Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/25/19 in all areas
-
3 points
-
Oookay. Se pare ca i-am dat de cap.Una bucata cardan. Crucea dinspre diferential era ruginita si partial blocata,scartaia groaznic. Am pus alt cardan,alta viata. Aviz amatorilor.2 points
-
scaderea de consum e data de un regim de mers normal corelat cu cresterea de cuplu astfel ca masina in loc sa retrogradeze in tr a 5a va sta in a 6a la aceeasi apasare light a pedalei, e un exemplu general, dar de aici vine scaderea in general. Evident ca atunci vrei sa folosesti toata puterea consumul va fi ceva mai mare, e logic ca nu poti avea putere extra fara a adauga si ceva motorina, aer si alti parametri in ecuatie. Dar la 700Ron e probabil o harta generala care modifica doar injectia si aerul, ceea ce nu este deloc safe, asa ca fereste-te de astfel de modificari si mergi la un tuner cunoscut. Altfel, un soft bine facut e ok pentru masina, nu o sa ii faca nimic rau .2 points
-
Eu as fugi de un soft la 700lei pentru F10, nu prea exista asa ceva Calibrat pe masina in cauza, scris prin OBD te costa minim 200-250euro2 points
-
Problema rezolvata prin inlocuitea bratului inferior ( cel in forma de H de pe roata stanga spate si vro doua rotule pe dreapta.2 points
-
Masina importata personal in Decembrie 2015 la aprox. 73.000km din Japonia in UAE (tara de rezidenta la acel moment) A circulat pana in August 2018 in UAE pana la aprox. 96.000km. Importata in Romania in August 2018. Masina se poate vedea in Iasi, este parcata subteran si nu a circulat pe timpul iernii. Model pastrat in conditie originala din toate punctele de vedere, folosita 90% in weekend. Documentatie care atesta schimburile de consumabile/piese de cand sunt proprietar. Serie sasiu: WBADT61060CJ50264 An fabricatie : 09/2001 KM la 20/02/2019: aprox. 97.500 Alte poze : https://postimg.cc/gallery/1hzlhd1d4/ Lista optiuni:Mdecoder.com" Pret: 6900E negociabil. Tel: 07575828421 point
-
Eu propun sa deschidem fiecare cate un topic cu consumurile. Hai, toti cei care aveti masini, benzina, diesel, sa deschidem fiecare cate un topic in care sa ne dam cu parerea legat de consumuri. Sa nu dea "sfantul" sa folositi "search" ca va merge rau toata saptamana. Nuuu, deschideti fiecare cate un topic...1 point
-
Crezi ft bine! S-ar putea sa ia si 14% in BUcuresti la trafic in ala bara la bara. Nu te astepta la consum. Pe forum vei citi ca multe 320i sau 420i consuma 4% in afara si 5% in oras, insa alea-s consumuri fantasmagorice.1 point
-
1 point
-
1 point
-
doua afirmatii cu care nu sunt de acord nici in ruptul capului. consumul nu va scadea in veci cu 30%, poate 2-3-5-10% si asta doar la un mers linistit. iar softul la 700ron...poate ne spui si cine face asemenea dumping. este un pret mult prea mic pt calitate. fa-ti calculele mai bine cu 300-500 euro1 point
-
Nu le schimba. Eu am 2. Unul cu halogen .. unul cu xenon. Ăla cu lupa meserie. Schimb becul când vreau. Ăla cu xenon pierd o jumĂŁtate de zi pe la electrician.1 point
-
:LMAO: :goodjob: Mergi la MHS, numai specialisti acolo! Fa-ti si un credit la banca inainte....1 point
-
1 point
-
Nu! Eu s de parere ca daca n ai idee despre ce e vb mai bine taci...si aici ma refer si n general nu doar in cazul asta. Si daca mai citesti inca o data primul meu post scrie clar ca astept o recomandare de service bun, ceea ce niciunul dintre voi nu a facut asta. Da vad ca va place sa lasati comentarii aiurea.stai linistit ca am si eu ceva minte incat sa stiu ca nu se repara masina pe forum. Da va credeti voi mari destepti si incepeti sa jigniti. F inteligenti...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Depinde foarte mult modul in care a fost intretinuta masina. Ca si ponturi: - ia modelul facelift - verifica masina cu atentie de scurgeri (am tot vazut scurgeri de ulei la e46 pe la garnituri) - asculta motorul cu atentie atat in mers cat si la relanti. - verifica cureaua accesorii - intreaba daca a schimbat distributia si daca iti poate oferi ceva dovezi la intretinere. Ca si motorizare, 318i (143 cp daca nu ma insel) este un motor fiabil. L-am avut personal si am fost multumit de el. Bafta!1 point
-
Am rezolvat. In dreapta motorului, jos, sub axul volanului sunt conductele de tur-retur motorina. Alea vibrau si bateau in peretele dinspre bord. Spor! Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk1 point
-
1 point
-
9 milioane o mana de bucse Daca asta este nevoie sa faci unghiul facem ce mai pot zice Lasand asta la o parte va mai pun niste poze făcute zilele trecute Trimis de pe al meu LYA-L29 folosind Tapatalk1 point
-
Dragi colegi de forum, Putem sa depasim oare acea comparatie si sa ne concentram pe vanzare? Pana la urma cred ca asta este obiectul acestui spatiu virtual. Poate unora li se pare comparatia nepotrivita si pot sa inteleg acest aspect. Dar ca sa punem capat acestei discutii, ii invit pe urmatorii colegi sa ne intalnim, sa vada si sa mearga cu masina: AFk^, ionut_marius, cavaliere & petreop ( si asta pentru ca sunt de aici din Bucuresti ). Invitatia nu este legata de vanzare, ci din simpla mea placere. Ma puteti contacta pe numarul de telefon din anunt si ne putem vedea in mod normal seara dupa programul de lucru in functie de programul fiecaruia.1 point
-
doar cine nu a condus/a avut sau nici macar nu a fost pasager intr-un M sau cel putin o masina cu un motor potent pe benzina poate sustine bazandu-se doar pe cifre ca un diesel e la fel ca un M. Cifrele spun multe, e drept, si pe ele ne bazam mai toata viata, dar exact ceea nu spun ele e ceea ce poti doar experimenta prin prisma simturilor iar asta nicio cifra nu o poate descrie si asta ne face sa fim oameni si ne diferentiaza de roboti, cand ne vom fi pierdut aceste simturi chiar vom fi inlocuiti complet de AI. Poti spune ca un 335i e foarte apropiat de M din toate punctele de vedere si poate fi chiar peste un M stock daca cel dintai e resoftat si nu esti deloc departe de adevar. Dar sa spui ca 330d sau 335d e ca un M esti departe de adevar, nici macar m550d nu are multa treaba cu M in afara de cifre.1 point
-
La 10.000 negociabil F30,nu poti avea pretentii..sa fie masina ok din pct de vedere mecanic, estetic(cat de cat) si atat.. dotarile se platesc.1 point
-
Nu e vorba de graba, dar targetul de client e restrans tare. Cine are bani de impozit la 3000, nu face parte din categoria care da 7-8 mii pe e90 ci isi ia masini mai scumpe si mai noi. E un coleg pe forum care vinde de 2 ani un x6 )) Ma rog, nici el nu se grabeste.1 point
-
Si eu astept dupa racitorul de gaze. Si la mercedes tot nasol e, duminica a picat senzorul NOx, se schimba in pereche - masina 100k, 3 ani. Noroc de garantie, pret piese 5000ron. Iar marti l-a lovit boala si pe bmw, clapeta EGR blocata, 140k , masina are tot 3 ani. Logan VAN are 12 ani, nici o problema ))1 point
-
Mai bine ar face rechemare sa schimbe toata masina si sa faca una in firea ei, fara lanturi rupte, racitoare, casete de directie, etc, cred ca ar fi cel mai corect fata de clienti!1 point
-
Din pacate in zona de jos nu mai e vopsea deloc . A ajuns la materialul de baza . Se diminueaza la polish .... Oricum mai astept pina in primavara . Asta daca nu gasesc vinovatul . Atunci deschid dosar pe dauna si ma duc la MHS la vopsit. A ajuns si pe stop ... Totusi cat de tare a putut sa dea .. nu imi explic cat sa fii de prost ca sofer sa nu simti ca ai lovit pe cineva ...1 point
-
0 points
-
Bun, constat ca nu trebuia sa zic de cei 700RON pentru ca oricum nu faceam la acel baiat... Era doar un pret orientativ, eu asteptandu-ma la 200-300 de euro. Sunt genul de persoana care nu lasa pe oricine langa masina dar apoi sa umble in ea Tocmai din acest motiv am si postat pe forum incercand sa adun cat mai multe informatii de la voi, oameni mai experimentati, asa ca va rog, nu mai sariti la gatul meu Pe cineva pe langa Pitesti, eventual Bucuresti, cu renume, cunoasteti / recomandati pentru asa ceva? Ma intereseaza cineva la care ati facut si voi, nu doar din auzite.0 points
-
Daca vrei tuning serios, pune pe cineva sa-ti salveze configuratia initiala pe hdd/stick/etc. Apoi iti face modificarile si iti da garatie pe ele cum face HARTGE sau BR Performance. In 700 de ron nu stiu ce-i face, insa suna ieftin si a improvizatie. Daca un tunin nu e facut profi cap coada, poate sa-ti strice alte piese si sa te coste mult reparatiile. Ai grja pe cine lasi sa-ti modifice masina.0 points
-
Si daca se aprindea vreun bec , cu ce te ajuta in plus ? Mai ales ca zici ca ești paleta0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Salut ionut_marius, Am raspuns politicos pana in acest moment, ba chiar te-am invitat sa vezi masina ca sa iti poti exprima o parare valida despre cum merge si cum arata, si tu esti tot pe langa subiect. Cand am facut "nefericita comparatie" am specificat M din acceasi generatie, iar tu imi spui acum de M3 si M4 din zilele noastre. Apreciez up-urile gratuite din partea ta si a celorlalti colegi de forum, dar acesta este un topic de vanzare. Iti voi raspunde cu mare drag in continuare atat timp cat vei avea intrebari referitoare la vanzare sau un interes in a achizitiona autoturismul. Altfel este doar pierdere de timp pentru amandoi. Multumesc pentru intelegere.-1 points
-
Majoritatea dealer-ilor de masini de la noi nu sunt departe de orice alt samsar ordinar. In fapt, sunt aceeasi samsari, dar care unii au decis sa nu mai stea cu ele prin targuri, prin urmare si-au inchiriat o curte, poate i-au pus si-un gard, si-au tras un costum pe ei si cam atat. Ah si trecand la un nou nivel, nu mai merg sa aduca cate-o masina, acum merg cu platforma si aduc mai multe deodata. Ce conteaza la final pt cumparator e ca masinile sunt la fel de proaste, cu vicii ascunse, polishate si km dati inapoi. Pretul va fi ceva mai mare pt ca acum trebuie sa-si amortizeze cheltuielile cu inchirierea curtii aleia de mai sus.-1 points
-
"Are ceva daca merg cu ea asa ?" Asta este singura intrebare pusa de tine in primul post. Nu te'a jignit nimeni, nici macar pe aproape.-1 points
-
Scade consumul pentru ca motorul trage mai usor de masina... Asa vad eu logica, poate gresesc. Evident, mers linistit ca daca bagi piciorul in ea, clar creste consumul. Spre exemplu la Logan, 1.4 consuma mai mult decat 1.6, exact din aceasta cauza Cat despre softul de 700 de RON, ca sa fiu sincer si eu m-am cam minunat. Cei de la opel iau 900 de ron (calibrat pe masina, pus pe DYNO, etc...). Oricum, ma astept undeva la 200-300 de euro (1500 de ron)-1 points
-
Se poate atașa cumva o pozĂŁ sĂŁ vĂŁ arĂŁt cum ĂŽmi apare mie maneta aceea? Mie ĂŽn loc de ceasul acela de pe maneta ĂŽmi apare BC-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Dragi colegi, Ma gandesc din ce in ce mai serios sa-i maresc putin herghelia 520-ului meu. Evident, am fost zgarcit si mi-am luat un 520 iar acum regret putin acest propulsor (desi sunt indragostit de masina in sine)... Nu vreau sa ii fac stage 1 doar pentru a alerga cu ea (o alerg dar mai rar), ci pentru un consum mai bun (tot zgarcit am ramas) si din cate am inteles, stage 1 ajuta masina sa mearga mai bine si mai fiabil. Logica in spatele acestei afirmatii ar fi ca producatorii de autoturisme le "regleaza" pentru noxe mici si de aceea un stage 1 ar ajuta la consum si DPF... Acum, cu stage 1 am inteles ca ajungi cam pe la 220 cp si vreo 430 nm de la 184cp - 380nm stoc care consider ca se simt Pretul este undeva la 700 ron. Voi ce parere aveti? Sunteti pro sau contra? Ajuta masina sau mai rau ii face? Ce poate sa se intample rau in momentul modificarii? Intrebare pentru cei care au facut deja stage 1: Cum e? Ce avantaje ati avut si ce dezavantaje? Unchiul meu are un Opel Zafira (1.7 CDTI - 130cp) caruia i-a facut stage 1 (160cp) si i-a scazut consumul de la 6 la 4.-1 points
-
Producatorii auto, in special cei premium, din tari ca Germania, Italia, UK, etc, sunt niste neseriosi si duplicitari, deoarece comercializeaza autovehicule la preturi de peste 40 k , care nu sunt atat de performante, si consuma si mult. DIn fericire, in estul Europei, sunt niste genii ascunse ale tehnicii care, contra sumei de 160 euro (adica un mizilic, pe langa pretul de achizitie nou al autovehiculului) , sunt capabili sa corecteze aceste deficinente legate de lipsa puterii si consum marit. De fapt, fara nici o legatura cu depasirile constante in marile orase din Romania ale normelor europene in ceea ce priveste poluarea , ci strict legat de prezenta acestor persoane cu inalte calificari tehnice, si a trendului inovator des intalnit printre posesorii de autovehicule rutiere, ce pot fi identificate pe forumuri academice ca olx, samd, marii producatori auto vor investi in start-up-uri din aceste zone, pentru a isi dezvolta viitoarele produse si a beneficia de aceasta expertiza si costurile scazute de dezvoltare si testare , in vederea proiectarii autovehiculelor viitorului.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00