Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/18/19 in all areas
-
Caz inchis. Garantia a fost utila pentu mine. Cu chiu cu vai am reparat in reprezenta masina, asiguratorul deja a decontat valoarea facturii, extraordinar de rapid au raspuns la toate mesajele mele, mi-au acordat asistenta necesara prompt, la fal cum au facut si plata. In 10 zile. 6500 lei . Se pare ca toate probleme electrice ce apareau si despre care scriam la inceputul postului au fost de la acesta cablu. Nu acelasi lucru il pot spune de rerezentata BMW Romania. In afara de doamna de la receptie..restul sunt foarte ocupati si extrem de aroganti , detinatori de adavar absolut. De la bun incaput au sutinut ca problema nu va fi acoperita de garantie, n-am inteles de ce. "cineva' a uitat sa puna pe devizul de decont niste suruburi (35 lei) si imi zice domnu' de acolo : trebuie sa platiti dumneavoastra..e o suma mica. Pai bine ma, cum suna asata ?! noi am uitat sa punem suruburile si tu trebuie sa la platesi, ca e o suma mica ? PENIBIL. Cert e ca am plecat de acolo si cu o bucata de vopsea sarita de sub capota, cand le-am aratat, desi era evident ca paguba doar ce fusese produsa (inca mai erau resturi de vopsea) au spus ca asa am adus eu masina, evident nu si-au asumat..au facut poza si au spus ca revin cu telefon. Nici pana in ziua de azi nu revenit, nici eu nu ma mai complic cu ei si niciodata nu le mai trec pragul desi aveam in plan sa schimb acolo placutele de frana. Probabil va mai curge multa apa pe Dambovita pana cand o sa ne civilizam , pana cand o sa ne ridicam la nivelul celor din vest din punct de vedere atitudine si seriozitate , ca la nivel de tarife suntem acolo . Poate generatia urmatoare. o zi buna.11 points
-
Foarte neplacuta experienta; neaparat sa faci sesizare, altfel nu se va imbunatati nimic din atitudinea lor, de acolo pleaca totul - efectiv simti ca ii deranjezi daca pui intrebari, si se uita chiar urat la tine daca ii iei la intrebari cu privire la ce pun pe deviz. Eu evit sa fac reparatii la reprezentanta, tot un urma unei reparatii ratate (un racord flexibil schimbat desi nu trebuia schimbat, si culmea - pe care a trebuit sa il schimb iarasi dupa 6 luni pt ca l-au sudat prost).3 points
-
Avand in vedere ca sunt aceiasi clasa si ca posesor de Freelander 2 si BMW X5 pot sa va spun ca Freelanderul are 350 000 km, cocotat pe coclauri si muntii patriei. L-am luat de nou si in acesti km am schimbat 4 bujii incandescente, o clapeta acceleratie,(in rest nu stiu ce e sub capacul motorului) un brat, doua bielete, 4 rulmenti, 4 amortizoare . Ca si confort cred ca e peste x3. Nu mai spun de capabilitati off road. Poate asta inseamna premium. A... si era sa uit, intre timp cred ca am mai platit jumate de BMW X 5 cu reparatiile.2 points
-
Bucuria ta imi provoaca bucurie si mie. Foarte utile si constructive sunt conversatiile ce aduc numai bucurii si sentimente pozitive. Daca esti fan al generatiei 80 si mai bine. Poti sa ramai acolo, nu se supara nimeni. Tehnica e tehnica, ea evolueaza inspre bine, in mare parte, nefiind influentata de plansete. Daca nu vrei "gegeturile" ia si arunca-ti si telefonul pe geam, ia-ti tv alb negru, renunta la 70% din puterea si cuplul masinilor actuale, mergi in vacanta cu harta dupa tine, ia 30 de cd-uri samd. Oricum ar fi nemultumitii ce nici nu vor avea asa o masina, mie imi place si abia astept sa vad g21.2 points
-
Si bunicului meu si bunicului tau ii placea caruta. Intelege ce poti si ce doreste inimioara ta.2 points
-
Exact premium insemna un produs fabricat de o companie cu renume care fix pe calitate cere pretul . Asa defineste Bmw : ''Pentru noi, calitatea nu este doar o promisiune, ci este ºi un principiu de bazã. Un automobil rulat BMW Premium Selection nu este mai vechi de 5 ani ºi nu a parcurs mai mult de 120.000 km. De asemenea, automobilele rulate sunt supuse verificãrilor riguroase complete, la 360°. Doar acele automobile care respectã standarde predefinite primesc certificarea BMW. Automobilele Premium Selection sunt disponibile exclusiv la partenerii BMW Premium Selection, astfel Încât calitatea este o garanÞie fermã. Vino sã vezi cu ochii tãi!'' asadar daca eu cumpar o pereche de bocanci Mammut sau North Face, decid sa platesc un pret mult peste medie in schimbul calitatii premium, adica sa nu imi fie frig in ei sau sa nu iau apa . Daca ma duc la smansar si cumpar o masina cu din 2005 full , fara piele, unic propietar, ma astept sa sufle vantul pe la oglini dupa 120 km/ora, altfel...o masina cu pert de 65k euro noua, cu revizii in reprezentnta, cara a trecut de niste filte inainte de vanzare..sa ceara service la fiecare 3 luni...e cel putin dezamagitor.2 points
-
Eu cunosc mai multi propietari de Land Rover nemultumiti decat ceilalti, si culmea multi cu masini cumparate noi, acum is iau BMW-uri tot noi.1 point
-
As merge pe style 124 in locul tau. Alege dimensiunile corecte indicate pe stalpul masinii. La e60 ar trebui sa fie 245/40/18 fata si 275/35/18 spate.1 point
-
1 point
-
L-am urmarit o perioada pe youtube. Daca vrei sa stii ce DOT au cauciucurile si daca au fost revopsite barele, e ok tipul. Altfel, unele verificari sunt de o superficialitate inspaimantatoare (cel putin asa rezulta din video).1 point
-
Important și cel mai important e sĂŁ ĂŽți placĂŁ ție modificĂŁrile pe care le aduci la mașinĂŁ. Fiecare are gusturile lui, și niciodatĂŁ lumea nu va putea fi mulțumitĂŁ. Mașina e una reușitĂŁ spre foarte reușitĂŁ și din punctul meu de vedere modificĂŁrile aduse ĂŽn plus pe partea de design mai mult o stricĂŁ. Eu la interior aș fi recondiționat pielea. Și nu aș fi adus nici un accesoriu ĂŽn plus. Iar la exterior, probabil aș fi modificat evacuarea, dar nu musai. Și ĂŽn mod cert aș fi pus jante de 19inch dar nu negre,consider cĂŁ ar scoate mai bine ĂŽn evidențĂŁ o altĂŁ culoare. Și cu geamuri fumurii ar fi fost perfectĂŁ din punctul meu de vedere. Dar, fiecare cu ale lui gusturi. SĂŁ te bucuri de ea și sĂŁ circuli cu prudențĂŁ1 point
-
1 point
-
Ai ceva de spus despre masina in cauza maestre sau bati campii. Ia tu si fi destept cu masina sh de 20 ani care a fost testata nu gluma. "Nu te uita si tu in ograda altuia" ( asa interpretezi tu )) ), limiteaza-te la ograda ta. Pacat sa aspiram, sa ne luptam. E bine asa in coltisorul nostru! Oamenii ce isi vor lua urmatorul model Koenigsegg sunt cam cei mai prosti de pe fata planetei pt tine. Asa e Romania tara desteptaciunii, ca avem parc auto testat la sange )) In privinta evacuarii duble am o parere buna, deasemenea si asupra posibilitatii alegerii unui diferential performant pe oricare dintre motorizari.1 point
-
Esti cam surexcitat. Nu face bine la corazon. Bucura-te de ce ai si nu te mai uita in ograda altora. In aceeasi ordine de idei. Sunt interesat de progres dar nu doresc sa fiu tester pe banii mei. Cand tehnologia va fi devenit sufiecient de matura/costurile rezonabile o voi considera.1 point
-
Bucurati-va ca inca evacueaza ceva. Ca-n 10 ani marjoritatea vor fi niste electrocasnice. "Sport" va insemna trimuri plastice cu design diferit si alt sunet sintetizat in boxe. Trist dar deja primul lucru pe care ti-l prezinta la o masina personalul de vanzari sunt "gegeturile". Abia ma abtin sa nu rad de fiecare data. Parca i-as spune: frate masina nu mai are nimic de exceptie decat "calculatorismele" astea?1 point
-
Salut ionut_marius, Am raspuns politicos pana in acest moment, ba chiar te-am invitat sa vezi masina ca sa iti poti exprima o parare valida despre cum merge si cum arata, si tu esti tot pe langa subiect. Cand am facut "nefericita comparatie" am specificat M din acceasi generatie, iar tu imi spui acum de M3 si M4 din zilele noastre. Apreciez up-urile gratuite din partea ta si a celorlalti colegi de forum, dar acesta este un topic de vanzare. Iti voi raspunde cu mare drag in continuare atat timp cat vei avea intrebari referitoare la vanzare sau un interes in a achizitiona autoturismul. Altfel este doar pierdere de timp pentru amandoi. Multumesc pentru intelegere.1 point
-
1 point
-
Observ ca pe acest forum, toata lumea doreste sa-si mentine look-ul stock pe masina. Eu nu sunt asa, eu tind sa explorez fiecare particica din acest model. Daca deranjeaza postarile din acest topic, nu e o problema. Voi posta rar sau deloc, este destul content de postat pe YouTube Multumesc.1 point
-
NFS style, anii 2000 demult apusi. cred ca ai inceput sa treci de partea gresita a modificarilor. daca tot prezinti masina, ai putea sa tii de cont de unele pareri. e pacat de masina/model/motor.1 point
-
1 point
-
Am instalat astazi noile extensii de padele. Arata chiar foarte bine, acea pata de culoare albastra iese in evidenta maxim si se potriveste cu emblema si culoarea etrierilor1 point
-
dupa cum spunea si LYM, florea2 a dat definitia lui premium selection... nomenclatura gasita de ei tocmai pt a impinge clientul sa cumpere. "premium" este un adjectiv a lui "selection"...chipurile o selectie atent facuta pt parcul lor de masini sh. cat despre a vorbi de o marca auto premium, raman la parerea mea ca autoturism premium nu inseamna nicicum si fiabil, desi ar fi de dorit. cu cat masina este mai coplexa, sansele in a avea o problema tehnica sunt mai mari, iar asta e axioma. producatorii se straduiesc ca integrarea unor tehnologii de ultima ora sa nu dea si rateuri majore..insa la peste 2.5mil de masini vandute anual, lista de probleme tehnice aparute, are kilometri. ca tot se vorbea de anii '90..numai daca ne gandim cat s-au inasprit normele de poluare si cate gaselnite au fost necesare pt a face fata ca producator acestui fapt. problema scaderii consumului de combustibil. transmisiile. electronica necesara azi. este nedrept a se face comparatie cu masinile de acum 20-30 de ani si sa spui ca cele actuale nu sunt fiabile.1 point
-
nu e vorba de ghinioane musai ,multi care au probleme asemantoare NU mai au timp sa se planga pe forumu-ri ,bmw premium inseamna ca trebe sa ai buzunare premium ptr. intretinere1 point
-
Mulțumesc frumos pentru rĂŁbdare și explicație. Am fĂŁcut programarea ca sĂŁ le schimb. Voiam sa mai exclud din posibilele cauze fiindcĂŁ am fost la 3 mecanici, fiecare cu idei diferite. Unul mi-a zis ca e de la cutie problema, altul ca e din motor, doar unu a pomenit de schimbat tampoane. Asa ca, ryoraul, dacĂŁ nu poți sa ajuți cu vreo pĂŁrere legata de problema, mai bine lasĂŁ.. Pe viitor, zic1 point
-
0 points
-
0 points
-
Eu intru in depresie deplina cand ma gandesc la o masina cu propulsie de 300cp si cuplu instant de la motorul electric. Inca putin si dau foc la camasa de suparare exacerbata ce ma copleseste :frantics:0 points
-
Exact cum se vede in poze, BRAVO ! fabricatie 12/2006, prima inmatriculare 26.06.2007. Apropo de revizii, sunt curios cati dintre noi facem reviziile in reprezentante, ca sa apara in istoricul on-line ... Daca nu dai informatii, e rau ... daca dai prea multe informatii, iar e rau.0 points
-
Sper sa nu mi-o iei in nume de rau, dar mie nu imi plac, sunt mult prea mari imi aduc aminte fara sa vreau de https://vignette.wikia.nocookie.net/startrek/images/0/04/Spock_2267.jpg/revision/latest?cb=20150809203905-1 points
-
Vedem la sfarsit cum va iesi Intre timp, mi-a ajuns si butonul start-stop albastru. Acum atat padelele cat si buton fac ,,combo"-ul perfect-1 points
-
Cum am spus, gusturile nu se discuta O voi repeta de cate ori este nevoie, mersi!-1 points
-
seria 3 nu are nimic deosebit , in scurt timp va fi megadepasit de G20 care tocmai s-a lansat ,la seria 4 macar ai o caroserie diferita , are alt stil masina .-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00