Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/27/19 in all areas
-
Dupa ce aproape o luna jumatate am fost pieton ieri am reusit sa inchei negocierile cu GroupWest Motors Satu Mare si sa platesc masina , este vorba de un M2 Competition produsa in februarie 2019. Masina o sa fie gata de livrare vineri pe 29 martie , am inteles ca se livreaza cu numere provizorii care au valabilitate 3 luni.Am luat deja biletele de avion ( zbor de 1 ora si 20 de minute ) dar nu stiu pe ce ruta sa ma intorc de la Satu Mare ... Valcea - Pitesti - Bucuresti sau Brasov - Ploiesti - Bucuresti , nu cunosc starea drumurilor din partea aceea a tarii. Model M2 Cs Market Europe Development Code F87 (MUE) Chassis Coupe Engine S55 Displacement 3.00 l Power 302 kW Color Hockenheim Silber Metallic - C33 Upholstery Led.dak.des.perf.schwarz/blau - MDB2 Production Date 2019-02-04 Standard Equipment 1CB Co2 Content 249 Multi-function For Steering Wheel 4GQ M Seat Belts 544 Cruise Control With Braking Function 548 Speedometer With Kilometer Reading 760 Individual High-gloss Satin Chrome 7M9 Ind.high-gloss Shadow Line 851 Language Version German Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1DE Eu6 Exhaust Emissions Standard 230 Eu Specific Additional Equipment 2MK M Dct With Drivelogic 2PA Locking Wheel Bolts 2QT 19"m 788 M Wheels 2VB Tyre Pressure Indicator 2VC Tyre Repair Kit 302 Alarm System 322 Comfort Access System 3AG Backup Camera 403 Glas Roof, Electric 420 Sun Protection Glazing 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 430 Interior And Exterior Mirror Pack 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Dim 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory 465 Through-load System 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 490 Seat Back Width Adjustment 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 4MC Interior Trim Finishers Carbon Fibre 508 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 534 Automatic Air Conditioning 552 Adaptive Led Headlight 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AS Driving Assistant 5DA Passenger Airbag Deactivate 609 Navigation System Professional 674 Hifi Loudspeaker System Harman Kardon 698 Area-code 2 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AP Remote Services 6CP Apple Carplay Preparation 6NW Telephony With Wireless Charging 712 M Sports Seat 7CG Repair Inclusive 3/200 7NH Service Inclusive 5/100 8AR Romanian / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8R9 Refrigerant 8TH Speed Limit Info 9AA External Skin Protection7 points
-
6 points
-
Echipata de vara , intre timp am mai schimbat discuri si placute spate ATE . Sapt viit o duc la vopsit bara fata , am gasit o vopsitorie , fingers crossed e prima oara cand merg acolo :pirate:4 points
-
AstĂŁzi am montat și noul volan M-Performance.Una peste alta, face ceea trebuie sa facĂŁ, adicĂŁ are mai multe moduri de condus: efficient dynamic, sport si race, setĂŁri și câteva opțiuni interesante cum ar fi temperatura apei, uleiului, lateral G meter, race lap timer, consumul de combustibil pe diferite trasee și acel indicator cu leduri ptr schimbarea treptelor la anumite turatii prestabilite.Eu l-am pus sa fie activ la 4500 rot/min. Inca o chestie care imi place e faptul ca nu pornește odatĂŁ cu mașina, adicĂŁ trebuie sa tin apasat pe cele doua butoane ptr a-l activa.3 points
-
Subscriu! In cele ce urmeaza voi povesti experientele mele legate de Bimmer Service si mai nou de B Squad Service...acum 4 ani cand am achizitionat un e60 520d am luat primul contact cu ei pentru revizie, desi consilierul mi-a comunicat telefonic ca pot veni cu consumabilele mele, la momentul reviziei mi s-a transmis ca nu se mai poate pe motiv ca au avut ceva probleme cu piesele aduse de clienti. A doua experienta a fost un banal schimb de lichid de frana fara incidente si cu o constatare de inlocuire discuri de frana, pe care le voi schimba anul acesta. A 3 a experienta a fost sau trebuia sa fie si ultima, dar din pacate naivitatea de a cauta corectitudinea/normalitatea unui serviciu platit a dat gres...ventilatorul radiatorului pornea pe viteza a 3 a direct, zici ca era avion...s-a pus masina pe tester, s-a schimbat un senzor indicat de tester, gata domne problema e rezolvata! Plec,dupa 5 minute de mers aceeasi problema. Revin, discut cu mecanicul,il cheama pe Robert(patronul), cu o atitudine sfidatoare da-i senzorul jos si da-i banii inapoi, zic stai putin ca eu nu reclam faptul ca mi-ai schimbat un senzor degeaba,dar am citit pe club ca e posibil sa fie unul dintre termostate blocate. Raspunsul lui a fost:stai domne ca noi nu reparam masini aici cu "verdicte" de pe club,de parca nu asa si-a facut clientela, cu recomandarile de pe club! Anul acesta am avut parte de ultima experienta, in 2 etape,am schimbat lichidul de frana si s-a constatat ca e nevoie de distributie noua. Am facut distributia joia trecuta,am preluat masina, pe drum mi se parea ca merge bine, dupa 40 minute ajung acasa, surpriza! S-a ars electromotorul pentru ca nu au legat firele cum trebuie(profesionisti 100%). A doua zi sun la ei, stiti ca avem platforma la reparat in service, va fi gata pe seara, venim luni sa o ridicam,le spun ca as fi preferat astazi ca am blocat masina sotiei si avem nevoie de masina ei in weekend. Dupa discutie le trimit filmarile cu motorul mergand in gol desi a fost oprit din buton si zgomotul asurzitor al electromotorului,fum alb, ce sa mai...efecte speciale, nu gluma! Surpriza,dupa o ora ma suna, pleaca platforma sa ridice masina(s-a reparat ca prin minune), vin baietii o ridica, zic banuiesc ca ne auzim luni...da da, desigur! Luni, se face 11.00 nu primesc niciun semn,sun...nu stia nimeni nimic...zic,nu sunt absurd, banuiesc ca este in lucru,dar spuneti-mi ceva sa stiu cum ma organizez, da da... Va sunam si asa a ramas pana la 16.40 cand am fost anuntat ca e gata masina. Luasem imprumut o alta masina si nu aveam cum sa ma duc dupa ea. Astazi am fost sa ridic masina,desi am vorbit cu vreo 4 persoane, desi Robert(patronul) era acolo si stia ce masina ridic, sa-si ceara cineva scuze pentru incompetenta, doamne fereste! Dar suporti de numere de masina cu B Squad au fost instalati fara sa fiu intrebat, daca e pentru reclama...asa gest, mai rar!!! Ma urc in masina si vad cuiul de tractare in buzunarul usii, de ce sa se deranjeze cineva sa-l puna la locul lui in suportul de pe capota portbagajului.Ajung acasa, inca o surpriza,lipsea capacelul de pe bara, cel care acopera suportul cuiului de tractare. Sun, nu ca, colegul vi l-a dat, explic frumos ca am insistat de 2 ori cand au venit sa ridice masina sa nu uite la mine capacul de la motor si capacelul cuiului de tractare,de ce am insistat nu stiu, poate pentru ca era normal sa puna cuiul la loc in suport, capacelul pe bara,dar normalitatea este inseamna altceva pentru ei. In concluzie s-au rebranduit dar naravul nu si l-au schimbat! Din pacate clientii nu se invata minte, vezi cazul meu! A...si am omis ceva, eu sunt pe langa, nu ma pricep deloc, dar atunci cu senzorul si cu reparea masinilor cu "verdicte" de pe club, iar surpriza...chiar era termostatul blocat!!!3 points
-
Ohooo ... acum cativa ani era activitate, nu gluma ... acum este atat de cenzurat, incat daca iti spui o opinie esti imediat banat sau avertizat. Acum traim din amintiri ... pacat, putea fi un forum extraordinar.2 points
-
2 points
-
felicitari Acero!!! intr-un final ai reusit. in legatura cu drumul, alege Valea Oltului fara discutii!1 point
-
Multumesc pentru raspuns! Sunt 90% convins ca nu vor fi probleme cu resetarea, deși nu am găsit pe net nici un tutorial, in acest sens, ci doar pentru E84 (modelul anterior de X1). Masina mea nu indica gradul de uzura al plăcutelor ci doar cu ajutorul unui singur senzor, momentul cand acesta face contact cu discul, atunci apare si mesajul ca aceste plăcute trebuiesc înlocuite. Ceea ce m-a descumpănit este ca nu am găsit și resetul pentru plăcuțele de frâna alături de ulei, inspecție si lichid de frâna. Poate ca după ce se schimba senzorul apare si aceasta opțiune. Preturile practicate de reprezentanta coroborate cu durata foarte mica de viata a plăcuțelor ma fac sa ma simt efectiv jăcmănit. Costul real al pieselor OEM si al manoperei este la jumătate fata de cel cerut de reprezentanta. Cautand, am gasit acest video pentru meniul de mentenanta. Il las aici, poate mai ajuta pe cineva. https://www.youtube....h?v=N2fW0mH2mYo Si ceva asemanator pentru reset placute fata/spate.1 point
-
Salut, Nu o sa fiu hater ... exact cum ai spus si tu gusturile nu se discuta si fiecare face ce vrea. Ca si o mica paranteza E60`ul ce l-ai avut era facut cu gust arata bine f bine din punct de vedere modificari daca il compari cu seria 3. Oricum doar tu stii cati bani ai bagat pana acum in seria 3 si sigur nu sunt putini Bafta in continuare1 point
-
Chiar daca masinile sunt acum incarcate de electronica si software, lucrurile nu sunt intotdeauna dramatice. In cazul placutelor (si discurilor) de frana, inlocuirea acestora se face in continuare clasic, fiind o operatiune strict mecanica. Contorul de la bord este doar atat: o numaratoare electronica care incepe de la cel mai recent reset, total independenta de starea de fapt a componentelor mecanice, si care habar nu are daca intr-adevar au fost schimbate placutele de frana, sau nu. Doar senzorul este cel care transmite informatie reala privind uzura placutelor - dar numai atunci cand placutele sunt la minim acceptabil. In concluzie: - schimba placutele linistit - atat timp cat faci acest lucru respectand procedura si cu simt de raspundere; - sunt convins ca resetarea contorului se poate face de la bord, fara a merge la reprezentanta. Cauta pe internet un tutorial in acest sens, pentru modelul tau de BMW; - chiar daca - din diverse motive - nu vei putea face resetarea acum, ci doar peste cateva mii de Km parcursi, acest lucru nu va afecta cu nimic eficacitatea sistemului de franare. Oricat ar zbiera computerul de bord ca ai trecut de limita la care trebuiau inlocuite placutele, atat timp cat in realitate sistemul de franare este intretinut corespunzator, el isi face treaba.1 point
-
Led adaptive sunt ''the best '', urmate de led (originale, nu becuri cu led in far normal sau lupa), Xenon pe locul 3 si halogen pe 4 (si cele mai urate ca aspect). Depinde ce diferenta de pret este intre ele, daca este mare diferenta, sunt ok si Xenon-urile.1 point
-
1. felicitari pentru bestiuta! cel mai fun m nou, parerea mea....mi-as lua oricand un asemenea exemplar in detrimentul altor m-uri! 2. personal as alege verianta cu sibiu-pitesti...aglomerat uneori, dar ceva curbe frumoase, ceva posibilitati de simtit masina si acomodat, in limitele rodajului! 3. super amuzanti colegii care discuta despre bucuresti sau iesitul din acesta ca si cum bucurestiul ar fi un spatiu ideal, protejat de un glob...am murit de ras cand am citit micile intepaturi. in realitate, din nou parere personala si nu jignesc locuitorii de buna credinta sau de nevoie din acest oras, este un oras extrem de "jegos", cu multe posibilitati de a avea masina sifonata(sub orice forma) chiar si cu garaj cum ai tu, infinit mai multe decat un drum cu tine la volan, in afara lui. e adevarat, surprize neplacute pot aparea oriunde, dar nu putem trai cu frici d-astea marunte gen "drobul de sare". masina este geniala! toata stima pentru alegere! toate cele bune in compania ei!1 point
-
Nu e scurt ,asta e principiul de functionare . Uzura senzorului inseamna fir intrerupt .Cand se intrerupe circuitul ,da eroare in bord .1 point
-
Eu as zice sa vii Satu Mare_Cluj_Sibiu_Pitesti_Bucuresti este excelent drumul si ai mai multe autostrazi.1 point
-
Personal, recomand 2.2i in 6 cilindrii, mare diferenta de consum nu e, nici impozit exagerat de mare, putere mai multa si multe alte beneficii.1 point
-
@ionut_marius: multumesc pentru efortul depus in a imi tine anuntul de vanzare sus, dar din pacate nu reusesti sa intelegi nimic din raspunsurile pe care ti le-am furnizat pana acum si ca acesta este un topic de vanzare. Consider ca mai clar decat am fost pana acum nu pot fi, asa ca renunt in a mai incerca sa iti explic. Tinand cont de faptul ca in doua pagini de comentarii am primit doar doua-trei intrebari valide legate de masina carora le-am raspuns, rog un moderator sa inchida thread-ul. Nu mai sunt interesat sa vand masina pe acest forum. Cine mai doreste alte detalii, ma poate suna la numarul din anunt.1 point
-
Producatorii auto, in special cei premium, din tari ca Germania, Italia, UK, etc, sunt niste neseriosi si duplicitari, deoarece comercializeaza autovehicule la preturi de peste 40 k , care nu sunt atat de performante, si consuma si mult. DIn fericire, in estul Europei, sunt niste genii ascunse ale tehnicii care, contra sumei de 160 euro (adica un mizilic, pe langa pretul de achizitie nou al autovehiculului) , sunt capabili sa corecteze aceste deficinente legate de lipsa puterii si consum marit. De fapt, fara nici o legatura cu depasirile constante in marile orase din Romania ale normelor europene in ceea ce priveste poluarea , ci strict legat de prezenta acestor persoane cu inalte calificari tehnice, si a trendului inovator des intalnit printre posesorii de autovehicule rutiere, ce pot fi identificate pe forumuri academice ca olx, samd, marii producatori auto vor investi in start-up-uri din aceste zone, pentru a isi dezvolta viitoarele produse si a beneficia de aceasta expertiza si costurile scazute de dezvoltare si testare , in vederea proiectarii autovehiculelor viitorului.1 point
-
Important și cel mai important e sĂŁ ĂŽți placĂŁ ție modificĂŁrile pe care le aduci la mașinĂŁ. Fiecare are gusturile lui, și niciodatĂŁ lumea nu va putea fi mulțumitĂŁ. Mașina e una reușitĂŁ spre foarte reușitĂŁ și din punctul meu de vedere modificĂŁrile aduse ĂŽn plus pe partea de design mai mult o stricĂŁ. Eu la interior aș fi recondiționat pielea. Și nu aș fi adus nici un accesoriu ĂŽn plus. Iar la exterior, probabil aș fi modificat evacuarea, dar nu musai. Și ĂŽn mod cert aș fi pus jante de 19inch dar nu negre,consider cĂŁ ar scoate mai bine ĂŽn evidențĂŁ o altĂŁ culoare. Și cu geamuri fumurii ar fi fost perfectĂŁ din punctul meu de vedere. Dar, fiecare cu ale lui gusturi. SĂŁ te bucuri de ea și sĂŁ circuli cu prudențĂŁ1 point
-
pai am masina de doi ani si am facut si 46k cu ea iti spun sincer ca avand placutele originale praf dpdv uzura, simteam mult mai bine volanul in mana la franele violente, iar acum cu placute noi este chiar pe dos iar mare parte imi este transmis prin volan. nu vibreaza insa nu stiu cum sa exprim senzatia..parca nu mai e atat de ferm si trebuie sa tin mai bine de el. nu e problema ca nu e M...masina asta ingheata cand franezi de la 200kmh mi se pare ca nu doar buza aia pe margine o am. peste tot parca e o uzura pronuntata pe discuri1 point
-
Salut ionut_marius, Am raspuns politicos pana in acest moment, ba chiar te-am invitat sa vezi masina ca sa iti poti exprima o parare valida despre cum merge si cum arata, si tu esti tot pe langa subiect. Cand am facut "nefericita comparatie" am specificat M din acceasi generatie, iar tu imi spui acum de M3 si M4 din zilele noastre. Apreciez up-urile gratuite din partea ta si a celorlalti colegi de forum, dar acesta este un topic de vanzare. Iti voi raspunde cu mare drag in continuare atat timp cat vei avea intrebari referitoare la vanzare sau un interes in a achizitiona autoturismul. Altfel este doar pierdere de timp pentru amandoi. Multumesc pentru intelegere.1 point
-
A fost o masina frumoasa cand a iesit pe poarta fabricii....pacat ca ti-ai batut joc de ea. Nu sunt adeptul tunning-urilor de niciun fel, insa ai cam inceput sa-ti bati joc de ea. E masina ta ce-i drept si gusturile intr-adevar nu se discuta, dar incepe sa devina kitsch. Ca sa fie treaba, treaba, pune-i frana de mana haurita si capacelele rotilor in roz/mov O sa dea bine rau....1 point
-
1 point
-
dupa ce am cochetat cu ideea de Zimmerman perforate, EBC redstuff, ATE Powerdisc + ATE Ceramic, am zis ca imi bag picioarele si merg cu ce vine din fabrica, ATE standard + ATE standard. ATE ceramic cica nu raspund cum esti obisnuit sa raspunda. Powerdisc am avut pe E60, in combinatie cu ATE standard, si scartaia cand aveam viteza mica la semafor, ma simteam ca un sarac. Avand in vedere ca experienta cu Powerdisc + ATE standard a fost proasta si ca_combinatia ATE Powerdisc + ATE Ceramic nu e recomandata nici macar de producator, plus ca EBC era mai greu de obtinut, am zis ca ATE standard + ATE standard e aur pt ca e cu ce vine masina ca OEM si sunt f multumit la franare (sunt norocosul cu 330D in varianta de 348mm fata si 336mm spate, in loc de 330mm fata si spate nu stiu cat).1 point
-
Si mie imi tremura cateva secunde si relantiul statea putin mai sus(la rece, la minus), pe la 1000 de turatii, dar isi revenea destul de repede. Aveam eroare pe toate 4 bujii. Un mecanic mi-a spus ca e perfect normal simptomul asta in cazul in care nu functioneaza nicio bujie(probabil de la releu). Ce mi s-a parut ciudat, iarna trecuta, desi stiam 100% ca nu functioneaza bujiile si din testerul de la BMW si pusa pe ista p la un baiat, tot mi s-a aprins martorul de la bujii la pornire de cateva ori )1 point
-
Pe patron il doare undeva de ceva vreme sta cu familia cate 2-3 sapt prin Sibiu si mai da prin Buc doar sa ridice banii incasati de la toti naivii...0 points
-
)))))))) si daca vrea omul sa intrebe ceva, care-i problema? Uite ca se gasesc oameni binevoitori care vor sa vorbeasca cu el pe forum.0 points
-
ce mai conteaza......ai bmw si prinde tot bordul....daca te chinuiai putin luai 357.55 km/h la vale ) si waze-ul asta...minte de rupe...e mana in mana cu GPS-ul-1 points
-
-1 points
-
In USA sunt multe service-uri tepare, ca astia. Sunt documentare intregi, filmate cu camera ascunsa, cu masini verificate si cu piese schimbate in prealabil, cand te duci la ei, tot iti schimba jumate de masina. Cred ca Bimmer au si autorizatie RAR. Decat service-uri de rahat ca ei, prefer un atelier cat de mic, care nu isi bate joc de tine, si lucreaza cu simt al raspunderii.-1 points
-
Foarte slabe anvelopele alea. In rest, sa o stapanesti sanatos! Performanta nu prea putem cere de la diesel, eficienta doar eventual - dar intretinere mai scumpa, ca practicabilitate ai de la mai multe..-1 points
-
Bara fata & Bara spate trimise la modificat. Am decis sa trimit atat bara fata cat si bara spate la modificat in Bucuresti. Stilul simplu M Pack nu prea imi placea, poate tine si de gusturi. Vedem zilele acestea cum o sa iasa-1 points
-
-1 points
-
Cum am spus, gusturile nu se discuta O voi repeta de cate ori este nevoie, mersi!-1 points
-
Interiorul va fi reconditionat, jantele nu vor ramane acestea. Da, evacuarea este in curs de modificare, trebuie sa ajunga bara spate ca sa pot pune noile ornamente. Are geamuri fumurii, pe spate si luneta.-1 points
-
Eu propun sa deschidem fiecare cate un topic cu consumurile. Hai, toti cei care aveti masini, benzina, diesel, sa deschidem fiecare cate un topic in care sa ne dam cu parerea legat de consumuri. Sa nu dea "sfantul" sa folositi "search" ca va merge rau toata saptamana. Nuuu, deschideti fiecare cate un topic...-1 points
-
Rezolvat . Pentru cine se intreaba cum se face bypass la senzori placute ,se taie cablul ,se desizoleaza cele 2 fire ,se leaga intre ele si se izoleaza la loc . Trebuie taiat atat cel din fata cat si cel din spate chiar daca e defect doar unul(n-am inteles de ce),apoi se sterg erorile si se reseteaza din bord . Dupa operatiune ,fata s-a resetat la 110 mii si spatele la 120 mii . Nu incurajez pe nimeni sa faca asta ,a fost alegerea mea ,voi verifica ochiometric placutele de acum incolo.-1 points
-
Perfect de acord. Nu contestam utilitatea unei masini, care pana la urma rolul ei este sa ne faca viata mai usoara, ci calitatea drumurilor noastre pline de pietre. La o asa masina, as colanta macar bara fata impreuna cu farurile si oglinzile. E noua totusi, nu ciuruc de f10 din nemtia impecabila.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00