nu mai pot da timpul inapoi Sper ca farurile sa-si faca treaba ok, desi nu cred ca au ceva functie speciala. Sunt total de acord cu privire la ecranul de navi, imi placea si mie mai mult cum era integrat la F10 cel Professional. Cel Business mic arata ca nuca in perete, in spatiul ala mare. @Tavicu: se pare ca acum au prevazut spatiu pentru roata de rezerva slim, o poti configura de la inceput dar m-am zgarcit si acolo Nu cred nici eu ca spatiul sub tablia aia e diferit, doar ca tre sa gasesc o metoda sa ridic sa ma uit sub el. Eventual daca spatiul exista, o sa cumpar o roata slim sa o bag acolo. @Alex: masina a fost adusa de la dealer de pe langa Frankfurt, de acolo km. Trimurile in combinatia aia negru lucios cu argintiu sunt cele standard, la fel si schimbatorul. Are o linie cromata asa, daca te uiti in poza asta...nu arata rau deloc pentru stock. Normal ca nu e nicio suparare, tocmai de asta se discuta aici, sa vedem plusuri si minusuri, sa ne dam cu parerea...ajutam alti colegi sa configureze poate mai bine, dupa gusturi si preferinte
    1 point
  26. Bucuria ta imi provoaca bucurie si mie. Foarte utile si constructive sunt conversatiile ce aduc numai bucurii si sentimente pozitive. Daca esti fan al generatiei 80 si mai bine. Poti sa ramai acolo, nu se supara nimeni. Tehnica e tehnica, ea evolueaza inspre bine, in mare parte, nefiind influentata de plansete. Daca nu vrei "gegeturile" ia si arunca-ti si telefonul pe geam, ia-ti tv alb negru, renunta la 70% din puterea si cuplul masinilor actuale, mergi in vacanta cu harta dupa tine, ia 30 de cd-uri samd. Oricum ar fi nemultumitii ce nici nu vor avea asa o masina, mie imi place si abia astept sa vad g21.
    0 points
  27. A fost o masina frumoasa cand a iesit pe poarta fabricii....pacat ca ti-ai batut joc de ea. Nu sunt adeptul tunning-urilor de niciun fel, insa ai cam inceput sa-ti bati joc de ea. E masina ta ce-i drept si gusturile intr-adevar nu se discuta, dar incepe sa devina kitsch. Ca sa fie treaba, treaba, pune-i frana de mana haurita si capacelele rotilor in roz/mov O sa dea bine rau....
    0 points
  28. masina e totusi a mea,ma gandesc ca ar trebui ca BMW sa-mi furnizeze deandata si neconditionat aceste informatii,si nu sa platesc hackeri pt. asta
    -1 points
  29. Oricum era cam inutila optiunea. Eu am codat sa nu imi mai improaste pe faruri.
    -1 points
  30. Am instalat astazi noile extensii de padele. Arata chiar foarte bine, acea pata de culoare albastra iese in evidenta maxim si se potriveste cu emblema si culoarea etrierilor
    -1 points
  31. Vedem la sfarsit cum va iesi Intre timp, mi-a ajuns si butonul start-stop albastru. Acum atat padelele cat si buton fac ,,combo"-ul perfect
    -1 points
  32. Cum am spus, gusturile nu se discuta O voi repeta de cate ori este nevoie, mersi!
    -1 points
  33. Observ ca pe acest forum, toata lumea doreste sa-si mentine look-ul stock pe masina. Eu nu sunt asa, eu tind sa explorez fiecare particica din acest model. Daca deranjeaza postarile din acest topic, nu e o problema. Voi posta rar sau deloc, este destul content de postat pe YouTube Multumesc.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.