Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/19/19 in all areas
-
Acuma, amortizoarele controlate electronic devin o problema, indiferent de marca, o data ce ajung la end of life cycle. Iar cei ce le anuleaza, le anuleaza pur si simplu ca sunt mult prea scumpe de inlocuit. Cine are sa dea cateva mii de euro pentru o suspensie noua, sta linistit 200k+ km. Ca sa-ti dau un exemplu, pe opel generatile 2004-2010 s-a pus un sistem de amortizoare din asta + un ESP destept (care frana pe 3 roti la nevoie, nu pe maxim una cum era pe atunci). Ii zicea IDS+, si toata lumea se plangea de el, pt ca masinile aduse SH in romania erau deja cu suspensiile uzate. Drept urmare, exploatarea duce la defectiune. Si oricum, de cele mai multe ori, simpler is better (se poate trai si cu suspensie normala).2 points
-
Caz inchis. Garantia a fost utila pentu mine. Cu chiu cu vai am reparat in reprezenta masina, asiguratorul deja a decontat valoarea facturii, extraordinar de rapid au raspuns la toate mesajele mele, mi-au acordat asistenta necesara prompt, la fal cum au facut si plata. In 10 zile. 6500 lei . Se pare ca toate probleme electrice ce apareau si despre care scriam la inceputul postului au fost de la acesta cablu. Nu acelasi lucru il pot spune de rerezentata BMW Romania. In afara de doamna de la receptie..restul sunt foarte ocupati si extrem de aroganti , detinatori de adavar absolut. De la bun incaput au sutinut ca problema nu va fi acoperita de garantie, n-am inteles de ce. "cineva' a uitat sa puna pe devizul de decont niste suruburi (35 lei) si imi zice domnu' de acolo : trebuie sa platiti dumneavoastra..e o suma mica. Pai bine ma, cum suna asata ?! noi am uitat sa punem suruburile si tu trebuie sa la platesi, ca e o suma mica ? PENIBIL. Cert e ca am plecat de acolo si cu o bucata de vopsea sarita de sub capota, cand le-am aratat, desi era evident ca paguba doar ce fusese produsa (inca mai erau resturi de vopsea) au spus ca asa am adus eu masina, evident nu si-au asumat..au facut poza si au spus ca revin cu telefon. Nici pana in ziua de azi nu revenit, nici eu nu ma mai complic cu ei si niciodata nu le mai trec pragul desi aveam in plan sa schimb acolo placutele de frana. Probabil va mai curge multa apa pe Dambovita pana cand o sa ne civilizam , pana cand o sa ne ridicam la nivelul celor din vest din punct de vedere atitudine si seriozitate , ca la nivel de tarife suntem acolo . Poate generatia urmatoare. o zi buna.2 points
-
10 ml zici?? As mai adauga cel putin 10 seringi, pentru ca se intampla sa folosesc seringa imbibe ca lumea, aproape sa curga de pe el.. Fie ca tine. Fiecare face ce doreste cu masina sa.1 point
-
Salut, anul trecut am cumparat un x3 F25 b70 din 2015, euro 6 de la dealer BMW Munchen, 28mii euro, cu garantie euro Plus, premium selection. Dupa 2 luni s-a stricat modulul de far adaptiv, schimbat pe garantie, factura 1000 eu. Am facut 3 drumuri la service pana au reparat. Dupa 3 luni nu a mai mers Idrive, stat in service alte 2 zile pentru reparatii . Apoi la scurt timp s-au aprins senzorii de baterie descarcata, s-a rezolvat de la sine in cateva zile. Cand am inlocuit anvelopele de vara cu cele de iarna pentru sezonul asta, am facut si o geometrie a rotilor, nu s-a putut desfileta bielata, a trebuit taiata si inlocuita cu una noua, alt service alti bani, alt timp pierdut. In diminetile geroase se aprind martorii ABS, PDA ESP, apar pe ecran recomandari de mers in service si de sofat cu atentie, dupa cateva secunde se sting si martorii si recomandarile implicit . De cateva zile s-a aprins si martorul ceck engine galben , asta uneori se stinge uneori nu. Spalatorul de luneta nu mai merge, se misca stergatorul dar nu baga apa. Am programare in service pt diagnoza si reparatii...alte drumuri alt timp pierdut. Prin comparatie, am avut 2 forduri pe care le-am condus de la 0 la 200 mii km fara nicio interventie in service, in afara de revizii. E departe de ce mi-am imaginat acest..BMW Premium. sau poate am fost eu ghinionist si am nimerit o masina ale carei sisteme au nevoie de reparatii..periodice. o zi excelenta !1 point
-
Mergi la un specialist electronist daca nu iti permiti sa cumperi alta navigatie.. Problema e in zona partii de alimentare a HU-ului. Specialistul va stii sa o ia pe blocuri componente.. Usor nu-i va fi decat daca a mai reparat asa ceva. Ma indoiesc ca o sa poate cineva aici sa iti spuna ce are precis. Frigul si umezeala, adica condensul, sunt cauze si nu solutii.1 point
-
ai avut tu noroc cu freelenderul. land roverul este este la coada clasamentului fiabilitatii indiferent de model.1 point
-
Avand in vedere ca sunt aceiasi clasa si ca posesor de Freelander 2 si BMW X5 pot sa va spun ca Freelanderul are 350 000 km, cocotat pe coclauri si muntii patriei. L-am luat de nou si in acesti km am schimbat 4 bujii incandescente, o clapeta acceleratie,(in rest nu stiu ce e sub capacul motorului) un brat, doua bielete, 4 rulmenti, 4 amortizoare . Ca si confort cred ca e peste x3. Nu mai spun de capabilitati off road. Poate asta inseamna premium. A... si era sa uit, intre timp cred ca am mai platit jumate de BMW X 5 cu reparatiile.1 point
-
@florea2 Daca ai nevoie de o adresa de mail imi zici. Eu am facut o sesizare luna trecuta, impotriva Bavaria Sibiu, la Bmw group. Era intr-o dimineata la ora 11. La 17 m-au sunat sa ma anunte ca a ajuns piesa (in conditiile in care eu asteptam piesa de luni de zile).1 point
-
Esti cam surexcitat. Nu face bine la corazon. Bucura-te de ce ai si nu te mai uita in ograda altora. In aceeasi ordine de idei. Sunt interesat de progres dar nu doresc sa fiu tester pe banii mei. Cand tehnologia va fi devenit sufiecient de matura/costurile rezonabile o voi considera.1 point
-
Daca are 2 tobe, stanga dreapta, e mai frumoasa? Eu zic ca e strict de gust. Cat vine vorba de motoarele mai potente este necesar sa ai mai multe evacuari (sau una mai mare) pentru airflow.1 point
-
Daca vrei sa schimbi toate consumabilele te mai costa un e46...eu zic sa verifici riguros tot ce se poate verifica si inlocuiesti ceea ce da semne de oboseala.1 point
-
In afara Romaniei merge , din Austria incolo , dar am inteles ca merge si Romania pe NEXT , insa fara dovezi...1 point
-
Care-i graba? Nu tine BMW pasul cu autoritĂŁțile române care inaugureazĂŁ de zor autostrĂŁzi și drumuri de mare vitezĂŁ?1 point
-
Cred ca nu ai inteles conceptul bmw premium selection, adica este o masina folosita, pre-verificata de ei in X puncte (un mare fas), nicidecum ca e o masina "mai" premium decat alta similara. Practic ai o masina SH cu o garantie "premium selection" care este o mare durere de cap sa o folosesti. Si eu am avut, si a trebuit sa platesc din banii mei piesa schimbata, iar ulterior mi i-au virat ei in cont, insa dupa multe discutii. Cat despre problemele tale, personal imi par a fi mai mult rezultatul "reparatiilor" pe care le-au facut mesterii nostri. Toate par a fi pe electric si cu intermitente, deci probabil e ceva simplu de rezolvat, odata identificat (contact imperfect, gen). E nasol sa tot mergi cu ea in service, dar du-te sa-ti faca o diagnoza, mai ales daca mai ai garantie.1 point
-
Eu am ajus la concluzia ca orice BMW pana in 180K km nu are probleme. Apoi incep sa ceara bani pe banda rulanta sau mereu pica cate ceva la ele si trebuie inlocuit. Asta e societatea de consum in care traim si nimic nu mai e facut sa tina.1 point
-
BunĂŁ ziua, Aș dori pĂŁrerile celor care au luat contact cu motorul ĂŽn 3 cilindri pe bezinĂŁ care este pe 225 hibrid și pe Cooper-ul hibrid. Aș dori niște pĂŁreri. Fiabilitatea ĂŽși va spune cuvântul ĂŽn timp. Dar ĂŽn afarĂŁ de câteva prezentĂŁri pe youtube nimic. VĂŁ mulțumesc.0 points
-
0 points
-
Cel mai probabil a pus filtrul in pozitia in care el statea oricum si dupa a bagat suportul din capac prin filtru si a infiletat.... in loc de 1 + 2 = 3 a facut 2 + 1 = 3.... e totul ok, nu te speria.. Atat timp cat a strans bine sa nu curga ulei pe acolo (desi e irelevant in situatia data), nu te speria.. corpurile de la filtrul de ulei sunt gandite sa tina filtrul bine0 points
-
0 points
-
Cred ca e vorba si de mult ghinion. Bine, nici nu mai sunt tancurile anilor 90.-1 points
-
Bucuria ta imi provoaca bucurie si mie. Foarte utile si constructive sunt conversatiile ce aduc numai bucurii si sentimente pozitive. Daca esti fan al generatiei 80 si mai bine. Poti sa ramai acolo, nu se supara nimeni. Tehnica e tehnica, ea evolueaza inspre bine, in mare parte, nefiind influentata de plansete. Daca nu vrei "gegeturile" ia si arunca-ti si telefonul pe geam, ia-ti tv alb negru, renunta la 70% din puterea si cuplul masinilor actuale, mergi in vacanta cu harta dupa tine, ia 30 de cd-uri samd. Oricum ar fi nemultumitii ce nici nu vor avea asa o masina, mie imi place si abia astept sa vad g21.-1 points
-
Daca ma puteti ajuta cu urmatoarele erori: -2F semnal vibrochen - 47 sincronizare senzor viteza - 46 modul de control pompa injectie comunicare-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00