Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/03/19 in all areas

  1. Va salut, dragi colegi, Urmaresc forumul pasiv de cativa ani, insa, de Craciunul ce toacmai a trecut, am hotarat sa imi fac cel mai frumos cadou de pana acum. Am cumparat un Seria 3, 328xi Touring pe care, de cand l-am vazut, a trebuit sa fie al meu. Am vazut anuntul seara, dimineata am facut testdrive, am coborat din el si am semnat actele. Nu am avut nicio indoiala ca nu va fi al meu, chiar daca stiam ca trebuie sa mai investesc cateva mii de lei in acest N20 de care se spune ca moare subit. - 328i, Xdrive Sport Line - Kit exterior M Sport - cutie automata sport - suspensie adaptiva M - 6WB OEM full digital instrument cluster - Volan M - Plafon Panoramic - HUD, connected drive, Surround view, Lane assist, Cruise control cu franare, - Scaune sport cu reglare electrica, piele visinie etc Din decembrie si pana acum i-am schimbat distributia si i-am mai adaugat buza M Performance si difuzorul de pe bara spate. Mai am multe planuri cu ea, insa le voi rezolva cu timpul. Va salut si sper sa ne vedem si la intalniri, in cazul in care inca se mai fac.
    4 points
  2. Asa cum scrie si in titlu, a sosit clipa sa ma despart de masina (BMW X3 e83 2.0d, Xdrive) care m-a servit aproape 13 ani. PRETUL : 5.250 EURO, f.putin negociabil. Acesta e pretul total pe care il doresc, sunt persoana fizica, nu intermediar, firma, samsar etc. Nu doresc schimburi. Masina poate fi vizualizata in Municipiul Brasov. Este necesar sa discutam inainte, deoarece am un program foarte incarcat la birou. Masina este un BMW X3 e83(non-LCI), 150 cp, Xdrive, cutie manuala 6+1 trepte: EQUIPMENT LIST S169A - EU3 EXHAUST EMISSIONS STANDARD S216A - HYDRO STEERINGSERVOTRONIC S240A - LEATHER STEERING WHEEL S249A - MULTIFUNCTION F STEERING WHEEL S2BCA - BMW LA WHEELDOUBLE SPOKE 111 S302A - ALARM SYSTEM S413A - TRUNK ROOM NET S423A - FLOOR MATS VELOURS S428A - WARNING TRIANGLE AND FIRST AID KIT S431A - INTERIOR MIRROR WITH AUTOMATICDIP S441A - SMOKER PACKAGE S464A - SKI BAG S473A - ARMREST FRONT S494A - SEAT HEATING DRIVERPASSENGER S502A - HEADLIGHT CLEANING SYSTEM S508A - PARK DISTANCE CONTROL PDC S520A - FOG LIGHTS S521A - RAIN SENSOR S522A - XENON LIGHT S534A - AUTOMATIC AIR CONDITIONING S550A - ONBOARD COMPUTER S662A - RADIO BMW BUSINESS CD S785A - WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS P7RSA - PACKAGE COMFORT S853A - LANGUAGE VERSION ENGLISH S863A - RETAILER DIRECTORY EUROPE S880A - ONBOARD VEHICLE LITERATURE ENGLISH S9AAA - OUTER SKIN PROTECTION S548A - KILOMETERCALIBRATED SPEEDOMETER Masina se prezinta foarte bine avand in vedere rulajul si vechimea, este functionala si isi cauta un nou proprietar. In prezent are aprox.462.000km reali 100%. Motorul este M47N2 - motor foarte rezistent, nu are probleme cu distributia precum cele mai noi (N47). Euro 3, nu are filtru de particule. Toate reviziile si reparatiile de la 0 km pana astazi sunt facute la Automobile Bavaria - Contempo Cars Brasov, se poate verifica. Accept test- diagnoza pe cheltuiala viitorului client. Kilometrii reali 100%. In ultimii 2 ani a primit la Contempo Cars Brasov -dealer BMW, piese originale BMW: - revizie completa (ulei + filtre, inclusiv diferentiale fata+spate + cutie transfer) - bujii + releu - parbriz original -consola stergatoare fata -ambreiaj + volanta -discuri frana + placute fata - spate -termostate -curatat admisia - rotita control Xdrive - arbore cardan spate si planetare spate + senzori ABS. - vopsit capota fata (avea urme de la pietricele) - cauciucuri 235/55/R17 noi vara si cauciucuri noi iarna (toate marca Nokian) + jante noi originale 17 inchi, - baterie noua (feb 2019). Necesar ar fi fulie motor si cateva bucse la putea fata. Motivul vanzarii - masina mai mult sta decat circula, deoarece nu mai imi este necesara (am alta masina mai noua). Rulajul a fost facut in Romania extraurban (naveta) sunt singurul proprietar. Din 2016 nu s-a mai circulat asa mult cu masinal Masina a fost ingrijita, are totul schimbat la timp si orice piesa a fost defecta s-a inlocuit la timp in reprezentanta. Interiorul se prezinta foarte bine este material sensatec bej, are cateva urme de uzura la scaunele fata, tapiteria se poate curata usor. Sistemul Xdrive functioneaza ireprosabil - un real avantaj iarna. Nu accept schimburi - pretul este f.putin negociabil ( si asa este foarte mic pentru cat am platit pe reparatiile din ultimul an) Un scurt istoric si dotarile in fisierul atasat mai jos. (nu stiu de ce nu imi arata toate intrarile, cred ca erau prea multe de afisat. Se poate verifica tot istoricul la Contempo Brasov.) contact cosminbadd@gmail.com Pentru datele de contact va rog sa imi trimiteti PM daca sunteti interesati, sau scrieti aici si va contactez eu. Multumesc we32876-vehicle-information.pdf
    1 point
  3. La fel gandeam si eu pana am vazut distributie facuta cu motor sus,este loc berechet,iar acum sant lanterne cu magnet,nu mai trebuie sa te echipezi gen miner... A,si cei de la Bmw recomanda cum se schimba lanturile la bițicla dar nu isi asuma ca au gresit si ca atare sa recomande schimbarea lor la un anumit nr.de km,cum fac alti producatori de masini care spun clar la atatia km se schimba lantu..-rile.
    1 point
  4. Culoarea ta este Mineralsilber metalic(A14).Iar Titansilver e culoarea de bandouri de pe bari daca ai ceva vopsit cu argintiu ,de exemplu la X1 anumite echipari au barile vopsite in 2 culori,a doua culoare preponderent fiind titansilver mat.
    1 point
  5. In plus, exista chiar pe forum un topic dedicat, trebuie doar sa vrei sa cauti
    1 point
  6. ai gresit mecanicul "baiatul meu" )))
    1 point
  7. Sunt pe fb amandoi, au pagini in care este inclus si nr-ul de telefon. Scrieti pe fb la cautare dupa cum urmeaza: completechip iasi (pentru dragos powertech - performance chiptuning (pentru ginel) Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  8. Nu neaparat. Pot sa iti apara erori absolut pe orice modul (low-power). Am gresit cand am spus ca mi-a aparut pe drivetrain... Defapt mi-a aparut pe cutia de viteze. Poza alaturata este facuta de mine chiar atunci cand mi-a aparut. Poza cu care am mers la BMW si cand mi-au pus-o pe tester au descoperit ca defapt vine de la baterie. Asta cu datul in goarna este o prostie... Poti sa mergi cu 7000 rpm sau poti sa stai pe loc, alternatorul va baga tot 14v in baterie... Da, un drum lung e ok, dar treaba cu turatia e un mit.
    1 point
  9. ceea ce inseamna ca testerul detecteaza bine, nu merge bine inj. 5 )
    1 point
  10. Eroarea nu este de pe diagnoza dedicata, asa'i? Mie imi pare a cod generic
    1 point
  11. bixenon: ai ambele faze pe un singur bec xenon - treci pe faza lunga si o sa vezi ca lumina vine tot din acel bec adaptiv: daca tragi stanga-dreapta de volan, fasciculul luminos urmareste directia de virare; cred ca la adaptiv nu este bec in cercul dinspre interior (grila) cornering: atunci cand tragi de volan, se mai aprinde un bec pe partea inspre care ai tras de volan.
    1 point
  12. sunt doar doua astfel de masini pe forum. e un tip care o are din aprilie 2017 si nu a mai intrat pe forum de mai bine de un an jumatate dar el oricum mergea aprox 1000km pe luna cu ea si mai e cineva care e mai activ. ii poti gasi topicul de prezentare la sectiunea "masina mea" si i te poti adresa direct. oricum, si masina lui e noua, deci nu vei avea ce raspunsuri sa primesti. nu este nimeni cu cate zeci de mii de km pt a primi raspunsuri la ceea ce te intereseaza.
    1 point
  13. Și eu tot pe Falken am mers, model Azenis Fk510 non-rft. Cu ele am ĂŽnlocuit anvelopele Michelin Primacy rft cu care erau echipate mașina. Acum mi se pare mai confortabilĂŁ, mai silențioasĂŁ, dar și-a pĂŁstrat caracterul sportiv. Pe uscat le-am simțit ok, dar ĂŽncĂŁ nu am feedback pe ploaie. Calitate/preț blanĂŁ, considerând cĂŁ un set Michelin Ps4 costĂŁ cu ~800 lei mai mult (245 40 r19 fața și 275 35 r19 spate).
    1 point
  14. Si eu am fost astazi la BMW Proleasing Ploiesti. Ma declar foarte mulțumit de serviciile lor. Am fost pentru un schimb de plĂŁcuțe pe fata - X1 (F48). Preturi foarte bune (cu aprox. 30% mai mici decat la celelalte reprezentante din zona mea (Vrancea), oamenii prietenoși, servicii pe mĂŁsura mĂŁrcii. Mi-a plĂŁcut ca am putut sta lângĂŁ mașinĂŁ pe parcursul efectuĂŁrii montajului. Am primit si reducerea pentru prima vizita. Recomand si cu siguranțĂŁ voi reveni la ei pentru urmĂŁtoarele intervenții.
    1 point
  15. Masina importata personal in Decembrie 2015 la aprox. 73.000km din Japonia in UAE (tara de rezidenta la acel moment) A circulat pana in August 2018 in UAE pana la aprox. 96.000km. Importata in Romania in August 2018. Masina se poate vedea in Iasi, este parcata subteran si nu a circulat pe timpul iernii. Model pastrat in conditie originala din toate punctele de vedere, folosita 90% in weekend. Documentatie care atesta schimburile de consumabile/piese de cand sunt proprietar. Serie sasiu: WBADT61060CJ50264 An fabricatie : 09/2001 KM la 20/02/2019: aprox. 97.500 Alte poze : https://postimg.cc/gallery/1hzlhd1d4/ Lista optiuni:Mdecoder.com" Pret: 6900E negociabil. Tel: 0757582842
    1 point
  16. Felicitari pentru achizitie; o masina misto, cu dotari faine. Km multi si fara incidente iti doresc! Motorul e N20 sau N26?
    1 point
  17. Exact asta fac, sunt postac care nu stie ce vorbeste si cauta info pe gugal. Spre surprinderea ta, domeniul meu de activitate include comercializarea si verificarea anvelopelor. Iti inteleg frustrarea pe cuvant, faci parte din categoria: "Domne mi-a aparut galma din senin" sau "Mi-a bubuit anvelopa la 200km/H, eram sa fac accident". 95% din problemele aparute la o anvelopa sunt de natura mecanica. Asa ca mergi pe anvelopele RADAR RIVERA sunt mult peste CONTI PREMIUM CONTACT 6 sau Michelin Pilot Sport Cup, tin mai bine la gropi. Dar te rog sa tii informatia asta pentru tine, este secret si nu vreau sa o mai auda si alti conducatori auto.
    1 point
  18. A doua zi mai reusesc o plecare de 1,908 ca cea din prima zi dar iar cutia face figuri.Am mai facut cateva run-uri dar nimic mai bun de 12,1s si am last-o sa se raceasca pentru semifinale. La aceasta etapa 3 masini diesel de la grupa Profi,unde sunt si eu,au mers sub 10s,dintre care tot Dragos(Complete Chip) detine in continuare recordul cu 9,93s masina fiind in continuare in teste !Aveti video mai jos: In semifinale am cazut cu A3-ul celor de la Cipos care si ei au mers sub 10s.In run-ul cu el am reusit doar 12,2s dar nu si cel mai bun 60ft,aveti video mai jos: S-au batut multe recorduri la aceasta etapa,vremea a fost buna,totul a fost perfect.Urmeaza etapa de la Ianca pe 13-14 mai pana atunci vom vedea ce mai este de facut pentru ca in continuare merg fara metanol sau NOS.
    1 point
  19. Daca nu ma insel e limitata oferta asta la Service Scream (Tezparii). In mod normal nu schimba atatea repere in banii astia. Cu ce nu sunt eu de acord e scoaterea motorului care poate implica mufe/cabluri/senzori/etc cel putin "deranjati"...e lesne de inteles ca nu termina treaba in cateva ore decat daca sunt pe viteza. Iar la o clema de 5-10 ani in caldura si praf nu ii trebuie "pe viteza". Bineinteles, poate ma insel. Bineinteles, poate schimba ce strica. Dar tot bineinteles, daca rup o mufa/fir/clema tu nu o vezi decat dupa muuult timp
    1 point
  20. Dupa 3 ani de plimbat prin straini E34 acesta cu care am pornit topicul s-a reintors la mine. Masina este intr-o stare deplorabila , va fi iarasi revopsita ... de data asta va reveni la culoarea ei de fabrica. Pe parcurs o sa postez poze din timpul operatiunilor de "resuscitare". :hyper:
    1 point
  21. ma refer la faptul ca par la fel de firave...ca de bicicleta....desing-ul e fix pix, daca sunt la fel de subtiri...sau aproape la fel...eu va povestesc ce am vazut ochiometric. n-am facut nicio masuratoare. patinele si intinzatoarele aratau foarte bine. n-am vazut uzura sau fisuri. la cate am vazut pe net, sparte si uzate...ale mele le puteam vinde altora )) (gluma)
    1 point
  22. Am schimbat si eu distributia. Operatiunea am facut-o la Alba Iulia. 3500 lei cu ulei si filtru inclus. Toate 3 lanturile, garnituri injectoare, garnituri. Mi s-a parut totul complet si baietii lucreaza legati la ochi. Aveam putin joc la lantul superior si mecanicul spune ca ar fi trebuie sa am ceva zgomot. Eu sincer, nu vad nicio schimbare dupa. La fel de silentioasa...cu timpul mai revin cu feedback. Multumesc colegului Adrian HD, pentru recomandare. Chiar au un mecanic super meserias. Operatiuna s-a facut cu demontarea cutiei de viteze si este loc garla acolo, pentru operatiune. In plus, au fost placut surprinsi cat de curat era motorul in interior. In consecionta, reviziile la 8000-10.000 km chiar fac minuni. Aveti poza atasata cu vechea distributie si motorul cat e de curat, imediat dupa scoaterea capacului, fara nicio curatare. Distributia veche este cea cu patine maro, cea noua are patinele negre...in schimb, la lanturi n-am vazut nicio imbunatatire....cand le-am pus unul langa altul aveau aproape aceasi curba. KM la schimbarea distributiei 246.000.
    1 point
  23. Este o dicutie de ani de zile despre RFT. Masinile au fost proiectate pentru a merge cu RFT. Macar atat, a facut BMW mai ok. RFT nu distruge articulatiile si nici directia. Gropile patriei sunt de vina,cu orice roti ai avea. La Dacie se schimba articulatiile desi nu merge cu runflat. Ca experienta personala eu am avut intotdeauna runflat pe masina si nu simt gropile asa cum se spune si nici probleme cu articulatiile nu am avut.
    1 point
  24. Astazi fost la Bmw Proleasing Ploiesti si ma declar f multumit de swrviciile lor. Pt o revizie completa am platit cu tot cu reducerea de nou client 1090 ron. Totul a durat max 1 h! Am cerut sa fiu in service pe parcursul procedurii si nu a fost nici un fel de problema. Recomand!
    1 point
  25. "Esti sigur ca ma incadrez la acel articol? Pe ce iti bazezi teoria? " Daca cei de la Proleasing sau orice alta reprezentanta te-au servit intial de fiecare data cand ai reclamat problemele si au facut diagnoza si niste teste si lor ca si oameni specializati nu li s-a parut nimic si nu au gasit nimic conform unor aparate speciale si programe, nu au cu ce sa te ajute, nu se mai repara masinile pe " parca nu trage cum trebuie", "cateodata imi apare ceva", ok te credem ca nu trage cum trebuie, te credem ca are probleme, insa lasa-ne sa verificam sa gasim exact ce probleme sunt. Nu sunt angajat ProLeasing, doar ca lucrez intr-o reprezentanta si crede-ma ca vin foarte multi clienti, cu masini pe care au dat 7000-25.000 maxim de obicei si reclama tot felul de lucruri, niste lucruri care pur si simplu nu-si fac aparitia in unitatea service atunci cand clientul vine la programare, il crezi pe om, te gandesti ca nu e nebun sau ceva, insa pentru a face raport in garantie si orice aprobari de genul trebuie o dovada...cat de mica, ma pun si in locul tau pentru ca am fost acolo si ma pun si in locul angajatului pentru ca am fost si sunt si acolo..nu te supara pe mine, doar am incercat sa te ajut Articolul l-am extras tocmai de colegul mishwall, erau mai multe puncte, parerea mea este ca tu te incadrezi acolo , nu pentru ca asa vreau eu sau asa spun eu, asa cred din cele relatate de tine sau cel putin asa te trateaza ei "iara vine nebunul ala cu X6 de se vaita ca nu merge masina cum trebuie si vrea banii inapoi", eu te cred si iti dau dreptate, daca ai puterea financiara si timpul necesar ma bucur si te sustin in ce ai spus, sa ne spui si noua ce ai reusit pe parcurs! M-am exprimat gresit, exact in situatia ta nu prea castiga clientul. Cand am spus ca te bagi in ceva urat, m-am referit strict ca este o treaba imputita...sa te apuci sa te judeci in Romania sau sa te apuci sa faci dreptate cand nimeni nu spune ca tine, este o treaba corecta, necesara din orice punct de vedere, teoretic, insa prea multa nesimtire si scarba cand vrei sa te apuci sa-ti faci dreptate. bafta! P.S ar trebuie sa se ocupe cineva care cunoaste legile foarte bine si sa ne si ajute, daca doreste, cand alegem acest drum, al dreptatii! Oare cine sa fie?
    1 point
  26. Eu sincer n-am auzit de niciun caz la care sa se rupa lantul de la pompa de ulei. Acolo nu e tensiune, lantul are burta de nou. Daca se gripeaza pompa poti sa ai si mama lantului ca tot rade tot in motor, mai ales ca n47 e pretentios la lubrifiere si imediat se "mananca". Cel mai des pica cel dintre arbore si pompa de inalte fiind si cel mai solicitat, iar apoi cel dintre pompa si axe.
    0 points
  27. Facturi poți scoate pe bandă rulantă. Bine, și la baza de date online la o adică bagi deamboulea destule, dar mai greu.
    0 points
  28. ...mai puțin intrarea (minimalĂŁ ce-i drept) din istoric.
    0 points
  29. stiu ca o sa imi iau mult hate pentru asta dar pentru distribuie eu m'as duce mai degraba la bimmer decat la s team...
    0 points
  30. Uite ca si pe mine m-au praduit de eleron. Acum stau si ma intreb daca sa mai pun sau nu. Original are un pret destul de piperat si aftermarket nu stiu cat de reusite sunt.Apoi in pocesul de praduire mi-au nenorocit portbagajul si cere o vopsea noua. Intrebarea este : Se mai merita dupa ce vopsesc sa mai pun alt eleron?
    0 points
  31. Ultima postare pe acest subiect, ca devine penibil. 1. Experientele tale de zi cu zi nu prea au relevanta in cazul asta. 2. Daca citesti cu atentie, omul nu a cerut sfaturi sau pareri. Doar a prezentat un caz care i s-a intamplat. Parerea ta ca nu isi mai poate recupera banii sau schimba masina a venit nesolicitata, la fel cum ar veni si in cazul in care s-ar mai crea topicuri de genul si ai intra tu sa ne spui ca asta e tara. 3. Cu mentalitate de genul "asta e Romania, ce sa-i faci" o sa ramanem intr-o mocirla. Din pacate, pe multi nu pare sa ii deranjeze chestia asta.
    -1 points
  32. Multumesc! Si eu am fost uimit, acum incerc sa rezolv problema. Oricum nu cedez, voi face toate demersurile necesare. Acesti indivizi trebuie sa inteleaga ca sunt si oameni care nu accepta tepe de genul asta. Sunt reprezentanta BMW din 2013 si culmea, isi lipesc pe masini reclame ca ar fi cei mai buni pe customer-care. Cum sa primesti ma asemenea titlu cand tu dai tepe si nu esti in stare sa repari o masina? Vai viata noastra ! 1. corect 2. corect 3. CORECT Niciodata nu castiga clientul? Ha ha ha ! O clipa am crezut ca esti angajat Proleasing. Nu ma bag in nimic urat, trebuie sa intelegi ca lumea trebuie sa faca si ce trebuie nu numai ce ii convine. Cine a gresit trebuie sa plateasca, asumarea raspunderii lipseste cu desavarsire in Romania. Esti sigur ca ma incadrez la acel articol? Pe ce iti bazezi teoria? Se face apel foarte mult la emotionalul colectiv in sens negativ: nu vei reusi, e prea greu, te vor invinge, cheltui bani de pomana, etc. Lucrurile nu sunt atat de grele precum le expun unii, orice lucru bun se obtine prin efort sustinut, s-a ajuns sa se faca abuzuri tocmai datorita acestei atitudini total gresite. Sunt si oameni care isi permit, sunt oameni care vor dreptate cu orice pret indiferent de greutati, nervi, stres, cheltuieli. Ar fi de bun augur un topic in care sa ajungem sa explicam care ar fi pasii de urmat in astfel de cazuri, poate unii vor face mai multe demersuri pentru a-si rezolva problemele existente. Ma gandeam sa se regaseasca o lista si cu documente draft pentru notificari, reclamatii etc. Ce spuneti?
    -1 points
  33. Buna treaba asta cu PDF. Mulțumesc. La prima vedere pare mai evoluat ca si control. Ce nu mi-a placut sunt injectoarele piezo care la VW cad cam des. Am mai citit pe un site ca poate dezvolata aproape 400HP dar are 4 turbine. Prea multe turbine cam sug viata din el si este posibil sa apara probleme prematur. Vad ca este un trend sa ajunga viata unei masini 5 ani maxim. Cred ca BMW imi prevesteste ca o sa am parte de bunastare si nu o sa imi mai pese ca se strica masina dupa 2 ani. Daca se strica iau alta ca doar imi voi permite. Mulțumesc BMW pentru viitorul luminos.
    -1 points
  34. Vad ca sunt destul de rare B57 dar cei care le conduc le lauda. "Having now owned N57 and B57 engines, back-to-back, I must say that I’m much preferring the new B57. It’s far smoother and quieter, and the sound that it produces gives it that more modern sound - if you know what I mean. It’s just generally more refined and an excellent match for the X3. The way it propels the car along makes driving it a real pleasure whether in town, country, or on a motorway."
    -1 points
  35. Cumpar supapa control vacuum racitor gaze N57 cod 11717803615 Astept oferte aici sau PM. Multumesc,
    -1 points
  36. Producatorii auto, in special cei premium, din tari ca Germania, Italia, UK, etc, sunt niste neseriosi si duplicitari, deoarece comercializeaza autovehicule la preturi de peste 40 k , care nu sunt atat de performante, si consuma si mult. DIn fericire, in estul Europei, sunt niste genii ascunse ale tehnicii care, contra sumei de 160 euro (adica un mizilic, pe langa pretul de achizitie nou al autovehiculului) , sunt capabili sa corecteze aceste deficinente legate de lipsa puterii si consum marit. De fapt, fara nici o legatura cu depasirile constante in marile orase din Romania ale normelor europene in ceea ce priveste poluarea , ci strict legat de prezenta acestor persoane cu inalte calificari tehnice, si a trendului inovator des intalnit printre posesorii de autovehicule rutiere, ce pot fi identificate pe forumuri academice ca olx, samd, marii producatori auto vor investi in start-up-uri din aceste zone, pentru a isi dezvolta viitoarele produse si a beneficia de aceasta expertiza si costurile scazute de dezvoltare si testare , in vederea proiectarii autovehiculelor viitorului.
    -1 points
  37. Poate careva sa vina cu o sursa sigura/certa care sa spuna ca injectoarele la motorina/benzina trebuie schimbate de la nu's ce valoare in sus/jos? Prea multi isi dau cu parere personala si nu vad locul. Trebuie sa fie o limita clara de unde DDE nu mai poate compensa. Altfel, ce rost are sa ne mai luam dupa ISTA(+) D care da ca limite -5/4, nu? Alea cred ca trebuie crezute si le consider sursa sigura! Nu vad de ce nemtii nu ar fi pus -1/+1!? ..probabil din cauza prea multor VARIABILE, inclusiv COMPENSAREA facuta de DDE. Iata un caz cert unde probabil aprinderea in piston e cu siguranta peste limita, dar softul o cere: https://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15/2005-e60-535d-injector-issue-t384337/ Pareri concrete?
    -1 points
  38. Sa fiu tu as baga niste ulei 2T 250ml/50litri; unge pompa (si ..injectoare). Pun de 100k km!
    -1 points
  39. Vre-un coleg care are motorul B57 sa ne dea si mie cateva impresii despre cum se comporta si daca sunt ceva probleme ?
    -1 points
  40. Spor la citit: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/page__st__840__p__2430067__hl__simeringuri+supape+n42__fromsearch__1#entry2430067 vei gasi si niste imagini elocvente, cu simering uzat vs simering nou, si vei intelege cum ajunge sa se scurga uleiul in camera de ardere, prelingandu-se pe tija supapei; in general, dureaza aproximativ 3-4 ore, si probabil ca vei dori sa schimbi si garnitura capacului de la culbutori, pompa vacuum.....gasesti raspuns la toate intrebarile in topicul dedicat.Avand in vedere procentajul mare de motoare benzina in 4 cilindri din seria N4x ce se confrunta cu aceasta problema( nici unul nu scapa, dupa un anumit rulaj/varsta), nu cred ca are rost sa te gandesti la segmenti de ungere. Un mecanic cu experienta (sunt nominalizati cativa acolo) sigur iti va oferi un diagnostic precis.
    -1 points
  41. wolfenstein99, ...crezi ca ma intereseaza (intr-adevar) cate parbrize a schimbat? Dar pentru ca veni vorba, in general parbrizul se sparge din cauza ca mergi prea aproape (cu viteza "maricica") fata de masina din fata (am vazut-o in multe recomandari despre cum, ce distanta trebuie tinuta.. pentru siguranta si alte alea). Faza cu parbize, altele/mai proaste pentru G-uri nu pot sa o cred. De ce ar face fabricantul asa ceva? Cavaliere, pe poarta fabricii, cel putin o data iese, foarte probabil, cu stanta BMW si Pilkington, nu?
    -1 points
  42. Omu' a zis bine; toate erorile VOR FI PERMANENTE in 90% din cauzuri pentru ca TERMOSTATELE se decalibreaza.., bujia se ARDE/IMBATRANESTE (creste rezistenta), iar releul la fel se "duce" complet! Ce a uitat sa mentioneze e ca daca senzorii de presiune de pe filtru nu masoara realitatea (sunt defecti) regenerarea NU porneste!
    -1 points
  43. Dupa doi ani te astepti sa revina curand pe acest topic? Intreaba-l pe mesaj privat ce vrei sa stii. Ai mai mari sanse sa vada mesajul.
    -1 points
  44. Ai grija cu lasatul masinii la BMW Cta. Am auzit tot felul de povesti. Nu iese fun fara foc. Cum a mers pana la ei poate merge si acasa. Sau cel putin nu lasa cheia la ei.
    -1 points
  45. Nu cumva cand tu faci "request" se intampla si regenerarea fortata? Atunci desigur erorile care nu sunt permanente ci doar oarecum temporare, sub influienta cererii (request-ului) daca erorile reapar probabil request-ul poate fi (va fi)suspendat sau amanat pana la rectificarea erorilor partiale, care de fapt sunt permanente.. (inca nedeclarate..) reparand si dupa request, ca si eveniment pe/in scala timpului. Una e sa faci un request prin software, stergand niste erori, si alta e sa fie o problema fizica (filtru colmatat, temperatura insuficienta a motorului...) si sa nu se poata intampla din cauza ca fizic nu este posibil. Desigur ca putem specula pentru inca 5 pagini de acum incolo, dar ma indoiesc ca gresesc DACA SPUN ca Testerul Este Doar o Scula Inteligenta si e bine sa ramana asa. Utilizatorul ar trebui sa ia toate masurile premergatoare pentru a nu-si ingreuna dificultatea.. rezolvarii situatiei. Pe forumuri straine aceste (situatii) sunt cunoscute si intelese. (Am inteles si ce ai spus tu) (stiu ca e greu de inteles pentru aceia care dau minus neintelegand mare lucru; masina (BMW) poate fi un lucru fooarte dificil de inteles - poate asta inteleg)
    -1 points
  46. Experientele personale sunt relative. Fiecare are standardul lui si stilul de condus. Unu poate merge mai domol si un Nexen este super ok, altul merge foarte agresiv si nici Michelin nu face fata desi ma ĂŽndoiesc. La mine personal imi creste piciorul in masina,dar Michelin si-a facut datoria de fiecare data si pe VW si pe Peugeot si pe BMW. Dar eu mai ocolesc gropile si nu sar cu viteza peste hopurile de la zebra. Am prieteni care tin de volan drept si nu scapa nici o groapa. La fel se vaita de calitatea anvelopelor si de jantele crapate.
    -1 points
  47. An fabricatie-2010 Km-204000 Masina este in stare ireprosabila technic , se poate verifica oriunde , inclusiv la reprezentanta numarul de kilometri , nu a avut daune. Masina are dpf off, soft completechip, soft cutie stage 3 xhpflashtool Are 298cp,608nm , putere limitata pentru fiabilitate si nu scoate fum. Ulei si filtru schimbat in cutie la 180000km , schimbat anul trecut arcuri fata spate ,amortizoare fata si discuri cu placute fata, schimb ulei cu filtre, lichid de frana facute in decembrie Cauciucuri spate iarna nokian wrd3 aproape noi si fata bune Impozit platit pe anul 2019, itp valabil pana in aprilie 2020 Dotari -cutie automata -bixenon cu cornering si asistenta la faza lunga -trapa electrica -dublu climatronic -scaune full electrice cu memorie si incalzire -senzori cu afisaj fata spate -navigatie mare -sistem audio logic 7 -keyless entry&go -oglinzi electrice, incazlite , pliabile la cheie -carlig retractabil electric -geamuri fumurii autorizate rar -covorase de iarna si de vara -alarma -etc.. p.s. este masina tatalui meu Pret-10900euro negociabil 0749038000
    -1 points
  48. eu le-am zis pas cand mi-au spus ca recupereaza uleiul )) astea sunt basini de trotuar. si au mai spus o idiotenie: "lantul de la pompa de ulei nu inseamna distributie". De parca ala nu se poate rupe.
    -2 points
  49. Salut,daca aveti G30 530i xdrive dupa 2017,spuneti ce probleme aveti sau ati avut!
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.