Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/22/19 in all areas
-
6 points
-
Au fost discutii pe acest forum cu posesori de 2.0 si 2.8 i care sustineau cu tarie consum de 10-11 in Bucuresti. Ma bucur ca mai e si lume realista. S-a mai sustinut pe aici ca 3.0 d consuma in Bucuresti 10-11, alta exagerare sinistra, dar na.4 points
-
Si eu merg la fel, viteza scrisa pe semn + 10 km/h (toleranta radar).. Consider ca nu avem drumuri sa mergi mai repede de atat in conditii de siguranta, indiferent de ce masina ai avea3 points
-
cu acest "up" manole ne-a jignit. ca si cum raspunsurile noastre ar fi irelevante. practic, pt ca noi cu diesel i-am dat consumurile in diferite feluri de mers cu masina si stiut este ca un benzinar de aceeasi capacitate cilindrica ia cu 2 litri in plus, nu a fost ok si am fost trimisi la culcare.2 points
-
Pai asa e. Dar pe mine ma deranjeaza ca cei care au asa ceva vin si dezinformeaza puternic pe forumuri si nu ajuta pe cei care vor sa se informeze inainte sa cumpere. Si apoi cei din urma o sa se mire ca e masina lor defecta ca nu consuma 9 cat scria colegul.2 points
-
Salutare, De la revelion mi s-a pus pata pe un G30, iar dupa mai bine de o luna de asteptare a ajuns in posesia mea. Masina a fost a BMW Munich ca masina de show-room iar apoi a fost achizitionata de cei la de la Fett&Wirtz din Kleve. A trebui sa strabat toata Germania pentru a ajunge la ea, dar a meritat. Am ridicat masina la 5700KM iar acum are 7200. Am fost cu F10-le sa o iau, deci pot face si ceva comparatii intre cele 2 motorizari. - pana la 180 se tin una de alta fara probleme, cuplul de la diesel isi spune cuvantul oricand. - dupa 180, G30-ul trage fenomental, as spune in acelasi ritm pana pe la 220. - consum Kleve-Timisoara: F10 7.3, G30: 10.0 Mai jos am atasat pozele cu bestia, cu anvelopele de vara. https://imgur.com/a/KQOO3Oh [/url] Si o poza facuta in graba de la ridicarea masinii. Acum are jante de 18 cu anvelope de iarna Ce m-a fermecat la noua masina: - Masajul din scaune este genial si sunt foarte confortabile. Sezutul in schimb era croit mai bine la F10 (inainte de facelift) deoarece aripioarele laterale ce ofera suport pentru coapse sunt mai proeminente - Farurile LED sunt WOW. - Sistemele de asistenta sunt excelente, chiar sunt multumit de ele cum se comporta la drum lung. Pentru oras sigur sunt inutile. - Camerele nu imi plac, sunt prea panicate. In parcarea subterana parca e sirena cand incerc sa parchez si ma sperie degeaba. Trebuie sa invat sa ignor sunetele ce le scoate. - CarPlay integration isi merita toti banii. Sa am Maps/Waze pe ecranul masinii este ce imi doream de multa vreme. - Bowers&Wilkins - dragoste la prima auditie, iar pe timp de noapte arata atat de bine ca iti vine sa iti iei ochii de la drum. - Design-ul e superb, atat interior cat si exterior. Urmeaza kit M Performance Power Kit in urmatoarele luni, dar mai intai sa o inscriu si sa termin cu tot ce inseamna acte. Dotari: Vehicle Information VIN WBAJB51030B194616 Prod. Date 2017-10-05 Type 540I XDRIVE (EUR) Series G30 (5 Series) Body Type LIM Steering Left Hand Drive Engine B58M Displacement 3.00 Power 250kw / 340hp Drive ALLR Transmission Automatic Colour CHAMPAGNER QUARZ METALLIC (X08) Upholstery EXCL.LEDER NAPPAMOKKA EX.KED.I.K (LZNI) Check mileage http://www.auto-records.com Editions And Packages P337A M Sports Package S710A M Leather Steering Wheel S715A M Aerodynamics Package P7R7A Innovation Package P7XPA Navigation Package Connected Drive P9BDA Business Package P9D5A Entertainment Paket De Comfort And Interior Equipment S403A Glass Roof Electrical S416A Roller Sun Vizor Rear Lateral S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S453A Climatecontrolled Seats Front S456A Comfort Seat With Memory S465A Throughloading System S4HAA Seat Heating Front And Rear S4M5A Individual Leathercovered Dashboard S4NBA Autom Climate Control With 4zone Ctrl S4NEA Blowby Heater S4NMA Ambient Air Paket S4T7A Massage Function Driver Fr Passenger S4T8A Outside Mirror With Auto Dip S4U1A Ceramic Appliques For Controls S4URA Ambient Interior Lighting Multimedia S601A TV Function S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S650A CD Player S654A DAB Tuner S6ACA Intelligent Emergency SOS Call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA RealTime Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6CPA Preparation Apple CarPlay S6F1A Bowers Wilkins High End Sound System S6FHA Rear Professional Entertainment Center S6FVA Online Entertainment S6NWA Phoning With Wireless Charging S6U8A BMW Gesture Recognition S6WBA Multifunctional Instrument Display S6WDA WLAN Hotspot Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S536A Auxiliary Heating S552A Adaptive LED Headlight S575A Supplementary 12V Sockets S5A1A LED Fog Lights S5ACA Highbeam Assistant S5ALA Active Protection S5ATA Driving Assistant Plus S5DNA Parking Assistance System Plus S5DVA Remote Control Parking S548A Kilometercalibrated Speedometer Wheels And Drive S230A Extra Package EUspecific S248A Steering Wheel Heater S258A Tire With Runflat Functionality S2NHA M Sport Brakes S2QRA BMW LA Wheel Individual Vspoke 759 S2TBA Sport Automatic Transmission S2VAA Chassis Suspens SetupAdaptive Drive S2VBA Tire Pressure Display Environment And Safety S302A Alarm System S316A Automatic Trunk Lid Mechanism S322A Comfort Access S323A SoftCloseAutomatic Doors S3ACA Trailer Coupling S3DSA BMW Display Key S3MBA Indiv Ext Line Burnished Aluminium S879A Onboard Vehicle Literature German S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8R9A Refrigerant R1234yf S8TFA Active Pedestrian Protection S851A Language Version German S8EKA STEUERUNG KAROSSERIE Individual Equipment S775A Headlining Anthracite Other Equipment S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles S1CBA CO2 Package L801A National Version Germany SXEWA Indiwoodgrain Castor Oil Tree Lgt Brown - Sign BMW Individual - 0X08 Champagne Quartz Metallic - Paintwork Champagne Quartzmetallic Code X08 - 0XEW BMW Individual Finewood Trim Sen Light Brown - Interior Wood Trim In Sen Light Brown1 point
-
Depinde foarte mult modul in care a fost intretinuta masina. Ca si ponturi: - ia modelul facelift - verifica masina cu atentie de scurgeri (am tot vazut scurgeri de ulei la e46 pe la garnituri) - asculta motorul cu atentie atat in mers cat si la relanti. - verifica cureaua accesorii - intreaba daca a schimbat distributia si daca iti poate oferi ceva dovezi la intretinere. Ca si motorizare, 318i (143 cp daca nu ma insel) este un motor fiabil. L-am avut personal si am fost multumit de el. Bafta!1 point
-
Niciodata nu am inteles replica asta "frate daca dai x suma pe masina ce te mai intereseaza consumul". Pai rational ar fi sa te intereseze, dar am uitat ca romanii sunt cei mai bossi si barosani de pe planeta. Nu-l intereseaza consumul, e dispus sa dea 15 lei in plus la 100 km, dar sa se duca la dentist sa isi fac gaurile din gura nu vrea. Exemplu pur si simplu aleatoriu. Cine a trait in vest, chiar si pentru putin timp, stie ca aia desi au venituri consistente, sunt mult mai chibzuiti. In loc sa cumpere un kil de rosii si sa arunce jumate dupa 1 saptamana, prefera sa isi ia 2 rosii cat are nevoie sa manance si daca ii mai trebuie isi mai ia 2. Doar la noi e inca mentalitatea asta de "sunt fortos".1 point
-
Cand apare un topic nou legat de consumuri, automat apar contraziceri inutile, ba ca de ce consuma a nu stiu cui prea mult, ba ca e prea putin, ba ca minte cutarica. Nu inteleg sincer pasiunea asta pentru consum, daca condunceam toti Logan 1.4 era de inteles, dar asa, cand platesti 20k+ de euro pe o masina chiar conteaza 10 ron/100 de km ? Poate daca faci taximetrie... Myx@ Nu ma refer doar la cei 2 litri in plus din topicul asta, ci in general.1 point
-
Motor N43B20A cu cutie automata pe caroserie de 1680 kg goala scot 14+ ziua in Bucuresti. 7-7,5 pe autostrada legal1 point
-
12.8 am in bord acuma. Tot e60 2.0 diesel in Bucuresti. 14 km pana la munca zilnic ii fac intre 45 de min si 1 ora si 15 min Acelasi consum si la e90 si Passat cc pe aceasi ruta, toate in jur de 12 consum.1 point
-
Merge ca un mega c*r. Vin codurile dupa 3-12 ore, serverul nu raspunde. Facut pe genunchi. Sunt curios cate sute de mii de euro au mai cheltuit pt asa ceva.1 point
-
Lol , n-are cum sa consume motoarele Vag atat , erau stricate ale tale .. poate un 5.5 hai 7 in Bucuresti si 4.5 afara.. lol Eu ma gandesc serios ca nu o sa mai am ever consumul de la e46 .. buna masina a mai fost , o alergam de-i sareau pistoanele pe autostrada si nu sarea de 7 , iar in B aveam undeva la 9.5-10.. hmm .. s-au dus vremurile alea1 point
-
de ce imi consuma mie atat? nu stiu, eu cred ca este un consum normal sa mergi cu maxim viteza a doua. atat jetta dinainte cat si A4, ambele diesel 1.9 imi luau 13-14.1 point
-
in conditii de ora de varf cand mai mult stai decat mergi, E60 2.0 diesel imi consuma linistit cel putin 12.1 point
-
Daca ar stii adevarul multi n-ar cumpara bmw. E bn ca se informeaza . Nu tre sa para nimanui ciudat la 6 ron per l costuri carburant. Parca e lumea mai smart . Ai da foc la bani la propriu sa te uti cum ard ?e pueril sa gandesti in costuri lunare , calculul e minim anual , acolo vezi diferente care pot fi in buzunar . Chiar daca-ti permiti e bn sa stii .1 point
-
Majoritatea dealer-ilor de masini de la noi nu sunt departe de orice alt samsar ordinar. In fapt, sunt aceeasi samsari, dar care unii au decis sa nu mai stea cu ele prin targuri, prin urmare si-au inchiriat o curte, poate i-au pus si-un gard, si-au tras un costum pe ei si cam atat. Ah si trecand la un nou nivel, nu mai merg sa aduca cate-o masina, acum merg cu platforma si aduc mai multe deodata. Ce conteaza la final pt cumparator e ca masinile sunt la fel de proaste, cu vicii ascunse, polishate si km dati inapoi. Pretul va fi ceva mai mare pt ca acum trebuie sa-si amortizeze cheltuielile cu inchirierea curtii aleia de mai sus.1 point
-
La 116i f20 vad si 16-17 in aglomeratie, la vit medie de 10km/h fara start stop. ðŸËĹ1 point
-
Nu, nu vor fi ok. Trebuie sa pui 225/40/18 si 245/35/18. Sincer, am vazut 1000 de topic-uri cu colegi care intreaba daca pot pune dimensiuni nerecomandate. Aveti dimensiunile pe stalpul masinii, au vreun rost aceste post-uri?1 point
-
Bine-nteles ca problema era ca cheia tip briceag pozitiona cipul intr-un loc unde nu putea fi citit/acceptat de receptorul din bord ca sa poti porni motorul! Experiment nereusit, caz clasat! Ai ales bine sa schimbi cu, ce a pus fabricantul de la inceput. Succes.1 point
-
1 point
-
Saptamana trecuta am reusit sa stric prima piesa din ansamblul transmisiei si anume planetara stanga spate :frantics: ! Eram in mers treapta a 3-a si i-am dat talpa iar pe la 4000 rpm s-a auzit un mare POC undeva in partea stanga fata mi s-a parut mie,primul gand a fost "turbina sau motorul" :bye: . Am oprit pe dreapta si incercand sa plec de pe loc nu s-a putut.Initial am suspectat flansa cardan dar aceasta a fost schimbata in toamna.Am ridicat masina si am constatat planetara stanga.Aceasta a fost schimbata impreuna cu uleiul din grup si cutie. Terminand cu cele mentionate mai sus a intervenit si o pierdere de aer la roata dreapta fata si una mica la stanga fara si o bataie pe partea stanga fata.Revenind la baietii de la AFS pierderile de aer au fost remediate iar bataia s-a dovedit a fi de la o piulita nestransa a amortizorului la sistemul de duritate fiind si aceasta remediata si masina comportandu-se ca inainte.Astfel am avut ocazia de a poza amortizorul de pe fata cu noul set-up. Sper sa nu mai intervina nimic si sa fim pregatiti pentru prima etapa de pe acest an.1 point
-
A fost destul de scump avand in vedere cat mai e de munca la ea, dar cum in Romania nu gaseam nici un E30 cu 2.5 de fabrica si Mtech 2 OEM cu fiscal si tot ce trebuie ... nu prea am avut de ales. Masina a costat asa cum se vede 5900e , bani in care mi-a mai dat niste piese si elemente ce vor ajuta la "restaurare" in valoare de aproximativ 1000e. Pana acum in saptamana asta cat a stat la mine am reusit sa-i fac motorul sa nu mai intrerupa si sa nu mai inece.I-am schimbat capac delcou, rotor,fise,bujii,sonda lambda si totul pare ok, motorul acum merge rotund, insa marea mea nemultumire e zgomotul de la tacheti, i-am reglat la 0.25 toti (asa cum am gasit pe net c-ar trebuii) si tot bat rau tare de tot.1 point
-
NFS style, anii 2000 demult apusi. cred ca ai inceput sa treci de partea gresita a modificarilor. daca tot prezinti masina, ai putea sa tii de cont de unele pareri. e pacat de masina/model/motor.1 point
-
Mult mai faine și discrete sunt padelele originale,astea ĂŽmi par țigĂŁnie curatĂŁ. La fel și body kit-ul montat... Iar cu privire la așteptĂŁrile finale,cred cĂŁ ești conștient cĂŁ ceea ce ai tu nu e la fel cu ce are e92-ul albastru spre exemplu.Nici ĂŁla nu-mi place deloc,doar spuneam cĂŁ se vede cĂŁ-s diferențe.1 point
-
1 point
-
ba exista ... doar posed acea masina ba exista diferenta, doar am ĂŽncercat chiar astazi am ramas pe varianta Est si am dat cĂŽteva adrese la prieteni din Franta, Italia si Germania ... nexam eu nu vreau sa bĂŽjbĂŽi prin KĂśln dupa fo adresa pe fo strada ĂŽnfundata de-mi vine acru ori am navigatie ori ma las de sportu' asta eu am facut europa fara navigatie cĂŽnd te orientai dupa harti, asa ca lasa-ma cu povesti d'astea nu mi-o lua ĂŽn nume de rau dar, sunt plecat din 85 si am papat ceva Km pe drumurile europene ... cu si fara navigatie ... p.s. navigatia la bmw a fost, aste si (sper sa nu) va fi de doi lei ... spune unu' care este la al 8-lea bmw1 point
-
A ajuns si suspensia si la prima vedere ofera o senzatie de stabilitate,chiar are o tija groasa.1 point
-
1 point
-
Am reusit sa schimb bratele pe spate si sa fac un camber pozitiv dar momentan doar "la ochi" pentru ca nu am facut inca geometria,si masina se simte ca pune mai bine jos si parca s-a imbunatatit si franarea.Intre timp au mai fost schimbate cate ceva pe la ea,un radiator de apa bubuit,ceva senzori,flanse cardan,etc...1 point
-
Poate cel mai bun raspuns l-ai primi de la o reprezentanta BMW.Daca te descurci cu lb germana, te poti adresa direct, prin email, la firma BMW.-1 points
-
Totusi , un BMW fara anumite dotari nu merita achizitia...Chiar daca nu iti trebuie , consider ca ar trebui sa fie standard in ziua de azi...-1 points
-
Salut. Am un 535d e60, am pus ulei Castrol fst 5w 30 LL. Si vreau sa spun ca nu sunt multumit de felu cum se aude motoru. Este mai zgomotos. Am schimbat uleiu la servis autorizat cu factura. Inainte aveam Bmw twin power LL04, si motoru era mai silentios. Am pus castrol sa vad daca e mai bun decat ce bmw facut de shell presupun. Dar il voi schimba la loc in curand.-1 points
-
Pune doar 5w30 BMW LL04 in acel motor. Nu e rau nici Castrol dar e posibil sa fie contrafacut ce ai pus acum.-1 points
-
eu pe 3.5xi am intre 15 si 20 in bucuresti... pe confort +.. un 2.0i are cu 25% mai putin cel mai probabil-1 points
-
-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00