Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/26/19 in all areas
-
Dupa ce aproape o luna jumatate am fost pieton ieri am reusit sa inchei negocierile cu GroupWest Motors Satu Mare si sa platesc masina , este vorba de un M2 Competition produsa in februarie 2019. Masina o sa fie gata de livrare vineri pe 29 martie , am inteles ca se livreaza cu numere provizorii care au valabilitate 3 luni.Am luat deja biletele de avion ( zbor de 1 ora si 20 de minute ) dar nu stiu pe ce ruta sa ma intorc de la Satu Mare ... Valcea - Pitesti - Bucuresti sau Brasov - Ploiesti - Bucuresti , nu cunosc starea drumurilor din partea aceea a tarii. Model M2 Cs Market Europe Development Code F87 (MUE) Chassis Coupe Engine S55 Displacement 3.00 l Power 302 kW Color Hockenheim Silber Metallic - C33 Upholstery Led.dak.des.perf.schwarz/blau - MDB2 Production Date 2019-02-04 Standard Equipment 1CB Co2 Content 249 Multi-function For Steering Wheel 4GQ M Seat Belts 544 Cruise Control With Braking Function 548 Speedometer With Kilometer Reading 760 Individual High-gloss Satin Chrome 7M9 Ind.high-gloss Shadow Line 851 Language Version German Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1DE Eu6 Exhaust Emissions Standard 230 Eu Specific Additional Equipment 2MK M Dct With Drivelogic 2PA Locking Wheel Bolts 2QT 19"m 788 M Wheels 2VB Tyre Pressure Indicator 2VC Tyre Repair Kit 302 Alarm System 322 Comfort Access System 3AG Backup Camera 403 Glas Roof, Electric 420 Sun Protection Glazing 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 430 Interior And Exterior Mirror Pack 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Dim 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory 465 Through-load System 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 490 Seat Back Width Adjustment 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 4MC Interior Trim Finishers Carbon Fibre 508 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 534 Automatic Air Conditioning 552 Adaptive Led Headlight 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AS Driving Assistant 5DA Passenger Airbag Deactivate 609 Navigation System Professional 674 Hifi Loudspeaker System Harman Kardon 698 Area-code 2 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AP Remote Services 6CP Apple Carplay Preparation 6NW Telephony With Wireless Charging 712 M Sports Seat 7CG Repair Inclusive 3/200 7NH Service Inclusive 5/100 8AR Romanian / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8R9 Refrigerant 8TH Speed Limit Info 9AA External Skin Protection18 points
-
1. felicitari pentru bestiuta! cel mai fun m nou, parerea mea....mi-as lua oricand un asemenea exemplar in detrimentul altor m-uri! 2. personal as alege verianta cu sibiu-pitesti...aglomerat uneori, dar ceva curbe frumoase, ceva posibilitati de simtit masina si acomodat, in limitele rodajului! 3. super amuzanti colegii care discuta despre bucuresti sau iesitul din acesta ca si cum bucurestiul ar fi un spatiu ideal, protejat de un glob...am murit de ras cand am citit micile intepaturi. in realitate, din nou parere personala si nu jignesc locuitorii de buna credinta sau de nevoie din acest oras, este un oras extrem de "jegos", cu multe posibilitati de a avea masina sifonata(sub orice forma) chiar si cu garaj cum ai tu, infinit mai multe decat un drum cu tine la volan, in afara lui. e adevarat, surprize neplacute pot aparea oriunde, dar nu putem trai cu frici d-astea marunte gen "drobul de sare". masina este geniala! toata stima pentru alegere! toate cele bune in compania ei!3 points
-
3 points
-
Pe patron il doare undeva de ceva vreme sta cu familia cate 2-3 sapt prin Sibiu si mai da prin Buc doar sa ridice banii incasati de la toti naivii...3 points
-
Este o alegere excelenta. In opinia mea, din intreaga gama curenta BMW, M2 Coupe este modelul care se apropie cel mai mult de spiritul care a consacrat, candva, marca. Probabil ca ar trebui sa inaintezi o plangere catre departamentul de calitate al BMW, intrucat, daca vederea nu ma inseala, se pare ca au uitat sa monteze pedala de ambreiaj. :shifty: Lasand gluma la o parte, cred ca o cutie de viteze manuala s-ar fi potrivit mai bine cu aceasta masina. In fine, de gustibus... Felicitari si drumuri bune!3 points
-
o sa primeasca PPF ( paint protection film ) toata partea frontala - bara fata / capota motor / aripile fata / capacele oglinzilor / farurile2 points
-
Eu as zice sa vii Satu Mare_Cluj_Sibiu_Pitesti_Bucuresti este excelent drumul si ai mai multe autostrazi.2 points
-
Arunci banii pe decarbonizare. Frectie la picior de lemn. Poate are efecte la motoarele de Dacia 1310 si Aro... Eu recomand si asa ceva. Multa lume e contra, dar masina mea o are de 263000 montata. 0 probleme. https://www.chiptuning.com/ro/bmw/5-f10-f18-2009/520-d-xdrive-190ps-140kw-1995ccm/powercontrol.html2 points
-
Am schimbat si eu distributia. Operatiunea am facut-o la Alba Iulia. 3500 lei cu ulei si filtru inclus. Toate 3 lanturile, garnituri injectoare, garnituri. Mi s-a parut totul complet si baietii lucreaza legati la ochi. Aveam putin joc la lantul superior si mecanicul spune ca ar fi trebuie sa am ceva zgomot. Eu sincer, nu vad nicio schimbare dupa. La fel de silentioasa...cu timpul mai revin cu feedback. Multumesc colegului Adrian HD, pentru recomandare. Chiar au un mecanic super meserias. Operatiuna s-a facut cu demontarea cutiei de viteze si este loc garla acolo, pentru operatiune. In plus, au fost placut surprinsi cat de curat era motorul in interior. In consecionta, reviziile la 8000-10.000 km chiar fac minuni. Aveti poza atasata cu vechea distributie si motorul cat e de curat, imediat dupa scoaterea capacului, fara nicio curatare. Distributia veche este cea cu patine maro, cea noua are patinele negre...in schimb, la lanturi n-am vazut nicio imbunatatire....cand le-am pus unul langa altul aveau aproape aceasi curba. KM la schimbarea distributiei 246.000.2 points
-
2 points
-
Dragi colegi, Ma gandesc din ce in ce mai serios sa-i maresc putin herghelia 520-ului meu. Evident, am fost zgarcit si mi-am luat un 520 iar acum regret putin acest propulsor (desi sunt indragostit de masina in sine)... Nu vreau sa ii fac stage 1 doar pentru a alerga cu ea (o alerg dar mai rar), ci pentru un consum mai bun (tot zgarcit am ramas) si din cate am inteles, stage 1 ajuta masina sa mearga mai bine si mai fiabil. Logica in spatele acestei afirmatii ar fi ca producatorii de autoturisme le "regleaza" pentru noxe mici si de aceea un stage 1 ar ajuta la consum si DPF... Acum, cu stage 1 am inteles ca ajungi cam pe la 220 cp si vreo 430 nm de la 184cp - 380nm stoc care consider ca se simt Pretul este undeva la 700 ron. Voi ce parere aveti? Sunteti pro sau contra? Ajuta masina sau mai rau ii face? Ce poate sa se intample rau in momentul modificarii? Intrebare pentru cei care au facut deja stage 1: Cum e? Ce avantaje ati avut si ce dezavantaje? Unchiul meu are un Opel Zafira (1.7 CDTI - 130cp) caruia i-a facut stage 1 (160cp) si i-a scazut consumul de la 6 la 4.1 point
-
Subscriu! In cele ce urmeaza voi povesti experientele mele legate de Bimmer Service si mai nou de B Squad Service...acum 4 ani cand am achizitionat un e60 520d am luat primul contact cu ei pentru revizie, desi consilierul mi-a comunicat telefonic ca pot veni cu consumabilele mele, la momentul reviziei mi s-a transmis ca nu se mai poate pe motiv ca au avut ceva probleme cu piesele aduse de clienti. A doua experienta a fost un banal schimb de lichid de frana fara incidente si cu o constatare de inlocuire discuri de frana, pe care le voi schimba anul acesta. A 3 a experienta a fost sau trebuia sa fie si ultima, dar din pacate naivitatea de a cauta corectitudinea/normalitatea unui serviciu platit a dat gres...ventilatorul radiatorului pornea pe viteza a 3 a direct, zici ca era avion...s-a pus masina pe tester, s-a schimbat un senzor indicat de tester, gata domne problema e rezolvata! Plec,dupa 5 minute de mers aceeasi problema. Revin, discut cu mecanicul,il cheama pe Robert(patronul), cu o atitudine sfidatoare da-i senzorul jos si da-i banii inapoi, zic stai putin ca eu nu reclam faptul ca mi-ai schimbat un senzor degeaba,dar am citit pe club ca e posibil sa fie unul dintre termostate blocate. Raspunsul lui a fost:stai domne ca noi nu reparam masini aici cu "verdicte" de pe club,de parca nu asa si-a facut clientela, cu recomandarile de pe club! Anul acesta am avut parte de ultima experienta, in 2 etape,am schimbat lichidul de frana si s-a constatat ca e nevoie de distributie noua. Am facut distributia joia trecuta,am preluat masina, pe drum mi se parea ca merge bine, dupa 40 minute ajung acasa, surpriza! S-a ars electromotorul pentru ca nu au legat firele cum trebuie(profesionisti 100%). A doua zi sun la ei, stiti ca avem platforma la reparat in service, va fi gata pe seara, venim luni sa o ridicam,le spun ca as fi preferat astazi ca am blocat masina sotiei si avem nevoie de masina ei in weekend. Dupa discutie le trimit filmarile cu motorul mergand in gol desi a fost oprit din buton si zgomotul asurzitor al electromotorului,fum alb, ce sa mai...efecte speciale, nu gluma! Surpriza,dupa o ora ma suna, pleaca platforma sa ridice masina(s-a reparat ca prin minune), vin baietii o ridica, zic banuiesc ca ne auzim luni...da da, desigur! Luni, se face 11.00 nu primesc niciun semn,sun...nu stia nimeni nimic...zic,nu sunt absurd, banuiesc ca este in lucru,dar spuneti-mi ceva sa stiu cum ma organizez, da da... Va sunam si asa a ramas pana la 16.40 cand am fost anuntat ca e gata masina. Luasem imprumut o alta masina si nu aveam cum sa ma duc dupa ea. Astazi am fost sa ridic masina,desi am vorbit cu vreo 4 persoane, desi Robert(patronul) era acolo si stia ce masina ridic, sa-si ceara cineva scuze pentru incompetenta, doamne fereste! Dar suporti de numere de masina cu B Squad au fost instalati fara sa fiu intrebat, daca e pentru reclama...asa gest, mai rar!!! Ma urc in masina si vad cuiul de tractare in buzunarul usii, de ce sa se deranjeze cineva sa-l puna la locul lui in suportul de pe capota portbagajului.Ajung acasa, inca o surpriza,lipsea capacelul de pe bara, cel care acopera suportul cuiului de tractare. Sun, nu ca, colegul vi l-a dat, explic frumos ca am insistat de 2 ori cand au venit sa ridice masina sa nu uite la mine capacul de la motor si capacelul cuiului de tractare,de ce am insistat nu stiu, poate pentru ca era normal sa puna cuiul la loc in suport, capacelul pe bara,dar normalitatea este inseamna altceva pentru ei. In concluzie s-au rebranduit dar naravul nu si l-au schimbat! Din pacate clientii nu se invata minte, vezi cazul meu! A...si am omis ceva, eu sunt pe langa, nu ma pricep deloc, dar atunci cu senzorul si cu reparea masinilor cu "verdicte" de pe club, iar surpriza...chiar era termostatul blocat!!!1 point
-
NU veni pe traseul Cluj Alba,dupa ce iesi pe autostrada de la Aiud e dezastru ce e pe drum , se lucra in f.multe locuri la autostrada chiar pe marginea D.N,e plin de criblura pe jos si de camioane care imprastie numai jeg pe strada,in viata mea nu am mers pe un drum asa contaminat,nici macar iarna cand se imprastie "nisip"pse jos.1 point
-
Poate careva sa vina cu o sursa sigura/certa care sa spuna ca injectoarele la motorina/benzina trebuie schimbate de la nu's ce valoare in sus/jos? Prea multi isi dau cu parere personala si nu vad locul. Trebuie sa fie o limita clara de unde DDE nu mai poate compensa. Altfel, ce rost are sa ne mai luam dupa ISTA(+) D care da ca limite -5/4, nu? Alea cred ca trebuie crezute si le consider sursa sigura! Nu vad de ce nemtii nu ar fi pus -1/+1!? ..probabil din cauza prea multor VARIABILE, inclusiv COMPENSAREA facuta de DDE. Iata un caz cert unde probabil aprinderea in piston e cu siguranta peste limita, dar softul o cere: https://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15/2005-e60-535d-injector-issue-t384337/ Pareri concrete?1 point
-
Perfect de acord. Nu contestam utilitatea unei masini, care pana la urma rolul ei este sa ne faca viata mai usoara, ci calitatea drumurilor noastre pline de pietre. La o asa masina, as colanta macar bara fata impreuna cu farurile si oglinzile. E noua totusi, nu ciuruc de f10 din nemtia impecabila.1 point
-
viteza reala vs viteza din bord...le poti compara cu un gps. la 100 km/h real ai vreo 95 km.h la 200km/h viteza reala este undeva la 187km/h cu cat viteza creste, eraorea este mai mare. ce e asa greu sa intelegi. eroarea este intentionata.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Foarte tare masina!! Sa o stapanesti sanatos. Ce s-a intamplat cu cea care o doreai initial?1 point
-
1 point
-
Frumoasa , mie la acest model mi se pare ca interiorul nu e la nivelul exteriorului , nu stiu de ce . Sa te plimbe cu placere.1 point
-
1 point
-
O vei alerga mai des decat o alergi acum deoarece exact cum spunea un coleg mai sus va trage diferit si vei fii incantat de "noua masina" Stage 1 nu este mai fiabil decat este masina acum de fabrica dar daca o exploatezi la fel nici nu o strici mai repede. Eu merg pe, premiza ca daca iti bati joc de masina fara soft se va strica la fel de repede cum se va strica si cu soft. Consumul va scadea dar undeva la 0.5-1 l maxim in cele mai bune cazuri ( mers normal ) Pretul nu este relevant difera de la tunner la tunner cum de altfel nici fisa dyno nu este relevanta deoarece anumiti tunneri iti mai dau cai si din pix. Cel mai relevant este sa faci un 0-100 si masori timpii si un 100-200 si din nou masori timpii inainte si dupa resoftare. Caii nu tii poate spune nimeni fara sa verifice masina. Poate tu ai galeria bat , poate injectoarele tale sunt la limita ( doar exemple ) logic ca nu vei scoate atatia cai cat scoate unul cu o masina mai buna. Sau poate scoti mai mult decat altul depinde in ce stare este masina ta ( aici sunt chestii care tu nu le poti vedea cum ar fii cat de infundata este galeria , EGR , s.a.m.d ) Eu personal am avut soft facut pe absolut fiecare masina ce a fost in posesia mea. Orice masinist adevarat cunoaste riscurile resoftarii si ce presupune acest lucru. Eu cred ca nici nu o ajuta nici nu ii face rau. Nu o ajuta pentru ca daca de exp. mergi in oras la 1000 RPM si tii lene sa retrogradezi viteza si accelerezi vei infunda DPF ( nu la primul al doilea sau al treilea gaz dar in timp 100% il infunzi mai repede). De ajutat softul te va ajuta pe tine in unele depasiri pe nationale si daca tu vrei poate scadea consumul. Pe scurt stii ce este masina pentru noi ? O extensie a p**i. Gandeste-te ca ti-o faci putin mai lunga sau mai groasa ))))1 point
-
1 point
-
Arata super, vad pe Logan deseori https://www.norauto.ro/capace-roti/6453-set-capace-roti-diamant-15-inch.html1 point
-
1 point
-
Consumul iti scade cam cu 0.5 l/100 km la un stil de mers normal. Filtrul de particule va avea regenerari mai dese. Un soft bine facut iti va limita cuplul pe treptele inferioare si vei simti diferente doar pe trepte superioare, 4-5-6-7. Dupa stage 1, cel mai bine e sa faci consumul doar dupa ce te-ai obisnuit cu schimbarea. La inceput poate fi efectul ala "wow" al masinii si consumul sa nu reflecte un stil de mers normal. Ori mergi prea subturat, si astfel o sa ai diferenta fooarte mare in minus, ori o sa-i dai talpa si atunci consumul iti va creste de-ti vine sa o vinzi. Fa-ti niste repere inainte de stage 1, gen pe drumul X la y ore facute intre A si B, cu viteza medie de xy km/h, aveam consumul de x.y l/100km.1 point
-
1 point
-
Eu as fugi de un soft la 700lei pentru F10, nu prea exista asa ceva Calibrat pe masina in cauza, scris prin OBD te costa minim 200-250euro1 point
-
Problema rezolvata prin inlocuitea bratului inferior ( cel in forma de H de pe roata stanga spate si vro doua rotule pe dreapta.1 point
-
Majoritatea dealer-ilor de masini de la noi nu sunt departe de orice alt samsar ordinar. In fapt, sunt aceeasi samsari, dar care unii au decis sa nu mai stea cu ele prin targuri, prin urmare si-au inchiriat o curte, poate i-au pus si-un gard, si-au tras un costum pe ei si cam atat. Ah si trecand la un nou nivel, nu mai merg sa aduca cate-o masina, acum merg cu platforma si aduc mai multe deodata. Ce conteaza la final pt cumparator e ca masinile sunt la fel de proaste, cu vicii ascunse, polishate si km dati inapoi. Pretul va fi ceva mai mare pt ca acum trebuie sa-si amortizeze cheltuielile cu inchirierea curtii aleia de mai sus.1 point
-
Important și cel mai important e sĂŁ ĂŽți placĂŁ ție modificĂŁrile pe care le aduci la mașinĂŁ. Fiecare are gusturile lui, și niciodatĂŁ lumea nu va putea fi mulțumitĂŁ. Mașina e una reușitĂŁ spre foarte reușitĂŁ și din punctul meu de vedere modificĂŁrile aduse ĂŽn plus pe partea de design mai mult o stricĂŁ. Eu la interior aș fi recondiționat pielea. Și nu aș fi adus nici un accesoriu ĂŽn plus. Iar la exterior, probabil aș fi modificat evacuarea, dar nu musai. Și ĂŽn mod cert aș fi pus jante de 19inch dar nu negre,consider cĂŁ ar scoate mai bine ĂŽn evidențĂŁ o altĂŁ culoare. Și cu geamuri fumurii ar fi fost perfectĂŁ din punctul meu de vedere. Dar, fiecare cu ale lui gusturi. SĂŁ te bucuri de ea și sĂŁ circuli cu prudențĂŁ1 point
-
Daca masina are o intrare in service in 2011 si una in 2019...asta nu inseamna ca are istoric de service. Si avand in vedere ca a facut 18k km in primele 5 luni de la achizitie, asta spune destul de multe. Si cu fabricatia aia 12/2006 cum facem? E 2007 masina, nu?1 point
-
e ora 11. aveam programare la ora 8 dimineata . inca nu a intrat masina pe stand. Contempo Brasov...se pare ca daca nu trebuie sa platesti nu ai prioritate.. de fiecare data reusesc sa ma dezamageasca ĂŽntr-un nou mod...1 point
-
bForce Motor Squad, sau bimmer service, tot tepari raman. Intr-adevar vad ca incearca din rasputeri sa-si spele imaginea, inclusiv cu ceva articol (platit?) pe realitatea.1 point
-
E o mișcare bunĂŁ teoretic din perspectiva lor, cĂŁ dacĂŁ acum dai search pe Google de "Bimmer", dai numai de topicuri cu "țeapĂŁ Bimmer", "probleme Bimmer", etc. Poate or ĂŽncerca sĂŁ-și spele imaginea, deși din ce am tot citit/auzit, greu.1 point
-
S-au rebrandiut bĂŁieții, la un service care merge și unde vin clienții pe recomandari nici nu le trebuie firma la poarta. Astia fac artificii de marketing1 point
-
Am retrimis formularul la BMW Filaret. Mi-a venit răspuns în 5 minute. De la Bavaria Băneasa tot liniște și mai sunt și clientul lor. Prost tot eu1 point
-
https://www.bmwusa.com/safety-and-emission-recalls.html https://www.bmw.co.uk/landingpages/bmw-vehicle-recalls#gref Eu vad ca prin alte parti se poate. La noi, trebuie sa completezi formularul..1 point
-
Vad ca nu este asa simplu. Am completat si eu online si e cu programare in service. Au ramas fara clienti si incearca sa faca oamenii sa vina intr-un fel sau altul. Cand ajungi acolo iti gasesc ei ceva de schimbat pe la masina. Simplu ar fi sa fie o rubrica unde scrii VIN ul si sa apara daca ai sau nu recall.1 point
-
1 point
-
Trebuie sa zic ca la ai mici? Stii la ce m-am referit, din moment ce au baza de date bmw au licenta, daca au licenta au obligatii, nu respecta contractul se aplica penalizarile stipulate in contract, depinde de contract, dar clar nu au cum sa bage in istoric ( la Bmw-uri) piese aftermarket.1 point
-
ce mai conteaza......ai bmw si prinde tot bordul....daca te chinuiai putin luai 357.55 km/h la vale ) si waze-ul asta...minte de rupe...e mana in mana cu GPS-ul1 point
-
Parerea mea e ca valoarea de 1L /1000 km scrisa in manualul bmw e o abureala a producatorilor auto pt a evita schimbarea motoarelor in garantie. Un motor care consuma asemenea cantitate de ulei are o problema, nu va mai mintiti cu manualul si ce zice bmw. Asta e ca si aia cu uleiul la cutie si diferential e nemuritor. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Ohooo ... acum cativa ani era activitate, nu gluma ... acum este atat de cenzurat, incat daca iti spui o opinie esti imediat banat sau avertizat. Acum traim din amintiri ... pacat, putea fi un forum extraordinar.0 points
-
Ce test sa fac ca sa dovedesc negativistilor (3 pana acum) ca ULEI 2T este solutia unui motor sanatos!? Am 400k km in prezent, scadeti voi suta cealalta sa stiti de cand pun! Pe viata pun Ulei 2T. Iar daca crapa motorul il fac bucati, fac rost de un micrometru si pun aici uzurile; pot sa mai promit altceva!? Stati p'aproape, pe langa forum... Numai sa nu cumva sa asteptati sa se strice in urmatorii 3-4 ani! :lolu:0 points
-
Fix asa esti, MA. Parca acum ceva timp plangeai pe aici ca trebuie sa iti vopsesti bara ca este ciobita ). JENANT!0 points
-
Multumesc frumos baieti. @Benilika: Genial raspunsul tau, foarte informativ si la obiect. Bun, deci Dragos sau Ginel. Cam cat iau baietii pentru treaba asta? Cineva imi recomanda sa fac o curatare cu carbon inainte de Stage 1... Tocmai pentru ce spunea Benilika mai sus. Eu anul trecut am schimbat galeria ca era crapata asa ca asta e curata. De egr nu stiu ce sa zic0 points
-
Chiar si nr. 3 are corectie mare. Te poti gandi la reconditionare sau inlocuire.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00