Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/29/19 in all areas
-
Multumesc mult, baieti!! Ieri am ajuns la București ptr a monta un diferențial (LSD) Quaife...CE SCHIMBARE!! Ma întreb de ce nu am făcut acest upgrade încă de când am luat mașina, ptr ca abia acum am realizat cat de mult schimba experiența condusului..degeaba am o grămadă de cai putere dacă nu sunt puși cum și când trebuie pe asfalt.Masina asta ar fi trebuit sa vina din fabrica cu asa ceva, dar cred ca ar fi fost un concurent ptr M3 la vremea aia. Senzatia pe care ti-o oferă e una destul de sportivă, deoarece viteza de ieșire pe viraje e mult mai mare din cauza grip-ului mecanic crescut. Nu mai trebuie să aștept ca mașina să se îndrepte, pot accelera printr-un colț și astfel pot menține impulsul până la capăt. De asemenea, se ameliorează accelerația tare pe o linie dreaptă, deoarece există un prag mai mare înainte de intervenția sistemului DSC și, prin urmare, o viteză mai mare de accelerare. Singurul dezavantaj, dacă pot spune așa, e faptul că anvelopele vor avea viața scurtă, ptr ca te îndeamnă sa ii dai, mai ales pe viraje...sper sa imi treacă cat mai curand apucăturile astea, pt ca de ieri parca am o cu totul alta masina. Recomand cu cea mai mare încredere upgrade-ul la un LSD, indiferent de brand.5 points
-
AstĂŁzi am avut parte de puținĂŁ distracție. Ce pot sĂŁ zic. Ămi place! Iubesc cum se vĂŁd nervurile alea pe capotĂŁ. Mașina pare foarte masivĂŁ de afarĂŁ. Aproape cĂŁ zici cĂŁ e cât F10. Interiorul cere ceva obișnuințĂŁ dar e plĂŁcut per total. Motor + cutie nu prea am ce sĂŁ zic. Sunt B47 + ZF8HP45, la fel ca și pe F30LCI. Nicio schimbare deocamdatĂŁ. Partea de infotaintment e la ea acasĂŁ ĂŽnsĂŁ. Love it. Ride-ul iarĂŁși nu mĂŁ surprinde masiv. MĂŁ simt ca acasĂŁ, exceptând cĂŁ mașina era nou nouțĂŁ și era normal sĂŁ fie mai ĂŽnchegatĂŁ ca bĂŁtrânica mea, nu pot sĂŁ zic cĂŁ am simțit o diferențĂŁ majorĂŁ, dar e un improvement. Mult mai bine insonorizatĂŁ ca F30. http://i67.tinypic.com/ixe3jn.jpg cu bunica )) http://i65.tinypic.com/2jeqxkl.jpg http://i64.tinypic.com/n50q5k.jpg http://i65.tinypic.com/acc48y.jpg http://i64.tinypic.com/2h51ph0.jpg https://youtu.be/nQS7FhrrqFI https://youtu.be/KSDcUgQEi783 points
-
Dupa ce aproape o luna jumatate am fost pieton ieri am reusit sa inchei negocierile cu GroupWest Motors Satu Mare si sa platesc masina , este vorba de un M2 Competition produsa in februarie 2019. Masina o sa fie gata de livrare vineri pe 29 martie , am inteles ca se livreaza cu numere provizorii care au valabilitate 3 luni.Am luat deja biletele de avion ( zbor de 1 ora si 20 de minute ) dar nu stiu pe ce ruta sa ma intorc de la Satu Mare ... Valcea - Pitesti - Bucuresti sau Brasov - Ploiesti - Bucuresti , nu cunosc starea drumurilor din partea aceea a tarii. Model M2 Cs Market Europe Development Code F87 (MUE) Chassis Coupe Engine S55 Displacement 3.00 l Power 302 kW Color Hockenheim Silber Metallic - C33 Upholstery Led.dak.des.perf.schwarz/blau - MDB2 Production Date 2019-02-04 Standard Equipment 1CB Co2 Content 249 Multi-function For Steering Wheel 4GQ M Seat Belts 544 Cruise Control With Braking Function 548 Speedometer With Kilometer Reading 760 Individual High-gloss Satin Chrome 7M9 Ind.high-gloss Shadow Line 851 Language Version German Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1DE Eu6 Exhaust Emissions Standard 230 Eu Specific Additional Equipment 2MK M Dct With Drivelogic 2PA Locking Wheel Bolts 2QT 19"m 788 M Wheels 2VB Tyre Pressure Indicator 2VC Tyre Repair Kit 302 Alarm System 322 Comfort Access System 3AG Backup Camera 403 Glas Roof, Electric 420 Sun Protection Glazing 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 430 Interior And Exterior Mirror Pack 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Dim 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory 465 Through-load System 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 490 Seat Back Width Adjustment 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 4MC Interior Trim Finishers Carbon Fibre 508 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 534 Automatic Air Conditioning 552 Adaptive Led Headlight 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AS Driving Assistant 5DA Passenger Airbag Deactivate 609 Navigation System Professional 674 Hifi Loudspeaker System Harman Kardon 698 Area-code 2 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AP Remote Services 6CP Apple Carplay Preparation 6NW Telephony With Wireless Charging 712 M Sports Seat 7CG Repair Inclusive 3/200 7NH Service Inclusive 5/100 8AR Romanian / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8R9 Refrigerant 8TH Speed Limit Info 9AA External Skin Protection2 points
-
1 point
-
1 point
-
intre timp sunt masini la vanzare pe care "nu le vede" nimeni.. sau le vede da nu sunt 535 la 20900 .. nici una vadit modificata la pitesti (nu e greu sa vezi in poze ca are etrieri vopsiti cu bronz, toate la pitesti au.. toate! si TV China in spate si actibilde cu HK sau Bose pe boxe) ... ce mai poti spune... orasul ala cred ca are probleme psihice... altfel nu mi explic patologia cronica la fel exista o specie de oameni care NU cauta sa cumpere masini doar sa se vaite.. altfel n ai cum sa nu te intrebi de ce vad numai pe cele masluite.. apoi se vaita.. si cand gasesc din greseala una buna se panichiaza.. aoleo poi meseria mea e sa ma vait cum sa cumpar adica sa dau banii din buzunar?! ... realitatea e urmatoarea: vesnic cererea va dicta oferta si nu invers.. drept urmare unde exista masluiri exista puternica cerere pt ele. Cine nu e de acord sa aiba o masina tinuta cu zeci de mii ron ca noua si sa incerce sa o vanda. distractie e garantata "cum boss 30k 550d nu te uiti pa net si tu e 25 una la pitesti 152mi.. e mult" ...1 point
-
Sachs ce aveau daca tot dai prin gropi zilnic, ce vrei sa faci cu suspensia de m prin transee?1 point
-
Tampoane motor cel mai probabil, un inceput de acest simptom am si eu la a mea dar nimic "sesizabil" inca; chestia cu "plecatul" mai tare ca de obicei cand pui in drive se intampla doarece, cand e rece, motorul sta la ~1200 de ture, fata de ~700 cand e cald, de aceea1 point
-
donez grila cu stropitoare, pt capota. Grila este neagra, nevopsita. pentru e461 point
-
Cand afirmi ca e teapa, detaliezi exact motivele! Parerea prietenului/vecinului mecanic de la parter cu piele tocita etc n-are nici o relevanta.1 point
-
Nu mai puneti egal aiurea, cerintele sunt altele pentru OE. OEM != OE. Placute jurid, mi s-au spart in 5000KM. Am schimat si am luat de la BMW (in cutie erau produse tot de Jurid), nu au fost probleme. Am pus jurid deoarece nu am gasit OE atunci si plecam in vacanta. Diferenta de pret era cam 100 de lei, oricum nu se merita.1 point
-
Ideea e ca ei nu recomanda ALT aditiv .. excluzandu'l pe cel "facut" de ei... pe care ti'l recomanda, teoretic, un mecanic din reprezentanta... nu sa il punem de capul nostru1 point
-
Eu chiar deloc nu-l recomand pe George, am zis și eu ca face copy-paste. Kenbobo știu ca și-a luat dyno, ĂŽnsĂŁ povestea cu ECU stricat, sau ce a fĂŁcut el acolo și cu procesul civil e greu de digerat. Normal ca ne luam feedbackul de pe forum, altfel toți ar fi buni.1 point
-
Azi am rĂŁmas fĂŁrĂŁ baterie ,de douĂŁ zile se oprea tot cand porneam motorul ,luat prin surprindere am pus o baterie buna ,dar nu ce vroiam ,marca Fiamm,printre cele mai bune aici ,dar eu am cautat exide cum am avut timp de 6 ani . Bateria ĂŁ fost ĂŽnregistratĂŁ Ăâ˘i codata imediat ,atât schimbul cât Ăâ˘i codarea am fĂŁcut-o singur cĂŁ majoritatea lucrĂŁrilor elementare .1 point
-
AstĂŁzi am montat și noul volan M-Performance.Una peste alta, face ceea trebuie sa facĂŁ, adicĂŁ are mai multe moduri de condus: efficient dynamic, sport si race, setĂŁri și câteva opțiuni interesante cum ar fi temperatura apei, uleiului, lateral G meter, race lap timer, consumul de combustibil pe diferite trasee și acel indicator cu leduri ptr schimbarea treptelor la anumite turatii prestabilite.Eu l-am pus sa fie activ la 4500 rot/min. Inca o chestie care imi place e faptul ca nu pornește odatĂŁ cu mașina, adicĂŁ trebuie sa tin apasat pe cele doua butoane ptr a-l activa.1 point
-
Eu nu ĂŽnțeleg ce e cu recomandĂŁrile astea. George de pe forum se plimba acum câțiva ani prin toatĂŁ tara și punea softuri generice (la preturi modice bineĂŽnțeles). FĂŁrĂŁ sa fac reclama negativa, Kenbobo e un tip ok, ĂŽnsĂŁ acum 2-3 ani tot pe forum, a stricat mașina cuiva...gĂŁsiți povestea pe aici, astfel ĂŽncât s-a ajuns la proces civil și costuri pt pĂŁgubit de mii și mii de lei (ECU bulit etc). BineĂŽnțeles era mai nou ĂŽn domeniu atunci, dar nu știu cata ĂŽncredere inspira chestia asta.1 point
-
1. felicitari pentru bestiuta! cel mai fun m nou, parerea mea....mi-as lua oricand un asemenea exemplar in detrimentul altor m-uri! 2. personal as alege verianta cu sibiu-pitesti...aglomerat uneori, dar ceva curbe frumoase, ceva posibilitati de simtit masina si acomodat, in limitele rodajului! 3. super amuzanti colegii care discuta despre bucuresti sau iesitul din acesta ca si cum bucurestiul ar fi un spatiu ideal, protejat de un glob...am murit de ras cand am citit micile intepaturi. in realitate, din nou parere personala si nu jignesc locuitorii de buna credinta sau de nevoie din acest oras, este un oras extrem de "jegos", cu multe posibilitati de a avea masina sifonata(sub orice forma) chiar si cu garaj cum ai tu, infinit mai multe decat un drum cu tine la volan, in afara lui. e adevarat, surprize neplacute pot aparea oriunde, dar nu putem trai cu frici d-astea marunte gen "drobul de sare". masina este geniala! toata stima pentru alegere! toate cele bune in compania ei!1 point
-
1 point
-
par mult mai comfortabile astea pt folosit normal decat cele competition , probabil pt circuit sunt bune cele listate de dan1 point
-
Ohooo ... acum cativa ani era activitate, nu gluma ... acum este atat de cenzurat, incat daca iti spui o opinie esti imediat banat sau avertizat. Acum traim din amintiri ... pacat, putea fi un forum extraordinar.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos ... abia astept sa o vad prin cartier. F.frumoasa din toate punctele de vedere, multi km fara probleme. Scuze de off topic, forumul asta a ajuns de toata jena, nu stiu ce poti sa-ti iei ca sa nu gasesti 1-2 care sa bata campii total aiurea. Multi dintre noi viseaza un moment ca acesta, sa ridici o BMW M din vitrina, dar cand strugurii sunt acrii ...1 point
-
1 point
-
Tipic BMW. La cerut bani se baga in fata. La rezolvat problema stau mai in spate asa timizi.1 point
-
Cât de penibil... Super mașina,Cristi! sĂŁ te bucuri de ea cât mai mulți km fĂŁrĂŁ probleme!1 point
-
Cat este 5k km? Pentru ala care mi-a dat "minus" la postarea anterioara, ii reamintesc asta [stiu ca are legatura cu DPF off, dar poate unii nu vad importanta DPF-ului]: DPF-ul il SCHIMBI, nu-l cureti, pentru a fi eficient in ceea ce trebuie sa faca!!!1 point
-
Nu rezolvi mare lucru. 5-10k km, poate. Mai bine faci un efort si il schimbi cu unul nou!1 point
-
montezi piesele lipsa si apoi o declari 118i in VO. pui ista-p si faci update de soft la DME. conform VO actual (modificat din 1.6 in 1.8 ) ista-p va alege ultimul soft pentru ecu cu 1.8i. va avea softul original pe care il are orice 1.8i de fabrica nu ai nevoie de niciun "tunner"......... normal ca fac doar diesel ca acolo e usor si diferenta de putere se vede imediat. la benzina e altceva......1 point
-
Te-ai ambitionat tu si cu altele si nu a fost in favoarea ta ..) Incurajez ce spui aici "Intr-un stat sănătos nu trebuie să ți se permită/dea voie să faci dpf off și nici aceste ,,servicii,, să fie ultra excesiv promovate inclusiv pe forumurile auto de marca etc" Insa pana nu e clar si raspicat pentru toata lumea, nu ma conformez.1 point
-
Stii cum se numeste " ce isi face omul cu mana lui"? ti-ai dat singur de lucru .. Arunca prostia aia de powerbox la gunoi si vezi ce s-a bulit pe la masina, iar daca tot vrei crestere de putere, fa o resoftare profi.. Bafta si nu mai incerca experimente pe masina, fiecare face ce vrea cu banii si masina lui, dar e doar un sfat0 points
-
Intr-un stat sĂŁnĂŁtos nu trebuie sĂŁ ți se permitĂŁ/dea voie sĂŁ faci dpf off și nici aceste ,,servicii,, sĂŁ fie ultra excesiv promovate inclusiv pe forumurile auto de marca etc .am pĂŁțit o odatĂŁ cu unul ( dpf) la alt model auto ,am cheltuit ceva bani la vremea aia dar m am ambiționat si tot nu l am anulat,nici acum NU regret.-1 points
-
-1 points
-
Producatorii auto, in special cei premium, din tari ca Germania, Italia, UK, etc, sunt niste neseriosi si duplicitari, deoarece comercializeaza autovehicule la preturi de peste 40 k , care nu sunt atat de performante, si consuma si mult. DIn fericire, in estul Europei, sunt niste genii ascunse ale tehnicii care, contra sumei de 160 euro (adica un mizilic, pe langa pretul de achizitie nou al autovehiculului) , sunt capabili sa corecteze aceste deficinente legate de lipsa puterii si consum marit. De fapt, fara nici o legatura cu depasirile constante in marile orase din Romania ale normelor europene in ceea ce priveste poluarea , ci strict legat de prezenta acestor persoane cu inalte calificari tehnice, si a trendului inovator des intalnit printre posesorii de autovehicule rutiere, ce pot fi identificate pe forumuri academice ca olx, samd, marii producatori auto vor investi in start-up-uri din aceste zone, pentru a isi dezvolta viitoarele produse si a beneficia de aceasta expertiza si costurile scazute de dezvoltare si testare , in vederea proiectarii autovehiculelor viitorului.-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00