Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/23/19 in all areas
-
4 points
-
Cam tarziu maestre... Am avut ocazia sa le incerc pe amandoua si m-am gandit ca ar fi util si altora. Fac asta pe timpul meu totusi. O comparatie cu bune si rele. E "peste", e "sub" asta depinde de gusturile/buzunarul fiecaruia. Personal daca as dispune de 60 miare de spart pe masini ar fi 718. E in alta liga.1 point
-
Primary circuit: In the DSC hydraulic control unit, air bubbles can adhere to the edges and valves, and these cannot be removed by rinsing with the brake fluid change unit. The vibrations that occur during ventilation with the diagnosis system loosen the air bubbles. Secondary circuit: Under normal conditions (DSC does not intervene), the secondary circuit of the DSC hydraulic control unit is closed, so that the air it contains cannot escape when rinsing with the brake fluid change unit. When bleeding with the diagnosis system, the return pump and the exhaust and high-pressure switching valves are activated during rinsing so that the secondary circuit is also bled. After the exchange and repair of the following components, bleeding must be done with the diagnosis system: - Hydraulic unit - Master Brake Cylinder - Components or connection lines that are located between the hydraulic unit and tandem brake master cylinder Operations: For the DSC8, the operations 3 ... 7 must be performed in the order rear right, rear left, front right and front left. For the DSC Mk60 the operations are specified explicitly in the test module. Connect the brake fluid-change unit and switch on (the filling pressure must not exceed 2 bar) Fully rinse the brake system Attach the bleeder container to the vent valve Open vent valve Start bleeding with the diagnosis system with open vent valve After completing the bleeding, operate the brake pedal 5 times to the limit position; bubble-free brake fluid must escape Close vent valve Remove the brake fluid change unit Note: A second person is required for this task1 point
-
...daca stii, Nu e mai bine sa spui aici cum se face, sa scoti omul din impas!?1 point
-
Salut. Nu este niciun deranj, este un forum, scriem si raspundem cand/daca dorim. Cu toate acestea, unele intrebari sunt... inutile (pentru forum), cum a fost si aceasta. Poate am eu o problema, insa cand este vorba despre un lucru atat de clar cum este dimensiunea rotilor - care e specificata si pe stalpul masinii - nu reusesc sa inteleg utilitatea intrebarii, sau de ce ar vrea cineva sa puna alte dimensiuni decat cele recomandate. Poti avea probleme cu politia cel putin, asta daca nu ai xdrive. Daca ai xdrive, vei genera probleme mai costisitoare decat un set de gume dimensiunea corecta.1 point
-
evident ca trebuie sa stii, insa sa faci asta pt a nu consuma este obositor si trebuie sa te ajute si traficul. acum un an, mi-am pus mintea si pe traseul spre serviciu si inapoi, unde de regula consum 10, am consumat 6.8. dar am accelerat fin astfel incat masina sa schimbe pe la 1600 de ture pe ecopro si anticipam traficul din fata ridicand de pe acceleratie si mergeam mult pe coasting, iar cand ma apropiam de semafor, faceam astfel incat masina sa curga lin, sa isi micsoreze singura viteza si apasam pe frana doar cand avea 10kmh. asta inseamna ca anterior nu accelerasem inutil si sa consum inutil combustibilul, pe care sa il irosesc apoi prin franare. dar tre' sa fii si imbecil si nebun sa faci asta cu un alt scop decat de test si de distractie, doar pt ca masina sa nu iti consume. suplimentar, daddy facea referire la traficul ala bara la bara, in care mergi cu maxim treapta a doua, deci viteza medie de 12-15kmh si nu inteleg cum pot interveni calitatile de sofer in aceasta situatie pt ca masina sa nu iti consume, dar poate ne explici tu, bimmer 90. am facut in toamna 3 drumuri in pipera, intre ora 8 si 9 dimineata, deci la maxim de trafic si am avut 13.5 consum. abia facusem plinul si resetasem computerul1 point
-
Niciodata nu am inteles replica asta "frate daca dai x suma pe masina ce te mai intereseaza consumul". Pai rational ar fi sa te intereseze, dar am uitat ca romanii sunt cei mai bossi si barosani de pe planeta. Nu-l intereseaza consumul, e dispus sa dea 15 lei in plus la 100 km, dar sa se duca la dentist sa isi fac gaurile din gura nu vrea. Exemplu pur si simplu aleatoriu. Cine a trait in vest, chiar si pentru putin timp, stie ca aia desi au venituri consistente, sunt mult mai chibzuiti. In loc sa cumpere un kil de rosii si sa arunce jumate dupa 1 saptamana, prefera sa isi ia 2 rosii cat are nevoie sa manance si daca ii mai trebuie isi mai ia 2. Doar la noi e inca mentalitatea asta de "sunt fortos".1 point
-
Cand apare un topic nou legat de consumuri, automat apar contraziceri inutile, ba ca de ce consuma a nu stiu cui prea mult, ba ca e prea putin, ba ca minte cutarica. Nu inteleg sincer pasiunea asta pentru consum, daca condunceam toti Logan 1.4 era de inteles, dar asa, cand platesti 20k+ de euro pe o masina chiar conteaza 10 ron/100 de km ? Poate daca faci taximetrie... Myx@ Nu ma refer doar la cei 2 litri in plus din topicul asta, ci in general.1 point
-
cu acest "up" manole ne-a jignit. ca si cum raspunsurile noastre ar fi irelevante. practic, pt ca noi cu diesel i-am dat consumurile in diferite feluri de mers cu masina si stiut este ca un benzinar de aceeasi capacitate cilindrica ia cu 2 litri in plus, nu a fost ok si am fost trimisi la culcare.1 point
-
La fel si eu am condus manuala pana acum un an...in total 15 ani ! De anul trecut din vara am automata. Nu as mai lua niciodata manuala ...nici daca o iau mai ieftina !!! Si de atunci am luat si sotiei automata, si tatalui tot automata ! Nu mai vad rostul cutiei manuale ! Este ca un Nokia 3310 comparat cu un smartphone.1 point
-
Am condus 20 ani cutie manuala si nu m-as intoarce la ea vreodata dupa ce am "descoperit" cutia automata a "bestiei" mele...1 point
-
Am condus 18 ani doar cu cutie manuala, dintre care 9 ani BMW, de 3 luni am cu cutie automata si probabil nu imi voi mai lua niciodata cu cutie manuala.1 point
-
M2 LCI: minusuri: - arata super - alba cu M performance stickers si nari negre. Sare in ochi in culoarea asta, da un aer de 3.0 csi. Cred ca o prefer mai mult desi inainte eram setat pe albastru. - directia(raportul pare mai scurt) in rest se simte ca directia de pe F3x. - masinii ii place sa danseze; chiar si in viraje medii spatele incepe sa iasa in afara si n-aveam mai mult de 100; are tendinte salbatice chiar si pe Sport cu DSC on. Surprinzator ce calma devine cand treci in Comfort. F practic. - fanele musca mai bine la inceputul franarii decat TypeR. Ok discurile sunt si putin mai mari. - imi plac rotile alea late pe spate si cele 4 guri de evacuare - suspensia filtreaza neasteptat de bine micile gropi din asfalt, piatra cubica, nu-i deloc incomoda. Perfect pt condus zilnic. Nu-s sigur prin Romania cu gropanele de aoclo. - n-am simtit turbo lag cons: - pleaca mai bine de pe loc. Acceleratia e liniara(chiar schimband in mod manual la turatie maxima) si nu simti propulsia aia violenta ca la TypeR. Prefer TypeR aici. - ceva mai mult ruliu decat TypeR. se simte mai ales in virajele ascutite luate din scurt. - sunetul motorului nu m-a impresionat. Ceva mai sonor decat un Bmw de serie dar prea liniar. La TypeR cand urci in turatii devine mai dramatic se schimba tonalitatile. Treaba se schimba daca ai M performance exhaust(3k+ euro). Am pornit un M2 in showroom si suna frumos mai ales cu valva deschisa(burps,cracks). - va plangeti de plasticele din F30? Plasticul de deasupra bordului din M2 LCI arata si mai rau (o spun eu care nu-s deloc pretentios). Am condus ocazional F20 acum 2-3 ani si plasticul arata clar mai bine. Nu inteleg ce fel de interior imbunatatit aduce LCI. Type R FK8: plusuri: - arata ca un avion de vanatoare, putin radical dar imi place - interior mai de calitate, scaune cu suport clar mai bun lateral - de pe loc patineaza putin, nu pleaca asa de bine ca M2, e normal. Insa din mers senzatia de acceleratie in TypeR e mai brutala, simti cum ti-a ramas creierul prin spate pe undeva - suna mai bine la turatii medii/inalte, mai dramatic - mai putin ruliu in viraje decat M2 - daca stai in zona de boost aproape deloc turbo-lag - mai mult grip pe viraje/schimbari de directie decat M2 - chiar si in mod R suspensia filtreaza chiar bine micile gropi. M2 filtreaza mai bine dar e usor mai moale. minusuri: - directia se simte in volan cam vaga comparata cu electri power steeringul Bmw; chiar si in mod R, desi se intareste, tot se simte cam deconectata de la drum Pentru asta era un discout de 5% Am facut o configuratie cu transmisie manuala, 8% reduce, pret final 55k. Anul trecut am testat si un 718 Cayman. Desi a trecut ceva timp pot spune ca 718 mi-a placut fata de M2 mai mult ca senzatie de viteza, tinuta de drum sport si atmosfera in timpul condusului. Cel putin la condusul pe drumuri publice se simtea mai sportiv ca M2. M2 e mai jucaus clar. Dar ai nevoie de experienta, training si de un circuit. Mi se pare periculoasa pentru drumuri publice. Am fost atentionat de cei de la reprezentanta ca odata scapata, daca nu stii ce sa faci exact masina e compromisa. Mai ales combinatia exploziva: drumuri din Romania, juni cu sange iute si vreme rea ca sa fie totul complet. O asemenea masina o vad mai mult folosita pt circuit, wend/vreme buna. Altfel sunt sanse mari sa ramai fara ea asta intr-o situatie optimista.0 points
-
0 points
-
0 points
-
Caz rezolvat! Filtrul de particule infundat! Dpf of si s-a transformat masina in gjiulea! Turbina nu avea nimic! In legatura cu consumul de ulei se pare ca nu il mananca ci il pierde pe la buson ! Era toata baia de ulei manjita ! Avand in vedere fumul alb care a fost precedat de un sunet metalic inclin spre turbina! Problema la mine era ca nu mai tragea insa nu scotea fum deloc ... am fost pe la nenumarati mecanici insa niciunul nu mi-a spus ceva concludent- unii ziceau ca turbina altii ca este din alimentare! Norocul mea a fost ca am gasit pe fb un baiat care se ocupa cu diagnosticarile ! In 2 min. mi-a spus din start ca e din dpf.-1 points
-
de ce imi consuma mie atat? nu stiu, eu cred ca este un consum normal sa mergi cu maxim viteza a doua. atat jetta dinainte cat si A4, ambele diesel 1.9 imi luau 13-14.-1 points
-
Senzorii vechi se schimba o data cu placutele vechi, asa e normal, nu se pastreaza senzorii de la un schimb la altul. Daca vrei sa faci improvizatii cu taiat fire si legaturi dubioase... :fie: Godini@ Cel mai bine pune un tester sa verifici, poate nu sunt senzorii de vina, daca zici ca ai schimbat-1 points
-
-1 points
-
tu vrei sa te convingi singur ca honda e peste bmw si cauti aprobarea colegilor? ) phaahahhahahaha-2 points
-
Atunci sa stii ca se poate sa nu conduci bine nici jetta si nici audi.. bmw deja nu mai intra in calcul. Stiu ca o sa imi trag muulte minusuri, dar trebuie sa stii CUM sa conduci la strop ca sa nu consume o masina! Sau babeste suna mai familiar. Sau la consum stii cum se face? Schimbi in ture mici nu in ture mari. Adica exact atumci cand trebuie. Sa vina minusurile; asta nu schimba felul cum consuma masina mea si nici ceea ce imi place la ea. Mai sus e un sfat nu o ironie menita sa atraga minusuri. Adevarul ramane neschimbat.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00