Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/31/19 in all areas

  1. Ce poate face parcurgerea unui singur km ... :sorcerer:
    6 points
  2. O am din noiembrie , multumit de ea pana acum . X3 / 10.2014 / M pachet ? carbon Schwarz ( un negru Violet/albastru in soare ) ,automat, panoramic, camera , oglinzi rabatabile electric, scaune electrice cu suport lateral , senzor de unghi pe oglinzi , vibratii volan + asistenta franre, HUD si altele
    3 points
  3. azi erau niste copilasi in parcare la afi calare pe un lambo albastru , selfie ,poze intinsi pe capota ...m-a luat capul pe mine , imi imaginez proprietarul .
    3 points
  4. Pregatire pt sezonul de vara. Am aplicat un strat de sealant Jetseal peste ceara Fusso coat. Ca si prima observatie ar fi ca se aplica sealantul mult mai usor peste ceara deja existenta, inclusiv buffingul fiind mai rapid. http://i.imgur.com/uFySv9N.jpg
    3 points
  5. 2 points
  6. Acum am terminat toata distractia , inclusiv spalarea necesara dupa un drum de 650km. Zborul cu "avionul" a fost cel putin interesant ... era mai mult un autobuz cu aripi ... am ajuns la GroupWest Motors Satu Mare pe la ora 9 dimineata , au trimis un baiat sa ne ridice de la aeroport cu un 320d nou nout , tot stafful s-a purtat exemplar ( poate cei din Bucuresti au ceva de invatat ) , am primit cadou o husa de cheie performance ( cea cu alcantara si carbon ) + o sticla de vin marca BMW :shifty: ... dupa ce am semnat actele de predare agentul cu care am comunicat pe toata durata interactiunii ( Arnold Hochdorfer ) ne-a aratat una alta pe la masina + cum sa efectuezi un rodaj corect pentru acest model ( NBT EVO e mai putin intuitiva vs NBTul clasic ) si la 10 fix am plecat spre Bucuresti. Am facut 9 ore si vreo 10 minute pana in Bucuresti ... masina este senzationala la drum , nu este foarte rigida cum se plangeau unii prin SUA ... fix atat cat trebuie , eu am mers cu directia in modul Confort si sasiul in modul Efficiency ( parca asa ii zicea ) + cutia in modul cel mai soft de schimbare a treptelor , nu am vrut sa fortez nimic cat sunt in rodaj ( primii 2000km ). Ajunge prostesc de repede la 110-130 , depasirile sunt o placere , foarte stabila chiar daca este tractiune spate ... dupa 650km dintr-un foc m-am resimtit putin dar nimic serios ( scaunele sunt foarte ok dar nu se pot compara cu scaunele confort din seria 5-7 etc ) Sistemul de sunet desi este H/K ( maximul disponibil pt M2 ) mi se parte mult mai slab vs LOGIC7'le din E60 ... are doar reglajele de bass / treble / fader / balance ( nu are equalizer ) Farurile LED lumineaza ceva mai bine fata de bi-xenonul de pe F10 ( poate 15-20% ) Ca fapt divers consumul a fost de 9.8L/100km cu o viteza medie de 68km/h Cateva poze in ordine cronologica :
    2 points
  7. Multumesc mult, baieti!! Ieri am ajuns la București ptr a monta un diferențial (LSD) Quaife...CE SCHIMBARE!! Ma întreb de ce nu am făcut acest upgrade încă de când am luat mașina, ptr ca abia acum am realizat cat de mult schimba experiența condusului..degeaba am o grămadă de cai putere dacă nu sunt puși cum și când trebuie pe asfalt.Masina asta ar fi trebuit sa vina din fabrica cu asa ceva, dar cred ca ar fi fost un concurent ptr M3 la vremea aia. Senzatia pe care ti-o oferă e una destul de sportivă, deoarece viteza de ieșire pe viraje e mult mai mare din cauza grip-ului mecanic crescut. Nu mai trebuie să aștept ca mașina să se îndrepte, pot accelera printr-un colț și astfel pot menține impulsul până la capăt. De asemenea, se ameliorează accelerația tare pe o linie dreaptă, deoarece există un prag mai mare înainte de intervenția sistemului DSC și, prin urmare, o viteză mai mare de accelerare. Singurul dezavantaj, dacă pot spune așa, e faptul că anvelopele vor avea viața scurtă, ptr ca te îndeamnă sa ii dai, mai ales pe viraje...sper sa imi treacă cat mai curand apucăturile astea, pt ca de ieri parca am o cu totul alta masina. Recomand cu cea mai mare încredere upgrade-ul la un LSD, indiferent de brand.
    2 points
  8. Am scris in ideea in care niciodata nu se stie cine e interesat.
    1 point
  9. da , din pacate de aproape o luna de zile am ramas fara garajul inchiriat din 2016 ... proprietarul a inchiriat ambele case si ambele garaje ( din aceeasi curte ) unei persoane care urmeaza sa faca un azil de batrani ... deci am ramas iar pe "drumuri" , poate reusesc sa fac un aranjament cu vreun atelier de detailing din Bucuresti sa imi "inchirieze" cateva ore saptamanal facilitatile pentru o intretinere corespunzatoare marele minus la aceasta masina este ca atrage prostesc de multa atentie mai ales din partea copiilor care nu prea inteleg ca nu au ce sa caute sa puna mana / sa se sprijine / sa atinga masina altuia , nu inteleg mania asta de a pune mana pe o masina ... nu am nimic impotriva sa te uiti sa ii faci o poza dar nu inteleg de ce trebuie sa o atingi fizic ... azi cat am fost plecat in 2 locuri am deja urme de palme / degete pe ambele geamuri din fata . pe capota si pe o aripa , noroc ca este culoarea foarte permisiva
    1 point
  10. nu mai aberati aiurea mai oameni buni, la userul Tavicu, este vorba de flansele de amortizor,cupela ricoseu si rulmentul care trebuiesc schimbate Nici vorba de amortizor
    1 point
  11. AstĂŁzi am avut parte de puținĂŁ distracție. Ce pot sĂŁ zic. Ămi place! Iubesc cum se vĂŁd nervurile alea pe capotĂŁ. Mașina pare foarte masivĂŁ de afarĂŁ. Aproape cĂŁ zici cĂŁ e cât F10. Interiorul cere ceva obișnuințĂŁ dar e plĂŁcut per total. Motor + cutie nu prea am ce sĂŁ zic. Sunt B47 + ZF8HP45, la fel ca și pe F30LCI. Nicio schimbare deocamdatĂŁ. Partea de infotaintment e la ea acasĂŁ ĂŽnsĂŁ. Love it. Ride-ul iarĂŁși nu mĂŁ surprinde masiv. MĂŁ simt ca acasĂŁ, exceptând cĂŁ mașina era nou nouțĂŁ și era normal sĂŁ fie mai ĂŽnchegatĂŁ ca bĂŁtrânica mea, nu pot sĂŁ zic cĂŁ am simțit o diferențĂŁ majorĂŁ, dar e un improvement. Mult mai bine insonorizatĂŁ ca F30. http://i67.tinypic.com/ixe3jn.jpg cu bunica )) http://i65.tinypic.com/2jeqxkl.jpg http://i64.tinypic.com/n50q5k.jpg http://i65.tinypic.com/acc48y.jpg http://i64.tinypic.com/2h51ph0.jpg https://youtu.be/nQS7FhrrqFI https://youtu.be/KSDcUgQEi78
    1 point
  12. al 3'lea topic in o saptamana pe acest subiect.... cum am mai zis, eu personal recomand original totul.
    1 point
  13. Echipata de vara , intre timp am mai schimbat discuri si placute spate ATE . Sapt viit o duc la vopsit bara fata , am gasit o vopsitorie , fingers crossed e prima oara cand merg acolo :pirate:
    1 point
  14. Este o alegere excelenta. In opinia mea, din intreaga gama curenta BMW, M2 Coupe este modelul care se apropie cel mai mult de spiritul care a consacrat, candva, marca. Probabil ca ar trebui sa inaintezi o plangere catre departamentul de calitate al BMW, intrucat, daca vederea nu ma inseala, se pare ca au uitat sa monteze pedala de ambreiaj. :shifty: Lasand gluma la o parte, cred ca o cutie de viteze manuala s-ar fi potrivit mai bine cu aceasta masina. In fine, de gustibus... Felicitari si drumuri bune!
    1 point
  15. )) cica trw moale )) La mine trw scartaia ca la balamuc si nici nu aveam praf pe jante de la ele )
    1 point
  16. Astazi fost la Bmw Proleasing Ploiesti si ma declar f multumit de swrviciile lor. Pt o revizie completa am platit cu tot cu reducerea de nou client 1090 ron. Totul a durat max 1 h! Am cerut sa fiu in service pe parcursul procedurii si nu a fost nici un fel de problema. Recomand!
    1 point
  17. Dute cu waze prin serbia macedonia - platesi net 20 euro /mb Vreo 300 euro iti ajung
    1 point
  18. Bucurati-va ma fratilor de masini, nu le mai cautati toata ziua in c*r )). Mai mult le reparati decat sa mergeti cu ele.
    1 point
  19. Fratele mai mic ... un Seria 2 Coupe F22 http://i.imgur.com/qeHe4XV.jpg http://i.imgur.com/FWyXjgO.jpg?1 http://i.imgur.com/kGtQ54f.jpg
    1 point
  20. Dar se pierdea garantia, ceea ce pentru colegul de fata, si nu numai, conteaza mult mai mult decat caii si/sau perfomantele castigate. Si eu consider acea siguranta data de upgrade-ul acoperit de garantie ca fiind de neinlocuit.
    1 point
  21. In linii mari am fost multumit de modul cum motorul N47 184 CP livreaza puterea si cuplu si in drumurile zilnice ma simteam intr-o masura buna ajutat de cuplu de 380 Nm. Insa au existat si situatii cand simteam nevoia de mai mult, atunci cand vrei o depasire mai rapida de exemplu sau o intrarea fara a crea emotii celor din coloana in traficul matinal pe de DN1. Solutia luata in considerare a fost de la inceput power kit-ul BMW, in cazul meu considerand alegerea prin prisma sigurantei in exploatare a motorului/cutiei, de asemenea a confortului garantiei oferite de BMW, masina fiind acoperata de garantie extinsa 5 ani/200.000 km. Decizia fiind luata, am comandat , am platit , am asteptat si undeva cu o zi inainte de Craciun am fost sunat ca a venit si a si fost montat :frantics: Operatiunea este relativ simpla, se schimba calculatorul actual cu unul M Performance si de asemenea se instaleaza un intercooler mai mare, iar la final se resofteza calculatoarele masinii, toate operatiunile consumand undeva la 1 ora si jumatate in conditiile in care resoftarea nu are multe update-uri (masina a fost updatata la ultimul iLevel cu vreo 2 luni inainte). A urmat testul de drum cu seful de service, trecuta masina prin toate modurile de functionare sa se asigure ca totul e in regula. In primii km de dupa instalare, in trafic de oras relativ aglomerat nu am reusit sa descopar frumusetea MPPK insa pe zi ce a trecut cei 420 Nm isi spun cuvantul in orice situatie. Comparativ as zice ca inainte motorul era gatuit sau se chinuia sa livreze cuplu, exagerez un pic binenteles , insa senzatia cam asta era, acum fiind mult mai responsiveness si cu o livrare mai liniara si foarte important o face fara brutalitate Poate pe hartie plusul de 40 Nm si 16 CP nu pare mult insa pe asfalt aduc un plus de placere in condusul masinii. Long story short consider acest upgrade ca fiind cel mai important in conditiile in care nu am fost in situatia ca la achizitie sa pot opta, din varii motive, pt un motor mai puternic. http://i.imgur.com/MQx9Zor.jpg http://i.imgur.com/YeHZHAs.jpg
    1 point
  22. 1 point
  23. Exact cum se vede in poze, BRAVO ! fabricatie 12/2006, prima inmatriculare 26.06.2007. Apropo de revizii, sunt curios cati dintre noi facem reviziile in reprezentante, ca sa apara in istoricul on-line ... Daca nu dai informatii, e rau ... daca dai prea multe informatii, iar e rau.
    -1 points
  24. Se face regenerare completa si fara bujii!
    -1 points
  25. -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.